Barnvakt/Nanny Lerum 2 dagar per vecka- Kollektivavtal

Om Nannynu! / About Nannynu! Vi är ett av Sveriges största, första och mest prisbelönta barnvaktsföretag och stolta över att ha kollektivavtal och bra villkor våra alla våra anställda barnvakter. Vi tror på att leverera barnvakter i världsklass och då vi är ett växande företag söker vi nu Dig som vill ge dig ut på nya äventyr som barnvakt/nanny. Vi ser till att du får jobba i en barnvaktsfamilj som passar in på din profil och att du utbildas i bland annat Barn-HLR och barnolycksfall i samband med att du börjar jobba som barnvakt på nanny.nu. Du kommer att ha tät kontakt med din närmaste chef och ett roligt extrajobb som är en merit för livet! Om uppdraget / About the assignment Familj i Lerum med ett barn (1 år) önskar hjälp med barnpassning på tisdagar och torsdagar mellan 08:30-15:30. Eventuellt måndagar (ej krav) Din profil / Your profile Är du en person som vill underlätta andra människors vardag i form av barnpassning samtidigt som du har ett roligt extrajobb? Vill du ansvara för det finaste en familj har, nämligen barnen, och samtidigt hjälpa föräldrar att få ihop barnpassningen? Vill du skratta, busa och bidra till att barnen får en fantastisk stund tillsammans med en person de kan se upp till? Vill du bli en del av ett företag som levererar barnpassning i världsklass? Då ska du söka jobbet som barnvakt hos en av våra familjer! Då barnvakt är ett extraarbete ser vi gärna att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, t.ex. studier eller deltidsjobb och för att det ska bli en långsiktig relation vill vi att du har en rimlig restid till familjen (vi brukar tänka oss runt 30 minuter). Här kan du läsa mer om oss och vår kravprofil https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/. Sök jobb som barnvakt hos oss idag! Vi erbjuder / What we offer Börjar du jobba som barnvakt hos oss så kan vi erbjuda dig ett roligt och meningsfullt extraarbete med goda villkor då vi har kollektivavtal. Du får dessutom: – Nannycertifieringskurs där du lär dig mer om barnvaktsjobbet – Kurs i barn-HLR – Försäkring till, från och under arbetet – Vi vill ha ett löneupplägg som känns bra för alla kompetensprofiler och åldrar därför öppnar vi upp för individuell lönesättning för alla som en har gymnasieexamen. För alla som fortfarande går i gymnasiet har vi en fast timlön på 127.38 - 159.48 kr/timme inkl. semesterersättning. – Ob-tillägg samt storhelgstillägg – Möjlighet till fast avtal med garanterade timmar – Möjlighet till fortsatt arbete inom koncernen Vid anställning som barnvakt hos oss begär vi utdrag ur belastningsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan. Skicka gärna in den på https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/

6 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
CNC-Operatör sökes

Vi söker nu en CNC-operatör till vår anläggning belägen i Stenkullen (2,5mil utanför Göteborg). Arbetet kommer till största del vara i en fräsmaskin (HAAS VF2). Så tidigare erfarenheter av tillverkning/programmering i HAAS är meriterande. Då vi till största delen gör detaljer i prototyp- och små serier så är även CAM-beredning meriterande. Vi använder oss av Fusion 360. Ansökningar tas emot löpande. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Forma framtidens hemtjänst som enhetschef i Gråbo!

Vill du vara med och forma framtiden för Lerums hemtjänst? Vår verksamhet genomgår nu en spännande utveckling med differentiering av service- och omsorgsuppgifter för våra medarbetare, specialisering inom demensområdet och ett stort fokus på chefers förutsättningar. Som ett led i att skapa ett hållbart chefsuppdrag där det finns utrymme för ett nära och coachande ledarskap utökar vi nu vår chefsorganisation! Just nu söker vi två enhetschefer till vår gemensamma ledning i Gråbo, där vi tillsammans leder enheten. Hos oss får du vara en del av ett gemensamt ledarskap och bidra till att forma en professionell och omtänksam hemtjänst för framtiden. Vill du vara med på resan? Varmt välkommen till oss! ARBETSUPPGIFTER Hemtjänsten i Lerums kommun består av fyra distrikt samt ett gemensamt serviceteam. Distrikt Gråbo utgår från Gråbo centrum och arbetsgruppen består av ca 45 undersköterskor och vårdbiträden samt två hemtjänstadministratörer som stödjer medarbetare och chefer i den dagliga planeringen. Som enhetschef i Gråbo hemtjänst har du gemensamt ledarskap med en chefskollega och tillsammans leder ni verksamheten framåt. Er närvaro och ert engagemang är viktiga faktorer för att skapa en arbetsmiljö präglad av delaktighet och arbetsglädje. Genom ett coachande ledarskap främjar ni utveckling och ansvarstagande hos era medarbetare och säkerställer att våra ledord om professionellt bemötande, likabehandling och målmedvetenhet genomsyrar all verksamhet. Er roll som enhetschefer innefattar även att vara en del av hemtjänstens ledningsgrupp där ni tillsammans arbetar för teamkänsla och utveckling. Digitalisering och kreativa lösningar är också prioriterade områden där er input är värdefull. I ditt uppdrag bär du huvudansvar för enhetens ekonomi, arbetsmiljö, personalansvar och att verksamheten bedrivs i enlighet med tillämplig lagstiftning. Som ledare ser du vikten av att vara ett föredöme. I ord och handling lyfter du fram de värderingar som vår verksamhet bygger på. Vad erbjuder vi dig? • En möjlighet att vara med i utvecklingen av framtidens hemtjänst! • Motiverade medarbetare som arbetar efter tydliga roller • Att vara en del av en stöttande kollegial grupp av enhetschefer där vi delar erfarenheter tillsammans • Ledarutbildning, exempelvis Utvecklande ledarskap • En nära chefskollega att ha gemensamt ansvar och beslut med • En långsiktigt hållbar arbetsmiljö KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är coachande och vill se dina medarbetare växa och utvecklas. Du har en högskoleexamen om minst 180 högskolepoäng som t.ex. socionom eller inom annat område som arbetsgivaren bedömer relevant. Du har vidare god kännedom om socialtjänstlagen och arbetsmiljölagen. Erfarenhet från ledarskap inom hemtjänst eller annan vård- och omsorgsverksamhet är meriterande men inget krav. Vidare ser vi det som positivt om du har erfarenhet av ett gemensamt ledarskap eller ett nära samarbete med chefskollegor. Som person ser vi att du är kommunikativ, har förmåga att samarbeta med olika professioner och enheter samt är trygg i ditt ledarskap och i att fatta beslut. Du uppmuntrar till ett arbetsklimat präglat av samarbete, ansvarstagande och har förmågan att engagera och motivera dina medarbetare till utveckling och är ett gott föredöme. Det är fördelaktigt om du är trygg med gruppdynamik och stärka medarbetarskapet. Intresserad? Ansök redan idag och bli en del av vårt team! Vi tillämpar löpande rekrytering så varmt välkommen med din ansökan. Tjänsterna tillsätts förutsatt att erforderliga beslut fattas. ÖVRIGT Utvecklingen i Lerums kommun ska vara hållbar och vår styrning utgår från de globala målen i Agenda 2030. Vi är cirka 3 000 medarbetare som tillsammans jobbar för att erbjuda god service och skapa välfärd för kommunens cirka 42 000 invånare. Vi tror att våra olikheter berikar och utvecklar individen, verksamheten och samhället positivt. Som arbetsgivare arbetar Lerums kommun aktivt för jämställdhet och mångfald och mot all form av diskriminering och kränkande särbehandling. Vi vill främja en god arbetsmiljö där det går att kombinera arbete, föräldraskap och fritid. Vi erbjuder förmåner så som friskvård och personalvårdprogram. Som anställd i Lerums kommun kan det förekomma krav på att använda personligt Bank-ID i tjänsten för legitimering i t.ex. systeminloggning eller annan verifiering. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen ber vi dig skicka in din ansökan via den här länken, och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför den här rekryteringen har vi redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda. Vi undanber oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

6 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Destinationsutvecklare med fokus platsutveckling

Näringslivsenheten arbetar för Lerums kommuns mål att varaktigt blir Sveriges bästa näringslivskommun. Attraktionskraften för att Lerum skall få nya företag och invånare är viktig och den börjar med platsutveckling och utbud. Näringslivsenheten består av en företagslots, en besöksnäringsutvecklare och en näringslivssekreterare. Växtrum i Lerum är också en viktig del i näringslivsenheten, inte minst för destinationsutveckling och besöksnäringen. ARBETSUPPGIFTER Destinationsutvecklaren med fokus på platsutveckling kommer att vara föräldraledig i ett år och vi söker nu en vikarie. Lerum är en dynamisk kommun och tjänsten kräver att du är bra på samverkan och har ett nära samarbete med fastighetsägare, verksamheter, övriga företagare och hela den kommunala förvaltningen. Ett prioriterat område är utvecklingen av våra centrum. Livfulla centrum med ett brett utbud skapar förutsättningar för näringslivet och skapar ökad kvalitet för våra invånare. Tjänsten är dynamisk och utvecklas i takt med näringslivets behov och förutsättningar. KVALIFIKATIONER Du har dokumenterad erfarenhet av destinationsutveckling, platsutveckling och affärsutveckling. Du har en för arbetet lämplig högskoleexamen inom marknadsföring/kommunikation/turism eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Du har förståelse för hur en politiskt styrd organisation fungerar och självklart god kunskap om och förståelse för företagandets villkor. Krav på B-körkort. Har du även ett etablerat kontaktnät i Lerum inom det lokala näringslivet och med övriga företagsstödjande aktörer är det positivt. Du har ett gott omdöme och en väl utvecklad kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt, och har lätt för att samarbeta med olika aktörer. Du skapar goda relationer såväl mot företagare och näringsliv som internt inom kommunen. Du är både strukturerad, uthållig och prestigelös och kommer jobba både operativt och strategiskt. Du tycker om att vara med där det händer. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Utvecklingen i Lerums kommun ska vara hållbar och vår styrning utgår från de globala målen i Agenda 2030. Vi är cirka 3 000 medarbetare som tillsammans jobbar för att erbjuda god service och skapa välfärd för kommunens cirka 42 000 invånare. Vi tror att våra olikheter berikar och utvecklar individen, verksamheten och samhället positivt. Som arbetsgivare arbetar Lerums kommun aktivt för jämställdhet och mångfald och mot all form av diskriminering och kränkande särbehandling. Vi vill främja en god arbetsmiljö där det går att kombinera arbete, föräldraskap och fritid. Vi erbjuder förmåner så som friskvård och personalvårdprogram. Som anställd i Lerums kommun kan det förekomma krav på att använda personligt Bank-ID i tjänsten för legitimering i t.ex. systeminloggning eller annan verifiering. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen ber vi dig skicka in din ansökan via den här länken, och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför den här rekryteringen har vi redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda. Vi undanber oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

5 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Jobba Med Solceller

Sök jobbet som säljare på Submit för att jobba med solceller! Pratar du flytande svenska & vill jobba med solceller? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba med solceller. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

5 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Timvikarie förskolan Hagvidson Ylle Lerum

Hagvidson Ylle i Lerum är en liten förskola med tre avdelningar och ca 45-50 barn. På vår förskola arbetar både förskollärare och barnskötare som brinner för sitt yrke. Hos oss utgår vi från våra ledord; TRYGGHET, DELAKTIGHET och GLÄDJE och alla beslut fattas med barnets bästa i fokus. Vi är en liten förskola där möjligheten att utvecklas och påverka är stor. Vi ser vikten av att alla i arbetslaget är delaktiga och arbetar som ett team och trivs tillsammans. Vi arbetar utifrån en pedagogisk vision om en hållbar framtid där livsstil, hälsa och miljö bildar en helhet. Vi strävar efter att bli Grön Flagg certifierade, vilket Hagvidsons övriga förskolor är. Vi arbetar med projekt som sträcker sig över ett helt år och som hela förskolan arbetar gemensamt med. Förskolan har en egen kock som lagar all mat från grunden. Omfattning: vid behov HAGVIDSON Har en vision och affärsidé med personalen i centrum. Har en närvarande och engagerad rektor som leder det pedagogiska arbetet på förskolan. Har en verksamhet som gör skillnad och som du kan vara stolt över. Skapar utveckling genom samverkan, öppenhet och nytänkande. Erbjuder arbetskläder, friskvårdsbidrag och möjlighet till kompetensutveckling Är kollektivanslutna Övrigt Enligt skollagen krävs utdrag ur polisens belastningsregister innan anställning inom förskola. Blankett för att beställa utdraget finns på https://polisen.se/tjanster-tillstand/blanketter/. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande. Ansökan Ansökan mailas till [email protected]. vi vill att du bifogar cv och personligt brev. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut.

3 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Säljare/kallskänka

Hej nu söker vi personal under sommaren och extra vid behov. Vi söker en glad positiv person som har erfarenhet av försäljning av fisk och lättare matlagning. Du bör kunna hålla högt tempo och vara pålitlig och noggrann.

3 maj 2024
Sista ansökan:
6 juli 2024
Familjebehandlare

Vi söker en erfaren familjebehandlare till vår öppenvård för familj, barn och unga, Familjestödsenheten i Lerum. I Lerum har vi nära till beslutsfattare och samarbetspartners. Det är lätt att resa till Lerum, kommunikationerna är goda. Du får 11 engagerade kollegor med omfattande erfarenheter av socialt arbete och familjebehandling. Vi hoppas att du vill vara delaktig i vår grupp och bidra med erfarenhet och kompetens. Vi ser att kompetensutveckling är viktigt för att du ska utvecklas i din roll och kunna möta våra familjers olika behov. Vi har regelbunden extern handledning samt nära och regelbundet metodstöd av metodhandledare. Vi har möjlighet till viss flexibilitet i vår arbetstid då Lerums kommun tillämpar årsarbetstid. Här implementerar vi Signs of safety med samtliga enheter inom barn och unga-området. ARBETSUPPGIFTER Som familjebehandlare arbetar vi på uppdrag från socialsekreterare, med familjer och barn/ unga 0-20 år. Familjebehandlaren ansvarar för att tillsammans med familjen utforma och följa upp insatserna i förhållande till målen. Vi arbetar utifrån ett systemiskt perspektiv, är lösningsorienterade och verkar för att arbeta evidensbaserat. Uppdragen varierar i intensitet och behovsområde ex. våld, familjekonflikter, normbrytande beteende, kriminalitet, skolfrånvaro, npf. Vi arbetar aktivt och flexibelt i ett förändringsarbete tillsammans med föräldrar och deras barn och med andra för familjen viktiga personer och professionella aktörer. Det innebär olika former av stöd såsom familjesamtal, föräldrastöd samt enskilda samtal med barn och ungdomar. En viktig del av arbetet är att aktivera familjens nätverk för att skapa en trygg och hållbar familjesituation, vilket kan innebära nätverksmöten. I arbetet som familjebehandlare förväntas du arbeta i både team och enskilt beroende på uppdragets art. Arbetet sker i våra nya, fina lokaler, i hemmet eller på andra lämpliga platser. Du förutsätts även kunna arbeta kvällstid i viss mån, och du förväntas tillsammans med övriga kollegor delta i planering och fördelning av arbetsuppgifter för att enheten ska kunna använda resurser och erfarenheter så optimalt som möjligt. KVALIFIKATIONER Du är socionom, socialpedagog eller har annan högskoleutbildning som arbetsgivaren finner likvärdig. Du ska ha erfarenhet av psykosocialt behandlingsarbete med familj, barn och unga. Vidareutbildning inom psykosocialt arbete och systemiskt arbete, FFT, Repulse, Trappan, Tryggare barn, FCU, COS och Marte Meo eller andra metodkunskaper inom området är meriterande. Du har lätt för att motivera människor till förändring och verkar utifrån ett salutogent förhållningssätt. Vi lägger stor vikt vid att du är ansvarsfull, flexibel och uthållig samt har en god förmåga att få till stånd samarbete med familjer, föräldrar, barn, unga och interna/externa samverkanspartners. Du har dokumentationsvana och en god förmåga att utrycka dig i tal och skrift. Vi använder oss av verksamhetssystem Treserva. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Körkort är ett krav. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Erfarenhet krävs. Intervjuer kan ske löpande under ansökningstiden. ÖVRIGT Utvecklingen i Lerums kommun ska vara hållbar och vår styrning utgår från de globala målen i Agenda 2030. Vi är cirka 3 000 medarbetare som tillsammans jobbar för att erbjuda god service och skapa välfärd för kommunens cirka 42 000 invånare. Vi tror att våra olikheter berikar och utvecklar individen, verksamheten och samhället positivt. Som arbetsgivare arbetar Lerums kommun aktivt för jämställdhet och mångfald och mot all form av diskriminering och kränkande särbehandling. Vi vill främja en god arbetsmiljö där det går att kombinera arbete, föräldraskap och fritid. Vi erbjuder förmåner så som friskvård och personalvårdprogram. Som anställd i Lerums kommun kan det förekomma krav på att använda personligt Bank-ID i tjänsten för legitimering i t.ex. systeminloggning eller annan verifiering. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen ber vi dig skicka in din ansökan via den här länken, och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför den här rekryteringen har vi redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda. Vi undanber oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

2 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Personlig assistent sökes för dagtid 80/50% i Lerum

Om tjänsten: Nu söker vi en ansvarsfull och engagerad personlig assistent till en härlig och glad 25-årig tjej i Gråbo, som bor tillsammans med sin familj. Hon lever ett aktivt liv trots omfattande vårdbehov och kräver assistans dygnet runt. Vår uppdragsgivare har ingen förmåga att tala men förstår allt som sker i hennes närhet och kommunicerar med hjälp av kommunikationshjälpmedel. Som hennes assistent spelar du en avgörande roll i hennes dagliga liv och bidrar till att möjliggöra hennes delaktighet i både personliga och sociala sammanhang. Dina arbetsuppgifter: Som personlig assistent kommer du att ha en central roll i att stödja henne genom förflyttningar, matsituationer, personlig hygien samt utföra olika träningsövningar tillsammans med henne. Du kommer även ansvara för att assistera med medicinska hjälpmedel så som slemsug, hostmaskin, och inhalator för att säkerställa en trygg och behaglig vardag för vår uppdragsgivare. Användningen och förståelsen av alternativa kommunikationsverktyg är av stor betydelse i detta arbete. Vi söker dig: som har en varm och positiv personlighet med en naturlig fallenhet för omvårdnad och stöd. Du bör vara flexibel, ansvarsfull och ha en god fysisk styrka eftersom tjänsten innebär fysiska lyft. Du behöver inte nödvändigtvis ha erfarenhet från tidigare assistansarbete, men det är meriterande. Viktigt för oss är den personliga kemin mellan dig och vår uppdragsgivare, samt att du har en humoristisk ådra och är rökfri. Vi ser gärna att du har erfarenhet eller goda kunskaper inom alternativ kommunikation. Rökfri God kroppsfysik Ansvarsfull och anpassningsbar Erfarenhet eller intresse av alternativ kommunikation Omfattning: Vi söker två assistenter till den här tjänsten som kan jobba antingen80% eller 50 %dagtid.I ansökan kommer du att kunna välja vilken sysselsättningsgrad som passar dig bäst. Tillträde: Efter överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med gällande kollektivavtal. Villkor för anställning: Identifiering och arbetsrätt i Sverige kommer att kontrolleras. Bank-id krävs för undertecknande av anställningskontrakt och tidrapporter. En webbaserad introduktionsutbildning ska genomföras inom en månad efter anställningens start. Rekryteringsprocessen: Vi hanterar ansökningar löpande och intervjuer sker fortlöpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut om vi hittar rätt person, så vänta inte med din ansökan! Bakgrundskontroller kan förekomma enligt rutin i våra rekryteringar och polisutdrag begärs alltid ut vid anställning hos minderårig. Är detta jobb något för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av ett dynamiskt team som gör skillnad i någons liv varje dag! Varmt välkommen med din ansökan!

2 maj 2024
Sista ansökan:
25 juli 2024
Receptionist till Nordic Wellness xx

Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 300 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar och har närmare 450 000 medlemmar. Vi fortsätter vår expansion och vårt mål är 350 klubbar fram till 2025. Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till Nordic Wellness Lerum. Denna tjänst är en fast anställning på 100 % där du kommer arbeta 5 dagar i veckan. Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben. När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubbens medlemmar bemöts väl och att de befinner sig i en ren och fräsch miljö. Det är du som är värd, vilket betyder att det är du som ser till att det är ordning och reda på klubben. Du får gäster att trivas och känna sig som hemma! Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda. Vad söker vi hos dig? Du har fyllt 18 år och är en person som trivs i mötet med andra människor. Skapa nya relationer och lyssna till andras behov är något du känner dig bekväm med. Du är flexibel kring arbetstider, du ska kunna arbeta under dagtid, kvällar och helger. Det är viktigt att du kan arbeta självgående, samt ta egna initiativ och kunna se vad som behöver göras. Du ska vara kreativ för att hitta lösningar och se möjligheter för att kunna utveckla klubben. Arbetsplatsen är en miljö där mycket händer samtidigt, det krävs därför att du är kan arbeta i högt tempo och kan vara flexibel kring de olika arbetsuppgifterna som arbetet innebär. Du ska också känna dig bekväm med ett fysiskt arbete. Det är inget krav att du arbetat tidigare, vi söker dig som vill göra det lilla extra i det du tar för dig, där uppgifter som påbörjas också slutförs. Det är viktigt att du har en vilja att sträva framåt och lära dig. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Har du tidigare arbetat med försäljning är det ett stort plus och klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus! Att jobba på Nordic Wellness Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget! Välkommen med din ansökan senast 2024-05-19. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan!

2 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024