Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, älskar försäljning och som alltid levererar service ivärldsklass! Gå in påResponda Groupoch läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. En engagerad och erfaren Team Manager Roliga aktiviteter så som tävlingar, fika, after works med mer Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor på Frösön. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-17:00. Startdatum för tjänsterna är i Januari. Dina arbetsuppgifter:Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: Har ett stort intresse för kundservice Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga förkvalitet. Har erfarenhet av kundservice eller försäljning Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontaktStartdatum för tjänsterna är februari-mars och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss.Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda GroupResponda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice!Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vi välkomnar en arbetsterapeut som vill bli en del av vårt fantastiska team! I rollen som arbetsterapeut i Forenede Care är du en viktig del i organisationen och din kompetens och trivsel värdesätts högt. Vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs, du ges därmed goda möjligheter att växa och utvecklas med oss. Meriterande Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg. För att trivas i tjänsten är du engagerad och bryr du dig om dina medmänniskor samtidigt som du är bra på att skapa goda relationer och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Innan vi erbjuder anställning får du visa ett oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även ett giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som arbetsterapeut får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu efter en arbetsterapeut på 100% eller efter överenskommelse. Forenede Care tillämpar provanställning i 6 månader. KVALIFIKATIONER: • Goda kunskaper i svenska språket, muntligt och skriftligt • Är legitimerad arbetsterapeut. Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Det är viktigt att du är empatisk, engagerad, lugn och ansvarsfull samt har ett stort intresse för att arbeta med människor. Du har förmåga att samarbeta med andra för att utföra uppgifter och nå gemensamma mål. Med ditt intresse för att förstå och respektera andras perspektiv, bidrar du till att skapa ett positivt och respektfullt arbetsklimat. Innan vi erbjuder anställning får du visa ett oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även ett giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Om Forenede Care ForenedeCare är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare. Vi är det familjeägda företaget där människor får göra skillnad och samtidigt må bra och ha kul på jobbet. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998 och vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Du ges därför goda utvecklingsmöjligheter så att du kan växa med oss. På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete. Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och bedriver förutom äldreboenden verksamheter inom ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care. Vi söker nu en kollega till vårt hemtrevliga äldreboende Tullkvarnsvägen som är ett särskilt boende med 60 platser varav 10 platser är avsedda för korttids- och växelvård. De gemensamma utrymmena i byggnaden är öppna, levande, överblickbara och blir naturliga mötesplatser. Runt huset finns det balkonger och en takterrass. Trädgården erbjuder en varierad utemiljö för aktiviteter, vila, sommardjur, plantering, boulespel och mycket annat Som medarbetare hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra boende. Varje dag på Forenede Care är du med och formar framtidens äldreomsorg tillsammans med kunniga och engagerade kollegor. Lön Vi tillämpar individuell och marknadsanpassad lönesättning. Sista ansökningsdag 2025-03-07 men intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan. Kontaktperson Maria Edholm, Biträdande Verksamhetschef [email protected] Telefon: 079-099 82 01
Vi söker nu flera utvecklare inom C# till vårt kontor i Östersund. Din roll Som utvecklare hos oss är du en central del i våra projekt. Du är utvecklare men samtidigt coach/mentor åt dina utvecklarkollegor, allt för att du och teamet ska bli framgångsrika. Vi har långa kundrelationer där vi genom agila arbetssätt utvecklar framtidsäker kod för att kunna förvalta och vidareutveckla hållbara system. Vi har en stor variation av privata och offentliga kunder både inom och utom Sverige men även lokala kunder i regionen där du som utvecklare har stora möjligheter att sätta din personliga prägel på hur systemen och kundrelationen ska utvecklas. Vi tillämpar en hybridlösning där man i huvudsak sitter på vårt kontor i Östersund eller ute hos någon av våra lokala kunder men det ges även möjlighet att arbeta hemifrån. Vem är du? Vi söker dig som vill bidra med energi och engagemang till teamets leveranser och fortsätta din personliga utveckling här hos oss. Du har gedigen bakgrund som systemutvecklare och en vilja och ett intresse av att förstå våra kunders verksamhet, utmaningar och behov. Du är tekniskt intresserad och gillar att tillsammans med dina kollegor bygga de bästa lösningarna. Har en tydlig uppfattning om vad du anser är goda principer för systemutveckling och best practices för en stabil teknisk plattform. Du tycker om att diskutera lösningar med kunder och hjälpa till i relationsbygget mellan kunden och Knowit. Du bemästrar C# och har jobbat med något av de vanligast förekommande ramverken. Kunskaper i andra programmeringsspråk är naturligtvis meriterande. Du talar svenska och engelska obehindrat och kan även uttrycka dig skriftligt på ett bra och tydligt sätt. Hur du utvecklas framöver och vad du vill jobba med i framtiden bestämmer du tillsammans med din chef, och ni gör tillsammans en planering för din framtida karriär. Varför vill du jobba hos oss? Vi på Knowit Connectivity i Östersund är bolagets Center Of Excellence inom Application Management, och vårt mål är tydligt - Vi ska vara bäst på Application Management! Vi ska också vara ett ledande företag i vår region när det gäller att hjälpa våra kunder att med digitalisering skapa en mer hållbar verksamhet. Våra anställda kan vittna om att det bästa med att jobba på Knowit är kollegorna och stämningen på företaget. Vi har stort fokus på att alla ska trivas, utvecklas och ha kul på jobbet. Dessutom har vi flera av landets mest spännande kunder! Vi brukar säga att vi har det lilla företagets sköna stämning medan vi har det stora företagets möjligheter, resurser och kunder. Vidare kan du förvänta dig: Kontinuerlig kompetensutveckling Sociala aktiviteter Flexibel arbetstid och arbetsplats Kollektivavtal Friskvårdsbidrag Trevliga jämtar! Om du flyttar till Östersund för att börja jobba hos oss kan det utgå ett flyttbidrag från Knowit. Ansökan och kontakt Blev du intresserad av att jobba på ett bolag i teknikens framkant i Sveriges mittpunkt och med fjällen och naturen i din omedelbara närhet? Sök då till oss och berätta vad du kan och varför du tror att du skulle trivas hos oss! Har du frågor går det bra att kontakta Anna-Karin Broström på telefon 070-2899062 eller Robin Hammarstedt på telefon 070-6906956 Varmt välkommen med din ansökan till oss på Knowit! Vi intervjuar löpande så vänta inte med att skicka din ansökan! Om oss Knowit är ett nordiskt powerhouse för framtidens digitala lösningar. Vår vision är att skapa ett hållbart och mänskligt samhälle genom digitalisering och innovation. We are Makers of a sustainable future – join us now!
Vi söker nu en utåtriktad person med erfarenhet av bar-/servisarbete. För att lyckas som servitör/servitris inom The Bishops Arms krävs stort intresse inom Öl, mat, dryck i allmänhet och en stor passion för service.Du bör vara stresstålig och kunna ta initiativ för att lösa de utmaningar som kan uppstå under arbetstid och bör ha erfarenhet av att läsa av olika gästers behov. Arbetstiderna är framförallt kvällar och helger då vi inte har någon verksamhet under dagtid. Utöver ordinarie servisarbete ansvarar du som servitör/servitris för att kassa- och alkoholhantering följs enligt gällande rutin och regelverk. Du ser till att följa företagets uppsatta rutiner och har inga problem med att jobba självständigt. Vi ser gärna att du har kunskap och erfarenhet som bartender då stor del av vår försäljning sker nattetid fredagar och lördagar.
