Om företaget Hotell Nivå ligger mitt i hjärtat av Boden och är ett personligt hotell med närhet till både stad och natur. Hos oss är det nära mellan kollegor, gäster och arbetsuppgifter – och varje dag bjuder på variation. Vi är stolta över att skapa en varm och välkomnande atmosfär där både gäster och medarbetare trivs. Nu söker vi en ny kollega som vill vara med och bidra till just det. ArbetsuppgifterSom Hotellreceptionist med frukostansvar är du en viktig del av vår dagliga drift. Du ansvarar för att välkomna gästerna, hantera bokningar via telefon och mail, checka in och ut, samt sköta kassahantering och fakturering. Utöver receptionsarbetet ingår även frukostservering, bar, disk, beställningar (tvätt och frukost) samt att leda och fördela städuppgifter. Då vi är ett mindre hotell kan du också behöva stötta upp inom konferensverksamhet, enklare servering och städning. Arbetet är schemalagt och innebär både vardagar och helger. Receptionens öppettider är vardagar 06:00–22:00 och helger 07:00–20:00. Vem är duVi söker dig som är glad, initiativrik och tycker om att ge service med ett leende. Du trivs med att ha många bollar i luften, gillar att ta ansvar och har en naturlig känsla för värdskap. Du är en doer som tar dig an dina uppgifter med energi och stolthet. Du behöver ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Finska är meriterande. Vi ser gärna att du har grundläggande datakunskaper och det är ett extra plus om du har arbetat i hotelldatasystem tidigare, men viktigast är att du har viljan att lära dig. Låter det intressant?Då har du chansen att bli en del av ett sammansvetsat team där din insats verkligen gör skillnad. Här får du ett flexibelt och varierat arbete i en miljö där du möter människor varje dag. Vi erbjuder en varm arbetsplats där vi hjälps åt och alltid har gästens bästa i fokus. AnsökanSysselsättningsgrad: 50–75 %. Anställningsform: Provanställning. Lönevillkor: Enligt överenskommelse. Tillträde: 2025-09-01 eller enligt överenskommelse. Har du frågor om oss, rollen och processen är du varmt välkommen att kontakta Hanna Müller, på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Vill du vara med och bidra till satsningarna kring vår tids största utmaningar, och kunna påverka och lämna över något för framtida generationer att vidareutveckla? Då är Bodens Kommun en arbetsgivare för dig! Boden ligger i Norrbottens kustland, endast 3 mil från havet mellan två älvdalar. Här bor cirka 28 000 personer. Boden är en modern småstad med närhet till det mesta vilket skapar ett givande arbets- och fritidsliv, det vi kallar närhetsliv. Boden ligger i hjärtat av en etableringsintensiv region och är en viktig del av den gröna globala samhällsomställningen. Här skapas ett samhälle i tillväxt, rustat för att möta den gröna ny industrialiseringen, med smarta och hållbara lösningar för samverkan, boende, transporter, vardagen och ett modernt företagande. Med ett starkt stöd från kompetenta kollegor och chefer, får du mod att våga prova. Hos oss får du stort förtroende i en fantastisk miljö, där det finns möjlighet att utveckla dig själv och andra. Vill du veta mer om hur det är att jobba i Bodens kommun? Då kan du läsa mer här: www.boden.se/jobbaiboden Välkommen till Unbyns skola - skolan som har en spännande resa framför sig! Idag är Unbyns skola en F-6 skola på landet, ca 1,5 mil från centrala Boden. Det går 63 elever på skolan som undervisas i B-form. Klasserna är indelade i förskoleklass, åk 1-2, åk 3-4 och åk 5-6 med ca 10-18 elever i varje klass. I väntan på vår nya moderna skola (byggstart sommaren 2025, inflytt planerad vt 2027) har vi vår verksamhet placerad i Hedens skola. Tycker du om att samverka över åldersgrupper med positiva och kompetenta kollegor är det här Din möjlighet att få vara en del av vår resa. Tillsammans planerar vi för att skapa nya möjligheter för utforskande och livslångt lärande. Skolans drivs av ett stort engagemang, samtliga pedagoger arbetar för att eleverna ska få möjligheten att utvecklas så långt som möjligt. Vi väljer att ta inspiration från natur och kultur samtidigt som vi lägger en god grund med kunskaper i ämnena. Vi arbetar tematiskt med olika uttryckssätt. Arbeten avslutas ofta med varierande redovisningar där vårdnadshavare gärna blir inbjudna. I Bodens Kommun satsar vi på byaskolorna. Legitimerade tillsvidareanställda lärare i byaskolorna får ett lönetillägg på 3000 kr. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill arbeta som lärare hos oss. Du kommer att: - vara klasslärare med mentorskap för åk 3-4 - planera, undervisa, följa upp och bedöma i bild, engelska, matematik, musik, svenska och SO. Allt arbete utgår från och är väl förankrat i Lgr 22. - anpassa verksamheten utifrån elevernas behov och ett relationellt förhållningssätt. - tillhöra ett arbetslag med trevliga kollegor som trivs med sitt jobb och gör allt för att eleverna ska trivas och få möjlighet att utvecklas. KVALIFIKATIONER Vi söker Dig som - är behörig lärare att undervisa i grundskolans åk 3-4. - är positiv, bra på att samarbeta och bygga relationer till elever, vårdnadshavare och kollegor. Tillsammans är ledordet. - tar vara på elevernas intressen och vidareutvecklar dem genom både praktiskt och teoretiskt arbete. - är flexibel och kan ställa om när verksamhetens behov förändras. - är nyfiken och vill utforska lärandet och tillgängliga lärmiljöer. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer kommer att ske fortlöpande så tveka inte, ansök idag! ÖVRIGT Utdrag från belastningsregistret krävs för anställning i skolan. Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden. Vi har rökfri arbetstid. Vi erbjuder en friskvårdstimme i veckan och ett friskvårdsbidrag. Via vår hälsoportal kan du som medarbetare boka in dig på olika friskvårdsaktiviteter ex massage, prova-på-träning, föreläsningar mm. Följ oss gärna på Facebook och Instagram När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. Frågor om tjänsten besvaras av kontaktpersonerna i annonsen. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Noblaskolan består av 16 för- och grundskolor som arbetar enligt devisen att elever som utmanas når längre. Genom en kombination av tydliga strukturer, höga förväntningar, undervisning av hög kvalitet samt trygghet och studiero ska eleverna få de bästa förutsättningarna för en bra skolgång. Noblaskolan är en del av AcadeMedias grundskolor. Vi söker speciallärare till Noblaskolan Boden Noblaskolan Speciallärare Kommun: Boden Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tills vidare from 2025-08-13 Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Arbetslivserfarenhet Krav • Speciallärare - erfarenhet efterfrågas Om jobbet Noblaskolan består av 14 för- och grundskolor som arbetar enligt devisen att elever som utmanas når längre. Genom en kombination av tydliga strukturer, höga förväntningar, undervisning av hög kvalitet samt trygghet och studiero ska eleverna få de bästa förutsättningarna för en bra skolgång. Noblaskolorna ligger i Boden, Göteborg, Helsingborg, Kävlinge, Nacka, Salem, Sundbyberg, Solna, Täby och Västerås. Noblaskolan är en del av AcadeMedias grundskolor. På Noblaskolan Boden stimuleras eleverna i en miljö som präglas av trygghet, struktur och studiero. För oss är det viktigt att alla elever blir sedda och vi uppskattar olikheter. Tillsammans ser vi till att alla elever når sina mål, hela vägen från förskoleklass till årskurs 9. Om du vill veta mer om oss kan du gå in på vår hemsida www.noblaskolan.se/boden Speciallärare till Noblaskolan Boden Det är viktigt att utvecklas! Vi ställer krav på såväl våra elever som våra lärare, samt stöttar och utmanar varandra för att nå ännu längre. Ditt uppdrag Varje elev har det som krävs för att lyckas inom sig. Vår uppgift är att locka fram den potentialen genom att ställa