Vianor söker kundmottagare till vår verkstad i Östersund Är du en person som älskar att ge service? Gillar du ordning och reda, försäljning samt sätter du kunden i fokus? Då har vi jobbet för dig! Vi söker nu en kundmottagare till vår verkstad i Östersund. Som medarbetare hos oss på Vianor utgör du en viktig del i vårt arbete för att göra vår kunds resa så bekväm och säker som möjligt. I Östersund erbjuder vi bilservice till personbilar och lätta lastbilar samt däckservice till alla typer av fordon. Vilka är vi? Vianor är med sina cirka 170 egna verkstäder och 140 Vianor-partnerverkstäder en av Nordens största däck- och bilservicekedja. Vi sätter säkerheten först för våra kunder och personal och du kan alltid känna dig säker efter att du besökt oss. Vem är du? Som person är du är trygg, lösningsorienterad och kan på ett lyhört och tillmötesgående sätt kommunicera med både kunder och kollegor. Du ska vara självgående och ha lätt för att samarbeta och viljan att utvecklas Du är serviceinriktad, ansvarstagande och är van att hugga i när och där det behövs. Du har grundskoleexamen, gymnasieexamen samt god datorvana, med grundläggande kunskap i Excel och Outlook Vad kommer du att få göra? Att vara kundmottagare hos oss innebär ett varierande arbete. Du kommer bland annat: Ha kontakt med våra kunder med försäljning över disk samt via mejl och telefon. Boka in arbeten/tjänster. Kunna identifiera och möta kundens behov och önskemål. Planera och strukturera arbete som kommer in under dagen. Inköp av material och hålla löpande kontakt med företag och våra återförsäljare. Vara behjälplig i däckverkstaden vid behov, speciellt på personbilssidan. Vad är det bästa med att jobba på Vianor i Östersund? Ett spännande och utmanande jobb där maximal kundservice går före allt annat Ett självständigt jobb där du kan utveckla dina yrkeskunskaper, samtidigt som vi hjälps åt och är varandras bollplank. En del av vårt team som med dig kommer bestå av 6 medarbetare. Hos oss råder god stämning och laganda! Vi erbjuder dessutom kollektivavtal, ett antal internutbildningar samt friskvårdsbidrag och möjlighet till bonus Ansökan Tjänsten är heltid och tillsvidare med provanställning. Vi behandlar alla ansökningar löpande och tjänsten tillsätts så fort som möjligt. Vianor vill spegla mångfalden i samhället så alla ansökningar är välkomna. Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka din ansökan eller eventuella frågor till oss. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi på Åre kommun skapar förutsättningar för att alla som bor eller vistas här kan förverkliga sina drömmar. I vår storslagna fjällmiljö samsas förväntansfulla skidåkare med jordnära livskonstnärer. Det finns plats för dig också. Våra medarbetare utför Sveriges viktigaste jobb varje dag. Oavsett var i kommunen vi arbetar, är vi alla gemensamt till för Åre kommuns medborgare. Vi är många olika yrkeskategorier som arbetar i kommunen på olika arbetsplatser. Allas insatser behövs för att leverera god service och fortsätta utveckla verksamheterna och hela kommunen. Vi arbetar med att skapa värde och livskvalitet för våra kommuninvånare, våra företagare och besökare. Hos oss gör du skillnad, varje dag! I Åre kommun arbetar vi utifrån värdegrunden att vi är professionella, respektfulla och lyhörda. Som medarbetare i Åre kommun får du ta del av flera förmåner utöver din lön, se länk under övrigt. Åre kommun är en samisk förvaltningskommun och vi välkomnar sökande som har språklig och kulturell kunskap i samiska. ARBETSUPPGIFTER Socialförvaltningen i Åre kommun söker en socialt ansvarig samordnare (SAS). Du kommer ha en central roll i att säkerställa att verksamheten uppfyller lagar, föreskrifter och beslut och du initierar och driver förbättringsåtgärder när du ser att kvaliteten behöver höjas inom socialtjänstens verksamhetsområden. I Socialförvaltningen ingår avdelningarna Hemvård, Individ- och familjeomsorg, Funktionsstöd, Hälso- och sjukvård, Arbetsmarknad och Måltid. Socialförvaltningens arbete leds sedan 2021 av Malin Andersson. Din närmaste chef är socialförvaltningens stabschef. Du ingår i socialförvaltningens stab med förvaltningens övriga specialister. Vi arbetar med utvecklings- och kvalitetsfrågor och du kommer att ha ett nära samarbete med specialister, chefer och medarbetare för att vi tillsammans ska uppnå verksamheternas mål. Du samverkar med andra SAS:ar i dina nätverk och har tillgång till juridisk expertis vid behov. Kvalitetsarbete: Du stödjer verksamheterna i det systematiska kvalitetsarbetet samt bidrar till utveckling av rutiner och arbetssätt. Du granskar att processer för bedömning, beslut, verkställighet och samverkan inom socialtjänsten är ändamålsenliga och väl fungerande. Rättssäker myndighetsutövning: Granska att den enskilde får sina behov prövade på ett rättssäkert sätt och att insatserna är av god kvalitet och individuellt utformade. Dokumentation: Granska att dokumentationen förs i enlighet med gällande lagar och föreskrifter, såsom socialtjänstlagen (SoL), lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS), lagen om vård av missbrukare i vissa fall (LVM), och lagen med särskilda bestämmelser om vård av unga (LVU). Utreda: Ta emot och