Mister York söker nya ledare till Kalmar Hansa Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Är du den vi söker? Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & bra på att samarbeta i grupp. Som person är du driven, sprider en positiv energi omkring dig till resten av arbetslaget och sätter laget före jaget. Du är resultatinriktad och inspirerar teamet till att ständigt uppnå högre resultat. Du förstår vikten av att vara en god förebild och tycker om att se dina kollegor växa och utvecklas. Vad innebär rollen som Shift Leader på Mister York? En Shift Leader har ansvar för att den dagliga driften drivs enligt Mister Yorks rutiner för att uppnå uppsatta KPIer och att restaurangen under skift når fastslagna försäljningsprognoser. Tillsammans med Managers och övriga Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Som Shift Leader leder du skift där du är ansvarig för hela restaurangens drift. Arbetsuppgifterna innefattar följande: Leda skift genom ansvar, medverkan och delegering av arbetsuppgifter Rutinmässig rapportering till Manager Sprider energi och glädje till medarbetarna som för detta vidare till gäst Coachning av medarbetare Ta emot och kontrollerar leveranser från leverantörer Inköp av varor Utbildning av nya medarbetare Ansvar för egenkontrollprogram, checklistor och att rutiner följs En Shift Leader har fullt ansvar för resultatet på enheten under sitt ledda pass. Resultatet innefattar kundnöjdhet, väntetider, renlighet och kvalitet. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. TJÄNST Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 70-100% Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Timlön Arbetstider: Varierande; dag, kväll och helg. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Skyddsvärnet söker en enhetschef till vårt HVB-hem IMIS i Hultsfred. Vi söker dig som har sjuksköterskeutbildning och vill vara med och leda en vårdverksamhet för vuxna män och kvinnor med samsjuklighet. Om rollen I den här rollen får du använda din vårderfarenhet i ett meningsfullt ledarskap. Du har operativt ansvar för verksamheten, du leder ett mindre team (ca 8 personer). Du ingår i en grupp av enhetschefer och blir en del av en idéburen organisation med lång erfarenhet – och hjärtat på rätt ställe. Utgångsläget är att värna om det som fungerar och vidareutveckla verksamheten mot nya mål. Vi söker dig som: Är sjuksköterska eller socionom eller likvärdig utbildningsbakgrund, som kan godkännas av IVO (ange i ansökan om du tidigare har haft ett godkänt tillstånd från IVO). Har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg, gärna inom psykiatri eller missbruk. Är intresserad av att ta ett ansvar för verksamhetens utveckling och ledning. Trivs i en föränderlig miljö och besitter förmågan att se möjligheter och överför idéer till handling. Har minst tre års erfarenhet av ledarskap och budgetarbete samt kunskap om gällande lagstiftning inom området. Är en coachande ledare med fokus på teamet. Som enhetschef kommer du att ansvara för: Enhetens kvalitet, struktur och ekonomi Arbetsmiljö och personal på enheten Förvaltning av befintliga kunder och identifiering av nya uppdrag Att säkerställa att aktuella regelverk och riktlinjer efterlevs Om oss Skyddsvärnet är en idéburen organisation som arbetar förebyggande mot social utslagning och skapar bättre förutsättningar för människor i samhället. Vi erbjuder: Trygg anställning med kollektivavtal, försäkringar och pension Kompetensutveckling Friskvårdsbidrag Erfarenhetsutbyte över hela landet Om tjänsten Tillsvidareanställning på heltid (100%) (sex månaders provanställning) Tillträde snarast möjligt, intervjuer kommer att ske löpande. Placering i Hultsfred Vår verksamhet kräver utdrag från misstanke- och belastningsregistret varför det är bra om du beställer det redan idag. Vi ser fram emot din ansökan och att du blir en del av Skyddsvärnet anno 1910!