krav, stötta och utmana. Framgång är inte en destination, utan en process vi jobbar på varje lektion. Redan från grundskolan. Vi söker dig som vill arbeta som speciallärare på vår skola. Vi söker en speciallärare till högstadiet. Ditt uppdrag kommer att bestå av undervisning med elever i mindre grupp/enskilt, ingå i Elevhälsoteam, skriva dokumentation som ingår i elevhälsouppdraget, kartläggningar och elevhälsomöten. Din profil I första hand söker vi dig som är legitimerad speciallärare . På vår skola har vi höga ambitioner för våra barn och elevers lärande och utveckling och vårt arbete präglas av ett högt engagemang. Därför söker vi dig med ett stort personligt engagemang för lärande och intresse för att utveckla våra elevers kunskap och samarbeta kollegialt. Du är också strukturerad, flexibel och lyhörd för elevers behov. Vi erbjuder Som en skola inom AcadeMedia erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. För oss är det viktigt att det går bra för dig och därför får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader (såvida du uppfyller Skollagens krav på behörighet). Omfattning 100 %. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna rektor Erik Ström på 070-3810966 eller mailadress [email protected]. Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Om anställningen Lön Enligt överenskommelse Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön Var ligger arbetsplatsen? Arbetsplatsen ligger i kommunen Boden i Norrbottens län. Arbetsgivaren AcadeMedia Support AB Postadress AcadeMedia Support AB Box 213 10124 Stockholm
Din nya roll Vi söker nu en erfaren internkommunikatör till ett spännande uppdrag hos vår kund inom den gröna industrin. I rollen kombineras strategisk och operativ kommunikation med projektledning av förändringsinitiativ inom HR-området. Uppdraget passar dig som vill vara med och bygga en stark intern kultur i ett tillväxtbolag med hållbarhet i fokus. Som interkommunikatör hos vår kund kommer du att stötta Group Internal Communications Lead med att driva och utveckla interna kommunikationsinsatser i linje med kundens strategi, kultur och tillväxtambitioner. Du kommer att vara en nyckelperson i kommunikationsarbetet gentemot medarbetare på flera orter, med särskilt fokus på det växande teamet i Boden. Rollen är fördelad mellan två huvudområden: Internkommunikation: Du producerar budskap, material och aktiviteter som stärker den interna kulturen, ökar engagemanget och skapar tydlighet i förändringsresan. Projektledning inom HR/People & Organization: Du leder kommunikationsinsatser kopplade till specifika initiativ såsom ersättningsprogram och transparens kring belöningar. Arbetet innebär nära samarbete med olika funktioner som Operations i Boden, Digital och People & Organization. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Akademisk examen inom kommunikation, HR eller liknande område 5–10 års erfarenhet av internkommunikation, företagskommunikation eller HR-kommunikation. Erfarenhet av förändringsledning och kulturinitiativ i multikulturella miljöer. Stark förmåga att röra dig mellan strategi, taktik och operativt arbete. Dokumenterad erfarenhet av att driva och följa upp kommunikationsprojekt från start till mål. Mycket god kommunikativ förmåga i tal och skrift på svenska och engelska. God förmåga att anpassa budskap till olika målgrupper, både kollektiv- och tjänstemannaanställda. Van att arbeta i matrisorganisationer och gärna med erfarenhet av kollektivavtal. Meriterande: Erfarenhet från tung industri eller bolag med grön omställning är ett plus. Vem är du? Som person är du kreativ, lyhörd och initiativrik, med förmågan att leverera pricksäker kommunikation anpassad efter målgruppen i rätt tid. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning som konsult via JobBusters. Start: 2025-08-18 Slut: 2026-02-18 med chans till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.
Noblaskolan består av 16 för- och grundskolor som arbetar enligt devisen att elever som utmanas når längre. Genom en kombination av tydliga strukturer, höga förväntningar, undervisning av hög kvalitet samt trygghet och studiero ska eleverna få de bästa förutsättningarna för en bra skolgång. Noblaskolan är en del av AcadeMedias grundskolor. Om jobbet På Noblaskolan Boden stimuleras eleverna i en miljö som präglas av trygghet, struktur och studiero. För oss är det viktigt att alla elever blir sedda och vi uppskattar olikheter. Tillsammans ser vi till att alla elever når sina mål, hela vägen från förskoleklass till årskurs 9. Om du vill veta mer om oss kan du gå in på vår hemsida www.noblaskolan.se/boden Lärare för Åk 1-3 till Noblaskolan Boden Det är viktigt att utvecklas! Vi ställer krav på såväl våra elever som våra lärare, samt stöttar och utmanar varandra för att nå ännu längre. Ditt uppdrag Varje elev har det som krävs för att lyckas inom sig. Vår uppgift är att locka fram den potentialen genom att ställa krav, stötta och utmana. Framgång är inte en destination, utan en process vi jobbar på varje lektion. Redan från grundskolan. Vi söker dig som vill arbeta som lärare för Åk 1-3 i vår skola. Din profil I första hand söker vi dig som är legitimerad lärare. På vår skola har vi höga ambitioner för våra barn och elevers lärande och utveckling och vårt arbete präglas av ett högt engagemang. Därför söker vi dig med ett stort personligt engagemang för lärande och intresse för att utveckla våra elevers kunskap och samarbeta kollegialt. Du är också strukturerad, flexibel och lyhörd för elevers behov. Vi erbjuder Som en skola inom AcadeMedia erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom AcadeMedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. För oss är det viktigt att det går bra för dig och därför får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader (såvida du uppfyller Skollagens krav på behörighet). Omfattning 100 %. Tillträde enligt överenskommelse. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna rektor Erik Ström på 070-3810966 eller mailadress [email protected]. Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Om anställningen Lön Fast månadslön. Var ligger arbetsplatsen? Arbetsplatsen ligger i kommunen Boden i Norrbottens län.
Är du en strukturerad lagspelare som gillar att ha koll på läget? Har du erfarenhet av administration eller projektstöd – eller är du redo att ta nästa steg i karriären? Då kan det här vara för dig! Det viktiga är att du är en person som har sinne för struktur och är en lagspelare. Professionals Nord söker nu, i samarbete med vår kund, en engagerad projektadministratör till ett uppdrag i ett företag som ligger i teknisk framkant. Här får du chansen att komma in i ett spännande projektteam där din insats verkligen gör skillnad. Information om tjänsten Professionals Nord söker för vår kunds räkning en projektadministratör. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos vår kund under 12-18 månader. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Arbetsuppgifter Som projektadministratör blir du en viktig kugge i projektens framdrift. Din roll kommer innebära att du arbetar nära projektledare och teammedlemmar och stöttar dem i administrativa uppgifter kopplade till projektet. De ser fram emot att välkomna dig till teamet och ge dig rätt förutsättningar för att lyckas i din roll! Arbetstiderna är måndag till fredag, 07:00–16:00, med möjlighet att justera arbetstiden och arbeta in fredagar om det önskas. Exempel på arbetsuppgifter: • Stödja projektledarna med förberedelse av arbetspaket • Hantera praktiska saker som beställningar av utrustning, bokningar eller inloggningsuppgifter • Hantera återrapportering och dokumentation Vi söker dig som För denna tjänst är det dina personliga egenskaper som väger tyngst. Vi söker dig som är en teamspelare, trivs med samarbete och gärna tar ansvar för att driva saker framåt. Ett tekniskt intresse och förmågan att snabbt sätta dig in i nya system är meriterande. Vidare ser vi att du är noggrann, metodisk och har ett öga för siffror. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete eller har arbetat i projekt, men inget krav för tjänsten. För tjänsten krävs det goda kunskaper i både svenska och engelska, både i tal och skrift, då båda språken används i det dagliga arbetet. START: September OMFATTNING: Heltid STAD: Boden URVAL: Sker löpande KONTAKT: Lisa Bäckström ([email protected]) Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected]. #Projektadministratör #administration
