Är du den vi söker ? Vi letar nu inför hö skörden efter en kompetent och trevlig person tjej eller kille som förstår sig på livet på landet här i Kungsbacka med omnejd. Du skall vara självgående och kunna lösa div problem själv, annars löser vi det tillsammans. Svetts kunnig och tycka om att meka är ett plus. B- körkort är ett krav. Söker en allt i allo som kan hoppa in där det behövs och laga det som kan behövas ,där den ena dagen ej är den andra lik. Gilla maskiner, allt från liten grävmaskin, till traktorer och sopmaskiner. Låter detta som något för dig? Tveka inte att höra av dig. Det skall vara roligt att gå till jobbet! www.isbergs.nu
Arbetsuppgifter Hos vår kund i Falkenberg kommer du att arbeta som lagermedarbetare med fokus på plock och packning av olika typer av produkter inom jakt och lantliv. Som arbetsredskap använder du dig av en hand-/fingerscanner. Arbetet är aktivt på så sätt att du står upp större delen av dagen. Truckkörning kan förekomma i arbetet på sikt. Arbetstider och anställningsform Arbetet är förlagt till vardagar måndag-fredag med arbetstiderna 07:00-16:00. Start för tjänsten är under juni. Tjänsten avser heltid och är en visstidsanställning om sex månader. Efter dessa månader är ambitionen att gå över och bli anställd hos kund. Under sommaren ser vi att du vill och kan arbeta heltid. Personliga egenskaper Vi söker dig som trivs med att arbeta med kroppen samt ser sig som en naturlig del av ett team. Du har förmågan att kombinera effektivitet med stor noggrannhet. Då arbetet är både aktivt och fysiskt behöver du vara uthållig och inte vara rädd för att hugga i. Du tycker om att arbeta mot tydligt uppsatta mål och har en vilja att ständigt förbättras. Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper. För att vi ska trivas ihop ser vi också att du har en bra och positiv inställning till arbetet samt god attityd mot andra. Krav Du måste ha fyllt 18 år för att kunna anställas i denna tjänst. Eftersom arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska behöver du behärska svenska språket. Om Storesupport by Job&talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du intresse för tjänsten ansöker du via denna sida, vi tar inte emot ansökningar via mejl. Varmt välkommen!
Om Företaget Just nu letar vi på Effektiv i Varberg efter personer som är kunniga inom ekonomi och ekonomihantering för sommarjobb till en av våra kunder i Varberg. Det innebär att du kommer bli anställd av Effektiv och arbeta som konsult hos vår kund under sommaren 2025. Vad erbjuder rollen? I din roll som ekonomiassistent hos vår kund kommer du arbeta med uppgifter som: Registrera leverantörsfakturor Matcha och kontrollera fakturor Attesthantering av fakturor Kontoavstämning Du kommer arbeta heltid under klassiska kontorstider, måndag till fredag med start inom kort enligt överenskommelse med varaktighet fram till mitten/ slutet av augusti. Vem är du? För att vara den vi söker tror vi att du är en positiv och driven person med hög servicekänsla som kommer med en pågående eller avslutad utbildning inom området för ekonomi. Har du arbetserfarenhet inom området är detta meriterande. Vidare så hanterar du svenska i tal och skrift och har kunskaper i engelska. Du har även en god system -och datavana, erfarenhet av administration och ett strukturerat tillvägagångssätt med en god prioriteringsförmåga. Du trivs i samarbetet med andra, har ett prestigelöst tillvägagångssätt med en tillmötesgående inställning och bidrar gärna med arbetsglädje och positivitet till dina kollegor. Är detta din perfekta match? Har du intresse för siffror och ekonomi, vill utvecklas och bidra med dina kunskaper samtidigt som du skapar nya kontakter och bräddar ditt nätverk? Då är detta din perfekta match för ditt kommande sommarjobb! Varmt välkommen med din ansökan Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer sker löpande. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Jessica Andersson på [email protected]/ 0735-127257. Om Team Effektiv Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget. Sökord Ekonomi, ekonomihantering, ekonomiassistent, ekonomi, kundreskontra, leverantörsreskontra, fakturahantering, avstämning, sommarjobb, sommarvikariat, Varberg, Effektiv
