Nu söker vi en pizzabagare till vårt team. Du kommer vara en del av ett sammansvetsat gäng med humor och bra stämning. Vi stöttar varandra och har kul på jobbet. Samtidigt som det är viktigt att den vi söker har god serviceförmåga, kan arbeta på bra även om det är många beställningar och är strukturerad. Arbetsuppgifterna består av sedvanliga uppgifter såsom att förbereda ingredienser till våra olika pizzor och maträtter. Samt tillreda, baka och tillaga pizza och våra andra maträtter. Du behöver inte ha några förkunskaper, vi lär dig på plats. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vill du arbeta med transporter, säkerhet och miljö samtidigt som du utvecklas inom ett växande affärsområde? Vi söker nu engagerade CE-chaufförer med giltigt YKB till varierande och spännande uppdrag i Örebroregionen tillsammans med oss på Rekryteringsgruppen. Arbetsuppgifter för CE-chaufför inom transport och specialtransporter i Örebro Köra och hantera lastbil med släp vid både linje- och distributionskörning enligt kundernas behov. Genomföra effektiv lastning, lossning och leverans av gods, material och avfall – ibland med särskilda villkor kring hantering och säkerhet. Utföra daglig kontroll av fordon samt följa gällande regler för underhåll och dokumentation. Planera rutter för att optimera leveranstider och arbetsflöde i samarbete med transportledning och kollegor. Hantera digital färdskrivare samt följa arbetsmiljö- och trafiksäkerhetsregler enligt lag och kundkrav. Bemöta kunder med god service och vara företagets representant ute på vägarna. Kvalifikationer för tjänst som CE-chaufför – YKB, färdskrivarkort och meriterande specialkompetenser CE-körkort Giltigt YKB (Yrkeskompetensbevis) Digitalt färdskrivarkort God svenska i tal och skrift Fysisk förmåga att hantera tunga lyft och varierande arbetsmiljöer Meriterande: ADR-behörighet, EX-behörighet samt erfarenhet av specialtransporter (t.ex. farligt gods eller ömtåligt gods) Personliga egenskaper – service, flexibilitet och ansvarstagande Du är självgående och strukturerad – men samtidigt flexibel och lösningsinriktad när förutsättningarna snabbt förändras. Du bidrar med gott samarbete, ger ett trevligt bemötande och har ett stort säkerhetsmedvetande. Som konsult trivs du med att representera både Rekryteringsgruppen och våra kunder på ett professionellt vis, oavsett arbetsplats och situation. Anställningsvillkor och förmåner hos Rekryteringsgruppen för CE-chaufförer Heltidsanställning med varierande arbetstider och möjlighet till både dag- och kvällskörningar Kollektivavtal, marknadsmässiga löner, semesterersättning och pensionsavsättning Försäkringar och trygg anställning enligt kollektivavtal Dedikerad konsultchef som hjälper dig att hitta passande uppdrag och utvecklas i din yrkesroll Kompetensutveckling och möjlighet till vidareutbildning inom transport och logistik Ansökan till tjänst som CE-chaufför i Örebro – bli en del av Rekryteringsgruppen Är du redo för nya utmaningar inom transport och söker ett företag som satsar på både din trygghet och karriärutveckling? Skicka din ansökan idag – vi behandlar ansökningar löpande och välkomnar chaufförer med olika bakgrund och erfarenhet. Mångfald ser vi som en styrka! Sökord: CE-chaufför, YKB, färdskrivarkort, ADR, EX, specialtransporter, lastbil, logistik, distribution, transporter, heltid, Örebro, transportjobb, miljö, säkerhet, konsult
Vi på PartnerTech Karlskoga AB är stolta över att vi har en av Sveriges modernaste och största anläggningar för avancerad skärande bearbetning. Vår mission är att vi ska vara våra kunders strategiska och prioriterade partner och tillhandahålla hög kompetens inom vårt affärsområde. PartnerTech Karlskoga AB är just nu inne i en expansiv period och söker nya medarbetare. PartnerTech växer och anställer nya medarbetare. Idag är vi ca 230 anställda men resan är inte slut än, vi ska bli fler. Nu förstärker vi vår underhållsorganisation med ytterligare en kollega och söker en tekniker/mekaniker till vår enhet i Karlskoga. Vill du vara med? Rollen Vi erbjuder dig intressanta och stimulerande arbetsuppgifter i ett företag som står inför en spännande framtid där din insats kommer att spela en viktig roll för vår framgång. Som underhållstekniker/mekaniker hos oss ingår du