Mister York expanderar och söker nya stjärnor till Baronen Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i södra Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Baronen är näst på tur. Tjänst Denna tjänst utgår från 70% upp till 100%. Arbetstid kommer att variera och vara förlagd på alla olika dagar i veckan. Tjänsten beräknas starta i slutet av maj Rollen som Team Member Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & bra på att samarbeta i grupp. Du kommer att arbeta i ett sammansvetsat team för att leverera mat & service i världsklass. Dina arbetsuppgifter som Team Member kommer innefatta bland annat: Förberedelser av tillbehör, tillagning av våra prisbelönta burgare, städning samt mottagande av kunder i kassan. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. VÅRA FÖRVÄNTNINGAR PÅ DIG: - Du har rätt approach och vill ha roligt på jobbet. - Du är en person som vill utvecklas och lära dig nya saker. - Du är en lagspelare som samarbetar bra med andra. - Du uppskattar att jobba i ett högt tempo. - Du är noggrann och effektiv. - Du är ambitiös och gillar utmaningar. På Mister York så rekryterar vi utifrån personlighet och potential och inte endast utifrån tidigare erfarenheter. Vi erbjuder er full utbildning på plats. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Vill du arbeta i ett sammansvetsat team och trivs med att hjälpa andra människor? Är du en person som motiveras av att arbeta mot uppsatta mål? Concentrix söker nu säljande kundtjänstmedarbetare till deras team i Kalmar! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Concentrix. Om företaget Concentrix erbjuder sina kunder lösningar inom outsourcad kundservice såsom teknisk support, kundtjänst och mycket mer. De strävar efter att förbättra livet för människor och företag genom att skapa riktigt bra kundupplevelser tack vare sina engagerade medarbetare. De söker nu fler personer till sitt team med kundtjänstmedarbetare som arbetar med ett välkänt varumärke där du kan bli en ambassadör för deras produkter. Arbetsuppgifter I rollen som säljande kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal från privatkunder som vill avsluta sin tjänst. Din uppgift är att ta reda på varför de vill lämna och se om det finns ett bättre alternativ som passar deras behov. Ibland handlar det om pris, ibland om funktioner. Ibland om något helt annat. Din uppgift är att lyssna, förstå och föreslå en lösning som känns rätt för kunden. I rollen mäts du på mål och gör du ett bra jobb syns det direkt på din lön då du, utöver din grundlön, får en provision baserat på dina resultat. Du behöver inte kunna allt från början utan du erbjuds en gedigen introduktion löpande stöd av närmsta chef. Till det blir du också en del av ett sammansvetsat team som stöttar varandra och delar med sig av sina tips. För dig som vill vidare längre fram finns möjlighet att ta en ledande roll då 8 av 10 ledare blir befordrade internt. Arbetstiderna är måndag till fredag kl. 09.00-18.00. Ta emot inkommande samtal från privatkunder som vill avsluta sin tjänst Ta reda på varför de vill avsluta tjänsten och se om det finns ett bättre alternativ som passar kundens behov Lyssna, förstå och föreslå en lösning som känns rätt för kunden Arbetar mot mål som är grunden för din provision Gedigen introduktion med ett nära ledarskap och stöttande kollegor Arbetstider måndag till fredag kl. 09.00-18.00 Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet från serviceorienterade yrken Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift Det är meriterande med förståelse för norska För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Då rollen uteslutande innebär extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. För att lyckas i rollen är du målinriktad och motiveras av att prestera högt. Övrig information Start: 12 maj Plats: Kalmar Lön: Grundlön och provision Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Vill du arbeta i ett sammansvetsat team och trivs med att hjälpa andra människor? Lockas du dessutom av att utvecklas inom kundtjänst? Concentrix söker nu kundtjänstmedarbetare till deras team i Kalmar! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Concentrix. Om företaget Concentrix erbjuder sina kunder lösningar inom outsourcad kundservice såsom teknisk support, kundtjänst och mycket mer. De strävar efter att förbättra livet för människor och företag genom att skapa riktigt bra kundupplevelser tack vare sina engagerade medarbetare. De söker nu fler personer till sitt team med kundtjänstmedarbetare som arbetar med ett välkänt varumärke där du kan bli en ambassadör för deras produkter. Arbetsuppgifter I rollen som kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal från privatkunder som har frågor kring fakturor, teknisk support och beställningar av abonnemang. Frågorna kan också handla om bredband, TV och streamingtjänster. Din uppgift är att lyssna, förstå och föreslå en lösning som känns rätt för kunden. Du behöver inte kunna allt från början utan du erbjuds en gedigen introduktion löpande stöd av närmsta chef. Till det blir du också en del av ett sammansvetsat team som stöttar varandra och delar med sig av sina tips. För dig som vill vidare längre fram finns möjlighet att ta en ledande roll då 8 av 10 ledare blir befordrade internt. Kundserviceavdelningen har öppet måndag till fredag kl. 09.00-18.00 samt lördag och söndag kl. 08.00-19.00 där du arbetar varierade arbetstider utifrån dessa ramar. Ta emot inkommande samtal från privatkunder och vara behjälplig i frågor om fakturor, teknisk support och beställningar av abonnemang, men även frågor kring bredband, TV och streamingtjänster Lyssna, förstå och föreslå en lösning som känns rätt för kunden Gedigen introduktion med ett nära ledarskap och stöttande kollegor Arbetstider utifrån ramarna måndag till fredag kl. 09.00-18.00 samt lördag och söndag kl. 08.00-19.00 Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet från serviceorienterade yrken Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Då rollen innebär uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. Övrig information Start: 26 maj Plats: Kalmar Lön: Grundlön och provision Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
We are looking for new home cleaners to join our team in Kalmar. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Kalmar. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 3+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Senior Linux/Oracle-tekniker till långsiktigt uppdrag i Oskarshamn Är du en erfaren Linux-tekniker med ett intresse för säkerhet, automatisering och stabil drift? Vill du arbeta i en samhällsviktig och tekniskt avancerad miljö? Då kan detta vara rollen för dig. Vi söker nu en senior tekniker med primärt fokus på Linux-system, som även är villig att stötta på Oracle-sidan – framför allt när det gäller databaser och viss hantering av Oracle-applikationer. Du behöver inte vara expert på Oracle från start, men det är viktigt att du är öppen för att lära dig och kan bidra vid behov, till exempel med säkerhetspatchning, kloning och exporter. Om rollen Du blir en del av ett erfaret IT-driftteam på kärnkraftverket OKG i Oskarshamn, där uppdraget är både långsiktigt och säkerhetsklassat (SK3). Vår miljö är komplex och systemnära, där säkerhet och automatisering är i fokus. Din huvudsakliga uppgift blir att driva och vidareutveckla våra Linux-baserade system, men också att bidra till utvecklingen av nya processnära plattformar. Incidenthantering och problemlösning är en naturlig del av din vardag – likaså ett nära samarbete med kollegor inom både drift och utveckling. Vi söker dig som har: Flera års erfarenhet av arbete i Linuxmiljöer (t.ex. RHEL, CentOS, Ubuntu) Goda kunskaper inom automation och scripting (t.ex. Bash, Ansible, Python) Förståelse för IT-säkerhet och nätverk i Linuxmiljö Erfarenhet av att arbeta med drift, incidenter och teknisk felsökning Ett prestigelöst förhållningssätt och viljan att samarbeta och dela kunskap B-körkort och tillgång till bil Meriterande: Erfarenhet av Oracle-databaser och/eller Oracle-applikationer Intresse av att lära dig mer inom Oracle-plattformen Kunskap inom virtualisering (t.ex. VMware, KVM) eller containrar (Docker, Kubernetes) Erfarenhet av säkerhetsarbete enligt etablerade standarder Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 3+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Senior Windows Server-tekniker med fokus på applikationsdrift och Citrix Har du lång erfarenhet av Windows Server och brinner för applikationsdrift i komplexa IT-miljöer? Vill du vara en nyckelperson i omfattande migreringsprojekt där säkerhet och kvalitet står i centrum? Då vill vi gärna prata med dig! Vi söker nu en senior tekniker inom Windows Server som har gedigen erfarenhet av applikationsdrift, migrering av applikationer och goda kunskaper inom Citrix-miljöer. Du kommer att arbeta med stora och kritiska projekt där många av våra applikationer behöver