Skandiabanken söker handläggare inom kundservice

Skandiabanken - Det mesta för de flesta Här kan din insats göra verklig skillnad. Det kräver förstås ditt engagemang och din vilja att utveckla dig själv, kollegorna och affären. Hos oss blandas lång erfarenhet med nya tankar och idéer - vi vill framåt och ge långsiktigt värde. Vi bryr oss på riktigt, om jobbet och om varandra, så vi kan prestera och samtidigt må bra på vägen. Nu ser vi fram emot din ansökan! Handläggare kundservice Bank | Skandia | Linköping Är du en person som drivs av och har ett genuint intresse för kundservice och ekonomi? Hos oss på Skandiabanken får du, utöver en god arbetsmiljö och härliga kollegor, möjlighet att utvecklas i ett arbetsklimat med stor variation och högt tempo. Är du vår nya kollega? Om tjänsten Skandiabanken är dotterbolag till försäkringsbolaget Skandia. Bankens kundservice har sin placering i ljusa fräscha lokaler i centrala Linköping. I denna roll kommer du att arbeta huvudsakligen med att svara på inkommande samtal från Skandiabankens kunder som behöver vägledning i olika ärenden som rör privatekonomi. Som handläggare jobbar man mot uppsatta mål såsom att ge bästa tänkbara service genom att informera och besvara kundens frågor, där även Skandiabankens övriga produkter och tjänster erbjuds - allt utifrån vad som kan tänkas passa bäst för varje kund! Jobbet innebär att kontinuerligt arbeta mot individuella samt teambaserade mål där service, tillgänglighet och försäljning mäts och följs upp. Arbetsuppgifter - Kundbemötande via telefon eller digitala kanaler - Samarbeta med andra avdelningar - Stötta upp i närliggande arbetsuppgifter Du erbjuds - En gedigen bankutbildning som ger dig rätt förutsättningar i din arbetsroll - Att bli en del av ett fartfyllt härligt gäng med positiv energi och god arbetsmiljö - Att få meriterande service- och bankerfarenhet där du växer på ett såväl personligt som professionellt plan - En prestigelös och flexibel lagspelare som sätter kunden först - Ansvarstagande och driven både i din egen utveckling samt verksamhetens Vi söker dig som - Har tidigare erfarenheter av ett kundnära jobb där du är van vid att ge god service - Har ett intresse för ekonomi - Har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift Meriterande - Erfarenhet inom finansbranschen - Akademisk utbildning inom ekonomi Startdatum: Snarast möjligt Anställningstyp: Heltidsanställning Arbetstider: 08:30 -17:00 OBS! Då tjänsten är säkerhetsklassad så krävs ett godkänt utdrag ur belastningsregister och UC Vi arbetar med urvalsprocessen löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Vi ser fram emot din ansökan! Kontakt av rekryteringsfirmor undanbedes då vi hanterar rekryteringen internt. Vi är tillräckligt små för att du kan göra skillnad men tillräckligt stora för att du kan växa. Vi är det ledande pensionsbolaget som tar ansvar. Hos oss är engagemang, ansvarstagande och en vilja att utvecklas några av de egenskaper vi värderar högst. Vi tror att samarbete tar oss längre än vad någon enskild person kan göra. Vi erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att våra kunder ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara friska på vägen dit. Vi erbjuder också bolån och sparande samt förenklar sparandet för våra kunder genom vår rådgivning. Av våra närmare 2 miljoner kunder är 1,4 miljoner också våra ägare. Det är deras behov och intressen som vi tar tillvara i utvecklingen av Skandia. Vi sitter inte inne med alla svaren, det är därför vi behöver din hjälp att lösa morgondagens utmaningar. Ditt bidrag kommer att märkas!

14 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Jobba i Motala och Vadstena i sommar!
NTM Media AB
Journalister m.fl.

MVT är redaktionen som erbjuder dig varierade uppdrag, en chans att vara kreativ med egna idéer och en plats mitt i händelsernas centrum. Ta chansen på den lilla tidningen med de stora möjligheterna! I rollen som reporter får du chansen att vara med och sprida kunskap, information och granska samhällsviktiga frågor som våra läsare får ta del av. På den mindre lokaltidningen får du komma nära, skriva om det som berör läsarna samtidigt som du kan göra fördjupningar och ge fler perspektiv.Här kommer du arbeta brett som nyhetsjournalist i Motala och Vadstena, två fantastiska sommarstäder där vi bevakar att från Vätternrundans cykellopp och konserter till kommunala beslut och företagsnyheter. Vi söker också reportrar med sportkompetens som är redo att bevaka allt från speedway till fotboll. Som vikarie är din huvudsakliga arbetsuppgift att skriva redaktionella texter samt ta bilder till dessa. Du får också liverapportera och producerar enklare videomaterial. Vi arbetet med digitalt fokus med tydliga mål där vi alltid har läsarna i centrum. Vi erbjuder dig ett självständigt arbete där du har stor frihet att komma med egna idéer. Samtidigt får du jobba med engagerade, duktiga och hjälpsamma kollegor som kan lära dig mycket. Är du en person som gillar tempo, har idéer och vill vara med att driva och utveckla journalistiken så kommer du att trivas hos oss! Vi söker dig som har ett stort engagemang, intresse för den lokala journalistiken och brinner för att få berätta om det som berör människors vardag. Du är nyfiken, flexibel, kan sätta dig in i nya frågor och jobbar aktivt för att dina texter ska fånga läsarnas intresse. Du är duktig på att knyta kontakter, har egna idéer och trivs att jobba i högt tempo. Du är kreativ och kommer med egna idéer och du är stilistiskt skicklig. Du har god förmåga att knyta kontakter och skapa förtroende för såväl intervjupersoner som våra läsare. B-körkort är ett krav då det förekommer bilkörning i tjänsten. Vi är en värderingsstyrd koncern som eftersträvar jämställdhet och mångfald och värdesätter därför sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Eventuella frågor om tjänsterna besvaras av Lina Handberg, chefredaktör, 0708-303618. Facklig företrädare SJF är Lillian Andersson, 0722-199566. NTM Media är ett av Sveriges största bolag för lokal media. Kärnan i vår verksamhet är en fri och oberoende journalistik som skapar lokal samhällsnytta och värnar demokrati. Vi levererar lokala nyheter idag för ett bättre samhälle imorgon. Vårt bolag består har två delar; vår redaktionella verksamhet och vår kommersiella säljorganisation. Den gemensamma grunden är vår lokalkännedom. Genom Sveriges starkaste lokala nyhetskanaler, med 18 prenumererade nyhetstitlar från Vimmerby i söder till Kiruna i norr, når vi varje dag över en miljon läsare. NTM Media ägs av NTM, en stiftelseägd koncern med hjärtat i den lokala journalistiken. Vi har inga kortsiktiga avkastningskrav, vilket gör att vi kan agera långsiktigt med främsta syfte att bedriva publicistisk verksamhet. Läs mer om vår koncern på ntm.se. Vi har höga ambitioner i vårt dagliga arbete och som arbetsgivare. Vi arbetar aktivt med vår arbetsmiljö, kompetens och ledarskap för att skapa en välmående verksamhet. Vi värdesätter mångfald och utvecklas genom att ta vara på våra medarbetares skilda erfarenheter och perspektiv, men vi samlas under en gemensam värdegrund: Vi är lyhörda, målinriktade och nyfikna och därför snabba till förändring. Vi har en positiv anda och vi är förlåtande, toleranta och inkluderande

10 januari 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Farmaceut till Valdemarsvik - extra klirr i kassan och ett varmt välkomnand

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Varför oss? 🌟Varmt välkommen till vårt familjära apotek i Valdemarsvik! Apoteket är beläget på en mindre och mysig ort med närhet till såväl vacker natur som havsmiljö, där många turister besöker oss under sommaren. I närområdet finns det vårdcentral, distriktsveterinär, bostäder, mataffärer, skärgård och våran fina Grännes IP som varit utsedd till Sveriges bästa idrottsplats. Den typiska kunden hos oss är barnfamiljer och äldre. Vi har kundnära relationer som ensamt apotek på bygden och stammisar året om. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av en farmaceut, två apotekstekniker och en säljare som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga patientrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 09.00-18.00 på vardagar. I dagsläget har vi stängt på lördagar och på söndagar men vår ambition är att ha öppet på lördagar framåt. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid och du välkomnas till Maggans region. Önskad start omgående eller enligt överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta regionchef Maggan 070-5315656. Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Stephanie Nielsen från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

10 januari 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Företagssäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 143 miljoner under 2023 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

10 januari 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Intresseanmälan - Farmaceuter till Kronans Apoteks nationella kompetenspool

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Vi söker farmaceuter till vår nationella kompetenspool!På Kronans Apotek letar vi alltid efter engagerade medarbetare till vår nationella kompetenspool. Genom att skicka in en intresseanmälan visar du ditt intresse för att bli en del av vår kompetenspool. Det ger oss möjlighet att kontakta dig med tips om lediga tjänster som matchar din profil. Vi finns i hela Sverige, från Ystad till Kiruna med strax över 500 fysiska apotek och en grym e-handel i Enköping. Nu söker vi dig som är legitimerad apotekare eller receptarie och som vill tillsammans med oss jobba för en värld som mår bra. I rollen som nationell kompetenspoolare på Kronans Apotek arbetar du på flertalet av våra apotek runt om i Sverige och nedan nämner vi bara ett ax-plock av "what’s in it for you" med att arbeta hos oss. - Jobba hos Sveriges största apoteksaktör 🧡 Ja, det är faktiskt vi på Kronans Apotek. Vi har över 550 apotek, varav 45 av dessa apotek är entreprenörsdrivna med egna ägare. - Ett hav av kollegor 🌊 Cirka 4000 fantastiska kollegor kommer du att ha omkring dig som nationell poolare hos oss. Här snackar vi ett stort kontaktnätverk och next level när det gäller möjligheten till kunskapsutbyte. - Konkurrenskraftiga löner 💰 (& lönetillägg för att du är vår nationella kompetenspoolare) Vi är väl medvetna om att alla försöker vara det bästa valet, men vi tror faktiskt att vi är det, på riktigt. - Milersättning 🚙 Men även all resväg som är över 60 minuter för dig, ser vi som betald arbetstid! - The sky is the limit 🌜 Som vi brukar säga... Och såklart beroende på vad du är intresserad av. Kanske är du framåt nyfiken på LMA rollen eller att ta dig an en apotekschefs roll hos oss? Oavsett vad, vill vi alltid prata med dig. Vi erbjuder dig en attraktiv roll som påminner om en konsulttjänst, men med fast anställning hos apoteksbranschen största aktör sett till antal apotek. Ditt viktigaste uppdrag är att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. I rollen kommer du bland annat att ge rådgivning och försäljning av läkemedel samt egenvårdsprodukter, arbeta med lagerhållning, kampanjer, administration, kvalitet och utveckling samt skapa delaktighet inom apoteken och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina olika kollegor. Till ditt dagliga stöd har du din närmsta ledare, chef för kompetenspoolen, och våra apotekschefer som har koll på vart din kompetens behövs som mest. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Körkort är ett krav för att du ska kunna ta dig till och från arbetsplatsen. Din ansökan Om detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta rekryterande chef Emir Sabanagic, mail: [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

17 december 2024
Sista ansökan:
31 december 2025