Leg SSK - söker kandidat för vinter/vår uppdrag på sjukhus –Jämtland Här...
AB Big Care
Grundutbildade sjuksköterskor

Hej! Nu söker vi på Big Care leg. sjuksköterskor till hyruppdrag i Östersund på diverse olika SSK uppdrag vintern/våren 2025. Kommande behov -Det finns vinteruppdrag där även du som specialistutbildad SSK kommer att kunna hitta något passande. - Det finns alla olika typer av uppdrag som exempelvis kan sträcka sig över månader med heltidstimmar eller ströpass alt. korttidskontrakt. Vi anpassar uppdrag efter dina behov och önskemål. Jobb på olika avdelningar på sjukhusen finns att ansöka utefter dina preferenser. Kvalifikationskrav -Svenskt legitimerad sjuksköterska -Två års yrkeserfarenhet som sjuksköterska senaste 4 åren. -2 chefsreferenser Meriterande -Du som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner. Ladda ned Medpeople-appen - Medpeople för att se alla uppdrag samt lön, supersmidig app för konsulter att ansöka om jobb på.

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Projektledande redovisningskonsult till Klara Consulting Östersund!

Om bolaget och tjänsten Klara Consulting är en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster med en stark, unik position på marknaden. Vi är en flerfaldigt prisbelönt koncern med ca 480 medarbetare och vi växer för varje dag som går. Vill du vara med och skapa förändring i en spännande och positiv utvecklingsfas? Nu har du chansen att ta en nyckelroll som projektledande redovisningskonsult på vårt kontor i Östersund – en möjlighet du inte vill gå miste om! Klara Consultings kontor i Östersund startades upp för cirka 10 år sedan och fortsätter med åren att växa för fullt, idag består de av 23 personer!Stämningen på kontoret präglas av teamkänsla och en fantastisk gemenskap.Här blir du en del av ett härligt gäng konsulter som tillsammans skapar en positiv och inspirerande atmosfär. Med allt från gemensamma aktiviteter och fikastunder till spontana inslag som förgyller vardagen, blir du en del av ettteam som värdesätter både gemenskap och glädje. Nu söker vi en erfaren redovisningskonsult som vill ta sig an en spännande projektledande roll med stor frihet under ansvar. I din roll som projektledande redovisningskonsult tillhör duaffärsområde redovisning där du kommer att få jobba i en ledande roll med kundansvar över ett antal kunder i varierande storlek och branscher. Här får du chansen att använda din kompetens inom redovisning till fullo och får dessutom vara med på en spännande tillväxtresa! Du erbjuds: En stabil men samtidigt växande arbetsplats som satsar på dig och din kompetensutveckling Goda förmåner & trevliga gemensamma aktiviteter En bra balans mellan arbete och fritid samt uppmaning till friskvårdsaktiviteter och en sund livsstil Sprillans nytt kontor centralt beläget i Östersund Arbetsuppgifter I rollen som Projektledare jobbar du gentemot ett antal kunder där du har det övergripande kundansvaret.Du kommer arbeta hands-on med redovisningens mer avancerade delar samtidigt som du samordningar arbetet i kunduppdragen, vilket ger en balans mellan strategiskt ansvar och praktiskt arbete. Rollen är bred med fokus på såväl fördjupning inom redovisning och analys, som att bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Du blir en viktig del av ett sammansvetsat team där du samarbetar tätt med kollegor, gruppchefer och Key Account Managers för att leverera högsta kvalitet och skapa värde för våra kunder. Exempel på arbetsuppgifter: Projektleda, samordna och strukturera upp arbetet i olika kunduppdrag Ansvara för kommunikationen och leveransen mot kund Följa upp lönsamheten i de kunduppdrag du ansvarar för, i samråd med Key Account Manager. Starta upp samarbeten med nya kunder Resursplanera och arbetsfördela i de kunduppdrag du ansvarar för Coacha, stötta och lära upp juniora konsulter Månadsbokslut, årsbokslut och årsredovisning Koncernredovisning Inkomstdeklarationer, rapportering, skatt och moms Vem är du? För att trivas i rollen är du ansvarsfull, noggrann och har en fallenhet för struktur. Du har en stark kommunikativ förmåga och har lätt för att samarbeta med andra. Du är även nyfiken på att lära dig och har lätt för att sätta dig in i nya rutiner och processer. Vi söker dig som: Har ca 5 års erfarenhet av redovisningsarbete Självständigt hanterar löpande redovisning, inkomstdeklarationer, årsbokslut och årsredovisning i K2- regelverk Är flytande i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Det är extra meriterande om du: Har tidigare arbetat somredovisningskonsult inom byråverksamhet Har erfarenhet av koncernredovisning eller en vilja att lära dig mer om det Är auktoriserad redovisningskonsult Har erfarenhet av uppstartsarbete med nya kunder Har erfarenhet av K3 regelverket Har erfarenhet av systemen Fortnox, Business Central och/eller NetSuite Låter detta som du? Sök rollen redan idag och få möjlighet att använda dina kunskaper inom redovisning i ett fantastiskt team hos Klara Consulting! Praktisk information Start: Omgående, men hänsyn till uppsägningstid Placering: Östersund, på plats(viss möjlighet tillhybrid) Anställningsform: Heltid tillsvidare med provanställning Lön: Fast enligt överenskommelse Den här processen hanteras av Klara Consulting. För frågor om processen vänligen kontakta Lina Granåstedt på [email protected] Om Klara Consulting Vi är en flerfaldigt prisbelönt koncern med omkring 480 medarbetare och har kontor runt om i hela landet. Tillsammans skapar vi unika erbjudanden för kunder och medarbetare inom digitalisering och ekonomisk styrning. Välkommen till en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster. För mer information, besök gärna https://klaraconsulting.se/

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Kundsupport med fordonsinriktning
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som är en god kommunikatör och som alltid levererar bra service. Gå in på H1: En del av Responda Group och läs mer om oss. Vad vi erbjuder Hos oss blir du en del av ett team som brinner för god kundservice. Vi erbjuder ett serviceinriktat jobb på en arbetsplats i stark tillväxt. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärstege. Vi värdesätter en arbetsmiljö och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande och organisatoriskt utvecklande. Om tjänsten Arbetstid 06:00 till 23:00 Arbetsplats: Östersund Utbildning i 2 veckor Dina arbetsuppgifter Besvara kundförfrågningar via telefon, chatt och e-post. I detta uppdrag kommer dessa frågor handla specifikt om fordon samt verkstäder runt om i Sverige.Du kommer att ha en dedikerad teamledare på plats som coachar sina medarbetare i vardagen tillsammans med en Senior Agent. Krav för tjänsten: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Din profil: Lösningsorienterad Flexibel och anpassningsbar Serviceminded Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar i hektiska arbetssituationer Förmåga att arbeta tillsammans med andra Anställningsvillkor Behovsanställning med möjlighet till tillsvidareanställning. Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, vi går igenom ansökningarna löpande. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Undersköterska med ledarskapsförmåga
Forenede Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi välkomnar nu dig som är undersköterska till vårt hemtrevliga SÄBO Rådmansgatan. I rollen som undersköterska hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra boende. Hos oss gör du skillnad varje dag samtidigt som du har kul på jobbet. Tillsammans med kunniga och engagerade kollegor är du med och formar framtidens äldreomsorg. Rådmansgatanär ett särskilt boende med inriktning på äldre och sjukaoch har 34platser. Boendet är beläget vackra omgivningar på Frösön. Nära till affär och buss. Hos oss blir du en del av en positiv och lärande kultur med chef och gruppledaresom stöttar och utvecklar dig i din roll som undersköterska och i din utveckling på Forenede Care. Du är vår viktigaste resurs och är med och växer tillsammans med oss. I denna tjänsten söker vi dig som är driven och har ledaregenskaper. Som undersköterska med ledande egenskaper arbetar du nära gruppledare. Tillsammans med gruppledareverkar ni för att leda och fördela arbetet i gruppen. Som undersköterskaarbetar du med vård och omsorg utifrån kundens önskemål, alltid med stort fokus på kvalitet. Du arbetar exempelvis med att hjälpa till med personlig hygien, förberedelser och servering av måltider, svara på larm och att finnas där som socialt umgänge. Det sociala umgänget är en viktig del av vårt arbete för att alla våra boende ska få leva livet, hela livet. Det kan handla om alltifrån att samtala, spela spel eller hitta på någon rolig aktivitet tillsammans. Du arbetar även med delegerande arbetsuppgifter från legitimerad personal i form av läkemedelsgivning och träning. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu enkollegapå deltid till entillsvidareanställning med start i en provanställning,sysselsättningsgrad 90% med startdatum 20250401 men ser gärna att du kan börja tidigare. Ett krav för tjänsten är: Ett intyg från Socialstyrelsen som undersköterska Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg och demensvård och kompetens i att leda. För att trivas i tjänsten är du engagerad och bryr du dig om dina medmänniskor samtidigt som du är bra på att skapa goda relationer och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Innan vi erbjuder anställning får du visa ett oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister enligt paragraf 9. Vi efterfrågar även ett giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag. Om Forenede Care ForenedeCare är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare. Vi är det familjeägda företaget där människor får göra skillnad och samtidigt må bra och ha kul på jobbet. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998 och vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Du ges därför goda utvecklingsmöjligheter så att du kan växa med oss. På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete. Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och bedriver förutom äldreboenden verksamheter inom ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care. Sista ansökningsdag 2025-02-28 Du är efterlängtad - välkommen till oss!

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Köksmästare till Heat Östersund!
Heat Restauranger AB
Restaurang- och kökschefer

Om oss: På Heat är kärleken till god mat och service vår största passion!Vi erbjuder våra gäster vällagad mat och ett personligt bemötande. Vårt fokus är luncher tillagade från grunden i våra egna kök, men vi jobbar även med catering av alla de slag till företag och privatpersoner i våra närområden.Vi strävar alltid mot att gästen ska få en bra upplevelse på Heat, och därför är vår trevliga och kunniga personal en viktig del av konceptet. Våra menyer är centralt planerade och utifrån recept kan vi bibehålla Heats kvalitet och hjärta.Vi finns för närvarande i Malmö, Stockholm, Uppsala, Västerås, Örebro, Gävle, Sandviken, Sundsvall, Östersund och Umeå.Om tjänsten: Våra köksmästare arbetar i den dagliga driften och ansvarar för matkvalitet, råvaruinköp, lagerhållning, egenkontroll och inventering. Du leder det dagliga arbetet på restaurangen tillsammans med restaurangchefen. Du arbetar främst dagtid måndag-fredag men kvälls- och helgarbete kan förekomma. Heat Östersund serverar ca 300gäster/dag, och utöver det så levererar vi catering till företagi närområdet. Om dig: Du har några års erfarenhet i rollen som köksmästare/kökschef. Du är positiv, lösningsfokuserad och strukturerad. God planering är ett ledord på Heat och det är du bekväm med. Vår matkvalitet är vår grund, tillsammans med vårt personliga bemötande, och du är bekväm med att ansvara för matkvaliteten och för att följa Heats riktlinjer och recept för tillagning och inköp. Vi erbjuder: Ett roligt och omväxlande arbete dagtid må-fre (kvälls- och helgarbete kan förekomma) i ett ambitiöst växande företag med kollektivavtal (Visita/Unionen), friskvårdsbidrag á 1500 kr/år, rabatterade naprapatbesök, rabatter på vårt sortiment, årlig kickoff och ett gott och roligt samarbete med kollegor och chefer. Goda utvecklingsmöjligheter då Heat avser att fortsätta sin expansion.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Teknisk Agent Östersund
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som är intresserad av datorer,duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänsten Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Arbetstider: 07:00-23:00 alla dagar på året. Introduktion: 2 veckor. Start: I början av 2025. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtalför olika företag där du inhämtar information av inringaaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Du kommer även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar och att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt system, kunduppdrag och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med dator som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från datorer, felsökning, nätverkskunskap, el-kunskap och/eller fordonär det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Anställningsform och kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Kundservicemedarbetare
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nya kollegor som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service ivärldsklass. Gå in på H1 :En del avResponda Groupoch läs mer om oss. Vårt erbjudandeHos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärstrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen meden avdelning hos oss på H1:En del av Responda Group för att du ska trivas långsiktigt. Om tjänstenVi söker nya kollegor till vårat fina och moderna kontor på Frösön, Östersund. Våra avdelningar har olika inriktningar så som kundservice, teknisk support och kundservice med inriktning försäljning. Beroende på ditt intresse så försöker vi matcha dig till rätt avdelning så att vi på så sätt skapar ett fint samarbete mellan varandra. Arbetstiderna är varierande beroende på vilken avdelning du arbetar inom. Vi erbjuder både arbete dagtid måndag-fredag för vissa av våra avdelningar, men även kvällar, helger och nätter hos andra avdelningar. Du kommer utgå från vårt kontor på Frösön och tillhöra ett team med kollegor som arbetar med lika arbetsuppgifter som dig. Varje team består av en engagerad Team Manager. För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas in till oss. Dina arbetsuppgifter Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar Mail och chattkontakt på vissa avdelningar Administrativt arbete Arbetsuppgifterna varierar efter vilketområde du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare. Din profilFör att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen.Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska Har en god datorvana Anställningsform och kontaktVälkommen med din ansökan så snart som möjligt. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda GroupResponda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice!Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025