Brinner du för service och noggrannhet? Housekeeping-teamet på Arkösunds...

Drömmer du om att arbeta i en inspirerande miljö vid havet? I vår börjar vi mjukstarta säsongen, och i sommar slår vi upp portarna för en spännande högsäsong på nyöppnade Arkösunds Hotell efter en omfattande ut- och ombyggnad. Nu söker vi både fast åretrunt-personal och säsongspersonal som vill vara med på vår resa! Som en del av vårt housekeeping-team spelar du en avgörande roll i att skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster. Med din känsla för detaljer och ditt engagemang säkerställer du att varje rum, lounge och vår nya wellnessavdelning håller högsta standard. Hos oss får du arbeta i en helt ny och uppgraderad miljö med: En fantastisk wellnessavdelning, perfekt för våra gäster att koppla av och njuta. Nya sköna lounger som erbjuder en inbjudande atmosfär. Vårt nybyggda orangeri – en flexibel del för konferens, fest eller event. Vi erbjuder: En arbetsplats i en naturskön miljö där havet möter horisonten. Möjlighet att utvecklas och växa inom en trygg och professionell organisation. Ett varmt, sammansvetsat team som brinner för service och kvalitet. Om dig: Vi söker dig som är: Noggrann och detaljorienterad med ett öga för vad som gör ett rum inbjudande och välkomnande. Serviceinriktad och positiv, med viljan att skapa en fantastisk upplevelse för våra gäster. Erfaren inom städning är meriterande, men det viktigaste är att du har rätt inställning och ett genuint engagemang. Att jobba på Arkösunds Hotell är mer än ett jobb – det är att bli en del av den unika atmosfären och gemenskapen i hela Arkösund. Kanske är det just du, som redan har havet som granne, som är rätt person för oss. Var med och skapa magi på nya Arkösunds Hotell – ansök till vårt housekeeping-team idag och bli en del av något unikt! Vi arbetar med ett löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Vi tillämpar kollektivavtal via Visita.

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Kock till förskolan Skogsmyran
Norlandia Förskolor AB
Kockar och kallskänkor

Om jobbet På alla våra Norlandia Förskolorarbeta vihälsofrämjande vilket ävengenomsyrar våra förskolor som erbjudernäringsrik och god mat lagad av våra utbildade kockar genom vårt matkoncept MatMedSmak. All mat lagas på plats med fina råvaror och mycket kärlek. Beskrivning av tjänsten som kock i Norlandia förskolor Vi ser på våra kockar som fantastiska resurser som tillför värden och trivsel i verksamheten och till måltiden. För att skapa matglädje och en bra upplevelse är det fokus på hela måltiden. Som kock på Skogsmyran ansvarar du för att tillaga näringsrika och välsmakande måltider förskola tillagar du ca 150 portioner varav 50 portioner skickas till vår förskola Kullerbyttan som är ett mottagningskök. Tjänsten är på 100%. I din roll som kock är du trygg i din yrkeskunskap och har lätt för att skapa positiva kontakter med både kollegor, barn och vårdnadshavare. Du ser måltiden som en viktig del i barnens pedagogiska utveckling och är engagerad i att bidra till deras upplevelse av mat och måltidsaktiviteter. Vi värdesätter en lösningsinriktad och flexibel attityd, då du som kock hos oss behöver kunna anpassa dig efter förändringar och utmaningar i vardagen. God kommunikationsförmåga är också en viktig egenskap, då du behöver säkerställa att information når ut på ett effektivt sätt. Som person trivs du med att arbeta självständigt men ser också vikten av att samarbeta nära med förskolans pedagoger. Du möter utmaningar med arbetsglädje och drivkraft, och tar gärna ett extra ansvar för att göra något litet extra för att höja måltidsupplevelsen. Du är också mån om att skapa relationer till både barn och pedagoger. Vi vill etablera livslånga positiva matupplevelser hos barnen på våra förskolor och väcka barns nyfikenhet kring spännande smaker och utveckla deras sensoriska förmåga. Det innebär att vi ibland utmanar barnen när det gäller menyval och smaksättning. Som kock ingår du i ett nätverk som träffas regelbundet och diskuterar frågor kring mat, menyutveckling och fortbildning tillsammans med andra kockar från Norlandias förskolor. Exempel på förekommande arbetsuppgifter Tillagning och servering av förskolans samtliga måltider.· Tillaga ca 150 portioner för Kullerbyttan och Skogsmyrans förskola. Städning enligt städrutiner och diskning. Tillagning av specialkoster. Bakning av matbröd och matlagning till familjetjänster. Inköp av matvaror samt planering. · Budgetansvar. Dagligt arbete med egenkontroll/HACCP/Krav Vara delaktig i vidareutveckling av vårt måltidskoncept Mat med Smak. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig arbetskläder i form av kockjacka, arbetsbyxor och arbetsskor. Kvalifikationer och personliga egenskaper Gymnasial utbildning inom restaurang och storkök eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Utbildning inom egenkontroll och livsmedelshygien. Vid arbete i förskola krävs aktuellt utdrag från polisens belastningsregister som visas upp vid intervju. Goda kunskaper inom tillagning av specialkost Du är en trygg och ansvarstagande person som har ett förhållningssätt och bemötande mot stora som små som stämmer väl överens med förskolans värdegrund. Du har goda kunskaper som kock och har en vilja att utveckla våra föräldratjänster på förskolan. Du är lösningsinriktad, positiv och en driven person med ambitioner och arbetsglädje! Du tycker om att ta ansvar och har lätt för att samarbeta med dina kollegor. Du är en engagerad och positiv person som kan skapa förtroende med barn och vårdnadshavare. Du har också en god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Om Norlandia Förskolor Vi är ett familjeägt företag som driver ett 100-tal förskolor från Dalarna i norr till Skåne i söder. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Välkommen till en fin gemenskap i en organisation som satsar på kvalitet, innovation och en god arbetsmiljö! Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med inledande 6 månader provanställning Omfattning: HELTID Arbetstid: DAGTID Tillträde: snarast Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vid anställning krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 17 Februari 2025 Varmt välkommen med din ansökan!

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Produktionsutvecklare
Avalon Innovation Technology AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Din framtid hos oss I 25 år har vi arbetat med produkt- och systemlösningar som verkligen gör skillnad för omvärlden. Innovationsarbetet pågår såklart fortfarande och nu har vi fler tekniska möjligheter än någonsin! Med hjälp av vår innovationsmodell driver vi multidisciplinära projekt med kompetenser från industridesign till mekanik till mjukvaruutveckling för moderna molnplattformar. Vill du vara med oss och göra skillnad? Som produktionsutvecklare och projektledare hos oss på Avalon får du en unik chans att vara med och forma framtidens teknik och produkter. Du kommer hjälpa våra kunder att utveckla och förbättra produktionsflöden genom optimering och ständiga förbättringar. Säkerställa producerbarheten för nya tekniskt avancerade produkter och säkerställa att rätt underlag finns tillgängliga. Din passion och dina intressen är centrala för oss – vi ser till att matcha dig med uppdrag som verkligen inspirerar dig och ger utrymme för din kreativitet. Vi är ett lagom stort team där alla känner varandra, därför är ditt bidrag till vår laganda och sammanhållning extra viktigt. Vi gillar att umgås även utanför jobbet, oavsett om det handlar om after work, gokart-tävlingar, svettiga träningspass eller en mysig fika på kontoret i Mjärdevi. Att ha roligt tillsammans stärker vår gemenskap och skapar en härlig arbetsmiljö! Matchar vi varandra? Vi letar efter mer än erfarenheterna i ditt CV - vi vill träffa vår nästa kollega. På samma sätt tror vi att du söker mer än nya arbetsuppgifter. Du vill till en plats där du kan vara dig själv och få en intressant karriärutveckling. Tillsammans kommer vi matcha dig mot de möjligheter och tekniska projekt som passar våra gemensamma mål. För att ta första steget i samarbetet så söker vi dig som; Har några års erfarenhet från tillverkande industri där du ansvarat för projektledning inom produktionsprojekt, industrialisering eller investeringsprojekt. Har teknisk ingenjörsutbildning från högskola/universitet, eller har byggt motsvarande kunskaper på annat sätt genom din arbetslivserfarenhet. Har kunskaper och vana att jobba enligt projektmodeller och att jobba i projekt administrationsverktyg, till exempel Jira, IFS eller Trello. Är strukturerad och kan kommunicera tydligt och situationsanpassat med olika intressenter. Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Du har med fördel erfarenhet av Lean och/eller Six Sigm Vår kultur Vår företagskultur är bland det viktigaste vi har. Vi är alla med och aktivt bidrar till våra gemensamma framgångar och vi motiveras av att samarbeta och driva vår affär framåt. Vår ambition är inte att bli störst, däremot kommer vi alltid sträva mot att vara bäst på det vi gör. Vi är glada över att arbeta på Avalon Innovation och kan stolt säga – jag är en avalon! Vad händer nu? Vad kul att du har läst såhär långt! Har du frågor om oss eller tjänsten? Tveka inte att höra av dig. På grund av GDPR tar vi inte emot några ansökningar via mail. Rekryteringen pågår löpande så vänta inte med att skicka in dina kontaktuppgifter och bilagor. Vi som med STORT NÖJE ser fram emot din ansökan heter: Emil Hillung, Business Director [email protected] Pernilla Ingemansson, Talent Acquisition Specialist [email protected] Varmt välkommen till Avalon Innovation! Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med säljare av annonser eller andra rekryteringstjänster

23 februari 2025
Sista ansökan:
12 augusti 2025
Mekanikkonstruktör
Avalon Innovation Technology AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Är du en mekanikkonstruktör som letar efter nya utmaningar och vill bli en del av ett mindre, familjärt team? Vi söker dig som vill jobba i spännande projekt med innovativa kunder och som gillar att tänka stort, även när det gäller roliga idéer! Hos oss får du både utvecklas och ha kul tillsammans med engagerade kollegor. Välkommen till gemenskapen! Din framtid hos ossI över 25 år har vi arbetat med produkt- och systemlösningar som verkligen gör skillnad för omvärlden. Innovationsarbetet pågår såklart fortfarande och nu har vi fler tekniska möjligheter än någonsin! Med hjälp av vår innovationsmodell driver vi multidisciplinära projekt med kompetenser från industridesign till mekanik till mjukvaruutveckling för moderna molnplattformar. Vill du vara med oss och göra skillnad? Som konsult hos oss får du chansen att jobba i flera branscher och med olika typer av projekt. I ena uppdraget kan du arbeta med plast och i nästa med plåt eller gjutgods. Din nyfikenhet och förmåga att anpassa dig kommer verkligen till sin rätt när du rör dig mellan stora svetsade konstruktioner, samhällskritiska lösningar eller till och med spännande uppdrag inom rymdindustrin. Du kan komma att jobba med multidisciplinära produktutvecklingsprojekt eller direkt i leveransprojekt med tätt samarbete med produktionen. Oavsett vilket, får du en varierad vardag där dina tekniska färdigheter utmanas och utvecklas. Vi är ett tajt team där alla känner varandra och ditt bidrag till gemenskapen är viktig. Vi gillar att hänga tillsammans, oavsett om det är på after work, ett fartfyllt gokart-race, svettig lunchträning eller en mysig fika på kontoret i Mjärdevi! Matchar vi varandra?Vi letar efter mer än erfarenheterna i ditt CV - vi vill träffa vår nästa kollega. På samma sätt tror vi att du söker mer än nya arbetsuppgifter. Du vill till en plats där du kan vara dig själv och få en intressant karriärutveckling. Tillsammans kommer vi att matcha dig mot de möjligheter och tekniska projekt som passar våra gemensamma mål. För att ta första steget i samarbetet så söker vi dig som : Gillar att förstå hur saker fungerar och lösa kluriga problem. Har en ingenjörsexamen i bagaget och erfarenhet inom maskinkonstruktion eller produktutveckling. Tidigare erfarenhet från antingen Catia, Creo eller NX. Har minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet Körkort, svenska och engelska i tal och skrift Vår kultur Vår företagskultur är bland det viktigaste vi har. Vi är alla med och aktivt bidrar till våra gemensamma framgångar och vi motiveras av att samarbeta och driva vår affär framåt. Vår ambition är inte att bli störst, däremot kommer vi alltid sträva mot att vara bäst på det vi gör. Vi är glada över att arbeta på Avalon Innovation och kan stolt säga – jag är en avalon! Vad händer nu?Vad kul att du har läst såhär långt! Har du frågor om oss eller tjänsten? Tveka inte att höra av dig. På grund av GDPR tar vi inte emot några ansökningar via mail. Rekryteringen pågår löpande så vänta inte med att skicka in dina kontaktuppgifter och bilagor. Vi som med STORT NÖJE ser fram emot din ansökan heter: Emil Hillung, Business Director & Team Leader [email protected] Pernilla Ingemansson, Talent Acquisition Specialist [email protected] Varmt välkommen till Avalon Innovation! Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med säljare av annonser eller andra rekryteringstjänster.

