MSB arbetar för ett säkrare samhälle i en föränderlig värld med fokus på utveckling av det civila försvaret. Vi stärker Sveriges förmåga att fungera i kris och till och med krig. Det betyder att alla våra medarbetare bidrar till beredskap och motståndskraft. Från norr till söder sprider vi kunskap och agerar för att skydda liv och hälsa, samhällets funktionalitet och grundläggande värden som demokrati, rättssäkerhet och mänskliga rättigheter. Den 1 januari byter vi namn till Myndigheten för civilt försvar. Vill du bidra till ett säkrare samhälle i en föränderlig värld? Då kanske du är vår nya kollega! Som myndighetscontroller på planerings- och uppföljningsenheten ingår du i en sammansvetsad grupp av engagerade medarbetare med olika kompetenser som tillsammans arbetar för att stödja myndighetsledningen med ledning, styrning och uppföljning av verksamheten och de myndighetsövergripande hållbarhetsfrågorna. Ditt ansvar och dina arbetsuppgifter Som myndighetscontroller kommer uppgifterna inkludera arbete med att planera och följa upp myndighetens verksamhet. Du kommer tillsammans med dina kollegor att utveckla myndighetens styrprocess och styrmodell. I rollen ingår även att omhänderta och omsätta regeringens styrning internt i syfte att säkerställa att myndigheten fullgör sina uppgifter. Stora delar av arbetet kommer att ske i nära samarbete med myndighetens olika avdelningar. Vissa uppgifter kräver snabb hantering och du kommer arbeta mycket med att uttrycka dig i skrift. I dina arbetsuppgifter ingår även: - att tillsammans med övriga myndighetscontrollers ansvara och vara sammanhållande i något/några av de processer som planerings- och uppföljningsenheten är sammanhållande för såsom myndighetens arbete med årsredovisning, verksamhetsplan, budgetunderlag. - att vid behov stödja myndighetsledningen med underlag i andra frågor samt att hålla samman andra myndighetsgemensamma frågor som rör styrprocessens olika delar. - att arbeta med verksamhetsutveckling inom enhetens ansvarsområde. - förvaltning och utveckling av myndighetens systemstöd för verksamhetsplanering och uppföljning. Dina kunskaper och kompetenser Vi söker dig som har: - akademisk examen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig - flerårig erfarenhet från arbete med styrningsfrågor inom offentlig verksamhet och arbete med verksamhetsplanering, uppföljning och ekonomi - erfarenhet av att leda och driva utvecklingsarbeten - god analytisk förmåga - god kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska Det är meriterande om du har: - erfarenhet från att ha arbetat med att förvalta och utveckla systemstöd för verksamhetsplanering och uppföljning - erfarenhet av att bearbeta data i excel Som alla medarbetare och ledare hos oss förväntas du kunna arbeta uppdragsorienterat, utvecklingsinriktat, dialoginriktat, ha god självkännedom och bidra genom att vara ett föredöme. https://www.msb.se/sv/om-msb/jobba-hos-oss/msbs-medarbetar--och-ledarkriterier/ Om anställningen Vi erbjuder dig en tillsvidareanställning på heltid med sex månaders provanställning. Din placeringsort kommer att vara Karlstad och resor i anställningen förekommer. Svenskt medborgarskap är ett krav för anställning på MSB då den innebär placering i säkerhetsklass. För anställning krävs godkänt resultat i säkerhetsprövningen med registerkontroll, som genomförs i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Om oss Enheten för planering och uppföljning på ledningsstaben består av sju medarbetare och leds av en enhetschef. Vi finns i både Karlstad och Stockholm. Vi har aktivitetsbaserat kontor där du kan välja arbetsplats efter egna behov. Vi erbjuder dig också en möjlighet att ta ut friskvårdstimme och du får även ett friskvårdsbidrag. För dig som statligt anställd finns också förmånliga semestervillkor. Alla vi som arbetar på MSB förväntas och ska bidra till ökad jämställdhet och likabehandling för en arbetsmiljö och ett samhälle fritt från diskriminering. https://www.msb.se/sv/om-msb/jobba-hos-oss/ Vill du veta mer? Har du frågor är du välkommen att kontakta enhetschef Göran Karlsson (v 25-28) alt Anna Knutsson (v32). Fackliga företrädare är Jörgen Mählér (Saco-S), Jan Fenelius (ST) och Ann-Britt Paradis (SEKO). Samtliga nås via växelnummer 0771-240 240. Välkommen med din ansökan senast den 6 augusti 2025. Urval kommer ske under vecka 33.
