Taxiförare

Hej ! Vi behöver en taxiförare för att jobba på helgen dagarna ( natt eller dag ) ! Jobbaet med Bolt och Uber ibland det kommer fri åkare men ingen erfarenhet som krav ! Det är bättre till dig som bor i Göteborg ( Angered området ) för att bilen finns där . för mer info ring på 0722111225 !

19 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Personlig Assistent för en pojke i Linköping

Center4life Assistans AB är ett företag som arbetar med personlig assistans för barn, ungdomar och vuxna som har funktionsnedsättningar som ger rätt till personlig assistans enligt LSS. Vi söker en dari eller persiska talande kvinnlig personlig assistent till en 13 årig pojke med olika funktionsnedsättningar. I ditt arbete kommer du hjälpa och vägleda kunden i alla vardagliga situationer. Han har b.l.a svårigheter med kommunikation, samspel med andra samt förstå sin omvärld. I arbetet ingår arbetsuppgifter såsom mat, hygien, delta på aktiviteter. Hos kunden arbetar vi med lågaffektivt bemötande. Han är beviljad dubbelassistans för viss del av dagen. Tjänsten är förlagd i Linköping.

19 maj 2024
Sista ansökan:
18 juni 2024
Kund- och affärsansvarig till Göteborgs Stads Parkering

Har du tidigare erfarenhet av rollen som affärsansvarig, KAM eller förvaltare? Är du en driven, strategisk och prestigelös person som trivs i en operativ roll? Nu söker Göteborgs Stads Parkering en Kund- och affärsansvarig som vill utvecklas tillsammans med sitt team samt bidra med tidigare kunskap och erfarenhet. Din uppgift Vår verksamhet består av att dagligen leverera parkeringslösningar till boende, besökare och verksamma i Göteborg. Varje dag tar vi emot tiotusentals parkerande kunder och för att göra det enkelt och enhetligt för dem har vi samlat ca 70 000 parkeringsplatser under varumärket Parkering Göteborg. Förutom de parkeringsområden som vi själva äger eller arrenderar har vi också fått förtroendet av olika markägare att bedriva vår verksamhet, vi kallar dem då Affärspartners. Det möjliggör att fler kan använda våra digitala parkeringstjänster och vi kan använda stadens yta på effektivast möjliga sätt. Som Kund- och affärsansvarig på Göteborgs Stads Parkering kommer du att utveckla och bibehålla ett affärsresultat samt utifrån övergripande mål och strategier uppnå kund- och affärsnytta. Rollen är operativ vilket innebär samordning både internt och externt och du kommer att lära känna hela verksamheten. I dina arbetsuppgifter ingår: • Affärsansvar för att kunderbjudandet på respektive parkeringsområde möter kundbehovet så att våra platser används optimalt och ger en god upplevelse för kunden. • Utveckla och bibehålla ett affärsresultat som levererar på uppsatta ekonomiska mål och med hög kundnytta. • Ta fram data ur BI-system och analysera ex. beläggning, utfall och produktmix samt sammanställa rapporter. • Är affärspartners kontaktperson tex vid förändring eller uppstart av nya områden samt utveckling av befintliga. • Löpande föreslå förbättringar och utveckling gällande tex. optimering och erbjudanden. • Säkerställer att vi levererar enligt avtal, fattar beslut om åtgärder och förbättringar som ryms inom avtalet samt att vid behov av avtalsförändringar/förhandlingar föreslå förändringar. • Skapa förutsättningar för bolagets kundtjänst, drift och övervakning, kunna hantera samt möta kunden och få med kunden i Parkeringsbolagets koncept. • Samla ihop