Testförare med CE-behörighet
Adecco Sweden AB
Lastbilsförare m.fl.

Om tjänsten Som testförare hos vår kund i Hällered kommer du att arbeta med att utföra olika tester på nya lastbilar både i team och individuellt. Uppdraget innebär till stor utsträckning att provköra kundens lastbilar för att säkerställa kvalitén på nya modeller. Tjänsten är en visstidsanställning med start omgående - vecka 40. I rollen som testförare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Testkörningar av lastbilar, långa som korta sträckor - Test av funktioner och slitagetest av lastbilar - Rapportering av eventuella problem och data - Rapportering av testresultat från exempelvis slitage- och hastighetstest - Inspektion av bil och efterfordon samt mindre underhåll/reparationer sker dagligen eller vid behov Tjänsten kräver även en viss flexibilitet då arbetsuppgifterna periodvis kan komma att utföras utomlands eller i norra Sverige, övrig tid utförs i Hällered eller närområdet. Om dig Du som söker har även ett stort intresse för fordon/lastbilar och följer branschens utveckling. Det är meriterande om du har en mekanisk eller verkstadsteknisk utbildning alternativt god vana inom lastbilsmekanik. Som person är du flexibel, engagerad och samarbetsvillig. Du har en hög förmåga att kommunicera och utför dina arbetsuppgifter på ett noggrant sätt med ett högt säkerhetstänk. Vi söker en självgående och analytisk person som är duktig på att upptäcka fel eller problem, tex missljud eller liknande och som drivs av problemlösning. Det är meriterande om du arbetat inom någon form av testverksamhet tidigare. Viktigt för tjänsten är: - Tidigare yrkeserfarenhet av att köra lastbil - CE-körkort - God svenska och engelska i tal och skrift - Självgående med god analytisk förmåga Meriterande för tjänsten är: - Mekanisk eller verkstadsteknisk utbildning, alternativt god vana inom lastbilsmekanik - Erfarenhet av testverksamhet - ADR, truckkort och hjullastarkort - D-körkort Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen och kontakta ansvarig rekryterare Elsa Khan via [email protected] Vid frågor gällande registrering eller ansökan vänligen vänd dig till [email protected] Välkommen med din ansökan!

3 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare | Lernia | Borås
Lernia Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

Är du en serviceinriktad och lösningsfokuserad person som brinner för att hjälpa andra? Vår kund i Boråsområdet söker nu en engagerad kundtjänstmedarbetare som vill bli en del av deras dynamiska team. Här får du möjlighet att utvecklas och göra skillnad varje dag. Om tjänsten Som kundtjänstmedarbetare kommer du att hantera inkommande samtal och e-post från kunder, ge professionell och snabb support samt lösa ärenden effektivt. Du ansvarar för att uppdatera kundinformation i systemet och samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa en hög kundnöjdhet. Dessutom kommer du att delta i team möten och bidra till förbättringar av kundserviceprocessen hos vår kund. * Svara på inkommande samtal och mail * Ge kundsupport i ärenden och bra service * Administrativa uppgifter Om dig Formell kompetens Vi söker dig som har en gymnasieutbildning och minst ett års erfarenhet av kundbemötande eller liknande serviceyrken. Du bör ha god datorvana och kunna hantera vanliga kontorsprogram samt system för kundhantering. Goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift är nödvändiga för att effektivt kunna kommunicera med våra kunder och kollegor. Meriterande * Har tidigare erfarenhet från kundservice * Har arbetat på en arbetsplats med mycket kundkontakt. OM ANSTÄLLNINGEN Placeringsort: Borås Tjänstgöringsgrad: Heltid, Dagtid mån-fre Tillträde: Augusti Som en av oss Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Ansökan För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Om du har några frågor eller funderingar, vänligen kontakta [email protected] . Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Välkommen att söka denna tjänst genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

3 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Platschef till H2 Entreprenad
OnePartnerGroup Borås AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

H2 Entreprenad söker nu en erfaren och engagerad platschef som vill vara med och forma framtidens projekt. Här får du en unik möjlighet att ta en central roll i ett växande företag där ledarskap, ansvar och kvalitet står i fokus. Om företaget Hanssons Hus Entreprenad, även kallat H2 Entreprenad, bildades 2015 i Ulricehamn och har sedan dess vuxit till en koncern med ca 130 medarbetare och en omsättning på cirka 1,5 miljarder SEK. Företaget utför projektering och byggnation av större bostadsprojekt samt lokalanpassningar runtom i Sverige. Affärsmässighet, långsiktigt hållbara projekt och starka relationer är värden som genomsyrar verksamheten och ligger till grund för företagets framgång och tillväxt. Om tjänsten Du ansvarar för att leda och driva den dagliga produktionen ute på byggarbetsplatsen och blir en viktig del i att säkerställa att projekten genomförs effektivt, säkert och med hög kvalitet. Rollen är operativ och innebär ett nära samarbete med både egna medarbetare och underentreprenörer. För att lyckas i rollen krävs ett tydligt ledarskap, god kommunikativ förmåga och en förmåga att skapa engagemang och struktur i det dagliga arbetet. Arbetsuppgifter Som Platschef på H2 Entreprenad ansvarar du för att leda och styra byggproduktionen från start till mål. Du säkerställer att arbetet följer tidsplan, budget och kvalitetskrav, samtidigt som du skapar ett positivt arbetsklimat och en trygg arbetsmiljö. Du planerar det dagliga arbetet i detalj, följer upp produktionen och har ett nära samarbete med både interna medarbetare och underentreprenörer. I rollen ingår även ansvar för arbetsberedningar, egna kontroller, skyddsronder samt dokumentation och rapportering. Du hanterar material leveranser, sköter inköp av förbrukningsmaterial och ser till att allt flyter på effektivt och säkert på arbetsplatsen. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen behöver du vara tydlig och kommunikativ, med förmåga att skapa goda relationer och ett bra samarbetsklimat. Du är en naturlig ledare som får med dig andra genom engagemang, närvaro och tydlighet. Du trivs i en roll där du har många kontaktytor och har lätt för att prioritera och fatta beslut, även i ett högt tempo. Vidare är du strukturerad, lösningsorienterad och prestigelös, med ett starkt eget driv och ansvarskänsla. Kvalifikationer Vi söker dig som har några års erfarenhet från byggbranschen, gärna i en ledande roll. Du har god kännedom gällande lagar, avtal och riktlinjer inom bygg. Du har även vana att arbeta i digitala verktyg som Bluebeam och Trimble Connect. Det är meriterande om du har genomgått relevanta utbildningar och certifieringar inom exempelvis BAS-P/BAS-U, heta arbeten, HLR, ställningsbyggnad, säkra lyft, entreprenadsjuridik samt arbetsmiljö och säkerhet. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Din ansökan Vi vill uppmärksamma om att det är semestertider, vilket innebär att vi kommer att påbörja intervjuer först i augusti. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då urval sker löpande. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Mirnessa Omerika,  [email protected]. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Ledare Djungelgympa - Sprid rörelseglädje för barn 2-6 år i Borås HT25
Einar Sports AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet.  Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger.  Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen.  Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning  från personalen på Active Academys kontor.  Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper.  Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.   Mer info kommer vid en eventuell intervju.  VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

3 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Ledarskap, teknik och kundfokus – är du vår nästa Servicechef?
Forsbergs Fritidscenter i Hyssna AB
Produktionschefer inom tillverkning

Visste du att varannan svensk kan tänka sig att semestra med husbil eller husvagn? Vår marknad har inte bara växt de senaste åren, vår kundgrupp har också breddats - och idag ser vi likväl pensionärer, småbarnsfamiljer eller inbitna golfare som våra kunder och under alla årstider. Vår bransch är i förändring och vi på Forsbergs Fritidscenter vill leda den utvecklingen. Är du redo att vara med? Är du en ledare som brinner för utveckling, människor och kundupplevelse? Då kan det vara dig vi söker! Servicechef till Forsbergs i HyssnaI vår nyrenoverade och nyligen utbyggda anläggning i Hyssna arbetar idag 18 engagerade medarbetare inom försäljning, kundmottagning och verkstad – och nu söker vi vår nästa Servicechef som vill vara med och forma framtiden. Som Servicechef hos oss får du en nyckelroll i vår fortsatta tillväxtresa. Rollen innebär ett helhetsansvar för det dagliga arbetet i verkstaden och kundmottagningen, samt för vår tillbehörs- och reservdelsavdelning. Med ett coachande ledarskap skapar du engagemang, struktur och arbetsglädje i teamet – samtidigt som du säkerställer att våra kunder får service i toppklass. Du är en närvarande ledare som stöttar i tekniska frågor, driver förbättringsarbete och följer upp resultat. Du har ett öga för både detaljer och helhet, och trivs i en miljö där förändring är en naturlig del av vardagen. Tillsammans med försäljningschefen, som ansvarar för försäljningsavdelningen och dess personal, arbetar ni för att era avdelningar i Hyssna ska leverera starka resultat, ha välmående medarbetare och nöjda kunder. Vi erbjuder dig En central roll i ett växande företag med starkt varumärke Möjlighet att påverka och utveckla både verksamhet och medarbetare Ett engagerat team och en kultur där vi stöttar varandra En arbetsplats där frihet, ansvar och kundfokus går hand i hand Vi söker dig som Har erfarenhet av ledarskap och trivs med att motivera andra Är strukturerad, lösningsorienterad och har ett starkt driv Kommunicerar tydligt och professionellt, både muntligt och skriftligt Ser möjligheter i förändring och vågar fatta beslut samt stå upp för dem Att du är prestigelös, positiv och gillar att arbeta nära både kunder och kollegor ser vi som en självklarhet. Meriterande Erfarenhet från liknande roll inom verkstad, service eller detaljhandel Teknisk förståelse – gärna inom elektronik eller fordon Kunskaper i tyska är ett plus Redo att ta nästa steg i din ledarskapsresa? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande! För frågor gällande tjänsten, kontakta Eftermarknadschef: Veronica Antonsson, [email protected] Varför Forsbergs Fritidscenter? På Forsbergs lever vi våra gemensamma värderingar; Nytänkande, Omtänksamma, Drivande och Enkla. Vi hjälper varandra och våra kunder, och vi ser att det är tillsammans som vi kan bli snabbare, starkare och bättre. Vi strävar efter att vara lite bättre idag än vad vi var igår och vet att en god idé är en god idé oavsett vem som levererar den. Vi har ett bra kollektivavtal, ett schysst förmånspaket och titt som tätt bjuds det på olika personalevenemang. Forsbergs Fritidscenter är Sveriges största importör och återförsäljare av husbilar och husvagnar. Vi har en bred produktportfölj med starka varumärken som Hobby, Frankia, Niesmann Bischoff, Polar, Pilote, Sunlight och Concorde. Vi har funnits i 30 år och finns idag på sju orter i landet. Totalt är vi strax under 100 anställda och stolt del av KVD-koncernen. Läs gärna mer om oss på www.forsbergsfritidscenter.se Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester.  Som ett kvalitativt led i vårt sedvanliga rekryteringsarbete genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll samt ett drogtest innan eventuellt avtal om anställning träffas, detta för att öka kännedomen om våra framtida medarbetare, trygga arbetsmiljön för våra medarbetare och möta regelkrav.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
10 december 2025
Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia

Vill du bli grym på kundservice och försäljning? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy! Om tjänsten Som kundtjänstmedarbetare på Releasy kommer du att: - Representera Releasy och vår uppdragsgivare Telia, ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen. - Vara den primära kontaktpunkten för kunder via samtal. Andra kommunikationskanaler som chatt och mail kan förekomma. - Hantera kundförfrågningar och lösa eventuella problem med fokus på att tillgodose kundens behov. - Arbeta aktivt med merförsäljning och leverera lösningar som gör skillnad för kunden. - Fokusera på service och support, inklusive administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang. - Ge korrekt information om produkter/tjänster samt vägleda kunder genom olika processer. - Arbeta aktivt för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder. För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med 30 dagar utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragets öppettider som är måndag-fredag 08:00-19:15 samt lördag 09:00-17:15. Utbildningsstart är 2025-08-08. Kvalifikationer och färdigheter - Gymnasieexamen - Flytande svenska i tal och skrift - Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt - God dator- och systemkompetens - Starka kommunikationsfärdigheter - Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande Vi söker dig som är självgående och har en passion för att leverera förstklassig kundservice. Du drivs av att arbeta målinriktat och strävar efter att uppnå utmärkta resultat, med en stark motivation för merförsäljning. Du har en naturlig förmåga att förutse problem och hitta praktiska lösningar. Dessutom kan du hantera stress och snabbt anpassa dig till nya situationer i din dagliga arbetsmiljö. Ansökan och process Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. På Releasy är vi måna om att din ansökan behandlas rättvist. Vi använder en strukturerad rekryteringsprocess för att säkerställa att vi rekryterar rätt medarbetare. Processen börjar med att vi granskar och bedömer din ansökan genom metoder som urvalsfrågor och bakgrundskontroll. Detta gör vi för att objektivt bedöma din ansökan utifrån tjänstens krav och för att skapa en trygg och rättvis anställningsprocess. Om du går vidare, kommer du att bli inbjuden till tester och intervjuer för att bedöma din kompetens och förmåga att lyckas i rollen. Vi genomför även digital referenstagning för att verifiera tidigare erfarenheter och få en bredare bild av din potential och arbetskapacitet. Vi hanterar vår rekrytering internt och undanber oss vänligen kontakt från rekryteringsfirmor Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy har verksamheter i Sverige, Norge och Finland med ca 1800 anställda.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Socialsekreterare till Ungdomscentrum
Borås kommun
Socialsekreterare

Individ och familjeomsorgsförvaltningen befinner sig i en spännande fas där verksamheten förändras och utökas för att möta behov hos invånarna. En ny verksamhetsgren i form av Ungdomscentrum har skapats utifrån en förändrad samhällsbild och ökade behov hos ungdomar och unga vuxna med normbrytande beteende. Ungdomscentrum består av flera olika redan etablerade enheter som sammanförts och tillsammans har bildat Ungdomscentrum. Gemensamt för enheterna inom Ungdomscentrum är att alla arbetar med unga där det finns behov av samhällets stöd, med huvudfokus på behov kopplat till missbruk, kriminalitet och/eller annat normbrytande beteende. Enheterna inom Ungdomscentrum bildar en kedja från det förebyggande och uppsökande arbetet till utredning, bedömning och behandlade insatser på olika nivåer. Som medarbetare i någon av Ungdomscentrums enheter kan du förvänta dig en tät och daglig samverkan med flera olika yrkesroller där du som socialsekreterare blir en viktig del i kedjan. Fokus för ungdomscentrum är att erbjuda ett lättillgängligt, likvärdigt och sammanhållet stöd för målgruppen. Ungdomscentrum myndighet består av en utredningsgrupp med två metodhandledare och en enhetschef där kunskapsbredden spänner sig över ett brett fält med spetskompetens inom ungdomsvård med fokus på normbrytande beteende. Enheten är i en utvecklingsfas där vi implementerar nya arbetssätt samt lär med och av varandra. Du kommer ingå i en grupp av engagerade och erfarna socialsekreterare där vi tillämpar kollegialt stöd, nära och tätt stöd från arbetsledning samt regelbunden extern handledning. Enheten arbetar utifrån risk- behov- och mottaglighetsprinciperna (RBM) som en grund för hela Ungdomscentrum. Verksamheten har utbildats i bedömningsinstrument så som exempelvis ESTER som syftar till att systematisera och strukturera bedömning och dokumentation av risker, skydd, och insatser till unga. Hela verksamheten har utbildats i Kriminalitet som Livsstil som är ett arbetssätt för att förstå och behandla den kriminelles världsbild, självbild och tankemönster.  Socialsekreterare till Ungdomscentrum Arbetsuppgifter Målgruppen för Ungdomscentrums myndighet är ungdomar med föräldrar och unga vuxna i åldern 13-20 år med fokus på behov kopplat till missbruk, kriminalitet och annat normbrytande beteende. Du utreder, fattar beslut och följer upp beviljade insatser enligt socialtjänstlagen (SoL), lagen om vård av unga (LVU) samt lagen om vård om missbrukare (LVM). Du kommer möta individer med varierad omfattning i problematik och behov. Arbetet är varierande, spännande och ibland utmanande och vilar på en systemteoretisk grund. Samverkan med interna och externa parter är centralt i det dagliga arbetet. Övrig information Innan erbjudande om anställning ges behöver ett utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Som anställd får du tillgång till friskvårdsbidrag, fri entré till Borås Stads badanläggningar, ett förmånligt flextidsavtal, möjlighet till utökade semesterdagar genom semesterväxling samt fler fina förmåner. Välkommen att söka ett spännande och utmanande arbete fullt av möjligheter! Kvalifikationer Vi söker dig som har socionomexamen med tidigare erfarenhet av myndighetsutövning inom social barn- och ungdomsvård och/eller vuxenområdet. Det är meriterande om du har erfarenhet av att hantera komplexa ärenden samt har särskilda kunskaper och/eller erfarenheter av att möta unga personer i missbruk eller kriminalitet. Du behöver ha ett tålmodigt engagemang för målgruppen och ett gott bemötande. Ett professionellt yrkesmässigt förhållningssätt är en självklarhet för dig och du gillar att samarbeta med kollegor och samarbetsparter. Det är även meriterande om du har erfarenhet från flera av socialtjänstens delar eller att du har en förståelse för helheten i socialtjänstens uppdrag. Du tar dig an nya arbetsuppgifter med ett genuint intresse och tycker om utmaningar. Du tycker det är spännande att få vara med att vidareutveckla vår enhet, du är nytänkande och har egna idéer. B-körkort är ett krav. Ansökan Din ansökan med bifogade dokument skickar du via vår ansökningsfunktion som du når via "Sök jobbet" nedan.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Arbetsterapeut
Arbetslivsresurs Ar AB
Arbetsterapeuter

Nu söker vi en engagerad arbetsterapeut! Är du lyhörd, handlingskraftig och bra på att hitta individbaserade lösningar? Då kan det här vara jobbet för dig. Nu söker vi dig som är legitimerad arbetsterapeut och som motiveras av att se människor utvecklas! För att trivas i rollen ser vi att du strukturerat och kreativt vill arbeta med att identifiera människors bäst lämpade vägar ut på arbetsmarknaden. Ditt arbete kommer utföras inom ramarna för tjänsten ”Steg till arbete”, där en grupp deltagare får bl.a. praktisk vägledning och arbetsmarknadskunskap genom både individuella samtal samt gruppaktiviteter. En meningsfull och varierande roll där du verkligen kan göra skillnad för människor. Dina främsta arbetsuppgifter Samordna och genomföra bedömningar av arbetsförmåga Vägleda deltagare till en passande yrkesbana och hjälpa dem att hitta en lämplig arbetsprövning/arbetsplats Hantera administrativt arbete kopplat till uppdraget Bidra till utvecklingen av verksamheten och dess metoder Skapa en positiv upplevelse för deltagarna och bidra till trivsel och motivation Vi söker dig som Är legitimerad arbetsterapeut Har kompetens av att arbeta med de arbetsterapeutiska instrumenten: MOHOST, DOA, WRI, AWC, AWP Har god arbetsmarknadskunskap och lokalkännedom Har mycket god svenska i både tal och i skrift Är strukturerad, lyhörd och målinriktad Vi erbjuder Nya spännande utmaningar varje dag Härliga och hjälpsamma kollegor En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete En möjlighet att göra skillnad för människor På Arbetslivsresurs hjälper vi människor att hitta vägar till ny sysselsättning. Vi består bl.a. av socionomer, sociologer, arbetsterapeuter, hälsovetare och beteendevetare som eftersträvar att skapa goda förutsättningar för människor att få ett långsiktigt och hälsosamt arbetsliv. När dessa individuella behov tillgodoses, bidrar det inte bara till välmående på individnivå utan även till en positiv samhällsutveckling. När människan mår bra, mår samhället bra. Sedan starten 2005 har vi byggt upp gedigen erfarenhet av att stärka, utveckla och identifiera behov hos både individer och organisationer - över hela Sverige. Låter det här som en lämplig tjänst för dig? Ansök gärna redan idag! Vi intervjuar kandidater löpande allt eftersom ansökningar kommer in, därför kan anställningsprocessen avbrytas om vi hittar personen vi söker.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
10 december 2025
Driven lagermedarbetare sökes till Viared – Heltid!
Uniflex Sverige AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en driven och noggrann person som söker ett aktivt jobb i en dynamisk miljö? Då är detta jobbet för dig! Vi söker nu lagerarbetare för heltidsarbete i vårt moderna lager i Viared, Borås. Hos oss blir du en viktig del av ett sammansvetsat team inom lager och logistik, där du får ta ansvar och bidra till att hålla våra flöden effektiva och strukturerade. Om tjänsten Som lagerarbetare hos oss får du möjlighet att: - Arbeta med orderplock och packning för att säkerställa rätt leveranser - Köra truck (A- och B-truckar) och hantera gods effektivt - Hantera inkommande och utgående varor med noggrannhet och effektivitet Arbetstid: Dagskift, måndag till fredag Plats: Viared, Borås Omfattning: Heltid Start: Enligt överenskommelse. Du kommer att vara en del av ett team där noggrannhet och effektivitet är centralt. Hos oss får du en chans att ta eget ansvar samtidigt som du arbetar nära dina kollegor för att uppnå gemensamma mål. Vem är du? • Har erfarenhet av lagerarbete • Har truckkort (Krav) • Har god datorvana • Är fysiskt stark och gillar att arbeta aktivt • Är noggrann, effektiv och ansvarstagande • Trivs både i team och med självständigt arbete • Är flexibel, stresstålig och lösningsorienterad • Serviceinriktad och har en positiv inställning Om verksamheten Välkommen till ett modernt och välorganiserat lager i Viared, Borås! Här arbetar vi med logistik och distribution av varor, där varje detalj räknas. Effektivitet och noggrannhet är nyckeln till vår framgång – och vi söker dig som vill vara med och bidra. Arbetsmiljön är dynamisk och utvecklande, med moderna verktyg, tydliga processer och ett starkt fokus på kvalitet. Du kommer att arbeta i ett team som värdesätter samarbete, struktur och högt tempo – men också möjligheten att växa och utvecklas i din roll. Hos oss får du en trygg arbetsplats i ett företag som satsar framåt. För rätt person finns goda chanser till utveckling, ansvar och långsiktighet. Är du redo för nästa steg i din karriär? Då vill vi gärna höra från dig – skicka in din ansökan redan idag! Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution..

3 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Fastighetsförvaltare till Hyres- och förvaltningsavdelningen
Borås kommun
Fastighetsförvaltare

Borås är en snabbt växande stad med generösa grönområden, spännande kultur, en levande stadskärna och ett dynamiskt näringsliv. Vi söker nu en fastighetsförvaltare till vår Hyres- och förvaltningsavdelning som kommer vara med och sköta om vår stad, Borås. Arbeta hos oss - mycket mer än bara fastighetsförvaltning Hos oss är du med och tar hand vår stad, Borås. Vi förvaltar grundskolor, specialboenden och förskolor men även kulturbyggnader och andra sorters byggnader i staden. Vi gör också mycket mer än så. På Lokalförsörjningsförvaltningen ansvarar vi för stadens lokalplanering. För att nå en hållbar stadsutveckling är den långsiktiga planeringen för medborgarnas behov av kommunal service central. Våra byggnader ska leva länge så vår horisont ligger många, många år framåt i tiden. Vi deltar i den strategiska samhällsplaneringen tillsammans med våra kollegor på övriga förvaltningar i samhällsbyggnadsprocessen. Att arbeta hos oss innebär att du bidrar till ett långsiktigt hållbart samhällsbyggande. Vi drivs inte av vinstmarginaler men drivkraften är att vara kostnadseffektiva så att det blir mer pengar över till våra kärnverksamheter, vård, skola och omsorg. Läs, och se, gärna mer om hur det är att jobba hos oss på vår hemsida, www.boras.se Att vara en av oss på Hyres- och förvaltningsavdelningen Avdelningen ansvarar för våra inhyrda lokaler och du får ansvar för både ekonomi, underhåll och drift av ditt bestånd. Variationen av fastigheter och hyresgäster gör dagarna omväxlande och du kommer att ställas inför både stora och små utmaningar i din vardag. Du får ett stort ansvar, stora möjligheter att påverka och du kommer att upptäcka hur belönande det är att arbeta med att förbättra vardagen för barnen, de äldre, ungdomarna och alla andra invånare i Borås. Rollen som förvaltare Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att: Ha nära kontakt med både externa fastighetsägare och våra verksamheter Arbeta med avtalsförhandlingar Ansvara för förvaltning och projekt inom ditt bestånd Tillsammans med verksamheterna och fastighetsägare planera och genomföra lokalförändringar Vad vi söker hos dig Vi söker dig som är högskoleutbildad med inriktning mot bygg/fastighet (120 poäng) eller med annan lämplig utbildning, kombinerat med några års arbetserfarenhet, inom fastighetsverksamhet. Du har en mycket god kunskap i hyresjuridik och kännedom om lagar och bestämmelser inom fastighetsområdet. Hyres- och förvaltningsavdelningen består av en avdelningschef, fem fastighetsförvaltare och en fastighetsekonom med olika bakgrund och personlighet. Gemensamt är dock drivet och viljan att göra ett bra jobb. För att du ska trivas hos oss behöver du vara en person som tycker det är roligt att samverka med andra eftersom du kommer att göra det med såväl kollegor i huset som med våra verksamheter. Vi tror också att du gärna delar med dig av dina erfarenheter, bidrar till kreativitet, skratt och kan peppa dina medarbetare. Olikheter är en tillgång, mångfald är en styrka. Medarbetare som kompletterar och berikar varandra ger oss bättre förutsättningar att möta boråsarnas olika behov. Så tveka inte att söka, vem du än är. Vi ser fram emot din ansökan Vi ser fram emot din ansökan senast den 17 augusti. I denna rekrytering samarbetar vi med Capus. För ytterligare information kring tjänsten kontakta Johanna Wållgren på 072-660 18 68. Du lämnar din ansökan via ansökningsformuläret på capus.se

3 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025