Vill du vara med och skapa en organisation där den specialiserade vuxenpsykiatrin ska stärkas inom hälso- och sjukvården? Vi söker nu en verksamhetschef som vill forma sitt lag och som vill vara med och vidareutveckla den specialiserade vuxenpsykiatriska verksamheten i Värmland. Låter det intressant? I så fall är du kanske vår nästa kollega! Din arbetsplats Vuxenpsykiatriska kliniken är ett nytt verksamhetsområde och omfattar specialiserad psykiatri inom öppen- och slutenvård för hela Värmland. En verksamhet som har ett brett basutbud från diagnostik till behandling och strävar samtidigt efter att ständigt förbättra sig, att bygga relationer och utveckla samarbete. Det bedrivs öppenvård i Arvika, Torsby, Säffle/Grums, Hagfors, Kristinehamn och Karlstad. I Karlstad finns även ett antal subspecialiserade öppenvårdsmottagningar. Den slutna psykiatriska vården är koncentrerad till Karlstad med en psykiatrisk akutmottagning och fem vårdavdelningar. Det finns även en beroendeavdelning som bygger på samverkan med länets kommuner. Verksamheten består av omkring 460 medarbetare. Hos oss arbetar läkare, sjuksköterskor, psykologer, skötare, kuratorer, arbetsterapeuter, fysioterapeuter, dietist och vårdadministratörer. Varje profession har sin roll och funktion när vi skapar god, trygg och säker vård för våra patienter. Vi erbjuder Vi är till för att alla i Värmland ska må bra och för att Region Värmland ska vara en attraktiv arbetsplats som levererar goda, hållbara och långsiktiga resultat. För att lyckas med det ser vi att alla chefer och ledare har en viktig roll. I Region Värmland använder vi ledarskapskoncepten Utvecklande ledarskap och Indirekt ledarskap. Som ny chef i regionen får du under ditt första år gå ett utbildningsprogram. Vi erbjuder även individuell handledning för att stötta dig i ditt uppdrag. Vi vill ge våra chefer rätt förutsättningar att lyckas. Genom dig som chef kan våra medarbetare växa och bidra till ännu bättre service för alla som bor här. Dina arbetsuppgifter Som verksamhetschef för den vuxenpsykiatriska kliniken rapporterar du till områdeschefen och ingår i områdets ledningsgrupp där du har en viktig roll att tillsammans med områdeschef och verksamhetschefskollegor leda och utveckla psykiatrin Värmland i dess helhet. Med ditt team av avdelningschefer, enhetschefer och medicinskt ledningsansvarig läkare ansvarar du för kvalitet och patientsäkerhet samt personal, arbetsmiljö, produktion och budget. Du arbetar övergripande med att planera, genomföra och kontinuerligt utvärdera verksamheten i alla dess delar. För att nämna några av dessa delar kan nämnas; en god tillgänglighet för våra patienter, kontinuitet i vården, samverkan för att vården ska ges på rätt nivå men också minska de organisatoriska mellanrummen, förebyggande arbete och kompetensutveckling som en del i vårdens utveckling. Du har många externa och interna samarbetspartners, vilket innefattar samverkan med fackliga organisationer, brukarföreträdare och andra intressenter. Tjänsten innefattar ett visst resande, främst inom Region Värmland, därav är B körkort ett krav för denna tjänst. Dina kunskaper och kompetenser Vi söker dig som leder tydligt och med ett närvarande ledarskap utifrån kunskap inom specialistpsykiatri. Du är en kommunikativ och relationsbyggande ledare med stor personlig mognad. Du är strukturerad och har god uthållighet, har förmågan att delegera och få medarbetarna att växa med de utmaningar sjukvården står inför idag och i framtiden. För att lyckas och trivas i rollen som verksamhetschef är du entusiasmerande och handlingskraftig. Du har också utvecklat ett omdöme för de begränsningar som finns inom den specialiserade psykiatrins område. Du har dokumenterad erfarenhet av ett gott ledarskap och att leda i förändring, gärna genom ett ledarskap via andra chefer. Relevant högskoleutbildning inom hälso- och sjukvårdsområdet gärna med inriktning psykiatri. Erfarenhet av psykiatrisk verksamhet är meriterande. Vi är måna om att finna rätt person och lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Urval sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag. Om Region Värmland Vi är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner, och följ oss på sociala medier. Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i Varbi. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Är du studerande och vill jobba extra i Karlstad? Har du körkort och tillgång till bil? Då har vi extrajobbet för dig! Nu söker vi på Adecco två pigga studenter som vill arbeta under helgerna med start omgående! Om tjänsten Du kommer att se till att det är rent och snyggt utanför vår kunds kunder i Karlstad. Du arbetar i Välsviken och arbetet sker på lördagar och söndagar mellan kl: 07.00-09.00. Genom att arbeta sidan av studierna får du inte bara en extra inkomst utan även viktig arbetslivserfarenhet och goda referenser för framtiden. Om dig Du som är flexibel, samarbetsvillig och driven kommer att trivas här. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet. Din prestigelöshet, kvalitet och servicekänsla gör att du kommer att trivas som konsult för Adecco. Ett krav för att söka den här tjänsten är att du har en annan sysselsättning på minst 50%, till exempel studier. Om Adecco Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Nanna Carlén, 076-772 22 19, [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Vi vill alltid leverera den absolut bästa servicen och söker därför alltid personer som vill det där lilla extra. Att kunna ta egna initiativ och vara en i teamet är mycket viktiga egenskaper vi söker. Vi söker glädjespridande, serviceinriktade, noggranna medarbetare som tycker om att arbeta i team samt klarar av ett högt arbetstempo. På Spicy Hot jobbar vi med tydlighet – Du ska som medarbetare veta hur du ska ta dig framåt i företaget. Därför har vi en mycket tydlig struktur för vilka positioner det finns på våra restauranger. Att gå från servispersonal till teamledare är en process som alla hos oss kan sträva mot. För oss är det viktigast att få till rätt teamkänsla och att det finns en tydlighet i vad som ska göras i alla lägen. Rätt person på rätt plats med andra ord. Jobbet innebär ganska hårt arbete med en personlig noggrannhet är ett krav. Du ska kunna jobba i team och vara lyhörd samt lyssna på dina kollegor. Jobbet innebär mycket städning och diskning med högt tempo. Du jobbar efter fast schema heltid. Ena veckan kortare lunch-pass och lördag heldag. Nästa vecka måndag till fredag lunch med kväll. #jobbjustnu
Om jobbet Gröngölingarna Trädgårdsservice är ett serviceföretag som är inriktade inom bl.a trädgårdstjänster. Vi är ett växande företag och letar alltid nya och intresserade personer som vill vara med i vårt team. Vi söker drivna personer som vill ha ett fritt och flexibelt jobb. Du kommer jobba med trädgårdsskötsel och arbetsuppgifterna kommer att bestå främst av gräsklippning, trimning, häckklippning, ogräsrensning och andra trädgårdstjänster. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter inom trädgårdsskötsel, som att klippa en häck med motordriven häcksax. Viktigast är att du är villig att lära, och är en serviceinriktad person som är noggrann i sitt arbete. B-Körkort är ett krav. Vi söker personer att anställa i Karlstad, så skicka in din ansökan om du bor eller vill jobba i Karlstad. Letar du ett arbete där du får jobba ute i solen? Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Om jobbet Gröngölingarna Trädgårdsservice är ett serviceföretag som är inriktade inom bl.a trädgårdstjänster. Vi är ett växande företag och letar alltid nya och intresserade personer som vill vara med i vårt team. Vi söker drivna personer som vill ha ett fritt och flexibelt jobb. Du kommer jobba med trädgårdsskötsel och arbetsuppgifterna kommer att bestå främst av gräsklippning, trimning, häckklippning, ogräsrensning och andra trädgårdstjänster. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter inom trädgårdsskötsel, som att klippa en häck med motordriven häcksax. Viktigast är att du är villig att lära, och är en serviceinriktad person som är noggrann i sitt arbete. B-Körkort är ett krav. Vi söker personer att anställa i Karlstad, så skicka in din ansökan om du bor eller vill jobba i Karlstad. Letar du ett arbete där du får jobba ute i solen? Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Om jobbet Gröngölingarna Trädgårdsservice är ett serviceföretag som är inriktade inom bl.a trädgårdstjänster. Vi är ett växande företag och letar alltid nya och intresserade personer som vill vara med i vårt team. Vi söker drivna personer som vill ha ett fritt och flexibelt jobb. Du kommer jobba med trädgårdsskötsel och arbetsuppgifterna kommer att bestå främst av gräsklippning, trimning, häckklippning, ogräsrensning och andra trädgårdstjänster. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter inom trädgårdsskötsel, som att klippa en häck med motordriven häcksax. Viktigast är att du är villig att lära, och är en serviceinriktad person som är noggrann i sitt arbete. B-Körkort är ett krav. Vi söker personer att anställa i Karlstad, så skicka in din ansökan om du bor eller vill jobba i Karlstad. Letar du ett arbete där du får jobba ute i solen? Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
På Cyient i Karlstad får du som processingenjör dyka in i spännande tekniska utmaningar i både lokala och globala projekt. Du erbjuds en internationell och dynamisk miljö där din kompetens gör skillnad varje dag. Vi välkomnar varmt din ansökan! OM TJÄNSTEN Som Senior Processingenjör kommer du att leda och utföra planering inom processteknik i multidisciplinära projekt, med fokus på industri som pulp & paper, kraftverk, värmepumpar, vätgasproduktion och carbon capture. Du kommer även att ge teknisk support till säljarbetet gentemot befintliga och potentiella kunder och ha aktiv kommunikation med andra discipliner och kunder. Du erbjuds Vi erbjuder en självständig och bred roll som teknisk expert och delprojektledare i internationella projekt, ett globalt nätverk av duktiga kollegor samt karriärmöjligheter inom en internationell organisation. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Utveckla tekniskt effektiva ingenjörslösningar och erbjuda tekniskt säljstöd * Leda processplaneringen i multidisciplinära projekt * Fungera som projektets huvudkontakt gentemot kunder för det processtekniska området * Processplanering samt koordinering därav (t.ex. P&IDs, flödesdiagram, processberäkningar, utrustningsspecifikationer, processbeskrivningar) VI SÖKER DIG SOM - Civil- eller högskoleingenjör inom process-, kemi-, energiteknik eller liknande - Minst 3 års arbetserfarenhet inom processplanering - God kommunikationsförmåga på engelska och svenska då det används i det dagliga arbetet - Grundläggande kompetens i planeringsverktyg (t.ex. för P&ID, beräkningar, processimuleringar) - B-körkort Det är meriterande om du har - Erfarenhet av konsultverksamhet - Erfarenhet av globala arbetsmiljöer - Praktisk erfarenhet från industrin - Kunskap om Thermoflow För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: * Stabil * Målmedveten * Ansvarstagande * Respektfull Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om och hur de presenterar sig själva som arbetsgivare här!
Vill du arbeta med lagerarbete i ett nära och socialt team där samarbete står i fokus? Då kan det här vara rätt roll för dig. Vi söker en lagermedarbetare till ett mindre team med stark laganda, samarbete och en arbetsmiljö präglad av högt i tak och god stämning. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag! OM TJÄNSTEN Vi söker nu en lagermedarbetare till KAMIC Installation AB, ett företag med teknisk spetskompetens inom säkerhetsprodukter. Du kommer att bli en del av ett mindre team på cirka sex personer där man arbetar tätt tillsammans, stöttar varandra i det dagliga arbetet och har ett arbetsklimat präglat av högt i tak och en varm laganda. Det här är ett konsultuppdrag via Academic Work med start enligt överenskommelse – perfekt för dig som söker ett socialt och samarbetsinriktat lagerjobb där du inte bara är en i mängden, utan en viktig del av helheten. Du erbjuds - En roll i ett sammansvetsat team där samarbete, engagemang och god stämning präglar vardagen - Möjlighet att arbeta på ett väletablerat och teknikfokuserat företag inom säkerhetsprodukter Som konsult för Academic Work erbjuds du dessutom ett nätverk av stöttande konsultchefer och schyssta villkor enligt kollektivavtal. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Packning och hantering av nödskyltar och säkerhetsprodukter * Orderplock, in- och utleveranser * Lastning och lossning med truck (A1–A4, B1–B4) * Kontroll av gods samt enklare administrativa moment kopplade till lagret VI SÖKER DIG SOM - Har avslutad gymnasial utbildning - Har tidigare erfarenhet av arbete inom lager, industri eller liknande miljö - Innehar truckkort A1–A4 och B1–B4 - Trivs i en roll där samarbete står i fokus och där man arbetar nära sitt team - Har möjlighet att ta dig till arbetsplatsen med bil eller kollektivtrafik - Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, då det dagliga arbetet kräver att du kan ta del av instruktioner, kommunicera med kollegor och hantera dokumentation För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Hjälpsam - Social - Ansvarstagande Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. INFORMATION OM FÖRETAGET KAMIC Installation AB är ett teknikföretag med över 40 års erfarenhet inom försäljning, tjänster och systemlösningar för ljus- och säkerhetsprodukter. Företaget är en del av KAMIC Group, en privatägd svensk företagsgrupp som förvärvar, äger och utvecklar teknikföretag inom utvalda marknadsnischer. Gruppen har verksamhet i ett 15-tal länder i Europa, Asien och Nordamerika. KAMIC Installation AB erbjuder ett brett sortiment av produkter och lösningar inom områden som nödbelysning, brand- och utrymningslarm, UPS-system, mätinstrument och skärmningsteknik (EMC). Företaget samarbetar med både egna och etablerade varumärken från ledande europeiska och asiatiska tillverkare. Med huvudkontor i Karlstad och försäljningskontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingfors och Skellefteå, har KAMIC Installation AB en stark närvaro på den svenska marknaden. Företaget har cirka 45 anställda. För mer information, besök gärna www.kamicinstallation.com.