migreras, konfigureras om och kvalitetssäkras. Om rollen I denna roll blir du en viktig teknisk resurs i arbetet med att bygga om och säkra framtidens Windows-baserade driftmiljö. Du kommer att arbeta brett med uppsättning, konfiguration, felsökning och testning i Windows Server-miljöer. Ett centralt krav i uppdraget är att du har dokumenterad erfarenhet av att migrera applikationer mellan servrar eller miljöer, gärna i större skala. Ett högt säkerhetstänk genomsyrar allt vi gör, och erfarenhet från säkerhetsramverk som CIS samt arbete i zonindelade eller segmenterade miljöer är mycket meriterande. Vi tror att du har: Flera års erfarenhet av arbete med Windows Server-miljöer (installation, konfiguration, drift) Erfarenhet av migrering av applikationer i komplexa IT-miljöer Vana av applikationsdrift i större verksamheter God kunskap om Citrix (t.ex. XenApp, Citrix Virtual Apps and Desktops) Förmåga att felsöka komplexa problem och testa nya lösningar strukturerat Ett metodiskt och lösningsorienterat arbetssätt Meriterande: Erfarenhet av säkerhetsramverk, t.ex. CIS Tidigare arbete i zonindelade, segmenterade eller säkerhetskritiska miljöer Erfarenhet av automatisering och dokumentation av konfigurationsarbete Kunskap om skriptning (t.ex. PowerShell) Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Kalmarhem söker dig som under sommaren vill arbete med ett omväxlande och stimulerande arbete. Som bovärd är du Kalmarhems representant ute hos våra kunder. I tjänsten utför du olika typer av reparationer i och kring Kalmarhems fastigheter men även hemma hos våra kunder. Arbetsuppgifter Din arbetsvardag kommer att bestå av olika typer av underhållsarbete i våra fastigheter och hos våra kunder. Det kan bland annat innebära att kontinuerligt utföra ronderingar för att säkerställa helhetsuttrycket samt utföra enklare reparationer i lägenheter. Dina arbetsuppgifter varierar. Förutom en löpande kontakt med våra hyresgäster så kan din dag till exempel innehålla: - Utföra mindre/enklare reparationer - Samordna olika frågor och behov som uppstår när du möter våra kunder i vardagen - Uppföljning av inre och yttre skötsel - Kontrollera så att Kalmarhems fastigheter och kvarter känns tilltalande, hela och upprätthåller rätt standard. Din profil Tjänsten passar dig som gillar fysiskt och varierande arbete. Du bör ha en god förmåga att planera ditt arbete på ett strukturerat sätt samtidigt som du har lätt att följa instruktioner. Vi ställer höga krav på din ansvarskänsla, sociala förmåga och integritet då du kommer i nära kontakt med våra kunder. Har du tidigare erfarenhet av fastighetsskötsel är det meriterande. Tjänsten kräver B-körkort. Anställningsformen är vikariat och sysselsättningsgraden är heltid. Anställningen beräknas löpa under sommarperioden juni till augusti, om du kan börja tidigare är det bara ett plus. Du ersätts med lön och villkor enligt kollektivavtal. Mer om Kalmarhem Kalmarhem hyr ut, förvaltar, utvecklar och bygger bostäder och lokaler i Kalmar i strävan mot en hållbar stadsutveckling. Vi är ett bostadsbolag som vill ge alla, oavsett livssituation, som vill bo i Kalmarhem möjlighet till ett eget hem och känna den trygghet det skapar. Vår vision är att bidra till att Kalmar blir den tryggaste och mest hållbara kommunen i Sverige, där alla invånarna har ett hem och en livsmiljö som de trivs i och kan påverka. Engagemang är ett viktigt ord för oss på Kalmarhem. Vi vill vara en attraktiv arbetsplats som präglas av högt engagemang, en stor dos eget ansvar, smidigt samarbete, kvalitet och utveckling i stort och smått. Det ska vara positivt och meningsfullt att arbeta på Kalmarhem. På Kalmarhem arbetar ca 75 medarbetare inom olika yrkesområden. Här kan du påverka vardagen för många människor och bidra till livskvalitet, gemenskap och trygghet. Läs mer om oss på www.kalmarhem.se Är du intresserad? Vi arbetar med löpande urval i denna rekrytering så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag är 9 maj. Är du nyfiken och har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Emmie Svensson på [email protected] Vi ser gärna att din ansökan innehåller en motivering kopplat till hur du uppfyller ovanstående kvalifikationer och varför du passar i rollen som bovärd. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer