KAJSAS PÅ KAJEN söker efter dig som vill arbeta deltid med uppstart under början av 2025.Sök idag och få chansen att bli en del av vårt fantastiska team!Om oss KAJSAS på KAJEN är beläget vid Barnängsbryggan på Södermalm. På KAJSAS lagar vi vår egen mat, med bra kvalitet och fina råvaror. Som anställd kommer du jobba i ett tight team tillsammans med dina kollegor och arbeta utifrån ett brett sortiment av premium korvar, klassisk korv i bröd, mosbrickor, tunnbrödsrullar och grillade paninis samt kaffe, dryck, fika och glass. På KAJSAS jobbar vi i en familjär miljö där personlighet och gruppsammanhållning är lika viktigt som kvaliteten på maten och servicen. Därför lägger vi stor vikt på att du är en öppen person som vill bidra med positiv energi till ett tight team. Vi hjälper varandra, behandlar varandra med respekt oberoende på person eller anställningsgrad, vågar fråga och visar stor omtanke för våra kollegor. Vem är du? Vi söker dig som har god simultankapacitet som kan arbeta i ett högt tempo, men även självständigt samt effektivt under lugnare dagar. Vi behöver någon som tycker att det är självklart att skapa en välkomnande miljö för våra gäster och förbipasserande. Du ska veta vad kundbemötande och service innebär. Sälja och laga mat ska gå hand i hand. Att arbeta i högt tempo är något du trivs med och du har lätt att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Fokus på kommunikation och lagspel är en viktig del av arbetet då vi arbetar i ett högt tempo på en liten yta. Du är van att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser gärna att du har minst två till tre års erfarenhet i branschen och brinner för att organisera och leda arbetsplatsen framåt. Om tjänsten Under handledning av nuvarande platsansvarig lär du dig jobbet på plats steg för steg. Arbetsuppgifterna som medarbetare hos innebär att du kommer att arbeta på plats med service, vilket inkluderar arbete i kassa, beredning av mat, hantering av kaffemaskin, öppning och stängning av enheten, städning samt andra sedvanliga arbetsuppgifter som ingår i café/fastfood-branschen. Arbetet kräver att du är noggrann och har en känsla för vikten av ordning och reda i ett kök, samt alltid sätter gästen i fokus. Utöver detta har du gemensamt ansvar med dina kollegor och platsansvarig för beställningar av varor, hantering av leveranser samt returer. Under uppstart kommer du få ta del av material för att lära dig hur vi arbetar med detta. Tidigare erfarenhet är givetvis mycket meriterande. Arbetstider är blandade med tidiga morgnar, dagar, kvällar och helger. Våra öppettider i nuläget är mellan 06:30-19:00. Villkor Tjänsten vi erbjuder är en deltidsanställning samt extra vid behov. Lön enligt överenskommelse. Ansökningar tas emot löpande med start enligt överenskommelse. Observera att fullständigt ifyllda ansökningar är ett krav! Vi ser fram emot att du svarar på frågorna nedan och bifogar ditt CV samt en kort film om dig själv. Hoppas vi hörs snart! För mer info om KAJSAS, kika in på www.kajsas.se eller på våra sociala medier.
