Vi söker medarbetare till CWS Tvätteri i Varberg CWS Tvätteri i Varberg söker nu nya medarbetare till sitt team! CWS är ett företag som erbjuder tvätt och hantering av arbetskläder, textilier och hygienprodukter. Hos CWS får du vara med och bidra till en hållbar framtid genom återanvändning och professionell tvätthantering. Om tjänsten: Som medarbetare på CWS Tvätteri kommer du att arbeta med industriell tvätt av bland annat arbetskläder, lakan, handdukar och mattor. Du kommer att använda olika maskiner för sortering, tvätt, registrering och märkning av textilier för att säkerställa rätt leverans. Arbetet innebär både maskinell och manuell tvätt samt kvalitetskontroll och efterbehandling som vikning och paketering.Arbetet är fysiskt krävande och därför är det viktigt att du är i god form. Ingen tidigare erfarenhet krävs då du får all utbildning på plats, men vi ser gärna att du har för intention att vara långsiktig hos oss. Arbetsuppgifter kan inkludera: Sortering och hantering av textilier Maskinell och manuell tvätt Registrering och märkning av textilier för korrekt leverans Kvalitetskontroll och efterbehandling som vikning och paketering Vi söker dig som: Är noggrann och effektiv och trivs i en fartfylld arbetsmiljö Har en positiv inställning och vill bidra till ett bra arbetsklimat Kan arbeta i ett högt tempo och gillar att jobba i team Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Har ett intresse av att bidra till hållbarhet och en bättre framtid Arbetstider: Arbetet är ett deltidsjobb och därför är arbetstiderna varierande och det krävs att du är flexibel. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal: Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Vi söker nu en teamledare till kund i Varberg med start omgående. Som Teamledare inom företaget samordnar du den dagliga framtagna produktionsplaneringen för tilldelat ansvarsområde. Du kommer i huvudsak vara ute produktionen där du skall utforma och utfärda arbetsrutiner i samråd med chef/ produktionsledare. Du kommer även vara med och arbeta i den dagliga driften. Vi söker dig som har erfarenhet av att kunna leda och coacha på ett stimulerande sätt. Du skall kunna följa produktionsplaner och uppsatta mål. Du skall ha goda kunskaper i Officepaket och affärs/ produktionssystem, ADX och Salesforce. Det är meriterande om du arbetat med 5S och Lean tidigare. Vi söker dig som har erfarenhet av arbetsledning och organisation samt erfarenhet av förändrings- och utvecklingsarbete. Du har en stark analytisk förmåga och trivs med att arbeta självständigt, alltid med ett fokus på resultat. Vi ser också att du är uthållig, stresstålig och har goda kunskaper i både svenska och engelska, både i tal och skrift. Ansvarsområden: Dina primära ansvarsområden kommer att vara: Genomföra arbetsplatsmöten och daglig styrning. Ansvara för de dagliga leveranserna till kund. Statistik- och rapporthantering för externa/ interna intressenter. Samverka för upplärning och träning av nyanställda. Koordinera personal utifrån angiven bemanningsplan samt korrigera vid avvikelser. Följa produktionsplaner och uppsatta mål. Aktivt bidra till utvecklings- och förändringsarbete. Tillse att fastställda instruktioner/ rutiner följs i produktionen. Rapportering och hantering av interna avvikelser, förbättringsförslag i Ecoweb. Rapportera tillbud och olyckor. Tillse att medarbetare inom angivet ansvarsområde följer interna regler och riktlinjer samt att information förmedlas. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Om kunden Vi söker en engagerad personlig assistent för en autistisk kille i 25-års åldern. Han bor i egen lägenhet och har behov av stöd för att hantera vardagen och delta i aktiviteter. Vänliga och stabila personer uppmanas att ansöka för att bidra till en trygg och strukturerad vardag. Arbetsuppgifter och Ansvarsområden Som personlig assistent kommer du att: Medverka vid aktiviteter och sociala tillställningar. Assistera med dagliga rutiner som personlig hygien och klädsel. Förbereda måltider och stödja vid matlagning. Utföra hushållsarbete och andra praktiska sysslor. Erforderliga Kvalifikationer Erfarenhet av arbete med personer med autism och lågaffektivt bemötande är meriterande, men inte ett krav. Förmåga att skapa en lugn och stabil miljö. God samarbetsförmåga. B-körkort Flytande svenska i tal och skrift. Om anställningen Anställningen är på 75% tisdagar, torsdagar och fredagar kl. 13-23. Det är dubbel assistans dessa tider. Bakgrundskontroll utförs på alla kandidater som går vidare. Ansökan Rekrytering sker löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vilka är vi? Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe. Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete. Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!
Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid, året runt. Är du intresserad av att arbeta som distributör på vår filial i Kungsbacka och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, eldriven fyrhjuling, elmoped eller elcykel. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara 18 år eller äldre för att kunna arbeta hos oss. Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har B-körkort eller tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. För att köra moped krävs AM-körkort eller att du är född före 1 oktober 1994 (Moped klass 2). Arbetstid och schema Denna annons är en intresseförfrågan. Arbetet sker under natten med start runt midnatt. Denna annons avser att man utgår från vår filial i Kungsbacka. Sysselsättningsgraden är mellan 37-54% de tillgängliga tjänsterna. Schema: Jobbar 7 dagar, ledig 3 dagar, jobbar 7 dagar, ledig 4 dagar Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet. Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan. Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 162,51 kr/h och OB mellan 11-33 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 70%, det innebär en lön på ca 19 000 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] Sociala medier: @vtd.se Karriärsidan: https://jobb.vtd.se/
Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid, året runt. Är du intresserad av att arbeta som distributör på vår filial i Varberg/Falkenberg och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, eldriven fyrhjuling, elmoped eller elcykel. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara 18 år eller äldre för att kunna arbeta hos oss. Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har B-körkort eller tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. För att köra moped krävs AM-körkort eller att du är född före 1 oktober 1994 (Moped klass 2). Arbetstid och schema Denna annons är en intresseförfrågan. Arbetet sker under natten med start runt midnatt. Denna annons avser att man utgår från vår filial i Varberg eller Falkenberg. Sysselsättningsgraden är mellan 37-54% de tillgängliga tjänsterna. Schema: Jobbar 7 dagar, ledig 3 dagar, jobbar 7 dagar, ledig 4 dagar Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet. Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan. Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 162.51 kr/h och OB mellan 10-32 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 70%, det innebär en lön på ca 19 000 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] Sociala medier: @vtd.se Karriärsidan: https://jobb.vtd.se/
Mister York söker en driven ledare till Falkenberg! Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Nu söker Mister York en ny General Manager till Falkenberg! Är du den vi söker? Vi söker dig som har 2+ års erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen, där fast food är meriterande. Du har god erfarenhet av att arbeta med ekonomisk uppföljning och budgetansvar. Du arbetar lösningsfokuserat och har en god utlärningsförmåga. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen. Vad innebär rollen som General Manager på Mister York? Som General Manager bär du huvudansvaret över enhetens personal, drift samt måluppfyllelse, vilket inkluderar ekonomi, renlighet, kvalitet och service. Med hjälp av ett gott ledarskap får du dina medarbetare att växa genom rätt vägledning och delegering. Som högsta chef på enheten bär du som General Manager ansvar för att alla medarbetare följer de uppsatta riktlinjerna samt ansvarar för en god arbetsmiljö på arbetsplatsen. Du är en ambassadör för företaget Mister York och du bidrar med resurser och engagemang vid behov till hela distriktet du verkar i. Du sprider god energi och skapar engagemang hos din personal för att få fler att vilja växa och utvecklas i sina roller. Du arbetar operativt i drift på din restaurang 60% av din arbetstid där fokus är att leda genom exempel. Som General Manager ansvarar du för driften av hela enheten, vilket bland annat inkluderar: Optimering av restaurangens drift Utbildningsansvar av nya och befintliga skiftledare. Huvudansvar för inventering och inköp. Huvudsakligt ansvar för miljö, renlighet och hälsa med uppföljning av egenkontrollprogram, checklistor och rutiner. Försäljningsprognoser och schemaläggning utifrån Mister Yorks riktlinjer Ansvar för behovsanalys och rekrytering till enheten Ansvarar över att produkt och bemötande håller Mister Yorks standard Genomföra medarbetarsamtal och coachning av medarbetare kontinuerligt Fullständigt ekonomiskt resultat och budgetansvar Genomför och planerar personalaktiviteter. Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Månadslön Arbetstider: Dagtid med variation för uppföljning och optimering. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår verksamhet. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som chef är det viktigt att du bidrar med positiv stämning på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Om jobbet Är du passionerad för försäljning och brinner för det personliga mötet med andra människor? Vill du vara med och göra skillnad för en ljusare morgondag? Om ja, kan du vara vår nästa säljare på Solsystem Sverige AB. Vi söker just nu en säljare till Halland Som säljare på Solsystem driver du ditt eget företag och representerar vårt varumärke på din lokala marknad. Du får möjligheten att göra skillnad i en växande bransch med ständig utveckling och nya innovativa lösningar. I rollen arbetar du mycket självständigt med full support och vägledning från vår organisation och andra säljare där vi tillsammans växer under vårt starka varumärke. Vi söker dig som: Är lösningsorienterad och har ett stort engagemang till att ständigt vilja utvecklas som säljare. Har erfarenhet av försäljning eller liknande roll Duktig på att bygga nya och utveckla befintliga relationer genom aktiv försäljning. Intresse för hållbarhet och tekniska lösningar Redan driver ett eget företag eller beredd att starta ett B-Körkort och tillgång till egen bil Obehindrad talar svenska i både tal och skrift Har god datavana Redo att arbeta med 100% provisionsbaserad lön ”Du gör det du är bäst på – försäljning.” Solsystem finns i dag i stora delar av södra Sverige och hjälper både privatpersoner och företag att investera i solenergi, batteri, laddboxar, fönster och dörrar. Oavsett om det handlar om villor, sommarstugor, lantbruk eller större projekt jobbar vi efter samma modell: att erbjuda kundanpassade lösningar där vi tar ansvar för allt från uppstart till målgång. För att skapa långsiktiga relationer och kundanpassade lösningar gör du som säljare alltid ett personligt kundbesök innan offertpresentation. Vid en order tar sedan Solsystem centralt över hela processen där du som säljare endast förväntas finnas tillgänglig för kunden genom processen. Försäljning kräver engagemang där din uppgift är att söka nya kunder och bearbeta inkommande förfrågningar för att leda affären i mål. Du arbetar mot en provisionsbaserad lön och representerar ett eget distrikt. Du har möjlighet att tillsammans med våra andra säljare från omkringliggande distrikt delta på mässor och hålla informationsmöten om solenergi.
Safic-Alcan Nordic söker nu en engagerad och erfaren säljare till sitt plastsegment. I rollen får du arbeta med innovativa materiallösningar, starka internationella leverantörer och med ett team som brinner för teknik och kundrelationer. Vill du vara med och forma framtidens plastlösningar? Då vill vi höra ifrån dig! OM JOBBET Som Sales Manager för Polymer Solutions blir du en del av Safic-Alcan Nordics säljteam och ansvarar främst för kunder inom plastsegmentet, men produkter inom gummi och PU kan också förekomma. Din marknad är Norden, och du arbetar i nära samarbete med kollegorna på kontoret samt rapporterar direkt till affärsområdeschefen. Du blir en viktig del av företagets övergripande strategi att utveckla hållbara och innovativa lösningar. Stort fokus ligger på att fortsätta bygga upp portföljen och försäljning baserat på förnybara och/eller återvunna råmaterial. Tillsammans med leverantörer och samarbetspartners söker Safic-Alcan aktivt efter morgondagens lösningar på dagens utmaningar inom branschen. I rollen kommer du att: Driva försäljningen från A till Ö; skapa projekt tillsammans med kund för att hitta bästa lösning, testa material hos kund, ansvara för pris och villkor samt se till att leveransen sker i rätt tid Bygga goda relation till marknaden, kunder och leverantörer Utveckla strategier för kundutveckling, prissättning, marknadsföring m.m. Samarbeta internt för att möta kunders och marknadens behov på ett snabbt och effektivt sätt Resa för att besöka kunder samt delta i leverantörsmöten och utbildningar i Norden och Europa Ständigt utveckla din tekniska kompetens och marknadskunskap inom ditt ansvarsområde Safic-Alcans nordiska huvudkontor ligger i Kungsbacka och vi ser helst att du utgår därifrån, men hemmakontor kan vara ett alternativ för rätt kandidat, och då är det en fördel att bo i Götaland eller södra Svealand. OM DIG Vi söker dig med erfarenhet från polymer- och/eller