Jakkal är ett ingenjörsföretag som är verksamt i Karlskoga/Örebro, Laxå, Köping, Nyköping, Karlstad och Norrköping/Linköping. Vi har ett kunnigt team med lång erfarenhet och kompetens med tyngdpunkt inom produktions-, produkt- och teknikutveckling. Genom vårt breda tjänsteutbud kan vi erbjuda: • Kompetenta medarbetare med tyngdpunkt inom mekanisk konstruktion, el och automation, produktionsteknik och projektledning, men även inom andra kompetensområden genom hela er organisation. • Resurs- och specialistkonsulting ute hos kund. • Leverans av kundspecifika produktionslösningar, allt från lyftverktyg, fixturer, conveyor banor, robotar till nyckelfärdiga maskinutrustningar inklusive CE-märkning och all dokumentation via vår ”In House” avdelning. • Additiv tillverkning – 3D-printing. • Rekryterings- och bemanningslösningar både inom tjänstemanna- och kollektivsidan. Om jobbet Bli en del av Jakkals tillväxtresa när vi stärker vårt team av anläggningskonstruktörer! Vi söker dig som vill utvecklas inom rör‑ och anläggningskonstruktion, har ett genuint teknikintresse och trivs med kreativa utmaningar. Har du stort engagemang, är lösningsorienterad och vill vara med och forma framtidens industriprojekt? Då kan detta vara rollen för dig. Våra kunder är både stora och små företag där flera är världsledande inom sitt område. Tjänsten är en tillsvidareanställning där ditt arbetsområde är i Karlstads närområde. Dina arbetsuppgifter • Rör- och anläggningskonstruktion i Creo. • Layoutarbete och teknisk design i projektens tidiga skeden. • Deltagande vid installation och montage. • Testa, utvärdera och modifera produkter. • Kvalitetssäkring av anläggningar. • Konstruera kundanpassade lösningar. • Utreda tekniska frågeställningar. • Arbeta nära kunder för att förstå deras behov och utforma de bästa tekniska lösningarna. Din profil Kvalifikationer för denna tjänst inkluderar: • Dokumenterad erfarenhet av anläggningskonstruktion. • Några års erfarenhet som anläggningskonstruktör • Goda kunskaper i Creo • Goda kunskaper i rörkonstruktion Vi ser gärna att du har: • En högskoleingenjörsexamen inom maskinteknik, mekanik eller liknande – eller motsvarande arbetslivserfarenhet. • Vana att jobba med olika problemlösningsmetoder. • God förmåga att kunna uttrycka sig i tal samt skrift på svenska och engelska. Vi ser positivt på tidigare erfarenhet inom områdena produktion och projektledning. Personliga egenskaper Vi söker dig med ett stort driv, engagemang och nyfikenhet. Du har en god struktureringsförmåga, håller deadlines och kan planera ditt arbete väl. Du trivs att arbeta i projekt, kan samarbeta med andra samt ta egna initiativ. Rollen kräver att du är en god kommunikatör och att du trivs i en miljö där förändring är en del av vardagen. Om Jakkal Jakkal är ett konsultbolag bestående av ett tekniskt kunnigt team med lång erfarenhet av produkt- och produktionsutveckling. Jakkal erbjuder kompetenta medarbetare inom automation, mekanik, el, programmering, produktionsteknik, ledarskap och projektledning genom kompetens in-house, specialistkonsulting samt resurskonsulting ute hos kund. Vi kan även hjälpa till med rekryteringar samt hyrrekryteringar enligt kundens behov. Vi utnyttjar vår samlade kompetens för att lösa våra kunders behov. Vår målsättning är att hjälpa våra kunder att bli mer konkurrenskraftiga genom att utveckla effektiva, lönsamma och smarta lösningar. Vi kan leverera nyckelfärdiga utrustningar, där vi ansvarar för förstudier, konstruktion, tillverkning, programmering, installation, driftsättning samt slutdokumentation inklusive CE-märkning. Vi hjälper gärna till hela vägen till mål, men vi anlitas även för del-faser i projekt samt som systemleverantör. Som konsult på Jakkal får du möjlighet att arbeta och utvecklas inom produktion, produkt- och teknikutveckling. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på uppdrag. Du får möjlighet att utveckla dina tekniska kunskaper samt arbeta med kunder och dess leverantörer i olika led och skapa ett kontaktnät inför framtiden. Vårt motto på Jakkal är att trivsel och välmående på arbetet genererar till kreativitet och utveckling samt nöjda kunder. Vi har roligt på jobbet och anordnar regelbundet sociala aktiviteter där vi kan koppla av och lära känna varandra även utanför arbetet. Redo för nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och välkomnar alla frågor kring tjänsten. Urvalsprocessen sker löpande, så vänta inte – bli en del av vårt växande team! Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer