Lediga jobb i Jämtlands län

Sök totalt 745 lediga jobb i Jämtlands län

NOWO PENSION SÖKER RÅDGIVARASSISTENT
Nowonomics AB (publ)
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Vill du vara en viktig länk i vårt växande företag? Nowo Pension AB söker en passionerad och serviceinriktad rådgivarassistent med en stark kommunikativ förmåga. Som vår rådgivarassistent kommer du att spela en nyckelroll i att förbättra pensionsutsikterna för våra 155 000 medlemmar. Om tjänsten Som Rådgivarassistent kommer du dagligen att befinna dig i onlinemöten och bygga relationer med våra medlemmar. Din naturliga talang för att kommunicera med människor är avgörande i den här rollen. Ditt engagemang och din professionalism kommer att vara grunden för ditt arbete. Vem söker vi? Vi välkomnar dig med en passion för service och en gedigen bakgrund inom kundrelationer. Om du dessutom har erfarenhet inom tjänstepensionsområdet ser vi det som ett stort plus. Du är inte rädd för siffror och har inga problem att använda telefonen och datorn som ditt främsta verktyg. Att vara serviceinriktad är inte bara ett krav, det är vår hjärta och själ. Ett intresse för finansbranschen är nyckeln till din framtid i vår organisation. Som rådgivarassistent kommer du snart att vara en central del av Nowo Pension, där du är involverad i allt som rör kundkontakt. Ingen tidigare erfarenhet inom placeringsrådgivning eller ekonomi? Oroa dig inte! Som rådgivarassistent kommer du att lära dig alla de nödvändiga färdigheterna och momenten som krävs för att bli en framgångsrik rådgivare, inklusive licenser. Vår vision är att din framgång som rådgivarassistent öppnar dörren till möjligheter att arbeta som rådgivare i framtiden. Placeringsort: Östersund Skicka din ansökan till [email protected] med ämnesraden “Rådgivarassistent”. Frågor om tjänsten skickas till [email protected].

14 september 2024
Sista ansökan:
14 oktober 2024
Sjuksköterska till Jämtland
VårdföretagSe AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Jämför och chatta med bemanningsbolagen enkelt via Vårdföretag App (vardforetag.se) Skapa din profil på mindre än 1 minut och lägg upp dina önskemål. Få erbjudanden på uppdrag som kan passa dina önskemål och chatta med flera av de ledande bemanningsbolagen inom vården. Enkelt och kostnadsfritt! Just nu finns ett ledigt uppdrag till hemsjukvården i Jämtland. Uppdraget finns att söka bland flera bemanningsbolag i Vårdföretag.se Fördelar: -Hög ersättning -Inga onödiga Mail Eller telefon Vill du starta eget aktiebolag? Vi på vardforetag.se hjälper dig att starta aktiebolag och redovisning till fasta kostnader.

13 september 2024
Sista ansökan:
23 september 2024
Almia söker operationssjuksköterska till operation Östersund
Almia AB
Operationssjuksköterskor

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult ansöker har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Som specialistsjuksköterska inom operation ger du patienter den vård och trygghet de behöver före, under och efter operation.  Finner du tjänsten som Operationssjuksköterska till Östersund intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Julia Augustsson eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

13 september 2024
Sista ansökan:
24 september 2024
Almia söker psykiatrisjuksköterska till psykiatri Östersund
Almia AB
Psykiatrisjuksköterskor

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult ansöker har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Psykiatrisjuksköterska med erfarenhet från Psykiatri. Finner du tjänsten som Psykiatrisjuksköterska till Östersund intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Julia Augustsson eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

13 september 2024
Sista ansökan:
24 september 2024
Almia söker allmänspecialist till hälsocentral Östersund
Almia AB
Specialistläkare

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult ansöker har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Allmänspecialist med erfarenhet från Hälsocentral. Finner du tjänsten som Allmänspecialist till Östersund intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Julia Augustsson eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

13 september 2024
Sista ansökan:
24 september 2024
Jobba hemifrån
Samtele AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vilka är vi?  Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.      Vi söker dig som:  - Kan flytande svenska i tal och skrift.  - Har en positiv inställning.  - Har höga ambitioner.  - Älskar utmaningar.  - Brinner för att jobba med människor  - Har egen dator och headset     Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.      Vi erbjuder:      - Produkt- & säljutbildning (Via Skype)  - Personlig coachning (Via Skype)  - Start omgående  - Tävlingar och roliga aktiviteter  - Arbetstider 09.00-17.00 Mån-Fre   - Hög ersättning

13 september 2024
Sista ansökan:
13 oktober 2024
Lagermedarbetare till engcon
Engcon Nordic AB
Lager- och terminalpersonal

Tycker du om att hålla ordning och att arbeta självständigt? Då kanske du är vår nya kollega på Spareparts & Shipping eller Inbound Delivery. engcon är ett globalt tillväxtföretag som är marknadsledande inom utveckling, produktion och försäljning av grävmaskinstillbehör. 2023 omsatte vi 1,9 miljarder, och vi fortsätter att växa. Idag är vi ca 400 medarbetare, varav drygt 200 i Sverige. Vi har hjärtat i Jämtland och Strömsund men finns i 16 olika länder. Om tjänsten Vi söker engagerade och pålitliga lagermedarbetare för att hantera in- och utleveranser från vår produktion. Som en del av vårt team kommer du att vara ansvarig för att plocka, packa och skicka produkter till våra kunder enligt deras beställningar. Samarbete med andra avdelningar är en naturlig och viktig del i arbetet och rollen innebär att effektivt organisera utgående gods. Du bör vara öppen för förändringar och vara flexibel att anpassa dig till nya förutsättningar. Om dig För att lyckas i rollen är du ansvarsfull och noggrann, har lätt för att samarbeta och kommunicera med andra samt ser lösningar på problem som uppstår. Vi tror att du trivs med att arbeta i ett högt tempo och att du har datorvana. Du kommer att samarbeta med personer både internt och externt och behöver därför kunna kommunicera väl på svenska och engelska i både tal och skrift. Tidigare erfarenhet av arbete inom lager eller distribution är meriterande men inte ett krav. Våra gemensamma värdeord är professionalitet, initiativ, kommunikation och flexibilitet. Självklart ställer du upp på och vill vara en del av en kultur som genomsyras av detta. Welcome to the engcon family – We Change the World of Digging Tjänsterna är visstidsanställningar på (heltid) med möjlighet till tillsvidareanställning. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden så vänta inte med din ansökan!

13 september 2024
Sista ansökan:
30 september 2024
ST-tandläkare i parodontologi Specialisttandvården Östersund

Nu söker vi en tandläkare till en ST-tjänst för erhållande av specialistbehörighet i parodontologi! Tjänstgöringen som omfattar både klinisk tjänstgöring och teoretisk utbildning kommer att genomföras i enlighet med Socialstyrelsens föreskrifter och allmänna råd om tandläkarnas specialiseringstjänstgöring HSLF-FS 2017:77 och omfattar minst tre år på heltid. Läs mer om Folktandvården i Jämtland Härjedalen: https://regionjh.se/jobbutbildning/jobbahososs/varaverksamheter/folktandvarden.4.56d10f5918eced3c1d68a9.html ARBETSUPPGIFTER Den huvudsakliga delen av den kliniska tjänstgöringen kommer att ske på specialisttandvården i Östersund, men viss klinisk tjänstgöring planeras i Örebro. Den teoretiska utbildningsdelen av tjänstgöring görs i samarbete med Specialisttandvården i Örebro. Seminarieverksamheten kommer huvudsakligen att vara digital, men även på plats i Örebro tillsammans med andra ST-tandläkare. Kurser som ingår i specialiseringstjänstgöringen kommer att ges på olika orter i Sverige. Vi kan erbjuda dig en specialistutbildning av hög kvalité med kompetenta och engagerade handledare. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har svensk tandläkarlegitimation och som har varit verksam som allmäntandläkare inom både barn- och vuxentandvård under minst två år på heltid. Du har ett stort intresse och engagemang i ditt arbete och vill vara med och utveckla framtidens tandvård. Du har bra organisations- och planeringsförmåga samt ett gott bemötande gentemot patienter och kollegor. Vidare vill vi att du är kvalitetsmedveten och flexibel. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Meriter bedöms enligt gällande riktlinjer. Det förutsätts att du efter erhållande av specialistbehörighet arbetar som specialist i parodontologi inom Region Jämtland Härjedalen. Under ST-tjänstgöringen utgår lön och vissa förmåner, vilka är kopplade till ett åtagande efter erhållande av specialistbehörighet. ÖVRIGT Inom Specialisttandvården finns avdelningar för bettfysiologi, parodontologi, käkkirurgi, protetik, orofacial medicin, radiologi, ortodonti, endodonti och pedodonti. Vi finns på Östersunds sjukhus och tillsammans är vi ca 40 medarbetare. Varmt välkommen med din ansökan!

13 september 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Lärare i språkval svenska/engelska Gällö skola
Bräcke kommun
Grundskollärare

I Bräcke kommun i Jämtland är du alltid nära äventyr och smultronställen. Gnistrande vinterdagar på skidor såväl som heta sommardagar i båten är vardag för oss som bor här. I Bräcke kommun finns trygga skolor, personlig äldrevård och en mängd små och medelstora företag med idéer och kunskap som skapar värden lokalt och globalt. Goda kommunikationer i stråket mellan Sundsvall och Östersund och en fibertäckning på över 90 procent gör det enkelt att bo, jobba och resa i vår kommun. Här finns en vilja att utvecklas och samtidigt en självklar mentalitet att värna om naturen, kulturen och människorna som bor här. Välkommen till Bräcke kommun – lite närmare! ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu en lärare i språkval svenska/engelska till Gällö skola. I arbetet ingår samarbete med övrig personal. Tillsammans ansvarar ni för att skapa en trygg och stimulerande miljö, där ni ger eleverna det stöd och den stimulans de behöver för sitt lärande och sin fortsatta utveckling. För att arbeta inom skola- och barnomsorgsenhetens verksamheter krävs att du lämnar ett utdrag från Belastningsregistret § 22. Utdraget begär du själv hos Rikspolisstyrelsen i Kiruna. Det är giltigt ett år och måste därefter förnyas. Rekrytering sker löpande så anställning av behöriga lärare kan komma att ske innan ansökningstidens slut. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har lärarexamen och legitimation i språkval svenska/engelska. Vi söker dig som tycker att det känns naturligt att jobba efter våra ledord; GEMENSKAP-TRYGGGHET-GLÄDJE-KUNSKAP. Du ska ha förmågan att kunna entusiasmera och leda elever och se dig själv som viktig för att eleverna ska lyckas. Du har höga förväntningar på eleverna och kan hjälpa och handleda dem så att de utvecklas utifrån sina förutsättningar. Du har goda kunskaper om skolans styrdokument och arbetar efter en väl förankrad värdegrund samt på ett tydligt sätt visar eleverna vilka mål de ska jobba mot. Att skapa goda relationer till elever, föräldrar och arbetskamrater är viktigt för dig. Du har en positiv syn på arbetet och utvecklar verksamheten med nya metoder och arbetssätt tillsammans med ditt arbetslag. ÖVRIGT Bifoga CV och personligt brev och berätta lite om dig själv Vi kommer arbeta löpande med urval och intervjuer. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden från bemannings- och rekryteringsföretag om annonserings- och rekryteringshjälp.

