O´learys Halmstad söker bartender

Inledning Är du vår nya bartenderkollega? Vill du bli en viktig del av vårt team och skapa fantastiska gästupplevelser? Är du driven, serviceminded och trivs i högt tempo? Då är denna tjänst för dig! Arbetsuppgifter Som bartender hos oss på O’Learys Halmstad kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att servera våra gäster i baren. Du ansvarar för att ge gästerna en härlig upplevelse genom trevligt bemötande och hundraprocentig service. Det ingår även att säkerställa baren inför öppning, hålla rent och snyggt samt alltid följa alkohollagens regler. Hos oss kommer du jobba som en del i teamet och samarbeta med både serveringspersonal och övriga kollegor. Ibland kan det behövas hjälp i vårt spel och aktivitetscenter. Tillsammans ansvarar ni för att skapa en trivsam och rolig miljö. Vi söker dig som Är en flexibel, serviceminded och positiv lagspelare. Du har god förmåga att hantera stress och kan ställa om i omväxlande situationer. Du är noggrann och tycker att detaljer är viktiga för att det ska bli hög kvalitet i det du gör, både individuellt och som en del av vårt team. Du är lyhörd och uppmärksam mot vad som händer runtomkring dig, och som bartender på Olearys Halmstad är du en del av ett härligt gäng. Du behöver vara 18 år eller äldre och ha tidigare erfarenhet inom bar/service. Om OLearys O'Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats med aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Vi ser fram emot din ansökan! START: Omgående OMFATTNING: Timanställning, lön enligt överenskommelse ARBETSTIDER: Kvällar/Helger SISTA ANSÖKNINGSDAG: 31/3

13 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
General Manager Mister York
Mister York AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Mister York söker en driven ledare till Halmstad Flygstaden. Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Nu söker Mister York en ny General Manager till Halmstad Flygstaden. Är du den vi söker? Vi söker dig som har 2+ års erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen, där fast food är meriterande. Du har god erfarenhet av att arbeta med ekonomisk uppföljning och budgetansvar. Du arbetar lösningsfokuserat och har en god utlärningsförmåga. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen. Vad innebär rollen som General Manager på Mister York? Som General Manager bär du huvudansvaret över enhetens personal, drift samt måluppfyllelse, vilket inkluderar ekonomi, renlighet, kvalitet och service. Med hjälp av ett gott ledarskap får du dina medarbetare att växa genom rätt vägledning och delegering. Som högsta chef på enheten bär du som General Manager ansvar för att alla medarbetare följer de uppsatta riktlinjerna samt ansvarar för en god arbetsmiljö på arbetsplatsen. Du är en ambassadör för företaget Mister York och du bidrar med resurser och engagemang vid behov till hela distriktet du verkar i. Du sprider god energi och skapar engagemang hos din personal för att få fler att vilja växa och utvecklas i sina roller. Du arbetar operativt i drift på din restaurang 60% av din arbetstid där fokus är att leda genom exempel. Som General Manager ansvarar du för driften av hela enheten, vilket bland annat inkluderar: Optimering av restaurangens drift Utbildningsansvar av nya och befintliga skiftledare. Huvudansvar för inventering och inköp. Huvudsakligt ansvar för miljö, renlighet och hälsa med uppföljning av egenkontrollprogram, checklistor och rutiner. Försäljningsprognoser och schemaläggning utifrån Mister Yorks riktlinjer Ansvar för behovsanalys och rekrytering till enheten Ansvarar över att produkt och bemötande håller Mister Yorks standard Genomföra medarbetarsamtal och coachning av medarbetare kontinuerligt Fullständigt ekonomiskt resultat och budgetansvar Genomför och planerar personalaktiviteter. Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Månadslön Arbetstider: Dagtid med variation för uppföljning och optimering. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår verksamhet. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som chef är det viktigt att du bidrar med positiv stämning på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda. Mister York är anslutna till kollektivavtal.