gummibranschen, gärna med dokumenterad framgång inom försäljning. Du är en engagerad och självgående person med starkt resultatfokus. Du brinner för att bygga långsiktiga relationer och skapa förtroende. Ditt arbetssätt är entreprenöriellt, och du motiveras av att identifiera och driva nya affärsmöjligheter. Samtidigt har du en förmåga att inspirera och engagera andra i organisationen mot gemensamma mål. Vi ser gärna att du har: Kandidatexamen i kemi / polymerteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet Tidigare erfarenhet av teknisk försäljning är meriterande Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Möjlighet och vilja att resa inom regionen Goda IT-kunskaper (Office, CRM etc.) B-körkort Som person behöver du vara kommersiell, ha ett högt driv och vara nyfiken! Försäljning handlar inte bara om att erbjuda fantastiska produkter utan också att ha förmågan att skapa långvariga relationer. För att trivas och lyckas i rollen behöver du vara en teamplayer, grym på att kommunicera internt och externt, samt trivas med att arbeta under eget ansvar. KONTAKT I den här rekryteringen samarbetar Safic-Alcan Nordic med Committo. Välkommen att kontakta Linda Samuelsson på +46 (0)702 163752 eller [email protected] för mer information. Då intervjuer och urval sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! OM SAFIC-ALCAN Safic-Alcan är en fransk oberoende distributör av specialkemikalier med huvudkontor i Paris La Défense (Frankrike). Företaget utvecklar och tillhandahåller ett brett sortiment av polymerer, material och tillsatser för gummi-, färg-, lim-, termoplast-, polyuretan-, smörjmedels-, rengörings-, kosmetik-, läkemedels- och kosttillskottsindustrin. Med ett nätverk av 34 kontor strategiskt placerade i Europa, Turkiet, Mellanöstern, Kina, USA, Brasilien, Kanada och Mexiko representerar företaget ledande tillverkare från hela världen. Tack vare sina högt specialiserade försäljningsingenjörer kan Safic-Alcan erbjuda teknisk expertis och högpresterande lösningar, vilket skapar långsiktiga partnerskap med de flesta av sina leverantörer och kunder. Safic-Alcan har över 800 anställda globalt.
Är du redo att forma framtidens industri med oss på Lernia? Här får du chansen att använda både ditt tekniska intresse och praktiska färdigheter i en dynamisk arbetsmiljö. Upplev en arbetsdag fylld av variation, utmaningar och möjligheten att växa i din karriär. Sök idag! Om tjänsten Som industrimedarbetare kommer du att hantera olika delar av tillverkningsprocessen, inklusive bokning, kapning, stansning, efterbearbetning och kvalitetskontroll. Din roll kombinerar tekniskt intresse med praktiska färdigheter för att säkerställa hög kvalitet i produktionen. Om dig Vi söker dig som har en praktisk gymnasieutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet inom industri och verkstad. Du har kunskap i ritningsläsning, verkstadsvana och behärskar svenska obehindrat. Körkort är ett krav, medan utbildning inom svets, CNC, SSG eller Heta Arbeten är meriterande. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Visstidsanställning med möjlighet till övergång till kund. Heltid. Dagtid mån-fre. Varberg. Tillträdesdag : Enligt överenskommelse Ansökan För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta rekryterare Isabell Nilsson via e-post: [email protected] om du har några frågor eller funderingar. Rekryteringen sker löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Snabb ansökan är med andra ord en fördel! Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt.
Nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta som truckförare hos vår kund i Falkenberg med start omgående. Din huvudsakliga arbetsuppgift är daglig truckkörning, då framför allt med motviktstruck. Därav behöver du ha god erfarenhet av att köra truck samt känna dig bekväm i rollen som truckförare. Arbetstiderna är förlagda 2-skift För att lyckas i rollen som truckförare ska du vara ansvarstagande, självständig och flexibel. Vidare ser vi även att du att du har en god arbetsmoral och känsla för kvalitet. Som person är du handlingskraftig, social och har ett engagemang utöver det vanliga. Du är ordningsam, håller tider och tycker att den höga pulsen i produktion är stimulerande. Anställningen är långsiktig och du kommer vara uthyrd långsiktigt hos kund där målet är övertag på sikt. Krav: - Behärskar svenska i tal och skrift. - B-körkort och tillgång till bil. - Truckkort med behörighet A och B (erfarenhet av motviktstruck) Om ansökan: Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer