Letar du en väg till ett varierande jobb och vill vara en del av vår bemanning? Du kan vara den som gör någon annans dag bättre! Vi söker dig som kan rycka in där du behövs som bäst, när det behövs som mest. Vi söker dig som vill vara med och bidra till ett gott liv och ett bättre Östersund genom att erbjuda bästa möjliga måltider för våra gäster. Måltidsservice är en sektor inom Östersunds kommun, Teknisk förvaltning. I sektorn ingår drygt 80 kök indelade i sju områden. Vi lagar frukost, lunch och mellanmål till förskolor och skolor, luncher till gymnasier och middag och lunch till personer som bor på särskilt boende. Anställningsform: Timanställning Arbetstid: Varierar mellan 06.30-16.00 måndag-fredag. I vissa kök finns möjlighet att arbeta på helger. Avlöningsform: Timlön Lön: Individuell lönesättning utifrån gällande riktlinjer Som person trivs du med en omväxlande arbetsmiljö och är flexibel. Du är initiativtagande och engagerad. Du lägger stor vikt vid ett gott bemötande och är punktlig. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Arbetsuppgifter Kock • Tillaga säker, näringsriktig och hållbar mat av hög kvalitet i enlighet med aktuella riktlinjer och kundens beställning. • Ansvar för att planera verksamheten i köket samt utföra alla de i kök förekommande arbetsuppgifter som krävs för att följa lagar, riktlinjer, policys och nå enhetens uppsatta mål. • Beställa livsmedel och förbrukningsmaterial i enlighet med gällande avtal • Mottagning och kontering av fakturor enligt aktuell rutin • Erbjuda bra service och gott bemötande Kvalifikationer • Kockutbildning, och/eller arbetslivserfarenhet som av arbetsgivaren bedöms likvärdig • Arbetslivserfarenhet från tidigare arbete som kock inom offentligt kök är meriterande • God språklig förmåga i svenska • God datorvana Måltidsbiträde • Arbetar med förberedelse- och efterarbeten i såväl kök som matsal i enlighet med kundens beställning. Viss tillagning samt enklare beredning av t.ex. salladsbuffé och tillbehör till dagens måltider • Erbjuda bra service och gott bemötande • Mottagning och kontering av fakturor enligt aktuell rutin • Beställa livsmedel och förbrukningsmaterial i enlighet med gällande avtal • Utföra arbetsuppgifter som krävs i köket och matsalen för att följa lagar, policy och enhetens uppsatta mål Kvalifikationer • God språklig förmåga i svenska och datorvana • Arbetslivserfarenhet av serviceyrke • Arbetslivserfarenhet från tidigare arbete i kök, utbildning inom livsmedel, måltid eller service samt erfarenhet av egenkontroll är meriterande Meriterande • Körkort och tillgång till bil samt möjlighet att arbeta i kommunens ytterområden (Häggenås, Brunflo, Fåker, Orrviken) Viktig information • Du som inte är svensk medborgare och har medborgarskap utanför EU behöver också visa ditt uppehålls- och/eller arbetstillstånd. • Eftersom du kommer att arbeta med minderåriga behöver du kunna visa oss ett utdrag från belastningsregistret. Beställ detta omgående på polisens webbsida: Beställ utdrag ur belastningsregistret för arbete inom skola eller förskola. OBS! Detta ska inte bifogas i intresseanmälan, utan visas längre fram i rekryteringsprocessen. Välkommen att skicka in din intresseanmälan redan idag!
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en manlig kund i 20 års åldern bosatt i Torvalla/Östersund har goda kunskaper i svenska Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete delar kundens intressen Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Tjänsten är ett sommarvikariat och tjänsten är på ca 50%- 75%. Tjänsten innebär arbete under dagtid, kvällstid eller nattetid med väntetid. Finns även möjlighet att redan nu börja som timvikarie vid behov. Vikariatet är under v 28-32. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Ev datum eller enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Utifrån lagstiftning krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Därav behöver du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister inför en eventuell anställning. Ytterligare information kommer om du går vidare i rekryteringsprocessen. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Susanne Eldebro [email protected]
Sopra Steria är ett ledande internationellt konsultbolag inom digital transformation. Vi bygger samhället genom designdriven innovation, teknisk utveckling med kunskap om marknadens ledande plattformar och driftlösningar (managed services). Med modern teknologi och en gedigen affärsförståelse är vi en helhetspartner för våra kunder och deras digitala transformationsresa. Enligt Great Place To Work är vi en av Sveriges bästa arbetsplatser, vi har tilldelats utmärkelsen Karriärföretag flera år i rad och Gartner har listat oss som ett topp 5 bolag inom digital transformation. Vi söker .NET-utvecklare till Stockholm, Malmö och Göteborg! 💻 Vill du vara en del av ett av Sveriges bästa arbetsgivare och hjälpa våra kunder att ta nästa steg i sin digitala resa? Sopra Steria söker fler .NET-utvecklare till våra agila team – här möts trygghet, flexibilitet och en kultur präglad av kunskapsdelning. Vi kallar det Power of Sharing! Om rollen Som .NET-utvecklare hos oss kommer du att bli en viktig del av våra kunders digitala transformation. Du arbetar nära både kunder och kollegor för att utveckla innovativa och affärskritiska lösningar. Våra projekt sträcker sig över flera branscher, bland annat telekom och offentlig sektor, där vi har stora behov av agila teamleveranser. Du får chansen att arbeta med modern teknik tillsammans med erfarna utvecklare och vara med och forma lösningar som gör skillnad i samhället. På Sopra Steria möts du av en stark teamkänsla och en kultur där kunskapsspridning och samarbete är centrala – något vi tror är nyckeln till både personlig och gemensam framgång. Läs gärna mer om oss och hur vi tänker här: klick!. Vi söker dig som: - Har minst 5 års erfarenhet av .NET-utveckling. - Har du dessutom erfarenhet av JavaScript, Azure eller mikrotjänster, vore det toppen! - Trivs med att arbeta som konsult och gillar att dela kunskap med kollegor. - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Varför Sopra Steria? Hos oss får du arbeta med teknik i framkant tillsammans med engagerade kollegor. Vi erbjuder spännande och varierande uppdrag där du kan påverka projekt som gör skillnad i samhället. Med kollektivavtal, marknadsmässiga löner, flexibilitet och en kultur präglad av delning och samarbete vill vi ge dig den bästa arbetsmiljön för att lyckas. Ansökan Vill du bli en del av vårt .NET-team? Ansök enkelt genom att ladda upp ditt CV på vår hemsida. Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår rekryterare Hanna Korell på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande – skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! Sopra Steria har kunder och projekt som kan kräva säkerhetsgodkännande på olika nivåer.
Är du en specialistläkare i allmänmedicin som längtar efter fjäll och urskog? Önskar du att helt, eller på deltid lämna stan och istället bo med fjällutsikt samt arbeta som distriktsläkare i glesbygd? Vi befinner oss i Krokoms kommun i västra Jämtland, en kommun med egna fjäll och urskog som erbjuder fantastiska naturupplevelser och en livskvalité många bara kan drömma om. Vi är en liten trevlig hälsocentral i Jämtland som nu kan erbjuda boende i fint hus med fjällutsikt, betalt förarbevis för skoter samt tillgång till skoter som personalförmån, årskort i Hällsjöns fiskevårdsområde med harr- och öringsfiske, samt andra förmåner. Om dessa förmåner inte lockar så är vi öppna för att diskutera vad som skulle passa just dig! Vi är 15 medarbetare och har cirka 2300 listade patienter. Hälsocentralen ligger i byn Änge i Offerdal, Krokoms kommun och bedrivs som ett medborgarkooperativ i form av en ekonomisk förening. Trots vår litenhet har vi både psykolog, barnmorska, BVC och diabetesmottagning. Inom våra lokaler har vi även ett litet apotek, kanske till ytan Sveriges minsta apotek men med ett stort utbud. Vi söker dig med specialistkompetens i allmänmedicin med svensk legitimation och god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Du ser utmaningen och glädjen i att följa dina patienter genom livets alla åldrar i en vacker del av den svenska landsbygden. Tjänsten är på 50%-100% enligt önskemål, tillträde enligt överenskommelse. För mer information om tjänsten, kontakta Henrik Ling, styrelsens ordförande 070-3774696 www.halsorumz.se Rekrytering sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan annonsen gått ut. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Är du redo för ett oförglömligt vinteräventyr? Vill du uppleva vinterns magi och arbeta i hjärtat av de svenska fjällen? Vi på Tänndalens fjällanläggning söker medarbetare som precis som vi brinner för att skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster. Inför vintern 2025/2026 söker vi utbildade skidlärare som vill arbeta brett inom vår populära och uppskattade skidskola. Säsongen sträcker sig från mitten av december till slutet av april. I skidskolan i Tänndalen vill vi förmedla skidglädje och lust att prova på och lära sig ännu mer. Skidskolan är välanpassad för både nybörjare, barn och vuxna och vi erbjuder både grupp- och privatlektioner. Du ingår i ett team med skidlärare där alla hjälps åt för att skapa riktigt härliga skidminnen för våra gäster. Som skidlärare är du en av dem som spenderar mest tid med våra gäster, det är därför viktigt att du brinner för skidåkning och har ett stort intresse att möta och hjälpa olika typer av människor. Vår största kundgrupp är barn i åldern 4-10 år, vilket innebär att förmåga att connecta med och få barn att ha roligt och trivas är centralt. Du behöver ha minst steg 1 från SLAO eller motsvarande samt tidigare erfarenhet från skidskola. Kan du utbilda inom både skidor och snowboard (och längd) är det meriterande. Precis som alla medarbetare hos oss behöver du vara serviceinriktad och alltid sträva efter att ge våra gäster den bästa helhetsupplevelsen. Som person är du positiv, ansvarstagande, stresstålig och har lätt för att samarbeta, arbeta självständigt och i grupp. Då de flesta lektioner är på svenska behöver du kunna uttrycka dig obehindrat på svenska. Urval sker löpande. Första steget i processen är en telefonintervju. Går du vidare därefter bjuds du in till vår rekryteringshelg i Tänndalen 22-24 augusti. (Innan anställning önskar vi utdrag ur belastningsregistret). Varmt välkommen med din ansökan! Tänndalen är en genuin fjäll- och skidanläggning i västra Härjedalen. Men Tänndalen är så mycket mer än bara en plats. Här finns en speciell anda, en känsla som är svår att sätta ord på. Vi som jobbar här delar kärleken för fjäll, natur och äventyr, men lika viktig är den sociala biten – att göra roliga saker tillsammans och att dela upplevelserna. Oavsett om du kommer till oss för att jobba på lång sikt eller för en säsong blir du en del av en stark gemenskap där alla känner alla och alla hjälper alla. Varje vinter singlar fyra-fem meter natursnö ner över skidområdet, som sträcker sig genom hela dalgången från Hamra i väster till Svansjön i öster. Det alpina skidsystemet i Tänndalen serverar hela 54 omväxlande nedfarter, både ovan och nedanför trädgränsen. Alltid mjukt böljande och välpistade. I Tänndalen finns skiduthyrning och sportbutik, tre barnområden, två snowparks och åtta restauranger/caféer. Gemensamt för alla restauranger är hög kvalitet och inspiration från fjällets smaktradition. Tänndalens vackra fjällmiljö erbjuder oändliga möjligheter till längdskidåkning, både på kalfjället och i dalgången. Här finns 300 kilometer preparerade längdspår vilket ger en svårslagen variation. Här finns möjligheten att välja tur efter väder och välja dalgång eller fjäll. Det finns gott om kuperad terräng med långa, sega uppförsbackar för den träningssugne och lugna turer på fjället för livsnjutaren. Tänndalen är en del av Velit Activities som även bedriver verksamhet i Orsa Grönklitt.
För Strömsunds kommun är målet enkelt – alla ska trivas, ha kul på jobbet och få möjlighet att utvecklas och växa med sina arbetsuppgifter. Våra chefer har det viktiga uppdraget att se till att vi alla känner oss delaktiga, respekterade och ansvarstagande på jobbet. Som kommun ansvarar vi bland annat för undervisning, vård och omsorg, samhällsbyggnad, arbetsmarknad, kultur och servicetjänster. Jobben vi gör får kommunen att fungera och det är betydelsefullt för invånarna – och skapar meningsfullhet i vår arbetsvardag. Vi gör skillnad för människor dygnet runt, årets alla dagar. Vill du bli en del av vårt viktiga arbete? Välkommen med din ansökan! Vård- och socialförvaltningen söker vikarier till äldreomsorgen i Hammerdal, hemtjänst och särskilt boende, Åshamra. Är du en positiv och flexibel person, som tycker om att arbeta med och för människor? Då är detta ett jobb för dig. Vi söker dig som trivs med varierande arbetsuppgifter och att en dag är inte den andra lik. Du ska ha ett genuint intresse för människor och förståelse för olikheter. Meriterande är om du är utbildad undersköterska/vårdbiträde och/eller har erfarenhet av arbete med äldre eller människor med funktionsvariation. Som vikarie hos oss ska du vara 18 år eller äldre. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Åshamra, särskilt boende, är beläget i centrala Hammerdal. Det är 49 stycken lägenheter uppdelat på 6 avdelningar. Här jobbar vi utifrån IBIC – Individens behov i centrum. Personalen här är mån om att vårdtagarna ska få en meningsfull tillvaro och varje vecka anordnar de aktiviteter, exempelvis dans och bio. Hemtjänsten har sina lokaler i Åshamra och det är härifrån de utgår. Hammerdals hemtjänst täcker ett stort område i Strömsunds kommun. Hemtjänsten finns för våra äldre som vill bo kvar i sina hem och som behöver stöd i vissa vardagliga sysslor. Enheterna har ett nära samarbete och det är stora möjligheter att få jobba på båda. ARBETSUPPGIFTER Inom äldreomsorgen jobbar du med att stötta människor i deras vardag både på särskilt boende eller de människor som bor kvar i hemmet och har hemtjänst. Arbetsuppgifterna är varierande då man arbetar med människor och behovet ser olika ut. Några av de vanligaste arbetsuppgifterna är följande. • Hjälpa till i hemmet: såsom att städa och tvätta, bädda sängen eller handla och laga mat. • Personlig omsorg: hjälpa till med dusch och toalettbesök, påklädning och fixa håret eller hjälpa till vid måltider. • Aktiviteter: I ditt uppdrag ingår även att förgylla vardagen för de du hjälper. Det kan vara att ha extra social samvaro, gå en promenad eller spela spel. Det är bara fantasin som sätter gränser. • Medicinska arbetsuppgifter: som att kontrollera blodtryck, lägga förband eller ge läkemedel. Detta kräver dock delegering och är något du får lära dig efterhand. Genom introduktion på arbetsplatsen ges du förutsättningarna för att utföra det arbete som uppgiften kräver och följa de ordningsregler som finns på arbetsplatsen samt hos kommunen som arbetsgivare. Vi strävar efter att ha en god arbetsmiljö på vår arbetsplats. Därför är det viktigt att alla anställda följer de arbetsmiljöregler som förekommer på arbetsplatsen. I arbetet ingår att samarbeta med olika personer så som kollegor och chefer samt brukare/ vårdtagare och personer runt dessa och bidra till en god arbetsmiljö för alla. Du har stort egenansvar i arbetet som du planerar tillsammans med kollegorna i din arbetsgrupp och vi eftersträvar att våra anställda känner sig trygga i sin roll. KVALIFIKATIONER Vi ser gärna att du ska vara utbildad undersköterska/vårdbiträde eller att du har erfarenhet av att arbeta med äldre människor eller människor med funktionsnedsättning. Du är ansvarstagande, har ett tydligt förhållningssätt och kan jobba självständigt. Du är trygg i dig själv och känner dig bekväm med att arbeta med personer som har ett stort behov av trygghet, kontinuitet och struktur. För arbete i hemtjänsten är det önskvärt att du har körkort B men det är inte ett krav. ÖVRIGT Vi har gjort ett genomtänkt val av kanaler för den här rekryteringen. Vi vill inte bli kontaktade av försäljare, vänligen respektera detta.
Är du redo för ett oförglömligt vinteräventyr? Vill du uppleva vinterns magi och arbeta i hjärtat av de svenska fjällen? Vi på Tänndalens fjällanläggning söker säsongspersonal som precis som vi brinner för att skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster. Inför vintern 2025/2026 söker vi medarbetare till lift, café, restaurang, skidshop/uthyrning och skidskolans barnaktiviteter. Säsongen sträcker sig från mitten av december till slutet av april. Vi erbjuder dig: • En rolig och omväxlande arbetsmiljö i en omtänksam och utvecklingsinriktad kultur. • Möjlighet att utvecklas inom och utanför yrkesrollen genom personliga utvecklingsplaner, internutbildningar etc. • Gratis skipass och andra grymma rabatter i exempelvis vår sportshop. • En chans att arbeta med ett passionerat team som älskar skidor, snö och fjäll. Vi söker dig som: • Älskar att jobba med gäster och service och gärna har tidigare erfarenheter från detta. • Har en social fingertoppskänsla som gör att du kan bemöta och hjälpa gästerna på allra bästa sätt. • Är lösningsorienterad och vill vara med och utveckla Tänndalens verksamhet. • Trivs som bäst i miljöer där det händer massor och där du får ta ansvar. • Talar svenska och gärna engelska (fler språk är en bonus!) • Älskar skidåkning eller är pepp på att lära dig åka. Urval sker löpande. Första steget i processen är en telefonintervju. Går du vidare därefter bjuds du in till vår rekryteringshelg i Tänndalen 22-24 augusti. (Innan anställning önskar vi utdrag ur belastningsregistret). Varmt välkommen med din ansökan! Tänndalen är en genuin fjäll- och skidanläggning i västra Härjedalen. Men Tänndalen är så mycket mer än bara en plats. Här finns en speciell anda, en känsla som är svår att sätta ord på. Vi som jobbar här delar kärleken för fjäll, natur och äventyr, men lika viktig är den sociala biten – att göra roliga saker tillsammans och att dela upplevelserna. Oavsett om du kommer till oss för att jobba på lång sikt eller för en säsong blir du en del av en stark gemenskap där alla känner alla och alla hjälper alla. Varje vinter singlar fyra-fem meter natursnö ner över skidområdet, som sträcker sig genom hela dalgången från Hamra i väster till Svansjön i öster. Det alpina skidsystemet i Tänndalen serverar hela 54 omväxlande nedfarter, både ovan och nedanför trädgränsen. Alltid mjukt böljande och välpistade. I Tänndalen finns skiduthyrning och sportbutik, tre barnområden, två snowparks och åtta restauranger/caféer. Gemensamt för alla restauranger är hög kvalitet och inspiration från fjällets smaktradition. Tänndalens vackra fjällmiljö erbjuder oändliga möjligheter till längdskidåkning, både på kalfjället och i dalgången. Här finns 300 kilometer preparerade längdspår vilket ger en svårslagen variation. Här finns möjligheten att välja tur efter väder och välja dalgång eller fjäll. Det finns gott om kuperad terräng med långa, sega uppförsbackar för den träningssugne och lugna turer på fjället för livsnjutaren. Tänndalen är en del av Velit Activities som även bedriver verksamhet i Orsa Grönklitt.
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, älskar försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. En engagerad och erfaren Team Manager Roliga aktiviteter så som tävlingar, fika, after works med mer Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor på Frösön. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-17:00 med start 2025-05-19. Dina arbetsuppgifter: Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: Har ett stort intresse för kundservice Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga för kvalitet. Har erfarenhet av kundservice och försäljning Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontakt Startdatum för tjänsterna är Maj och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt. Om tjänsten Arbetstiderna är vardagar, kvällar, helger och nätter. Du kommer tillhöra ett team med kollegor som arbetar med lika arbetsuppgifter som dig där varje team består av en engagerad Team Manager. För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas in till oss. Hos vissa av våra avdelningar så finns möjligheten till hybrid arbete. Tjänsterna förväntas starta under april och maj. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtal för olika företag där du inhämtar information av inringaaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Du kommer även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar och att besvara kunds chatt samt mejl. Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt. Om tjänsten Vi söker nya kollegor till vårat fina och moderna kontor på Frösön. Våra avdelningar har olika inriktningar så som kundservice, teknisk support och kundservice med inriktning försäljning. Beroende på ditt intresse så försöker vi matcha dig till rätt avdelning så att vi på så sätt skapar ett fint samarbete mellan varandra. Arbetstiderna är varierande beroende på vilken avdelning du arbetar inom. Vi erbjuder både arbete dagtid måndag-fredag för vissa av våra avdelningar, men även kvällar, helger och nätter hos andra avdelningar. Du kommer tillhöra ett team med kollegor som arbetar med lika arbetsuppgifter som dig. Varje team består av en engagerad Team Manager. För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas in till oss. Hos vissa av våra avdelningar så finns möjligheten till hybrid arbete. Tjänsterna förväntas starta under april och maj! Dina arbetsuppgifter Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar Mail och chattkontakt på vissa avdelningar Administrativt arbete Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare. Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Välj ett jobb för att visa detaljer