SNABBFAKTA Omfattning:Deltid, två timmar per dagArbetstider:Måndag – fredag kl. 11.30-13.30Ort:StockholmStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning6 månader med stora chanser till förlängning (detta är en långsiktig tjänst) Studerar du och söker en deltidstjänst eller har du en annan sysselsättning som du vill kombinera med en tjänst på 2 timmar per dag? Då kan denna tjänst vara en perfekt match för dig!DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vi söker nu en receptionist/konferensvärd till vår kund som är ett utbildningsföretag. DIN ROLLI rollen som receptionist/konferensvärd kommer du att agera lunchavlösare och ansvara för att leverera service i världsklass till besökare och interna kollegor. Du har en viktig roll som ansiktet utåt för vår kund och externa besökare. Du kommer även svara på inkommande telefonsamtal, hantera administrativa uppgifter och hålla samtliga konferensytor rena och välkomnande. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ta emot och välkomna besökare Växelhantering Beställningar av luncher och fikabröd Ta hand om disk efter serverade luncher Förbereda inför och efter möten/ konferenser Kontakt med leverantörer och bud Posthantering VEM ÄR DU? Som person är du initiativtagande och självgående!Du brinner för att göra det lilla extra för att skapa trivsel på kontoret. För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, är flexibel och älskar att leverera högklassig service. Vidare är du ansvarstagande, lösningsorienterad och proaktiv i ditt arbete. Du som söker uppfyller nedan krav: Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist Har goda kunskaper i Office-paketet Talar och skriver obehindrat på svenska Du ser dig långsiktigt i en deltidstjänst VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Vi söker nu trygghetsvärdar till vår verksamhet SAFE, på plats på Sergels torg och i Campus Liljeholmen.SAFE arbetar för att öka tryggheten för barn och unga som vistas i offentliga miljöer. Våra trygghetsvärdar finns till hands för att skapa kontakt, förtroende och för att fånga upp dem som är i behov av stöd. Kärnan i arbetet är den genuina respekten och intresset för alla barn och unga, liksom synen på allas lika värde. I rollen som trygghetsvärd arbetar du för att öka tryggheten för barn och unga, genom att aktivt ta kontakt, skapa förtroende och fånga upp dem som är i behov av stöd. Kärnan i arbetet är den genuina respekten och intresset för alla barn och unga, liksom synen på allas lika värde. Samtalen hålls alltid på en vänskaplig nivå och syftet är att få ungdomarna att lämna det otrygga området. SAFE STOCKHOLMSedan i augusti 2013 har SAFE, i samarbete med Stockholms stad, arbetat trygghetsskapande på Sergels torg och dess närområde, genom att skapa kontakt och förtroende med barn och unga, till syfte ge stöd och att fånga upp och länka vidare de som är i behov av stöd.Arbetstiden är schemalagd och är till största del förlagd till kvällar, nätter och helger. SAFE LILJEHOLMENSedan 19 augusti 2024 arbetar SAFE trygghetsvärdar i Liljeholmen. Genom att finnas till hands på Campus Liljeholmen under vardagar, arbetar SAFE trygghetsvärdar nära skolpersonal och andra aktörer för att identifiera och hjälpa de barn och unga som behöver stöd.Arbetstider är under dagtid på vardagar på plats i Liljeholmen. Kravprofil för sökande: Du ska vara fyllda 25 år. Du ska ha gymnasiekompetens. Du ska vara ostraffad. Om tjänsten Vår verksamhet kräver utdrag från misstanke- och belastningsregistret varför det är bra om du beställer det redan idag. Skicka in din ansökan redan nu då urvalet görs löpande. Hoppas vi hörs!
SNABBFAKTA Omfattning: DeltidArbetstider: Måndag-torsdag: kl. 8.30-14:00Ort: CentralaStockholmStartdatum:OmgåendeUppdragslängd: Januari-juni (med chans till förlängning)Anställningsform:Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vi söker nuen Office Coordinator till vår kund som är ett internationellt techbolag. Du kommer ingå i ett mindre team. Du arbetar på kundens kontor i centrala Stockholm och du förväntas att vara på plats på kontoret varje dag.Annonsen är anonym på önskan från vår kund. Vi delger vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessens. DIN ROLL I rollen som Office Coordinator ser du till att den dagliga driften på kontoret flyter på och stöttar dina kollegormed olika kontorsrelaterade ärenden. Duser till att de anställda samt externa besökare får den bästa upplevelsen när de kommer till kontoret. Arbetsuppgifter som ingår i rollen: Ta emot besökare Onboarding och offboarding av anställda Beställa och förbereda lunch inför event och möten Se till att kontorsutrymmet och konferensrummen är organiserade och rena Ta hand om allt som behövs för ett fungerande kök så som diskmaskiner, fylla på kaffemaskiner etc. Intern och extern kommunikation via telefonsamtal, mejl och Slack Hjälpa till att koordinera personalaktiviteter Se till att alla lagstadgade krav på kontoret uppfylls VEM ÄR DU? Du erbjuder en service av högsta kvalitet med en professionell hållning och brinner för att skapa en positiv medarbetarupplevelse. Genom att agera proaktivt strävar du efter att skapa en trivsam arbetsmiljö och säkerställer höga standarder när det gäller effektivitet, kommunikation och säkerhet. Du är van vid att arbeta på ett strukturerat sätt och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du förstår vikten av att alla uppgifter är viktiga, från högt till lågt. Krav för tjänsten: Du har erfarenhet frånen liknande roll Har erfarenhet från en serviceroll Mycket god kommunikationsförmåga på svenska och engelska Meriterande om du har erfarenhet från hotell- eller restaurangbranschen. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Vi ser nu fram emot att välkomna en ny kollega till oss påUnika och vår Dagliga Verksamhet i Vasastan! Om Unika Vasastan Daglig Verksamhet Vi är en daglig verksamhet enligt LSS som arbetar med film, media, musik och körsång.Viarbetar tex med att skapa filmer eller olika korta inslag/videos och lägger ut på Instagram och Youtube. Senast 2023 gjorde vi en Julkalender med 1 avsnitt per dag i december fram till jul.Vi har även en kör som uppträder på olika ställen. I vår musikstudio spelar vi in våra egna låtar.Vi har en kapacitet på 25 platser. Din roll som coach Som coachkommer duatt ha c:a 5 deltagare med olika NPF-diagnoser att ansvara för, och se till att de får det stöd och den hjälp de behöver. Du behöver vara strukturerad, noggrann samt kunna arbeta självständigt och i grupp.Då vi skapar film och musik samt uppträder med kör på allmänna platser är det meriterande om du har vana av detta. Har du dessutom vana av att skriva manus och regissera är även det ett plus. Kvalifikationer: Estetisk utbildning eller erfarenhet av tex film, media, musik, dansoch/eller sång Utbildningeller flerårig erfarenhetav arbete med vuxna inom LSS Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift då vi dokumenterar regelbundet Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet Övrigt Anställningsform:Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning Tjänstgöringsgrad: Ca 70 procent Dagtid mån-fred. Lön:Enligt överenskommelse Tillträdesdag:1 mars 2025 eller enligt överenskommelse Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E. Om rekryteringsprocessen Sista ansökningsdag 10 februari 2025.Om du känner att detta är rätt utmaning för dig, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Urval och intervjuer sker löpande.Glöm inte att i din ansökan tydligt ange om du har särskilda kvalifikationer som är relevanta för tjänsten. För slutkandidat inhämtas förutom 2 referenser även utdrag ur belastningsregistret. Välkommen med din ansökan! Om Unika Unika är en del av Attendo, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Hos oss finns många erfarna kollegor du kan lära dig av, och tack vare vår storlek som arbetsgivare kan vi erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och andra förmåner, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal. Tillsammans har vi stora möjligheter att vidareutveckla en omsorg för en meningsfull vardag.
Ciao Ragazzi, Dream big and join the squadra . Basta is a casual dining restaurant brand, offering great guest experiences in beautifully designed places. With a colorful inspiration from the narrow streets of Amalfi up to the north of Milano, we are proud of our generous food and an authentic Italian hospitality. The concept is a part of Urban Italian Group (UIG) and we are a family of 350 amazing people that keeps growing, serving over 3000 guests daily across our 8 trattorias. Dröm stort och bli en del i vår squadra . Basta är ett avslappnat restaurangmärke som bjuder in till fantastiska gästupplevelser i vackert framtagna miljöer. Med inspiration från de pittoreska gatorna i Amalfi upp till norra Milano så är vi stolta över vår generösa mat och vår autentiska italienska gästvänlighet. Konceptet är en del av Urban Italian Group (UIG) och vi är en familj på 350 magiska människor som fortsätter att växa och vi serverar över 3000 gäster dagligen runt våra 8 trattorior. Our culture and valuesWe believe we work with people, not food.Our core values: Trust, Inclusion, Passion & Entrepreneurship are guiding light in everything we do. We have a genuine commitment to make sure everyone in the family feels included. Vår kultur och värderingar Vår tro är att vi jobbar med människor, inte mat.Våra grundvärderingar: Tillit, Inklusion, Passion & Entreprenörskap är vår ledstjärna i allt vi gör. Vi känner ett stort ansvar och har ett genuint engagemang för att alla i vår familj ska känna sig inkluderade och välkomna. About You and the role You have a BIG smile, proactive attitude and positive energy around you. You naturally enjoy making other people happy and of course you share our values. Your mission is to make a memorable experience for every guest beyond their expectations so that they come back again and again. You take care of 25-35 guests in your section You are multitasking, often help running drinks and food You advice guests on food and wine choices and have knowledge of allergens and products Om dig och din roll Du har ett VARMT leende, en proaktiv inställning och sprider positiv energi omkring dig. Du mår bra av att göra andra människor glada och delar våra värderingar. Du tar hand om 25-35 gäster i din sektion Du multitaskar och hjälper ofta till med att servera mat & dryck Du ger mat-& vinförslag till dina gäster och har full koll på vår meny och allergier Your benefits and what to expect Our team is full of big hearted and incredibly talented colleagues who will make sure you feel very welcomed from day one. Rewarding salary according to agreementsek per hour + tips 5000 sek referral bonus scheme for introducing a successful colleague Delicious team meals and bottomless soft drinks on shifts Flexible contracts tailored to your needs Best on the market growth opportunities Regular performance reviews and salary evaluations Full onboarding, cross training and tailored career development plan Work-life balance, 4 weeks schedule ahead The unforgettable annual Gala party and team nights out International trips and possibility to work abroad Dina förmåner och vad du kan förvänta dig Vårt team är fullt av kompetenta, storsinta och begåvade kollegor som kommer se till att du känner dig välkommen från dag ett. En konkurrenskraftig lön enligt överenskommelseper timme, plus dricks 5000 sek i bonus vid en lyckad rekrytering av en ny familjemedlem Utsökt personalmat och all dryck du orkar dricka under arbetspassen Flexibla kontrakt anpassade efter dina behov De bästa tillväxtmöjligheterna på marknaden Regelbundna utvärderingar Omfattande upplärning och skräddarsydd karriärutvecklingsplan Balans mellan arbetsliv och fritid med 4 veckors schema Utekvällar med teamet och vår årliga, oförglömliga gala. Internationella resor och möjlighet att jobba utomlands Our wall of fame Diversity price, 2023 (51 different nationalities within our family) Top 10 most booked restaurants in Stockholm 2023 Best Swedens Vegan Pizza 2024 Vår wall of fame Mångfaldspris, 2023 (51 olika nationaliteter inom vår familj) Top 10 mest bokade restaurang i Stockholm 2023 Sveriges bästa veganska pizza 2024
