Tryckpressare sökes i Kumla!

Uppdraget Som offsettryckare kommer du att ansvara för att ställa in och köra tryckpressar. Du ser till att leveranserna håller hög kvalitet och sker i rätt tid. Du är en lösningsorienterad person som säkerställer att både kvalitetskrav och effektivitet uppfylls. Exempel på arbetsuppgifter Förbereda, ställ in och köra offsettryckpressar Fylla på material Utföra felsökning och underhåll Följa upp rutiner för kvalitet, miljö och hygien Vem du är Vi söker dig som har en bakgrund inom grafisk design, ett tekniskt intresse och erfarenhet av tryckararbete. Du är en praktisk och lösningsorienterad person som alltid strävar efter hög kvalitet. Du har en stark arbetsmoral och bidrar positivt till teamet genom ditt engagemang och ansvarstagande. Tidigare erfarenhet som offsettryckare är ett plus, men vi lägger mest vikt vid rätt inställning och viljan att lära. Arbetstider 3-skift, förmiddag, eftermiddag, natt. Vid behov kan arbetet gå upp till 4-skift Tillsättning Omgående eller enligt överenskommelse Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Vi utför en bakgrundskontroll i denna rekrytering. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid en eventuell anställning. Libera sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Liberas rekryterare. Välkommen med din ansökan!

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Mötesbokare i centrala Örebro
Reducero AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?Arbetsuppgiften Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. Det bästa med tjänsten är att den är helt kostnadsfri och bindningsfri (då vi får betalt av våra samarbetsbanker), och just därför är våra kunder extra tacksamma för vår hjälp! Garantilön och provisionLönemodellen bygger på en trygg garantilön, samt en förmånlig provisionsmodell utan tak och baseras helt på din prestation. Ju fler kunder du hjälper, desto mer tjänar du! Vem är du?Vi söker dig som vill arbeta med försäljning och som brinner för att hjälpa människor! Har du viljan att utvecklas, så kommer du få den utbildning och coaching du behöver för att lyckas hos oss! Vad vi erbjuder dig Utbildningar inom låneförmedling, bank och finans samt säljteknik som du kan ta med dig inom hela din karriär. En enorm möjlighet att klättra på karriärstrappan och därmed växa med företaget. En stark gemenskap och en stark lagande. Trygg inkomst med garantilön + förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön. Tävlingar, aktiviteter, AW:s m.m. Centralt beläget kontor i Örebro. Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Reducero. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. Om ReduceroReducero jämför lån och hjälper privatpersoner att spara pengar och förbättra sin privatekonomi. Vi har idag över 120 anställda på tre kontor, och växer fortfarande i rasande takt. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected].

27 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Junior lånehandläggare till Reducero Örebro
Reducero AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du utvecklas inom försäljning och finans och samtidigt hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi? Är du social, tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat? Vill du jobba i en energifylld miljö där du utvecklas snabbt och får värdefull erfarenhet inom försäljning och ekonomi? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Som låneförmedlare på Reducero är du den första kontakten med våra kunder. Din uppgift är att guida dem genom ansökningsprocessen, förstå deras behov och boka in dem för rådgivning. Du blir en del av ett säljdrivet team där vi firar framgångar tillsammans! Vi letar efter dig som älskar att prata med människor, drivs av mål och vill bygga en karriär inom försäljning. Erfarenhet är inget krav – vi ger dig all utbildning du behöver för att lyckas! Vad vi erbjuder dig? En arbetsplats med energi, driv och en stark teamkänsla Trygg garantilön med en attraktiv provisionsmodell Utbildning i försäljning, bankmarknaden och låneförmedling – bli en stjärna på kundkontakt! Snabb utveckling för rätt person – väx in i rollen som rådgivare Tävlingar, AW:s och resor med företaget – vi har kul på jobbet! Centralt beläget kontor i Örebro Vi söker dig som: Social och gillar att bygga relationer Har ett intresse för ekonomi och vill utvecklas inom försäljning Är en tävlingsmänniska som motiveras av att uppnå mål. Uthållig och ser utmaningar som möjligheter Motiveras av en prestationsbaserad lön Det är meriterande om du tidigare arbetat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring. Övrig information Arbetstider mån-tors: 08:30-17:00 fre: 08:30-16:00 Snabb karriärmöjlighet inom rådgivning och försäkringsförmedling Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Örebro. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Produktionscontroller - Örebro och Norrköping

