Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Leg. Sjuksköterska med erfarenhet från SÄBO. Finner du tjänsten som Leg. Sjuksköterska till Markaryd intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]
Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska samt två års erfarenhet. - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En dedikerad konsultchef Komplett försäkring Flexibel pension Friskvårdsbidrag Utbildningar Tipsbonus Konsultträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Peter Jönsson på 070 521 28 96 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com
Nu söker vi dig, som tillsammans med oss vill göra nytta för dem vi är till för! Växjö kommun är Kronobergs största arbetsgivare som varje dag, året runt, arbetar för våra invånare, företag och besökare. Tillsammans skapar vi en hållbar morgondag och en attraktiv kommun att bo, leva och verka i – idag och i framtiden. Det innebär ett arbete där vi utmanar oss att tänka nytt, lära och utvecklas med varandra. Vill du vara en del i ett stort sammanhang där du får vara med och göra skillnad på riktigt? Välkommen till oss på Växjö kommun! ARBETSUPPGIFTER Förskolan Villekulla ligger på Hovhaga och är en del i förskoleområde Hovshaga där även förskolan Gullvivan, Gustavslunds förskola, Hovs förskola och förskolan Slottet ingår. Villekulla har plats för 70 barn fördelade på 4 avdelningar. Förskoleområde Hovshaga är sedan ett år tillbaka ett nytt område som har intentionen att arbeta med en gemensam verksamhetsplan och med gemensamma dokument. Vi har en utvecklingsgrupp med representanter från alla fem förskolorna och som arbetar mot samma riktning. Alla förskolor har en grund i lekresponsiv undervisning och detta kommer vi att vidareutveckla tillsammans. Det finns alltså mycket som är lika samtidigt som varje förskola har sin egen prägel. Hos oss kommer du tillsammans med kollegor att arbeta för att ge barnen den bästa starten inom skolväsendet. Du kommer att arbeta med hela barngruppen men också se den enskilda individen. I ditt arbete kommer du att anpassa och utveckla verksamheten efter barnen och erbjuda dem en stimulerande och utvecklande lärmiljö. Du är en medforskande förskollärare som utmanar barnen i vardagen genom lek och fantasi. Du kommer även utforma lärandemiljöer utifrån barnens intresse, nyfikenhet och kreativitet kopplat till läroplanen. Som förskollärare är du ansvarig för att tillsammans med dina kollegor planera, dokumentera, utvärdera och analysera arbetet kring barnens utveckling och lärande. KVALIFIKATIONER VI söker dig som är legitimerad förskollärare. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Förskolorna befinner i ett utvecklingsarbete där du som förskollärare blir en viktigt del. Du är intresserad av att utveckla arbetet kring pedagogisk dokumentation och lekresponsiv undervisning för att bland annat bidra till att utbildningen erbjuder undervisning hela dagen. Du har en medveten tanke kring din roll som förskollärare och är en tydlig ledare som arbetar strukturerat utifrån gällande styrdokument. Du har ett professionellt förhållningssätt och en god förmåga att skapa ett gott arbetsklimat med engagemang, nyfikenhet och trygghet i gruppen. Du ser och möter barns olika behov utifrån deras olika förutsättningar och du anpassar ditt arbetssätt för att skapa förutsättningar för alla barn till att utvecklas. Du har även en positiv inställning, ett flexibelt arbetssätt och god samarbetsförmåga gentemot såväl kollegor som vårdnadshavare. ÖVRIGT Växjö kommuns anställda ska spegla den mångfald som finns i kommunen. Vi välkomnar sökande oberoende av till exempel ålder, kön och etnicitet. Som tillsvidareanställd blir du som regel krigsplacerad i vår organisation. Ansökan sker enbart via Offentliga jobbs rekryteringsverktyg (www.offentligajobb.se). Medtag utbildningsbevis och eventuell yrkeslegitimation vid intervju. För att bli aktuell för anställning behöver du visa två utdrag från belastningsregistret innan du anställs. Beställning av utdrag ur belastningsregistret kan göras på https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ och du ska använda dels det som heter Arbete inom skola eller förskola (442.5) samt Kontroll av egna uppgifter i belastningsregistret (442.3). För interna kandidater kan det bli aktuellt med annat tillträdesdatum. För mer information se Beslut gällande tidpunkt för byte av enhet vid rekrytering av intern kandidat inom utbildningsförvaltningen på intranätet. Till bemannings- och rekryteringsföretag eller till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare annonser.
Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Svanen i Markaryd. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på apoteket Svanen kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Svanen är ett mindre apotek med ett sammansvetsat team på fem medarbetare. En stabilverksamhet med nöjda kunder Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 09.00-18.00 Välkommen till Apoteket!
Vill du arbeta som Junior Controller i ett av Sveriges största teknik- och säkerhetskonsultföretag? Just nu söker vi en Controller som vill vara med på vår resa att växa med lönsamhet. Din roll som Junior Controller Som medarbetare på vår ekonomiavdelning kommer du att få arbeta med en rad olika uppgifter. Du kommer att hantera och registrera ekonomiska transaktioner under månad och vid bokslut, stödja projektledare med ekonomisk uppföljning, assistera i budget- och prognosarbete, samt följa upp och analysera kostnader. Du kommer också att förbereda ekonomiska rapporter och presentationer, samt involveras i utvecklingsprojekt kopplat till ekonomiarbetet på Combitech. Vem är du? Vi söker dig med nyligen avslutad högskoleutbildning inom ekonomi. Du bör ha goda kunskaper i Excel, stark analytisk förmåga och noggrannhet, samt god kommunikations- och samarbetsförmåga. Vi värdesätter att du är självständig och initiativrik med en vilja att lära och utvecklas. Meriterande är erfarenhet av praktiskt ekonomiarbete. Urval sker efter sista ansökningsdag pga sommarsemester. Vi ser fram emot din ansökan! Då tjänsten kan innebära arbete som omfattas av försvarssekretess kan det krävas att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll. Kom & Gör skillnad Vi tror att man gör ett bättre jobb om man kan fokusera på rätt saker, därför gör vi det lätt att kombinera jobbet med vardagen. Vi satsar på våra medarbetare, de utgör kärnan, hjärnan och hjärtat i vår verksamhet. Dessutom står vi på en stadig grund av högteknologi, forskning och anställningstrygghet med försvars- och säkerhetskoncernen Saab som ägare. För oss handlar det om hållbarhet - vi vill bli branschens mest hållbara företag; och för att vara ett hållbart företag i en hållbar framtid behöver vi investera i våra medarbetare. För oss är din återhämtning, dina utvecklingsmöjligheter och din trygghet lika viktigt som företagets framgång - utan våra medarbetare står vi stilla. Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss? Kolla in våra karriärsidor på vår webb! Tjänsten är en visstidsanställning på initialt 12 månader. Kontaktperson/rekryterande chef: [email protected]
Är du praktiskt lagd och tycker om att jobba med både teknik och människor? Då har du nu möjligheten att söka kanske världens bästa jobb! Du gör kundbesök och installerar nya larm, skruvar upp trådlös utrustning och programmerar komponenterna. Du är bra på bemöta kunder och ge dem bra service när du pedagogiskt förklarar hur systemet fungerar för kunden. DIN ARBETSPLATS På Svenska Alarm blir du en del av ett engagerat installatörsteam. Din arbetsplats blir hos kunden där du utför dina arbetet. Du utgår hemifrån och tar egen bil till kunden. Stöttning och hjälp finns alltid nära till hands från kollegor. ARBETSTID OCH VILLKOR Vi ser gärna att du kan jobba heltid men du kan själv vara med och bestämma vilka tider du kan arbeta, men det kommer krävas att man kan jobba kväll och vissa helger. VEM ÄR DU? För att bli framgångsrik hos oss så ser vi gärna att du är en tävlingsinriktad människa med stort driv som gillar kundkontakt. Det viktigaste för oss är att vi har Rätt person på Rätt plats med Viljan att lära sig. Har du det så kommer vi kunna lära dig de tekniska detaljerna som krävs i arbetet. I vårt vardagliga arbete så kommer det krävas att man kan prata och vara social med människor. Du gillar att arbeta självständigt, träffa människor och lösa tekniska utmaningar. Du är praktiskt lagd och kan hantera en skruvdragare. Som person gillar du flexibilitet och har inget emot att jobba oregelbundna tider, såväl dag, kväll och helg. Du har lätt för att lära dig nya saker och gläds åt att hjälpa andra. KOMPETENSKRAV * Socialt kompetent. Du har lätt för att prata med nya människor. * Tekniskt intresserad. * Erfarenhet av att använda verktyg såsom skruvdragare. * Van vid att använda smart telefon, appar och dator. * Du talar och skriver flytande svenska ANDRA KRAV * B-körkort * Tillgång till egen bil * Prickfri i Polismyndighetens belastningsregister. ÖVRIGT Tidigare erfarenhet av larminstallationer behövs inte. Du kommer att få en utbildning som ger dig rätt förutsättningar att lyckas i rollen som larminstallatör. Tävlingar och bonusar ges ut både enskilt och som team när vi gör bra resultat. OM SVENSKA ALARM Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer snabbt. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vår ambition är att vara ett ledande företag på smarta larm för både privatpersoner och företag. www.SvenskaAlarm.se/jobb Krav: Körkort: * B (Personbil) Tillgång till: * Personbil
