Säsongsjobb som kock i Halmstad med omnejd
M Dryck & Konsult AB
Kockar och kallskänkor

Vill du jobba med nordisk matlagning på hög nivå, lokala och hållbara råvaror och med ett gott gäng som ständigt ska framåt?  Vårt mål är att vara Sveriges bästa arbetsgivare får människor trivs och vi skapar förutsättningar framåt. Det tillsammans med våra samarbetspartners. Bakom dig har du ett starkt nätverk med olika kunskaper och erfarenheter nära tillhands för att utveckling. Vi tror att du har jobbat något år i branschen och vill framåt. Det viktiga är att du vill laga mat, är initiativtagande och har en go attityd. ROLLEN Som kock ser du till att det är rent och snyggt på din station, ansvarar att prepp, ser till att maten som levereras är av högsta kvalitet. Du är öppen och anpassningsbar på arbetsplatsen. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam och håller den höga nivå som idag eftersträvas. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver engagemang. Du är med andra ord en ambassadör för Progressio. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ - Laga god mat - Har en vilja att lära dig mer - Vara behjälplig hos dina kollegor - Öppensinnad DET HÄR FÅR DU - Bra lön  - Försäkringar betalda - OB - Boende finns vid behov TJÄNSTEN 85-100% Start mellan 1 juni VID FRÅGOR Magnus Olsson [email protected]  OM PROGRESSIO Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra samarbetspartners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom hotell och restaurangbranschen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess tidigare. People, Planet och Profit. Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Biltransportör Falkenberg
UngdomsKraft AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Om uppdraget Som biltransportör hos Ungdomskraft kommer du att: Hämta bilar i Falkenberg och leverera dem till vår kunds anläggning strax utanför Nyköping. Byta bil i Nyköping och köra tillbaka till Falkenberg med en annan bil. Arbetstider: Måndag–torsdag, kl. 08:00–18:00. Jobba med personer i din ålder Hos Ungdomskraft arbetar vi för en inspirerande och trivsam arbetsmiljö där våra medarbetare, i åldrarna 18–27 år, utvecklas tillsammans. Vi tror på att skapa en gemenskap både på och utanför jobbet – därför arrangerar vi regelbundet aktiviteter där du kan träffa nya vänner och byta erfarenheter med kollegor. Vem söker vi? Vi värderar din personlighet högre än ditt CV! Har du rätt inställning och driv? Då är detta jobbet för dig. Vi söker dig som är: Social, framåt och ansvarstagande. Noggrann och flexibel. Bekväm med att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Din profil För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har: B-körkort (manuellt). Flytande svenska i tal och skrift. Ett bilintresse. Ett godkänt belastningsregister. Om Ungdomskraft Ungdomskraft är framtidens problemlösare med kunden och medarbetaren i fokus. Vårt mål är att hjälpa unga, drivna talanger att ta sina första steg ut i arbetslivet. Det är så vi lever upp till vårt namn – Ungdomskraft. Vill du veta mer om oss? Besök oss på: www.ungdomskraft.com Sök jobbet redan idag och bli en del av vår växande gemenskap!

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Handledare för familjehem
Samskapa behandling AB
Socialsekreterare