12 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Personlig skadetekniker till Rejmes Halland // Halmstad
Oddwork Sweden AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Är du en fordon-och teknikintresserad person som kan lyfta både bilar och humör? Vi på Rejmes gör oss redo att växla upp och söker nu inte bara en – utan två skadetekniker till vår moderna, nyrenoverade verkstad i Halmstad. Intresserad? Gasa på och skicka in din ansökan nu med detsamma! Om rollen Vi på Rejmes Halland är inte som alla andra. I vår verkstad får du nämligen själv sätta dig bakom ratten och ta fullt ägandeskap för hela affären och kundresan. Från mottagande, arbetsplanering och reparation till återlämning av bilen. Med moderna och miljömedvetna metoder ser du till att våra kunder slipper stå parkerade och återställer deras skadade bilar till perfekt skick. Vanliga arbetsuppgifter består bland annat av att skadebesikta och reparera alla typer av skador på de bilar som vi representerar – till exempel utföra reparationer på krockskadade personbilar, byte av karossdetaljer, utförande av svets, riktning och limarbeten i plåt, plast och glas. Du jobbar alltid i par med en kollega på en och samma bil. Intresserad av tjänsten men bor långt ifrån Halmstad? Ingen fara! För rätt person står vi för flyttlasset och hjälper dig att hitta en ny lägenhet. Vad söker vi? Till denna roll söker vi en sann lagspelare som har: En utbildning till plåtskadetekniker eller motsvarande kunskaper inom yrket Kunskap och erfarenhet av att arbeta efter reparationsanvisningar Ett stort intresse för vår bransch och en vilja att ständigt utvecklas En serviceinställning och social förmåga som går i 110 En stark initiativförmåga och drivkraft att leverera kvalitet, kundtillfredsställelse och resultat B-körkort Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba i en Volvoverkstad Vad erbjuder vi? Friheten att styra över och planera dina dagar tillsammans med teamet En icke-hierarkisk miljö där vi alla samarbetar Ett modernt och nyrenoverat verkstadsgolv där vi aldrig sladdar med kvalitén Marknadens bästa verktyg och maskiner Möjligheter till kompetensutveckling och att påverka framtiden för vår verkstad Gemensamma aktiviteter, AW:s och årliga jul-och sommarfester Kort om oss: Redan 1949 lade Gunnar Rejme grunden till det som idag är Rejmes – en miljöcertifierad och auktoriserad återförsäljare av Volvo. Vår vision är att göra våra kunders bilburna vardag enklare. Därför erbjuder vi ett helhetskoncept för ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbart bilägande med försäljning av både nya och begagnade personbilar. En personlig relation till våra kunder är en viktig del av allt vi gör på Rejmes och vi har vunnit många framgångar med våra unika arbetssätt. Vill du bli en i teamet? Skicka in din ansökan innan Mariah Carey börja gå på repeat på radion! START: Enligt överenskommelse PLATS: Halmstad OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

12 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Personlig servicetekniker till Rejmes // Laholm
Oddwork Sweden AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Är du en fordon-och teknikintresserad person med en serviceinställning som går i 110? Vi på Rejmes gör oss redo att växla upp och söker nu inte bara en – utan två servicetekniker till vår moderna, nyrenoverade verkstad i Halmstad, Falkenberg eller Laholm. Intresserad? Gasa på och skicka in din ansökan nu med detsamma! Om rollen Vi på Rejmes Halland är inte som alla andra. I vår verkstad får du nämligen själv sätta dig bakom ratten och ta fullt ägandeskap för hela affären och kundresan. Från mottagande, arbetsplanering, service och reparation till återlämning av bilen. Med moderna och miljömedvetna metoder ser du till att våra kunder slipper stå parkerade och återställer deras bilar till perfekt skick genom årliga servicereperationer. Du jobbar alltid i par med en kollega på en och samma bil. Intresserad av tjänsten men bor långt ifrån Halmstad? Ingen fara! För rätt person står vi för flyttlasset och hjälper dig att hitta en ny lägenhet. Vad söker vi? Till denna roll söker vi en sann lagspelare som har: Ett stort intresse för vår bransch och en vilja att ständigt utvecklas En serviceinställning och social förmåga som lyfter både bilar och humör En stark initiativförmåga och drivkraft att leverera kvalitet, kundtillfredsställelse och resultat B-körkort Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba i en Volvoverkstad Vad erbjuder vi? Friheten att styra över och planera dina dagar tillsammans med teamet En icke-hierarkisk miljö där vi alla samarbetar Ett modernt och nyrenoverat verkstadsgolv där vi aldrig sladdar med kvalitén Marknadens bästa verktyg och maskiner Möjligheter till kompetensutveckling och att påverka framtiden för vår verkstad Gemensamma aktiviteter, AW:s och årliga jul-och sommarfester Kort om oss: Redan 1949 lade Gunnar Rejme grunden till det som idag är Rejmes – en miljöcertifierad och auktoriserad återförsäljare av Volvo. Vår vision är att göra våra kunders bilburna vardag enklare. Därför erbjuder vi ett helhetskoncept för ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbart bilägande med försäljning av både nya och begagnade personbilar. En personlig relation till våra kunder är en viktig del av allt vi gör på Rejmes och vi har vunnit många framgångar med våra unika arbetssätt. Vill du bli en i teamet? Skicka in din ansökan. START: Enligt överenskommelse PLATS: Laholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

12 februari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
O´learys Halmstad söker bartender

Inledning Är du vår nya bartenderkollega? Vill du bli en viktig del av vårt team och skapa fantastiska gästupplevelser? Är du driven, serviceminded och trivs i högt tempo? Då är denna tjänst för dig! Arbetsuppgifter Som bartender hos oss på O’Learys Halmstad kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att servera våra gäster i baren. Du ansvarar för att ge gästerna en härlig upplevelse genom trevligt bemötande och hundraprocentig service. Det ingår även att säkerställa baren inför öppning, hålla rent och snyggt samt alltid följa alkohollagens regler. Hos oss kommer du jobba som en del i teamet och samarbeta med både serveringspersonal och övriga kollegor. Ibland kan det behövas hjälp i vårt spel och aktivitetscenter. Tillsammans ansvarar ni för att skapa en trivsam och rolig miljö. Vi söker dig som Är en flexibel, serviceminded och positiv lagspelare. Du har god förmåga att hantera stress och kan ställa om i omväxlande situationer. Du är noggrann och tycker att detaljer är viktiga för att det ska bli hög kvalitet i det du gör, både individuellt och som en del av vårt team. Du är lyhörd och uppmärksam mot vad som händer runtomkring dig, och som bartender på Olearys Halmstad är du en del av ett härligt gäng. Du behöver vara 18 år eller äldre och ha tidigare erfarenhet inom bar/service. Om OLearys O'Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats med aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Vi ser fram emot din ansökan! START: Omgående OMFATTNING: Timanställning, lön enligt överenskommelse ARBETSTIDER: Kvällar/Helger

12 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
O´Learys Halmstad söker erfaren servis!
O'learys Trademark AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Inledning Är du vår nya stjärna? Vill du bli en viktig del av vårt team och skapa fantastiska gästupplevelser? Är du driven, serviceminded och trivs att arbeta i fartfylld och högt tempo? Då är denna tjänst för dig! Arbetsuppgifter Dina yttersta arbetsuppgifter som servitris hos oss på O'Learys Halmstad är att se till att våra gäster får en fantastisk upplevelse när de besöker oss. Detta innebär att ständigt ha full fokus på gästerna, välkomna och uppmärksamma varje gäst, vara inlyssnande och hjälpsam samt på ett professionellt sätt bemöta gästens önskemål! Du hjälper gästerna till bords, presenterar menyn och tar beställningar, serverar mat och dryck samt ger gästerna bra service under hela sitt besök hos oss. Vi söker dig som Är en framåt och positiv person som vill representera vårt varumärke. Du strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalité i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. Din passion för service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Du har inget problem med att arbeta under stress eller att ställa om i omväxlande situationer. Du är lyhörd och flexibel både mot dina gäster och kollegor. Du behöver ha minst ett års arbetserfarenhet som servitris och du pratar flytande svenska. Tjänster är extra/behov men finns möjlighet till fast anställning och en ansvarstjänst. Om O Learys O'Learys Halmstad är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats med aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Vi ser fram emot din ansökan! START: Omgående OMFATTNING: Timanställning ARBETSTIDER: Kvällar & helger, vissa lovdagar

12 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Bryggeriarbetare
Logent AB
Övriga maskinoperatörer, livsmedelsindustri m.m.

Om tjänsten Nu söker vi bryggeriarbetare för en kunds räkning i Halmstad. Som bryggeriarbetare är du delaktig i framställning av alkoholhaltiga drycker. Du är en i ledet som är med och ansvarar för att bryggeriprocessen går till på rätt sätt. Själva arbetsmomentet är en process som hela tiden måste övervakas och följas till punkt och prickar. Ca 50% av arbetsuppgifterna består av att kontrollera data och halter av råvaror via en skärm, den andra 50% består av förberedelse av olika råvaror, påfyllning av råvaror samt kontrollering av bryggerisystemet. Du följer manualer och recept för framställningen av olika produkter. Arbetstider är förlagda under veckodagar men bestående av 3-skift. Uppdraget är långsiktigt. Anställningen är hos Logent Bemanning som ambulerande konsult. Din profil Du som söker bör ha någon form av erfarenhet inom livsmedelsbranschen. Om du har genomgått utbildning inom just bryggeriteknik är detta högst mediterande. Som person är ett intresse och engagemang för bryggeriprocessen och branschen väldigt viktigt. Du bör ha en stor vilja att lära dig nytt samt att du är flexibel och enkelt kan ställa om vid eventuella skiften i bryggeriprocessen. Vidare ser vi att du är stresstålig och har en fallenhet för att multitasking. Arbetet kan ibland vara fysiskt krävande med en del tunga lyft, därför ser vi gärna att du som söker har någorlunda god fysik. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du som söker behärskar svenska i tal och skrift. Om ansökan Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!

12 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Gekås Ullared söker Receptionister till våra boendereceptioner inför som...
Gekås Ullared AB
Hotellreceptionister m.fl.

Gekås Ullared söker engagerade Receptionister till våra boendereceptioner Vill du bli en del av vårt team och bidra till en förstklassig upplevelse för Gekås Ullareds många besökare? Är du en serviceinriktad person som älskar att möta nya människor? Då kan jobbet som receptionist hos oss vara något för dig! Just nu söker vi receptionister till våra boendereceptioner. Om tjänsten Som receptionist hos oss kommer du att vara en av de första våra gäster möter och därmed en viktig del i att skapa en positiv upplevelse av deras vistelse. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera in- och utcheckning, hantering av bokningar, besvara telefon och ge information och service till våra gäster kring såväl boendet som varuhuset och dess omgivningar. Ditt uppdrag: Värdskap, service och information till gäster, på plats och via telefon/mail. Säkerställa en jämn och hög service- och kvalitetsnivå för gästen. In- och utcheckning av gäster. Merförsäljning av evenemang och aktiviteter. Bemöta och hantera gäståsikter och felanmälningar. Arbeta enligt rutiner för städning, brand och säkerhet (lås, larm, och personuppgifter). Vid behov utföra arbetsuppgifter inom bokning. Samverka och kommunicera med berörda personer och enheter internt och externt. Vem söker vi? Vi söker dig som är en positiv och serviceinriktad person med en naturlig förmåga att göra andra människor glada. Du är flexibel, trivs med att arbeta i ett högt tempo och behåller lugnet även under stressiga situationer. Du har god datorvana och erfarenhet från arbete i reception eller inom kundservice är meriterande men inte ett krav. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. God förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska, både i tal och skrift. B-körkort är ett krav. Vad erbjuder vi? Hos oss på Gekås Ullared blir du en del av ett engagerat team som tillsammans strävar efter att leverera bästa möjliga service till våra besökare. Vi erbjuder även förmåner såsom personalköp, friskvårdsbidrag och möjligheter till utveckling inom företaget. Arbetstid: Arbetstiderna är varierande och kan förläggas under dagtid, kvällar och helger. Omfattning: Deltid Varaktighet: Anställning under sommarsäsongen med chans till förlängning till hösten. Vi kan komma att tillsätta tjänsterna löpande under våren, så skicka in din ansökan redan idag. Varmt välkommen med din ansökan! Vid frågor kring tjänsten kontakta [email protected]

12 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Områdesansvarig Personal i Halmstad
Homemaid AB (Publ)
Kundtjänstpersonal

