Leveranschef (lager/logistik/kundservice) - E-handel - till Hemfint Group
Standby Workteam AB
Övriga administrations- och servicechefer

År 2012 började vi på BHG vår resa med en stark vilja att återuppfinna och omdana detaljhandeln. Idag är vi en utav de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden. Vi har utöver våra nordiska verksamheter också en betydande närvaro i övriga Europa, liksom på utvalda marknader utanför Europa. Hemfint Group är en del av BHG Group och består av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum. Hemfint Groups omsättning 2023 uppgick proforma till ca 800 MSEK. På BHG arbetar våra 2 500 anställda varje dag för att skapa den ultimata shoppingupplevelsen online. Vårt huvudkontor finns i Malmö. Läs mer här: https://www.wearebhg.com/sv Leveranschef (lager/logistik/kundservice) - E-handel - till framgångsrika Hemfint Group Är du en skicklig ledare som är redo att axla ett spännande ansvar på ett framgångsrikt och snabbväxande företag? Älskar du nöjda kunder och har du lätt för att se helheten och få din organisation med dig? Är du dessutom duktig på att driva utveckling och ständig förbättring? Då är detta din nästa utmaning! På Hemfint Group erbjuds du en spännande nyckelroll där du blir en viktig kugge i att fortsätta bygga en framgångsrik organisation. Som Leveranschef ansvarar du för företagets hela efterköpskundresa – från leverans och after sales-service till reklamations- och returhantering. Kunden står i fokus och du utvecklar och bygger organisationen för att skapa nöjda kunder. Du ansvarar för den dagliga driften av lager, logistik och kundservice (en organisation på 40–60 personer) där varje funktion har sin chef som rapporterar till dig. Du rapporterar till VD och blir en nyckelperson i företagets ledningsgrupp. Låter det som en spännande utmaning? Skicka in din ansökan! Dina arbetsuppgifter är bl.a.: Driva, utveckla och effektivisera eftermarknadsprocesser Definiera strukturer, KPI:er och mål, och kontinuerligt följa upp dessa Bygga en skalbar verksamhet som kan växa under högsäsong och skala ner under lågsäsong Skapa en kundorienterad kultur som kännetecknas av ansvar, transparens och can do-attityd Arbeta nära VD för att uppnå företagets strategiska mål Din Profil: Vi söker dig som har en relevant utbildning inom t.ex. ekonomi, logistik eller management och minst 2–3 års erfarenhet från ledarskap. Du har också god förståelse av e-handel och minst 3–5 års relevant erfarenhet från operativa roller inom lager/logistik och/eller kundservice. Du är en prestigelös, kommunikativ och god ledare som har förmåga att sätta upp mål och motivera och få med dig dina medarbetare på resan mot att uppnå målen. Du har en utpräglad servicekänsla och ett tydligt kundfokus i allt du gör. Du har en förmåga att se helheten, men kan också arbeta hands-on med både människor och system och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i när det behövs. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt lager i Broby. Tillträde snarast. I denna rekrytering samarbetar Hemfint Group med Standby Workteam. Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, på 0733 763 988. Välkommen med din ansökan!

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Leveranschef (lager/logistik/kundservice) - E-handel - till Hemfint Group
Standby Workteam AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

År 2012 började vi på BHG vår resa med en stark vilja att återuppfinna och omdana detaljhandeln. Idag är vi en utav de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden. Vi har utöver våra nordiska verksamheter också en betydande närvaro i övriga Europa, liksom på utvalda marknader utanför Europa. Hemfint Group är en del av BHG Group och består av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum. Hemfint Groups omsättning 2023 uppgick proforma till ca 800 MSEK. På BHG arbetar våra 2 500 anställda varje dag för att skapa den ultimata shoppingupplevelsen online. Vårt huvudkontor finns i Malmö. Läs mer här: https://www.wearebhg.com/sv Leveranschef (lager/logistik/kundservice) - E-handel - till framgångsrika Hemfint Group Är du en skicklig ledare som är redo att axla ett spännande ansvar på ett framgångsrikt och snabbväxande företag? Älskar du nöjda kunder och har du lätt för att se helheten och få din organisation med dig? Är du dessutom duktig på att driva utveckling och ständig förbättring? Då är detta din nästa utmaning! På Hemfint Group erbjuds du en spännande nyckelroll där du blir en viktig kugge i att fortsätta bygga en framgångsrik organisation. Som Leveranschef ansvarar du för företagets hela efterköpskundresa – från leverans och after sales-service till reklamations- och returhantering. Kunden står i fokus och du utvecklar och bygger organisationen för att skapa nöjda kunder. Du ansvarar för den dagliga driften av lager, logistik och kundservice (en organisation på 40–60 personer) där varje funktion har sin chef som rapporterar till dig. Du rapporterar till VD och blir en nyckelperson i företagets ledningsgrupp. Låter det som en spännande utmaning? Skicka in din ansökan! Dina arbetsuppgifter är bl.a.: Driva, utveckla och effektivisera eftermarknadsprocesser Definiera strukturer, KPI:er och mål, och kontinuerligt följa upp dessa Bygga en skalbar verksamhet som kan växa under högsäsong och skala ner under lågsäsong Skapa en kundorienterad kultur som kännetecknas av ansvar, transparens och can do-attityd Arbeta nära VD för att uppnå företagets strategiska mål Din Profil: Vi söker dig som har en relevant utbildning inom t.ex. ekonomi, logistik eller management och minst 2–3 års erfarenhet från ledarskap. Du har också god förståelse av e-handel och minst 3–5 års relevant erfarenhet från operativa roller inom lager/logistik och/eller kundservice. Du är en prestigelös, kommunikativ och god ledare som har förmåga att sätta upp mål och motivera och få med dig dina medarbetare på resan mot att uppnå målen. Du har en utpräglad servicekänsla och ett tydligt kundfokus i allt du gör. Du har en förmåga att se helheten, men kan också arbeta hands-on med både människor och system och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i när det behövs. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt lager i Broby. Tillträde snarast. I denna rekrytering samarbetar Hemfint Group med Standby Workteam. Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, på 0733 763 988. Välkommen med din ansökan!

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Svetsare till spännande och varierande produktion
TopWork Sverige AB
Svetsare och gasskärare

Erfaren svetsare! Vi söker en skicklig och engagerad svetsare för ett spännande uppdrag hos vår kund. Är du en erfaren svetsare som vill bli en del av ett härligt team och arbeta i en varierande roll? Då kan det här vara jobbet för dig!   Om tjänsten Du kommer att arbeta med olika typer av svetsarbeten, främst MIG/MAG, och med varierande material och projekt. Du kommer att arbeta nära kollegor i en dynamisk och positiv arbetsmiljö där noggrannhet och kvalitet alltid står i fokus.  Vi söker dig som: Har erfarenhet av svetsning, gärna inom MIG/MAG och punktsvetsning Kan läsa och förstå ritningar. Är noggrann, ansvarstagande och har öga för detaljer. Trivs med att arbeta både självständigt och i team.   Din karriär hos TopWork – Det här kan du förvänta dig: En trevlig och stöttande arbetsmiljö där teamwork står i fokus. Personligt stöd – Som anställd hos oss får du en personlig kontaktperson som hjälper dig genom hela din anställningstid. Kompetensutveckling – Möjlighet till utveckling inom ditt yrke, så att du kan växa tillsammans med oss.   Är du den vi söker? Ansök redan idag och bli en del av vårt team! Tjänsten inleds hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete

26 juni 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Skolsköterska till internationell grundskola i Kalmar
Watma Education AB
Skolsköterskor