Välkommen till Samskapa. Vi erbjuder stöd och behandling till utsatta barn, unga och deras familjer. På Samskapa är vi övertygade om att vi når längre om vi använder allas samlade erfarenhet och kunskap i utvecklingsarbetet, därav företagsnamnet och anledningen till att vi kallar oss samskapare. Vi arbetar utifrån konceptet Professionell Integrerad Behandling (PIB), som innebär att Samskapa tar det fulla ansvaret för att integrera de insatser barn och ungdomar behöver för att få en ökad social förmåga och förbättrad livskvalitet. För mer information om Samskapa, besök gärna vår hemsida https://samskapa.com/. Vi söker nu en handledare till familjehem till våra uppdrag, inom strukturerad hemmabaserad behandling, i hela Skåne med angränsande län. Uppdrag: Som handledare ansvarar du för ett antal familjehem. Din uppgift är att bistå familjehemmen med handledning och stöd under de perioder de har en placering. Du arbetar på uppdrag av socialtjänsten och har ett nära samarbete med ansvarig socialsekreterare. I arbetet ingår: - Rekrytering och utredning av familjehem - Att utbilda familjehem - Stöd och handledning till familjehem - Dokumentation och rapportering Du blir en del av ett team, som arbetar i komplexa ärenden med behandlingsinsatser i familjehemmen. Behandlingsarbetet sker i stor utsträckning ensamt, men i varje ärende är man ett team med täta team-träffar och ett gemensamt mål framåt med de olika delarna i familjesystemet. Därav behöver du tycka om att arbeta både i team och självständigt. Teamet, som består av Samordnare, Familjebehandlare, Handledare och Ungdomsbehandlare, ansvarar för att tillhandahålla de bästa förutsättningarna för utveckling och förändring i familjerna på hemmaplan och även för placerade barn i behandlingsfamilj.  Varje ärende är unikt och du kan därför komma att ha olika roller och tillhöra olika team utifrån hur behovet ser ut. Det finns en behandlingsledare som har huvudansvaret för att strukturera och leda behandlingsarbetet framåt i teamen. Arbetet innefattar resor då våra familjehem finns utspridda i regionen. I tjänsten ingår även beredskap. Information om tjänsten: Omfattning: Heltid Arbetstid: Dagtid, men viss kvällstid kan förekomma. Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidareanställning, med 6 månaders provanställning Vi erbjuder dig Gedigen introduktion med inplanerade uppföljningar Möjlighet till kompetensutveckling (utbildningar utifrån uppdrag och individuellt intresse) En egen utvecklingsplan där vi sätter värde på din kompetens (kartlägger styrkor och utvecklingsområden) Generöst friskvårdbidrag Välutbildade och erfarna ledare nära dig Möjlighet att växa inom organisationen (till exempel genom intern rörlighet) Krav Socionom eller beteendevetare Erfarenhet av familjehemsvård (gärna som familjehemskonsulent) God kännedom om socialtjänstlagen och BBIC Utbildning kring utredningsprocessen Arbetslivserfarenhet inom målgruppen God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska (krävs i utredningsprocessen och rapporteringen) God datorvana B-körkort Meriterande Vi ser gärna att du har minst tre års erfarenhet av behandlingsarbete Utbildning/erfarenhet av att handleda familjehem Steg-1 utbildning eller andra fördjupande utbildningar Erfarenhet av att arbeta i team med relationell och systemisk inriktning Personliga egenskaper: Som person är du trygg i dig själv och har en god förmåga att skapa förtroende hos andra människor och för organisationen. Du har ett vänligt och omsorgsfullt bemötande. Vi tror att du är en driven person som sporras av eget ansvar och att utveckla en god och kvalitativ verksamhet. Då du arbetar i människors vardag och bostad, är det viktigt att du kan vara flexibel och hantera de situationer som kan uppstå. Det är av vikt att du en har god samarbetsförmåga, både internt och externt. Personlig lämplighet är avgörande för att lyckas i denna roll. Information om rekryteringsprocessen: I enlighet med Socialnämndens beslut krävs ett utdrag från Polismyndighetens belastnings- och misstankeregister. Du hittar blanketten via https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-annan-verksamhet/. Urval och intervjuer genomförs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Varmt välkommen med din ansökan! Kontakt Veronica Tiger [email protected] 0735-323869

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Diagnostekniker till vår kund i Kungsbacka
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du en driven Diagnostekniker och redo för nästa steg i karriären? vår kund söker just nu en skicklig bilmekaniker som vill bli en del av deras team. Läs vidare för att ta reda på mer om denna spännande möjlighet. Om rollen: DiagnosteknikerSom Diagnostekniker hos vår kund kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att bestå av service, underhåll, felsökning och reparation av personbilar av olika märken. Du kommer arbeta nära dina kollegor i verkstaden för att säkerställa att alla arbeten utförs enligt högsta standard. Utföra felsökning och diagnostik av fordon Reparation och byte av reservdelar Förberedelse och genomförande av service enligt specifikationer Kvalifikationer Erfarenhet som bilmekaniker Kunskap inom modern fordonsdiagnostik och felsökning Manuellt B-körkort Flytande svenska i tal och skrift Din profil Vi söker dig som är lösningsorienterad och noggrann i ditt arbete. Du är en lagspelare med en positiv inställning och kan arbeta självständigt när det krävs. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är alltid redo att ta dig an nya utmaningar. AnsökanVi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag Om Fordonsakademin Fordonsakademin startades av specialister inom fordonsbranschen. Med mångårig erfarenhet i ryggen upptäcktes en lucka inom området – det saknades branschbaserade utbildningar. Marknaden behövde specialister med dokumenterade färdigheter, direkt kopplade till området.Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster har vi blivit en ledande aktör när det kommer till kompetenshöjning i branschen.

14 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Nordiska Kyl & Värmeexperten- säljare/mötesbokare
Bee Bemanning AB
Telefonförsäljare m.fl.

Bli en del av något nytt – vi bygger ett nytt team inom mötesbokning! Nordiska Kyl & Värmeexperten, med lång erfarenhet inom luft-luftvärmepumpar och energieffektiva lösningar, växer – och nu startar vi upp ett helt nytt team inom mötesbokning! Vill du vara med från början och bidra till att bygga något riktigt bra? Då kan detta vara rätt tjänst för dig. Om rollenSom mötesbokare kommer du att: Kontakta befintliga och nya kunder via telefon och sälja in serviceärenden för våra leverantörers tekniker – främst gällande luft-luftvärmepumpar. Vara första kontakt med kunden och se till att de får en professionell och smidig serviceupplevelse. Arbeta strukturerat med tydliga mål och få löpande stöd från din coach och ditt team. Vi söker dig som: Är kommunikativ, serviceminded och trygg i att prata i telefon. Har ett inre driv och gillar att nå uppsatta mål. Vill utvecklas inom kundservice och mötesbokning. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder: Tre månaders garantilön kombinerat med en attraktiv provisionsmodell – därefter övergår upplägget till enbart provision på förmånliga villkor. Gedigen introduktion, utbildning och kontinuerlig coachning. Ett nytt team där du får vara med från starten och påverka arbetskulturen. Tävlingar, aktiviteter och ett härligt kontor med bra energi. Placering och arbetstider: Du arbetar på plats hos oss i våra ljusa och moderna kontorslokaler i centrala Kungsbacka – nära till både kommunikationer, lunchställen och service. Arbetstiderna är vardagar, måndag till fredag kl. 07:00–16:00. Tjänsten är på heltid och innebär ett socialt, energifyllt kontorsarbete tillsammans med ett team som stöttar och peppar varandra varje dag. Ansökan och kontakt Rekryteringsprocessen genomförs i samarbete med Bee Bemanning AB. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Philip Börjesson, via e-post: [email protected]. Observera att anställningen sker direkt hos Nordiska kyl & värmeexperten. Vi tillämpar en provanställning om 6 månader. Urval och intervjuer sker löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Receptionist till Nordic Wellness Halmstad
Sportlife M W AB
Kontorsreceptionister

Säljande receptionist till Nordic Wellness Halmstad Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med närmare 350 klubbar och ett antal padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra anläggningar och ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har närmare 500 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Nu söker vi en säljande receptionist till Nordic Wellness Halmstad. Är du en serviceinriktad person med driv och engagemang? Vill du vara med och skapa en inspirerande träningsmiljö där våra medlemmar känner sig välkomna och motiverade? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker dig som vill arbeta: Extra vid behov I en roll där service, försäljning och medlemskontakt står i fokus Med varierande arbetstider, inklusive kvällar och helger Om rollenSom säljande receptionist är du klubbens ansikte utåt och ansvarar för att skapa en välkomnande och inspirerande miljö. Du ser till att varje medlem får en förstklassig träningsupplevelse och att anläggningen alltid håller högsta kvalitet. Dina arbetsuppgifter inkluderar att: Välkomna och hjälpa medlemmar samt gäster Skapa en ren, fräsch och trivsam miljö på anläggningen Hantera försäljning av medlemskap och produkter Bidra till en familjär och positiv atmosfär Säkerställa ordning och reda i receptionen och på gymmet Arbetet är varierande och kräver att du är flexibel och självgående. Ingen dag är den andra lik, och du kommer att spela en viktig roll i att skapa den bästa möjliga träningsupplevelsen för våra medlemmar. Vem söker vi?Vi letar efter dig som: Är 18 år eller äldre Trivs i mötet med människor och skapar goda relationer Har en positiv och serviceinriktad inställning Är flexibel och kan arbeta både dagtid, kvällar och helger Är självgående, tar egna initiativ och ser vad som behöver göras Trivs i ett högt tempo och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Tidigare erfarenhet av service eller försäljning är meriterande, men inget krav. Det viktigaste är din inställning, energi och vilja att utvecklas! Vad erbjuder vi? En inspirerande arbetsmiljö fylld med träningsglädje och teamkänsla Möjlighet att utvecklas och växa inom företaget Chansen att engagera dig i gruppträning och andra delar av verksamheten Ett roligt och omväxlande jobb i en växande organisation AnsökanSom en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Sök idag – vi vill höra från dig!Urval och intervjuer sker löpande – så vänta inte. Skicka in din ansökan idag och bli en del av Nordic Wellness-familjen, där vi tillsammans lever våra värdeord: FUN MOVEMENT STRONG TOGETHER

14 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Skaderådgivare till Werksta Falkenberg
Werksta Sweden AB
Skadereglerare och värderare

Om rollen som Skaderådgivare hos Werksta Falkenberg Vill du arbeta med kundrådgivning och skadehantering i en bransch under ständig utveckling? Werksta Falkenberg söker en serviceinriktad och lösningsfokuserad Skaderådgivare! Du blir en viktig länk mellan kund, verkstad och försäkringsbolag och ansvarar för att skapa en smidig process vid bilskador. Hos oss får du chansen att utvecklas i en inkluderande miljö där kvalitet, kundnöjdhet och laganda är i fokus. Kvalifikationer för Skaderådgivare – Skadehantering i verkstad, Falkenberg Erfarenhet från rollen som skadebesiktare, skadehanterare, servicetekniker eller liknande inom bilbranschen är meriterande. Du har en god känsla för service och är duktig på att bemöta kunder samt bygga förtroendefulla relationer. Stark administrativ förmåga och erfarenhet av att dokumentera samt hantera digitala arbetsverktyg. God kommunikationsförmåga på svenska i tal och skrift, engelska är meriterande. Vana av att arbeta strukturerat och lösningsorienterat med flera uppgifter samtidigt. Kännedom om system som Cabas/Cabplan eller motsvarande ses som en fördel. B-körkort är ett krav. Du samarbetar gärna i team, men är också trygg med eget ansvar. Arbetsuppgifter och ansvar som Skaderådgivare på skadeverkstad i Falkenberg Ta emot och vägleda kund vid skadeärende – från första kontakt till slutförd reparation. Utföra skadebesiktning, dokumentera och upprätta skadeanmälningar i gällande system. Kommunicera med både kund, försäkringsbolag och intern personal för en effektiv skadeprocess. Planera och koordinera reparationer tillsammans med verkstadens tekniker och plåtslagare. Följa upp ärenden och säkerställa bästa möjliga kundupplevelse genom hela processen. Delta aktivt i förbättringsarbete av verkstadens rutiner och service. Bidra till god stämning och högt kundfokus i teamet. Utvecklingsmöjligheter och förmåner för dig som Skaderådgivare hos Werksta Falkenberg Hos oss får du trygga anställningsvillkor med kollektivavtal, marknadsmässig lön och friskvårdsbidrag. Vi satsar på din fortsatta utveckling och erbjuder relevanta utbildningar som stärker både din yrkeskompetens och personliga utveckling. Werksta strävar efter en inkluderande, jämställd och trivsam arbetsmiljö där alla kan växa och vara med och påverka. Besök gärna vår karriärsida för mer information om hur det är att arbeta hos oss. Om Werksta Falkenberg – ledande skadeverkstad och arbetsgivare i regionenWerksta Falkenberg ingår i Werksta, Nordens största oberoende kedja inom bilskadereparation. Vi är kända för vår höga servicenivå, moderna arbetsmetoder och engagerade team. Våra kunder är både privatpersoner och företag, och vi samarbetar med samtliga stora försäkringsbolag. Hos oss får du en arbetsplats med stark gemenskap och utvecklingsmöjligheter inom fordonsbranschen. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta platschef Johan Hansson 072-987 13 52. Ansök redan idag – vi ser fram emot att välkomna dig till Werksta Falkenberg!

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Plåttekniker till Werksta Falkenberg
Werksta Sweden AB
Skadereglerare och värderare

Om rollen hos Werksta Falkenberg Vill du arbeta som plåttekniker i en modern och framåtriktad skadeverkstad? Werksta Falkenberg söker nu en noggrann och engagerad plåttekniker med passion för kvalitet, teamwork och fordonsteknisk utveckling. Tillsammans med kompetenta kollegor erbjuds du möjligheten att växa i din yrkesroll, bidra till vår gemensamma arbetsmiljö och arbeta i en organisation där ständiga förbättringar och serviceanda står i centrum. Vi värdesätter mångfald och välkomnar sökande oavsett bakgrund. Kvalifikationer för Plåttekniker – Skadeverkstad, Falkenberg Yrkesutbildning eller flerårig dokumenterad erfarenhet av arbete som bilplåtslagare, fordonsplåtslagare eller karosseritekniker är ett krav. Erfarenhet av arbete med både stål och aluminium betraktas som meriterande. God förmåga att läsa och tolka arbetsorder samt följa tillverkares riktlinjer och säkerhetsrutiner. B-körkort är ett krav. Vana av skadeverkstad eller liknande miljö är önskvärt. Goda kunskaper i svenska; engelska är meriterande. Digital dokumentationsvana är en fördel. Noggrann, kvalitetsmedveten och lösningsorienterad. God samarbetsförmåga och trivs med både självständigt och teaminriktat arbete. Arbetsuppgifter och ansvar för Plåttekniker på Werksta Falkenberg Utföra karosserireparationer och byten av plåt- och aluminiumdetaljer på personbilar och transportbilar. Bedöma skador, genomföra riktningar och utföra svets- och limningsarbeten. Samarbeta med besiktare, lackerare och övriga tekniker för att säkra ett effektivt flöde och hög kundnöjdhet. Följa verkstadens processer och rutiner samt säkerställa dokumentation av utförda arbeten. Bidra till teamets arbetsmiljö och utveckling genom kunskapsdelning och förbättringsarbete. Bemöta både kunder och kollegor professionellt och serviceinriktat. Utvecklingsmöjligheter och förmåner för plåttekniker hos Werksta Falkenberg Hos Werksta Falkenberg får du anställningsvillkor med kollektivavtal, konkurrenskraftig lön och ett generöst friskvårdsbidrag. Vi investerar i din fortsatta utveckling med interna och externa utbildningar, både inom allmän fordonskunskap och nya tekniker för moderna material som aluminium. Vår arbetsmiljö är inkluderande med starkt fokus på jämställdhet, säkerhet och respekt – här får du chansen att påverka din roll och växa långsiktigt. Läs mer om arbetsvillkor och utvecklingsmöjligheter på vår karriärsida. Om Werksta Falkenberg – Ledande skadeverkstad inom modern fordonsreparationWerksta Falkenberg är en del av Werksta, Nordens största oberoende kedja inom bilskadereparation. Vi är kända för vår kvalitet, tekniska kompetens och servicekänsla. Hos oss får du arbeta tillsammans med erfarna och engagerade kollegor som tillsammans utvecklar både verksamheten och sig själva. Vi erbjuder en trygg och framtidssäkrad arbetsplats med fokus på innovation och kundnöjdhet. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta platschef Johan Hansson på 072-987 13 52. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att lära känna dig och hälsa dig välkommen till Werksta Falkenberg!

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Servicetekniker till Werksta Falkenberg
Werksta Sweden AB
Skadereglerare och värderare

Om rollen som Servicetekniker hos Werksta Falkenberg Vill du arbeta som servicetekniker i framkant inom fordonsbranschen och bidra till hög kvalitet och service? Werksta Falkenberg söker nu en driven och noggrann servicetekniker med stort engagemang för teknik och kundnöjdhet. Som en viktig del av vårt team får du arbeta varierat med service, felsökning och reparationer av person- och transportbilar i en modern verkstadsmiljö. Hos oss är arbetsmiljön inkluderande, och vi arbetar aktivt för din kompetensutveckling och välmående. Välkommen till ett yrke där du varje dag får bidra till trygga och nöjda kunder! Kvalifikationer för Servicetekniker – Werksta Falkenberg Fordonsutbildning eller flerårig dokumenterad erfarenhet som servicetekniker eller mekaniker är ett krav. God teknisk förståelse och erfarenhet av felsökning, service och reparationer av bilar. Vana att arbeta efter arbetsorder och följa tillverkares instruktioner och säkerhetsföreskrifter. God datorvana och förmåga att hantera digitala arbetsprocesser. Bekväm med såväl självständigt som teaminriktat arbete. B-körkort är ett krav. Ansvarstagande, noggrann och lösningsorienterad. God kommunikativ förmåga på svenska – meriterande med kunskaper i engelska. Erfarenhet från skadeverkstad eller motsvarande verkstadsmiljö är meriterande. Centrala arbetsuppgifter för Servicetekniker i bilverkstad hos Werksta Falkenberg Utföra service, underhåll och reparationer på personbilar och transportbilar. Diagnostisera problem genom felsökning och använda modern diagnosutrustning. Montera, byta och reparera delar enligt tillverkares standarder. Dokumentera utfört arbete i digitala system och följa verkstadens rutiner. Bidra till ett effektivt arbetsflöde genom samarbete med kollegor inom verkstad och skadebesiktning. Agera professionellt och serviceinriktat gentemot både kunder och kollegor. Medverka till ständiga förbättringar av processer, kvalitet och arbetsmiljö. Utvecklingsmöjligheter och förmåner för Servicetekniker hos Werksta Falkenberg Hos Werksta Falkenberg får du trygga anställningsvillkor med kollektivavtal, marknadsmässig lön och generöst friskvårdsbidrag. Vi värdesätter utveckling och erbjuder regelbunden fortbildning, både genom externa utbildningar och interna program. Här arbetar vi för en jämställd och inkluderande arbetsplats där alla kan bidra och växa. Läs mer om våra förmåner och vår företagskultur på vår karriärsida. Om Werksta Falkenberg – ledande skade- och bilverkstad i HallandWerksta Falkenberg är en del av Werksta, Nordens största oberoende kedja för bilskadereparationer och service. Vi är kända för vår kvalitet, moderna verkstad och höga kundnöjdhet. Du blir en del av ett professionellt team där laganda, service och utveckling står i fokus. Tillsammans skapar vi framtidens verkstad! Har du frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta platschef Johan Hansson på 072-987 13 52. Vi ser fram emot din ansökan och att hälsa dig välkommen till oss på Werksta Falkenberg!

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Team Member EXTRA
Mister York AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Mister York söker fler stjärnor till Falkenberg! Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över!   Nu söker vi fler medarbetare till vårt grymma team i Falkenberg!   Tjänst Nu söker vi nya stjärnor till vårt team som vill jobba någon/några dagar i veckan, exempelvis vid sidan av studier eller annan sysselsättning. Arbetstid kan variera alla dagar i veckan.  Tjänsten beräknas starta omgående.  Rollen som Team Member Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & duktig på att samarbeta väl i grupp. Du kommer att jobba i ett sammansvetsat team för att leverera mat & service i världsklass. Dina arbetsuppgifter som Team Member kommer innefatta bland annat: Förberedelser av tillbehör, tillagning av våra prisbelönta burgare, städning samt mottagande av kunder i kassan.   Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar.   VÅRA FÖRVÄNTNINGAR PÅ DIG: - Du har rätt approach och vill ha roligt på jobbet. - Du är en person som vill utvecklas och lära dig nya saker. - Du är en lagspelare som samarbetar bra med andra. - Du uppskattar att jobba i ett högt tempo. - Du är noggrann och effektiv. - Du är flexibel gällande arbetstider och ställer upp när det finns behov.     På Mister York så rekryterar vi utifrån personlighet och potential och inte endast utifrån tidigare erfarenheter. Vi erbjuder er full utbildning på plats. Mister York är anslutna till kollektivavtal.

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025