Säljande kundtjänstmedarbetare till Allente!
Webhelp Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Ta din säljkarriär till nästa nivå hos Concentrix! Brinner du för försäljning och kundkontakt? Vill du vara en nyckelspelare i att behålla kunder och skapa långsiktiga relationer? Då har vi den perfekta rollen för dig! Concentrix är en global ledare inom teknologidriven kundupplevelse och service. Vi samarbetar med välrenommerade varumärken och hjälper dem att optimera sin verksamhet genom innovativa lösningar. Nu söker vi en driven och resultatorienterad stjärnsäljare till vår save-desk för Allente i Kalmar! Om rollen: Som säljfokuserad kundservicemedarbetare på vår save-desk har du en avgörande roll i att behålla kunder och värna om deras upplevelse. Du kommer att hantera inkommande samtal från norska kunder som överväger att avsluta sin tjänst och aktivt arbeta för att erbjuda anpassade lösningar som möter deras behov. Vad du kommer att göra: Hantera inkommande samtal från norska kunder som vill avsluta sin tjänst och vinna tillbaka dem genom att lyssna in deras behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Erbjuda skräddarsydda lösningar och kampanjer för att maximera kundnöjdheten. Använda din övertygande kommunikationsförmåga för att skapa ett värde i kundens fortsatta användning av tjänsten. Samarbeta med teamet och coachas löpande för att optimera din prestation och försäljning. Arbeta mot tydliga mål och få möjligheten att tjäna obegränsade provisionsbonusar. Vem är du? Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av försäljning och/eller kundservice och trivs i en mål- och resultatinriktad miljö. Har ett starkt säljdriv och en förmåga att övertyga och värna om kundrelationer. Är en god lyssnare med ett professionellt och förtroendeingivande bemötande. Har goda kunskaper i norska och engelska. Kan arbeta från vårt kontor i Kalmar på heltid. Vad vi erbjuder: En fast månadslön med en attraktiv provisionsmodell – din prestation avgör din inkomst! Gedigen utbildning och kontinuerlig coaching för att du ska nå din fulla potential. Karriärmöjligheter – 80% av våra ledare har blivit befordrade internt! Ett tryggt anställningsavtal med kollektivavtal genom Unionen. Friskvårdsbidrag på 3 500 kronor per år. En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö med teamaktiviteter och sociala event. Ytterligare information: Start: 2025-07-21 Anställningsform: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning. Arbetstider: Varierat under öppettiderna mån-fre 09:00-18:00 Placering: På plats i vårt moderna kontor i Kalmar, Borgmästaregatan 5. Vill du vara en del av ett globalt företag där din insats gör skillnad? Ansök idag och ta steget mot en säljkarriär utöver det vanliga!

16 juni 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Kundservicemedarbetare till Allente i Kalmar!
Webhelp Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Upplev känslan av en game-changing karriär! Letar du efter en ny utmaning? Concentrix är ett globalt företag specialiserade inom teknologi och service som supporterar framtidens varumärken i över 70 länder. Vi arbetar med välkända företag - sådana du använder dig av varje dag - genom att förbättra deras verksamhet med ny, innovativ teknologi och lösningar. Om du vill växa i din yrkesroll och bli inspirerad, så uppmanar vi dig att söka rollen som kundservicemedarbetare till Allente från vårt kontor i Kalmar. Du kommer att vara del av ett community av medarbetare som supporterar välkända varumärken inom bland annat tech, resebranschen, mode och hälsa. Karriär och personlig utveckling Vi kommer att se till att du får rätt utbildning, toppmodern utrustning samt kontinuerlig support i syfte att du ska lyckas i din nya roll. På Concentrix finns det goda karriärmöjligheter, ungefär 80% av våra ledare och chefer har blivit befordrade internt! Därtill erbjuder vi tillgång till karriärsutvecklingsprogram helt kostnadsfritt för att hjälpa dig att uppnå dina karriärsmål. Detta ingår i tjänsten Som kundservicemedarbetare i vårt team kommer du: Supportera kunder över telefon genom inkommande samtal gällande betalning, faktura eller teknisk support. Genomföra enklare felsökningar inom bland annat TV och Bredband Arbeta med merförsäljning i varje samtal genom att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Dina kvalifikationer Concentrix och du är en bra match om du: Har godkända betyg i Svenska A/1 and Engelska A/5 Har en känsla för god kundservice och viljan att lära samt utvecklas Är nyfiken på merförsäljning och har ett intresse inom försäljning för att finna de bästa lösningarna för kunden Kan arbeta från vårt kontor i Kalmar, Borgmästaregatan 5 Kan arbeta heltid Vad vi erbjuder dig Vi erbjuder tillsvidareanställning på 100%, med 6 månaders provanställning eller timanställning Möjligheten att få erfarenhet och kunskap inom kundtjänst Vi har kollektivavtal med Unionen, vilket för oss är en självklarhet så att du kan känna dig trygg i din anställning Teamaktiviteter både på och utanför arbetet för att göra jobbet roligare Möjlighet att tjäna obegränsade försäljningsbonusar Friskvårdsbidrag om 3500 kronor per år Kontinuerlig coaching för att stötta dig i din roll Goda karriärsutvecklingsmöjligheter samt möjlighet att ta del av vårt interna karriärsprogram Ytterligare information: Start: 2025-07-21 Anställningsform: Heltid tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Arbetstider: Varierat under öppettiderna mån-fre 08.00-19.00 samt lör-sön 10:00-19:00 Tjänsten är på plats från kontoret i Kalmar. Experience the best version of you! Vi vill höra från dig om detta känns som rätt steg för dig i din karriär. Ansök redan idag och bli en del av oss på Concentrix. Concentrix is an equal opportunity employer We're proudly united as one team, one company, globally. We're committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.

16 juni 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Sjuksköterska till Arbetsplatsdrogtestning i Oskarshamn
Prodia AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Prodia söker dig som Är legitimerad sjuksköterska och har arbetslivserfarenhet inom yrket Har vana av att ta prover, venöst och kapillärt Har en flexibilitet i din nuvarande sysselsättning som möjliggör en bisyssla som provtagare Har körkort och egen bil Är serviceinriktad och duktig på att kommunicera Sätter kunden i fokus, är lösningsfokuserad och har hög leveransförmåga Om rollen Prodia växer och vi behöver anställa fler provtagare som utför drogtester på plats hos våra uppdragsgivare. Nu söker vi en provtagare som utgår från Oskarshamn med omnejd. Prodia använder juridiskt hållbara analyser med snabb och bekväm provtagning. Som provtagare hos oss erbjuds du en flexibel roll där du blir del av ett expansivt företag som är ledande i sin bransch. Här får du möjlighet att arbeta med ett starkt varumärke som erbjuder innovativa och enkla lösningar, kundanpassat sortiment och hög tillgänglighet. Körkort och egen bil är ett krav för tjänsten. Rollen som provtagare ställer krav på självständighet och stort eget ansvar. Som nyanställd hos Prodia deltar man i företagets internutbildning som bland annat innefattar provtagningsprocess, metod, hantering av personuppgifter och GDPR m.m . Som provtagare med sjuksköterskekompetens så utför man arbetsplatsdrogtestning på olika arbetsplatser. Primärt görs insamling av salivprover som skickas för analys på laboratorium och alkotest via utandningstest. Det kan även komma att bli aktuellt med utredningstester som inkluderar kapillära och venösa blodprover. Om Företaget: Prodia är ett svenskt företag som är ledande inom drogtestning. Prodia är en del av Indutrade, en internationell teknik- och industrikoncern listad på Nasdaq Stockholm. Prodia har kontor i Vellinge utanför Malmö, i Göteborg och Stockholm och erbjuder ett unikt helhetskoncept med snabbtester, komplett laboratorieservice av urin, saliv, och blod för både privata och offentliga verksamheter samt utbildning och kvalificerad support. Analyserna utförs av MVZ Labor Dessau i Tyskland, ett av Europas mest framstående drogtestlaboratorier. Missbruk innebär kostnader, risker och problem för arbetsgivare. Årligen hjälper vi hundratals behandlingsenheter och arbetsgivare att skapa avgörande förändringar i sina klienters och medarbetares liv och uppnå en hållbar livsstil. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Sjuksköterska till Arbetsplatsdrogtestning i Kalmar
Prodia AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Prodia söker dig som Är legitimerad sjuksköterska och har arbetslivserfarenhet inom yrket Har vana av att ta prover, venöst och kapillärt Har en flexibilitet i din nuvarande sysselsättning som möjliggör en bisyssla som provtagare Har körkort och egen bil Är serviceinriktad och duktig på att kommunicera Sätter kunden i fokus, är lösningsfokuserad och har hög leveransförmåga Om rollen Prodia växer och vi behöver anställa fler provtagare som utför drogtester på plats hos våra uppdragsgivare. Nu söker vi en provtagare som utgår från Kalmar med omnejd. Prodia använder juridiskt hållbara analyser med snabb och bekväm provtagning. Som provtagare hos oss erbjuds du en flexibel roll där du blir del av ett expansivt företag som är ledande i sin bransch. Här får du möjlighet att arbeta med ett starkt varumärke som erbjuder innovativa och enkla lösningar, kundanpassat sortiment och hög tillgänglighet. Körkort och egen bil är ett krav för tjänsten. Rollen som provtagare ställer krav på självständighet och stort eget ansvar. Som nyanställd hos Prodia deltar man i företagets internutbildning som bland annat innefattar provtagningsprocess, metod, hantering av personuppgifter och GDPR m.m . Som provtagare med sjuksköterskekompetens så utför man arbetsplatsdrogtestning på olika arbetsplatser. Primärt görs insamling av salivprover som skickas för analys på laboratorium och alkotest via utandningstest. Det kan även komma att bli aktuellt med utredningstester som inkluderar kapillära och venösa blodprover. Om Företaget: Prodia är ett svenskt företag som är ledande inom drogtestning. Prodia är en del av Indutrade, en internationell teknik- och industrikoncern listad på Nasdaq Stockholm. Prodia har kontor i Vellinge utanför Malmö, i Göteborg och Stockholm och erbjuder ett unikt helhetskoncept med snabbtester, komplett laboratorieservice av urin, saliv, och blod för både privata och offentliga verksamheter samt utbildning och kvalificerad support. Analyserna utförs av MVZ Labor Dessau i Tyskland, ett av Europas mest framstående drogtestlaboratorier. Missbruk innebär kostnader, risker och problem för arbetsgivare. Årligen hjälper vi hundratals behandlingsenheter och arbetsgivare att skapa avgörande förändringar i sina klienters och medarbetares liv och uppnå en hållbar livsstil. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Kock säsongsjobb
La Bonhour AB
Kockar och kallskänkor

