Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Skaderådgivare på vår anläggning i Helsingborg där vi idag är auktoriserade för Ford men snart även Kia på vår skadeverkstad. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Om rollenSom Skaderådgivare bemannar du kundmottagningen i Skadeverkstaden. Där ansvarar du för att ta emot kunder och deras fordon samt förklarar olika reparationslösningar och åtgärder. I rollen hanterar du ofta flera uppgifter samtidigt, allt från kundkontakt till skadeberäkningar och försäkringsärenden. Arbetsuppgifter Registrera fordon Koordinera transportlösningar Hålla kunden uppdaterad genom hela reparationsprocessen Se till att arbetet planeras och fördelas effektivt bland teknikerna Tids- och prisberäkna reparationer samt säkerställa att alla arbetsordrar och kunduppgifter är korrekt dokumenterade Hantera dialogen med försäkringsbolag Nyckelkompetenser/förmågor: Lösningsorienterad med förmåga att hitta bästa lösningar för kunden Mål- och resultatinriktad Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och hålla tidsramar Väl insatt i försäkringsregler God dator- och telefonvana Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift B-körkort Som person är duDu har en stark känsla för service där kundens bästa står i fokus. Din förmåga att planera och organisera arbetet effektivt är avgörande för att säkerställa att både kvalitet och tidsramar hålls. Du har en naturlig förmåga att kommunicera tydligt med både kunder, kollegor och försäkringsbolag, vilket gör dig till en trygg kontakt genom hela reparationsprocessen. Varför jobba med oss?Som arbetsgivare är vi bra på att ta tillvara på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se
Ta steget mot en karriär som gör skillnad – bli en del av vårt team som levererar service i världsklass! Letar du efter en ny utmaning? Concentrix är ett globalt företag specialiserade inom teknologi och service som supporterar framtidens varumärken i över 70 länder. Vi arbetar med välkända företag - sådana du använder dig av varje dag - genom att förbättra deras verksamhet med ny, innovativ teknologi och lösningar. Genom att skicka in din ansökan lämnar du ditt intresse för våra framtida tjänster, går du vidare i processen kommer vi att kontakta dig. Om du vill utvecklas i din yrkesroll, inspireras av nya utmaningar och har ett genuint intresse för service, så uppmanar vi dig att anmäla ditt intresse till en av våra tjänster inom kundservice på vårt kontor i Helsingborg. Du kommer att vara del av en gemenskap av medarbetare som supporterar välkända varumärken inom bland annat tech, resebranschen, mode och hälsa. Karriär och personlig utveckling Vi kommer att se till att du får rätt utbildning, relevant utrustning samt kontinuerlig support i syfte att du ska lyckas i din nya roll. På Concentrix finns det goda karriärmöjligheter, ungefär 80% av våra ledare och chefer har blivit befordrade internt! Därtill erbjuder vi tillgång till karriärsutvecklingsprogram helt kostnadsfritt för att hjälpa dig att uppnå dina karriärsmål. Detta ingår i tjänsten Som kundservicemedarbetare i vårt team kommer du att arbeta i fina nyrenoverade lokaler i centrala Helsingborg. En vanlig dag i ditt arbete jobbar du sammansvetsat med ditt team och löser kunders problem genom inkommande samtal, mail och chatt. Du arbetar både självständigt och tillsammans med ditt team för att uppnå de upsatta mål inom bland annat kundnöjdhet och samtalstid. Du kommer att vara första kontaktperson för kunden där du hjälper dem att lösa frågor och problem på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Arbetet innebär att hantera olika typer av ärenden som anpassas efter kundernas unika behov och situationer – från att ge vägledning och råd till att erbjuda lösningar som skapar värde och trygghet för kunden. Vi har tävlingar och temaveckor. Under vissa veckor bjuder vi på frukost och lunch hela veckan och anordnar roliga aktiviteter samt tävlingar på kontoret. Utöver detta erbjuder vi dig 3500kr per år i friskvårdsbidrag, kollektivavtal med Unionen. Du kommer även att få en betald utbildning för att ge dig en stadig grund att stå på innan du börjar. Dina kvalifikationer Om du vill utvecklas inom kundbemötande och kundservice, kan du och Concentrix vara en bra match. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet från detta område, men det är såklart meriterande. Du skall ha en stark vilja för att hitta en skräddarsydd och optimal lösning för varje kund. Utöver detta behöver du ha gått ut gymnasiet med godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 samt kunna arbeta från vårt kontor på Rönnowsgatan 8. Vad vi erbjuder dig Friskvårdsbidrag om 3500 kronor per år Vi erbjuder tillsvidareanställning på heltid, deltid samt timanställning. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning Goda karriärsutvecklingsmöjligheter samt möjlighet att ta del av vårt interna karriärsprogram Betald grundutbildning Vi har kollektivavtal med Unionen, vilket för oss är en självklarhet så att du kan känna dig trygg i din anställning Teamaktiviteter både på och utanför arbetet för att göra jobbet roligare Kontinuerlig coaching för att stötta dig i din roll Ytterligare information: Start: Löpande under 2025 Anställningsform: Heltid, deltid eller timanställning tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Arbetstider: Varierade öppetider, detta inkluderar både vardagar och helger. Tjänsten är på plats från kontoret i Helsingborg. Experience the best version of you! Vi vill höra från dig om detta känns som rätt steg för dig i din karriär. Ansök redan idag och bli en del av oss på Concentrix.
