Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/
Vi är alla olika. Vi är alla också lika och har samma rätt till ett tryggt hem, en meningsfull sysselsättning och att känna oss värdefulla. Med rätt förutsättningar kan vi växa, utvecklas och delta i samhället på våra egna villkor. Inom förvaltningen för funktionsstöd ger vi stöd, service och omsorg till barn och vuxna med funktionsnedsättning och skapar möjlighet för dem att leva ett gott och självständigt liv, som alla andra. Genom att sprida kunskap och samarbeta inom Göteborgs Stad och med andra aktörer ökar vi förståelsen för individers behov och utformar insatser som gör verklig skillnad. Med 6 200 engagerade medarbetare är vi Sveriges största funktionsstödsförvaltning. Vi arbetar inom boenden med särskild service, daglig verksamhet, sysselsättning, boendestöd, personlig assistans, barn- och korttidsboenden, avlastning samt stöd och ledsagning. Vill du vara med och bidra till ett mer inkluderande samhälle? Välkommen till oss! Du är Göteborg. ARBETSUPPGIFTER Har du ett stort engagemang för att arbeta med människor, särskilt inom psykiatri? Värdesätter du ett respektfullt bemötande och att varje individ får möjlighet till delaktighet? Trivs du med ett ansvarstagande arbetstempo, där självständighet och trygghet är i fokus? Om verksamheten Tideräkningsgatan är ett serviceboende som erbjuder stöd och service enligt LSS för personer med psykiska funktionsnedsättningar. Boendet har 12 platser och ligger centralt i Kortedala. Vi har samplanering med andra enheter inom området, vilket ger oss goda förutsättningar för samverkan och flexibilitet. Om tjänsten - natt Vi söker nu två stödassistenter för nattjänstgöring! Som stödassistent på natten arbetar du med fokus på trygghet, struktur och kontinuitet för brukarna. Ditt uppdrag är att ge stöd och service enligt genomförandeplanen - alltid med respekt för den enskildes integritet, självbestämmande och behov. Arbetet sker till största delen självständigt, men i nära samarbete med kollegor för att skapa en sammanhållen och trygg verksamhet. Nattjänsten innebär även att hantera eventuella akuta situationer, utföra omvårdnad, samt viss lokalvård. Du arbetar utifrån ett lågaffektivt bemötande och andra metoder såsom MI (Motiverande samtal), ESL (Ett Självständigt Liv) och tydliggörande pedagogik. Tjänsten innebär också aktivt arbete med social dokumentation och kvalitetsuppföljning utifrån varje brukares individuella behov. I rollen som stödassistent ingår även att vara kontaktpersonal, vilket innebär att du har utökat ansvar kring en eller flera hyresgäster. Detta innefattar bland annat att ta fram individuellt anpassat arbetssätt, ansvara för dokumentation och samverka i det professionella nätverket runt hyresgästen. Som stöd till detta arbete finns det stödpedagog på enheten. Du kommer bidra till en god arbetsmiljö med målet att skapa ett gynnsamt klimat för både hyresgästers och kollegers utveckling. Tillsammans gör vi ett meningsfullt arbete som gör skillnad i människors liv. Självständighet och delaktighet för brukaren skall genomsyra hela verksamheten. Du arbetar vaken natt enligt schema. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har examen från Vård-och omsorgsprogrammet, stödassistentutbildning eller Barn-och fritidsprogrammet med inriktning socialt- eller pedagogiskt arbete. Utbildningskravet är också uppfyllt om du har en eftergymnasial specialisering inom funktionshinderområdet som omfattar minst 200 yh-poäng, 120 högskolepoäng. Alternativt 60 högskolepoäng och minst två års erfarenhet av arbete med stöd och service till personer med funktionsnedsättning. Utbildningen ska ha relevanta poäng inom beteendevetenskap, pedagogik, psykologi, socialt arbete och (psykiatrisk) omvårdnad eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Kommunikationen är en viktig del av arbetet, vilket kräver att du har goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift. Godkänt betyg i minst svenska 1 eller svenska som andraspråk 1 är ett krav. Det är även ett krav att du har god datorvana. Uppdraget kräver att du har erfarenhet från arbete med personer med psykiska funktionsvariationer. Vidare har du erfarenhet och kunskap om lågaffektivt bemötande. Det är meriterande om du har erfarenhet av MI (Motiverande Samtal), ESL (Ett Självständigt Liv) och tydliggörande pedagogik. För att lyckas i rollen som stödassistent på Tideräkningsgatan ser vi att du är trevlig och hjälpsam mot andra människor även i en stressig situation. Du visar respekt för alla du träffar på jobbet. Du är uppmärksam och öppen för att förstå andra människors behov, känslor och åsikter. Du anpassar sättet att förmedla ditt budskap till mottagaren och uppmuntrar till dialog, delaktighet och engagemang. Är du en av de vi söker? Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Bifoga ditt studieintyg eller examen på efterfrågad utbildning. I den här rekryteringen kommer du få svara på ett antal frågor där du får beskriva din kunskap inom området i stället för att skicka ett personligt brev. Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.Har du skyddade personuppgifter ska du INTE söka via systemet utan kontakta ansvarig rekryterande chef för hantering av din ansökan Före erbjudande om anställning ber vi dig uppvisa utdrag ur polisens belastningsregister. Beställt utdrag ska vara oöppnat. Du ska själv begära ett utdrag från polisens belastningsregister vilket du kan göra via följande länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Som medarbetare i förvaltningen för funktionsstöd erbjuder vi dig: - Trygg anställning med goda anställningsvillkor - Heltid med möjlighet till deltid - Introduktion vid nyanställning - Kompetensutveckling - Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden Tillsättning sker under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk i förvaltningen eller stadens omställningsarbete.
