Inledning Är du vår nya stjärna? Vill du bli en viktig del av vårt team och skapa fantastiska gästupplevelser? Är du driven, serviceminded och trivs att arbeta i fartfylld och högt tempo? Då är denna tjänst för dig! Arbetsuppgifter Dina yttersta arbetsuppgifter som servitris hos oss på O'Learys Halmstad är att se till att våra gäster får en fantastisk upplevelse när de besöker oss. Detta innebär att ständigt ha full fokus på gästerna, välkomna och uppmärksamma varje gäst, vara inlyssnande och hjälpsam samt på ett professionellt sätt bemöta gästens önskemål! Du hjälper gästerna till bords, presenterar menyn och tar beställningar, serverar mat och dryck samt ger gästerna bra service under hela sitt besök hos oss. Vi söker dig som Är en framåt och positiv person som vill representera vårt varumärke. Du strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalité i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. Din passion för service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Du har inget problem med att arbeta under stress eller att ställa om i omväxlande situationer. Du är lyhörd och flexibel både mot dina gäster och kollegor. Du behöver ha minst ett års arbetserfarenhet som servitris och du pratar flytande svenska. Tjänster är extra/behov men finns möjlighet till fast anställning och en ansvarstjänst. Om O Learys O'Learys Halmstad är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats med aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Vi ser fram emot din ansökan! START: Omgående OMFATTNING: Timanställning ARBETSTIDER: Kvällar & helger, vissa lovdagar SISTA ANSÖKNINGSDAG: 31/3
Inledning Är du vår nya bartenderkollega? Vill du bli en viktig del av vårt team och skapa fantastiska gästupplevelser? Är du driven, serviceminded och trivs i högt tempo? Då är denna tjänst för dig! Arbetsuppgifter Som bartender hos oss på O’Learys Halmstad kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att servera våra gäster i baren. Du ansvarar för att ge gästerna en härlig upplevelse genom trevligt bemötande och hundraprocentig service. Det ingår även att säkerställa baren inför öppning, hålla rent och snyggt samt alltid följa alkohollagens regler. Hos oss kommer du jobba som en del i teamet och samarbeta med både serveringspersonal och övriga kollegor. Ibland kan det behövas hjälp i vårt spel och aktivitetscenter. Tillsammans ansvarar ni för att skapa en trivsam och rolig miljö. Vi söker dig som Är en flexibel, serviceminded och positiv lagspelare. Du har god förmåga att hantera stress och kan ställa om i omväxlande situationer. Du är noggrann och tycker att detaljer är viktiga för att det ska bli hög kvalitet i det du gör, både individuellt och som en del av vårt team. Du är lyhörd och uppmärksam mot vad som händer runtomkring dig, och som bartender på Olearys Halmstad är du en del av ett härligt gäng. Du behöver vara 18 år eller äldre och ha tidigare erfarenhet inom bar/service. Om OLearys O'Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats med aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Vi ser fram emot din ansökan! START: Omgående OMFATTNING: Timanställning, lön enligt överenskommelse ARBETSTIDER: Kvällar/Helger SISTA ANSÖKNINGSDAG: 31/3
Vår vision är att vara den generationsöverskridande mötesplatsen för hälsa, lek och träning på alla orter där vi finns. Vi är en social mötesplats för kommunens alla invånare, från barn till seniorer. På Medley är alla välkomna och med ett brett utbud av aktiviteter får vi fler människor att hitta träningsglädje och inspiration för ett aktivt friskare liv. Vi jobbar med bemötande i världsklass och hjälper våra medlemmar att ta sin träning till nästa nivå. Vill du ha ett flexibelt jobb i en härlig miljö? Just nu söker vi en bad- och friskvårdsvärd som älskar att ta hand om våra medlemmar, besökare och vår anläggning. Vi har en bred verksamhet med simhall, gym och gruppträning både på land och i vatten. Som bad- och friskvårdsvärd på Medley kommer du till ett mycket omväxlande arbete. Ingen dag är den andra lik, arbeta i reception och i café, arbeta med badbevakning, vara simlärare, livrädda, säkerställa att det är rent och snyggt samt bemöta våra kunder på bästa möjliga sätt i alla roller. Nu söker vi dig som älskar att ge ett trevligt bemötande och service av högsta kvalitet. Att sätta kunden i fokus känns helt naturligt för dig. Som bad- och friskvårdsvärd har du ett välkomnande sätt, ett sinne för ordning och reda samt en förmåga att skapa en positiv stämning hos såväl kunder som kollegor. Vi söker dig som: Värnar om dina medlemmars hälsa och agerar tillsammans med dina kollegor för att ge dem den stöttning och inspiration de behöver för att lyckas i sin träning. Inte minst genom Medleys produkt "Träningsresan", som ger nya medlemmar just den start på sitt medlemskap som de behöver. Brinner för träning & hälsa Är en driven, ansvarstagande och självgående person Har en god förmåga att skapa kontakt och bygga långsiktiga relationer Är strukturerad, engagerad, målmedveten och har en god planeringsförmåga Är en positiv, social, ödmjuk och prestigelös person Är flexibel med arbetstider och vill jobba både kvällar och helger. Vi erbjuder dig: Ett roligt och inspirerande arbete i ett expansivt företag, med goda möjligheter till personlig utveckling Engagerade, stöttande och erfarna kollegor med ett gemensamt fokus För rätt person finns även möjlighet att få hålla gruppträningspass, vara aktiv och hjälpa kunderna i våra gym, utbilda sig till simlärare för alla våra olika typer av kurser Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från att leda vattengymnastik, är simlärare och/eller babysimsinstruktör samt tidigare arbetat med service och/eller försäljning. Våra värderingar är viktiga för oss och vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Innan anställningskontrakt kan skrivas kommer ett sim- och livräddningstest att utföras på plats i anläggningen. I arbetet ingår: Receptions- och cafètjänst Försäljning av medlemskap Stödja våra medlemmar i deras träningsresa Badbevakning Bemanning gym Simlärare/Babysim Lokalvård Kundservice Information om tjänsten: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Tjänstgöringsgrad 100 % Tillträde 2025-04-01 I tjänsten ingår kvälls- och helgarbete. I samband med rekrytering begär vi utdrag ur polisens belastningsregister. Vi har kollektivavtal och är anslutna till Besöksnäringen. Välkommen med din ansökan!
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB.
Det här är ett jobb för dig som är driven, vill utvecklas i din yrkesroll och bidra till hälsa och livskvalitet för dem som bor hos oss. Här får du bra arbetstider, jobba självständigt och ha frihet att utforma dina arbetsdagar. Villa Havsglimt är ett boende för personer med Fysisk eller psykisk funktionsnedsättning, somatik och korttidsverksamhet. Varje avdelning har ett gemensamt kök och trivsamma utrymmen för samvaro och måltider. Det är nära till kollektivtrafik och service.Hos oss på Vardaga får du också engagerade kollegor och duktiga chefer, utbildningar, karriärmöjligheter samt flera förmåner. Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Bra schema och arbetstider: Tjänstgöring måndag - fredag 08.00-17.00 Hög kvalitet och stöd av tydliga rutiner: Lättillämpliga rutiner, styrdokument, checklistor och kvalitetsledningssystem ger dig ett omfattande stöd i arbetet. Kompetensutveckling: Du har tillgång till Vardagas interna utbildningsorganisation Lära med en mängd kurser. Du har också möjlighet att ansöka om utbildningstjänst för att bli specialistsjuksköterska. Karriärmöjligheter: Som sjuksköterska kan du gå vidare och bli enhetschef eller verksamhetschef för ett boende. Bra ledning och korta beslutsvägar: Din chef finns nära till hands för stöd och för att bolla idéer. En av boendets sjuksköterskor sitter också alltid med i den lokala