Ekonomiassistent till en ledande aktör i Gävle (deltid 50 - 75%)
Delta Consulting AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du en noggrann och strukturerad person som vill arbeta i en kultur där samarbete och ansvar står i fokus? Vi söker nu dig som är Ekonomiassistent och är redo att ta dig an nästa möjlighet med start i vår! Var? Gävle, med möjlighet till visst distansarbete efter introduktion När? April/Maj Omfattning? 50–75 % Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting Om rollen Som ekonomiassistent kommer du att arbeta i nära samarbete med din arbetsledare och övriga i ekonomiteamet. Du kommer att hantera löpande ekonomiarbete såsom: Fakturahantering och bokföring Kund- och leverantörsreskontra Avstämningar och betalningar Övriga administrativa uppgifter inom ekonomi Du kommer vara en viktig del av teamet och för rätt person finns det möjlighet att utvecklas inom rollen! Vem är du? Vi söker dig som är noggrann, ansvarstagande och samarbetsvillig. Du trivs i en supporterande roll där du får ta eget ansvar men samtidigt vara en del av ett tight team. Det är viktigt att du har en god kommunikativ förmåga och kan hålla kontakt både internt och externt. Vi ser att du behöver ha: Erfarenhet av ekonomiassistentarbete, gärna inom bokföring och reskontra Erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem Förmåga att arbeta självständigt och strukturerat Gymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet inom ekonomi Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

99 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Kockvikarie vid behov sökes till Norlandias förskolor Spira i Gävle
Norlandia Förskolor AB
Kockar och kallskänkor

Vi på Norlandia Spira söker en kockvikarie som kan hoppa in vid behov vid kocks frånvaro. Vi ser på våra kockar som fantastiska resurser som tillför värden och trivsel i verksamheten och till måltiden. För att skapa matglädje och en bra upplevelse är det fokus på hela måltiden. Norlandia vill etablera livslånga positiva matupplevelser hos barnen på våra förskolor och väcka barns nyfikenhet kring spännande smaker och utveckla deras sensoriska förmåga. Det innebär att vi ibland utmanar barnen när det gäller menyval och smaksättning. I arbetet ingår matlagning för ca 85 barn exklusive vuxna, varav en tredjedel av portionerna skickas till vår andra förskola Regnbågsbacken via catering som kocken ansvarar för. Exempel på förekommande arbetsuppgifter Tillagning och servering av förskolans samtliga måltider. Städning enligt städrutiner och diskning. Tillagning av specialkoster. Bakning av matbröd och matlagning/bakning till kvällsmöten. Inköp av matvaror samt planering. Dagligt arbete med egenkontroll/HACCP/Krav Vara delaktig i vidareutveckling av vårt måltidskoncept Mat med Smak. Kvalifikationer och personliga egenskaper Gymnasial utbildning inom restaurang och storkök eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Utbildning inom egenkontroll och livsmedelshygien. Vid arbete i förskola krävs aktuellt utdrag från polisens belastningsregister som visas upp vid intervju. Goda kunskaper inom tillagning av specialkost Du är en trygg och ansvarstagande person som har ett förhållningssätt och bemötande mot stora som små som stämmer väl överens med förskolans värdegrund. Du är lösningsinriktad, positiv och en driven person med ambitioner och arbetsglädje! Du tycker om att ta ansvar och har lätt för att samarbeta med förskolans personal. Du är en engagerad och positiv person som kan skapa förtroende med barn och vårdnadshavare. Du har också en god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Övrig information Anställningsform: Vid behov Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vid anställning krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag 31 mars 2024 Om Norlandia FörskolorVi är ett familjeägt företag som driver ett 70-tal förskolor från Dalarna i norr till Skåne i söder. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Välkommen till en fin gemenskap i en organisation som satsar på kvalitet, innovation och en god arbetsmiljö! Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Hanna Frölin, 010 - 761 26 50 Varmt välkommen med din ansökan!

101 dagar sedan
Sista ansökan:
3 september 2025
Unikas gruppbostäder i Gävle söker sommarvikarier
Attendo LSS AB
Vårdare, boendestödjare

Om gruppbostäderna Unika Solgårdsgatans gruppbostad och Unika Norra Järvstavägens gruppbostad ligger en kort promenad från varandra. Vi söker vikarier att komplettera teamet med. Vi söker Dig som kan börja arbeta i våra verksamheter inom kort för att vara varm i kläderna till sommaren. Skickliga vikarier vill vi naturligtvis behålla även efter sommaren och många av våra anställda har börjat som vikarier! Vi har möjlighet att erbjuda goda möjligheter till arbete under hela sommaren! Unika Solgårdsgatans gruppbostad och Unika Norra Järvstavägens gruppbostad ligger i ett lugnt område i Bomus i genomtänkt läge. Inom några hundra meter finns tillgång till den mesta service såsom vårdcentral, apotek, tandläkare, butik, kiosk, paketutlämning, restaurang osv. Norra Järvstavägen är helt nybyggd och Solgårdsgatan har nyrenoverat ytskikt. I verksamheterna arbetar huvudsakligen medarbetare med lång erfarenhet, stort kunnande och trivseln är stor. Alla som bor hos oss erbjuds individuellt stöd, service och god omvårdnad för att leva ett så självständigt liv som möjligt. Verksamheten vänder sig till individer i personkrets 1 och erbjuder bostad med särskild service enligt 9 § 9 LSS. Om rollen som Stödassistent Arbetet innebär att ge stöd till vuxna personer med funktionsnedsättning. Arbetet är flexibelt och varierade och kan innehålla allt från stöd till sysselsättning/studier, planera budget, städa, laga mat, strukturera vardagen m.m. Resultatet beror ofta på Din förmåga att motivera, coacha och stödja individen samt Din fallenhet för att upprätthålla rutin och struktur. Vi arbetar målinriktat utifrån uppdragsplanen, har ett professionellt och salutogent förhållnings- och arbetssätt samtidigt som vi arbetar utifrån verksamhetens resurser och budget. Vårt arbete anpassar vi utifrån varje individs förutsättningar och behov och utgångspunkten är individens personliga genomförandeplan. Vår målsättning är att individerna vi arbetar kring ska bli så självständiga som möjligt och vi stöttar i att använda sina egna resurser för att de ska utvecklas och få en god livskvalitet. Kvalifikationer Mycket god förmåga i svenska i tal såväl som skrift. God datorvana, erfarenhet av dokumentation. Erfarenhet samt kunskap om målgruppen LSS Meriterande är gymnasial utbildning som t.ex barn-och fritidsprogram, vård-och omsorgsprogram, eller eftergymnasial utbildning t.ex. stödpedagog, socialpedagog eller högskoleutbildning inom relevant område. Körkort är ett krav. Meriterande om du därtill har Erfarenhet av psykiatri, AKK och lågaffektivt bemötande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Vikariat och vid behov Tjänstgöringsgrad: Varierande, våra tjänster är normalt inom spannet 80-100% Arbetstid: Rullande schema, dag, kväll, helg med sovande jour förekommer Tillträde: Enligt överenskommelse, vi ser positivt på om du kan tillträda inom kort för att lära känna verksamheten. Kollektivavtal: Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E. Om rekryteringsprocessenUrval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Glöm inte att specificera hur din bakgrund och erfarenheter matchar de kvalifikationer vi söker för denna roll. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team på Unika! I samband med eventuell anställning behöver belastningsregister uppvisas. Om du kallas till intervju måste du även kunna styrka din rätt att arbeta i Sverige genom att uppvisa medborgarskap inom EU/EES eller giltigt arbetstillstånd. Om Unika Unika är en del av Attendo, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Hos oss finns många erfarna kollegor du kan lära dig av, och tack vare vår storlek som arbetsgivare kan vi erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och andra förmåner, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal. Tillsammans har vi stora möjligheter att vidareutveckla en omsorg för en meningsfull vardag.