Om uppdraget:Som biltransportör hos Ungdomskraft kommer du att hämta bilar ute hos kunder (Privatpersoner, företag, bilhandlare) som finns runt om i Sverige. Bilarna kommer sedan att köras till våra samarbetspartners vars anläggning ligger iStockholm. Vi utför även fordonstester på bilar, så ett starkt bilintresse är ett plus!Arbetstiderna är mån-fre med varierande timmar. Tycker du om att köra bil och samtidigt leverera grym service, sök!Vill du jobba med personer i din ålder?Ungdomskrafts medarbetare är i åldrarna 18-27 år gamla. Vi tycker det ska vara roligt att jobba och må bra på sin arbetsplats. Därför är aktiviteter utanför arbetet en viktig del av Ungdomskraft, så du kan träffa nya vänner men även utbyta erfarenheter med dina kollegor.Vem söker vi?Vi på Ungdomskraft förstår att alla inte har ett perfekt CV i början av sin karriär och väljer därför personlighet före vad som står på pappret. Vi söker dig som är social och framåt, noggrann, flexibel och arbetsvillig. Du ska tycka om att arbeta självständigt samt ta eget ansvar i ditt arbete.Din profil:-B-körkort (Manuellt)-Talar och förstår svenska flytande-Bilintresse-Godkänt belastningsregisterOm UngdomskraftUngdomskraft är framtidens problemlösare med kund och personal i fokus. Vår affärsidé är tydlig, att hjälpa unga, drivna talanger ut i arbetslivet och därmed namnet – Ungdomskraft.Läs mer om oss: www.ungdomskraft.com
Nordisk Hemservice AB bedriver hemtjänst på uppdrag av Stockholm stad. Hela vår verksamhet genomsyras av vår värdegrund som vi har tagit fram tillsammans med våra medarbetare. Den utgår från att vi lyssnar på kundens behov för att vår hemservice ska bli så bra som möjligt. Arbete i hemtjänsten innebär att man går hem till olika personers hem för att hjälpa dem med allt sådant de själva inte klarar av i vardagen.Vi söker dig som delar vår värdegrund och har ett stort intresse av omsorg och att hjälpa våra kunder att få bo kvar hemma och känna sig trygga. Vi söker nu en spansktalande undersköterska som kan arbeta måndag till fredag 7.30-15.30 på Södermalm. KVALIFIKATIONER - Pågående- eller slutförd undersköterskeutbildning - Erfarenhet av att arbetahemtjänsten - Goda kunskaper i svenska och spanska - God fysik och hälsa Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varaktighet, tillträde och arbetstid: Enligt överenskommelse. Att arbeta inom hemtjänsten innebär att du arbetar självständigt med stort ansvar. Samtidigt är du en del av vårt team och har daglig kontakt med våra kunder och närstående. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att planera och utföra omvårdnadsarbete i kundernas hem såsom: - Personlig omvårdnad (hjälp med personlig hygien, förflyttning, påklädning) - Service (matlagning, inköp av dagligvaror, städning och tvätt) - Ledsagning (följa med kunden till aktiviteter utanför hemmet) Efter varje besök kommer du att göra noggrann dokumentation samt tidsregistrering i en mobilapplikation. Ansökan ska bestå av ett CV, betyg och ett Personlig Brev. För att vara förberedd vid eventuell intervju, så beställ ett registerutdrag via E-tjänster från polisen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/ Beställ gärna digitalt om du har Kivra och BankID så går det snabbare, och förbered gärna två referenser. Vill du veta mer om oss gå in på vår hemsida:Nordisk Hemservice hemsida
Om Beckomberga Vårdcentral: Beckomberga vårdcentral är en privat vårdcentral som ligger i Bromma sjukhus. Vårdcentralen bedrivs på uppdrag av Region Stockholm och ägs av Mindler. Deras HR-avdelning samarbetar med oss i denna rekrytering. På vår mottagning erbjuder vi både akuta och planerade patientbesök. Det finns även ett lab och hemsjukvård. Som sjuksköterska/distriktssköterska hos oss kommer du ingå i ett mindre team med nära samarbete med flera yrkeskategorier för att ge våra patienter så bra vård och bedömningar som möjligt. Vi har för närvarande ca 6200 listade patienter. Vår verksamhetschef är dagligen på plats på mottagningen och han är alltid öppen för synpunkter och förslag. Om Tjänsten: Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska/distriktsköterska, gärna med erfarenhet av primärvård. Du kommer att arbeta som mottagningssköterska och i arbetsuppgifterna ingår sedvanliga arbetsuppgifter och rutiner som att ha ansvar för patienter tillsammans med undersköterskor och läkare samt dokumentation. Även telefonrådgivning via vår TeleQ-plattform kan förekomma och självklart får du utbildning i detta. Du behöver vara flexibel och uppskatta att arbeta med en varierad patientgrupp. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Tjänsten är på deltid (50%) med flexibilitet att arbeta mer vid behov. Arbetsuppgifter: Utföra mottagningsarbete och behandla patienter enligt individuella vårdplaner. Dokumentera i journalsystemet, vi använder oss av TakeCare. Minimikrav för att söka tjänsten hos oss: Fullgjord utbildning som sjuksköterska, samt svensk sjuksköterskelegitimation. Vara folkbokförd i Sverige och ha goda kunskaper i svenska och engelska både i skrift och tal. Förmåga att samarbeta med övriga yrkesgrupper på en vårdcentral och goda sociala egenskaper. Det är meriterande om du är utbildad distriktssköterska. Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete på vårdcentral. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag på 5000:-/år. Arbetstider helgfria vardagar 08-17. Arbetet utgår från vår vårdcentral i Beckomberga. Tjänsten önskas tillsättas så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta vår verksamhetschef Ilias Nikolaidis på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Om Kivra På Kivra vill vi bidra till samhällsutvecklingen, därför utmanar vi gamla sanningar och tar fram smartare och hållbarare lösningar för dina viktigheter. På så sätt skapar vi peace of mind. Vi frågar oss varje dag om det finns ett smartare sätt att göra världen lite bättre för människan och miljön. För varför ska träd huggas ner, pappersmassa produceras, papper tryckas och post köras ut – när vi i stället kan skicka posten digitalt till mobilen utan onödiga mellansteg? Och varför ska man vara orolig för att inte hitta viktiga papper som sparats i pärmar, lådor, skokartonger – eller någon annan fysisk plats – när det kan samlas där det alltid är tillgängligt? Kivra har idag över 6 miljoner användare och över 50 000 anslutna företag och organisationer som skickar dokument, fakturor, vårdkallelser, kvitton, lönebesked och mycket mer. Om tjänsten Som receptionist hos oss på Kivra kommer du att ingå i en mindre studentpool där du kommer spela en viktig roll i bemötandet av våra besökare samt för att stötta våra medarbetare internt på Kivra. Du ingår i Office-organisationen och rapporterar till vår Office-manager. Din känsla för service och ditt genuina intresse för att lösa våra kunder och dina kollegors behov kombinerar du med noggrann hantering av vissa administrativa arbetsuppgifter. Du behöver kunna arbeta cirka 10 - 20 timmar fördelat på två till 4 pass i veckan, med varierande längd. Arbetstiden är förlagd mellan klockan 07.30-17.15 uppdelat på två pass då vår reception är öppen. Huvudsakliga ansvarsområden: Bemanna receptionen och vara den första positiva kontakten för besökare och anställda på Kivra. Tillhandahålla service i världsklass till både kollegor och besökare. Ansvara över post och budhantering samt hjälpa med andra kontorsuppgifter. Se till att receptionen, köket och kontoret är snyggt och representativt. Förbereda möten, boka och vid behov boka om konferensrum. Beställa luncher, fika och kontorsmaterial vid behov. Stötta Office Manager med interna och externa event för Kivra utanför kontoret. Ta hand om konferensrummen och se till att lokalerna ser representativa ut. Din profil Du som söker vill få en inblick i hur det är att arbeta på ett snabbväxande techbolag som Kivra. Här kommer du få möjligheten att knyta kontakter och kombinera dina studier med ett roligt samt socialt extrajobb. Vi ser gärna att du har ungefär två år kvar på dina studier samt att du är flytande i både tal och skrift på svenska och engelska. Att jobba i rollen som receptionist hos Kivra passar dig som har en positiv inställning, brinner för att ge god service samt har ett lösningsorienterat tankesätt. Du är en ”doer” som tar egna initiativ och drivs av att alltid ge bästa möjliga service. Du vill alltid ge det lilla extra och förstår vikten av att ge den bästa servicen samtidigt som du tycker om att arbeta tätt tillsammans med Office Manager och dina övriga kollegor på Kivra. Vi ser även gärna att: Du gillar att ha ordning och reda omkring dig och att du har ett leende på läpparna. Du är serviceinriktad med stort fokus på relationer. Du har erfarenhet av liknande yrken Du är noggrann, ansvarsfull och lösningsorienterad. Det är enkelt för dig att strukturera och prioritera dina arbetsuppgifter. Ansökan Känner du att rollen passar dig som handen i handsken? Härligt! Vi ser fram emot att kika på din ansökan…typ nu! Välkommen med din ansökan, innehållandes CV och personligt brev så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sarah Ohlsson, Talent Acquisition Partner, på [email protected].
Välj ett jobb för att visa detaljer