Är du en serviceinriktad och engagerad lagspelare med intresse för byggmaterial och försäljning? Då är denna tjänst för dig! Bygma i Boden söker nu en lagersäljare som vill bli en del av deras team. Ansök redan idag då urvalet sker löpande. Information om företaget Bygma är en ledande nordisk leverantör av byggmaterial och relaterade produkter, med ett primärt fokus på den professionella byggsektorn. Företaget har sina rötter i Danmark och har expanderat till flera marknader, inklusive Sverige, där det driver ett nätverk av byggvaruhus och anläggningar. Bygma erbjuder ett omfattande sortiment av högkvalitativa byggmaterial, verktyg och tillbehör, anpassade för yrkesverksamma inom bygg- och hantverksbranschen. Företaget strävar efter att leverera förstklassig service, expertis och skräddarsydda lösningar för sina kunder. Genom ett starkt fokus på kvalitet, hållbarhet och långsiktiga kundrelationer har Bygma etablerat sig som en pålitlig partner för både stora och små byggprojekt. Information om tjänsten Professionals Nord söker för Bygmas räkning en lagersäljare. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Bygma under 6 månader. Intentionen är att du därefter ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Denna rekryteringsprocess hanteras av Professionals Nord på uppdrag av Bygma. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Lisa Bäckström på [email protected]. Du erbjuds En utvecklande anställning i ett företag med stark tillväxt En varierad och dynamisk arbetsdag där du får arbeta både med försäljning och lagerhantering Ett härligt team med engagerade kollegor. Arbetsuppgifter I denna roll får du en varierad arbetsdag där du kombinerar kundservice, försäljning och lagerhantering. Du kommer att arbeta nära både kollegor och kunder för att säkerställa en smidig och effektiv hantering av byggmaterial och beställningar. Arbetstiderna är under dagtid, måndag till fredag. Exempel på arbetsuppgifter:Ge kunder service och rådgivning kring byggmaterial och produkter Plocka och packa varor till kunder och interna beställningar Ansvara för in- och utleveranser samt varumottagning. Vi söker dig som För denna tjänst är det din personlighet som väger tyngst. Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och har en stark arbetsmoral. Du trivs med att vara en del av ett team där samarbete är avgörande. Det är meriterande om du har truckkort och erfarenhet inom lagerarbete, särskilt inom byggmaterialbranschen. START: Enligt överenskommelseOMFATTNING: HeltidSTAD: BodenURVAL: Sker löpandeKONTAKT: Lisa Bäckström ([email protected]) Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected].#Bygma #bygghandel #lager
På Inre Kraft arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Inre Kraft söker dig som vill arbeta som personlig assistent på 90% hos vår kund i Unbyn utanför Boden med start omgående. Arbetstiderna är följande: Kl 08:00-17:00 Kl 14:00-21:00 Kl 21:00-08:00 Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Kunden är en man i 50-årsåldern med stort motorintresse. Vår kund behöver din hjälp som assistent i sin vardag då han är förlamad från midjan och neråt. Arbetsuppgifterna inkluderar: Stöd vid dagliga rutiner, som förekommande hushållssysslor Assistera/hjälp vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Förflyttningar och träning/stretching ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du vara lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. Vi ser gärna att du är ansvarstagande, då stor vikt läggs vid personlig lämplighet Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV Körkort och tillgång till bil (för att kunna ta sig till arbetsplatsen) Mycket bra kunskaper i svenska språket MERITER Erfarenhet av arbete som personlig assistent Sysselsättningsgrad: 90%. Lön:Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Inre Kraft, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera, Du beställer enkelt med BankID via denna länk:Länk till belastningsregister Jobba hos oss på Inre Kraft AB Inre Kraft är ett familjärt assistansbolag med huvudsaklig verksamhet i Norrbotten och Västerbotten. Vår målsättning är att tillgodose varje kunds individuella och unika behov av personlig assistans, där det är kunden som berättar hur verksamheten ska bedrivas. Våra ledord är trygghet, stabilitet och familjär känsla. Våra kundservicemedarbetare är tillgängliga över telefon årets alla dagar mellan kl 06.00-22.00. Vi har anordnar återkommande kostnadsfria aktiviteter för våra kunder och för dig som medarbetare. Vi är mån om dig som anställd och våra kunder, och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Inre Kraft Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad under arbetstid och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjligheterna att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt - alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.
På Inre Kraft arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare kollegor till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Inre Kraft söker två som vill arbeta som personlig assistent på tillsvidareanställning på 100% vaken natt eller på 50% dag- och kvällstid hos vår kund i Boden. Det finns stor chans att påverka sin arbetsgrad om man vill jobba mer eller mindre beroende än vad som angivs ovan. Start omgående! Arbetstiderna är exempelvis följande: Kl 07:00-15:00 Kl 07:00-17:00 Kl 17:00-07:00 Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Kunden är en flicka i 5-årsåldern som gillar att busa och leka. Vår kund behöver din hjälp som assistent i sin vardag då hon har Crouzon syndrom. Arbetsuppgifterna inkluderar: Stöd vid dagliga rutiner, som förekommande hushållssysslor Assistera/hjälp vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Kunden använder sig av tracheostomi och sond ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du vara lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. Vi ser gärna att du är ansvarstagande, då stor vikt läggs vid personlig lämplighet Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV Mycket goda kunskaper i svenska språket MERITER Erfarenhet av arbete med barn Erfarenhet av arbete med tracheostomi Sysselsättningsgrad: 50-100%. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Inre Kraft, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera, Du beställer enkelt med BankID via denna länk:Länk till belastningsregister Jobba hos oss på Inre Kraft AB Inre Kraft är ett familjärt assistansbolag med huvudsaklig verksamhet i Norrbotten och Västerbotten. Vår målsättning är att tillgodose varje kunds individuella och unika behov av personlig assistans, där det är kunden som berättar hur verksamheten ska bedrivas. Våra ledord är trygghet, stabilitet och familjär känsla. Våra kundservicemedarbetare är tillgängliga över telefon årets alla dagar mellan kl 06.00-22.00. Vi har anordnar återkommande kostnadsfria aktiviteter för våra kunder och för dig som medarbetare. Vi är mån om dig som anställd och våra kunder, och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Inre Kraft Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad under arbetstid och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjligheterna att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt - alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.
Position Overview: The Senior Quality Inspector will be helping to ensure that all construction and installation activities on the project meet regulatory, contractual, and company quality standards. This role requires a hands-on leader with deep technical knowledge, a proactive approach to problem-solving, and the ability to work in a high-stakes, multinational environment. Key Responsibilities: Conduct and oversee inspections of materials, equipment, and site activities to ensure compliance with project specifications and standards. Interpret and apply applicable codes, standards, and specifications (e.g., ISO 9001, EN standards, project-specific QA/QC plans). Review and approve Quality Control documentation, including inspection reports, material certificates, and test records. Collaborate with construction, engineering, and HSE teams to identify and resolve quality-related issues. Coordinate with third-party inspectors and auditors during site visits and assessments. Lead root cause analysis and implement corrective and preventive actions (CAPA). Maintain accurate quality records and prepare regular reports for the Quality Manager. Participate in quality audits, NCR (Non-Conformance Report) tracking, and continuous improvement initiatives. Qualifications & Experience: Minimum 7 years of experience in quality control/inspection roles, preferably in large-scale industrial or infrastructure projects. Degree or diploma in Engineering, Quality Management, or a related technical discipline. Strong knowledge of EU regulatory requirements. Certification in quality inspection (e.g., ISO 9001 Auditor, CSWIP, API, or equivalent) is highly desirable. Excellent understanding of construction drawings, procedures, and documentation. Fluent in English Proficient in MS Office and quality management systems (QMS).
Välj ett jobb för att visa detaljer