och beskriva behov så att det kan tas vidare till utförare, vare sig det gäller tekniska installationer, linjemålning eller IT-utveckling. Ditt team Du kommer ingå i enhet Marknad på avdelningen Marknad och Affärsutveckling. Enheten består av dig och sju personer till och dina närmsta kollegor är fyra andra Kund- och affärsansvariga. Din kompetens För att lyckas i rollen ser vi att du har minst 3-5 års tidigare erfarenhet av en liknande roll som exempelvis KAM, affärsansvarig eller förvaltare. Du har en ekonomisk, affärsinriktad högskoleutbildning alternativt likvärdig/motsvarande utbildning och/eller arbetslivserfarenhet. Vi ser att du tidigare har arbetat på ett proaktivt och faktagrundat sätt samt att du har lätt för att självständigt driva ditt arbete framåt. Det krävs att du är trygg i dig själv och i din kunskap samt bekväm vid en eventuell förhandling. Du är kommunikativ samt flytande i svenska i både tal och skrift. Du har god vana av Officepaketet, innehar systemvana och IT-kunskaper. Du kan även ta fram och analysera data samt sätta samman rapporter och presentationsmaterial. Som person är du strategisk, lösningsfokuserad och tillmötesgående. Du har förmågan att både vara operativ i nuet, se till helhet, effekt och konsekvens men också kunna tänka i kommande steg framåt. Du är ansvarsfull och tydlig samt drivande i ditt arbete för att nå uppsatta mål. Vidare är du en person som vill utvecklas tillsammans med ditt team och bidra med din kunskap och erfarenhet. Ansökan I denna roll erbjuds du en tillsvidareanställning på heltid hos Göteborgs Stads Parkering med tillträde enligt överenskommelse. I den här rekryteringen samarbetar Göteborgs Stads Parkering med Jurek Recruitment & Consulting och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Emelie Prokop på [email protected]. Sista ansökningsdag är 16:e juni. Du är varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl med hänvisning till GDPR. Vår arbetsplats Göteborgs Stads Parkering är ett bolag som ägs av Göteborgs Stad. Vi bidrar till att skapa en hållbar, tillgänglig och attraktiv stad för våra invånare och för besökare. Det gör vi genom att förvalta och bygga parkeringsanläggningar, och erbjuda trygga, säkra och bekväma lösningar för både privat- och företagskunder. Under varumärket Parkering Göteborg samordnar vi kommunalägd parkering och möter den parkerande kunden. Vår målsättning är att förenkla resandet genom att skapa moderna och smarta erbjudanden. Vi förvaltar drygt 70 000 parkeringsplatser och 1 850 laddplatser. Dagligen startas cirka 49000 parkeringar hos oss, och drygt 90 % av kunderna betalar i vår egen app. Bolaget omsätter 623 miljoner kronor (2023) och äger fastigheter/parkeringsanläggningar till ett marknadsvärde av 2,95 miljarder kronor. Cirka 100 medarbetare arbetar hos oss. För att genomföra vårt uppdrag och kunna leverera behöver vi alla slags kompetenser, särskilt nu när Göteborg utvecklas kraftigt. Under byggtid behöver staden fortsatt vara tillgängligt, och vi arbetar aktivt tillsammans med andra aktörer för att säkerställa det. När områden står klara behöver parkeringslösningar finnas för nya invånare, verksamma och besökare – och parkering för bilar behöver kombineras med andra mobilitetstjänster som gör det enkelt att parkera och välja annat hållbart färdsätt när det passar. Vår allra viktigaste resurs är våra medarbetare. Vill du vara med?