Hej! Nu söker vi på Big Care leg. sjuksköterskor till hyruppdrag i Östersund på diverse olika SSK uppdrag vintern/våren 2025. Kommande behov -Det finns vinteruppdrag där även du som specialistutbildad SSK kommer att kunna hitta något passande. - Det finns alla olika typer av uppdrag som exempelvis kan sträcka sig över månader med heltidstimmar eller ströpass alt. korttidskontrakt. Vi anpassar uppdrag efter dina behov och önskemål. Jobb på olika avdelningar på sjukhusen finns att ansöka utefter dina preferenser. Kvalifikationskrav -Svenskt legitimerad sjuksköterska -Två års yrkeserfarenhet som sjuksköterska senaste 4 åren. -2 chefsreferenser Meriterande -Du som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner. Ladda ned Medpeople-appen - Medpeople för att se alla uppdrag samt lön, supersmidig app för konsulter att ansöka om jobb på.
Om bolaget och tjänsten Klara Consulting är en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster med en stark, unik position på marknaden. Vi är en flerfaldigt prisbelönt koncern med ca 480 medarbetare och vi växer för varje dag som går. Vill du vara med och skapa förändring i en spännande och positiv utvecklingsfas? Nu har du chansen att ta en nyckelroll som projektledande redovisningskonsult på vårt kontor i Östersund – en möjlighet du inte vill gå miste om! Klara Consultings kontor i Östersund startades upp för cirka 10 år sedan och fortsätter med åren att växa för fullt, idag består de av 23 personer!Stämningen på kontoret präglas av teamkänsla och en fantastisk gemenskap.Här blir du en del av ett härligt gäng konsulter som tillsammans skapar en positiv och inspirerande atmosfär. Med allt från gemensamma aktiviteter och fikastunder till spontana inslag som förgyller vardagen, blir du en del av ettteam som värdesätter både gemenskap och glädje. Nu söker vi en erfaren redovisningskonsult som vill ta sig an en spännande projektledande roll med stor frihet under ansvar. I din roll som projektledande redovisningskonsult tillhör duaffärsområde redovisning där du kommer att få jobba i en ledande roll med kundansvar över ett antal kunder i varierande storlek och branscher. Här får du chansen att använda din kompetens inom redovisning till fullo och får dessutom vara med på en spännande tillväxtresa! Du erbjuds: En stabil men samtidigt växande arbetsplats som satsar på dig och din kompetensutveckling Goda förmåner & trevliga gemensamma aktiviteter En bra balans mellan arbete och fritid samt uppmaning till friskvårdsaktiviteter och en sund livsstil Sprillans nytt kontor centralt beläget i Östersund Arbetsuppgifter I rollen som Projektledare jobbar du gentemot ett antal kunder där du har det övergripande kundansvaret.Du kommer arbeta hands-on med redovisningens mer avancerade delar samtidigt som du samordningar arbetet i kunduppdragen, vilket ger en balans mellan strategiskt ansvar och praktiskt arbete. Rollen är bred med fokus på såväl fördjupning inom redovisning och analys, som att bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Du blir en viktig del av ett sammansvetsat team där du samarbetar tätt med kollegor, gruppchefer och Key Account Managers för att leverera högsta kvalitet och skapa värde för våra kunder. Exempel på arbetsuppgifter: Projektleda, samordna och strukturera upp arbetet i olika kunduppdrag Ansvara för kommunikationen och leveransen mot kund Följa upp lönsamheten i de kunduppdrag du ansvarar för, i samråd med Key Account Manager. Starta upp samarbeten med nya kunder Resursplanera och arbetsfördela i de kunduppdrag du ansvarar för Coacha, stötta och lära upp juniora konsulter Månadsbokslut, årsbokslut och årsredovisning Koncernredovisning Inkomstdeklarationer, rapportering, skatt och moms Vem är du? För att trivas i rollen är du ansvarsfull, noggrann och har en fallenhet för struktur. Du har en stark kommunikativ förmåga och har lätt för att samarbeta med andra. Du är även nyfiken på att lära dig och har lätt för att sätta dig in i nya rutiner och processer. Vi söker dig som: Har ca 5 års erfarenhet av redovisningsarbete Självständigt hanterar löpande redovisning, inkomstdeklarationer, årsbokslut och årsredovisning i K2- regelverk Är flytande i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Det