ledningsgruppen. Gemenskap och stöd: Du jobbar nära sjuksköterskekollegor, gruppchefer och omvårdnadspersonal. Inom Vardaga finns ett nationellt nätverk för sjuksköterskor för att utväxla inspiration och kunskap. Förmånsportal med rabatter: Köp till exempel biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra priser. Höjdpunkterna är baserade på svar från Vardagas 180 sjuksköterskor som listat sina bästa argument för att jobba hos oss. Läs mer om deras svar här. Om rollen Du är spindeln i nätet kring de boendes hälso- och sjukvårdsinsatser och jobbar för att ge livskvalitet. Du ansvarar för att medicinska ordinationer följs. Regelbundet genomför du riskbedömningar och uppföljningar för att säkerställa god kvalitet i verksamheten. Samarbete och stöd Du ingår i ett team med omsorgspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut och fysioterapeut. En viktig roll för dig är att coacha och utbilda omsorgspersonalen så att ni tillsammans ger varje boende ett så gott liv som möjligt. I detta jobbar du nära boendets gruppchefer som är ansvariga för omsorgspersonalen. Våra gruppchefer coachar också och jobbar tillsammans med teamen i det dagliga arbetet. Vi satsar på ledarskapsutveckling för dig som sjuksköterska. En kurs vi kan erbjuda dig att gå är ”Att leda utan att vara chef”. Lära känna de boende Att förstå de boendes önskemål och se små förändring i deras hälsa och sjukdomstillstånd är många gånger avgörande för korrekta bedömningar och beslut. Tydliga rutiner För att skapa trygghet och tydlighet för dig som sjuksköterska finns ett omfattande stöd i form av praktiska och lättillämpliga rutiner, styrdokument och checklistor. Vårt kvalitetsledningssystem heter Qualimax och är branschledande. Som ny sjuksköterska hos oss deltar du i vårt digitala introduktionsprogram tillsammans med din mentor för att säkerställa att du får en tydlig introduktion med målet att snabbt komma in i arbetet och våra rutiner. Om Villa Havsglimt Vardagas mål är att erbjuda bästa möjliga vård och omsorg för dig som bor hos oss. Genom vårt helhetskoncept, Den goda dagen, ger vi våra boende en individanpassad omsorg som bygger på omtanke, integritet och valfrihet. Vi utgår från var och ens behov, ser till det friska och stärker den boendes identitet och självständighet. De små detaljerna är viktiga för att varje dag ska bli en riktigt god dag. Du som bor hos oss är gammal nog att bestämma själv och boendet är i första hand ditt hem, inte vår arbetsplats. Din erfarenhet och kunskap Du är legitimerad sjuksköterska och vi ser gärna att du har arbetat några år inom äldreomsorgen. Våra boende är ofta multisjuka och det kräver att du har både översiktliga kunskaper kring olika sjukdomar och tillstånd samt ett intresse för den åldrande människan. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är viktigt. Vi önskar att du gillar att jobba självständigt och att ha friheten att utforma dina arbetsdagar är trygg i din roll som sjuksköterska och kan fatta snabba beslut och föra en diskussion med ansvarig läkare tar egna initiativ, har skinn på näsan och vågar ta för dig tycker om att ha en ledarroll och att stötta dina kollegor är van att strukturera och organisera ditt arbete. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag: 2025-03-04 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: XXX. Observera att det inte går att ansöka via E-post. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Vårdförbundet Mail: [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Läs mer om oss på www.vardaga.se
Vi söker en engagerad och kreativ stjärna för våra sociala medier Är du en kreativ själ med passion för foto, video och sociala medier? Har du känsla för bild, text och storytelling? Då har vi jobbet för dig! Vi söker en strukturerad, engagerad och nytänkande person som vill hjälpa oss att lyfta våra fyra varumärken i sociala medier – med extra fokus på Instagram & Facebook. Arbetsuppgifter Som Social Media Manager på Mellbystrands Camping ansvarar du för att skapa intressanta och lockande inlägg för våra gäster. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar: Skapa och schemalägga engagerande inlägg (foto, video & text) Bygga en röd tråd i våra sociala kanaler för att öka engagemang Moderera kommentarer och meddelanden – och skapa dialog! Hitta på roliga kampanjer, tävlingar och andra sätt att nå ut Dina egenskaper & förmågor Har passion för sociala medier och vet hur man skapar engagemang Har öga för bild, video och storytelling Är strukturerad men också kreativ Kan arbeta självständigt och få saker gjorda Då vi har många svenska samt internationella gäster så är svenska och engelska ett krav och tyska är en merit. Vad vi erbjuder: Ett kreativt arbete i en fantastisk miljö nära havet. Möjlighet att utvecklas som Social Media Manager inom turistnäringen. En engagerad och stödjande arbetsgrupp. Anställningsperiod och schema Vi söker dig som är tillgänglig snarast Ca 10-15h/vecka, flexibelt upplägg. Arbete på plats i Mellbystrand, men även till viss del på distans. Vilka är vi? Mellbystrands Camping är en 4-stjärnig camping på västkustens längsta sandstrand. Varje år väljer tiotusentals gäster att tillbringa sin ledighet hos oss i husvagnar, husbilar, tält, stugor eller hotellrum. Vi erbjuder: Ca 220 campingplatser, 22 stugor och 20 hotellrum. En året runt-öppen butik, glassbar, restaurang och strandbar öppen under sommaren. Ett team som växer från ett litet antal personer under lågsäsong till ca 25 under högsäsong. Sedan 2020 har verksamhetens fokus varit expansion, vilket medför ett högt tempo och fantastiskt många möjligheter. Vår vision och värdegrund Vi strävar efter att leverera familjens bästa semesterupplevelse. Våra värdeord är: Aktiv: Vi är alltid aktiva i vår verksamhet, för att hitta de bästa lösningarna för gäster och medarbetare. Närvarande: Vi är där våra gäster är, oavsett om det är på plats eller distans. Med hjärtat: Vi vill göra saker som känns rätt i magen. Med hjärtat! Vi tror på god kvalitet och hållbart företagande i allt vi gör. Som en relativt liten verksamhet är samarbete och flexibilitet otroligt viktigt. Vi hjälps åt för att leverera den upplevelse vi lovar våra gäster – samtidigt som vi skapar en trivsam arbetsmiljö för alla medarbetare. Låter det intressant?Skicka din ansökan senast. Vi ser fram emot att höra från dig!
Från årsskiftet kommer Kry att driva Kungsbacka närakut och vi söker nu en distriktssköterska till teamet! Närakuten är en primärvårdsakut som tar hand om patienter som inte kräver akutsjukhusets resurser och som avlastar vårdcentralerna i omhändertagande av patienter. Närakuten har öppet 07–24 under årets alla dagar och tar årligen emot ca 33 000 patienter. Har du ett extra starkt engagemang och vilja att förbättra både din egen arbetsplats och vården som helhet? Vill du vara med och skapa förändring? Var med och utveckla den här nya rollen som distriktssköterska på Kry Kungsbacka närakut! Arbetsbeskrivning Kry Kungsbacka närakuts uppdrag är att vara första linjens vård för patienter med akuta tillstånd. Vi tar också emot planerade sjuksköterskebesök bokade från närliggande vårdcentraler under helger när dessa har stängt. Som distriktssköterska hos oss är vårt mål vi ska skapa förutsättningar för dig att du ska få jobba på toppen av din kompetens och därigenom få skapa stort värde för våra patienter. Arbetsuppgifter och arbetstempo varierar naturligt då vi till största delen erbjuder oplanerade besök, vilket vi tycker gör jobbet extra spännande och intressant. Vi har i dagsläget enbart drop-in verksamhet, men stänger inga dörrar för att utveckla fler vägar in för våra patienten i framtiden. I arbetet ingår sjuksköterskeuppgifter som på en primärvårdsakut/akutmottagning. Att bedöma, prioritera och omhänderta patienter i samarbete med ditt team. Många patienter slutbehandlas på närakuten medan andra som kräver