As we continue our rapid expansion in Europe, we are looking for a dynamic Area Sales Manager – Nordics to strengthen our market presence in southern Sweden and Denmark. In this role, you will be responsible for promoting ELGi’s full product range to partners and dealers, driving growth and positioning us as the preferred compressed air solutions provider in the region. Be part of a Nordic team that values innovation, customer satisfaction, and manufacturing excellence. At ELGi, we don’t just build compressors—we build long-term value and lasting partnerships. Your Role – Make an Impact As Area Sales Manager – Nordics, you will be at the forefront of ELGi’s regional expansion. You will play a pivotal role in developing our market, building strong relationships with partners, and accelerating sales growth. You will be based from your home office and report directly to the Regional Manager for the Nordic operations. Your responsibilities include: Developing and expanding the business in southern Sweden and Denmark, actively promoting ELGi’s full product portfolio. Building and strengthening our partner network, ensuring long-term success for distributors and dealers. Achieving and exceeding sales targets across our complete range of air compressors. Conducting product and sales training to enhance dealer sales team capabilities. Ensuring exceptional partner satisfaction through timely and accurate responses. Implementing company strategies by driving yearly growth plans and performance targets. Collaborating with internal teams (technical, finance, audits) to effectively resolve partner issues and enhance operations. Who You Are We are looking for a results-driven sales professional with: At least five years of experience in air compressor sales or a related industrial equipment market. A technical background in mechanical, electrical, or industrial engineering. A proven track record of managing and expanding distributor networks, driving measurable business growth. Experience in industrial B2B sales, particularly in markets such as generators, vacuum technology, boilers, and rotating equipment. Fluency in Swedish and strong business-level English skills; Danish is a significant advantage. A self-motivated, independent work style, with a strong drive to succeed in an autonomous role that involves frequent travel. Want to Know More? We are partnering with Nexer Recruit for this recruitment. If you would like to learn more, please contact recruitment consultant: Björn Larsson at [email protected] or call +46-72-572 36 70. We are looking forward to hearing from you ! About ELGi Nordics ELGi Equipments is a world-leading manufacturer of innovative and technologically advanced compressed air systems. With over 60 years of experience, we deliver sustainable solutions that enhance productivity while minimizing ownership costs. The ELGi Compressors Europe journey began in 2012 through a partnership with ROTAIR S.P.A. in Italy. Since 2019, we have rapidly expanded across Europe, including the Nordic region, with a dedicated head office in Ängelholm, Sweden. Today, with around 160 employees and over 150 partners, our mission is clear: to become the preferred compressed air solutions provider in the region. Ready to Drive ELGi’s Growth in the Nordics? Join us and make a real impact! Learn more about us here: https://www.elgi.com/eu/sv/
Beskrivning av tjänsten som personlig assistent Vi söker nu efter en kvinnlig personlig assistent till en av våra härliga kunder i Helsingborg. Vår kund är en aktiv 13- årig kille som bor med sin familj i Helsingborg. Vår kundhar autism och han är i behov av struktur och motivation i sin vardag. Vi söker dig som är trygg i dig själv och har en personlig mognad, då du behöver kunna vara självgående och lyssna in. I arbetsuppgifterna åker du som assistent med vår kund en gång i veckan på tisdagar till simhallen. Exempel på förekommande arbetsuppgifter Bad med kund varje tisdag. personlig omvårdnad Stöd och hjälp vid aktivitet, matsituationer Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhetoch personliga egenskaper