Servis/Bar till Boqueria Åre Sommar 2025
Boqueria Göteborg AB
Hovmästare och servitörer

Boqueria Åre öppnade vintersäsongen 2019 och ligger ett stenkast från Åre Torg. Matsalen och baren integrerad i vårt öppna kök vilket skapar en levande atmosfär. En unik typ av bar i Sverige där inspirationen är hämtad från tapasbarer i London och Madrid. Vi har också ett Chambre Separée och vinrum där vi kan ta emot sällskap upp till 20 personer. Tycker du om människor, högt tempo, har erfarenhet från yrket och gillar att ge personlig service? Då är vi arbetsplatsen för dig! Arbetet: Du kommer huvudsakligen att arbeta i vår matsal. Där kommer du att vara en del av vårt team av servispersonal tillsammans med hovmästare och runners som tillsammans med köket och baren jobbar mot samma mål, att ge våra gäster en fantastik service. Vem söker vi: Vi söker dig som brinner för service, har talang för att skapa en god gästupplevelse samt meriterande ifall du tidigare erfarenhet från servisyrket. Du har ett stort intresse för mat och vi ser gärna att du även har ett intresse av vin och dryck. Hos oss får du möjlighet att jobba i en pulserande miljö där din talang för service får komma till användning varje dag. Du får gärna bo i Åre med omnejd. Vi erbjuder: Vi erbjuder en säsongsanställning med arbete både dag- och kvällstid samt helger. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

27 maj 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Leg. djursjukskötare till Veterinären på Söder i Östersund

Om tjänsten & vem vi söker Vi önskar utöka teamet med en legitimerad djursjukskötare! Vi söker primärt dig som har arbetat några år och därmed är trygg och självständig i din yrkesroll som djursjukskötare. Du kommer spendera tid både på polikliniken och operation och vi tror därför att dina styrkor och erfarenheter ligger i att arbeta med narkos, tänder och kundbemötande. Vad vi erbjuder Hos oss blir du en del av ett litet och sammansvetsat team som alltid ställer upp för sina patienter, djurägare och kollegor. Kanske har du arbetat på en större arbetsplats och vill komma till något mindre, familjärt och naturnära? Varmt välkommen till oss. Vi är en dagöppen kliniken i hjärtat av Östersund där du har närhet till både friluftsliv och stadsliv. Vi har ett extra stort fokus på områden som ögon, hud och tänder och det finns därmed goda möjligheter att fördjupa dig inom dessa områden om så önskas. Vi är en del av Svenska Veterinärgruppen som är en större sammanslutning av veterinärkliniker och djursjukhus över hela Sverige. Vi samarbetar klinikerna emellan och hjälper varandra med allt ifrån professionell rådgivning till vidareutbildningar. Utöver fysiska och digitala utbildningar inom gruppen möjliggörs även auskultation hos gruppens meriterande experter och specialister inom olika medicinska områden. Om kliniken Veterinären på Söder är en liten veterinärklinik som ligger centralt och lättillgängligt i Östersund. Maximal service på liten yta är vårt koncept. Vår specialinriktning är ögonsjukdomar på hund och katt och vi prioriterar akuta ögonfall under våra öppettider. Hög kompetens, lång erfarenhet och högkvalitativ utrustning ryms inom väggarna på vår klinik. Empati, personligt bemötande och korta beslutsvägar för ditt djurs bästa. Vi är två veterinärer, två receptionister/djurvårdare och en leg. djursjukskötare. Våra öppettider är måndag-fredag, dagtid. Lär gärna känna oss bättre på vår hemsida. Övrig information Tjänsten avser en heltidstjänst men skulle också fungera med 80%, med start så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

26 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Kock till kostpoolen
Krokoms kommun
Kockar och kallskänkor

– Ett jobb med plats för engagemang och arbetsglädje Är du en flexibel och engagerad kock som lockas av att göra god och spännande mat till många av Krokoms kommuns viktiga innevånare? Gillar du utmaningar och tycker att mat och service är något av det viktigaste och roligaste som finns? I så fall kan en plats i Krokoms kostpool vara något för dig. Välkommen med din ansökan!   Välkommen till oss På kost- och lokalvårdsenheten arbetar ca 120 medarbetare och enheten ingår i barn- och utbildningsförvaltningen.  Kostenheten arbetar med maten på förskolor, skolor, särskilda boenden och matlådor till hemtjänst. Kommunen har 40 produktions- och mottagningskök där det totalt produceras ca 3500 portioner varje dag. Inom enheten arbetar ungefär 80 medarbetare.  Barn- och utbildningsförvaltningen har ca 800 medarbetare. Förvaltningens verksamhet sträcker sig över hela kommunen och innefattar förskola, grundskola F-9, anpassad grundskola, fritidshem, kost och lokalvård, modersmål samt biblioteksverksamhet. En dag som kock i kostpoolen  En dag i kostpoolen är aldrig den andra lik. Som anställd i Kostpoolen har du en viktig roll för att verksamheten ska fungera bra även när ordinarie personal är frånvarande. Arbetsuppgifterna är varierande och beror helt på var du hamnar för dagen, det kan vara en förskola, ett skolkök eller inom äldreomsorgen. I arbetet ingår bland annat tillagning av frukost, lunch och mellanmål. På vissa förskolor ingår även lokalvård i det dagliga arbetet. Du ansvarar för att hantera livsmedlen på ett säkert sätt, genomför egenkontroll, diskar samt håller kök och utrustning rena enligt gällande riktlinjer. I de större köken ingår du i ett team medan det är vanligt med ensamarbete på våra mindre skolor och förskolor.  Din kompetens • Vi söker dig som är utbildad kock, med goda kunskaper i livsmedelshygien och specialkost.    • Du har en god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift.  • Du har en god planerings- och samarbetsförmåga.  • Körkort och tillgång till bil är ett krav • God datorvana är meriterande  För dig är det viktigt med en god relation till dina kollegor. Du ser också vikten av ett nära och gott samarbete med verksamhetens pedagoger och personal med fokus på barnens och de boendes bästa.  Som person är du flexibel, självgående, noggrann och har ett lösningsfokuserat arbetssätt.  Med en stor serviceanda, stort engagemang och god kommunikation sätter du alltid matgästen i centrum, gammal som ung.   Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse.   Arbetstiden är förlagd till dagtid, vardagar eller enligt överenskommelse .  Sista ansökningsdag: 2025-07-18  Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med säljare.   Hälsning från din blivande chef Utvecklas med glädje! Dina tankar och idéer är viktiga, var med och forma en fantastisk verksamhet som ger både barn och kollegor energi.    Kontaktperson för tjänsten Mikael Jonsson, enhetschef  0640-164 69 [email protected]  Fackliga representanter nås genom kommunens kundcenter, 0640-161 00 Välkommen med din ansökan!  Krokom, kommunen mitt i Jämtland Krokoms kommuns gränser sträcker sig från Storsjöns stränder i söder, till de vidsträckta och vilda fjällen i norr och i öster tar det norrländska inlandets stora skogar vid. Här bor dryga 15 700 invånare, mitt i Jämtlands län, med närhet till goda kommunikationer till övriga Sverige. Här finns fantastiska möjligheter till ett rikt kultur- och friluftsliv. Hit flyttar människor och här vill man stanna, för här får själva livet ta plats. Kommunen ingår i samiskt för­valtningsområde, vilket gör att vi arbetar för att stärka det samiska språket, att synliggöra kulturen och ge samerna inflytande.

26 maj 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Kundservicemedarbetare i Östersund
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet! Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Teknisk support Östersund
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som teknisk kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad service och teknisk färdighet där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och teknik samt drivs av att utvecklas inom det Vill äga ärenden och på ett smidigt sätt lösa komplexa problem Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sina tekniska färdigheter till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse - vi är flexibla med startdatum. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång dygnet runt - vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Hos oss får du variation, trygghet och kundkontakt - varje dag
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och varierande arbetsuppgifter där blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Utvecklas i flera olika områden och uppgifter, i en dynamisk arbetsmiljö Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och att testa nya områden och drivs av att utvecklas Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång vardagar, kvällar och helger vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Kundservice för dig som gillar att ge råd, skapa trygghet och hitta rätt!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett intresse för kläder, administration och service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer!  Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och en framgångsrik service. Du kommer ta emot beställningssamtal, mail och chatt där du hjälper kunder genom engagerad och meningsfull service där du genom ditt intresse för kläder skapar väl anpassade lösningar för kundens behov.   Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt med varierande uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare.  Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!   Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det. Är intresserad av kläder och har ett öga för mode! Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!   Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Goda kunskaper i engelska. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning.   Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder måndag-fredag 07.00-21.00 och lördagar 09.00-15.00. Majoriteten av arbetpassen kommer vara under vardagar, men vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba helger.   Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

26 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Sjuksköterska i Bräcke
Ofelia Vård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Ofelia Vård AB är tillsammans med Skandinavisk Hälsovård, Svensk Närsjukvård, Doc Care, HLR Landslaget och Linguacom, en del av Skandinavisk Hälsovård Group.   Ofelia Vård är ett auktoriserat bemanningsföretag med medlemskap i Kompetensföretagen. Med detta följer en garanti på att vi följer arbetsmarknadens lagar och regler. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet , Läkarförbundet och Unionen - det är en självklarhet för oss! Med en VD och ägare som har lång erfarenhet som anestesisjuksköterska och erfarna konsultchefer med vårderfarenhet så vet vi vad som är viktigt för dig som konsult ute på uppdrag. Vi är upphandlade i hela Sverige och finns tillgängliga för dig dygnet runt. Ofelia Vård finns här för dig som vill arbeta för de villkor som du förtjänar, den arbetsmiljö som du vill ha och den flexibilitet som livet ibland kräver. Vi är ett rikstäckande bolag med stort engagemang för våra konsulter. Vår målsättning är att du ska trivas, känna dig trygg och ha det stöd du behöver i ditt arbete. Din närmaste konsultchef finns alltid till hands för att lyssna, vägleda och hjälpa till med eventuella utmaningar. Vi strävar efter ett långsiktigt samarbete och värdesätter en varm och inkluderande arbetskultur där du står i fokus.   Uppdraget gäller från 1 sep 2025 till 31 okt 2025Relevant kompetens: Distriktssköterska (krav) DSK (krav)   &nbsp

26 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Konditor
Åre Bageri AB
Bagare och konditorer

Åre Bageri med Restaurang Ripazzo söker Konditor. Affärsidé - Åre bageri är ett familjeägt företag i Åre, med egen tillverkning, som erbjuder smakrika upplevelser för alla sinnen, med naturliga råvaror & handens verk, för dig som känner skillnaden På Åre Bageri med Restaurang Ripazzo lagar vi "Solens Mat" medelhavskost maten du mår bra av Italiensk mat och desserter från grunden, med bra råvaror och hög ambition. Vårt kök, konditori, bageri samt bar är modernt och praktiskt, och i vår Restaurang njuter du av en fantastisk arbetsmiljö. Gäst-strömmen och arbetsbelastningen beror på säsong och väder, det kräver att du snabbt kan växla i arbetstempo. Bakverk och Åreglass italiensk gelato i världsklass som du med stolthet vill presentera för dina gäster Vi söker konditor inför vintern 25/26. Med möjlighet till fast anställning. Du ska kunna jobba självständigt och våra arbetsuppgifter är Klassiska bakverk, gelato, desserter. Vår restaurang har 140 platser inne och 90 platser ute servering. Och Årebageri med Restaurang Ripazzo ligger centralt i Åre nära till allt. Behöver du hjälp med boende så ordnar vi det. Ansökan gör du på vår hemsida arebageri.se eller mail [email protected] Med vänlig hälsning, Greger Eriksson http://arebageri.se Instagram årebageri Facebook årebageri TikTok årebageri #vitmagi #årebageri #åreofsweden — Restaurang Ripazzo by Åre Bageri — Åreglass italiensk gelato Arbete dagtid /kvällar, både vardagar och helger, på heltid enligt schema. Lön diskuteras utifrån erfarenhet. Välkommen till Åre Bageri med Restaurang Ripazzo som fyllt 40år under hösten 2024

24 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Teknisk support Östersund
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som teknisk kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad service och teknisk färdighet där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och teknik samt drivs av att utvecklas inom det Vill äga ärenden och på ett smidigt sätt lösa komplexa problem Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sina tekniska färdigheter till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse - vi är flexibla med startdatum. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång dygnet runt - vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

23 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025