19 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

19 maj 2024
Sista ansökan:
18 juni 2024
grävmaskinist

Arbetsuppgifter Nu söker vi en erfaren och kompetent grävmaskinist för att stärka vårt arbetsteam i Test -service. Ett fysiskt arbete där du arbetar utomhus i alla väder. Du kommer att planera och genomföra markarbeten arbetsbeskrivningar samt ansvara för det dagliga underhållet och tillsynen av grävmaskinen för att säkerställa dess funktion och säkerhet. Du kommer att samarbeta med kollegor. Du är flexibel både i mötet med människor och i ditt arbetssätt, och du tar dig gärna an olika praktiska utmaningar. Företagets bakgrund Test-Service är ett Göteborgsföretag inom stålbyggnadsindustrin och smidesbranschen. Företaget startade 1958 och var då främst inriktat på grovplåtslageri, reparation, första hand har vi breddat verksamheten att omfatta allt i smidesarbeten inom bygg och industri. Genom vår långa erfarenhet har vi tillägnat oss stor kunskap inom områdena och kan erbjuda våra kunder allt från konstruktionsberäkning till färdiga produkter.

19 maj 2024
Sista ansökan:
18 juni 2024
Personlig assistent till man i Majorna, ca 70% (Dygnspass)

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? Vi på Humana söker nu en personlig assistent som vill arbeta med en man i Majorna på 56 år. I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Jag är egenföretagare, mångsysslare och gillar fotografering, konst, design, musik, film, sport, djur & natur. Jag har en ryggmärgsskada sedan en olycka vilket innebär att du kommer att vara mina förlängda armar och ben.  Jag tycker om värme och sol och reser gärna och jag har ett lantställe, idylliskt beläget utanför Lidköping, som jag gärna spenderar tid i. Du som min assistent får gärna följa med mig dit och arbeta där på plats. Jag försöker njuta av livet när tillfälle ges och tycker om att besöka intressanta platser, restauranger, musikevenemang och har ett hängivet idrottsintresse. Om tjänsten I rollen som min personlig assistent kommer du huvudsakligen att arbeta med: - vara behjälplig med personlig omvårdnad - hjälpa till med vardagssysslor som matlagning och övriga hushållssysslor  - vara behjälplig vid mina aktiviteter utanför hemmet Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Tjänsten är på ca 70%. Du arbetar dygn 9:30-9:30 med 7 h sovande jour på natten. Lön: Enligt överenskommelse och att övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. Vem är du? Jag letar nu letar efter en glad och positiv assistent som vill arbeta tillsammans med mig och ingå i mitt arbetsteam. Jag ser gärna kvinnliga sökande som är intresserad av att arbeta som personlig assistent och hjälpa en annan människa i vardagen. Du är ansvarsfull, plikttrogen, flexibel och har ett glatt humör och båda fötterna på jorden. Personkemin mellan dig och migkommer vara avgörande i denna rekrytering och går före utbildning och erfarenhet. Jag har som önskemål att du som söker är flexibel och kan följa med mig till mitt landställe i Lidköping och arbeta på plats där, men det är inget krav. För denna tjänst krävs det att du har: - goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift - B-körkort En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

19 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Gruppledare En Frisk Generation, Partille Göteborg

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Gruppledare till Öppna aktiviteter i Partille Vill du sprida rörelseglädje och gillar äventyr? En Frisk Generation har som mål att förebygga ohälsa, främja en mer jämlik hälsa och bidra till en social delaktighet i närområdet. Vi arbetar utifrån fyra teman; mat, motion, idrott och äventyr och erbjuder barnfamiljer en aktiv fritid och verktyg för hälsosamma vanor. Vi söker för våra Öppna Aktiviteter i Partille nu gruppledare. Vad: Gruppledare När: Torsdagar: 16:30-18:00, Skulltorpsskolans fotbollsplan. Söndagar: 14:30-16:00, Justin Bävers lekplats Som gruppledare ansvarar du för att planera och genomföra lokala aktiviteter i enlighet med En Frisk Generations metod. I arbetsuppgifterna ingår även att rekrytera deltagare , utbilda och stötta volontärer, fixa frukt och skapa lokal samverkan. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete med barn, leda grupper och erfarenhet av idrott, föreningsliv eller civilsamhället alternativt annan erfarenhet och kompetens som du tror passar. Vi tror att du är Initiativrik, drivande och bra på att organisera. Att du är positiv, engagerande, ser varje individs behov och möjligheter samt är bra på att kommunicera och på att skapa kontakt med människor med olika bakgrund. Om du talar fler språk än svenska är det en fördel. Av oss får du utbildning i En Frisk Generations metod och löpande kunskap och inspiration kring fysisk aktivitet, psykisk hälsa och mat. Du får vara en del av En Frisk Generations team med kollegor på flera orter runtom i Sverige. Frågor om tjänsten besvaras av Josefine Berg på 076-171 78 68. Ansökan skickas till Josefine på länken – vi intervjuar löpande. Vi ser fram emot att få ta del av din ansökan! Vi eftersträvar jämställdhet, jämlikhet och mångfald på vår arbetsplats. Därför vill vi gärna ha sökanden med många olika erfarenheter och bakgrunder.