Erfarenhet av tidigare assistentjobb och kunskap om autism är önskvärt Meriterande att ha kunskap om TAKK samt bildstöd Glad och positiv Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är enansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Behovsanställning Omfattning: deltid Arbetstid: Tisdagar från 14.45 samt extra vid behov. Tillträde: omgående Vitillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 250330 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef Linda Laulumaa- 010-1303082 [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Vi söker en flexibel och ansvarsfull skjutstativförare till vår kund i Helsingborg.Under våren erbjuder vi extrajobb och under sommaren finns möjlighet till heltid. Arbetet är förlagt dagtid måndag-fredag. Arbetsuppgifter • In- och utleveranser• Orderplock• Etikettering• Paketering• Truckkörning B3 Profil och bakgrund Som person tror vi att du är ansvarsfull och noggrann. Vi ser gärna att du har en god samarbetsförmåga och kan arbeta i ett högt tempo. Vi letar efter dig som är vänlig och ödmjuk samt är redo för en ny utmaning hos oss. I övrigt anser vi att ett gott samarbete med rätt inställning är det viktigaste för att tillsammans nå de gemensamma målen! Vi söker dig, - Har erfarenhet av att köra skjutstativtruck (B3)- Är tillgänglig för extrajobb under våren och kan arbeta heltid i sommar- Trivs med att arbeta i ett högt tempo och är flexibel- Har en god arbetsmoral och ett ansvarstagande förhållningssätt- Är en lagspelare som gärna samarbetar med kollegor för att nå gemensamma mål Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
Som mötesbokare hos oss på Gekomm AB kommer din primära arbetsuppgift vara att skapa möten och inleda relationer med våra blivande kunder, du använder dagligen telefonen som arbetsverktyg. I din roll hos oss har du stor frihet att driva ditt arbete framåt. Med nära uppföljning och coaching så kommer du att få de verktyg som krävs för att lyckas. Du kommer ta kontakt med kunder för att boka in möten. Du bistår bland annat med bokningar, uppföljningar och hantering i CRM-system. I din vardag hos oss på Gekomm AB har du väldigt mycket kontakt med potentiella kunder. Därför är det väldigt viktigt att du tar ansvar för den administrativa delen i arbetet. För rätt person finns det mycket goda möjligheter att utvecklas och växa i takt med företaget! Våra coacher på plats är specialiserade på B2B försäljning, och alla anställda har en sak gemensamt – jakten på framgång och personlig utveckling där vidareutbildning tillsammans med coachning är en del av vår vardag. Vi har en vinnarkultur med personal som motiveras av att överträffa förväntningarna. De specialiserade teamen arbetar väldigt strukturerat och engagerat med en tydlig målsättning – Att alltid vara bäst! Gekomm AB är en arbetsplats där personalen känner glädje i sitt arbete, trivs med sina kollegor och motiveras av framgång. Normen är att överträffa förväntningarna ut mot slutkund, därför är all vår personal erkänt högpresterande. Vad erbjuder vi: Allt arbetsmaterial för att du på bästa sätt ska lyckas i din karriär. Utbildning och löpande coachning. Provisionsbaserad lön. Spännande tävlingar löpande. Mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi ser gärna att du som söker: Pratar och skriver på flytande svenska och engelska. Har en stark vilja att lyckas i ditt arbete. Är social och har lätt för att prata. Har tidigare erfarenhet från försäljning. (Merit, inget krav) Tävlingsinriktad Vana att arbeta med frihet under ansvar. Har B Körkort Jobbtyp: Heltid Lön: Fastlön + Provision Annan ersättning: Bonus Provisionslön Resultatbonus Förmåner: Internutbildningar samt utveckling inom bolaget där vi gärna utvecklar personal organiskt inom bolaget. Schema: Dagtid 07:30-16:30 Måndag till fredag