Vill du arbeta i en engagerad skolmiljö där elevernas utveckling står i centrum? Vi söker nu timvikarier som vill vara en del av Växjö Fria Gymnasium – en skola där trivsel, trygghet och studiero är grunden för lärande. Om Växjö Fria GymnasiumVäxjö Fria Gymnasium är en fristående gymnasieskola med cirka 580 elever. Vi erbjuder program inom Barn- och fritid, Naturvetenskap, Samhällsvetenskap, Ekonomi och Vård och omsorg, samt introduktionsprogram. Våra ledord är gemenskap, trygghet, delaktighet, nyfikenhet, kunskap och utmaning – och vi strävar efter att varje elev ska bli sedd och få rätt förutsättningar att lyckas med engagerad och relationell personal. Skolan ligger centralt i Växjö och präglas av god gemenskap, kunniga medarbetare och ett starkt fokus på elevernas utveckling – både kunskapsmässigt och socialt. Om uppdragetSom timvikarie hos oss hoppar du in vid ordinarie lärares frånvaro och leder undervisning enligt planering. Arbetet innebär ansvar för en grupp elever under viss del av skoldagen och kan variera mellan olika ämnen och årskurser. Du behöver vara trygg i att leda en klass, kunna skapa struktur och förmedla tydliga förväntningar. Det här är ett perfekt uppdrag för dig som: Studerar till lärare eller annan pedagogisk utbildning Har tidigare erfarenhet från skola eller ungdomsverksamhet Är pensionär eller söker ett flexibelt extrajobb Vill bidra till ungdomars utveckling och samtidigt skaffa dig värdefull erfarenhet
På Olivia arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? Om tjänsten Vi på Olivia söker dig som vill arbeta som personlig assistent som vikarie vid behov hos vår kund i Åryd (Växjö). För att bli aktuell för denna tjänst behöver du kunna arbeta flexibla arbetstider och dagar , samt att du har manuellt körkort och tillgång till bil. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 08.00-22.00 22.00-08.00 (vaken natt) Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan börja inskolas omgående. Om kunden Kunden är en aktiv kvinna i 30 -års åldern med intresse för musik och film.Vår kund har komplett ryggmärgsskada och är även hörselskadad. I hemmet finns olika hjälpmedel såsom lift, andningsmaskin och syrgas. Arbetsuppgifterna är enligt följande: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Social samvaro Är du den kunden söker? Vi söker dig som är lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. Du är en empatisk person och har lätt att sätta dig in i andra personers livssituation . Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. I hemmet finns en hund så du kan inte vara allergisk .Du har en fingertoppskänsla och kan läsa av situationer. Krav: Flytande svenska i tal och skrift Rökfri Ej allergisk mot pälsdjur ,hund finns i hemmet Körkort manuell för att kunna köra kundens bil. Fysisk stark manuella förflyttningar och lyft förekommer. Sysselsättningsgrad: 2 vikarier vid behov .På sikt fast rad från augusti Tillträde: Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. För att komma till anställning behöver du ha ett Bank-ID. Många av våra kunder önskar även att du beställt ett belastningsregister att uppvisa vid eventuell anställning. För att underlätta kan du därmed söka om registret via följande länk (detta register används för alla våra anställningar): Arbete med barn med funktionsnedsättningar Vid frågor kontakta oss via mejl Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kommer att hanteras av medarbetare på Olivia samt av kund / brukare och eventuell anhörig, godman eller annan. Om du ger ditt samtycke kan vi dela din profil med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. För dig med Anställningsstöd: Olivia är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Olivia är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia: Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag.
Söker du en arbetsplats med omväxlande arbete, som dessutom erbjuder goda möjligheter till utveckling? Är trevliga jobbarkompisar och härlig teamkänsla viktigt för dig? Då har vi rollen för dig. Just nu söker vi elmontörer till vår produktion i Tingsryd. Rollen som elmontör Som elmontör på Holtab arbetar du med montering och installation av komponenter elektriskt och mekaniskt i våra stationer och ställverk. Elektriskt installationsarbete görs efter krets-/enlinjescheman och kopplingstabeller. Viss specialanpassning och problemlösning ingår också i arbetsuppgifterna. Det är en stor variation på de tekniska komponenterna vi arbetar med på Holtab, vi har dessutom flera olika avdelningar inom produktionen vilket innebär goda utvecklingsmöjligheter. Du arbetar både enskilt och tillsammans med kollegor, i vår produktion finns ledande montörer och samordnare som stöd i det dagliga arbetet. Allt arbete sker i en säker, ren och ljus arbetsmiljö där vi tillsammans, genom gott samarbete och ett säkert arbetssätt, ser till att leverera produkter av allra högsta kvalitet. Vem söker vi? Vi söker dig som har en gymnasieutbildning inom el eller motsvarande erfarenhet. Vi vänder oss både till dig som nyligen gick ut skolan och dig som arbetat ett tag med elinstallationer. I ditt arbete hos oss har du stor nytta av en god förmåga att läsa och arbeta efter kopplingstabeller, krets- och enlinjeschema. Då mycket av arbetet sker i team är det viktigt att du gillar att samarbeta och har en god förmåga att ta till dig av andras erfarenhet. Vi värdesätter dina personliga egenskaper, att du har ett stort engagemang och en positiv inställning. I rollen som elmontör har du stor nytta av att vara praktiskt lagd och lösningsorienterad. Tror du att tjänsten inte passar dig bara för att vi kallar den elmontör? Du kan vara lugn, på Holtab är elektriker och elmontör samma sak, vi tycker bara att benämningen elmontör passar oss bättre. Det här erbjuder vi Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och med placering i Tingsryd. Hos oss arbetar du i ljusa och trevliga lokaler med väl anpassade arbetsverktyg. Vi tillämpar flextid i vår produktion, vilket innebär att du till viss del kan välja om du vill börja eller sluta tidigt. När du börjar hos oss kommer du att få en bra introduktion för att på bästa möjliga sätt komma in i arbetsuppgifterna och företaget. Vi erbjuder dig stora möjligheter att utvecklas, både som människa och i din yrkesroll. För oss är goda samhällsinsatser viktiga. Därför jobbar vi långsiktigt med olika samhällsprojekt, både lokalt och globalt. Vi har ett brett engagemang för hållbarhets- och mångfaldsfrågor och arbetar till exempel aktivt för att locka fler tjejer till elbranschen. Vi är stolta över att ha blivit utsedda till Karriärföretag 2023, 2024 och 2025 Holtab har äran att vara utnämnda till Karriärföretag 2023, 2024 och 2025. Vi tror starkt på vikten av att skapa en arbetsplats där alla känner sig värdefulla och uppskattade, en plats där din karriär och personliga utveckling står i centrum Vill du veta mer Kontakta gärna rekryterande chefer Ola Rosberg 073-145 12 18 eller Michaela Pulkkinen 073-421 11 31. Om du har frågor om företaget eller rekryteringsprocessen kontaktar du HR Pernilla Sundén på 070-148 00 30. Ansök Tycker du att detta låter intressant? Vi ser fram emot din ansökan. Vi tillämpar ett löpande urval vilket innebär att vi kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Ansök därför så snart som möjligt men senast den 10 augusti Plats för utveckling Holtab är en av Nordens ledande leverantörer av lösningar för kraftöverföring. Hos oss möts du av en intressant vardag, med målet att utveckla smartare lösningar för morgondagen. Våra korta beslutsvägar och vårt höga medarbetarengagemang är något vi verkligen värnar om. Tillsammans har vi kraft att förändra
