Uppdragschef inom personlig assistans
Kura Omsorg i Sverige AB
Övriga administrations- och servicechefer

Vi söker en kollega för ett vikariat från sep 2025 till april 2026 och söker dig som också vill göra varje enskilt liv rikare, varje dag. Vi söker dig som motiveras av att arbeta med människor, kvalitet, utveckling och vars hjärta klappar extra hårt för omsorg. Som uppdragschef hos oss har du ansvaret för helheten kring våra kunders personliga assistans. Du säkerställer, genom vårt dagliga arbete med både upplevd och formell kvalitet, att dina assistansuppdrag upprätthåller god kvalitet och standard. Dina kontaktytor är både internt med centrala stödfunktioner samt externt med exempelvis Försäkringskassan, kommuner, fackliga organisationer mfl. Du är också chef och ledare för våra personliga assistenter där du är en motiverande, trygg och tydlig ledare med våra medarbetare i fokus. I rollen ingår arbetsuppgifter kopplade till: Kvalitetsarbetet och dokumentation Ekonomi och budget Personalansvar och medarbetarprocesser för dina kunders assistenter Arbetsmiljöfrågor Vi söker dig som: Trivs i en ansvarsfull ledarroll Föredrar sociala sammanhang och att skapa relationer Är serviceminded och en pedagogisk kommunikatör Gillar självständigt arbete samtidigt som du har en god samarbetsförmåga Är strukturerad, duktig på att planera och lösningsfokuserad Har grundläggande förståelse kring ekonomi och budget Kvalifikationer: Relevant utbildning inom vård-och omsorg, beteendevetenskap, HR, ekonomi eller annan utbildning/erfarenhet som vi anser är motsvarande Har tidigare chefs och/eller ledarerfarenhet, gärna från personalintensiv verksamhet Van att jobba arbeta administrativt i olika system Har B-körkort Gärna har erfarenhet av en liknande roll, eller erfarenhet av arbete inom LSS / Personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsvariationer, det ser vi som meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, engagemang och driv att vilja utvecklas i din yrkesroll tillsammans med oss. Mer om tjänsten: Tjänsten utgår från vårt kontor i Örnsköldsvik. Tjänsten är heltid och ett vikariat från sep 2025 till april 2026. Arbetet är förlagt måndag till fredag, där det även kan tillkomma arbete förlagt på kvällstid i form av möten och kundaktiviteter. Resor ingår i tjänsten där övernattning kan förekomma. Tillträde: September 2025, enligt överenskommelse. Vid frågor och mer om rekryteringen Sista ansökningsdag är den 17 juli 2025. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag! Med hä Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Susan Parling; [email protected]. Med hänsyn till semestertider kan svar på din ansökan dröja, men vi återkopplar som senast när rekryteringen är avslutad. Personlighetstester under rekryteringen Under rekryteringen kan vi genomföra personlighetstester som en del i vår urvalsprocess. Tester gör urvalsprocessen mer träffsäker och rättvis för dig som söker arbete hos oss och återkopplar till det som är relevant för tjänsten. Om du går vidare till detta steg får du länkar skickade till dig, och återkopplingen sker automatiskt via systemet direkt efter genomförda tester. Om oss Kura Omsorg har fyra assistanskontor i Örebro, Trollhättan, Örnsköldsvik och Lidköping. På våra kontor arbetar uppdragschefer, jurister, ekonomi- och löneansvariga, administratörer samt chefer. De tillsammans med våra personliga assistenter, ca 1100 anställda som finns utspridda över hela landet, verkar varje dag för ett värdefullt och intressant liv utifrån varje enskild persons specifika förutsättningar för våra 250 kunder. Läs mer om oss här: www.kuraomsorg.se En del av Team Olivia Vi ingår i koncernen Team Olivia som har utvecklats till ett ledande omsorgsföretag med etablerade bolag under lokala varumärken. Vi har verksamheter i Sverige och Danmark där vi inom Team Olivia är meningsfullt olika, men vi alla delar samma ambition att få möjligheten att hjälpa fler till en meningsfull vardag på sina villkor.  Läs mer om Team Olivia här: www.teamolivia.se

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Säljare till Västernorrlands län