Vill du få möjligheten att arbeta tillsammans med ett härligt team där lagandan står i fokus? Är du även den som har förmågan att se när något behöver göras och strävar efter att ge en service i världsklass? Om du svarade ja på frågorna ovan och dessutom uppskattar en Big Mac nästan lika mycket som oss – då kanske vi är helt rätt för varandra! Hos oss är det av största vikt att varje kund får en unik upplevelse och det är naturligtvis inte möjligt utan våra medarbetare. McDonald’s erbjuder ett omväxlande och fartfyllt arbete med varierande arbetsuppgifter, alla med fokuset att leverera en ultimat restaurangupplevelse för våra gäster. Arbetsuppgifterna kan variera från att tillaga och servera vår goda mat till att säkerställa att matsal och kök är i toppskick. En anställning på McDonald’s ger dig erfarenheter som du har nytta av resten av livet och för den som vill utvecklas finns en tydlig karriärtrappa med stora möjligheter. Våra förväntningar på dig: - Att du är en team player som sätter laget före jaget - Att du vill lära dig nya saker och utvecklas - Att du har rätt inställning och vill ha roligt på jobbet - Att du älskar burgare nästan lika mycket som vi Tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav, vi ser till att du får den utbildning du behöver för att kunna utföra ett arbete av högsta kvalitet. Med över 200 restauranger från norr till söder är McDonald’s Sveriges ledande restaurangkedja. De flesta av restaurangerna ägs och drivs lokalt av egna företagare. Med våra ca 12 000 medarbetare är vi Sveriges största privata ungdomsarbetsgivare. Vi vill göra det goda valet enkelt för våra gäster och har därför en bred meny med något för alla smaker, preferenser och plånböcker och serverar bara mat av högsta kvalitet med snabb och vänlig service i fräscha, moderna restauranger. Läs mer på www.mcdonalds.se eller följ oss på Facebook, Instagram och Twitter.
Inför säsongen 2025 söker Mark & Trädgård Skottorp AB drivna, kreativa och ansvarstagande trädgårdsmästare som brinner för att försköna och sköta offentliga gröna miljöer i Helsingborgs stad.Är du den vi söker? Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hosMark & Trädgård SkottorpAB. Om företaget Mark & Trädgård Skottorp AB är en framstående aktör inom offentliga upphandlingar av entreprenaduppdrag, trädgårds- och anläggningsarbeten. Med verksamhet i Ängelholm, Helsingborg, Halmstad och Varberg har de vuxit till en pålitlig partner med cirka 80 engagerade medarbetare. Deras expertis omfattar grönyteskötsel, markanläggning och vinterväghållning. Kundbasen inkluderar både offentlig och privat sektor, såsom kommuner, bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag och sjukhus. Företaget värnar om socialt ansvar, mångfald och god kvalitet samt bryr sig om sina kunder och anställda. Som trädgårdsmästare får du möjlighet att använda dina kunskaper och erfarenheter i arbetet med att sköta och utveckla stadens blomsterprogram. Här får du vara en viktig del i att skapa hållbara och vackra utemiljöer för såväl medborgare som besökare. Arbetsuppgifter Som trädgårdsmästare på Helsingborgs blomsterprogram kommer du att: Arbeta med skötsel och nyplantering av säsongs- och perennplanteringar Ansvara för plantering, vattning, ogräsrensning och klippning av infattningshäckar och topiary Utföra dagliga arbetsuppgifter i en offentlig miljö med fokus på hög kvalitet och kundnöjdhet. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Relevant utbildning som trädgårdsmästare, landskapsingenjör eller motsvarande erfarenhet B-körkort och har god körvana (manuell växellåda) Goda kunskaper om perenner och säsongsväxter Behärskar svenska i tal och skrift Som person är du social, prestigelös och har en god kommunikationsförmåga, då arbetet innebär interaktion med både medborgare, kunder och arbetskamrater. Övrig information Start: Mars/aprilPlats: HelsingborgLön: Fast timlön Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-20
Är ditt nyårslöfte att skaffa ett bättre jobb, tjäna pengar eller bara utvecklas som person? Då har du hittat rätt. Välkommen till Viva Sales AB! Du kommer ingå i ett team med erfarna säljare som tillsammans arbetar mot tydliga mål. I rollen som säljare hos oss kommer du att nå ut till nya, potentiella, kunder. Du ser över dessa potentiella kunders nuvarande eller kommande behov av mobila lösningar genom att kombinera dina samtal med att skapa och presentera offerter. I din roll kommer du att arbeta både mot individuella samt teamets mål med hjälp av din närmsta chef. Vi söker nu målinriktade säljare till vårt kontor i Helsingborg på 450kvm. Kontoret är nyrenoverat och fräscht, här hittar du allt från spel- & vilorum till pingisbord på säljgolvet. En stor konferens för våra möten och en stor altan med grillplats där vi njuter på sommaren. Alla säljare får en egen station som man kan göra till sin egen arbetsplats så att man trivs. Vi är ett växande bolag som helst satsar på dem anställda vi har, då vi gärna väljer internt och tar vidare våra egna anställda och utvecklar dem. Våra teamleaders och våra säljcoachar samt vår rekryteringsansvarig har börjat som säljare hos oss. Vi vill nu ha med dig på vår resa! Har du vad som krävs? För att du ska få den bästa arbetsupplevelsen ser vi gärna att du är energisk och drivande. Du bör motiveras av att arbeta målfokuserat med kämparglöd då du dagligen strävar efter att uppnå din och ditt teams budget. God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Vad erbjuder vi? Marknadens bästa provisioner Grymma utbildningar och personlig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Bonusar utöver provisionen Tävlingar med grymma priser såsom resor, produkter & bonusar Garantilön som trygghet En rolig och fräsch arbetsplats Vill du få möjligheten att jobba med oss? Startdatum : Flexibelt Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag-fredag 08:30-17:00 Vi erbjuder en hög provision, med unika bonusar och tävlingar. Detta innebär att lönen inte har något tak, utan du själv kan påverka din egen lön.Besök gärna vår instagram - Viva SalesBesök gärna vår TikTok - Viva SalesVid frågor mejla oss gärna på [email protected]
Är du en social och lösningsorienterad person med en bakgrund inom el och service? Trivs du med att arbeta med problemlösning i en dynamisk roll med stort eget ansvar? Lockas du dessutom av möjligheten att bli en del av ett marknadsledande företag med bra villkor och goda utvecklingsmöjligheter? Då kan rollen som servicetekniker hos R-Contracting vara nästa steg för dig! R-Contracting, som ägs av Lagercrantz-koncernen, är marknadsledande i Sverige på tillverkning av tankar och pumpar för sprinkleranläggningar. De arbetar med försäljning och installation över hela Norden och hjälper kunder från projekteringsstart till driftsatt anläggning samt med service och underhåll. Idag består teamet av 15 medarbetare som utför installationer och service på plats hos kund och nu utökar vi teamet med två nya stjärnor med placering i södra Sverige. Om rollenSom servicetekniker arbetar du primärt med service, felsökning och reparation av pumpar och andra produkter. Arbetet utförs på plats hos kund, och även om detta team huvudsakligen verkar i södra Sverige och Danmark, kan resor inom hela landet förekomma. Vanligtvis arbetar du längre dagar måndag-torsdag och har ledigt på fredagar, men femdagarsveckor kan förekomma vid behov. Somservicetekniker blir du en del av ett team med elinstallatörer och servicemedarbetare som arbetar i par. Teamen leds av en engagerad servicechef som ansvarar för planering och fördelning av arbetsuppgifter. Rollen innefattar även daglig kontakt med kunder och underentreprenörer på plats. R-Contracting har kollektivavtal med IF Metall, vilket innebär förmånliga villkor för resor, övertid och traktamenten samt friskvårdsbidrag till alla anställda. Om digVi söker en social och öppen lagspelare som har lätt för att kommunicera med kunder, kollegor och underentreprenörer. Du trivs i en dynamisk miljö med högt tempo, är lösningsorienterad och har god förmåga att självständigt planera ditt arbete. För rollen krävs en bakgrund inom el, och tidigare erfarenhet som servicetekniker är meriterande. Kompetens inom VVS och svets är ett extra plus. AnsökanHoppas att vi har väckt ditt intresse och att du är nyfiken på att veta mer om rollen. Vi rekryterar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, men om du har specifika frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected].
Välj ett jobb för att visa detaljer