i vårt team på underhållsavdelningen. Arbetet utförs såväl på egen hand som tillsammans med övriga kollegor, andra yrkesgrupper i företaget och externa leverantörer. Dina övergripande arbetsuppgifter är att utföra reparationsarbeten och förebyggande underhåll på vår produktionsutrustning. Det innebär att: Det innebär bl.a. att: - Utföra akuta åtgärder på våra maskiner med hållbar lösning - Utföra felanalyser och lösa eventuella problem - Utföra kalibrering av bearbetningsmaskiner och andra typer av utrustning - Medverka vid kapabilitetsstudier - Utföra samt utveckla det förebyggande underhållet - Dokumentera maskinstatus i särskilda protokoll - Beställa reservdelar för att så snabbt och kostnadseffektivt som möjligt kunna reparera våra utrustningar - Vara kontaktperson mot externa leverantörer som utför serviceuppdrag på företaget Erfarenhet och kunskaper Vi ser gärna att du har en verkstadsteknisk utbildning och erfarenhet av liknande arbete. Du har goda kunskaper i ritningsläsning och montering, erfarenhet av att arbeta med datorer och goda kunskaper i svenska. Du bör ha körkort, då det kan förekomma arbetsfördelning mellan våra orter. Har du dessutom något av följande att trolla fram ur kappsäcken så är det meriterande: - Förebyggande underhåll - Felsökning - Underhållssystem - Truckkort Är du den vi letar efter Arbetsuppgifterna utförs i nära samarbete med övriga funktioner så vi tror att du som person är serviceinriktad och har en mycket god samarbetsförmåga. Vidare är det en fördel om du har ett analytiskt tänkande och ett systematiskt tillvägagångssätt, samt en förmåga att ta egna initiativ då du delvis kommer att arbeta självständigt över hela vår anläggning. Arbetet ställer även krav på mångkunnighet och flexibilitet. Du behöver också ett visst mått av nyfikenhet och fantasi samt en vilja att utveckla verksamheten vidare. Hos oss får du - bli en del av en spännande utveckling i ett företag som växer - jobba med utrustningar i en av Sveriges modernaste och största anläggningar som lego-leverantör för avancerad skärande bearbetning, oförstörande provning och mätning/verifiering. - roligt på jobbet med många glada och trevliga kollegor - möjlighet till kompetensutveckling genom både utbildning och erfarenhetsutbyte - möjlighet att utvecklas inom organisationen - tillgång till gym, vi har ett stort eget gym på arbetsplatsen med all utrustning man kan tänka sig för sin träning. - ett förmånligt friskvårdsbidrag Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och kommunikativ förmåga. Vänligen notera: Tjänsten omfattas av försvarssekretess och kräver svenskt medborgarskap. Bakgrundskontroll kommer att genomföras. Anställning och Placering PartnerTech Karlskoga PartnerTech Karlskoga AB Våra produktionsanläggningar finns i Karlskoga och Filipstad och består av ca 85 CNC styrda bearbetningsmaskiner med upp till 15 axlar. Till det består våra anläggningar av moderna utrustningar för oförstörande provning och optisk mätning. Vi jobbar ständigt med att utmana oss för att utvecklas och lever i en värld där förändringar ses som förbättringar. Välkommen till PartnerTech – tillsammans skapar vi framgång! Tycker du att detta låter spännande? Då vill vi gärna se din ansökan! Vi ser fram emot att läsa den och hoppas på en möjlighet att träffas för en intervju. Den som får chansen att bli en del av vårt team kommer att spela en viktig roll i PartnerTechs framtids- och framgångsresa! Ansökan och kontakt Skicka in din ansökan med CV och ett personligt brev med en kort motivering till varför du söker tjänsten senast 2025-07-31. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Önskar du mer information är Du är välkommen att kontakta: Teknikchef: Elvir Mujezinovic, 070-5880227 Facklig företrädare, IF Metall: Ari Niittymäki, 072-3946151 För frågor om rekryteringsprocessen kontakta HR-Ansvarig: Åsa Nyström, 073-0837197 PartnerTech Karlskoga AB jobbar för att främja hälsa hos våra medarbetare och erbjuder friskvårdsbidrag. I lokalen i Karlskoga finns ett eget gym som alla medarbetare har fri tillgång till. Vi har också en aktivitetskommitté som jobbar med olika koncept för att ge alla medarbetare en chans att tillsammans med kollegor prova på olika hälsofrämjande och roliga aktiviteter och utmaningar.
Vill du ha ett jobb där du kan påverka din egen lön och få en trygg grund med garantilön? Hos Sellify har du möjligheten att kombinera fast inkomst med branschens bästa provisioner – och på riktigt tjäna upp till 64 000 kr per månad! Vad erbjuder vi? Fast garantilön som ger trygghet, oavsett prestation. Marknadens högsta provisioner – belöning för varje avslut! Daglig coachning för att du ska lyckas och maximera din inkomst. Möjligheten att jobba med några av Sveriges största varumärken. En arbetsplats med en dynamisk och stöttande kultur. Vi söker dig som: Vill ha en hög inkomst och drivs av att nå resultat. Behärskar svenska flytande i tal och skrift. Är engagerad och redo för heltidsarbete, måndag till fredag. Varför Sellify? Här får du en unik chans att kombinera trygghet med möjligheten att bygga en stark ekonomi. Hos oss finns inga gränser – ju mer du levererar, desto mer tjänar du.
Vilka vi är Rapid Data är marknadsledande inom mjukvarulösningar för begravningsbranschen i Europa – men vi nöjer oss inte där. Genom kontinuerlig innovation och expansion är vårt mål att bygga den mest avancerade, skalbara och effektiva teknologiplattformen – som stärker både verksamheter och användare. I Sverige och Norge levererar våra team webbaserade tjänster till begravningsbranschen. Med 48 medarbetare i Norden och totalt 160 i koncernen växer vi snabbt. Vårt uppdrag? Att förenkla och förbättra vardagen för både begravningsbyråer och de anhöriga de stöttar. Varför jobba med oss? Hos Rapid Data blir du en del av ett välkomnande, inkluderande och högpresterande team. Vi tror på samarbete, firar våra framgångar och bygger en arbetsmiljö där professionalism och kreativitet går hand i hand. Vi erbjuder: ✔ Moderna kontorslokaler i Örebro (med flexibelt distansarbete) ✔ Konkurrenskraftiga förmåner, inklusive generöst friskvårdsbidrag ✔ En kultur präglad av lärande, innovation och utveckling ✔ Fast tjänst med stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter Ditt uppdrag Som strategisk partner till våra affärsenheter spelar du en nyckelroll i att förverkliga våra HR-strategier. I nära samarbete med ledningen och en HR Business Partner i Tyskland utvecklar du innovativa lösningar som stärker våra affärsmål och bidrar till en inspirerande arbetsmiljö. Vårt HR-team består idag av fem personer baserade i Tyskland. Den här rollen blir därmed en central kontaktpunkt för HR-frågor i Sverige och Norge – vår förlängda arm i Norden som säkerställer att HR fungerar smidigt i hela regionen. Dina ansvarsområden Strategisk rådgivning: Identifiera HR-behov, stödja talangutveckling och forma organisationsstrukturer Engagemang & trivsel: Driva initiativ som stärker medarbetarnöjdhet och en inkluderande kultur Processförbättring: Analysera HR-data och stödja förändringsarbete Rättssäkerhet: Säkerställ efterlevnad av arbetsrätt och stöd chefer i komplexa HR-frågor Projektarbete: Arbeta med t.ex. performance management, mångfald, inkludering och HR-utvecklingsinitiativ Vi söker dig som har Minst 5 års erfarenhet inom HR, talent management och arbetsrätt – gärna i en internationell miljö eller inom tech/mjukvara God kunskap om svensk arbetsrätt, erfarenhet av HRIS-system och analytisk förmåga Erfarenhet av performance management, organisationsutveckling och förändringsledning Starka rådgivnings- och kommunikationsförmågor, med empati och lösningsfokus Flytande svenska och engelska (norska är meriterande) Låter det här som något för dig? Vi ser fram emot din ansökan! Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta: [email protected]