Ditt uppdrag  I arbetet som skolsköterska arbetar du främst hälsofrämjande och förebyggande. Du ingår i skolans elevhälsa som alla har ett nära samarbete för att stödja elevens utveckling mot utbildningens mål. Du skall även bidra till att utveckla skolans elevhälsoarbete tillsammans med övriga kollegor och med fokus på det främjande arbetet. Som skolsköterska kan de dagliga inplanerade arbetsuppgifterna hastigt förändras vilket gör att du behöver ha förmåga att snabbt kunna prioritera och samtidigt ha ett professionellt och bra bemötande. Du kommer att arbeta 40% på Nordic International School i Kalmar. För att ansöka vill vi att du  har erfarenhet från arbete som skolsköterska. är legitimerad sjuksköterska med specialistutbildning till skolsköterska, barnsjuksköterska eller distriktssköterska. För att lyckas i rollen vet vi att du  har lätt att skapa goda relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor och att du på ett empatiskt och tryggt sätt kan kommunicera med dessa grupper. delar vår pedagogiska vision och har en god förmåga att samarbeta som en del av ett team. Villkor Tjänstgöringsgrad: 40%. Anställningsform: Tillsvidare, semestertjänst. Provanställning tillämpas. Tillträde: 18 augusti 2025 eller enligt överenskommelse. Vi strävar efter att erbjuda en fördomsfri och inkluderande rekryteringsprocess. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan, där vi efterfrågar ditt CV men du behöver inte skicka med något personligt brev. För att få veta lite mer om dig vill vi istället att du besvarar ett antal frågor som du hittar om du klickar vidare till ansökan. Om du går vidare efter ansökan kan du komma att få en länk till ett arbetspsykologiskt test. Testerna vi använder tar utgångspunkt i aktuell forskning och fungerar som ett stöd i bedömningen. Våra rekryteringsprocesser består av flera steg, och ofta mer än en intervju. Vi tycker att det är ytterst viktigt att vi ger oss själva den tid som krävs för att få en god bild av varandra - du ska ju välja oss och vi ska välja dig! Emellanåt är det många som söker till en tjänst och då kan processen dra ut något på tiden av den anledningen. Du kan dock vara säker på att vi gör allt vi kan för att hålla dig uppdaterad och återkoppla längs vägen.

26 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Produktionstekniker Linneberga/avd Halland Småland
Ragn-Sells Recycling AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Vill du göra riktig skillnad varje dag? På Ragn-Sells är det exakt det vi gör, oavsett vilken position du har. Vi är ett familjeföretag i tredje generationen med erfarenheten i ryggen och blicken mot morgondagens innovationer. Hos oss får du vara med och forma en cirkulär framtid där vi minskar behovet av att bryta nya råvaror och istället använder det vi redan har – om och om igen. Vi söker nu en produktionstekniker stationeringsort Linneberga Linneberga är en anläggning som utvecklas och växer. Efter nästan fem års arbete med tillståndsprocessen har Linneberga nu ett nytt och omfattande tillstånd på plats. Sedan våren 2024 finns tillstånd för tre deponiklasser – inert, icke-farligt och farligt avfall – samt för en rad behandlingsprocesser som jordtvätt, stensorsortering och kompostering. Inertdeponin och deponin för farligt avfall är redan byggda och i drift, och delar av anläggningens lakvattenrening är färdigställd. Vill du vara med på vår utvecklingsresa? Om tjänsten I rollen som produktionstekniker med inriktning utveckling av processer kommer ditt huvudfokus vara att stödja sektionschefer i utvecklingsrelaterade projekt och uppdrag. Du är en nära samarbetspart till både sektionschefer och övriga produktionstekniker, som finns på varje process. Tillsammans med våra , sektionschefer och regional produktionschef tar ni vara på kreativa idéer från verksamheten och omsätter dessa i realitet. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: • Ta fram val av teknik, ekonomiska kalkyler och beslutsunderlag för utveckling av befintliga och nya processer. • Agera tekniskt stöd för produktionen och driften av anläggningen. • Ta hand om vår helt nya vattenrening som är en flotationsanläggning. • Provta båda vatten och inkommande jordar. • Säkerställa att Ragn-Sells ledningssystem och processer efterlevs i de olika projekten. • Medverka i, eller följa teknikutvecklingen inom branschen samt framtagandet av nya materialåtervinningskoncept. Möjlighet till hybridarbete finns, med två dagar i veckan som man kan arbeta hemifrån.  Vi söker dig som • Har gymnasieutbildning med teknisk inriktning eller erfarenhet som arbetsgivaren anser likvärdig. • Har erfarenhet av vattenrening. • Tycker om att utveckla och utmaningar. • Har några års erfarenhet av återvinningsbranschen. • Har tekniskt intresse samt goda IT-kunskaper • Har goda kunskaper i Excel och övriga Officepaketet. • Har erfarenhet av att arbeta med ekonomiska kalkyler. Ansökan Låter detta intressant? Skicka då in din ansökan så fort som möjligt då urval kommer att ske löpande, dock senast 2025-08-15. Tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag. Ansök genom att klicka på Ansök och registrera ditt CV och personliga brev. Har du frågor och funderingar är du välkommen att höra av dig till Avdelningschef Peter Lundmark på [email protected].  Ragn-Sells är ett av Sveriges främsta kompetensföretag inom återvinning och miljö. Vi samlar in, behandlar och återvinner avfall och restprodukter från näringsliv, organisationer och hushåll över hela Sverige. Våra erfarna och professionella medarbetare tror på enkla lösningar, ansvarstagande, helhetssyn och framåtanda. Vi är drygt 1600 medarbetare i Sverige. Ragn-Sells koncernen finns dessutom i Norge, Danmark och Estland.

26 juni 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Produktionstekniker med inriktning logistik
Spaljisten AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Spaljisten - Förstavalet av folierade fronter där flexibilitet, kvalitet och hållbarhet skapar kundvärde. I decennier har vi legat i framkant i produktionen av folierade produkter. Det hade inte varit möjligt utan engagemanget från alla fantastiska medarbetare. Hos oss är alla viktiga. Varje enskild medarbetares unika egenskaper är vår viktigaste resurs i vår strävan att fortsatt skapa perfektion för våra kunder. Tillsammans gör vi det möjligt! Spaljisten AB ingår i koncernen Surewood Industries AB. Läs mer på vår hemsida http://www.spaljisten.se Produktionstekniker med inriktning Logistik Spaljisten befinner sig på en framtidsresa där mycket av vårt fokus ligger på att förbättra och utveckla både vår teknik och logistik. Därför stärker vi nu upp med ytterligare en lagspelare till vår avdelning för Produktionsteknik.   Ansvar och arbetsuppgifter Som Produktionstekniker med inriktning mot logistik ansvarar du för att driva, utveckla och följa upp arbetsmetoder och befintliga processer inom logistik och produktionsområdet. I rollen ingår även att vara behjälplig vid införande av nya produkter och processer inom ditt ansvarsområde. Dina arbetsuppgifter kan t.ex. vara att genomföra avvikelseanalyser, dokumentera och verifiera ingående material till produkter, hantera ritningar till inköpsspecifikationer och förpackningar samt säkerställa implementering och efterlevnad utefter kundkrav.  En del av rollen innebär också att du utbildar ledare och operatörer samt utgör tekniskt support till verksamheten inom ditt arbetsområde. Organisatoriskt tillhöra du vår redan etablerade produktionsteknikergrupp som idag består av tre medarbetare. Rapporterar gör du till Teknikchefen.   Kvalifikationer Vi söker dig med relevant eftergymnasial utbildning alternativt har du motsvarande arbetslivserfarenhet inom området. Vi ser gärna att du arbetet i någon liknande befattning sedan tidigare.  För att trivas i tjänsten tror vi att du har; - Kompetens inom produktionsteknik och/eller Produktionsteknisk styrning  - Är väl insatt i Lean Production - Har vana från att driva förbättringsarbete - Besitter god vana av Officepaketet - Van att skriva tekniska dokument. - Behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift Meriterande är även om du har kunskap eller erfarenhet av relevanta ISO standarder inom området samt vana att jobba i Autocad/Solidworks.  Som individ är du trygg i dig själv och har förmåga att jobba systematisk, strukturerad och fatta egna beslut. Vidare är du kommunikativ och engagerad i ditt arbete och har en personlighet som lätt skapar förtroende hos andra. Du ser också värdet av att tillbringa stor del av tiden ute i verksamheten. Spaljisten som arbetsgivare Som medarbetare på Spaljisten kan du förvänta dig en säker och god arbetsmiljö. Vi utlovar en spännande roll i ett bolag med hög automationsgrad samt stark framtidstro. För din trygghets skull har vi kollektivavtal och goda villkor, Friskvårdsbidrag, tjänstepension och anpassad kompetensutveckling. Medarbetare som trivs och visar ett stort engagemang är avgörande för vår framgång och utgör kärnan i vår verksamhet. Våra kärnvärden Hållbarhet, Engagemang och Respekt bär vi på Spaljisten med oss i allt vi gör och vägleder oss i vårt agerande mellan varandra som kollegor, ledare och aktörer på marknaden. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, dagtid med placering Åseda. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vill du veta mer? För ytterligare frågor om tjänsten alternativt verksamheten är du välkommen att kontakta Teknikchef Alexander Livf tfn: 0474-547 17. Sista ansökningsdag: 2025-08-03. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram mot din ansökan! Vår långsiktiga strävan är att Spaljistens anställda ska spegla den mångfald som finns i samhället. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrunder och ursprung.  Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

26 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Söker dig empatisk assistent till positiv man i Olofström/Vilshult
Alma Assistans AB
Personliga assistenter

Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Är du en positiv och skämtsam person som älskar naturen? Då kan det vara dig vi söker! Vi söker flera engagerade och omtänksamma personliga assistenter till en positiv och levnadsglad 45-årig man med en muskelsjukdom och förvärvad hjärnskada. Den ideala assistenten kommer arbeta nära och stötta denne man i vardagen, vilket innebär assistans med ADL, träning och möjliggöra hans intressen och passioner. Han stora intressen är hundar, katter, resa och lyssna på musik. Han har två pojkar som bor hos honom varannan vecka. Kravprofil: -empatisk och omtänksam -god förmåga att kommunicera med andra -humoristisk och positiv attityd -körkort önskvärt Arbetstiderna är 9-21:45, finns möjlighet till delad dag vid behov Vi som arbetsgivare kommer kräva belastningsregister från Polisen och personbevis från Skatteverket.

26 juni 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Söker dig empatisk assistent till positiv man i Olofström/Vilshult
Alma Assistans AB
Personliga assistenter

Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Är du en positiv och skämtsam person som älskar naturen? Då kan det vara dig vi söker! Vi söker flera engagerade och omtänksamma personliga assistenter till en positiv och levnadsglad 45-årig man med en muskelsjukdom och förvärvad hjärnskada. Den ideala assistenten kommer arbeta nära och stötta denne man i vardagen, vilket innebär assistans med ADL, träning och möjliggöra hans intressen och passioner. Han stora intressen är hundar, katter, resa och lyssna på musik. Han har två pojkar som bor hos honom varannan vecka. Kravprofil: -empatisk och omtänksam -god förmåga att kommunicera med andra -humoristisk och positiv attityd -körkort önskvärt Arbetstiderna är 9-21:45, finns möjlighet till delad dag vid behov Vi som arbetsgivare kommer kräva belastningsregister från Polisen och personbevis från Skatteverket.

26 juni 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Application Consultant HRM
Kontek Lön AB
Personal- och HR-specialister

AI förändrar hur vi arbetar, tänker och tar beslut. Men teknik i sig löser ingenting - det är först när människor förstår och använder den som verklig förändring sker. Därför söker vi dig som vill kombinera systemförståelse med mänsklig nyfikenhet - och bli länken mellan tekniken och verkligheten i våra kunders arbetsvardag. Rollen som Application Consultant HRM är för dig som gillar struktur, ser helheten och är nyfiken på framtidens möjligheter. ARBETSUPPGIFTER I rollen som konsult arbetar du med att implementera Konteks HRM-system utifrån varje kunds unika förutsättningar, kollektivavtal och behov. Du blir en kombination av rådgivare, utbildare och teknisk guide med målet att administratörer och slutanvändare ska förstå, känna sig trygga med och trivas i sina nya systemlösningar. Eftersom våra kunder har olika behov innebär det att din roll kan se olika ut från uppdrag till uppdrag. I vissa projekt är du involverad i många moment och driver arbetet nära kund, medan du i andra fungerar mer som ett stöd i specifika delar. Rollen är också i förändring, i takt med att vi utvecklar våra arbetssätt för att ännu bättre möta olika typer av organisationer. Du arbetar nära flera interna team och bidrar till ett helhetsperspektiv snarare än att arbeta i stuprör. Utöver nya implementationer arbetar du även löpande med konsultationer hos befintliga kunder. Det kan handla om allt från mindre justeringar till att införa nya funktioner. Och har du idéer på förbättringar? Bra! För du är med och utvecklar inte bara kundernas vardag, utan också vår egen. Och kanske viktigast av allt: du får vara med och utforska hur AI, automatisering och smartare gränssnitt kan göra vardagen enklare för både oss och för användaren. KVALIFIKATIONER Du kanske inte har alla svar, men du gillar att ställa rätt frågor. Du är nyfiken, kommunikativ och gillar att hitta vägar fram där andra ser hinder. Du är lika bekväm med att prata med en kund som att felsöka ett flöde i ett system. Teknik lockar dig, men det är vad tekniken faktiskt åstadkommer för människor som verkligen engagerar. Vi tror att du har ett par års erfarenhet av roller där du arbetat nära både system och kunder. Kanske har du redan varit i kontakt med HRM-system (som exempelvis Kontek), men det är inget krav. Det viktiga är att du har systemförståelse, gillar digitala verktyg och har ett intresse för hur teknik, AI och automatisering kan göra saker enklare, smartare och mer mänskliga. Du uttrycker dig tydligt och pedagogiskt, både muntligt och skriftligt, och på svenska och engelska. Du är självgående, ansvarstagande och trygg i att planera ditt eget arbete. Har du erfarenhet inom löneområdet är det meriterande. Har du dessutom erfarenhet av integrationer, tekniska implementationer eller att utbilda andra är det ett stort plus. Men det viktigaste är din vilja att lära, förbättra och bidra - tillsammans med oss. Känner du att det låter som du? Då hoppas vi att du hör av dig, oavsett om du är helt rätt på pappret eller bara nyfiken nog att vilja veta mer. Skicka in ditt CV och svara på några frågor i ansökningsprocessen. Vi tror mer på potential än på perfekta mallar. Urval och intervjuer sker efter att ansökningstiden gått ut.  Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs bakgrundskontroller på slutkandidater i samarbete med SRI. Detta görs alltid med transparens och i dialog med dig som kandidat. ÖVRIGT Kontek har utvecklat teknik i över 90 år och vår styrka har alltid varit att anpassa oss till samhällets, teknikens och människors förändrade behov. Vi skapar system som sätter människan i centrum. Vi kallar det people-first technology. Här möts du av en kultur som uppmuntrar idéer, främjar utveckling och där nyfikenhet får ta plats. Vi brinner för HR och lön och våra smarta, webbaserade lösningar förenklar vardagen för tusentals användare. Vi är cirka 170 medarbetare med bas i Ljungby, med kontor även i Göteborg och Stockholm. Hos oss balanserar du som vill veckan mellan kontor och distansarbete. Vi vet att många uppskattar det och att det skapar förutsättningar för ett hållbart arbetsliv. Kontek är en del av Visma, en internationell koncern som totalt består av cirka 200 bolag. Som en del av Visma-koncernen får du dessutom tillgång till goda utvecklingsmöjligheter, starka förmåner och en arbetsmiljö som präglas av både gemenskap och framtidstro.

26 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Betonghåltagare/Betongare

Om företaget: Gustav R. Johansson Entreprenad är ett innovativt och kundinriktat entreprenadföretag som erbjuder konkurrenskraftiga lösningar till näringsliv, offentliga inrättningar och privatpersoner. Vårt erbjudande omfattar bland annat entreprenadmaskintjänster, mark- och VA-anläggningar, betonghåltagning med mera. Vi ingår i koncernen Gustav R. Johansson. Vi söker nu en betonghåltagare/betongare till Ljungby Arbetsuppgifter: Som betonghåltagare kommer du främst arbeta med borrning, sågning och rivning i såväl nyproduktion som renoveringsobjekt. Vi arbetar vanligtvis med kortare uppdrag och du kommer ha en stor variation av uppdrag och arbetsuppgifter. Arbetet är mycket fysiskt krävande och kan ske i utmanande miljöer. Du kommer också vara med på olika typer av gjutningar som till exempel konstruktionsgjutningar, markbetong och golvgjutningar. Du kommer både utföra arbeten både självständigt och tillsammans med våra andra håltagare. Som betonghåltagare hos oss kan du förvänta dig ett flexibelt och variationsrikt arbete. Du kommer ha en fullutrustad firmabil som du kör hemifrån med till arbetsplatserna. Kvalifikationer: Vi letar efter dig som vill ha ett varierande arbete där du har möjlighet att få en bred variation av arbetsuppgifter och arbetsplatser. Vi ser att du har tidigare erfarenhet av betonghåltagning eller gjutningar. Vi ser att du har ett ordningssinne och sköter om de maskiner och verktyg du har till din hjälp.

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025