Drivs du av att göra affärer och arbeta kundorienterat? Håller du en hög servicenivå som bidrar till att underlätta vardagen för dina kunder? Trivs du dessutom i ett växande bolag som värderar gemenskap och kvalité högt? Då ska du söka denna tjänst idag! ARBETSUPPGIFTER I rollen som Områdesansvarig på HomeMaid har du ett övergripande ansvar för områdets personal och kunder, vilket inkluderar ansvar för schemaläggning, rekrytering, kundengagemang och kvalitet samt drift för att säkerställa bra resultat enligt affärsplanens mål. Du ansvarar för områdets kunder, genom att aktivt arbeta med schemaoptimering och kvalitet. Du tar hand om din personal genom att aktivt arbeta med medarbetarengagemang, rekrytering och introduktion. Du bidrar till helheten genom att främja gott samarbete inom kontoret och inom företaget och aktivt bidra till kontorets och verksamhetens utveckling. Du drivs att arbeta mot uppsatta mål för ökad lönsamhet i försäljning. Du kommer främst att utföra arbetsuppgifter som att: - Driva och leda en effektiv bemanningsplanering och schemaoptimering - Hantera dagliga personalärenden så som rekrytering, anställningar, sjukskrivningar, rehabiliteringsprocesser och tidsrapportering etc, - Leda och utveckla medarbetare i det egna teamet - Driva lönsamhet inom ditt resultatansvar - Aktivt bidra till kontorets och verksamhetens utveckling - Aktivt arbeta med försäljning för både nya och befintliga kunder PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER HomeMaid söker dig som har tidigare erfarenhet av ledarskap, kundservice och försäljning. För att trivas i rollen tycker du om att arbeta med människor, att ta ansvar och att arbeta aktivt och engagerat för att uppnå goda resultat och ett välmående team. Vidare behöver du känna dig bekväm med att hantera olika arbetsmoment samtidigt och snabbt kunna styra om när stunden kräver det. Du trivs med telefonen som arbetsredskap och har en förmåga att hantera olika arbetsmoment samtidigt utan att tumma på kvaliteten. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Viktigt för tjänsten är att du: Är inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor Är lösningsorienterad och glädjespridande Har tidigare erfarenhet från att leda och fördela arbete i team Har tidigare erfarenhet från försäljning, kundservice och administration Har god dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME och Tengella Kan flytande svenska och har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift Har B-Körkort OM TJÄNSTEN Arbetstider är främst förlagda dagtid 7-16 måndag till fredag, men andra arbetstider kan förekomma. Teamet består av flera tjänstemän, säljare, teamledare och serviceassistenter som värdesätter en god gemenskap. Resor samt övernattningar kan förekomma i samband med interna utbildningar. Placering: Halmstad Anställning: Heltid, 6 månader provanställning Tillträde: Enligt överenskommelse Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Vi söker en innesäljare/kundsupport med placering i Halmstad
Homemaid AB (Publ)
Kundtjänstpersonal

Har du tidigare erfarenhet av förstklassigt kundbemötande och försäljning via telefon? Drivs du av att jobba efter uppsatta mål? Vill du vara del av en organisation i rörelse där du har en nyckelroll gentemot kunderna? Då ska du söka denna tjänst idag! I din roll som Innesäljare/Kundsupport på HomeMaid arbetar du främst med att erbjuda våra kunder en förstklassig service via telefon och mejl. Du tar emot inkommande förfrågningar rörande HomeMaids tjänster och sköter tillkommande administration samt jobbar med bland annat uppsökande försäljning via telefon. ARBETSUPPGIFTER Arbeta med nykundsbearbetning Arbeta aktiv med merförsäljning till såväl befintliga som gamla kunder. Arbeta med uppsökande försäljning via telefon Supportera kunder via telefon och mejl. Hantera kundärenden såsom av-och ombokningar, kundklagomål, enklare skadeärenden samt avlasta övriga kollegor i av- och ombokningar av tjänster. PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER För att trivas i rollen som Kundsupport/Innesäljare har du tidigare erfarenhet av att arbeta serviceinriktat och kundorienterat. Du har en naturlig fallenhet för att alltid göra det lilla extra samt en flexibilitet som hjälper dig hantera perioder med högre belastning. Du trivs med telefonen som främsta arbetsredskap och har en förmåga att hantera olika arbetsmoment samtidigt utan att tumma på kvaliteten. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Självklart gillar du att jobba mot uppsatta säljmål. Viktigt för tjänsten är att du: Är inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor Är lösningsorienterad och glädjespridande Har dokumenterad erfarenhet från försäljning och service, med fördel via telefon Har god dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME och Tengella Kan flytande svenska och har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. OM TJÄNSTEN Tjänsten är placerad i Halmstad och arbetstiderna är främst förlagda dagtid 08.00 - 17.00 måndag till fredag, men andra arbetstider kan förekomma. Placering: Halmstad Anställning: Heltid, med 6 månaders provanställning Tillträde: Enligt överenskommelse Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025