102 dagar sedan
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Att hyra ut pensionärer är framtiden
Goveteran KB
Företagssäljare

Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att starta företag, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli franchisetagare! Du behöver inte kämpa ensam med ditt företag när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara företagare, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som franchisetagare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som franchisetagare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som franchiseföretagare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected] Bästa hälsningar Michael Strauss

105 dagar sedan
Sista ansökan:
1 september 2025
Test Engineer at InCoax Networks
Bravura Sverige AB
Systemtestare och testledare

About the Company InCoax Networks develops innovative solutions for broadband connectivity. The company provides next-generation smart and sustainable networking products and solutions to the world's leading telecom and broadband service providers. InCoax develops both hardware and software, serving customers across multiple industries, primarily telecom operators. By utilizing existing in-building coaxial networks for high-performance broadband access, InCoax helps address the challenge of extending fiber networks to end-users in buildings where fiber install ation is not feasible. InCoax technology offers a future-proof, reliable, and cost-effective alternative to fiber-to-the-home. It reduces installation costs and improves connectivity rates, promoting digital inclusion and internet access for all. Founded in 2009, InCoax has a staff of more than 40 people working from offices inGävle, Lund, and Stockholm. The Gävle office is filled with exciting equipment - test rigs, testing tools, and electronics labs. Here, you will have the opportunity to work with unique products alongside colleagues who enjoy discussing ideas and solutions, exploring new approaches, and, most importantly, supporting your professional growth. Responsibilities As a Test Engineer, you will be responsible for ensuring the quality of InCoax software through both manual and automated testing. Your main tasks will include: • Planning, designing, and executing both manual and automated tests to ensure the product meets all requirements and user needs. • Identifying, analyzing, and reporting bugs, as well as collaborating with developers to resolve them. • Creating and maintaining test scripts for automated testing to streamline testing processes. • Documenting test cases, results, and ensuring complete traceability throughout the testing cycle. • Conducting functional, non-functional, and performance-related tests to verify system quality and stability. At InCoax, employees have the opportunity to work in a technical environment that encourages initiative and innovation. New ideas for improving functionalities or workflows are always welcomed, and active participation in contributing to the company's ongoing development is highly valued. A bit about you • Degree in Computer Engineering, Computer Science, Electrical Engineering, or equivalent. • Strong knowledge in Python programming; additional proficiency in C, C++, and PHP is a plus. • Familiarity with network protocols, standards, and technologies is advantageous. • Experience working in a Linux environment is adventageous. • Fluent in English; Swedish is a plus. We are looking for someone with a passion for technology and a strong drive to work in testing. You are naturally curious, eager to explore different areas, and stay updated on the latest technology to bring fresh ideas and perspectives. You take responsibility for your tasks and proactively move your work forward, whether by solving challenges independently or collaborating with colleagues. At the office, you actively engage with your team and contribute to a positive work environment that benefits the group as a whole. In this role, you will have the opportunity to become a valuable part of a growing product company with a strong focus on sustainability. You will contribute to the development of advanced technological solutions that support the company's growth while also contributing to Sweden's commitment to sustainability and long-term development. Additional Information • Start date: Upon agreement. • Location: Gävle, Utmarksvägen. • Additional Info: A background check will be conducted prior to employment. This is a consultancy position with a strong possibility of permanent employment. Initially, you will be employed by Bravura, with the clear intention that InCoax will offer you a direct position in the future.This arrangement provides both you and InCoax with the opportunity to get to know each other and evaluate your collaboration. We review applications on an ongoing basis, so do not wait – submit your application today! If you have any questions, feel free to reach out to our recruitment consultant, Elice, at [email protected] or +46 76-721 49 82. #Brillante

105 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Elektriker till Svea Solar
Svea Renewable Solar AB
Installations- och serviceelektriker

Är du en erfaren elektriker som vill arbeta med hållbara lösningar inom solenergi? Vi söker dig som trivs med självständigt arbete och kundkontakt i ett engagerat team! Svea Solar, Sveriges ledande solenergiföretag, leder övergången till en hållbar framtid genom innovativa solenergilösningar. Just nu söker vi ytterligare en elektriker till vårt team som vill arbeta med våra privatkunds installationer i region Norr med utgångspunkt i Gävle. Vi erbjuder Kollektivavtal med Svenska Elektriker Förbundet (SEF) för att säkerställa rättvisa arbetsvillkor och förmåner Utbildningar på vårt egna Träningscenter Vi investerar i din kompetensutveckling och ger dig verktygen för att lyckas i rollen. Fantastiska utvecklingsmöjligheter Vi tror på solcellers framtid och investerar därför långsiktigt i din kompetens och utveckling Möjlighet till bonusar Vi har blivit utsedda till ett av Sveriges Karriärföretag 2022, 2023 & 2024 via Karriärföretagen! Om rollenRollen som elektriker ger dig en spännande och varierad vardag där du får ansvaret för installationen av solcellsanläggningar hos våra privatkunder. Du kommer inte att jobba på taket, utan istället fokusera på att koppla in systemen direkt i fastighetens elcentral. Våra elektriker arbetar självständigt, vilket betyder att du blir den enda elektrikern på plats – du får verkligen ta fullt ansvar för din arbetsdag! I rollen ingår: Kundkontakt och planering i samråd med installations koordinator. Installation av växelriktare, elbilsladdare och batterier Felsökningar. Utföra isolationsmätning, kontinuitetsmätning och andra typer av kontroller som ingår i ”kontroll före i drifttagning” samt ifyllande av egenkontroller. Ansvara för dokumentation och uppföljning av installationer i våra interna system. Vem är du? Du motiveras av en kombination av teamwork och självständigt arbete, där du med ditt initiativtagande trivs med frihet under ansvar. Du har ett intresse för solceller och uppskattar en roll med fokus på kund och kvalitet. Dessutom är du flexibel och bekväm med att arbeta utanför vanliga arbetstider och hemort. För att lyckas i rollen ser vi även att du: - Har en grundläggande el-utbildning samt minst 2 års erfarenhet som elektriker - Har ECY-certifikat - Behärskar svenska eller engelska - Har B-körkort för manuell bil Resor med övernattning i tjänsten kan förekomma. Vi ser det som meriterande med erfarenhet inom installation från solcellsbranschen. Listan kan kännas lång, men ingen är bäst i alla kategorier. Sök om du känner igen dig någorlunda På Svea Solar kan du Grow as we grow - vi lär dig nya skills här! Vill du bli vår nästa kollega? Svea Solar – mer än solpaneler Svea Solar är inte bara ledande inom solpanelsinstallationer, utan vi strävar efter att vara en långsiktig energipartner för våra kunder. Vi erbjuder en bred produktportfölj med smarta lösningar som gör det möjligt för våra kunder att optimera sin energianvändning. Vårt erbjudande omfattar bland annat värmepumpar i samarbete med IKEA, elladdstolpar, batterier, elavtal och vår egen mjukvarulösning för energioptimering (VPP). Vi arbetar ständigt för att utveckla nya lösningar som gör skillnad – både för våra kunder och för klimatet. Mångfald & inkludering På Svea Solar främjar vi mångfald och inkludering, då olika perspektiv driver innovation. Här får du växa professionellt och bidra till framtidens energilösningar. Som en del av vårt team blir du en viktig del av "The Power Shift" – mot en grönare framtid, med fokus på teamwork, tillväxt och en rolig arbetsmiljö. Ansökan Vi kommer att börja gå igenom ansökningar från och med den 2/1. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med att skicka in din ansökan. Du kan läsa mer om vår rekryteringsprocess här. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med fyra månaders provanställning i enlighet med vårt kollektivavtal med Svenska Elektrikerförbundet. Vi gör bakgrundskontroller via Verifiera för att säkerställa att alla våra anställda har en bakgrund som är förenlig med Svea Solars värdegrund.

105 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Sjuksköterska Södra Centralgatan Gävle
Humana AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du vara en del av ett arbetsteam som dagligen arbetar för att ge andra människor möjligheten till ett bra liv? Då har du hamnat på rätt plats! Just nu söker vi efter en passionerad och ansvarsfull sjuksköterska till Södra Centralgatan, som vill hjälpa oss att leva ut vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Det är en möjlighet för dig att utvecklas och göra skillnad samtidigt som du arbetar på ett företag som värdesätter glädje och engagemang. Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team! Om oss Hos oss på Humana kommer du att arbeta utifrån ett personcentrerat förhållningssätt, där varje persons individuella önskemål och behov står i fokus. Du kommer att bidra till en meningsfull vardag som präglas av god omsorg. Du, tillsammans med dina kollegor, är en viktig del för en trygg och meningsfull tillvaro för våra seniorer. Hos oss på Humana får du chansen att arbeta i en engagerad och glädjefylld arbetsmiljö där du dagligen gör stor skillnad i andra människors liv. Arbetsbeskrivning Som sjuksköterska på Humana Södra Centralgatan kommer du bland annat ansvara för att omvårdnadsåtgärder planeras, genomförs, följs upp och utvärderas. Du är även en viktig del i verksamhetens och dina medarbetares kompetensutveckling då du vid behov även utbildar och handleder omvårdnadspersonalen. Exempel på arbetsuppgifter Utföra självständiga bedömningar, medicinska behandlingar och omvårdnadsinsatser Hantera och följa upp dokumentation och avvikelser Vara med vid inflyttning av nya kunder och ansvara för delegering av hälso- och sjukvårdsuppgifter Om anställningen Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Tillsvidareanställning 100 %. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Dag, kväll och helgtjänstgöring var 5:e helg. Lön: Lönen sker enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Vad får du? Möjligheten att dagligen ge god vård och omsorg till de äldre, samt skapa en meningsfull och trygg tillvaro för varje individ En chans att utveckla din kompetens och erfarenhet inom vård och omsorg En möjlighet att vara en del av ett företag som värdesätter glädje, ansvar och engagemang Vem är du? För denna tjänst så krävs det att du är legitimerad sjuksköterska, gärna med erfarenhet från äldreomsorg. Som person är du prestigelös, lösningsorienterad, organiserad och ansvarsfull. Du har ett positivt synsätt och trivs med att arbeta i en snabb, rörlig och dynamisk miljö. För att trivas och lyckas i rollen ser vi gärna att du har lätt för att skapa relationer och har god samarbetsförmåga. Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska Har kunskap att dokumentera i journalsystem Besitter goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är meriterande om du har: Erfarenhet av att arbeta inom äldreomsorg eller hemtjänst Erfarenhet av att arbeta med personer med demenssjukdom Erfarenhet av verksamhet som drivs i privat regi Erfarenhet av dokumentationsarbete En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Kikki Råstock [email protected]

107 dagar sedan
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Operation speciallist sjuksköterska sökes till uppdrag
VårdIX AB
Operationssjuksköterskor

Som operationssjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom operationssjukvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i operationssalen. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt team får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att ge patientsäker vård under operationer – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

107 dagar sedan
Sista ansökan:
5 september 2025
Anestesi och Intensivvårds speciallist sjuksköterska sökes till uppdrag
VårdIX AB
Anestesisjuksköterskor

Som anestesi och intensivvård speciallist sjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom anestesi och intensivvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i akutsjukvården. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att rädda liv – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

107 dagar sedan
Sista ansökan:
5 september 2025
Allmänmedicin specialist läkare sökes till uppdrag
VårdIX AB
Specialistläkare

Som specialistläkare i allmänmedicin hos oss får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en ersättare – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja oss? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål vad gäller arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder en rad uppdrag inom primärvården anpassade efter dina behov och preferenser. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar för patienterna. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig – Om du är intresserad av att starta eget bolag kan vi guida dig genom processen och ge dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar– Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos oss får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att hjälpa patienter – samtidigt som du har balans i livet. Vi tror på att bygga långsiktiga relationer där både du och patienterna får det bästa. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

107 dagar sedan
Sista ansökan:
4 september 2025