Hotel Skansen ligger på Öland i Färjestaden strax efter brofästet. Vi har 78 hotellrum, flera konferenslokaler, festlokal och spa. Hotel Skansen är i ständig utveckling - vi vill mer! Vi har under de senaste åren gjort många investeringar och är inte klarar än. Vi vill vara det självklara valet på Öland. I vår restaurang ska våra gäster kunna vara avslappnade, äta god mat, dricka något gott och ha kul. Vi vill ha kvalitet utan att vara en stjärnkrog. Vårt kök serverar klassiska välkända rätter med en modern touch samtidigt som det är kul att överraska ibland med något annorlunda. Nu söker vi dig som vill sommarjobba/säsonga här på Öland. Vi vill att du är flexibel, trivs med att jobba i högt tempo samt är en lagspelare. Här på Skansen är vi är ett härligt team som har roligt på jobbet! Säsongsanställningarna löper från juni - september. Intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. "Med familjär känsla vill vi vara en oas för upplevelser och välbefinnande"

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Kock - heltid, året runt
La Bonhour AB
Kockar och kallskänkor

Hotel Skansen ligger på Öland i Färjestaden strax efter brofästet. Vi har 78 hotellrum, flera konferenslokaler, festlokal och spa. Hotel Skansen är i ständig utveckling - vi vill mer! Vi har under de senaste åren gjort många investeringar och är inte klarar än. Vi vill vara det självklara valet på Öland. Våra visioner: *Vi ska bygga en destination med över 100 hotellrum, större spa och en takrestaurang. *Vi ska vara Ölands med attraktiva arbetsgivare. Nu söker vi dig som vill ha en heltidstjänst året runt. Vi söker dig som vill vara en del i vår framtidssatsning och tycker om utveckling och förändring. Vi vill att du är flexibel, trivs med att jobba i högt tempo samt är en lagspelare. Här på Skansen är vi är ett härligt team som har roligt på jobbet! I vår restaurang ska våra gäster kunna vara avslappnade, äta god mat, dricka något gott och ha kul. Vi vill ha kvalitet utan att vara en stjärnkrog. Vårt kök serverar klassiska välkända rätter med en modern touch samtidigt som det är kul att överraska ibland med något annorlunda. Intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. "Med familjär känsla vill vi vara en oas för upplevelser och välbefinnande"

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Senior Elkraftingenjör till specialistroll för Kalmars energiomställning
Kalmar Energi Elnät AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Vill du leda den tekniska utvecklingen av ett lokalt elnät i en tid av snabb elektrifiering och energiomställning? Kalmar Energi söker en senior elkraftsingenjör som vill ta ansvar för nätutveckling, komplexa anslutningar och strategiska beslut inom eldistribution (0,4–50 kV). Som senior elkraftsingenjör arbetar du med djup och bredd i tekniken. Du är delaktig i många tekniska beslut, interagerar med flera olika externa samhällsaktörer och har ett nära samarbete med hela enheten Elnät, som består av både tekniker och ingenjörer. Om Kalmar Energi Kalmar Energi är Kalmarregionens lokala energiföretag med djupa rötter i den småländska myllan. Vi bryr oss om vår gemensamma miljö och levererar energi från förnybara källor. Som lokalt energiföretag finns och arbetar vi i våra kunders omedelbara närhet. Vi tror på personliga möten och jobbar hårt för att tillgodose våra kunders energibehov. Om tjänsten I din specialistroll kommer du: • Ansvara för nätutveckling och investeringsplaner. • Säkerställa tekniska villkor för anslutningar till elnätet, inklusive tillhörande riskanalyser. • Ansvara för att redovisning och rapportering av data till myndigheter blir genomförd. • Arbeta med både bredd och djup i tekniska beslut och har mandat att driva teknisk utveckling inom verksamheten. • Ha interna och externa kontakter och samarbeten inom din specialistkompetens. • Utöver enhetens behov kan du även bistå koncernen i utredningar, analyser och större elanläggningsprojekt. Efter genomförd introduktionsplan ingår beredskap i tjänsten. Kvalifikationer Vi söker dig som har: • Högskole- eller civilingenjörsexamen inom elkraft. • En lång erfarenhet med minst 5 år av arbete inom elnät inklusive nätberäkning, från både lågspänning och högspänning (upp till 50 kV). • God IT-kompetens med kunskaper i beräkningsprogram. • B-körkort. Meriterande: Auktorisation A (allmän behörighet). Vi värdesätter din analytiska förmåga, din samarbetsvilja och ditt driv att självständigt leda utvecklingen inom ditt ansvarsområde. Du behöver trivas i att utveckla relationer med medarbetare, kunder och samarbetspartners där du är öppen och kommunikativ. Varför ska du välja Kalmar Energi? Vi drivs av våra värdeord personliga, nära och engagerade som speglar oss både internt och externt. • Hos oss får du: • En nyckelroll i den lokala energiomställningen. • Korta beslutsvägar och stor teknisk frihet. • Ett uppdrag som spänner över helheten och kombinerar tekniskt djup med lokal förankring. Några av förmånerna vi erbjuder: • 72 timmars arbetstidsförkortning. • Ett resultatbaserat bonussystem. • En lärande och utvecklande arbetsmiljö som välkomnar till branschforum och utbildningar på arbetstid. Hur du ansöker Vi arbetar med löpande hantering men kommer ha ett sommaruppehåll för semester. Vi vill därför redan nu förvarna att återkoppling kan ta lite längre tid beroende på när du söker. Ansök via vår hemsida. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Med anledning av GDPR ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenser i din ansökan/CV. Har du frågor? Annika Görling Rekryterande chef [email protected] Frida Rydholm Ansvarig rekryterare [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!

16 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Junora sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 november 2025
Regionsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som regionsansvarig säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Ett aktivt nätverk och en vana att arbeta resultatinriktat är meriterande. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 november 2025
Ledare Djungelgympa - Sprid rörelseglädje för barn 2-6 år i Nybro HT25
Einar Sports AB
Fritidsledare m.fl.

Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet.  Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger.  Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen.  Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning  från personalen på Active Academys kontor.  Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper.  Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.   Mer info kommer vid en eventuell intervju.  VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

16 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025