Svenska Trygghetslösningar söker Larminstallatör / Tekniker Vår idé är ganska enkel; vi erbjuder våra kunder säkerhet & valfrihet, det betyder att våra kunder får full säkerhet till en lägre månadskostnad och samtidigt valfrihet kring hur just deras säkerhetslösning ska se ut. Tjänsten som Larminstallatör/Tekniker innebär att du installerar, monterar och servar våra kunders inbrottslarm och övervakningssystem. Du kommer som installatör ha en rådgivande och utbildande roll i kundens ögon, därför är det viktigt att du som söker har social kompetens och att du alltid sätter kunden i första hand. Din arbetsplats är hos våra kunder och arbetsuppgifterna omfattar bland annat montering av brandlarm, inbrottslarm och service av befintlig utrustning. Arbetet är förlagt på dagtid resor med övernattning förekommer. Du kommer jobba i ett team som består av flera installatörer. Vem är du? Vi söker dig som är social och tycker om teknik som person är du ansvarsfull, noggrann och du trivs med ett varierande arbete. Körkort är ett krav. Att du är ostraffad ser vi som en självklarhet. Mer information kring lön och övriga förmåner får du vid intervjun. Maila till [email protected], märk mailet "Installatör Göteborg".
Studerar du eller arbetar du deltid och vill dryga ut kassan? Vi söker nu engagerade och pålitliga medarbetare för ett extrajobb på Hisingen! Arbetstiderna är 07:00-15:30 eller 15:30-00:00 och för att vara aktuell för tjänsten behöver du kunna jobba 2-3 dagar i veckan samt ha en annan sysselsättning på minst 50% Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig. Arbetsuppgifter: Plockning och påfyllnad av varor i automatiserad plockstation Enklare truckkörning Sortering av paket Krav: Truckkort A1-A4, B1-B3. Goda kunskaper i svenska språket Annan sysselsättning på minst 50%, du behöver kunna intyga med studieintyg eller anställningsavtal. Tillgänglig att arbeta 07:00-15:30 eller 15:30-00:00 minst 2-3 gånger i veckan Vi gör ett utdrag i belastningsregistret Din Profil: Vi söker dig som trivs att arbeta i ett högt tempo och trivs med att jobba mot uppsatta mål. Vi tror att du har tidigare erfarenhet av Lagerjobb, helst orderplock. Detta är dock inget krav då det viktigaste är dina personliga egenskaper och vilja att lära dig. Vidare vill vi att du är organiserad och ansvarstagande, både på jobbet samt kring din tillgänglighet för arbetspass. Bokningar för jobb sker veckovis och dagar kan variera något. Du har dock själv möjlighet att planera din tillgänglighet gentemot oss! Vi erbjuder snabbare lön När du arbetar hos oss på OnePartnerGroup Väst behöver du inte längre vänta på lönen. Vi erbjuder flexibel lön genom Cappy som ger dig möjlighet att följa din lön dagligen och ta ut en del av din intjänade lön så snart dina arbetspass har blivit godkända. Välkommen till en bättre medarbetarupplevelse! Intervjuer sker löpande, sök redan idag! Vi tar inte emot några ansökningar via telefon eller e-post. När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos kunds namn / vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!
Tikka Roti AB är restaurang som erbjuder indisk/pakistansk mat och även catering för företag och privata kunder. Vi söker dig som gillar att laga mat, är kreativ, serviceinriktad, gillar att möta människor, är ansvarsfull och har problemlösningsförmåga. Arbetsbeskrivning Förbereda och laga mat, du ska kunna laga Indisk /Pakistansk mat Kvalifikationer Gärna någon form av restaurangutbildning eller arbetslivserfarenhet från annat bransch. Krav Körkort Flexibel. noggrann och stresstålig Låter det som ett bra jobb för dig skicka gärna ditt CV på mail: [email protected]
Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 2 Ålder: 2 och 4 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg
I december slår vi upp portarna till Hernö Gin Bar i Göteborg, ett nytt hem för världens mest prisbelönta gin på västkusten. Nu letar vi efter en F&B Manager som vill vara med på vår resa! Du som vill skapa minnesvärda upplevelser för våra gäster, driva försäljning med fingertoppskänsla och bygga vidare på det koncept vi skapat i Stockholm – fast med västkustens puls, publik och potential. Vi letar efter dig som... ... har koll på vad som händer bakom baren, men också gillar att kavla upp ärmarna och göra det som krävs för att få en verksamhet att rulla framgångsrikt. Är en ledare som brinner för att bygga ett stolt och starkt team och miljö där människor trivs och har roligt på jobbet. Du är trygg i både service och sälj, älskar att ge gäster en riktigt bra upplevelse och vet hur man finputsar ett koncept tills det glänser. Hernö Gin Bar i Göteborg ska bli ett självklart stopp för ginälskare och ginupptäckare och du spelar en viktig roll i att både etablera den och att få verksamheten att växa och vidareutvecklas. Din roll på Hernö Gin Som F&B Manager blir du navet i verksamheten och arbetar både operativt och strategiskt med att skapa en upplevelse i världsklass. Det betyder att du: Leder och coachar teamet på baren (som du också är med och rekryterar från start) Har huvudansvar för både dryck och mat i ett helhetskoncept Säkerställer att kvaliteten i service, smak och upplevelse håller högsta nivå Jobbar nära gästerna i drift (både dag, kväll och helg) Tillsammans med andra på Hernö Gin jobbar för att öka synligheten för Hernö Gin som varumärke, både i och utanför baren (bland annat genom att planera, utveckla och genomföra kreativa event och aktiveringar) Du har också ansvar för: Försäljning och lönsamhet efter budget Bemanning och personalansvar Kvalitet i varje detalj, från event, menyer och råvaror till städnivå och leverantörsavtal Du jobbar tätt ihop med vårt team i Härnösand och Stockholm, men med Göteborg som bas. Det är med dig vi bygger en kultur, ett team och en plats som folk kommer vilja upptäcka, rekommendera och återvända till, om och om igen. Vi tror att du... Har erfarenhet av att driva eller leda en barverksamhet. Gärna från en liknande roll. Är social, lösningsorienterad och trygg med ansvar Har ett öga för både detaljer och helhet Är trygg och bekväm i att hålla provningar och prata inför folk, oavsett om de är fem eller femtio. Tänker affärsdrivet och ser merförsäljning som en naturlig del av gästupplevelsen Tycker det är kul med siffror, resultat och att följa upp försäljning Gillar gin och älskar att prata smak, upplevelse och storytelling Har koll på flöden, logistik och inköp (och vet hur man planerar smart) Har känsla för tonalitet och vet hur ett varumärke bör synas och kännas Vi kan erbjuda... En kreativ, fartfylld och rolig vardag med ett varumärke som folk respekterar En möjlighet att vara med från första dagen och bygga upp Hernö Gin Bars närvaro i Göteborg Ett branschgäng med passion, humor och höga ambitioner Ett brett uppdrag där du både får skapa, driva och utveckla Möjligheten att representera ett varumärke du kan vara stolt över – både hemma och internationellt. Trygga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Intresserad? Skicka CV + några rader om dig själv till: [email protected]. Vi strävar efter att skapa en mångsidig och inkluderande arbetsmiljö. Vi välkomnar alla sökande, oavsett bakgrund, kön, ålder eller erfarenhet. Sista ansökningsdag är den 27 juli. Vi kommer att starta urvalsprocessen i början av augusti, så räkna med lite längre svarstid än vanligt under sommaren. Tillsättning: Vår ambition är att ha rätt person på plats senast i oktober, men gärna tidigare. Placeringsort: Göteborg Tjänst: Heltid Lön: Enligt överenskommelse