19 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Senior Data Engineer

Software by Quokka AB is a subsidiary of Quokka AB, and part of Hans Andersson Group. Our company offers high-end software engineering services to some of Sweden's leading companies within Automotive, Telecom, MedTech and Fintech. Moreover we are an innovation hub for business ideas. Within the group of 30 companies we have vast experience from starting new companies and a genuine interest to invest in ideas and people we believe in. We know that our success is based on enabling the full potential of our employees – our most important asset. Our culture is based on a strong employee focus and our three cornerstones: Joy, Curiosity & Innovation. We are inspired by the Quokka – known for its curiosity and for being the happiest animal on the planet! Welcome to visit www.softwarebyquokka.se and follow us on Instagram @softwarebyquokka! Autonomous Driving sets high demand on data management. Talented Data Engineers will therefore, play a key role in the success of autonomous driving. We are now looking for you, that would like to help our automotive clients to evolve efficient data management solutions. Who are you? You have a couple of years of experience from Data Engineering and related technologies and frameworks. We believe that you are curious, flexible, open-minded, and eager to continuously improve your skills. You have an innovative, pragmatic, collaborative and creative mind-set of handling technical challenges. You enjoy teamwork, but at the same time you can work independently and drive development on your own. You have a positive attitude and the willingness and ability to take initiatives to progress and deliver. Education MSc/BSc Computer Science or equivalent Required Qualifications At least 5 years of experience as a Data Engineer. Strong knowledge of cloud-based technologies and tools, such as AWS, Azure, or Google Cloud Platform. Experience designing, building, and maintaining data pipelines using technologies such as Databricks, Apache Airflow, Kubernetes, Docker, Apache Kafka, Terraform, and Apache Spark. Proficiency in programming languages such as Python, Scala and SQL. Experience working with large data sets and databases such as MySQL, PostgreSQL, and MongoDB. Experience with data warehousing, data lakes. Languages English, proficient level

19 maj 2024
Sista ansökan:
30 oktober 2024
Kundtjänstmedarbetare till välkänt bolag inom heminredning

Om tjänsten Är du en social person med ett stort intresse för kundsupport? Vill du jobba för ett välkänt bolag som är ledande inom heminredning? I rollen som Kundtjänstmedarbetare får du chansen att göra just det, och samtidigt ha ett väldigt roligt och utvecklande jobb. Sök redan idag! Du kommer att arbeta i nyrenoverade, ljusa och öppna lokaler centralt i Göteborg. Tjänsten är en heltidsanställning med varierande arbetstider. Dessutom inleds anställningen med en betald introduktionsutbildning. Dina arbetsuppgifter I rollen som Kundtjänstmedarbetare kommer du att lära dig mycket om verksamheten och hur kundservicearbete fungerar i stort. Det dagliga arbetet går främst ut på att arbeta med kundservice och problemlösning och ge ett professionellt bemötande och support via telefon och mail. I jobbet ingår till exempel att * hantera frågor om ordrar * hjälpa kunder som har problem * svara på produkter och lagerstatus * hjälpa till vid beställningstillfället Din profil Vem är du? För att vara framgångsrik i tjänsten är det viktigt att du är social, lyhörd och kommunikativ. Du har god känsla för kundsupport och uppskattar utmaningar i arbetet. Det är viktigt att du är medveten om att du är ansiktet utåt för organisationen och därför är noggrann med att ge kunden bästa möjliga upplevelse. I övrigt söker vi dig som * har god datorvana * är social och trivs i mötet med andra människor * drivs av utmaningar och att arbeta mot uppsatta mål Om företaget Företaget erbjuder: * lön enligt kollektivavtal * utbildning på plats * en social arbetsplats med härlig stämning Hur du ansöker Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Recruitive men arbeta hos vår kund. Om du visar framfötterna kommer du efter sex månaders provanställning erbjudas en tillsvidare tjänst. Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt! Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

18 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Jobba på kundtjänst med logistik

Om tjänsten Till vår kund i centrala Göteborg söker vi kundtjänstmedarbetare. Detta börjar som ett konsultuppdrag på 100% men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget efter ca 6-8 månader! Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt logistikföretag med ett starkt varumärke i centrala Göteborg. Rollen innebär att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa kunderna med deras frågor. Företaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter där man kan gå mot mer kvalificerade och ledande roller på sikt om man visar framfötterna. Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans. Man blir en del av ett team och man har ständigt en teamleader till hands som stöttar och följer dig i din utveckling. Dina arbetsuppgifter • Hjälpa kunder över telefon med spårning av paket • Hjälpa kunder via mail och chatt med div frågor kring frakt och logistik • Ge kunderna snabb och rätt service Din profil Din erfarenhet • Har en vilja av att hjälpa och positiv attityd • Tidigare arbete inom service är meriterande • Fullständiga gymnasiebetyg är ett krav • Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska är ett krav Om företaget Vi erbjuder • Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag • Nya kontorslokaler och många härliga kollegor • Lön enligt kollektivavtal • Betald utbildning Ansök idag! Urval sker löpande. Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

18 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024