23 februari 2025
Sista ansökan:
12 augusti 2025
Xamera söker en Recruitment Business Manager till vårt Linköpingskontor!
Xamera AB
Personal- och HR-specialister

Om tjänsten Xameras Linköpingskontor söker nu en driven och engagerad Recruitment Business Manager (RBM) som vill vara med och forma framtidens matchningar mellan unga ingenjörer och Sveriges mest innovativa företag! Som RBM är ditt ansvar att leda hela rekryteringsprocessen och säkerställa att både kunder och kandidater får en förstklassig upplevelse. Du bygger starka och långsiktiga kundrelationer, arbetar aktivt för att öka inflödet av nya uppdrag och skapar matchningar som verkligen gör skillnad. Genom att förstå kundernas behov och kandidatens potential stärker du Xameras position på marknaden. Du coachar och utvecklar dina konsulter och säkerställer en trygg och stimulerande arbetsmiljö. Dessutom representerar du Xamera i externa sammanhang och samarbeten för att sprida vår vision och bygga vårt varumärke. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Driva rekryteringsprocesser från urval och intervjuer till färdig matchning och uppföljning. Coacha och utveckla konsulter genom regelbundna avstämningar, coachning och hantering av arbetsrättsliga frågor för att skapa en trygg och utvecklande arbetsmiljö. Bygga och underhålla kundrelationer, identifiera nya affärsmöjligheter och arbeta aktivt med merförsäljning för att öka affärsvolymen och kundnöjdheten. Vi söker dig som: Har erfarenhet inom rekrytering, försäljning eller konsultbranschen och vill ta nästa steg i din karriär. Relevant eftergymnasial utbildning. Är affärsdriven och har en naturlig förmåga att bygga starka kundrelationer och se möjligheter där andra ser utmaningar. Har erfarenhet av rekrytering eller tjänsteförsäljning – en stark merit. Är en skicklig kommunikatör som gillar att skapa kontakt med nya människor och har förmågan att förstå både kundens och kandidatens behov. Är resultatinriktad, tävlingsinriktad och trivs med att arbeta i en miljö där ditt driv och engagemang gör skillnad. Vilka är vi? Xamera är en ledande aktör inom matchning av unga ingenjörer och studenter inom IT, teknik och ekonomi. Vår vision är att lösa kompetensbristen inom svensk industri- och techsektor genom att tänka nytt. Vi utmanar traditionella rekryteringsmetoder och fokuserar på att skapa rätt matchningar från början. Detta tillvägagångssätt har gjort oss till Årets Rekryteringsföretag 2024. Vad erbjuder vi? Engagerade kollegor som delar ditt driv och din passion. En spännande utvecklingsresa där du växer både professionellt och personligt. Ett stort nätverk av kunder, kandidater och branschkollegor. Ett dynamiskt arbete där ingen dag är den andra lik. En positiv och inkluderande arbetsmiljö där vi har roligt på jobbet och stöttar varandra att nå nya höjder. Startdatum: Intervjuer sker löpande. Ansök idag! Skicka din ansökan via länken nedan. Har du frågor om tjänsten? Kontakta Andrea på [email protected]. Vi tillsätter tjänsten löpande – vänta inte med att skicka in din ansökan!

