Vår kund RE! är en kreativ och nytänkande byrå där passion möter strategi, och där varje idé får utrymme att växa. Som ett litet men sammansvetsat team skapar de storverk för några av de mest spännande varumärkena där ute. Hos vår kund är gemenskapen kärnan i allt de gör – de är mer än kollegor, de är en familj. RE! tror på att ha kul på jobbet, att ständigt utmana sig själva och varandra, och att tillsammans lyfta både deras kunder och sitt eget företag till nästa nivå. RE! älskar det de gör och tror att den känslan smittar av sig i varje projekt de tar sig an. Hos vår kund får du chansen att utvecklas, växa och vara en del av en byrå där din kreativitet får ta plats. Välkommen till RE! – där nytänkande idéer blir verklighet. Om rollenTill RE! söker vi en Social Media Manager som är lika delar kreatör, strateg och analytiker – och som älskar sociala medier på riktigt. Du kommer att jobba med olika kunders sociala kanaler, så det gäller att kunna växla mellan olika varumärken, tonaliteter och målgrupper med lätthet och skärpa. Det här är en roll för dig som har hög energi, är blixtsnabb på att snappa upp trender, och vet vad som krävs för att skapa innehåll som engagerar på riktigt. Du är inte rädd för att ta plats i det kreativa rummet – och du är trygg i både verktyg, strategi och analys. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Skapa innehåll som syns och känns – copy, bild, reels, TikToks och mer Hålla koll på vad som händer i flödet och agera snabbt på trender och snackisar Jobba med betald räckvidd – sätta upp, optimera och följa upp kampanjer i Meta, TikTok m.fl. Analysera siffror och insikter samt ta fram strategier som bygger närvaro och engagemang Jobba tätt ihop med kreatörer, strateger, formgivare och projektledare Växla mellan olika kunders varumärken, branscher och målgrupper Om dig Vi söker dig som är glad, positiv och fylld av energi! För att lyckas i rollen ser vi att du är kreativ och idérik samt kan sociala plattformar utan och innan. Som person är du strukturerad och analytisk samt har ett skarpt öga för både siffror och människor. Vi ser att du är självgående, snabbfotad och trygg i din kompetens samtidigt som du trivs med att samarbeta i team och är ödmjuk. Du har förmågan att hantera flera uppgifter parallellt och hålla deadlines. Det är viktigt att du är nyfiken och uppdaterad på trender samt att du är en vass storyteller som vet vad som funkar i flödet och varför. Kvalifikationer Relevant utbildning alternativt arbetslivserfarenhet inom sociala medier Vi ser det även meriterande om du: Är riktigt bra på att skapa video Kan klippa och redigera snabbt i t.ex. CapCut, Da Vinci, Premiere eller liknande Har erfarenhet av att arbeta med flera varumärken parallellt Har koll på influencers, community management eller content marketing I din ansökan vill vi att du bifogar din portfolio (som dokument eller länk) utöver ditt CV. Övrig information Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, arbetstider förlagda måndag-fredag med stor flexibilitet vad gäller arbetstider Placering: Örebro, Borgmästargatan 14, viss möjlighet till arbete remote Lön & förmåner: Fast månadslön och gymkort Låter rollen som Social Media Manager intressant för dig? Skicka in din ansökan idag, vi ser fram emot att höra från dig! Denna rekrytering sker i samarbete med A-hub, och om du blir erbjuden tjänsten kommer du att bli direktanställd hos vår kund. Vi på A-hub hanterar rekryteringsprocessen och finns här för att guida dig genom varje steg på vägen till din nya roll.
Som anställd inom Avarn Security får du en spännande vardag där din uppgift är att stärka våra kunders trygghet och förebygga incidenter samt värna för en tryggare miljö. Vi arbetar aktivt med att skapa en inkluderande arbetsmiljö, där alla ska känna sig välkomna oavsett ålder, kön, etnicitet, sexuell läggning eller religionstillhörighet. Du ska vara en god och hjälpsam kollega, som bidrar till att skapa trivsel på jobbet. Självklart delar du våra värderingar. Det är vårt jobb att skapa trygghet. För allmänheten och våra kunder representerar du en trygg famn, där de kan söka stöd och få hjälp. Våra kunder har gett oss ett stort ansvar och det ställs vissa formella krav på våra medarbetare. Oavsett tjänst så är ditt arbete viktigt. Intresserad hur det är att jobba som skyddsvakt? Klicka här Tjänsteställe: Örebro med omnejd Arbetstider: Heltid/Deltid och behovsanställning, både dag och natt Varaktighet: Tills vidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning Tillträde: Hösten 2025, mer information får du vid eventuell intervju. Kvalifikationer: Vi söker nya medarbetare som är säkerhetsmedvetna, serviceinriktade, stresståliga, ansvarsfulla och positiva personer med en inre trygghet och en naturlig drivkraft att vilja hjälpa till. Vi lägger stor vikt på din förmåga att arbeta i grupp men även att du självständigt kan lösa problem. Som skyddsvakt på vårat objekt i Örebro med omnejd arbetar du i olika miljöer med väldigt varierande arbetsuppgifter. Vi söker dig som tycker om att arbeta med människor, har ett tydligt serviceinriktat engagemang och är tekniskt kunnig. Våra allmänna krav är att du som söker ska: Ha fyllt 18 år och vara ostraffad, du behöver även ha en gymnasieutbildning med godkända betyg, god hälsa och fysik. Ordnad ekonomi och B-körkort. Krav för tjänsten • Några års erfarenhet av att arbeta i bevakningsbranschen • Skyddsvaktsutbildning • Erfarenhet av självständigt arbete Meriterande: Väktarutbildning Vu1 och Vu2, ordningsvaktsutbildning eller annan övrig utbildning Vad vi erbjuder om du blir antagen • Vid behov skyddsvaktsutbildning via BYA. Har du rätt profil för avarn och går vidare i processen men inte innehar föreskriven utbildning (Skyddsvakt) står vi för din utbildning! Skyddsvaktsutbildning (8 dagar) genomförs på BYA Bevakningsbranschens Yrkes- och Arbetsmiljönämnd. Deltagande vid denna är en förutsättning för anställning inkl. godkänd säkerhetsprövning och godkänd HAS utbildning. • Intern vapenutbildning efter godkänt HAS samtal • En viktig roll i en verksamhet där trygghet och säkerhet står i fokus. • Möjligheten till en långsiktig karriär hos oss För att bli erbjuden anställning hos oss är det en förutsättning att du deltar och blir godkänd på de utbildningar som krävs. Utöver det behöver du även en godkänd säkerhetsprövning. Ansökningar hanteras löpande - välkommen med din ansökan så snart som möjligt - dock senast 2025-08-01 Sök tjänsten via vår hemsida - EJ VIA MAIL! Anställningen är säkerhetsklassad och vi gör en säkerhetsprövning med registerkontroll enligt bestämmelserna i säkerhetsskyddslagen. Du måste därför vara svensk medborgare. Tester kommer även att tillämpas för denna tjänst.
Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då har du möjligheten att söka jobb hos oss på Humana. I rollen kommer du tillsammans med oss att arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om oss Vi håller till i Mosås på Sandtäppevägen 10. På gruppboendet bor det 6 klienter med varierande omsorgsbehov. Om tjänsten Vi söker nu en ny boendestödjare till vår verksamhet. Som boendestödjare arbetar du med människor som behöver stöd med sin dagliga livsföring. Du arbetar både självständigt och i nära samarbete med kollegor. I rollen arbetar du med att: Ge individuellt stöd, omvårdnad och serviceinsatser Planerar och genomför aktiviteter med klienten Genomför delegerade hälso- och sjukvårdsuppgifter Anställningsvillkor Vi söker nu medarbetare för sommaren. Arbetstiderna är varierande dag, kväll och helg. Vi tillämpar individuell lönesättning och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde för tjänsten sker enligt överenskommelse. Vem är du? Som person är du serviceinriktad, uppmärksam och tillmötesgående. Tjänsten som boendestödjare ställer även krav på tålamod, flexibilitet och lyhördhet. Som medarbetare på Humana tar vi ett gemensamt ansvar för vår arbetsmiljö och strävar efter att skapa ett gott klimat på enheten och i arbetsgruppen genom ett respektfullt bemötande. Stor vikt kommer därför att läggas vid personlig lämplighet. För att söka tjänsten krävs det att du har: Utbildning som undersköterska, barn och fritid, specialpedagog eller beteendevetare Erfarenhet från liknande verksamhet Kunskaper inom lågaffektivt bemötande, tydliggörande pedagogik Goda kunskaper i svenska i tal och skrift då dokumentation är en stor del av arbetet B-körkort Vi erbjuder Engagerade kollegor som har en god sammanhållning och drivs av viljan att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Humana har kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag samt en intern lärportal med ett brett utbud av utbildningar. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Mathias Nordin 076-7613976 [email protected]
Nu söker Libera dig med C -behörighet som är intresserad av ett långsiktigt jobb inom distribution! Uppdraget Arbetsuppgifter innefattar distribution av livsmedel, lastning och lossning på terminal samt ett högt säkerhetstänk ute på vägarna! Tjänsten är placerad med utgångsläge Örebro. Vem är du? Vi söker dig som antingen är ny i branschen eller som har tidigare erfarenhet inom C körningar. Du som söker har ett högt säkerhetstänk samt är noggrann i din körning. Jobbet innefattar mycket kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Du innehar C-behörighet Giltigt YKB Flytande svenska i tal och skrift Meriterande Truckkort A+B ADR Arbetstider Dagtid Måndag- Fredag Tillsättning Omgående eller enligt överenskommelse av start för uppdraget Vi utför ett utdrag från belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi genomför detta moment. Varmt välkommen med din ansökan!
Gillar du att byta miljö och jobba på mer än ett ställe under året eller helt enkelt bara vill jobba på ett ställe? Vi tror att du har jobbat något eller några år och är öppen för att flytta på dig för att se andra ställen. Du gillar att laga mat där fokus är på nordiska matlagning. Vårt mål är alltid att du ska vara en del av den arbetsplatsen du jobbar på. Därför jobbar vi med kortare uppdrag på några månader upp till ett år. Vi jobbar över hela Sverige och skräddarsyr lösningar ut efter behov och hållbarhet. ROLLEN Som kock ser du till att det är rent och snyggt på din station, att preppen är gjord, ser till att maten som levereras är av högsta kvalitet. Du är öppen och anpassningsbar på arbetsplatsen. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam och håller den höga nivå som idag eftersträvas. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver engagemang. Du är med andra ord en ambassadör för Progressio. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ - Laga god mat - Har en god struktur - Öppensinnad DET HÄR FÅR DU - Bra lön - OB - Resan betald T/R - Boende ingår vid behov - Tjänstepension & försäkringar via Fora ROLLEN Heltid, deltid, säsongsanställning Tjänsten tillsätts omgående VID FRÅGOR Magnus Olsson [email protected] OM OSS Progressio är ett rekryteringsföretag som hjälper våra samarbetspartners att lyckas framåt. I de flesta syften handlar det om att någon som slutar och någon ska börja, när man har som mest att göra. Då hjälper vi till att göra det enkelt i syftet att hitta ett nytt gött jobb. Antigen på ett eller flera ställen under ett år. Självklart ser vi anställningen som att den ska bli permanent, om du vill det.
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Örebro. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt nya kontor mitt i centrala Örebro. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner runt om i Sverige via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens Industri, Dagens Nyheter samt 40 av Sveriges största lokaltidningar som Närkes Allehanda, Helsingborgs Dagblad och Sydsvenskan. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi på Nikolaigatan 3, i centrala Örebro. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Om tjänsten Nu har du en unik möjlighet att kliva in i en senior roll med stora utvecklingsmöjligheter hos en etablerad aktör med mycket starkt varumärke inom prefabricerade betongelement. Denna rekrytering är ett led i Nybetongs långsiktiga plan för att hitta efterträdaren till vår nuvarande Projektchef som kommer att pensioneras inom några år. Från dag 1 kommer ni att ha ett nära samarbete samtidigt som du självständigt tar ansvar för och driver din del av nuvarande kundprojekt och upparbetar nya affärer. Du kommer succesivt att lotsas in i ansvaret som Projektchef och när läget är det rätta kliver du in i den rollen. Som Projektledare och Säljare får du direkt en nyckelroll i företagets framgång genom att upparbeta nya kundkontakter och säkra lönsamheten genom ordning och reda på ekonomi och prognoser i dina projekt. Du följer dina projekt från första kundkontakt till slutleverans och säkrar att alla intressenter, internt och externt, har uppdaterad information om framdrift och ändringar. Internt jobbar du tätt med VD, Produktionschef och Ekonomichef och externt är du ständigt i nära dialog med entreprenörer och fastighetsägare. Både internt och externt företräder du Nybetongs starka varumärke som kännetecknas av stort kunnande, hög leveranssäkerhet och riktigt bra kvalitet. Nybetong är ett företag som kännetecknas av korta och enkla beslutsvägar, högt engagemang och bra service. Ansvarsområden Upparbeta nya och vårda befintliga kundkontakter. Trygga vår affärsmässighet och lönsamhet genom noggrannhet och professionalism i framtagande av anbud. Säkra kvalitativa överlämningar av projekt till produktion med tydliga specifikationer av material och kvalitetskrav. Ansvara för att produktion alltid har uppdaterad information om förändringar i de projekt du ansvarar för. Stärka vårt varumärke genom att kommunicera värdet av våra lösningar till kunder och partners såsom entreprenörer fastighetsägare och arkitekter. Ort: Kumla. Vi ser helst att du har möjlighet att vara på plats på fabriken 2–3 dagar i veckan men är flexibel för rätt kandidat som är bosatt och etablerad i en annan del av landet. Omfattning: Heltid Arbetstider: Dagtid Om dig För att lyckas i rollen ser vi att du är en erfaren Projektledare/Säljare från branschen som har flera års erfarenhet av att sälja färdiga stommar eller likvärdiga prefabricerade produkter till kunder. I grunden är du byggingenjör eller har motsvarande erfarenhet från arbetslivet och är duktig på att tänka hela processen från konstruktionslösning till färdig produkt. Vi söker en kommunikativ person med ledaregenskaper som kan bygga förtroende hos ägare, medarbetare, kunder och partners. Nyfikenhet och intresse för nya material och möjligheter kopplat till miljö och hållbarhet är något vi kommer att värdesätta högt. Kvalifikationer Körkort är ett absolut krav och förmånsbil ingår i tjänsten Svenska och engelska i tal och skrift Meriterande Konstruktionskompetens – antingen genom att själv ha jobbat som konstruktör eller ha jobbat nära konstruktörer i tidigare roller. Erfarenhet av entreprenadjuridik. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Varför ska du söka tjänsten? Som Projektledare/Säljare på Nybetong får du en möjlighet att direkt ta eget ansvar för kunder och affärer samtidigt som du lotsas in i rollen som Projektchef. Det innebär att du får de bästa förutsättningen att både lära känna företaget, medarbetarna och kunderna innan du axlar rollen som projektchef. Vi söker därför dig som redan idag är erfaren i branschen och har en stark historia av att prestera i en liknande roll, samtidigt du har en stark drivkraft att inom några år ta nästa steg i yrkeslivet. Om oss Vi på Dala Industrisupport är en trogen partner inom kompetensförsörjning med över 100 års samlad erfarenhet. Vi kommer själva från industrin och är fullt insatta i branschens alla utmaningar. Vi tror på att viljan att lära sig är minst lika viktig som erfarenhet och vet att kompetensutveckling är lösningen som kommer leda oss in i framtidens industri. Därför satsar vi på att vårda de samarbeten som kommer oss tillhands. Genom att vara närvarande och erbjuda personlig service hjälper vi både företag och medarbetare att nå sin fulla potential. Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du vara med och göra skillnad – på riktigt? Fair Energy Group söker en engagerad säljare som vill bidra till en grönare framtid genom att hjälpa villaägare och företag att ta kontroll över sin energiförbrukning. Har du passerat 30-strecket, samlat på dig livserfarenhet och drivs av att bygga relationer och nå resultat? Då kanske det här är nästa steg i din resa. Som dörr-till-dörr-säljare hos oss arbetar du med direktförsäljning av framtidens energilösningar – främst Emaldos smarta batterier och våra solcellspaket. Du utgår från Örebro med omnejd och är ute där det händer: i mötet med kunden. Vad du får hos oss: Branschens högsta provision – du får rejält betalt för din prestation. Tydlig onboarding och utbildning – vi rustar dig med kunskap och trygghet från dag ett. Stark teamkänsla och personlig utveckling – vi stöttar, lyfter och utmanar varandra. Förmåner och gemensamma resor – för att belöna hårt arbete och bygga gemenskap. Möjligheten att vara med och bygga något nytt – din insats gör skillnad varje dag. "Det bästa med jobbet är friheten, energin i teamet och att man gör skillnad på riktigt – både för kunden och miljön." – Monika, säljare på Fair Energy Group Vi söker dig som: Trivs i mötet med människor och är duktig på att bygga förtroende Är handlingskraftig, målinriktad och tar ansvar för dina resultat Har B-körkort och behärskar svenska i tal och skrift Har erfarenhet av försäljning eller energibranschen – meriterande, men inget krav Har du arbetat med Emaldo? Det ser vi som ett stort plus! "Att jobba på Fair Energy passar mig perfekt. Det ger frihet under ansvar, härliga kollegor och stora möjligheter att styra min ekonomi. Är stolt och glad att ha en sån bra och positiv arbetsplats." – Stenar, säljare på Fair Energy Group Redo att ta nästa steg? Vi hanterar ansökningarna löpande – vänta inte! Välkommen till Fair Energy Group – där din drivkraft gör skillnad.
Gå med i vårt team på VIPAS AB! Har du vad som krävs för att trivas i den dynamiska IT-konsultvärlden? VIPAS AB, ett växande företag, bjuder in dig att ta del av nästa spännande projekt som vår nya medarbetare! Om VIPAS: Föreställ dig en värld där din affärsteknik är perfekt anpassad till dina mål – effektiv, skalbar och innovativ. På VIPAS AB är det precis vad vi strävar efter att skapa. Som ett IT-konsultföretag erbjuder vi inte bara tjänster, vi levererar skräddarsydda lösningar med hjälp av den senaste tekniken som Java och Python. Vårt team har gedigen erfarenhet inom mjukvaruutveckling, DevOps och ingenjörskonst, och vi leder er genom den moderna teknikens landskap med trygghet och framförhållning. Jobbeskrivning: Transportstyrelsen söker en (1) senior projektledare till arbetet med att förbättra och säkerställa att Transportstyrelsens nuvarande identitets- och behörighetsstyrning är anpassad till modern säkerhetsteknik och gällande regelverk har blivit mer påtagligt efter de senaste åren av ökade cyberhot och ökad reglering inom dataskydd. Detta projekt syftar till att säkerställa att styrningen är effektiv, compliant och att alla system och processer för behörighetshantering är aktuella. Nyckelansvar: Konsulten ska ha god förmåga att uttrycka sig på svenska i tal och skrift. Konsulten ska vara svensk medborgare pga. registerkontroll. Om konsulten har dubbelt medborgarskap så måste detta meddelas vid offerering. Konsulten ska ha minst 4 års erfarenhet av liknade uppdrag. Att ha erfarenhet och kunskap av systemutveckling Under de senaste fem (5) åren ha ansvarat för minst ett (1) projekt som varat längre än ett (1) år från start av projekt till avslut och utvärdering MERITERANDE KRAV: Konsulten har mer än 9 års erfarenhet av liknande uppdrag. • Erfarenhet av IT-projekt med tydlig kravställning från säkerhetsskyddslagen i vilket konsulten deltagit • Erfarenhet av IT-drift i en svensk myndighet • Erfarenhet av att samordna flera delprojekt Krav: Uppdraget kommer att omfatta 100% arbetstid från och med uppdragsstart. Uppdragen kommer att ha en löptid om 24 månader. Uppdragen ska i huvudsak utföras i Transportstyrelsens lokaler i Örebro. Samtliga uppdrag ska utföras i Transportstyrelsens lokaler i Örebro. Ingen ersättning utgår för resor till och från stationeringsorten. Resor utöver de som är till stationeringsorten kan förekomma vid särskilda fall. Distansarbete kan vara möjligt i begränsad omfattning (enstaka arbetsuppgifter) i det fall konsulten inte arbetar med säkerhetsklassade uppgifter och uppgifter som inte kräver fysisk närvaro i Transportstyrelsens lokaler. Omfattningen på distansarbete kan emellertid variera under avtalstiden beroende på konsultens arbetsuppgifter utifrån ett säkerhetsperspektiv samt lämplighet utifrån ett framtidsperspektiv. Förutsättningar för och planering av distansarbete ska överenskommas med ansvarig chef. Samtliga uppdrag är säkerhetsklassade vilket innebär att konsulter inte kan påbörja sitt uppdrag innan säkerhetsskyddsavtal är tecknat och säkerhetsprövning är klar. Beräknad tidsåtgång för säkerhetsprocessen är ca två månader (8-10 veckor) efter att avropsavtalet är undertecknat av båda parter. För det aktuella uppdraget innebär det att konsulten som tidigast beräknas kunna starta i augusti, (i och med semesteruppehåll), om inte annat överenskommits med Transportstyrelsens kontaktperson. Maila undertecknad så skickas Kravmatrisen för uppdraget omgående via mail. För att ansöka, vänligen skicka en komplett ifylld Kravmatris inklusive det pris ni önskar bli utvärderade på samt ett uppdaterat CV på svenska där kravuppfyllnaden tydligt framgår. Observera att förhandling kring priser är begränsad då vi oftast ej har utrymme att göra det för varje enskild ansökan. När ansökan är komplett så skickas detta tillbaka via mail till undertecknad. I det fall vi offererar din kandidat till kunden kommer vi även behöva en referens. Viktigt att konsulten måste uppfylla samtliga skallkrav. Om konsulten inte gör det kommer vi inte offerera denne till kunden. Varför jobba hos oss? VIPAS AB erbjuder attraktiva anställningspaket för IT-konsulter, i enlighet med Teknikföretagens (Almega) kollektivavtal. Att arbeta med oss innebär möjligheter inom olika branscher, vilket ger dig flexibilitet och möjligheter till utveckling. Om du är drivande och redo att anta nya utmaningar, är VIPAS familjen för dig! Du kommer att vara en del av ett innovativt team som driver framtiden inom telekom, fordon, detaljhandel och bank. Om du är redo att ta dig an utmanande projekt och växa i en banbrytande miljö, är detta möjligheten för dig! Ansök nu Tveka inte att kontakta oss på [email protected] Observera: Ansök om du har Sveriges PR/citizenship eller ett arbetstillstånd för Sverige. Hur ansöker du: Intresserade kandidater uppmanas att skicka in sitt CV och personliga brev. Gå med oss och driv innovation på VIPAS AB! Observera att vi rekryterar löpande, vilket innebär att uppdraget kan stängas innan sista ansökningsdatum. Om du är intresserad rekommenderar vi att du ansöker omedelbart!
Är du en skicklig CNC-operatör med erfarenhet av att arbeta med maskinbearbetning? Vill du bli en del av ett växande företag där precision och kvalitet står i fokus? Då kan det vara just dig vi söker! Dina arbetsuppgifter: Ställa in, övervaka och driva CNC-maskiner (främst svarv och fräs). Utföra programmering, justeringar och efterbearbetning. Säkerställa att produktionen håller högsta kvalitet och uppfyller alla tekniska krav. Arbeta med mätutrustning för att verifiera toleranser och mått. Löpande underhåll av maskiner och utrustning. Arbeta i nära samarbete med andra avdelningar för att optimera produktionsflödet. Vem du är Tidigare arbetslivserfarenhet som CNC-operatör, med inriktning svarv och fräs Har goda kunskaper i CNC-programmering Har erfarenhet av att arbeta med mätinstrument och kan läsa tekniska ritningar Arbetstider: 2-skift Tillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Vi utför en bakgrundskontroll i denna rekrytering. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid en eventuell anställning. Libera sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Liberas rekryterare. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer