Om Rundelsgatan B-C Active Omsorg Rundelsgatan B-C tar emot ungdomar mellan 16 och 21 år som vistas i olämpliga miljöer, har provat på droger och kriminalitet, samt har svårt med relationer och känsloreglering.Vifokuserar på individuell behandling. Vårt koncept tillgodoser behov hos ungdomar som är svåra att tillfredsställa på traditionella HVB. Vi ser nu fram emot att välkomna en ny kollega som vill arbetasom ensamordnande Behandlingspedagog hos oss! Rollen som samordnande Behandlingspedagog Som samordnare arbetar du främst i verksamheten med omvårdnadsuppgifter och med att ge individen en meningsfull och innehållsrik vardag med fokus på varje individs individuella behov och önskemål. Du hjälper även verksamhetschef och Bitr. Verksamhetschef med administrativa uppgifter så som schemaläggning och bemanning, kvalitetsförbättringar, riskbedömningar och dokumentation. Som samordnare är du den viktigaste länken för att få det administrativa arbetet att införlivas i det dagliga arbetet med de individer som vistas hos oss. Du är i din roll en naturlig del i ledningsgruppen. Du fungerar som verksamhetschefens förlängda arm och har en nära kontakt med medarbetargruppen, stort fokus i ditt arbete ligger på den dagliga driften och du håller i våra dagliga planeringsmöten. Du ger stöd och service och utvecklar Rundelsgatans arbete i vården kring den enskilde. Kvalifikationer Krav: Utbildad socionom eller annan utbildning som vi bedömer likvärdig Erfarenhet från HVB God datorvana och erfarenhet av dokumentation och arbete med genomförandeplaner och riskbedömningar Har en genuin vilja att arbeta med unga människor och göra en positiv skillnad i deras liv. Är flexibel, ansvarstagande och har en god samarbetsförmåga. Behärskar svenska språket väl i både tal och skrift. Innehar B-körkort Meriterande: Handläggningserfarenhet från myndighet Tidigare erfarenheter inom arbetsledning, samordnaruppdrag inom vård och omsorg och en naturlig fallenhet för att leda och driva utveckling Grundläggande psykoterapiutbildning (steg 1) Våra ungdomars bästa är grunden till allt vi gör och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i alla våra anställningar Om rekryteringsprocessen Sista ansökningsdag 10 februari 2025. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka oss din ansökan. Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sammanfattning Roll: Samordnande Behandlingspedagog Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Tjänstgöringsgrad: Heltid Arbetstid: Dagtid Tillträde: Enligt överenskommelse Om Active Omsorg - en del av Viljan Viljan är en del av Attendo, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Det gör att vi är en trygg arbetsgivare, med många erfarna kollegor du kan lära dig av, och där vi tack vare vår storlek som arbetsgivare kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och andra förmåner, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal. Välkommen med din ansökan – tillsammans gör vi omsorgen bättre!
Vill du arbeta med spännande och utmanande projekt inom embeddedutveckling? Vi söker nu en erfaren utvecklare med kunskaper i C och C++ till vårt inhouse-team! Om rollen I denna roll kommer du att arbeta med hårdvarunära programmering i ett spännande inhouseprojekt. Du blir en viktig del av vårt team där vi utvecklar lösningar med hög teknisk komplexitet och kvalitet. Arbetet innefattar allt från programmering och automation till att bidra med innovation och förbättringar. Vi arbetar med moderna verktyg och metoder, och om du har erfarenhet av containers är det en fördel. Rollen kräver att man genomgåren säkerhetsprövning. Vi söker dig som Har minst 3 års erfarenhet av embeddedutveckling. Är skicklig på programmering i C och C++. Har erfarenhet av automation och gärna kunskaper inom containers. Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Kan genomgå och godkännas för en säkerhetsprövning. Det här erbjuder vi Ett engagerat och kompetent team som brinner för teknik. Utmanande projekt där du kan utvecklas och växa. En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att arbeta nära både hårdvara och mjukvara. Flexibilitet och fokus på balans mellan arbete och fritid. Ansökan Låter det här som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan! Vi ser fram emot att få veta mer om dig och hur du kan bidra till vårt team.
Vill du vara med och utveckla framtidens äldreomsorg tillsammans med oss? Är du undersköterska och har ett stort engagemang och en vilja att bidra till att våra boende får en kvalitativ vård och omsorg? Då är du vår nya kollega! Vad innebär jobbet som undersköterska på Norlandia Äldreomsorg? En undersköterska inom Norlandia är en värdefull nyckelperson och vi söker dig som är skicklig i din yrkesroll och som tycker om att möte människor i olika situationer. Tillsammans i teamet med sjuksköterska, rehab och chef samverkar vi kring den boende för att ge ett gott liv varje dag. Vi söker dig med ett genuint intresse för den äldre människan där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att utforma en trygg och säker personlig vård och omsorg. Du stödjer den boende i sin tillvaro och skapar förutsättningar för en trygg och meningsfull vardag. Som undersköterska ansvarar du för att ge de boende en god vård och omsorg av hög kvalitet i enlighet med vad som har överenskommits med boende i genomförandeplanen. Detta omfattar bland annat: Arbete som kontaktman utifrån Norlandias koncept Din dag. Personlig omvårdnad och omsorg och tillvarata boendes egna resurser. Arbete utifrån Norlandias koncept Smaklig måltid för att våra boende ska uppskatta maten och att måltidsupplevelsen ger guldkant i vardagen Dokumentera enligt Socialtjänstlagen; föra social journal och upprätta samt följa upp genomförandeplan. Planera, erbjuda och genomföra dagliga aktiviteter, utevistelse, underhållning, pyssel, kulturaktiviteter, m.m. såväl individuella som gruppaktiviteter Utföra serviceuppgifter såsom städning av lägenhet, tvätt av kläder, ledsagning och inköp med mera. Ta emot och utföra delegerade arbetsuppgifter såsom till exempel läkemedelsdelegering Ta ansvar i ombudsroller. Aktivt medverka i verksamhetens kvalitets- och förbättringsarbete Om Stiglötsgatans vårdboende Stiglötsgatan har 45 lägenheter fördelade på fem avdelningar, varav fyra med inriktning mot personer med demenssjukdom. Varje våning har kök, matsal/vardagsrum och balkonger som vetter mot verksamhetens egen trädgård.I gemensamhetsutrymmen finns goda möjligheter till umgänge, trevliga måltider och aktiviteter. I trädgården finns möjlighet till utevistelse och utomhusaktiviteter. Socialstyrelsens brukarundersökningen 2024 visar att 100% av de boende upplever ett bra bemötande på Stiglötsgatan. För mer information om vårt äldreboende besök www.norlandia.se/norlandia-aldreomsorg/stiglotsgatan-norlandia-aldreboende Vi erbjuder dig: Kompetensutveckling Friskvårdsbidrag Rabatter och erbjudande på våra hotell och stuganläggningar samt rabatt på Norwegianflyg Systematiskt arbeteför att nå den bästa arbetsmiljön där vi tillsammans skapar en trivsam arbetsplats med stor arbetsglädje Kollektivavtal via arbetsgivarorganisationen Almega Bransch F vilket även omfattar pensionsavsättning och försäkring Vem söker vi? För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som vill göra skillnad och vill bidra till att skapa ett Gott Liv – Varje dag för våra boende. Vi ser gärna att du är flexibel, ansvarstagande, ödmjuk och lyhörd.Du ska trivas med att samarbeta med andra samt ha en förmåga att anpassa din kommunikation utifrån mottagaren och skapa förtroende. Du bidrar till ett positivt arbetsklimat och delar vår värdegrund. Du behöver habevis om rätt att använda yrkestiteln undersköterska från Socialstyrelsen Det är starkt meriterande omdu har tidigare erfarenhet inom vård och omsorg Du behöver ha goda kunskaper inom dokumentation Du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift Vi ser gärna att du har god datorkunskap/datorvana Vi vill att du har god kännedom om de nationella kvalitetsregister som är aktuella för verksamheterna Om Norlandia Äldreomsorg Vi är ett familjeägt företag med mer än 15 års erfarenhet av äldreomsorg. Vi erbjuder spännande arbetsplatser från Boden i norr till Malmö i söder. I dagsläget driver vi ett 50-tal äldreboenden med huvudkontor i Stockholm och ett ekonomi- och lönekontor i Skene. Våra ledord Gott liv - varje dag innebär att våra medarbetare arbetar nyfiket, engagerat och uppmuntrande där den boendes individuella behov och önskemål ständigt är i fokus. Övrig information Anställningsform: tillsvidaretjänst. Omfattning: 75%. Arbetstid: dag, kväll och helger. Tillträde: omgående eller enligt överenskommelse. Provanställning: vi tillämpar6 månadersprovanställning Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag:2025-02-28. Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Teamledare: Zaman Wali Shirza Telefonnummer: 010-761 29 89 E-postadress: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 143 miljoner under 2023 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Vi söker en besiktningstekniker till Carspect Mjärdevi i Linköping. Arbetsuppgifter Som besiktningstekniker hos oss är du en viktig person för företagets fortsatta utveckling och varumärke. Du genomför grundliga kontroller av fordon för att se om de uppfyller de säkerhetskrav som är uppställda av våra myndigheter. Tillsammans med dina kollegor ser du till att besiktningsprocessen fungerar smidigt. Du träffar hela tiden nya kunder och arbetstempot är tidvis högt. Vem är du Vi söker främst dig som redan är certifierad besiktningstekniker eller har haft certifikat tidigare. Om du inte redan är certifierad besiktningstekniker kan vi erbjuda dig utbildning. För att bli certifierad besiktningstekniker krävs: - Dokumenterad erfarenhet eller lämplig utbildning inom området - B-körkort utan begränsning - Teknisk fordonskunskap - Grundläggande datakunskaper Med din professionalism, yrkesstolthet och vilja att sätta kunden i centrum kommer du att påverka kundernas val av station idag och i framtiden. Du är ansvarsfull, noggrann och kan förmedla information på ett trevligt och tydligt sätt. Du är van att ibland arbeta i en hektisk miljö. Du har mycket goda kunskaper i svenska. Vi erbjuder - En betydelsefull roll där din insats gör skillnad för kollegor och kunder. - Ett utåtriktat arbete med många kundkontakter. - Ett arbete i en humanistisk arbetsmiljö där mjuka värden uppskattas. Förutom marknadsmässig lön har du möjlighet till bonus. Vi har kollektivavtal som bland annat inkluderar pensionsavsättning, grupplivförsäkring, arbetsskadeförsäkring och extra lön vid föräldraledighet. Vi har dessutom arbetstidsförkortning om 58 timmar/år och friskvårdsbidrag. Välkommen med din ansökan! Carspect öppnade sin första besiktningsstation 1 juli 2010, samma datum som den svenska besiktningsmarknaden öppnade för konkurrens. Vi utför omkring en miljon besiktningar per år på våra drygt 118 besiktningsstationer runt om i landet. Utöver kontroll -och registreringsbesiktningar av lätta fordon erbjuder vi frivilliga tester. Vi mäter kontinuerligt kundnöjdhet och våra kunder är mycket nöjda med oss. Carspect har omkring 330 anställda som representerar en stor etnisk och kulturell mångfald samt ett brett åldersspann. Vi främjar en jämn könsfördelning. Våra anställda får kontinuerlig fortutbildning, exempelvis utbildning i nya föreskrifter som påverkar företaget och teknisk fortbildning. Välkommen att växa med Carspect!
Skandiabanken - Det mesta för de flesta Här kan din insats göra verklig skillnad. Det kräver förstås ditt engagemang och din vilja att utveckla dig själv, kollegorna och affären. Hos oss blandas lång erfarenhet med nya tankar och idéer - vi vill framåt och ge långsiktigt värde. Vi bryr oss på riktigt, om jobbet och om varandra, så vi kan prestera och samtidigt må bra på vägen. Nu ser vi fram emot din ansökan! Handläggare kundservice Bank | Skandia | Linköping Är du en person som drivs av och har ett genuint intresse för kundservice och ekonomi? Hos oss på Skandiabanken får du, utöver en god arbetsmiljö och härliga kollegor, möjlighet att utvecklas i ett arbetsklimat med stor variation och högt tempo. Är du vår nya kollega? Om tjänsten Skandiabanken är dotterbolag till försäkringsbolaget Skandia. Bankens kundservice har sin placering i ljusa fräscha lokaler i centrala Linköping. I denna roll kommer du att arbeta huvudsakligen med att svara på inkommande samtal från Skandiabankens kunder som behöver vägledning i olika ärenden som rör privatekonomi. Som handläggare jobbar man mot uppsatta mål såsom att ge bästa tänkbara service genom att informera och besvara kundens frågor, där även Skandiabankens övriga produkter och tjänster erbjuds - allt utifrån vad som kan tänkas passa bäst för varje kund! Jobbet innebär att kontinuerligt arbeta mot individuella samt teambaserade mål där service, tillgänglighet och försäljning mäts och följs upp. Arbetsuppgifter - Kundbemötande via telefon eller digitala kanaler - Samarbeta med andra avdelningar - Stötta upp i närliggande arbetsuppgifter Du erbjuds - En gedigen bankutbildning som ger dig rätt förutsättningar i din arbetsroll - Att bli en del av ett fartfyllt härligt gäng med positiv energi och god arbetsmiljö - Att få meriterande service- och bankerfarenhet där du växer på ett såväl personligt som professionellt plan - En prestigelös och flexibel lagspelare som sätter kunden först - Ansvarstagande och driven både i din egen utveckling samt verksamhetens Vi söker dig som - Har tidigare erfarenheter av ett kundnära jobb där du är van vid att ge god service - Har ett intresse för ekonomi - Har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift Meriterande - Erfarenhet inom finansbranschen - Akademisk utbildning inom ekonomi Startdatum: Snarast möjligt Anställningstyp: Heltidsanställning Arbetstider: 08:30 -17:00 OBS! Då tjänsten är säkerhetsklassad så krävs ett godkänt utdrag ur belastningsregister och UC Vi arbetar med urvalsprocessen löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Vi ser fram emot din ansökan! Kontakt av rekryteringsfirmor undanbedes då vi hanterar rekryteringen internt. Vi är tillräckligt små för att du kan göra skillnad men tillräckligt stora för att du kan växa. Vi är det ledande pensionsbolaget som tar ansvar. Hos oss är engagemang, ansvarstagande och en vilja att utvecklas några av de egenskaper vi värderar högst. Vi tror att samarbete tar oss längre än vad någon enskild person kan göra. Vi erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att våra kunder ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara friska på vägen dit. Vi erbjuder också bolån och sparande samt förenklar sparandet för våra kunder genom vår rådgivning. Av våra närmare 2 miljoner kunder är 1,4 miljoner också våra ägare. Det är deras behov och intressen som vi tar tillvara i utvecklingen av Skandia. Vi sitter inte inne med alla svaren, det är därför vi behöver din hjälp att lösa morgondagens utmaningar. Ditt bidrag kommer att märkas!
Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Vi söker farmaceuter till vår nationella kompetenspool!På Kronans Apotek letar vi alltid efter engagerade medarbetare till vår nationella kompetenspool. Genom att skicka in en intresseanmälan visar du ditt intresse för att bli en del av vår kompetenspool. Det ger oss möjlighet att kontakta dig med tips om lediga tjänster som matchar din profil. Vi finns i hela Sverige, från Ystad till Kiruna med strax över 500 fysiska apotek och en grym e-handel i Enköping. Nu söker vi dig som är legitimerad apotekare eller receptarie och som vill tillsammans med oss jobba för en värld som mår bra. I rollen som nationell kompetenspoolare på Kronans Apotek arbetar du på flertalet av våra apotek runt om i Sverige och nedan nämner vi bara ett ax-plock av "what’s in it for you" med att arbeta hos oss. - Jobba hos Sveriges största apoteksaktör 🧡 Ja, det är faktiskt vi på Kronans Apotek. Vi har över 550 apotek, varav 45 av dessa apotek är entreprenörsdrivna med egna ägare. - Ett hav av kollegor 🌊 Cirka 4000 fantastiska kollegor kommer du att ha omkring dig som nationell poolare hos oss. Här snackar vi ett stort kontaktnätverk och next level när det gäller möjligheten till kunskapsutbyte. - Konkurrenskraftiga löner 💰 (& lönetillägg för att du är vår nationella kompetenspoolare) Vi är väl medvetna om att alla försöker vara det bästa valet, men vi tror faktiskt att vi är det, på riktigt. - Milersättning 🚙 Men även all resväg som är över 60 minuter för dig, ser vi som betald arbetstid! - The sky is the limit 🌜 Som vi brukar säga... Och såklart beroende på vad du är intresserad av. Kanske är du framåt nyfiken på LMA rollen eller att ta dig an en apotekschefs roll hos oss? Oavsett vad, vill vi alltid prata med dig. Vi erbjuder dig en attraktiv roll som påminner om en konsulttjänst, men med fast anställning hos apoteksbranschen största aktör sett till antal apotek. Ditt viktigaste uppdrag är att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. I rollen kommer du bland annat att ge rådgivning och försäljning av läkemedel samt egenvårdsprodukter, arbeta med lagerhållning, kampanjer, administration, kvalitet och utveckling samt skapa delaktighet inom apoteken och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina olika kollegor. Till ditt dagliga stöd har du din närmsta ledare, chef för kompetenspoolen, och våra apotekschefer som har koll på vart din kompetens behövs som mest. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Körkort är ett krav för att du ska kunna ta dig till och från arbetsplatsen. Din ansökan Om detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta rekryterande chef Emir Sabanagic, mail: [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 2951 till 2957 av 2957 jobb