Projektledare till Good Service SG AB Good Service SG AB söker nu en erfaren projektledare till vårt fastighetsbolag. Vi är ett växande företag som arbetar med att utveckla och förvalta hållbara fastigheter, och vi söker dig som vill vara med och driva våra projekt framåt. Om rollen; Som projektledare hos oss kommer du att ha det övergripande ansvaret för planering, genomförande och uppföljning av våra fastighetsprojekt. Du leder projekten från idé till färdigställande och säkerställer att de genomförs enligt tidsplan, budget och kvalitetskrav. Kvalifikationer; *Minst 5 års erfarenhet som projektledare, gärna inom bygg- eller fastighetssektorn. * Erfarenhet av hållbar ekonomi och hållbarhetsarbete inom projekt. * Arkitektutbildning. * Goda datorkunskaper. * God kommunikativ förmåga och vana att leda både interna och externa team. * B-körkort är ett krav. Vi erbjuder; . En spännande roll i ett bolag med starkt fokus på hållbarhet. . Möjlighet att arbeta med intressanta och utmanande projekt. . Trevligt arbetsklimat och engagerade kollegor. Placering: Örebro Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Tillträde: Enligt överenskommelse Ansökan; Skicka in ditt CV till [email protected] senast [ange sista ansökningsdatum]. Vi behandlar ansökningar löpande.
Är du nyfiken på lager och logistik samt vill samla på dig nya erfarenheter? Nu söker vi truckförare till en av våra lagerkunder i Örebro och Kumla! Uppdraget Under högsäsong söker vi nu erfarna truckförare som trivs i högt tempo för att få ut kundens varor i tid. Du som söker kommer att arbeta med plock och pack med hjälp av en motviktstruck. Arbetet innebär en tempofylld miljö med tydliga mål, med trucken som ditt främsta arbetsredskap. Du kommer arbeta i en livsmedelsproduktion, därför ställs höga krav på hygien. Arbetsplatsen är även tobaksfri. Körprov på motviktstrucken kommer ske innan anställning. Vem söker vi? Vi söker dig som är noggrann och som trivs med högt tempo. Du som söker är initiativtagande, kommunikativ och har ett högt säkerhetstänk. Du har tidigare stor erfarenhet av att köra motviktstruck och känner dig trygg i att manövrera den. Det är meriterande om du tidigare arbetat inom livsmedel. Du har truckkort A1-A4 samt B1-B4 för att kunna vara behjälplig vid olika stationer där annan truckkörning förekommer. Dina kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av motviktstruck Truckkort A1-A4 samt B1-B4 Innehar B-körkort Arbetstider 2-skift eller ständig natt beroende på avdelning Tillsättning Planerad start V24 med en högsäsong till ca V33 I denna rekrytering utför vi ett utdrag från belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid anställning. Varmt välkommen med din ansökan!
Hjärtligt välkommen att arbeta som lärare tillsammans med oss på PersonalExpressen Lärarbemanning! PersonalExpressen är ett bemanningsföretag som finns till för att skapa en positiv skillnad för människor i deras liv, inte minst för alla de lärare som arbetar tillsammans med oss ute på någon av landets många skolor. Vårt ledord är kvalitet och det viktigaste för oss är att du som vår lärare trivs med dina arbetsuppgifter, samtidigt som du känner att du ges möjlighet att utvecklas på det personliga planet när du arbetar tillsammans med oss! Vi samarbetar idag med många skolor runt om i hela landet, såväl kommunala som privata. Hos oss kommer du garanterat att finna en plats att trivas på över tid där du samtidigt får det bästa stöd du kan tänka dig från oss som arbetar centralt på PersonalExpressen. Vi ser alltid till att du får det stöd du behöver både i din yrkesroll som lärare i allmänhet samtidigt som vi ser till att du får det stöd du behöver kopplat till specifika saker som sker på plats ute i den skolverksamhet där du arbetar som bemanningskonsult genom oss. Du som söker en ny utmaning i ditt yrkesliv som lärare samtidigt som du vill vara en del i en arbetsmiljö där du känner dig sedd, uppskattad och respekterad av dina kollegor kommer att passa in perfekt hos oss! Arbeta på dina egna villkor med högre lön! Det finns två olika sätt att arbeta på när man är anställd som lärare hos oss. Det första alternativet innebär att du styr helt och hållet själv över din egen arbetstid där du anmäler dig som tillgänglig i vår app de dagar du själv vill arbeta. Genom detta kan du då bli bokad på olika dagsvikariat på olika skolor olika dagar. Det här ger dig en unik möjlighet att testa på att arbeta på olika arbetsplatser genom oss innan du väljer var du trivs bäst. Det går också utmärkt att kombinera detta alternativ med t.ex. studier eller med andra jobb när du i första hand är intresserad av att arbeta extra till en högre lön på de tider som passar dig. Det andra alternativet innebär att du anmäler intresse till oss för ett längre uppdrag, såsom ett års- eller terminsuppdrag. Vi får många förfrågningar till oss löpande som varierar i både tjänstgöringsgrad och uppdragstid. Genom dessa två olika alternativ att arbeta med oss kommer du alltid att få ett uppdrag som passar just dig - oavsett hur du själv föredrar att jobba. Det går också utmärkt att variera mellan vilket av de två alternativen du föredrar. Många som jobbar tillsammans med oss väljer till exempel att arbeta på ett heltidsschema vissa delar av året för att andra delar av året arbeta lite mindre. Hos oss får du friheten att välja själv samt ett större utrymme att ge ditt privatliv prioritet under de perioder som det är viktigast för dig - vi är lyhörda som arbetsgivare och gör allt för att våra medarbetare ska trivas hos oss över lång tid! Utöver friheten att välja själv hur du vill arbeta kommer du hos oss alltid att få en högre lön och bättre villkor än om du är anställd som lärare någon annanstans. Vi är framtidens arbetsgivare och vi förstår att du värdesätter en arbetsgivare högt som värdesätter dig högt tillbaka och som är beredd att kämpa för dig och dina arbetsvillkor - något våra skickliga förhandlare alltid kommer att göra för dig inför varje nytt läraruppdrag du påbörjar hos någon av de många skolor vi samarbetar med. Vi har läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser! På PersonalExpressen har vi läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser. Hos oss hittar du alltid hem oavsett om du kan undervisa i SO-ämnena, NO-ämnena, språkämnena, idrott, musik eller något annat. Våra samarbetsskolor återfinns över hela Sverige! Sök in till oss på PersonalExpressen redan idag! Återigen hjärtligt välkommen till oss på PersonalExpressen Lärarbemanning - vi ser fram emot att få börja arbeta tillsammans med dig och förhoppningsvis även att inom kort få hitta ditt första läraruppdrag genom oss!
Om rollen som Plåtslagare hos Werksta Örebro Är du en skicklig plåtslagare med passion för bilar och reparation av karosskador? Vi söker nu dig som vill bli en viktig del av vårt team på Werksta Örebro! Här får du arbeta i en modern bilskadeverkstad där kvalitet, service och laganda står i fokus. Du kommer att ha en nyckelroll i att återställa fordon efter skador och bidra till att våra kunder får sin bil i toppskick – snabbt, professionellt och tryggt. Kvalifikationer för Plåtslagare – Bilskadereparation hos Werksta Örebro Yrkesutbildning eller dokumenterad erfarenhet som bilplåtslagare / fordonsplåtslagare är ett krav. Van att arbeta med karossriktning, svetsning, limning och byte av karossdelar. Erfarenhet av att arbeta i skadeverkstad eller liknande miljö är meriterande. Förmåga att tolka och jobba efter arbetsorder och instruktioner. Noggrannhet, ansvarskänsla och problemlösningsförmåga. God samarbetsförmåga