utreda rapporter enligt Lex Sarah kring missförhållanden eller risk för missförhållanden i verksamheter. Allvarliga missförhållanden ska anmälas vidare till Inspektionen för vård och omsorg (IVO). Även andra utredningsuppdrag förekommer. Kompetensutveckling: Uppmärksamma behovet av kompetensutvecklingsinsatser och samordna dessa för att säkerställa att socialförvaltningen har rätt kunskap och färdigheter. Du föreslår förbättringsåtgärder inom hela ditt specialistområde och stödjer cheferna i prioriteringen av dessa. Du fungerar ofta som ett nära stöd för både handläggare och chefer och kommer vara ett bollplank i svåra ärenden. Du skriver tjänsteskrivelser och föredrar ärenden kopplat till ditt specialistområde i nämnd. Vårt arbete utgår från förvaltningens kontor i Järpen. KVALIFIKATIONER För att lyckas i rollen krävs en socionomexamen samt mångårig erfarenhet av myndighetsutövning inom socialtjänst, samt goda kunskaper i social dokumentation. Du har mycket goda kunskaper i relevant gällande lagstiftning och har god erfarenhet av att vägleda verksamheter med stöd av lagstiftningen. Du omvärldsbevakar kommande förändringar av relevant lagstiftning och initierar förändringsarbete när behov uppstår. Arbetet kräver att du är skicklig på att samarbeta. Vidare är du kommunikativ och kan förmedla information och idéer på ett tydligt sätt såväl muntligt som skriftligt. Du säkerställer att ditt budskap går fram och anpassar din kommunikation efter mottagare, målgrupp och situation. Som person är du analytisk och kan på ett effektivt sätt identifiera och analysera kärnan i ett problem samt föreslå möjliga lösningar. Du har förmåga att se samband och kan dra logiska slutsatser utifrån begränsad och/eller komplex information. Du är strukturerad och kan arbeta självständigt. Du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Du tar ansvar för dina uppgifter, driver arbetet framåt, ser till att arbetet slutförs i tid och följer upp resultatet. ÖVRIGT Tjänsten är vakant under förutsättning att ingen övertalighet, behov av omplacering eller företräde finns i kommunen. Provanställning kan komma att tillämpas. Mer information om Åre kommun finner du på www.are.se Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Våra förmåner: https://are.se/foretag-och-jobb/jobba-pa-are-kommun/sa-ar-det-att-jobba-hos-oss/vara-formaner
Restaurangchef till Oense – där matglädje möter värdskap Vi söker en engagerad och driven restaurangchef som vill vara med och leda Oense – en restaurang där det svenska matarvet möter smaker från hela världen. Hos oss står kvalitet, gemenskap och upplevelse i centrum, och vi vill att du som chef ska vara med och skapa en miljö där både gäster och medarbetare trivs. Om rollen Som restaurangchef har du det övergripande ansvaret för den dagliga driften av restaurangen. Du leder teamet med hjärta och tydlighet, och ser till att varje gäst får en upplevelse utöver det vanliga. Du arbetar nära kökschefen och ägarna för att utveckla konceptet och skapa en restaurang som speglar vår passion för mat, service och gemenskap. Vi söker dig som: Har erfarenhet av ledarskap inom restaurangbranschen Är en naturlig ledare som inspirerar och motiverar ditt team Har ett öga för detaljer och en känsla för service i världsklass Är lösningsorienterad, strukturerad och van att arbeta mot mål Trivs i en dynamisk miljö där du får vara med och påverka Dina ansvarsområden: Personalansvar: rekrytering, schemaläggning, utveckling och arbetsmiljö Gästupplevelse: säkerställa hög servicenivå och ett varmt bemötande Ekonomi: kostnadskontroll och resultatuppföljning Samarbete med köket för att skapa en helhetsupplevelse Utveckling av rutiner, koncept och evenemang Vi erbjuder: En nyckelroll i ett passionerat och familjärt team Möjlighet att vara med och forma en restaurang från grunden En kreativ och inspirerande arbetsmiljö Intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett intresse för kläder, administration och service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och en framgångsrik service. Du kommer ta emot beställningssamtal, mail och chatt där du hjälper kunder genom engagerad och meningsfull service där du genom ditt intresse för kläder skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt med varierande uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare. Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det. Är intresserad av kläder och har ett öga för mode! Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Goda kunskaper i engelska. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning. Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder måndag-fredag 07.00-21.00 och lördagar 09.00-15.00. Majoriteten av arbetpassen kommer vara under vardagar, men vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba helger. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och varierande arbetsuppgifter där blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Utvecklas i flera olika områden och uppgifter, i en dynamisk arbetsmiljö Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och att testa nya områden och drivs av att utvecklas Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång vardagar, kvällar och helger vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet! Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som teknisk kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad service och teknisk färdighet där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och teknik samt drivs av att utvecklas inom det Vill äga ärenden och på ett smidigt sätt lösa komplexa problem Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sina tekniska färdigheter till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse - vi är flexibla med startdatum. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång dygnet runt - vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Eventpersonal.se är en tjänst för rekrytering av personal till alla typer av events. Vi rekryterar informatörer, värdinnor, demonstratörer, samplare, säljare och produktionsledare. Här kommer information om ett nytt uppdrag i Sollefteå, 12-15 juni. Vår kund är en matbutik kedja och ska nu öppna en ny butik i Sollefteå. Vi behöver hjälp av serviceinriktad personal som kan assistera kunden under de första dagarna när de öppnar. Vi ser gärna att du jobbat med service och/eller event innan. Du som har mer än en timme att åka ersätts för mil och restid. Dagar, datum och tider: Torsdag-söndag, 12-15 juni, kl7.45-19.00 Lön vardag: 150kr/h Lön helg: 160kr/h (ink. semesterersättning och OB) Om du kan och vill jobba så ansöker du på följande vis: 1. Maila med rubriken "Butiksöppning juni -25" till [email protected] 2. Skriv vad du gjort tidigare inom event och och service med annan relevant bakgrund 3. Bifoga CV och ett nytaget foto 4. Skriv ditt aktuella mobilnummer 5. Motivera varför detta uppdrag skulle passa dig och beskriv din tillgänglighet Om du inte redan finns registrerad som personal på vår hemsida, så lägg gärna upp en profil. Då kommer vi att kontakta dig gällande framtida jobbförfrågningar direkt via mail. Ansök direkt då vi tillsätter tjänsten snarast.
Vill du vara med och fortsätta utveckla Restaurang MYRA? Vi är en nystartad restaurang i Åre(Duved) sedan februari-24. Vi har lunchservering med fokus på husmanskost och kvällsmeny med fokus på egengjord färsk pasta, fisk-, skaldjur- och kötträtter. Vi planerar att utöka både meny och öppettider för att anpassa oss mot efterfrågan i området. Vilket innebär att nuvarande kock behöver en kollega som både kan komplettera, inspirera och kan sitt hantverk. Det kan vara stunder då du kommer att arbeta ensam emellanåt vid högt tryck att ni arbetar tillsammans. Vi söker efter: En utbildad eller erfaren kock Van vid att arbeta under tempo växlingar Kunskap om husmanskost och 'á la carte' med fokus på färsk pasta, fisk och kötträtter. Goda kunskaper i Svenska är ett krav Som person bör du vara lättsam, prestigelös och självklart - älska mat, smak & service. Tycker om att samarbeta i grupp. Anställningen är säsongsanställning inledningsvis, med goda möjligheter till förläggning över hösten och kommande vintersäsong. Arbetstiden varierar mellan 50-100%. Vi tror att du har förståelse för säsongens variationer och ser möjligheter i detta. Boende har du redan klart i området av Duved / Åre. Läs gärna vår meny på vår hemsida www.restaurangMYRA.se eller via vår Instagram kan du få mer information och en känsla om vår restaurang. Intresserad? Maila: [email protected] märk ansökan med - Ansökan kock.
Är du en engagerad byggnadsplåtslagare som är självgående? Drömmer du om att jobba med renovering av tak i Östersundsområdet? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Vi söker nu en plåtslagare för att stärka vårt team under sommaren, med goda chanser till förlängning. Är du villig att resa är detta ett stort plus. Arbetsuppgifter Tillverkning och bearbetning av olika typer av plåtdetaljer Mätning och montering av plåt på byggnader Takbyten och plåtarbeten på tak Montering av skorstenar och andra detaljer Kravprofil Yrkesbevis inom plåtslageri eller dokumenterad motsvarande erfarenhet B-körkort och egen bil God samarbetsförmåga och vilja att bidra till ett gott arbetsklimat Förmåga att arbeta självständigt och lösningsorienterat Arbetstid Arbetstiderna är måndag-fredag kl. 07:00–16:00 med start omgående eller enligt överenskommelse. Är du villig att resa till andra orter så finns möjlighet till längre uppdrag. Ansökan: Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev redan idag. Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att söka! Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Linda Jonsson på Nordic Bemanning & Rekrytering. Tel 070-250 40 09 alt. [email protected] Om Oss: Nordic Bemanning & Rekrytering har över 15 års erfarenhet av personallösningar inom diverse branscher och är auktoriserade via kompetensföretagens branschorganisation. Med kontor i Gävle, Uppsala och Sundsvall, förmedlar vi personal med noggrannhet och träffsäkerhet på flera orter i Sverige. Hos oss får du tillgång till ett brett nätverk och en trygg arbetsplats. Detta är ett bemanningsuppdrag. Det innebär att du kommer att bli anställd direkt hos oss på Nordic Bemanning & Rekrytering och omfattas av all den trygghet vi som medlemmar i vår branschorganisation har. Välkommen till oss!
Välj ett jobb för att visa detaljer