Är du en nyfiken och serviceinriktad tekniker med ett genuint intresse för IT och digitala lösningar? Nu söker vi en konsult för ett uppdrag hos vår kund, med placering i både Varberg och Halmstad. Du blir en viktig förlängning av IT-organisationen och arbetar nära både Servicedesk och Digitaliseringsteamet – på plats och nära användarna. Rollen är passande för den som har andra åtaganden och således endast är intresserad av att arbeta deltid, ca 40-50%. Man kommer utgå från både Halmstad och Varberg, beroende på var det lokala onsitestödet behövs. Uppdraget startar så snart vi hittat rätt person. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter I rollen som lokal onsite-tekniker ansvarar du för att ge teknisk support och användarstöd inom en bred uppsättning IT-miljöer. Du hanterar dagliga ärenden kopplade till datorer (PC och Mac), mobila enheter, användarkonton, nätverksuppkoppling, Microsoft 365 och annan standardmjukvara. Det ingår även installationer, uppdateringar, licenshantering samt stöd vid hårdvaruproblem – från skärmar till dockningsstationer. Vidare agerar du rådgivande vid IT-säkerhetsrelaterade frågor, som exempelvis misstänkta mejl, lösenordshantering och dataförlust. Du blir också involverad i förbättringsinitiativ kopplade till digital arbetsmiljö och processutveckling i nära samspel med verksamhetens IT. Din profil och kvalifikationer Vi söker dig som är lösningsorienterad, pedagogisk och har lätt för att bygga förtroende. Du är van vid att arbeta självständigt, trivs med varierande arbetsuppgifter och har ett starkt intresse för teknik och att hjälpa andra. Kompetenskrav - Erfarenhet av teknisk support och närtekniskt användarstöd - Goda kunskaper i Microsoft 365 och Windows/macOS - Förståelse för nätverk, VPN och molntjänster - Grundläggande kunskap om IT-säkerhet - Erfarenhet av hårdvaruhantering (PC, kringutrustning m.m.) Meriterande - Insikter i Modern Workplace-koncept och processförbättring Omfattning Uppdraget omfattar initialt 2 arbetsdagar per vecka med möjlighet till ad hoc-insatser och eventuell utökning över tid, samt möjlighet till förlängning. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi sätter stort värde på att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande och roliga aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former. Centric är ett IT-företag med 370 anställda, och med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras kollektivavtal med Unionen. Alicia Mattsson +46734159393 [email protected]
Är du vår nya kollega? Vi på Bilopalen söker en engagerad servicesäljare/kundmottagare till vår verkstad. Det går bra för oss och verksamheten växer – därför behöver vi stärka upp teamet med en person som trivs med kundkontakt, gillar ordning och reda och har ett intresse för bilar och service. Om rollen Som servicesäljare/kundmottagare är du en nyckelperson i mötet med våra kunder. Du tar emot bokningar, hanterar in- och utlämning av bilar, följer upp arbeten och ser till att kunden får en trygg och professionell upplevelse – varje gång. Du är länken mellan kund och verkstad, och din förmåga att skapa förtroende är lika viktig som dina administrativa kunskaper. Vem är du? Vi tror att du är en person som trivs i en miljö med högt tempo och nära samarbete. Du är serviceinriktad, lösningsfokuserad och gillar att ha koll på läget. Du tycker om att jobba med människor och är van att möta olika typer av kunder med ett professionellt bemötande. Dessutom: Du arbetar självständigt men bidrar gärna till laget Du är strukturerad, noggrann och håller det du lovar Du kommer gärna med idéer på hur vi kan bli ännu bättre Vad erbjuder vi dig? Hos oss får du en arbetsplats där engagemang och arbetsglädje står i centrum. Vi erbjuder: Goda möjligheter till vidareutbildning Friskvårdsbidrag En utvecklingsinriktad arbetsplats där du får vara med och påverka Kollegor som trivs – vilket märks i vår låga personalomsättning Vi söker dig som har: Erfarenhet från verkstad, gärna som tekniker Goda kommunikativa egenskaper – både i tal och skrift Erfarenhet av våra bilmärken är meriterande men inget krav Tjänsten är en heltidstjänst. Vi har kollektivavtal med MAF och är medlemmar i MRF. Vill du veta mer? Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Linda Karlsson, ansvarig för verkstaden, på 0431-442506 eller [email protected]. Så ansöker du Skicka din ansökan med CV till [email protected]. Sista ansökningsdag är 15 juni 2025, men vi gör löpande urval – så vänta inte för länge!
Vill du vara med och utveckla offentlig upphandling för framtiden? Kungsbacka kommun är stolta över att bedriva ett strategiskt och hållbart inköpsarbete med höga ambitioner. Nu söker vi en driven och utvecklingsorienterad enhetschef för upphandling som vill vara med och forma framtidens offentliga affärer. Välkommen till en roll där du gör skillnad – på riktigt! Ditt uppdrag – leda och utveckla upphandlingsarbetet Som enhetschef för upphandling leder du ett kompetent och engagerat team med 12 upphandlare som varje dag bidrar till att kommunen gör bra och lagenliga affärer. Tillsammans förväntas ni driva upphandlingar som påverkar kommunens framtid, bygga relationer med näringslivet och säkerställa effektiva processer. Upphandlingsverksamheten är en viktig kugge i kommunens maskineri – här bidrar du med utvecklande ledarskap, strategisk riktning och operativ närvaro. Som chef har du det övergripande ansvaret för enhetens resultat, både ekonomiskt och verksamhetsmässigt. Du förväntas att aktivt samverka med övriga verksamheter inom kommunen samt med externa aktörer för att hitta nya vägar och arbetssätt anpassat till vår omvärld i ständig förändring. Du ingår i inköps ledningsgrupp och har en viktig roll i att bidra till helheten för kommunens inköpsverksamhet och kommunens mål. Du kommer utöver din naturliga kontakt med näringslivet dessutom att samarbeta tätt med våra interna beställare samt med kringliggande kommuner. Din profil – vi söker dig som vill utveckla affären framåt Vi söker dig som är en driven och engagerad ledare med god helhetssyn och förmåga att kombinera struktur med nytänkande. Du leder med tillit och tydlighet, skapar arbetsglädje och engagemang, och får dina medarbetare att växa och ta ansvar. Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med olika delar av en större organisation, och du har ett affärsmässigt förhållningssätt där du förenar regelverk med praktisk verklighet. Du är van vid att driva förändringsarbete och utvärdera resultat, har en god förståelse och erfarenhet för de särskilda förutsättningar som gäller inom offentlig upphandling, samt brinner för den goda offentliga affären. Du är trygg i att driva dina frågor i en organisation med varierande verksamheter och många kontaktytor, där du samarbetar i gränssnitt med samtliga förvaltningar i kommunen. Du har en god kommunikativ förmåga som skapar tillit i dina arbetsrelationer. Du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet. Vi söker dig som har: - Relevant högskoleutbildning inom ekonomi, juridik eller motsvarande utbildning/arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig - Arbetslivserfarenhet av ledande roll inom inköpsverksamhet - Chefserfarenhet i en större organisation med direkt personalansvar - Gedigen arbetslivserfarenhet och kunskap inom LOU - Arbetslivserfarenhet av att driva förändringsledning, implementera arbetssätt och utvärdera resultat Meriterande om du har: - Arbetslivserfarenhet av en chefsroll inom offentlig sektor Läs gärna mer om oss https://kungsbacka.se/foretagande-och-jobb/leverantor-upphandling-och-inkop/upphandlingar-och-avtal https://kungsbacka.se/kommun-och-politik/kommunens-organisation/forvaltningar-och-namnder/forvaltningar/forvaltningen-for-service Vårt erbjudande och övrig information Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid med tillsättning enligt överenskommelse. Vår arbetsplats är aktivitetsbaserad och vår huvudsakliga arbetsplats är på Stadshuset, en kort promenad från Kungsbackas resecentrum. Vi tillämpar flexibel arbetstid samt har möjlighet till visst distansarbete, med utgång från verksamheternas behov. Gott ledarskap är viktigt för oss i Kungsbacka kommun. Därför får alla våra chefer gå utbildningen ”Utvecklande Ledarskap”, UL. Utöver det har vi ett gemensamt introduktionsprogram för våra chefer för att du ska känna dig väl förberedd på uppdraget. Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss är du välkommen att kontakta oss eller läs mer på vår hemsida: https://kungsbacka.se/foretagande-och-jobb/jobb/att-jobba-hos-oss Observera att tjänsten är föremål för bakgrundskontroll och ev. säkerhetssamtal. Intresserad? Kul! Varmt välkommen med din ansökan senast 17 augusti. Urval och intervjuer sker löpande under annonseringstiden och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Är du intresserad av tjänsten, vänta inte med din ansökan. I din ansökan ska du endast bifoga ditt CV och tillsammans med det kommer du besvara ett antal frågor som blir en del i vår urvalsbedömning. I denna process använder vi oss av arbetspsykologiska tester. Inför rekryteringsarbetet har Kungsbacka kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande.
Är du en driven Diagnostekniker och redo för nästa steg i karriären? vår kund söker just nu en skicklig bilmekaniker som vill bli en del av deras team. Läs vidare för att ta reda på mer om denna spännande möjlighet. Om rollen: DiagnosteknikerSom Diagnostekniker hos vår kund kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att bestå av service, underhåll, felsökning och reparation av personbilar av olika märken. Du kommer arbeta nära dina kollegor i verkstaden för att säkerställa att alla arbeten utförs enligt högsta standard. Utföra felsökning och diagnostik av fordon Reparation och byte av reservdelar Förberedelse och genomförande av service enligt specifikationer Kvalifikationer Erfarenhet som bilmekaniker Kunskap inom modern fordonsdiagnostik och felsökning Manuellt B-körkort Flytande svenska i tal och skrift Din profil Vi söker dig som är lösningsorienterad och noggrann i ditt arbete. Du är en lagspelare med en positiv inställning och kan arbeta självständigt när det krävs. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är alltid redo att ta dig an nya utmaningar. AnsökanVi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag Om Fordonsakademin Fordonsakademin startades av specialister inom fordonsbranschen. Med mångårig erfarenhet i ryggen upptäcktes en lucka inom området – det saknades branschbaserade utbildningar. Marknaden behövde specialister med dokumenterade färdigheter, direkt kopplade till området.Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster har vi blivit en ledande aktör när det kommer till kompetenshöjning i branschen.
Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska - Minst två års erfarenhet av akutmottagning - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag. Vi erbjuder dig: · Marknadskraftig lön · En dedikerad konsultchef · Komplett försäkring · Flexibel pension · Friskvårdsbidrag · Utbildningar · Tipsbonus · Konsultträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Hjalmar på 076 860 63 95 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com
Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska - Minst två års erfarenhet av slutenvård - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag. Vi erbjuder dig: · Marknadskraftig lön · En dedikerad konsultchef · Komplett försäkring · Flexibel pension · Friskvårdsbidrag · Utbildningar · Tipsbonus · Konsultträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Hjalmar på 076 860 63 95 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com
Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska - Minst två års erfarenhet av slutenvård - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag. Vi erbjuder dig: · Marknadskraftig lön · En dedikerad konsultchef · Komplett försäkring · Flexibel pension · Friskvårdsbidrag · Utbildningar · Tipsbonus · Konsultträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Hjalmar på 076 860 63 95 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com
Välj ett jobb för att visa detaljer