13 september 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Vi söker bemanningssjuksköterskor till hela Sverige
Socionomera Bemanning AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du bidra till god hälso- och sjukvård och samtidigt uppnå din fulla potential? Vi söker legitimerade sjuksköterskor till uppdrag i hela Sverige. Vi söker dig som har minst två års yrkeserfarenhet och däribland erfarenhet från kommunal verksamhet. Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan bemanningssjuksköterska och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi fram emot att du kontaktar oss. Vi berättar gärna mer om uppdragen och hur det är att arbeta som bemanningssjuksköterska. Vi ser fram emot din kontakt! Även om en specifik kommun kan vara angiven i annonsen, kan andra kommuner vara aktuella för uppdrag. Arbetsuppgifter Du kommer att vara anställd av oss och uthyrd för att utföra sedvanliga sjuksköterskeuppgifter inom hemsjukvård, särskilt boende och/eller LSS. Arbetet innefattar bland annat att du har ansvaret för vårdtagarnas omvårdnad genom bland annat rådgivning, medicinska bedömningar och läkemedelshantering. I rollen förväntas du även ge handledning, rådgivning och stöd till omvårdnadspersonalen samt vara flexibel till verksamhetens rutiner och villkor. Vi söker dig som kan arbeta dag, kväll och natt (helgtjänstgöring kan förekomma). Vi rekryterar löpande, välkommen att skicka in din ansökan! Vi erbjuder Du kommer att vara anställd av Socionomera Bemanning AB. Som konsult hos oss erbjuds du goda och flexibla arbetsvillkor samt tydlighet kring vad som förväntas av dig. Vi månar om att du ska trivas och må bra i rollen som bemanningssjuksköterska och vi söker alltid långa samarbeten och relationer. Vi kan bland annat erbjuda dig: Schyssta anställningsvillkor enligt vårt kollektivavtal Tjänstepension genom en av marknadens bästa pensionslösningar Försäkringar som grupplivsförsäkring, sjukförsäkring etc Introduktion och regelbunden arbetsmiljöuppföljning Friskvård- och fortbildningsbidrag Stöd av konsultchef som själv är sjuksköterska Snabb och smidig personlig service En arbetsgivare som lägger stort fokus på hållbart och etiskt agerande En lön som du förtjänar och en transparent lönepolicy Ansökan Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor, eller direkt skicka in din ansökan till [email protected] eller 073-585 66 36. Efter att vi har lärt känna varandra bestämmer du var, när och i vilken omfattning du vill arbeta, och vi bevakar så att du matchas mot lämpliga uppdrag. Vi kan erbjuda dig en heltidstjänst men du kan även välja att jobba deltid – tillsammans kommer vi fram till det som fungerar bäst för dig. Vi har ramavtal med flera svenska kommuner, som för dig innebär ett brett urval av intressanta uppdrag. Din kontaktperson hos oss kommer att vara en utbildad sjuksköterska med erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvård vilket gör att vi har god kännedom om våra uppdragsgivares behov och dina villkor. Vi är vana problemlösare och vi kan erbjuda stöttning utifrån dina behov under hela uppdragsperioden. Om oss Socionomera Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsbolag som har lång erfarenhet inom socionombemanning och som sedan ett år tillbaka även riktat in sig på sjuksköterskebemanning. Vi är övertygade om att så gott som alla som väljer att arbeta med ett människovårdande yrke har omtanke om sina medmänniskor som främsta anledning. Vi vill göra allt vi kan för att underlätta för organisationer och personer som väljer att bry dig. Vi har blivit utsedda till Skåne Läns snabbast växande bolag (Gasell) två år i rad (2022 och 2023) samt Sveriges tredje snabbast växande bolag år 2022. Vill du hjälpa oss att ta nästa steg i utvecklingen? Läs mer om oss på vår hemsida www.socionomera.se

13 september 2024
Sista ansökan:
13 oktober 2024