Vi söker Dig som Vill vara med och skapa historia på vår fortsatt spännande resa inom NCH Europes affärsområde Lubricants. Du har passion och glädje för försäljning och kundrelationer – du får gärna ha en ”let’s go get it” attityd. För rollen är det inget krav att du har erfarenhet av smörjmedel eller försäljning sedan tidigare, men gärna bevisade goda resultat i tidigare roller och att du bor i Västernorrlands län med Sundsvall som utgångspunkt. Vilka är NCH? NCH Corporation är ett globalt företag med familjekänsla, som erbjuder samma fördelar som ett internationellt företag med de personliga relationerna som ett litet företag. NCH Europe ingår i den internationella koncernen NCH Corporation. Vi bygger relationer med kunder inom olika industrier (ex. tillverkning, gruvdrift och transport) och tillhandahåller förstklassiga smörjmedel, bränsletillsatser, motoroljor och mycket mer. Med mer än 8500 anställda över hela världen och verksamhet på flera kontinenter, är vi en perfekt plats för dig att visa vad du går för när du utvecklas, växer och formar din karriär. Vad innebär rollen? Det här är ett säljjobb som skiljer sig från mängden. Vår grundvärdering är "people doing business with people”. Vi är en värderingsstyrd organisation med högpresterande och stödjande arbetskultur. Som säljare på NCH Europe inom plattformen Lubricants, kommer du att vara ute och besöka våra kunder för att ta reda på hur vi kan skapa värden till deras verksamhet. Du trivs lika bra på verkstadsgolvet som du gör på kundens kontor. Även om du har titeln säljare behöver kunden se dig som en partner under hela säljprocessen. Detta innebär en varierande vardag som ställer krav på effektivitet och eget driv. Du representerar och demonstrerar några av branschens bästa produkter. Det handlar om att förstå kundens verksamhet och hitta lösningar för deras behov. För att uppnå detta krävs det att du bygger upp ett brett kontaktnät hos kunden och är duktig på att bygga långsiktiga kundrelationer. Vi erbjuder dig: Ett internationellt och innovativt företag med högkvalitativa premiumprodukter En introduktion med successiv upptrappning i kompetensutveckling, med praktiskt arbete ute i fält där du får coaching och stöd av din närmaste försäljningschef En unik kombination av självständighet och kamratskap där du är en del av ett team En roll med utvecklingsmöjligheter och karriärplan Marknadens främsta CRM-system Friskvårdsbidrag Bilersättning och kollektivavtal Förväntad årsinkomst: 1:a året 500.000 SEK, 2:a året 600.000+ SEK Vi önskar att du: Har en ”go get it” attityd med en medryckande energi. Din personlighet kommer att vara avgörande för rollen Är van vid att arbeta självständigt men uppskattar också att bidra och utvecklas i ett vinnande team Trivs med människor och tycker det är roligt att bygga relationer med nya och befintliga kunder Pratar och skriver flytande svenska samt har bra kunskaper i engelska Har en komplett gymnasieexamen Har grundläggande datorkunskaper Eftergymnasiala studier är meriterande Har B-körkort Tycker du om att träffa människor och bygga relationer? Inte rädd för att bli lite smutsig om händerna och dessutom är morgonpigg? Då är det här verkligen något för dig! Tveka inte att ansöka redan idag. Ansökningarna hanteras löpande. För mer info om tjänsten är du välkommen att ringa Filip Ahlström på 070-634 60 00. Skicka ditt CV och din ansökan så snart som möjligt till [email protected] Tjänsten tillsätts så snart vi har hittat rätt person.

17 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Personliga assistenter, timvikarier/sommarvikarier, till 5-årig flicka i...
Kura Omsorg i Sverige AB
Personliga assistenter

På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Kura Omsorg söker personliga assistenter till vår 5-åriga kund i Vännäs. Här får du ett flexibelt extrajobb där du kan arbeta vid behov under dagtid, kvällstid och vaken natt både på vardagar och helger. Med sommaren runt hörnet söker vi även dig som vill arbeta under sommarmånaderna. Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion så snart som möjligt. OM KUNDEN Vår kund är en glad flicka med glimten i ögat. Arbetsplatsen är förlagd till hennes hem där hon lever tillsammans med sina två mammor och syskon. Förbered dig på dagar med mycket fart och fläkt! Arbetsuppgifterna består främst av omvårdnad och övervakning av syresättning. Det finns mycket tydliga (skriftliga) rutiner och stöd både i arbetsverktyg, men också av kollegan då man alltid jobbar dubbelt under sina arbetspass. Du och dina kollegor är viktiga personer för hennes utveckling, då ni både hjälper henne med daglig träning och kommunikation. ÄR DU DEN VI SÖKER?  Du som söker bör vara barnkär, lyhörd och ansvarstagande. Du har med fördel en del tidigare erfarenhet med dig in i tjänsten, både arbets- och livserfarenhet. Arbetsuppgifterna kräver att du klarar av att hålla stort fokus i de olika momenten. Du arbetar i en stor personalgrupp och samarbetsförmåga är därför av stor vikt. Vi ser vidare att du som söker är flexibel och kan hoppa in med kort varsel vid dina kollegors frånvaro. KRAV Ej allergisk mot pälsdjur MERITER Vårderfarenhet Trackerfarenhet Körkort Sysselsättningsgrad: Timvikarier och sommarvikarier. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

17 juni 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Personlig assistent på 90-100% dagtid sökes till 20-årig tjej
Kura Omsorg i Sverige AB
Personliga assistenter

På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Kura Omsorg söker dig som vill arbeta som personlig assistent på cirka 90-100% under dagtid hos vår kund i Örnsköldsvik. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Kl. 07:45-15:15 på vardagar under vistelse på daglig verksamhet. Enligt överenskommelse finns det även möjlighet att jobba efm/kväll när kunden har olika aktiviteter och kan således generera i fasta pass på schemat. Under röda dagar eller helger så sker arbete i överenskommelse utifrån kundens aktiviteter då man som assistent ej jobbar i kundens hem. Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Vår kund är en kvinna i 21-årsåldern med autism och intellektuell funktionsnedsättning. Hon använder sig av kommunikationshjälpmedel för att lättare kunna kommunicera men kan uttrycka sig verbalt. Hon uppskattar att man är tålmodig och lyhörd inför hennes behov. Arbetsuppgifterna består av att man är tillsammans med kunden på daglig verksamhet måndag till fredag. Vidare tycker kunden om att simma, gunga och promenera samt att göra mindre utflykter när tillfälle ges. ÄR DU DEN VI SÖKER?  Vår kund söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du som person vara lugn och trygg. Vi ser positivt på om du har tidigare vårderfarenhet, och om du dessutom är utbildad undersköterska eller har erfarenhet att jobba lågaffektivt är det meriterande. KRAV Tåla klor/simkunning Vårderfarenhet eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig MERITER Vårdutbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig Tillgång till bil Erfarenhet av att jobba lågaffektivt Sysselsättningsgrad: Cirka 90-100%. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

17 juni 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Sjuksköterska till Mellannorrlands Hospice!
Mellannorrlands Hospice AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Är du intresserad av att jobba i en lärorik och harmonisk miljö med hjälpsamma och trevliga kollegor? Vi söker nu en sjuksköterska till vårt team. Mellannorrlands Hospice är en idéburen vårdgivare utan vinstintresse. Vi ägs till 100 % av den allmännyttiga Insamlingsstiftelsen Mellannorrlands Hospice. I en vacker miljö vid friluftsområdet Sidsjön i Sundsvall vårdar vi dygnet runt upp till 14 gäster med behov av specialiserad palliativ vård. Vi är ca 30 anställda och ett 30-tal volontärer. Erfarenhet av palliativ vård är meriterande, men vi söker framför allt dig som känner dig trygg i din yrkesroll, kan möta människor i kris, kan hantera svåra samtal och har ett inre lugn. Som sjuksköterska är du en viktig del i teamet och delaktig i det nära omvårdnadsarbetet. På Mellannorrlands Hospice får du möjlighet att vidareutvecklas i din yrkesroll tillsammans med trevliga och kunniga kollegor, som gärna delar med sig av sina kunskaper och erfarenheter. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tjänstgöringsgrad och tillträde enligt överenskommelse. Sökanden kommer att kallas löpande under perioden. Mer information om Mellannorrlands Hospice finner Du på vår hemsida Välkommen att höra av dig

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Testdesigner & Automat Testare ALTEN Norr
Alten Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Just nu söker vi såväl Testdesigners som Automat Testare till ALTEN!   VI SÖKER DIG SOM 🎓   Har examen inom elektronik,mjukvara eller likvärdig 💼   Tidigare erfenheter från mjukvarutester på inbyggda system, design och dokumentation av tester 🗣    Behärskar svenska och engelska i tal och skrift.  🚗   Erfarenhet från Fordonssystem är meriterande    Rollen utförs tillsammans med vår samarbetspartner som fokuserar på testutveckling och verifiering av mjukvarubaserade funktioner i fordonssystem. Detta kräver närvaro i Örnsköldsvik minst tre dagar i veckan.   Som TESTDESIGNER jobbar du med att... Analysera krav och specifikationer för mjukvarubaserade funktioner Fastställa verifiering av kraven för att säkerställa funktion och säkerhet Skapa testfall Planera vad som ska testas och när Analysera testresultat och skapa felrapporter Utföra tester på testbänkar och i fordon   AUTOMAT TESTARE jobbar du med att... Förstå signaler Ta fram beskrivning i form av signaler Scripta i testmiljön Jobbar i VTest och vTESTstudio Kunskap av Python och C är bra   VAD VI VÄRDESÄTTER HOS DIG Vi tror du är självgående, strukturerad och lösningsfokuserad. Du är den som hittar lösningar på problem och bygger goda relationer på vägen. Du stimuleras av problemlösning och använder din kreativitet till att hitta hållbara lösningar. I din roll samverkar du med olika parter, i och med detta tror vi att du är kapabel till att skapa och bibehålla nätverk inom organisationen för att leda projektet framåt.   Vid frågor kan du kontakta Elin Karlsson Mångs, HR-partner, [email protected] eller Cecilia Adlén, konsultchef, [email protected].   VI SER FRAM EMOT DIN ANSÖKAN! VAD ERBJUDER ALTEN? Varje medarbetare är lika viktig i ALTENs framgång! Vi tror på att växa tillsammans genom att erbjuda möjligheter, utveckling och gemenskap. ALTEN verkar inom flera olika branscher, har en stor variation av uppdrag, coachande chefer och utbildning via ALTEN Academy vilket gör att det alltid kommer vara möjligt att utvecklas hos oss. Dina önskemål styr din väg framåt.   Som konsult får du både en teamkänsla i ditt uppdrag och en riktigt härlig gemenskap på ALTEN. Genom våra interna nätverk såsom Women@ALTEN och ALTEN Sports ges du möjlighet att driva frågor och aktiviteter som just du brinner för. På ALTEN tycker vi det är viktigt med balans mellan arbete och fritid, därför erbjuder vi tre extra lediga dagar per år. Hos oss är du ansluten till kollektivavtal och erbjuds förmåner så som friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar.   OM ALTEN På ALTEN-kontoret i Umeå har vi en öppen och inkluderande miljö med individen i fokus. Teamet i Umeå består av 30 medarbetare där alla individer är sig själva och tillsammans skapar en prestigelös grupp. Som ny medlem i gruppen kommer du stöttas av kollegor och chefer som ser just dig. Din chef är mån om ditt välmående och tycker det är viktigt att du känner att du har en bra balans mellan ditt arbete och din fritid. Gemenskapen bygger vi genom att vi hittar på aktiviteter så som, fredagsfrukost, kompetens AW:en, träning och festligheter.   ALTEN är ett av Europas största teknik- och IT-konsultföretag med över 57 000 anställda cirka 30 länder. Våra ingenjörer utför komplexa och mycket tekniska projekt genom hela produktutvecklingskedjan hos de främsta företagen inom flera olika branscher såsom Fordon, Försvar & Säkerhet, Energi, Industriell utrustning, Public service samt Life sciences. I Sverige är vi cirka 1300 engagerade medarbetare med 9 kontor i 9 städer - från Lund i söder till Skellefteå i norr.   ALTEN har för femte året i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen, en utmärkelse för arbetsgivare som erbjuder unika karriär- och utvecklingsmöjligheter.   Välkommen in att läsa mer om oss på alten.se

17 juni 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Farmaceut
MA-help AB
Apotekare

Tillsvidare Konsultuppdrag. Heltid/deltid (Varannan vecka). Start i juli eller enligt överenskommelse. Är du flexible farmaceut? Intresserad av tillsvidare konsultuppdrag heltid/ deltid?varannan vecka Vi står för boende, restid och reseersättning. Morano BemanningsExperten är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad farmaceut och erbjuder ett växlande arbete i både apotek / e-apotek Vi erbjuder tillsvidare konsultuppdrag i både heltid och varannan vecka. Vi står för boende, bra lön, reseersättning och milersättning. Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollen Som farmaceut kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Som farmaceut förväntas du agera med omtanke och engagemang där du på riktigt sätter kunden i centrum och där du aktivt bidrar till en förstärkt kundupplevelse. Dina kompetenser: _För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. _Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med läkemedelsfrågor. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Du har erfarenhet av att arbeta med läkemedel och omtänksam av läkemedelshantering ur ett serviceperspektiv. - Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Farmaceut
MA-help AB
Apotekare

Tillsvidare Konsultuppdrag. Heltid/deltid (Varannan vecka). Start i juli eller enligt överenskommelse. Är du flexible farmaceut? Intresserad av tillsvidare konsultuppdrag heltid/ deltid?varannan vecka Vi står för boende, restid och reseersättning. Morano BemanningsExperten är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad farmaceut och erbjuder ett växlande arbete i både apotek / e-apotek Vi erbjuder tillsvidare konsultuppdrag i både heltid och varannan vecka. Vi står för boende, bra lön, reseersättning och milersättning. Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollen Som farmaceut kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Som farmaceut förväntas du agera med omtanke och engagemang där du på riktigt sätter kunden i centrum och där du aktivt bidrar till en förstärkt kundupplevelse. Dina kompetenser: _För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. _Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med läkemedelsfrågor. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Du har erfarenhet av att arbeta med läkemedel och omtänksam av läkemedelshantering ur ett serviceperspektiv. - Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Farmaceut
MA-help AB
Apotekare

Tillsvidare Konsultuppdrag. Heltid/deltid (Varannan vecka). Start i juli eller enligt överenskommelse. Är du flexible farmaceut? Intresserad av tillsvidare konsultuppdrag heltid/ deltid?varannan vecka Vi står för boende, restid och reseersättning. Morano BemanningsExperten är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad farmaceut och erbjuder ett växlande arbete i både apotek / e-apotek Vi erbjuder tillsvidare konsultuppdrag i både heltid och varannan vecka. Vi står för boende, bra lön, reseersättning och milersättning. Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollen Som farmaceut kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Som farmaceut förväntas du agera med omtanke och engagemang där du på riktigt sätter kunden i centrum och där du aktivt bidrar till en förstärkt kundupplevelse. Dina kompetenser: _För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. _Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med läkemedelsfrågor. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Du har erfarenhet av att arbeta med läkemedel och omtänksam av läkemedelshantering ur ett serviceperspektiv. - Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Farmaceut
MA-help AB
Apotekare

Tillsvidare Konsultuppdrag. Heltid/deltid (Varannan vecka). Start i juli eller enligt överenskommelse. Är du flexible farmaceut? Intresserad av tillsvidare konsultuppdrag heltid/ deltid?varannan vecka Vi står för boende, restid och reseersättning. Morano BemanningsExperten är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad farmaceut och erbjuder ett växlande arbete i både apotek / e-apotek Vi erbjuder tillsvidare konsultuppdrag i både heltid och varannan vecka. Vi står för boende, bra lön, reseersättning och milersättning. Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollen Som farmaceut kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Som farmaceut förväntas du agera med omtanke och engagemang där du på riktigt sätter kunden i centrum och där du aktivt bidrar till en förstärkt kundupplevelse. Dina kompetenser: _För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. _Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med läkemedelsfrågor. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Du har erfarenhet av att arbeta med läkemedel och omtänksam av läkemedelshantering ur ett serviceperspektiv. - Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025