OmsorgsCompagniet i Norden har varit verksamt sedan 2003 och har etablerade kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Just nu söker vi en ledsagare till en 30-årig man i Spånga. Tjänsten är på 10 timmar per månad som delas upp till några tillfällen per månad.Som ledsagare kommer du att ge stöd vid olika aktiviteter och ärenden. Han tycker om att simma och gymma, ta promenader och fika samt besöka moskeér. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, simkunnig ochha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr...
OmsorgsCompagniet i Norden har varit verksamt sedan 2003 och har etablerade kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Just nu söker vi en avlösare till en 15-årig pojkei Årsta. Tjänsten är på 12 timmar/månad månad och delas upp till 2-4 tillfällen. Avlösarservice syftar till att ge en kortvarig avlastning till vårdnadshavare för att ta hand om barnet med särskilda behov tex följa med på aktiviteter. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, ha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Nu söker vi på Origo Group flera positiva och sociala intervjuare till flera spännande projekt med utgångspunkt i Stockholmsregionen. Arbetet kan innebära främst enkätutdelning men kan även innebära allt frånatt utföradjupintervjuer till attobservera människori bla. kollektivtrafik, flygplatser och skärgårdsbåtar. Vad kan vi erbjuda dig? Ett arbete med variation och miljöombyte där du får träffa många olika typer av människor där du har stor möjlighet till att arbeta dag och/ellerkväll.. I den här rollen arbetar du på timme och har därför stor möjlighet att påverka din arbetstid. Möjlighet att påverka din arbetstid Ett socialt arbete med både äldre och yngre kollegor Utbildning får du av oss, men tidigare erfarenhet av intervjuarbete är meriterande Varierad arbetsmiljö, du arbetar både inomhus och utomhus Vem är du? Du är 18+, noggrann, flexibel och gillar att möta människor. Du tar stort ansvar och kan jobba självständigt, men också i team. Du kan arbeta dag- som kvällstid. För att passa för jobbet ska du tycka om att arbeta både utomhus och inomhus och tycka om att träffa många olika typer av människor. Det är en fördel om du känner dig bekväm med att gå i rörande fordon. Vi vill ha en blandad intervjuarstab, så kom precis som du är! Ansök redan idag!
Om Carla Vi på Carla vill sätta en ny standard för hur man köper bil. Vårt mål är att det ska vara lika lätt och tryggt att köpa och sälja en bil online, som allt annat man köper på nätet. Självklart ska alla bilar vara laddbara. Vårt mål är att fler människor ska kunna uppleva fördelarna med att köra elbilar. Därför har vi skapat det säkraste, mest bekväma och transparenta sättet att sälja, köpa eller leasa en elbil på. Carla grundades år 2020 i Stockholm och vi befinner oss i en spännande tillväxtfas. 4 år efter lansering är vi #1 i Sverige, har över 500 omdömen och en imponerande 4,8/5 i betyg. På Trustpilot kan du läsa mer om vad våra kunder tycker om oss: https://www.trustpilot.com/review/carla.se Om rollen Vill du ha ett av Sveriges bästa och roligaste jobb? Då har du hittat rätt! Vi söker löpande ansvarsfulla och pålitliga elbilschaufförer för hämtning och leverans av bilar till våra kunder. Som elbilschaufför på Carlaär du ansiktet utåt för företaget och förväntas leverera högkvalitativ service och ett professionellt uppträdande. Nyckelkriterier: Ett genuint intresse för kundservice i världsklass Tekniskt förståelse gällande mobilappar Noggrann med känsla för detaljer Utökad kännedom om trafikregler och säkerhetsföreskrifter Stresstålighet och ett lösningsorienterat sinne God kommunikationsförmåga på svenska och engelska Giltigt B-körkort (manuell växellåda) och prickfri körning i minst 3 år Arbetet innebär mycket resande, eventuella övernattningar vid upphämtning av bilar långt bort från Stockholm Information Omfattning: avgörs i samråd med Carla och kandidaten. Körkort: Manuellt B-körkort krävs. Ort: Hela Sverige men utgångspunkt i Kungsängen för hämtning av bilar. Tidvis övernattning förekommer vid längre körsträckor Lön: 147 kr / timme + 12% i semesterersättning Arbetstider: mån-fre Lyssna på en podcast, kör häftiga bilar, och tjäna pengar! Inte dumt, eller hur? Urval och rekryteringsprocess sker löpande, så sök så snart du kan! Genom att ansöka om tjänsten här så sparar vi din ansökan till nästa gång vi har en ledig vakans hos oss! Det händer alltid saker hos oss på Carla. Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Studerar du och söker ett extrajobb där du får möjlighet att arbeta serviceinriktat? Vi söker nu visningsassistenter till IKANO Bostad som under vårterminen 2025 stöttar mäklare med administrativa arbetsuppgifter under visningar. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar under vårterminen 2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos IKANO Bostad. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Tjänsten innebär 2–4 pass i månaden där du arbetar 3 h per pass. Du behöver studera eftergymnasiala studier om minst 50 %. Om företaget IKANO Bostad är en långsiktig fastighetsägare och bostadsutvecklare. Med omtanke och engagemang äger och utvecklar de hållbara stadsdelar och bostäder i Sverige och Danmark. IKANO Bostad grundades 2005 och ingår i IKANO Group, en internationell företagsgrupp startad av grundaren till IKEA. Arbetsuppgifter Som visningsassistent hos IKANO Bostad är din huvudsakliga uppgift att ta emot besökare vid porten och samla in deras kontaktuppgifter, inklusive namn, telefonnummer och e-postadress. Du registrerar besökarna som ska titta på inflyttningsklara bostäder och ser till att allt går smidigt. Dessutom ger du administrativt stöd till mäklaren på plats, vilket innebär att du hjälper till med diverse praktiska och organisatoriska uppgifter under visningarna. Sammanfattningsvis stöttar du mäklaren och ser till att visningarna blir framgångsrika och välorganiserade. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående eftergymnasiala studier om minst 50 % • Tidigare arbetserfarenhet inom kundservice • Goda kunskaper i svenska och engelska För att trivas i rollen som visningsassistent tror vi att du är en social och serviceinriktad person som trivs med att hjälpa såväl kunder som dina kollegor. Du har förmågan att arbeta noggrant och kvalitativt samtidigt som du är flexibel och är behjälplig där du behövs. Övrig information Start: Februari 2025Plats: Årsta/SollentunaLön: Timlön enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Stockholm Tennis Academy söker nu nya kollegor med start i februari. Vi är ett trevligt tränarteam som arbetar med barn, ungdom och vuxenträning, nybörjare till avancerad. Det finns möjligheter att arbeta mellan 2-10 timmar i veckan. Träningen bedrivs på Tennisstadion på Östermalm och Bosön, Lidingö. Vi söker främst efter personer som vill och kan undervisa barn. Du behöver därmed inte ha så stor erfarenhet från tennis sedan tidigare. Vi söker även efter dig som kan undervisa avancerade junior och vuxengrupper. Vi erbjuder: Utbildning (Tenniskoncept, HLR och metodik) Personlig utveckling med möjlighet att avancera Trevliga kollegor Möjlighet att jobba på flera platser runt om i Stockholm Om dig Vi söker dig som har ett brinnande intresse för tennis och som vill vara med att utbilda andra inom sporten. Vi har inget krav på att du tidigare ska ha jobbat som tränare då du kommer få utbildning inom ledarskap och metodik från oss. Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket även ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.
Om företaget Mer information om företaget ges vid intervju med Clevry. Din roll Nu har du möjligheten att kliva in i en roll som Business Support och utveckla dina kunskaper i implementering av nya system, administration och koordinering! I denna roll blir du en del av produktteamen som arbetar med att uppdatera IT-lösningar och implementera nya IT-system. Dina arbetsuppgifter kommer att innebära att stödja det administrativa arbetet med att följa upp implementeringsframsteg samt användarvänlighet. Du kommer även att delta i utbildningar för intern personal genom att koordinera, följa upp deltagande samt ta fram utbildningsmaterial och guider. I vissa fall kan du även få hålla i utbildningarna. Huvudsakliga arbetsuppgifter Bidra med support till olika affärsområden Samordna affärsstödsuppgifter Stödja och hantera nätverk Upprätthålla och utveckla guider och utbildningsmaterial Följa upp implementeringsframsteg och användarnöjdhet Genomföra slutanvändartestning (UAT) av nya funktioner Din profil Vi ser att du studerar på universitet eller högskola inom ekonomi, teknik eller IT. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter och har erfarenhet av processutveckling eller affärsstöd från flera projekt eller en linjeorganisation. Du behöver tala svenska och engelska flytande i tal och skrift. I denna roll kommer du att ha möjlighet att arbeta självständigt och få ta ansvar. Därmed ärsjälvledarskap, förmåga att ta in ny informationoch att vara anpassningsbar i en dynamisk miljö avgörande. Du bör även vara nyfiken och utåtriktad eftersom du kommer att ha möjlighet att interagera med en mängd olika människor. Du kommer att vara anställd som konsult via oss på Clevry och jobba på företagets kontor i Solna. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar vår kund med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Läs mer om våra rekryteringstjänster!
OmsorgsCompagniet i Norden har varit verksamt sedan 2003 och har etablerade kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Just nu söker vi en ledsagare till en 30-årig man i Spånga. Tjänsten är på 10 timmar per månad som delas upp till några tillfällen per månad.Som ledsagare kommer du att ge stöd vid olika aktiviteter och ärenden. Han tycker om att simma och gymma, ta promenader och fika samt besöka moskeér. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, simkunnig ochha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr...
OmsorgsCompagniet i Norden har varit verksamt sedan 2003 och har etablerade kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Just nu söker vi en avlösare till en 15-årig pojkei Årsta. Tjänsten är på 12 timmar/månad månad och delas upp till 2-4 tillfällen. Avlösarservice syftar till att ge en kortvarig avlastning till vårdnadshavare för att ta hand om barnet med särskilda behov tex följa med på aktiviteter. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, ha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Är du i början av din karriär inom fastigheter och söker en utvecklande roll? Vi söker en junior konsult för ett deltidsuppdrag som Hyresadministratörmed start omgående. Var? Norrort, StockholmNär? OmgåendeAnställningsform?Konsultuppdrag via Delta Consulting Uppdraget inkluderar arbetsuppgifter så som att administrerakontraktshantering för hyresgäster och att hantera deras personliga information, göraarbete i kundens fastighetssystem, vara stöd till kollegor i projekt, etc. Vi söker dig som: Har pågående eller avslutad utbildning inom fastigheter eller motsvarande Vill vara en del av ett viktigt projekt Vill fåvärdefull erfarenhet inom fastighetsförvaltning Är noggrann, strukturerad och trivs i en administrativ roll. Har vi ringat in din person? Kul!Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Oscar Eksbergpå [email protected] eller 072-542 74 40.Välkommen med din ansökan! Om Delta ConsultingVi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden:- Ekonomi & Lön- Bank, Finans & Försäkring- Administration & KundsupportVår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.
Välj ett jobb för att visa detaljer