23 februari 2025
Sista ansökan:
12 augusti 2025
Data Analytics Consultant till Data Distillery!
A Hub AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Brinner du för att skapa smarta och framgångsrika verksamheter med hjälp av Data Analytics och Business Intelligence? Söker du en ny roll där du får chansen att utvecklas och växa? Hos Data Distillery erbjuds du en spännande roll med mycket ansvar och roliga, utmanande och utvecklande projekt. Här blir du del av ett varmt och öppet team där man har ett nära samarbete och har riktigt roligt på vägen! OM BOLAGET Data Distillery grundades 2020 av Fredrik Oskarsson och Claes Kallström, två kollegor med en stark ambition att starta ett eget konsultbolag präglat av frihet, öppenhet, samarbete och gemenskap. Kulturen kombineras med ett modernt arbetssätt och användning av den senaste tekniken inom Business Intelligence samt moderna och kvalitativa verktyg för att säkerställa ett förstklassigt och proffsigt erbjudande till kund. I våras utökades teamet med Alex och nu vill de blir fler i takt med att de växer! Data Distillery erbjuder en härlig arbetsplats med en familjär, inspirerande och öppen miljö där innovation, kreativitet och kunskapsspridning flödar samtidigt som man har roligt tillsammans! Här erbjuds du en varierad roll där du får chansen att utvecklas inom områden som intresserar och motiverar dig. Du får även ta del av fina förmåner så som generösa friskvårdsbidrag, flexibla arbetstider och roliga aktiviteter tillsammans med teamet. Här får du chansen att trivas och växa på lång sikt! OM ROLLEN I rollen som Data Analytics Consultant kommer du skapa och underhålla datalösningar som gör det möjligt för Data Distillerys kunder att fatta datadrivna beslut och optimera sina verksamheter. Du får chansen att ta en ledande roll i projekten och vara med och forma strategiska beslut. De värdesätter din erfarenhet och dina insikter samt erbjuder en arbetsplats där du får utrymme att inspirera och vägleda andra, samtidigt som du själv utvecklas vidare. Beroende på dina styrkor och intressen kan rollen komma att innefatta följande arbetsuppgifter: Dataanalys och lösningsdesign – i samspel med kund förstå affärsbehov, samla in krav och designa datalösningar som uppfyller deras mål Dataintegration – utveckla, underhålla och optimera data pipelines, ETL-processer och data warehouses för att säkerställa datans noggrannhet, beständighet och tillgänglighet Datamodellering – designa och implementera datamodeller för att stödja rapporterings- och analyskrav samt säkerställa att data struktureras för optimal prestanda Datavisualisering – skapa användarvänliga dashboards och rapporter för att hjälpa kunder att visualisera och tolka data effektivt Kundkonsultationer – arbeta nära kunder för att ge vägledning och stöd i effektivt användande av datalösningar VEM ÄR DU? Vi söker dig som har en akademisk bakgrund inom Industriell Ekonomi, Datavetenskap, Systemvetenskap, Logistik eller liknande, följt av några års arbetslivserfarenhet som Data Engineer eller inom Business Intelligence. Om ditt fokus är mer mot Data Engineering/ETL-utveckling ser vi gärna att du har erfarenhet inom verktyg som Databricks, Snowflake, SQL Server eller Microsofts lösningar som Fabric, Azure Synapse eller SSIS/SSAS. Har du jobbat mer mot analytics-sidan är erfarenhet inom verktygen PowerBI, Qlik och Tableau meriterande, men vi ser gärna att du även där har erfarenhet att jobba med ETL-utveckling då konsulterna ofta tar ett helhetsansvar gentemot kunderna och deras lösningsmiljöer. Om du har kunskap inom källdatasystem för ERP och CRM som exempelvis SAP, Salesforce, Visma eller liknande ser vi det som meriterande. Du har ett stort intresse för problemlösning och teknik och brinner särskilt för bryggan mellan verksamhet och IT. Du arbetar för att förstå deras behov på djupet, både tekniskt och organisatoriskt, och trivs i en konsultroll där relationsbyggande och ett framstående kundbemötande ständigt står i fokus. För att trivas i rollen tror vi att du känner igen dig i följande kompetenser: Kommunikativ och social – du räds inte för att ta kontakt med nya människor och utvecklas och växer i samarbetet med andra Flexibel – du ser värdet i att anpassa arbetet utefter kundens önskemål och krav, och ser positivt på att arbeta med varierande och föränderliga projekt Nyfiken och driven – du har en stark drivkraft att utmanas och utvecklas Självständig – du har en vana av att driva ditt arbete framåt och har ett gott självledarskap Låter rollen som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Upplägg: Anställning direkt hos Data Distillery. A-hub hjälper till med rekryteringsprocessen och vid eventuella frågor kontakta Love Fransson på [email protected] Placering: På Data Distillerys kontor på Dospace Stora Torget i centrala Linköping. Start: Efter sommaren eller enligt överenskommelse.