Är du en noggrann person som trivs med eget ansvar och som är intresserad av att jobba med makeup och skönhetsprodukter? Läs vidare och se om rollen som Merchandiser kan vara rätt för dig! Att jobba hos oss! - SRB Retail House Har du erfarenhet från arbete i detaljhandeln? Har du också god kännedom kring olika skönhetsprodukter? Då är du den vi letar efter! Som Merchandiser kommer du jobba i butiker inom dagligvaruhandeln samt H&M-, Kicks- och Åhléns med välkända varumärken som exempelvis L'Oréal. I butik säkerställer vi att varumärkets möbel uppdateras och mallas om för att få in till exempel säsongsnyheter. Vi ser till att produkterna exponeras på rätt sätt enligt planogram samt ger ett säljande intryck för butikernas besökare. Som Merchandiser kommer du bl.a. ha kontakt med butikens personal, arbeta med kampanjinsatser och exponering av varumärkets produkter, arbeta med ommallning, ommöblering och skyltning efter ritning eller planogram samt hantera testers och returhantering av produkter. Att trivas med frihet under ansvar är A och O hos oss eftersom du till största del kommer utföra dina uppdrag självständigt i butik. Under hela din anställning kommer du ha nära kontakt med områdesansvarig samt andra stödfunktioner på SRB Retail House som vägleder dig. Är rollen som Merchandiser rätt för dig? Nu söker vi dig som: Lösningsorienterad, lätt att kommunicera med personer i din omgivning och kan arbeta effektivt Morgonpigg person och kan starta upp runt 08.00 i butik Finns tillgänglig måndag-fredag då uppdraget utförs vardagar Trivs med att jobba med kroppen Har tidigare erfarenhet av att jobba i detaljhandeln med skönhetsprodukter Meriterande om du har körkort och tillgång till egen bil Bor i eller i närheten av Växjö Tillgänglig för uppdrag mellan v.36-40 2025 – totalt ca 20h fördelat under perioden. Antal timmar och dagar kommer att variera under det angivna veckorna och det finns, inom vissa ramar, möjligheter att själv vara med och styra över schemaläggningen för detta uppdrag. Vad erbjuder vi? Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning som startar och avslutas vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildningsperiod i butik vid start av anställning Stora möjligheter att förlägga uppdragen enligt dina önskemål och schema, vid behov kan det även finnas möjlighet att arbeta fler timmar på närliggande orter Goda chanser till ett långsiktigt samarbete med fler timmar och projekt framöver Om SRB Retail House Vi på SRB Retail House hjälper dig att vinna slaget i butik. Vi har 30 års erfarenhet av att stödja varumärken och handel att nå sina shoppers där köpbeslutet fattas. Hos oss får du en partner med djup insikt om betydelsen av relationen mellan varumärket och handeln. Du får en partner som förstår nyanserna mellan en shopper och en konsument och vad som driver försäljning både in och ut ur butik. Vi har lång erfarenhet av att jobba med både riktade insatser i utvalda butiker till omfattande upplägg för hela den svenska och nordiska marknaden. Med oss som leverantör får du lösningar som enkelt kan skalas upp och ner och anpassas för olika marknader och butiksformat. 2023 gick Retail House och SRB Gruppen samman, vilket placerar oss som en av Sveriges största byråer inom trade- och Shopper Marketing i Norden. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu
Välj ett jobb för att visa detaljer