och trivs med att arbeta både självständigt och i team. B-körkort är ett krav. Erfarenhet av moderna arbetsmetoder och kvalitetskrav inom bilskadeverkstad är önskvärt. Arbetsuppgifter för Plåtslagare på Werksta Örebro Utföra professionell karosserireparation samt riktning och byte av detaljer på personbilar och transportbilar. Bedöma skador, utföra riktarbeten, svetsmoment och återställning av bilkaross efter tillverkarens riktlinjer. Arbeta tillsammans med skadebesiktare, lackerare och tekniker för ett effektivt arbetsflöde och hög kvalitet. Säkerställa dokumentation av arbetet samt följa verkstadens processer och rutiner för bilskadereparation. Bidra till ett gott arbetsklimat och vara delaktig i förbättringsarbete och utbyte av kunskap inom teamet. Agera med service i fokus gentemot såväl kollegor som kundkontakter. Förmåner och utvecklingsmöjligheter för Plåtslagare hos Werksta Örebro Som plåtslagare hos oss får du en trygg anställning med kollektivavtal, konkurrenskraftig lön och generöst friskvårdsbidrag. Vi satsar på din kompetensutveckling och erbjuder möjlighet att delta i relevanta utbildningar och certifieringar. Werksta är en inkluderande arbetsplats där vi värdesätter mångfald och där du får möjlighet att växa i din yrkesroll tillsammans med ett positivt och engagerat team. Ta del av alla våra förmåner och möjligheter på vår karriärsida. Om Werksta Örebro – Din framtid hos ledande bilskadeverkstadWerksta Örebro ingår i Werksta, Nordens största oberoende kedja för bilskadereparation. Vi levererar högkvalitativa reparationer och service till både privatpersoner och försäkringsbolag. Hos oss är du en del av ett professionellt team som värdesätter kvalitet, kundnöjdhet och medarbetarengagemang. Vi arbetar kontinuerligt med utveckling och ständiga förbättringar – vill du bli en del av vår framtid? Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta platschef Ida Lindkvist på telefon 072-237 12 27. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att få hälsa dig välkommen till Werksta Örebro!
Vår kund Stena Recycling är ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vår kund hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Deras företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med deras kunder driva utvecklingen i branschen. Vår kund erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Dessutom satsar de mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med Stena Recycling. Här får du jobba i en framtidsbransch! Om rollenI rollen som Ekonomisupport kommer du att arbeta med de ekonomiska transaktionerna i verksamheten. Du kommer att introduceras av erfarna kollegor som också finns till stöd under uppdragets gång samtidigt som du förväntas ta stort ansvar och besitta eget driv. I din roll kommer du att säkerställa att kvalitet och utfall överenskommelser gentemot Stena Recyclings kunder och leverantörer. Du hanterar leverantörsfakturor, fakturering av kunder och leverantörer, har kunddialog gällande kundfordringar och andra ekonomirelaterade frågor, medverkar vid bokslutsarbete varje månad samt utreder och åtgärdar interna och externa ekonomiärenden. Vidare har du en rådgivande funktion både internt och externt gentemot företagets kunder. Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är en viktig del i rollen. Stena Recycling arbetar ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där du förväntas vara en drivande deltagare! Om dig Som person är du serviceinriktad, strukturerad, analytisk och positiv. Du är självständig, tar naturligt ansvar för dina arbetsuppgifter och räds inte för att vara kravställande när det behövs. Vidare trivs du med att samarbeta både internt och externt och är skickligt kommunikativt. Du arbetar gärna proaktivt och tar egna initiativ till att driva förbättringar och ligga steget före. Det är ofta högt tempo och verksamheten är händelsestyrd och föränderlig vilket gör att din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande. Kvalifikationer Vi söker dig som antingen studerar ekonomi och är minst två år in i utbildningen på högskola eller universitet alternativt dig som har en färdig examen inom området Tillgänglig för arbete 2/6-31/8 Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift B-körkort Vi ser det som meriterande om du har: Tidigare arbetslivserfarenhet inom området Erfarenhet av ärendehanterings- och/eller faktureringssystem Övrig information Start: 2 juni Plats: Arbetet sker från kontoret i Marieberg, Returgatan 3 Örebro Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 07-16 Anställningsform: Visstidsanställning t.o.m. 31/8 Låter detta som en intressant roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande. A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability. By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy.
Välj ett jobb för att visa detaljer