Nattreceptionister med erfarenhet från Opera, MEWS & HMS
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hotellreceptionister m.fl.

Om jobbet:Nattreceptionist på varierande arbetsplatser i Stockholm. Vi bemannar Stockholms mest attraktiva hotell med alltifrån enstaka pass till längre uppdrag. Arbeta när det passar dig och på den arbetsplats du trivs bäst. Arbetet är nattetid och varierar om du arbetar själv på hotellet eller med kollegor. Tjänsten passar dig som vill kombinera med studier eller annat arbete. Vem är du?Är du en nattuggla som trivs bäst när alla andra sover? Arbetar du kanske redan på ett hotell som nattreceptionist men vill arbeta extra under din lediga vecka?Vi söker dig som har minst 1 års erfarenhet från hotellreception och känner dig trygg med något av följande bokningssystem:Opera, Opera Cloud, Mews, Hotsoft, HMS. Som person ser vi att du är flexibel, serviceminded och ordningsam. Du behöver kunna kommunicera obehindrat på engelska i tal och skrift.Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?Att jobba hos oss är framföralltväldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olikaarbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter!Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning- Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Timvikariat till kvinnlig kund på Södermalm
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Beskrivning av tjänsten som Personlig Assistent Vi söker dig som vill arbeta extra som personlig assistent hos en glad kvinna på Södermalm, Stockholm. Exempel på arbetsuppgifter är hjälp vid måltider, skötsel av personlig hygien, av- och påklädning och hushållssysslor. Samverkan med vårdpersonal, anhöriga och daglig verksamhet förekommer, så det är viktigt att du kan göra dig förstådd i tal och skrift. Kunden har begränsad kommunikation men gör sig förstådd både via tal och via gester. När kunden inte är på daglig verksamhet gillar hon att göra utflykter med rullstolen. Kunden gillar även att känna sig fin, (så som val av kläder, fixa håret)där du som assistent spelar en viktig roll i att erbjuda hjälp och stöd. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Det söker vi hos dig Kunden önskar endast kvinnliga assistenter.I detta uppdrag är det viktigt att du som assistent är lyhörd, strukturerad och noggrann. Du tar eget ansvar för arbetet och är tydlig i din överrapportering till kollegor. Samverkan med andra aktörer förekommer och det är du som assistent som för kunds räkning ansvarar för att detta sköts korrekt. Personliga egenskaper som lugn, flexibel,tålmodig och nära till skratt är något som uppskattas av kunden. Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är enansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Timvikariat Omfattning:Vid behov Arbetstid: Bl.a tidig morgon (pass som börjar 07:00), kväll och helg. Tillträde:enl. överenskommelseDå tjänsten i första hand är ett timvikariat erbjuds arbete utifrån eventuella vakanser. För att du ska vara aktuell för tjänsten krävs att du är villig att ställa upp med kort varsel och kunna arbeta på tidig morgon och korta pass (3 timmar). Längre pass förekommer också. Vitillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 250131 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Varmt välkommen med din ansökan!

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Personlig assistent till kvinna i Mariefred
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Beskrivning av tjänsten som timvikarie Vi söker dig som vill arbeta hos en pigg och härlig kvinna i Mariefred.Kunden har flertalet funktionsnedsättningaroch varierande behov av stöd för att klara av vardagen. Exempel på förekommande arbetsuppgifter, så som hjälp med Av- ochpåklädning Personlig hygien Hushållssysslor Egenvård (behandling med lymfmaskin), massage Stöd vid vårdbesök och andra aktiviteter Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta kloka beslut i samråd med kunden. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Utbildning, erfarenhetoch personliga egenskaper God kommunikationsförmåga Flexibel Lyhörd Initiativtagare Vi söker efter dig som är en stabil och trygg kvinnlig assistent med stor respekt för dina arbetsuppgifter.Erfarenhet av personlig assistans är meriterande men inget krav. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet vid rekryteringen. Det är även mycket bra om du som assistent är flexibel då tidsändringar ibland kan ske med kort varsel pga kundens olika vårdbesök.Detta uppdrag passar perfekt om du har en annan sysselsättning men önskar att arbeta extra. Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är enansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Timanställning Omfattning: Vid behov Arbetstid: Dag,eftermiddag,kväll. Vardag och helg. Tillträde: Omgående. Vitillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 250131 Varmt välkommen med din ansökan!

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Arbeta som personlig assistent till trevlig kvinna i Täby
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Konstnärlig kvinna i , med en stor portion humor och gillar att baka söker nu en likasinnad assistent som kan jobba framför allt helg, dagtid. Ibland kan det bli aktuellt på vardagar. Du som söker behöver vara ansvarstagande, noggrann, lyhörd, lugn, inkännande och besitta ett stort tålamod. Icke rökare. Kommunikation är ett viktigt verktyg och därför behövs god förståelse för det svenska språket, i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom vård, PEG, sondmatning och andningsvård. Hund finns i hemmet, och därför ser vi gärna att den som söker är djurvän. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Så länge uppdraget varar/ vikarie Omfattning: Deltid Arbetstid: Dag/kväll/helg Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varmt välkommen in med din ansökan!

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Undersköterska till Aleris hemsjukvård Innerstaden
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Hos oss står teamarbete i fokus – tillsammans skapar vi en miljö där vi inte bara når våra mål utan också ständigt växer och förbättrar vår verksamhet. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Hos oss på Aleris Hemsjukvårderbjuds du en arbetsplats med ett gott arbetsklimat och en välorganiserad verksamhet där våra värdeord – Ansvarsfullt, Enkelt och Innovativt – genomsyrar allt vi gör.Inom Basal hemsjukvård arbetar vi på uppdrag av regioner, kommuner och privata aktöreroch fungerar som deras förlängda arm när de har stängt. Detta innebär att vi utför hemsjukvårdsbesökpå kvällar, nätter och helger.Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterskadelegeras du avsjuksköterska och dina arbetsuppgifterinkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret på Sabbatsbergs sjukhus vid Odenplan,och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. På innerstadens enhet har vi både gå- och bilslingor. Detta innebär att du tar dig runt i våra miljöklassade bilar, alternativt till fots. Vårt erbjudande Som medarbetare på Alerisfår du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och inneharskyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Innehar B-körkort Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Undersköterska till Aleris hemsjukvård Farsta
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Hos oss står teamarbete i fokus – tillsammans skapar vi en miljö där vi inte bara når våra mål utan också ständigt växer och förbättrar vår verksamhet. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Hos oss på Aleris Hemsjukvårderbjuds du en arbetsplats med ett gott arbetsklimat och en välorganiserad verksamhet där våra värdeord – Ansvarsfullt, Enkelt och Innovativt – genomsyrar allt vi gör.Inom Basal hemsjukvård arbetar vi på uppdrag av regioner, kommuner och privata aktöreroch fungerar som deras förlängda arm när de har stängt. Detta innebär att vi utför hemsjukvårdsbesökpå kvällar, nätter och helger.Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterskadelegeras du avsjuksköterska och dina arbetsuppgifterinkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret iFarsta och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesöken använder du våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Alerisfår du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och inneharskyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Innehar B-körkort Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Kock sökes till deltidstjänst till delikatessbutik i Sollentuna
Bemannica AB
Kockar och kallskänkor

Percys Kött är en kött- och delikatessbutik som varit verksam sedan 60-talet i Sollentuna.När du tar steget in i vår butik kan du ha höga förväntningar på att få ett gott bemötande, goda råd och tips samt att lämna butiken med en kasse fylld med varor av högsta kvalitet. Varor som ger dig och dina matgäster en härlig matupplevelse. Nu söker vi en deltidskock till kärnan i verksamheten, köket. I vårt kök tillagar vi grytor, kroppkakor, pajer, gratänger, catering,sallader och middagsmenyer. Vi tillverkar mat varje vardag under våra öppettider. Målet är att utveckla sortimentet och fortsätta erbjuda husmanskost av hög kvalité, något vi gjort i över 60 år!Vill du vara med på resan? Om tjänstenVi söker nu ytterligare en kock som vill delta i utvecklingen av butikens kök. Du kommer att arbeta tillsammans med vårt team i köket medkock och kallskänkor samt säljarna i butiken. För att passa in i rollen som kock ser vi att du är en lagspelare som är stresstålig ochkan hålla flera bollar i luften samtidigt. Du värdesätter hantverket i matlagning och är bekväm med att tillaga husmanskost, dessutom är du positiv och driven i arbetet. Krav för tjänsten Kock-utbildning Meriterande för tjänsten Erfarenhet av arbete i delikatessdisk / kallskänk Om anställningenTjänstens omfattning är 1 fast arbetsdag/ vecka samt extra vid behov. Arbetstiderna är förlagda dagtid, helgarbete kan förekomma.Tillträde omgående, så skicka in din ansökan idag. Lön enligt kollektivavtal. Om oss Tjänsten avser anställning direkt hos butiken. Rekryteringsprocessen hanteras i sin helhet av PercysKött. Du kan läsa mer om verksamheten påwww.percys.seeller på våra sociala medier,facebookochinstagram.

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Sjuksköterska som timvikarie till Sofiagården
Vardaga AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du ha ett meningsfullt och omväxlande arbete där du får bidra till att skapa trygghet och livskvalitet för våra boende? Hos oss får du möjligheten att arbeta i en varm och inkluderande miljö, där vi värdesätter din kompetens och ditt engagemang. Som timvikarie hos oss har du stor flexibilitet att själv styra över dina arbetstider, samtidigt som du blir en viktig del av vårt team Hos oss på Vardaga får du också engagerade kollegor och duktiga chefer, utbildningar, karriärmöjligheter samt flera förmåner. Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Hög kvalitet och stöd av tydliga rutiner:Lättillämpliga rutiner, styrdokument, checklistor och kvalitetsledningssystem ger dig ett omfattande stöd i arbetet. Kompetensutveckling:Du har tillgång till Vardagas interna utbildningsorganisationLäramed en mängd kurser. Du har också möjlighet att ansöka om utbildningstjänst för att bli specialistsjuksköterska. Bra ledning och korta beslutsvägar:Din chef finns nära till hands för stöd och för att bolla idéer. En av boendets sjuksköterskor sitter också alltid med i den lokala ledningsgruppen. Gemenskap och stöd:Du jobbar nära sjuksköterskekollegor, gruppchefer och omvårdnadspersonal. Inom Vardaga finns ett nationellt nätverk för sjuksköterskor för att utväxla inspiration och kunskap. Höjdpunkterna är baserade på svar från Vardagas 180 sjuksköterskor som listat sina bästa argument för att jobba hos oss.Läs mer om deras svar här. Om rollenDu är spindeln i nätet kring de boendes hälso- och sjukvårdsinsatser och jobbar för att ge livskvalitet. Du ansvarar för att medicinska ordinationer följs.Regelbundet genomför du riskbedömningar och uppföljningar för att säkerställa god kvalitet i verksamheten. Lära känna de boende Att förstå de boendes önskemål och se små förändring i deras hälsa och sjukdomstillstånd är många gånger avgörande för korrekta bedömningar och beslut. Tydliga rutiner För att skapa trygghet och tydlighet för dig som sjuksköterska finns ett omfattande stöd i form av praktiska och lättillämpliga rutiner, styrdokument och checklistor. Vårt kvalitetsledningssystem heter Qualimax och är branschledande. Som ny sjuksköterska hos oss deltar du i vårt digitala introduktionsprogram tillsammans med din mentor för att säkerställa att du får en tydlig introduktion med målet att snabbt komma in i arbetet och våra rutiner. "Bra samarbete är det allra viktigaste." -Annelie Stavås, sjuksköterska och gruppchef, Göteborg Om SofiagårdenSofiagården ligger i ett mysigt kvarter på Södermalm i Stockholm med Vitabergsparken som granne. Vi har 50 lägenheter, varav 30 platser med demensinriktning och 20 platser med somatisk inriktning. Du kommer lätt till oss med kommunala transportmedel. Ta busslinje 2 till hållplats Erstagatan eller busslinje 76 till hållplats Åsögatan. Din erfarenhet och kunskap Du är legitimerad sjuksköterska och vi ser gärna att du har arbetat några år inom äldreomsorgen.Våra boende är ofta multisjuka och det kräver att du har både översiktliga kunskaper kring olika sjukdomar och tillstånd samt ett intresse för den åldrande människan.God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är viktigt. Vi önskar att du gillar att jobba självständigt och att ha friheten att utforma dina arbetsdagar är trygg i din roll som sjuksköterska och kan fatta snabba beslut och föra en diskussion med ansvarig läkare tar egna initiativ, har skinn på näsan och vågar ta för dig tycker om att ha en ledarroll och att stötta dina kollegor är van att struktureraoch organisera ditt arbete. "Jag har alltid blivit trodd och satsad på och när man har idéer så lyssnar arbetsgivaren." -Mårten Hedberg,Medicinskt ansvarig sjuksköterska, Stockholm Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Snarast Sista ansökningsdag: 2025-01-13Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: [email protected]. Observera att det inte går att ansöka via E-post. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetarehär. Facklig kontakt: VårdförbundetMail:[email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Läs mer om oss påwww.vardaga.se

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Extrajobb i Stockholm
Joyweek AB
Kontorsreceptionister

Letar du efter ett extrajobb i Stockholm, kanske vid sidan av dina studier? Vi söker en positiv, engagerad och serviceinriktad person som vill vara med och stöta våra kunder vid behov. Du kommer att täcka upp för ordinarie personal vid frånvaro och bidra till en väl fungerande arbetsmiljö. Vanliga roller inkluderar receptionist, Office Coordinator och kontorsadministratör. Vi söker dig som: Har en stark känsla för service och trivs med att hjälpa andra Är strukturerad och har ett öga för detaljer, med förmåga att hålla arbetsmiljön snygg och inbjudande Är ordningsam och noggrann i ditt arbete Har en lösningsorienterad attityd och kan hantera olika situationer på ett yrke Exempel på arbetsuppgifter: Välkomna och assistera besökare Hantera inkommande samtal och e-post Ta emot post och leveranser Sköta underhåll av konferensrum och kontorsmil Stötta med administrativa uppgifter vid behov Säkerställa ordning och reda i kontorslandskap och reception Kvalifikationer: Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska Erfarenhet av att arbeta med e-post och telefonkommunikation Goda kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel, Teams och Outlook) Tidigare erfarenhet av kundservice eller receptionistarbete är meriterande, men Praktisk information: Arbetstider: Varierar beroende på kundens behov, men arbetet är under kontorstider.• Arbetsplats: Joyweeks kunder i Stockholmsområdet• Anställningsform: Behovsanställning • Rekrytering och annonsering: Joyweek AB• Startdatum: Omgående• Sista ansökningsdag: Skicka in din ansökan så snart som möjligt då intervjuer sker löpande Information om tjänsten: Du kommer att vara anställd hos oss på Joyweek men agera som konsult, vid behov, ute hos våra kundföretag. Som konsult på Joyweek kommer du att ha regelbunden och stödjande kontakt med din konsultchef och en kontaktperson ute hos kundföretaget. Om Joyweek: På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer. Gå gärna in och läs mer om vårt företag på https://www.joyweek.se/

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Öppnings / Stängnings ansvarig KAJSAS 2025
Segerblom Invest AB
Pizzabagare m.fl.

Vi söker dig som är en morgonpigg och ansvarsfull person med tidigare erfarenhet från café/restaurang! Sök idag och få chansen att bli en del av vårt fantastiska team.Om oss KAJSAS på KAJEN är beläget vid Barnängsbryggan på Södermalm. På KAJSAS lagar vi vår egen mat, med bra kvalitet och fina råvaror. Som anställd kommer du jobba i ett tight team tillsammans med dina kollegor och arbeta utifrån ett brett sortiment av premium korvar, klassisk korv i bröd, mosbrickor, tunnbrödsrullar, burgare och grillade paninis samt kaffe, dryck, fika och glass. Vem är du? Vi ser gärna att du har minst två till tre års erfarenhet i branschen. Du är en morgonpigg person och kan jobba självständigt. Arbetet kräver att du är noggrann och har en känsla för vikten av ordning och reda på din arbetsplats samt alltid sätter gästen i fokus. Du har inga problem med att ha flera bollar i luften samtidigt som du är effektiv och kan planera ditt arbetspass. Om tjänsten Under handledning av nuvarande platsansvarig lär du dig jobbet på plats steg för steg. Arbetsuppgifterna som öppning /stängningansvarig hos KAJSAS innebär att du kommer att arbeta på plats med service, vilket inkluderar arbete i kassa, beredning av mat, hantering av kaffemaskin, öppning och stängning av enheten, städning samt andra sedvanliga arbetsuppgifter som ingår i café/fastfood-branschen. Arbetet kräver att du är noggrann och har en känsla för vikten av ordning och reda i ett kök, samt alltid sätter gästen i fokus. Villkor Tjänsten vi erbjuder är en deltidstjänst samt extra vid behov.Lön enligt överenskommelse. Ansökningar tas emot löpande med start enligt överenskommelse. Observera att fullständigt ifyllda ansökningar är ett krav! Vi ser fram emot att du svarar på frågorna nedan och bifogar ditt CV samt en kort film om dig själv. Hoppas vi hörs snart! För mer info om KAJSAS, kika in på www.kajsas.se eller på våra sociala medier.

11 januari 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025