mer, skickas vidare till akutmottagning med sjukhusets resurser. Kvalifikationer & egenskaper Du är distriktssköterska, gärna med erfarenhet av akutsjukvård, vidareutbildning inom akutsjukvård eller barn. Som person är du trygg i din arbetsroll, du arbetar evidensbaserat samt värnar om att sätta patienten först. Du har en hög servicekänsla och är professionell i ditt bemötande. Utöver detta, har du god samarbetsförmåga och är lyhörd mot både kollegor och patienter. Vidare är du flexibel och trivs i en roll där du uppmuntras ta initiativ. Slutligen säkerställer och prioriterar du alltid att ge en hög medicinsk kvalitet i ditt arbete. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid/deltid, tillsvidareanställning. Arbetstider: Öppettider 7–24. Plats: Tölövägen 3, 434 80 Kungsbacka. Lön: Månadslön eller timlön, enligt överenskommelse. Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig chef [email protected] Notera att vi på grund av GDPR inte tar emot ansökningar per mail. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida
Är du redo att ta nästa steg i din karriär och vara med och utveckla framtidens välfärdsteknik? Vi söker en tekniker till vår växande avdelning för välfärdsteknik. Inom välfärdsteknik hjälper vi kommuner och vårdverksamheter att skapa tryggare miljöer för boende och brukare genom moderna lösningar som digital tillsyn, larmhantering och anpassade trygghetssystem. Våra lösningar bidrar till en effektivare vardag för personalen och en ökad livskvalitet för individen. VAD DU KOMMER ATT GÖRA Som tekniker kommer du att installera, serva och underhålla välfärdstekniska system, inklusive trygghetslarm, passersystem och sensorsystem. I denna roll har du en arbetsledande funktion där du planerar och leder arbetet på plats hos kunden, med både tekniska och kundnära moment. Du får möjlighet att bidra till innovativa lösningar som ökar tryggheten och livskvaliteten samt effektivisera välfärdssektorn genom teknik. Du arbetar både självständigt och i team, har direktkontakt med kunder och samarbetspartners, och fungerar som vårt ansikte utåt. Varje dag innebär nya tekniska utmaningar som kräver problemlösning och innovation. VEM DU ÄR Vi söker en tekniskt kunnig person med dokumenterad erfarenhet av installation och service inom välfärdsteknik, säkerhetssystem eller liknande. Du är lösningsorienterad, intresserad av teknik och digitala lösningar, och drivs av att förbättra trygghet och välfärd. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet av trygghetslarm, passersystem, kameraövervakning och larmsystem Kunskap om installation och service av tekniska välfärdslösningar inom vård- och omsorgsmiljöer. Erfarenhet av affärssystem och god administrativ förmåga. Förmåga att bygga långsiktiga relationer med kunder, särskilt inom offentlig sektor. Förståelse för hur välfärdsteknik kan effektivisera vården och höja livskvaliteten. B-körkort och goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt. Erfarenhet av projektledning eller liknande roller är meriterande. VARFÖR SKA DU VÄLJA OSS? Hos oss blir du en del av ett engagerat team som strävar efter att skapa innovativa och hållbara välfärdslösningar. Vi erbjuder en arbetsplats där du kan utvecklas, ta ansvar och bidra till smarta digitala lösningar. Som ett växande företag satsar vi på kontinuerlig kompetensutveckling och ger dig snabbt möjlighet att ta ansvar. Vi vill att du ska känna dig stolt och framgångsrik i din roll. Genom vårt arbete påverkar vi människors vardag genom att skapa trygghet och förbättra välfärden med hjälp av teknik. Vill du vara med och bidra till denna förändring? ÖVRIGT I tjänsten ingår tjänstefordon, och du rapporterar till affärsområdeschef. Beredskapstjänstgöring kan bli aktuellt i framtiden. Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass, vilket innebär att säkerhetsprövning med bakgrundskontroll och säkerhetsprövningssamtal kan utföras innan anställning.
Om jobbet Nu söker vi resande service snickare/butiks etablerare till vår kund. Kunden arbetar med butiks uppbyggnad och etablering för enskild butik, butikskedjor och kommersiella miljöer. Tjänsten innebär övernattningar 3-4 dagar i veckan runt om i Sverige. Du kommer att bli erbjuden logi och transport. Arbetsort kan variera mellan Halland, Västra Götaland och Skåne med omnejd. Resor till Umeå och Stockholm kan även förekomma. Start: Feb/Mars/April 2025 Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som är driven, lösnings orienterad, självständig och bra på att samarbeta. Erfarenhet av att ha arbetat med undertaksmontage och har ett teknikintresse samt snickarerfarenhet är en merit. Liftkort är en stor merit! Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är positiv, ansvarstagande och tar egna initiativ. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat team med härliga kollegor och ledare som kommer att finnas behjälpliga. Krav: * Körkort B * Grundläggande svenska i tal och skrift. * Liftkort (Meriterande) * Övernattning 3-4 dagar i veckan. Urval Vi använder oss av löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista dag för ansökan. Skicka därför in din ansökan redan idag!
Är du en fordon-och teknikintresserad person som kan lyfta både bilar och humör? Vi på Rejmes gör oss redo att växla upp och söker nu inte bara en – utan två skadetekniker till vår moderna, nyrenoverade verkstad i Halmstad. Intresserad? Gasa på och skicka in din ansökan nu med detsamma! Om rollen Vi på Rejmes Halland är inte som alla andra. I vår verkstad får du nämligen själv sätta dig bakom ratten och ta fullt ägandeskap för hela affären och kundresan. Från mottagande, arbetsplanering och reparation till återlämning av bilen. Med moderna och miljömedvetna metoder ser du till att våra kunder slipper stå parkerade och återställer deras skadade bilar till perfekt skick. Vanliga arbetsuppgifter består bland annat av att skadebesikta och reparera alla typer av skador på de bilar som vi representerar – till exempel utföra reparationer på krockskadade personbilar, byte av karossdetaljer, utförande av svets, riktning och limarbeten i plåt, plast och glas. Du jobbar alltid i par med en kollega på en och samma bil. Intresserad av tjänsten men bor långt ifrån Halmstad? Ingen fara! För rätt person står vi för flyttlasset och hjälper dig att hitta en ny lägenhet. Vad söker vi? Till denna roll söker vi en sann lagspelare som har: En utbildning till plåtskadetekniker eller motsvarande kunskaper inom yrket Kunskap och erfarenhet av att arbeta efter reparationsanvisningar Ett stort intresse för vår bransch och en vilja att ständigt utvecklas En serviceinställning och social förmåga som går i 110 En stark initiativförmåga och drivkraft att leverera kvalitet, kundtillfredsställelse och resultat B-körkort Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba i en Volvoverkstad Vad erbjuder vi? Friheten att styra över och planera dina dagar tillsammans med teamet En icke-hierarkisk miljö där vi alla samarbetar Ett modernt och nyrenoverat verkstadsgolv där vi aldrig sladdar med kvalitén Marknadens bästa verktyg och maskiner Möjligheter till kompetensutveckling och att påverka framtiden för vår verkstad Gemensamma aktiviteter, AW:s och årliga jul-och sommarfester Kort om oss: Redan 1949 lade Gunnar Rejme grunden till det som idag är Rejmes – en miljöcertifierad och auktoriserad återförsäljare av Volvo. Vår vision är att göra våra kunders bilburna vardag enklare. Därför erbjuder vi ett helhetskoncept för ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbart bilägande med försäljning av både nya och begagnade personbilar. En personlig relation till våra kunder är en viktig del av allt vi gör på Rejmes och vi har vunnit många framgångar med våra unika arbetssätt. Vill du bli en i teamet? Skicka in din ansökan innan Mariah Carey börja gå på repeat på radion! START: Enligt överenskommelse PLATS: Halmstad OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Välj ett jobb för att visa detaljer