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Sommarjobba som agent på Responda Group!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt. Om tjänsten Vi söker nya kollegor till vårt fina och nyöppnade kontor i Linköping för sommaren, start enligt överenskommelse. Våra avdelningar har olika inriktningar så som kundservice och kundservice med inriktning försäljning. Beroende på ditt intresse så försöker vi matcha dig till rätt avdelning så att vi på så sätt skapar ett fint samarbete mellan varandra. Arbetstiderna är varierande beroende på vilken avdelning du arbetar inom. Vi erbjuder både arbete dagtid måndag-fredag för vissa av våra avdelningar, men även kvällar, helger och nätter hos andra avdelningar. Du kommer tillhöra ett team med kollegor som arbetar med lika arbetsuppgifter som dig. Varje team består av en engagerad Team Manager. För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas in till oss. Dina arbetsuppgifter Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar Mail och chattkontakt på vissa avdelningar Administrativt arbete Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare. Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen. Krav för tjänsten är: Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska Har en god datorvana Kan jobba under sommaren Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Processoperatör sökes till Lantmännen
Jobandtalent Sweden AB
Processoperatörer, pappersmassa

Dina arbetsuppgifter Som processoperatör kommer du att ansvara för att hantera och övervaka en process-styrd anläggning. Du kommer att utföra arbetsuppgifter som är kopplade till att reglera och styra processen för att säkerställa optimal prestanda och kvalitet. Vem söker vi? Vi söker dig som har erfarenhet av och kan hantera en process-styrd anläggning. Du bör ha antingen en processutbildning, styr- och reglerutbildning eller motsvarande teknisk utbildning samt några års erfarenhet inom process-styrning. Om oss Lantmännen är en etablerad och ledande aktör inom sin bransch. Med fokus på processstyrning och teknisk kompetens erbjuder de en spännande och utvecklande arbetsmiljö för den som vill vara en del av framtidens industriella lösningar. Ansökan och kontaktuppgifter För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta Account Manager Tolga Demir via e-post: [email protected]. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Business Intelligence Consultant till Catigo
A Hub AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Vill du vara en del av ett konsultbolag inom BI där helheten och innovation står i fokus? Vill du få möjlighet och tid till att vidareutveckla dig inom området – på riktigt? Catigo i centrala Linköping söker en Business Intelligence Consultant, med fokus på visualisering och rapportdesign, som vill hjälpa verksamhetens kunder att ta kontroll över sin data och omvandla den till värdefulla insikter. Catigo arbetar med hela BI-processen, från strategi till teknisk implementation, och de vill ha med dig på sin resa! OM BOLAGET Catigo är det annorlunda BI-företaget som arbetar med helheten och med kundens verklighet som främsta drivkraft. Vi är ett sammansvetsat gäng BI-konsulter som gemensamt har kompetensen längs hela BI-processen – från att förstå kundens strategi och vardag till insikten att en leverantörs styrka märks först när de har problem. Insikten om vikten av helheten kombinerat med vårt genuina intresse för ny teknologi och innovation skapar framgång över tid. Catigos BI-konsulter hjälper deras kunder att ta kontroll över sin data och göra den till en naturlig del av vardagen. Genom att säkerställa det får kunden rätt beslutsunderlag och kan fatta datadrivna beslut för att driva sina verksamheter! OM ROLLEN Som Business Intelligence Consultant på Catigo erbjuds du en kundnära, spännande och variationsrik roll. En viktig del är att förstå kundens verksamhet, affär och behov – där du spelar en viktig roll i att identifiera deras BI-behov. Du kommer samarbeta med andra BI-specialister, backend-utvecklare och affärskonsulter för att skapa effektiva och insiktsfulla lösningar. I rollen kommer du främst ha fokus på att: skapa BI-rapporter och dashboards som gör komplex data lättförståelig arbeta med rapportdesign och kognitivt korrekt visualisering för att optimera användarupplevelsen säkerställa datakvalitet och korrekt rapportering förstå och analysera datalager för att bygga effektiva rapportlösningar förstå hela BI-processen, från datainsamling till färdig analys KVALIFIKATIONER Vi tror att du har flerårig arbetslivserfarenhet inom Business Intelligence med fokus på rapportering och visualisering. Catigo värdesätter högt att du har egna visioner, tankar och drivkraft då du kommer få stor möjlighet att påverka både din egen och Catigos framtida utveckling. För att passa och trivas i rollen tror vi att du har: mycket goda kunskaper i beslutstödsplattformar, som exempelvis BusinessObjects, Power BI, Qlik och/eller Tableau ett öga för tydlig och användarvänlig rapportdesign erfarenhet av databaser och SQL mycket goda kunskaper i svenska och engelska VEM ÄR DU? Catigo värdesätter personligt driv och intresse. Vi tror att du har ett stort teknikintresse där du både tycker det är kul samt har lätt för att ta till dig ny information. Som person är du självgående och van vid att ta egna initiativ. Samtidigt är du en lagspelare som gillar samarbete samt att dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter till kollegorna. Vi tror också att du är flexibel och trivs i en föränderlig miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Som konsult på Catigo behöver du även vara relationsbyggande och kommunikativ då dialoger med såväl kollegor som kunder är en del av din vardag. CATIGO ERBJUDER Catigo har idag 17 medarbetare och som mindre organisation erbjuder de en dynamisk tillvaro med korta beslutsvägar. Du erbjuds en stor möjlighet att påverka såväl din egen som företagets utveckling. På Catigo har du en väl avvägd beläggning som möjliggör och skapar förutsättningar för utveckling. Du har kontinuerligt tid avsatt tid för egen fortbildning, samt att du ges möjlighet att förverkliga egna idéer eller projekt. Detta ger dig en unik möjlighet att fördjupa din expertis, bredda dig eller att förverkliga dina drömmar! Utöver det erbjuds du en bra fast lön kombinerat med en gemensam bonus beroende på måluppfyllnad – som sedan delas ut både i pengar och gemensamma resor. ÖVRIGT Upplägg: Anställning direkt hos Catigo. A-hub hjälper till med rekryteringsprocessen och vid eventuella frågor kontakta Love Fransson på [email protected] eller Sebastian Dejler på [email protected] Placering: På Catigos kontor i centrala Linköping. Catigo erbjuder hybrid med möjlighet att jobba hemifrån två dagar i veckan. Start: Omgående eller enligt överenskommelse.

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Data Engineer till Catigo
A Hub AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du vara en del av ett konsultbolag inom BI där helheten och innovation står i fokus? Vill du få möjlighet och tid till att vidareutveckla dig inom området – på riktigt? Catigo i centrala Linköping söker en Data Engineer som vill hjälpa verksamhetens kunder att ta kontroll över sin data och omvandla den till värdefulla insikter. Catigo arbetar med hela BI-processen, från strategi till teknisk implementation, och de vill ha med dig på sin resa! OM BOLAGET Catigo är det annorlunda BI-företaget som arbetar med helheten och med din verklighet som främsta drivkraft. Vi är ett sammansvetsat gäng BI-konsulter som gemensamt har kompetensen längs hela BI-processen – från att förstå kundens strategi och vardag till insikten att en leverantörs styrka märks först när kunden har problem. Insikten om vikten av helheten kombinerat med vårt genuina intresse för ny teknologi och innovation skapar framgång över tid. Catigos konsulter hjälper deras kunder att ta kontroll över sin data och göra den till en naturlig del av vardagen. Genom att säkerställa det får kunden rätt beslutsunderlag och kan fatta datadrivna beslut för att driva sina verksamheter! OM ROLLEN Som Data Engineer på Catigo erbjuds du en kundnära, spännande och variationsrik roll. En viktig del är att förstå kundens verksamhet, affär och behov – där du spelar en viktig roll i att identifiera deras BI-behov. Du kommer samarbeta med andra BI-specialister, frontend-utvecklare och affärskonsulter för att skapa effektiva och insiktsfulla lösningar. I rollen kommer du främst att ha fokus på att: arbeta med databaser, SQL och ETL-processer för att hantera och transformera data designa, bygga och optimera datalager och dataflöden strukturera och tillrättalägga data för analys och rapportering förstå hela BI-processen, från datainsamling till färdig analys arbeta i både on-prem och molnlösningar KVALIFIKATIONER Vi tror att du har flerårig arbetslivserfarenhet inom Business Intelligence med fokus på Data Engineering och Analytics. Catigo värdesätter högt att du har egna visioner, tankar och drivkraft då du kommer få stor möjlighet att påverka både din egen och Catigos framtida utveckling. För att passa och trivas i rollen tror vi att du har: mycket goda kunskaper i databaser, SQL god förståelse för datamodellering och ETL-processer erfarenhet av beslutstödsplattformar, som exempelvis BusinessObjects, Power BI, Qlik och/eller Tableau mycket goda kunskaper i svenska och engelska Har du erfarenhet av AI/ML är detta självklart meriterande, men inget krav. Är du även nyfiken på Snowflake, Azure Fabric och/eller Databricks är det ett plus. Hos Catigo får du chansen att utforska nya tekniker som just du är intresserad av! VEM ÄR DU? Catigo värdesätter personligt driv och intresse. Vi tror att du har ett stort teknikintresse där du både tycker det är roligt och har lätt för att ta till dig ny information. Som person är du självgående och är van vid att ta egna initiativ. Samtidigt är du en lagspelare som gillar samarbete samt att dela med av dina kunskaper och erfarenheter till kollegorna. Vi tror också att du är flexibel och trivs i en föränderlig miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Som konsult på Catigo behöver du även vara relationsbyggande och kommunikativ då dialoger med såväl kollegor som kunder är en del av din vardag. CATIGO ERBJUDER Catigo har idag 17 medarbetare och som mindre organisation erbjuder de en dynamisk tillvaro med korta beslutsvägar. Du erbjuds en stor möjlighet att påverka såväl din egen som företagets utveckling. På Catigo har du en väl avvägd beläggning som möjliggör och skapar förutsättningar för utveckling. Du har kontinuerligt tid avsatt tid för egen fortbildning, samt att du ges möjlighet att förverkliga egna idéer eller projekt. Detta ger dig en unik möjlighet att fördjupa din expertis, bredda dig eller att förverkliga dina drömmar! Utöver det erbjuds du en bra fast lön kombinerat med en gemensam bonus beroende på måluppfyllnad – som sedan delas ut både i pengar och gemensamma resor. ÖVRIGT Upplägg: Anställning direkt hos Catigo. A-hub hjälper till med rekryteringsprocessen och vid eventuella frågor kontakta Love Fransson på [email protected] eller Sebastian Dejler på [email protected] Placering: På Catigos kontor i centrala Linköping. Catigo erbjuder hybrid med möjlighet att jobba hemifrån två dagar i veckan. Start: Omgående eller enligt överenskommelse.

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025