är extra meriterande om du: Har tidigare arbetat somredovisningskonsult inom byråverksamhet Har erfarenhet av koncernredovisning eller en vilja att lära dig mer om det Är auktoriserad redovisningskonsult Har erfarenhet av uppstartsarbete med nya kunder Har erfarenhet av K3 regelverket Har erfarenhet av systemen Fortnox, Business Central och/eller NetSuite Låter detta som du? Sök rollen redan idag och få möjlighet att använda dina kunskaper inom redovisning i ett fantastiskt team hos Klara Consulting! Praktisk information Start: Omgående, men hänsyn till uppsägningstid Placering: Östersund, på plats(viss möjlighet tillhybrid) Anställningsform: Heltid tillsvidare med provanställning Lön: Fast enligt överenskommelse Den här processen hanteras av Klara Consulting. För frågor om processen vänligen kontakta Lina Granåstedt på [email protected] Om Klara Consulting Vi är en flerfaldigt prisbelönt koncern med omkring 480 medarbetare och har kontor runt om i hela landet. Tillsammans skapar vi unika erbjudanden för kunder och medarbetare inom digitalisering och ekonomisk styrning. Välkommen till en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster. För mer information, besök gärna https://klaraconsulting.se/
Vi söker dig som är en god kommunikatör och som alltid levererar bra service. Gå in på H1: En del av Responda Group och läs mer om oss. Vad vi erbjuder Hos oss blir du en del av ett team som brinner för god kundservice. Vi erbjuder ett serviceinriktat jobb på en arbetsplats i stark tillväxt. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärstege. Vi värdesätter en arbetsmiljö och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande och organisatoriskt utvecklande. Om tjänsten Arbetstid 06:00 till 23:00 Arbetsplats: Östersund Utbildning i 2 veckor Dina arbetsuppgifter Besvara kundförfrågningar via telefon, chatt och e-post. I detta uppdrag kommer dessa frågor handla specifikt om fordon samt verkstäder runt om i Sverige.Du kommer att ha en dedikerad teamledare på plats som coachar sina medarbetare i vardagen tillsammans med en Senior Agent. Krav för tjänsten: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Din profil: Lösningsorienterad Flexibel och anpassningsbar Serviceminded Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar i hektiska arbetssituationer Förmåga att arbeta tillsammans med andra Anställningsvillkor Behovsanställning med möjlighet till tillsvidareanställning. Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, vi går igenom ansökningarna löpande. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vi välkomnar nu dig som är undersköterska till vårt hemtrevliga SÄBO Rådmansgatan. I rollen som undersköterska hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra boende. Hos oss gör du skillnad varje dag samtidigt som du har kul på jobbet. Tillsammans med kunniga och engagerade kollegor är du med och formar framtidens äldreomsorg. Rådmansgatanär ett särskilt boende med inriktning på äldre och sjukaoch har 34platser. Boendet är beläget vackra omgivningar på Frösön. Nära till affär och buss. Hos oss blir du en del av en positiv och lärande kultur med chef och gruppledaresom stöttar och utvecklar dig i din roll som undersköterska och i din utveckling på Forenede Care. Du är vår viktigaste resurs och är med och växer tillsammans med oss. I denna tjänsten söker vi dig som är driven och har ledaregenskaper. Som undersköterska med ledande egenskaper arbetar du nära gruppledare. Tillsammans med gruppledareverkar ni för att leda och fördela arbetet i gruppen. Som undersköterskaarbetar du med vård och omsorg utifrån kundens önskemål, alltid med stort fokus på kvalitet. Du arbetar exempelvis med att hjälpa till med personlig hygien, förberedelser och servering av måltider, svara på larm och att finnas där som socialt umgänge. Det sociala umgänget är en viktig del av vårt arbete för att alla våra boende ska få leva livet, hela livet. Det kan handla om alltifrån att samtala, spela spel eller hitta på någon rolig aktivitet tillsammans. Du arbetar även med delegerande arbetsuppgifter från legitimerad personal i form av läkemedelsgivning och träning. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu enkollegapå deltid till entillsvidareanställning med start i en provanställning,sysselsättningsgrad 90% med startdatum 20250401 men ser gärna att du kan börja tidigare. Ett krav för tjänsten är: Ett intyg från Socialstyrelsen som undersköterska Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg och demensvård och kompetens i att leda. För att trivas i tjänsten är du engagerad och bryr du dig om dina medmänniskor samtidigt som du är bra på att skapa goda relationer och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Innan vi erbjuder anställning får du visa ett oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister enligt paragraf 9. Vi efterfrågar även ett giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag. Om Forenede Care ForenedeCare är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare. Vi är det familjeägda företaget där människor får göra skillnad och samtidigt må bra och ha kul på jobbet. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998 och vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Du ges därför goda utvecklingsmöjligheter så att du kan växa med oss. På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete. Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och bedriver förutom äldreboenden verksamheter inom ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care. Sista ansökningsdag 2025-02-28 Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Om oss: På Heat är kärleken till god mat och service vår största passion!Vi erbjuder våra gäster vällagad mat och ett personligt bemötande. Vårt fokus är luncher tillagade från grunden i våra egna kök, men vi jobbar även med catering av alla de slag till företag och privatpersoner i våra närområden.Vi strävar alltid mot att gästen ska få en bra upplevelse på Heat, och därför är vår trevliga och kunniga personal en viktig del av konceptet. Våra menyer är centralt planerade och utifrån recept kan vi bibehålla Heats kvalitet och hjärta.Vi finns för närvarande i Malmö, Stockholm, Uppsala, Västerås, Örebro, Gävle, Sandviken, Sundsvall, Östersund och Umeå.Om tjänsten: Våra köksmästare arbetar i den dagliga driften och ansvarar för matkvalitet, råvaruinköp, lagerhållning, egenkontroll och inventering. Du leder det dagliga arbetet på restaurangen tillsammans med restaurangchefen. Du arbetar främst dagtid måndag-fredag men kvälls- och helgarbete kan förekomma. Heat Östersund serverar ca 300gäster/dag, och utöver det så levererar vi catering till företagi närområdet. Om dig: Du har några års erfarenhet i rollen som köksmästare/kökschef. Du är positiv, lösningsfokuserad och strukturerad. God planering är ett ledord på Heat och det är du bekväm med. Vår matkvalitet är vår grund, tillsammans med vårt personliga bemötande, och du är bekväm med att ansvara för matkvaliteten och för att följa Heats riktlinjer och recept för tillagning och inköp. Vi erbjuder: Ett roligt och omväxlande arbete dagtid må-fre (kvälls- och helgarbete kan förekomma) i ett ambitiöst växande företag med kollektivavtal (Visita/Unionen), friskvårdsbidrag á 1500 kr/år, rabatterade naprapatbesök, rabatter på vårt sortiment, årlig kickoff och ett gott och roligt samarbete med kollegor och chefer. Goda utvecklingsmöjligheter då Heat avser att fortsätta sin expansion.
Vi söker dig som är intresserad av datorer,duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänsten Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Arbetstider: 07:00-23:00 alla dagar på året. Introduktion: 2 veckor. Start: I början av 2025. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtalför olika företag där du inhämtar information av inringaaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Du kommer även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar och att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt system, kunduppdrag och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med dator som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från datorer, felsökning, nätverkskunskap, el-kunskap och/eller fordonär det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Anställningsform och kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Välj ett jobb för att visa detaljer