Vi söker engagerade och erfarna Produktionscontrollers för vår kunds två enheter i Örebro och Norrköping, som verkar inom fjärrvärmeverksamhet. Du kommer att tillhöra finansavdelningen men arbeta tätt tillsammans med produktionsteamet, vilket ger dig en värdefull möjlighet att få helhetsperspektiv och påverka processen från produktion till ekonomi. Som Produktionscontroller kommer du att ha ett helhetsansvar för bokslut, analyser och rapportering kopplat till fjärrvärmeproduktionen. Du samarbetar nära med produktionsteamet för att säkerställa att kostnader och resultat överensstämmer med uppsatta mål och förväntningar. Dina arbetsuppgifter inkluderar: • Ansvara för uppföljning av månads-, kvartals- och årsbokslut. • Genomföra djupgående analyser av produktionskostnader och resultat. • Skapa och presentera rapporter som underlag för beslutsfattande. • Ge insikter och rekommendationer för att förbättra processer och effektivitet inom produktionen. • Arbeta tillsammans med andra avdelningar för att nå både ekonomiska och operativa mål. Krav: • Minst fem års erfarenhet av liknande ekonomiska roller, gärna inom tillverknings- eller processindustrin. • Erfarenhet av bokslutsarbete, ekonomiska analyser och rapportering. • Välutvecklad analytisk förmåga och vana att arbeta självständigt. • Goda kunskaper i ekonomisystem, där erfarenhet av SAP och Qlik Sense är meriterande. • Förmåga att arbeta både självständigt och i team, med ett starkt affärsinriktat fokus. • Goda kommunikationsförmågor för att samarbeta effektivt med olika delar av organisationen. • Flytande svenska, i tal och skrift. Tillträde och ansökan: Startdatum: 01.04.2025 Slutdatum: 31.08.2025. Möjlighet till förlängning. Sista ansökningsdagen: 02.04.2025 Ort: Örebro och Norrköping Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Logistikkoordinator sökes i Örebro!
Libera i Sverige AB
Lager- och terminalpersonal

Uppdraget Vi söker dig som arbetat med truckkörning tidigare och har god erfarenhet av koordinerade samt logistiska lösningar. Du kommer att arbeta hos vår kund med avvikande gods, men även lasta och lossa vid in- samt utleveranser med hjälp av trucken. Det förekommer mycket administrativ handläggning i denna rollen. Här kommer du främst använda dig av motviktstrucken, men det kan även innefatta andra truckar. Arbetsuppgifterna består bland annat av: Truckkörning i terminal och sortering av avvikande gods Stämma av leverans mot följesedel Planering och sortering av gods Vem du är Vi söker dig som är effektiv och noggrann med intresse för logistiska lösningar. Du är en fena på hantera olika typer av truckar och vill utmanas i den logistiska sektorn. Vi ser helst att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter från lager, planering eller godsmottagning. Krav B-körkort Truckkort A1-A4 + B1-B4 Arbetstider: Dagtid måndag-fredag 8-17 Tillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse I denna rekrytering utför vi ett utdrag ur belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka med ditt personnummer godkänner du att vi utför ett sådant moment vid anställning. Välkommen med din ansökan!

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Att hyra ut pensionärer är framtiden
Goveteran KB
Företagssäljare

Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att starta företag, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli franchisetagare! Du behöver inte kämpa ensam med ditt företag när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara företagare, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som franchisetagare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som franchisetagare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som franchiseföretagare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected] Bästa hälsningar Michael Strauss

25 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Personlig assistent till Karlskoga
Vivant Assistans AB
Personliga assistenter

Vi på Vivant assistans erbjuder personlig assistans till människor med funktionsvariation enligt lagen om stöd och service. Vår vision är att, i samarbete med den personliga assistenten, värna om kundenss självbestämmande, goda levnadsvillkor och möjlighet till frihet i det vardagliga livet. Till grunden av vårt arbete på Vivant ligger en gedigen värdegrund och vår ambition är att anpassa det praktiska utförandet av vårt arbete för att det ska passa den enskilda individens behov. Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med människor. Vidare ser vi att du är positiv, har en god kommunikativ förmåga, är stresstålig och har lätt för att komma in i en ny arbetsrutin. Att ditt arbete präglas av ett gott omdöme och integritet är en självklarhet för dig. Vi sätter stort värde i att du värnar om andra människors välmående, drivs starkt av att skapa positiva relationer och har ett prestigelöst förhållningssätt till ditt arbete. Tidigare erfarenhet av liknande arbete eller adekvat utbildning är meriterande men störst vikt kommer att läggas på personlig lämplighet då tjänsten innebär ett mycket nära samarbete med kunden. OM TJÄNSTEN Vi söker nu personliga assistenter till våran kund i Karlskoga Du ska vara en aktiv person som gillar träning då kunden har ett stort intresse för träningen och går väldigt mycket på rehabilitering. Du kommer vara med kundens i hans vardag vilket innebär att du följer med till skolan, träningar och sociala stunder. Vi ser gärna att du är i mellan 25-37 år för att vara den perfekta matchen med våran kund. Du behöver vara stark i dig själv då det innebär förflyttningar i arbetet samt körning utav rullstol. Du kan inte ha ryggproblem då kunden har träning på rehabiliteringen. Det är mycket viktigt att du är flexibel, snabbtänkt och lyhörd till hur du bäst kan hjälpa kundens utefter deras behov. Du kommer stundtals att ingå i ett arbetsteam och bör därför även ha en god samarbetsförmåga. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: 100% Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Rekryteringsprocessen Vivants's Rekryterare kommer att läsa igenom din ansökan och sedan återkomma ifall du blir aktuell för en intervju. Inför anställning hos Vivant Assistans För anställning hos Vivant Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Vivant Assistans är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Vi kommer begära utdrag ur belastningsregistret därmed är det bra att du redan nu beställer den via länken nedan: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Vill du veta mera om oss eller tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta oss! Hälsningar Vivant Assistans https://www.vivant.se/

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Områdeschef till Örebro och Katrineholm
Victoriahem AB
Fastighets- och förvaltningschefer

Om tjänsten Som områdeschef har du det övergripande ansvaret för att driva och utveckla förvaltningen av våra fastigheter i Örebro och Katrineholm. Du säkerställer en effektiv drift, optimerar fastigheternas lönsamhet och utvecklar hyresgästupplevelsen. Genom ett affärsmässigt förhållningssätt och ett coachande ledarskap skapar du förutsättningar för teamets och verksamhetens framgång. Huvudsakliga ansvarsområden Resultatansvar: Säkerställa en lönsam och effektiv fastighetsförvaltning med fokus på uthyrning och förvaltning Affärsutveckling: Identifiera förbättringsåtgärder och möjligheter att öka fastigheternas värde och driftnetto Ledarskap: Leda, motivera och utveckla ditt team för att nå gemensamma mål Effektivisering: Säkerställa optimerad drift genom samarbete med tekniska och operativa team Förhandling och upphandling: Hantera avtal, upphandlingar och hyresförhandlingar på ett strategiskt sätt Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet från en ledande roll inom fastighetsförvaltning eller byggbranschen och som trivs med att arbeta affärsdrivet och resultatinriktat. Du är van att leda team, hantera budgetar och utveckla verksamheter. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med uthyrningsstrategier och bostadsvakanser. Du är en prestigelös, kommunikativ och självgående person som gillar att hitta lösningar och arbeta mot tydliga mål. Eftersom vi är ett tight team som samarbetar nära, ser vi att du har en flexibel och prestigelös inställning. Kvalifikationer Relevant eftergymnasial utbildning Flerårig erfarenhet av ledande roller med budget-, resultat- och personalansvar inom fastighets- eller byggbranschen God kunskap om hyresjuridik och fastighetsförvaltning Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Vad vi erbjuder Läs mer om oss och vad vi kan erbjuda dig på vår hemsida. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Örebro och Katrineholm Bakgrundskontroll och personlighetstest via Alva Labs är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om rekryteringsprocessen, kontakta HR på mail [email protected]. Välkommen med din ansökan!

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Sommarvikarie till Nytida Yxe Herrgård
Nytida AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Nu söker vi på Nytida Yxe Herrgård sommarvikarier för sommaren 2025! Kul att du hittade hit! Vi tror att du tycker om att möta människor och att du är intresserad av att förstå vad som ligger bakom olika beteenden. Du brukar förmodligen hitta nya sätt att lösa en situation. Det löser sig oftast för du är trygg i dig själv, nyfiken, lyhörd, och närvarande. Om det här stämmer in på dig kanske du vill jobba med oss i sommar? Vad gör vi? Hos oss på Nytida får du möta människor som har olika behov av stöd och omsorg. Det handlar om att stötta barn, unga och vuxna med funktionsnedsättning eller psykosocial problematik. Tillsammans lagar vi mat, städar, går på utflykter, tränar, samtalar och mycket mer. Vi söker dig som vill lära känna, förstå och vara en del av en annan persons liv. Till dig från oss... Introduktion Förmånsportal med rabatter Vi har kollektivavtal samt tillhörande försäkringar. Coachande och stöttande chefer nära dig Tydliga arbetssätt för att ge den bästa omsorgen till våra boende Du får även... genuina möten och erfarenheter som rustar dig för framtiden, oavsett var den är. möjlighet att visa vem du är. Ofta är sommarjobbet en ingång till en tillsvidareanställning hos oss efter din utbildning/examen. en arbetslivserfarenhet som gör stor skillnad på ditt CV. Att ha jobbat med människor som behöver stöd, visar dina kommande arbetsgivare att du har erfarenhet av att möta många olika personer utifrån deras behov. Det behövs i alla branscher. Om Nytida Yxe Herrgård Yxe Herrgård startades 1984 och hos oss finns 50 platser för personer över 18 år med substansmissbruk och psykiska funktionsnedsättningar. På Yxe herrgård erbjuder vi vård och behandling efter ett individuellt, kognitivt förhållningssätt i en trygg och hemtrevlig miljö – med människan i centrum. På Yxe Herrgård jobbar ett 30-tal medarbetare. Vi som arbetar här är sjuksköterskor, psykolog, psykoterapeut, behandlingspedagoger, undersköterskor mm. Vi har bred erfarenhet och kompetens inom våra respektive områden. Personalen får ta del av fortlöpande vidareutbildningar inom våra verksamhetsområden. I rollen som sommarvikarie utgår du från de boendes individuella behov och önskemål och ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinhantering, städning, samhällskontakter och kommunikation. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera den boende till att utveckla sina förmågor och att skapa möjligheter till en aktiv och meningsfull fritid. I dina uppgifter ingår även att dokumentera och planera utifrån genomförandeplaner. Din erfarenhet och kunskap Vi tror att du som söker till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg och tycker mycket om att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du har god datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: 2025-06-01 Sista ansökningsdag: 2025-04-10 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: TF Verksamhetschef Carolina Pettersson, [email protected] Facklig kontakt: Kommunal, www.kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Nytida så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare stärker individen i att leva ett självständigt liv. nytida.se

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
McDonald's Kumla söker nya glada medarbetare
Food Folk Sverige AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vill du få möjligheten att arbeta tillsammans med ett härligt team där lagandan står i fokus? Är du även den som har förmågan att se när något behöver göras och strävar efter att ge en service i världsklass? Om du svarade ja på frågorna ovan och dessutom uppskattar en Big Mac nästan lika mycket som oss – då kanske vi är helt rätt för varandra! Hos oss är det av största vikt att varje kund får en unik upplevelse och det är naturligtvis inte möjligt utan våra medarbetare. McDonald’s erbjuder ett omväxlande och fartfyllt arbete med varierande arbetsuppgifter, alla med fokuset att leverera en ultimat restaurangupplevelse för våra gäster. Arbetsuppgifterna kan variera från att tillaga och servera vår goda mat till att säkerställa att matsal och kök är i toppskick. En anställning på McDonald’s ger dig erfarenheter som du har nytta av resten av livet och för den som vill utvecklas finns en tydlig karriärtrappa med stora möjligheter. Våra förväntningar på dig: - Att du är en team player som sätter laget före jaget - Att du vill lära dig nya saker och utvecklas - Att du har rätt inställning och vill ha roligt på jobbet - Att du älskar burgare nästan lika mycket som vi Tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav, vi ser till att du får den utbildning du behöver för att kunna utföra ett arbete av högsta kvalitet. Med över 200 restauranger från norr till söder är McDonald’s Sveriges ledande restaurangkedja. De flesta av restaurangerna ägs och drivs lokalt av egna företagare. Med våra ca 12 000 medarbetare är vi Sveriges största privata ungdomsarbetsgivare. Vi vill göra det goda valet enkelt för våra gäster och har därför en bred meny med något för alla smaker, preferenser och plånböcker och serverar bara mat av högsta kvalitet med snabb och vänlig service i fräscha, moderna restauranger. Läs mer på www.mcdonalds.se eller följ oss på Facebook, Instagram och Twitter.

24 mars 2025
Sista ansökan:
30 september 2025