We are now seeking a Supply Chain Manager for Clinical Trial medications for an consultant assignment with AstraZeneca AstraZeneca is a major international healthcare business engaged in the research, development, manufacture and marketing of prescription pharmaceuticals and the supply of healthcare services. AstraZeneca is proud to offer a unique workplace culture that inspires innovation and collaboration. Co-workers are empowered to express diverse perspectives - and are made to feel valued, energized and rewarded for their ideas and creativity. The role: Would you like to utilize your planning and supply chain knowledge to lead clinical supplies for your portfolio of global clinical studies? With constant new products and launches, there has never been a better time to join Global Clinical Supply Chain and shape our future with a significant contribution to life-changing medicines. We have an exciting opportunity for talented Supply Chain Managers to join AstraZenecas Clinical Study Supply Chain team in Gothenburg, Sweden. This is a key role within their Clinical Manufacturing and Supply teams, and they make sure clinical trial medications are available at the right quality, in the right quantity at the right time for every patient taking part in AstraZeneca’s trials all over the world. Their goal is to never miss a patient. Tasks and responsibilities: In this role you will project manage the design, plan, and set-up of the study supply chain to ensure on time delivery of clinical supplies. You will also lead a cross-functional team enabling continuous dialogue with both internal and external partners on study design requirements and associated changes which may impact the supply chain elements of the study. To be successful in this role you need to be a fast learner, self-driven and comfortable working in a high pace R&D environment. You need to be a collaborative team player, flexible and have strong communication, planning and problem-solving skills. Your main responsibilities will include: • Project manage the delivery of clinical supplies effectively and consistently, and input to the balance of costs and any risks to supply. • Ensure effective communication with project teams and key partners across a global network. • Support risk management of individual studies with proactive mitigation of risks that potentially impact the quality or delivery of supplies. • Take ownership for Inventory management including any rework and recalls, extensions of shelf life and expiry date management, or stock destruction. • Manage the Interactive Response Technology (IRT) system to execute demand and supply planning. • Work within GMP Quality Management Systems ensuring that you actively handle any deviations, complaints and change controls. Essential requirements: • Bachelor’s Degree in a scientific or supply chain subject area – equivalent experience will be considered. • Experience within a supply chain management environment with a holistic knowledge of end-to-end supply chain activities • Experience of demand planning and forecasting and risk identification and management • Experience in running projects and in?uencing customer demands. • Excellent English written and verbal communication skills. • Proficient IT skills with an ability to adapt and operate in bespoke multiple systems. Desirables: • Awareness of GMP (Good Manufacturing Practise) and GCP (Good Clinical Practice) • Knowledge of clinical development processes relevant to the supply of clinical materials • Lean knowledge and understanding • Experienced in handling Quality Events (Deviations, Change Controls, Complaints) Soft skills: • Strong in?uencing, negotiating and problem-solving skills, across geographical and cultural boundaries • Ability to adapt and operate in bespoke multiple systems. Contact information: If you experience any technical issues with the application process, please don’t hesitate to contact us at [email protected] For questions regarding the assignment or recruitment process, please contact the responsible recruiter: Sima Bahho at [email protected] We look forward to receiving your application!
Älskar du Prefab och har erfarenhet av stora projekt då har du nu möjligheten att få vara med och bygga ett av Sveriges mest spännande och omfattande byggprojekt? Vi står inför en historisk utveckling. Den tunga industrin ställer om och banar väg för en fossilfri framtid som skapar betydande värden inom ekonomi, teknisk utveckling och miljö. NCC:s affärsområde NCC Green Industry Transformation söker nu en driven Projektchef eller senior Platschef som har kunskap inom Prefab till vårt team i Gällivare. Dina kollegor pendlar från olika orter i Sverige och har nu påbörjat en spännande resa där nya utmaningar, nya kunskaper och fin gemenskap utvecklas. Välkommen att ta nästa steg i din karriär i ett team där engagemang, kompetens och samarbete står i centrum. Tjänsten som Projektchef Prefab Som Projektchef för vår Prefabproduktion har du det övergripande ansvaret för att genomföra projektet inom de tids-, kvalitets- och kostnadsramar som vi kommit överens med i vårt kontrakt med kunden. Du har personalansvar för ett antal platschefer vilka du stödjer under produktionsprocessen och arbetar nära produktionsledningen, inköpare och andra intressenter för att optimera produktionsprocesserna. Vidare hanterar du kundkontakter och ansvarar för att säkerställa att kundens förväntningar uppfylls och skapar nya affärsmöjligheter. I vissa fall är du även med vid anbudsarbete och har alltid tankarna på att sälja in kompletterande projekt till befintlig kund. Vi strävar efter att arbeta i en öppen och lärande kultur där alla delar med sig av sina erfarenheter och kunskaper. Du har dessutom alla möjligheter att via våra interna utbildningar öka på dina kunskaper. Om affärsområdet NCC Green Industry Transformation NCC Green Industry Transformation är ett nystartat affärsområde som bildats för att NCC ska kunna stötta industrins gröna omställning. Affärsområdet specialiserar sig på komplexa och stora industri- och infrastrukturprojekt som omfattar ny teknik, just nu med ett fokus på Norr- och Västerbotten. Din profil som Projektchef Prefab Du arbetar idag antingen som Projektchef, senior Platschef eller Entreprenadingenjör och har flerårig erfarenhet från byggproduktion. Meriterande är om du har erfarenhet av att arbetat med stomkomplettering eller är certifierad montageledare alternativt arbetat som projektledare för en stomleverantör. I grunden har du en byggteknisk utbildning och goda kunskaper i entreprenadjuridik. Då du har det övergripande ansvaret för både projektens ekonomi samt personal krävs det goda kunskaper i projektstyrning vilket innefattar planering, produktionskalkyler, riskbedömningar, ekonomisk uppföljning, olika produktionsmetoder samt ledarskap. Du trivs i rollen som ledare och inser hur viktigt det är att sätta upp tydliga mål för ditt projekt och förmedla detta till dina medarbetare. Du har förmågan att skapa och upprätthålla bra relationer till dina medarbetare och att skapa team som fungerar tillsammans. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. NCC erbjuder NCC vill vara en attraktiv arbetsgivare med medarbetare som trivs, utvecklas och mår bra så därför erbjuder vi dig ett stort utbud av personalförmåner och interna utbildningar. NCC har kollektivavtal för alla medarbetare vilket ger dig en bra grundtrygghet och ett tydligt regelverk så att du vet vad som gäller för din anställning. Vi erbjuder även försäkringar, arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag, förskottssemester samt lunchförmån. Ytterligare information Tjänsten är en tillsvidareanställning. För att lyckas med rollen ser vi att du utgår ifrån Gällivare men det finns goda transportmöjligheter dit om du inte väljer att flytta dit på heltid. Initialt, d v s innan projektet är i full produktion, bedömer vi att ca 50 % av tiden kan ske på distans. För den här tjänsten genomför vi bakgrundskontroller i enlighet med NCC:s säkerhetskultur. Kontakt och ansökan Kontakta gärna Produktionschef Olaf Burger på 070 - 393 75 00 alternativt HR Specialist Monica Klersén på 070-653 90 49. Urval sker löpande dock är sista ansökningsdagen den 10 augusti 2025. Den här tjänsten bakgrundskontrolleras i enlighet med NCC:s säkerhetskultur. Välkommen med din ansökan och vi önskar dig en fin sommar! Bygg med oss och få branschens bästa kollegor På NCC drivs vi av att fortsätta utvecklas, oavsett om det handlar om våra byggprojekt eller vår personliga kompetens. Varje dag driver vi branschens mest spännande och komplexa byggprojekt framåt i ett nära samarbete mellan våra medarbetare, samarbetsparters och kunder. Hos oss är du en betydelsefull medarbetare som bidrar till de landmärken som definierar våra städer och samhällen. Här tar våra medarbetare en aktiv roll i en företagskultur grundad på stabila värderingar och beteenden för en trygg och säker arbetsplats. Vår samlade kompetens och varierande bakgrund gör skillnad. NCC - ett av de ledande företagen i Norden
Planera koordinera och överaka logistiksamhet inklusive lagerhällning , transport och leveranskedjeprocesser. Hantera transportarrangemeng för att säkerställa snabb och kosnadseffektiv leverans av varor. Optomera leveranskedjans prestanda genom att identifiera och lösa flaskhalsar. Implementera lagerhanteringssystem och upprätthålla korrekta register. Samordna cykelräkningar och fysiska lager. Förhandla fram kontrakt och priser med leverantörer och tjänstelverantor. Använda datadrivna insikter för att stödja beslutsfattandet. Lösa logistikrelatedrade problem sbabbt och professionellt. kombinerar operativa färdigheter för att optimera och implementera logistikverksamheten . Implementera säkerhetsprotokoll för inkommande och utgående varor inom lager- och logistikavdelningen.
Välj ett jobb för att visa detaljer