Lundgrens El är "ett stort litet företag". Vi är idag 90 medarbetare i Norrköping och Linköping, men känslan är fortfarande lika familjär och trygg som när vi startade verksamheten på 1940-talet. Hos oss är beslutsvägarna korta, karriärmöjligheterna goda och du blir sedd och uppskattad för dina unika egenskaper. Välkommen att skapa framtiden tillsammans med oss på Lundgrens El! Om tjänsten Vi söker en driven och erfaren projektledare inom el för att leda och sälja elentreprenader i Östergötland och Sörmland. Du kommer att ansvara för att säkerställa att projekten genomförs med nöjda kunder och positiva ekonomiska resultat. Arbetsuppgifter Som projektledare inom el kommer du att sälja och leda elentreprenader, säkerställa att projekten levereras i tid och inom budget, och upprätthålla hög kundnöjdhet genom hela projektets livscykel. Du kommer att hantera och koordinera resurser, tidsplaner och budgetar, samt utveckla entreprenadavdelningen och bidra till företagets tillväxt i regionen. Vi har långsiktiga mål att utveckla entreprenadavdelningen till en större aktör i regionen, och erbjuder möjligheter till kompetensutveckling och karriärutveckling inom företaget. Låter detta som en spännande utmaning för dig? Vi ser fram emot din ansökan! Vem är du? * Tidigare erfarenhet av projektledning inom el. * Utbildning inom el eller energiprogrammet, teknikprogrammet från gymnasiet eller yrkeshögskola/högskola med inriktning energi, el eller liknande. * Gedigen kunskap inom elteknik * Stark ekonomisk förståelse och affärsmannaskap. * Erfarenhet av ledarskap och nätverkande. * Kunskap inom kalkyler, entreprenadjuridik och regelverk är det meriterande. Vi söker en affärsdriven person med god ekonomisk förståelse och stark ledarskapsförmåga, som kan motivera och inspirera teamet. Du bör ha utmärkta kommunikationsfärdigheter, god organisationsförmåga och teknisk kunskap inom elteknik. Förmågan att planera och hantera tid effektivt är också viktig. Vi värdesätter din personlighet: På Lundgrens el tror vi att rätt personlighet är nyckeln till framgång. Vi söker någon som är engagerad, samarbetsvillig, kommunikativ, flexibel och positiv. Dessa egenskaper, tillsammans med din tekniska kompetens, kommer att göra dig till en värdefull medlem av vårt team. Mer om Lundgrens El Lundgrens El är ett modernt elföretag med över 75 års erfarenhet inom branschen. Är baserat i Norrköping och erbjuder ett brett utbud av tjänster inom el, säkerhet och energi. Vi specialiserar sig på att projektera, installera och serva dessa system, och har särskilda serviceteam för att säkerställa att rätt resurs finns på rätt plats vid rätt tidpunkt. Lundgrens El har också ett starkt fokus på energieffektivitet och hållbara lösningar. Företaget har kontor i Norrköping, Linköping och på Vikbolandet, vilket gör att vi snabbt kan vara på plats för att hantera allt från stora entreprenader till mindre elinstallationer i hemmet. Kontakt I den här rekryteringen samarbetar Lundgrens el med JeffersonWells. Vid frågor angående tjänsten kontakta rekryteringskonsult Hanna Lindeberg på telefon 070 228 29 74 eller via mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Eltel arbetar med att planera, bygga, ansluta och underhålla el- och telenät. Det gör vi på uppdrag av våra kunder som i huvudsak är operatörer, nätägare och myndigheter samt statliga verk. Att arbeta hos Eltel innebär att du är med och bidrar till att Sveriges kritiska infrastruktur som möjliggör såväl förnybar energi som högpresterande kommunikationsnätverk fungerar "Jag trivs jättebra! Utbildningen vi fick gjorde att jag kände mig med trygg i jobbet direkt. Det är också väldigt trevliga och kollegor och jag gillar friheten i arbetet ! Dessutom sticker MTX ut som bemanningsföretag! De bryr sig verkligen om mig som anställd och sköter allt som rör min anställning prickfritt" /Elmätartekniker hos Eltel Har du gått ett praktiskt gymnasieprogram eller är allmänt händig? Vi söker ytterligare ett antal personer för ett fritt och rörligt jobb med elmätare hos Eltel! Om tjänsten Arbetet innebär felsökning och installation av kategori-1 mätare. Du arbetar till stora delar själv med arbetsbil från Eltel. Arbetsområdet är stora delar av Mellansverige. Arbete i norra Sverige förekommer också. Du utgår hemifrån eller från det boendet vi tillhandahåller på arbetsorten. När du jobbar på annan ort står vi för reskostnad, boende och traktamente. Arbetet är förlagt enligt rotationsschema, där du arbetar varannan vecka och är ledig varannan. Arbete enligt andra scheman förekommer också. Tjänsten inleds med en teoretisk och praktisk utbildning på arbetstid. Vi erbjuder • Möjlighet att lära dig ett nytt yrke på lång sikt i den konjunkturs- och framtidssäkra energibranschen • Arbete i en verksamhet med ett genomtänkt och framgångsrikt arbetssätt • Möjlighet till arbete i rotationsschema med långa perioder ledighet mellan arbetsveckorna. Kvalifikationer Vi söker dig som har verktygsvana, B-körkort och är praktiskt lagd. Utbildning eller erfarenhet inom el eller annat teknikområde är meriterande men inte ett krav. Det krävs också god fysik då arbetet är ansträngande pga praktiskt arbete i under långa arbetsdagar och veckor. Pga. kundkontakt och samarbete med medarbetare från andra nordiska länder kräver tjänsten god svenska och engelska. För den här tjänsten kommer ett utdrag ur belastningsregistret att krävas innan anställning. Ansökan Vi vill göra det enkelt för dig som kandidat! Därför kan du söka tjänsten utan CV och bifoga det i nästa skede i rekryteringsprocessen. Så länge annonsen är publicerad är tjänsterna inte tillsatta. Övrigt Start: Juli 2025 Placering: Resjobb, placeringen varierar. Lön: Fast månadslön enligt kollektivavtal. Bonus tillkommer! Omfattning: Heltid. Projektet beräknas pågå till årsskiftet 25/26. Eltel har anlitat MTX Rekrytering & Bemanning för den här rekryteringen och det är Eltels önskemål att alla frågor kring tjänsten hanteras av MTX Rekrytering & Bemanning.
Vill du bli en i vårt team? Stenbolaget säljer och producerar marksten, murar, plattor, natursten och mycket mer. Våra kunder är både privatpersoner och proffskunder. Vi är störst i Sverige inom vårt segment. Om tjänsten: Som säljare på Stenbolaget består arbetsuppgifterna främst utav att hjälpa och guida våra kunder med rätt sten till rätt projekt. Det är ditt ansvar att vårda varje kund, följa upp dina offerter och se till att köpupplevelsen blir till en succé. Hos oss jobbar vi med tydliga försäljningsmål, det är ett arbetssätt som bör tilltala för att lyckas hos oss. Som arbetsplats fungerar Stenbolaget likt ett fotbollslag, där alla positioner är viktiga. Vi coachar varandra och ser till att ha kul tillsammans. Vi är innovativa i vår spelteknik och håller ett högt tempo, det är nyckeln till vår framgång och just det som gör att vi leder ligan. Våra butikers öppettider är måndag-fredag 07-18 & helg 10-15, arbetstiden är varierande inom dessa tider. Vem tror vi att du är? Vi tror att du kan ha en bakgrund från bygghandel eller liknande säljroll. Du kan ha erfarenheter från entreprenad eller ännu bättre, att du har jobbat med försäljning inom bygghandeln. Det viktigaste är din personlighet och att du gillar försäljning, resten lär du dig hos oss. Om du tror att vi är rätt arbetsplats för dig så tveka inte att skicka din ansökan!
I över 100 år har Iris arbetat med individens utveckling. Idag är uppdraget att erbjuda individanpassad utbildning och utveckling i hela landet. Iris arbetar brett med att stötta personer till att ta sitt nästa steg på arbetsmarknaden. Detta gör vi genom utbildning som SFI, kommunal vuxenutbildning och företagsutbildningar. Genom arbetsmarknadsinsatser och jobbmatchning samt genom utredningar och anpassningar. Iris är en del av Irisgruppen som är en av Sveriges ledande aktörer för effektiv utbildning och stödinsatser för vuxna. Irisgruppen, som består av verksamheterna Iris och Medlearn, har en omsättning på cirka 400 MSEK och drygt 550 anställda på 80 orter runtom i Sverige. Visionen är att realisera drömmar. Genom våra insatser där varje individ når sin fulla potential skapar vi ett bättre samhälle med minskad arbetslöshet och ökad integration. Iris eftersträvar jämn könsfördelning och värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Se filmen om Iris, läs mer på iris.se och irisgruppen.se. Iris terapi söker psykoterapeut upp till 40% alternativt timanställning till Norrköping, på plats i kombination med distans. Det kan även bli aktuellt med tjänstgöring på andra närliggande orter. Iris terapi är en ny leverantör av psykoterapeutiska tjänster. Iris terapi är en del av Iris Hadar AB, som är ett företag med lång erfarenhet av att hjälpa människor att hitta vägar vidare i livet. Iris terapi startade under hösten 2023, initialt med en onlinemottagning. Vi har i mars öppnat en psykoterapimottagning i Uppsala och i december i Norrköping. På Iris terapi arbetar vi med patienten i centrum, vilket innebär att vi möter patienten och utformar behandlingen i samarbete med den. Den relationella aspekten är i fokus och vi jobbar för en god arbetsallians med patienten. Vi har ett helhetsperspektiv och ett systemiskt tänkande. Vi är noga med kvalitet och patientsäkerhet och har byggt upp en verksamhet som möter detta, bl a har vi en behandlingsansvarig psykoterapeut som ansvarar för alla mottagningar. På mottagningarna i Uppsala och Norrköping arbetar vi på regionavtal, vilket innebär att vi får remisser från specialistpsykiatrin för utförande av psykoterapeutisk behandling. Vi har även uppdrag gentemot privatpersoner och företag. Nu söker vi en leg. Psykoterapeut med inriktning KBT till Norrköping: krav är att du ska ha minst två års erfarenhet med målgruppen inom specialistpsykiatri Vad vi kan erbjuda: * Vi erbjuder arbete på plats i fina lokaler, centralt i Norrköping. På plats finns kollegor, både de som arbetar inom Iris terapi och i övriga verksamheter inom Iris Hadar AB. Utifrån de inkommande ärendena kan det även vara möjligt att arbeta delvis via videosamtal och då går det utmärkt att arbeta hemifrån, bara förutsättningarna är tillräckligt bra. * Vi erbjuder intressanta patientmöten och gott samarbete inom teamet. Vi har gemensamma behandlingskonferenser och det finns god tillgång till kollegialt tillsammanstänkande och vi kan även ta gemensamma ärenden. * Hos oss får du arbeta mycket under eget ansvar men med god stöttning. Har du några frågor, kontakta Maria Björeman Wittwång - [email protected]
Ditt uppdrag Som lärare hos oss blir du en del av ett engagerat team bestående av dedikerade kollegor. Varje dag gör vi vårt bästa för att eleverna ska nå sin fulla potential. Du leder arbetet i klassrummet med en varm och tydlig hand och ditt ledarskap präglas av närvaro och inkludering. Ditt huvudsakliga ansvar består av att undervisa i ekonomi (men också juridik samt övrigt kursutbud som marknadsföring, ledarskap och organisation/entreprenörskap) , där du planerar, genomför och utvärderar din egen undervisning. Självklart är du öppen för att både ge och ta emot feedback på din undervisning och du strävar ständigt efter att utvecklas som lärare. Mentorskap kan ingå i tjänsten. För att ansöka vill vi att du har Erfarenhet från arbete som lärare. Svensk lärarlegitimation. Behörighet i aktuella ämnen. För att lyckas i rollen vet vi att du är En naturlig ledare med förmåga att skapa struktur och tydlighet i klassrummet. Vänlig och empatisk och har lätt för att bygga goda relationer med elever och kollegor. Villkor Anställningsform: Tillsvidare, semestertjänst. Provanställning tillämpas. Tillträde: HT 2025. Sista ansökningsdatum: 29 juni 2025. Vi strävar efter att erbjuda en fördomsfri och inkluderande rekryteringsprocess. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan, där vi efterfrågar ditt CV men du behöver inte skicka med något personligt brev. För att få veta lite mer om dig vill vi istället att du besvarar ett antal frågor som du hittar om du klickar vidare till ansökan. Om du går vidare efter ansökan kan du komma att få en länk till ett arbetspsykologiskt test. Testerna vi använder tar utgångspunkt i aktuell forskning och fungerar som ett stöd i bedömningen. Våra rekryteringsprocesser består av flera steg, och ofta mer än en intervju. Vi tycker att det är ytterst viktigt att vi ger oss själva den tid som krävs för att få en god bild av varandra - du ska ju välja oss och vi ska välja dig! Emellanåt är det många som söker till en tjänst och då kan processen dra ut något på tiden av den anledningen. Du kan dock vara säker på att vi gör allt vi kan för att hålla dig uppdaterad och återkoppla längs vägen.
Har du en god pedagogisk insikt och förståelse för hur elever tar till sig information och undervisning utifrån deras förutsättningar? Då kan du vara vår nya kollega! Vilka är vi? På Kungsgårdsgymnasiets ekonomiprogram har vi fler elever än någonsin som väljer juridikinriktningen, därför söker vi dig som vill vara med och bidra till fortsatt utveckling av utbildningen. Kungsgårdsgymnasiet utbildar framtidens entreprenörer och nytänkare. Vår skola består av ca 630 elever fördelade på Ekonomiprogrammet, Hantverksprogrammet, Introduktionsprogrammen samt Restaurang- och Livsmedelsprogrammet. Vi har även ett anpassat gymnasieprogram på vår skola. Personalen består av ca 80 engagerade medarbetare, där alla lärare på vårt ekonomiprogram har en lärarlegitimation. Nu söker vi efter en lärare i juridik till vårt ekonomiprogram, ta chansen att bli en del av vårt engagerade team! Dina arbetsuppgifter Rollen innebär att du undervisar på ekonomiprogrammet, där uppdraget innebär undervisning i exempelvis affärsjuridik, rätten och samhället, privatjuridik och i de nya nivåerna i ämnet juridik. Du tillhör arbetslaget för ekonomiprogrammet där du också är mentor för ca 15 elever. I arbetslag och i undervisning är du en bidragande del i att leda eleverna mot vårt gemensamma uppdrag, att alla elever ska lyckas. Du samverkar med lärare, elevhälsa och skolledning för att nå gemensamma mål. Vem är du? Vi söker dig som är legitimerad lärare med ämnesbehörighet i juridik för gymnasiet och vi ser gärna att du har erfarenhet av undervisning. Vi söker dig som är en trygg och lyhörd ledare med förmågan att coacha, utveckla och entusiasmera våra elever på vägen mot deras mål. Du har en god pedagogisk insikt och förståelse för hur elever tar till sig information och anpassar undervisningen utifrån individ och situation. Du är prestigelös i samarbetet med andra och delar med dig av kunskap och information till dina kollegor. Du har även förmågan att jobba självgående och planera ditt arbete på ett resurseffektivt sätt där du även säkerställer att ditt arbete håller en hög kvalitet. Tjänsten kräver att du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Välkommen med din ansökan! Information om tjänsten Antal lediga tjänster: 1 Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid Tillträdesdatum: 10 september Arbetstid: Dag Möjlighet till distansarbete: Nej Sista ansökningsdatum: 4 augusti, intervjuer sker löpande under ansökningstiden Kontakt: Vill du veta mer om tjänsten kontaktar du rektor Johan Andersson, 0725-974135 Övrig information: Vi har valt att ta bort det personliga brevet, och ersätta det med urvalsfrågor relevanta för tjänsten. Det gör det lättare att göra en objektiv bedömning av din kompetens. Du skickar in ditt CV som vanligt. KÄNSLAN AV ATT BIDRA. MÖJLIGHETEN ATT PÅVERKA Att arbeta i Norrköpings kommun betyder att du är med och skapar välfärden. Våra 11 000 medarbetare bidrar och gör skillnad. Varje dag. Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsplats för nyfikna och öppna människor som vill ha mer än ett jobb. Tillsammans skapar vi Norrköpings framtid. Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning. När du söker jobb hos oss i Norrköpings kommun använder du dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på ansök längst ner i annonsen. Du som har skyddade personuppgifter ska inte skicka in din ansökan via vår hemsida. Ta en direktkontakt med rekryterande chef alternativt rekryteringsspecialist för att diskutera hur du bäst ansöker utifrån ditt skyddsbehov. Kontaktuppgifter finner du i annonsen. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Vill du ta första steget i din karriär och samtidigt bli en del av ett engagerat team? Som kundtjänstmedarbetare hos Telia i Norrköping får du en utvecklande roll inom service och försäljning – där du växer varje dag och får med dig erfarenheter för livet. Du jobbar tillsammans med drivna kollegor som stöttar och peppar varandra, och får rätt förutsättningar för att utvecklas i din yrkesroll. Låter det som din nästa utmaning? Välkommen att söka jobbet! Om tjänsten Det här är ett heltidsuppdrag på 12 månader där du blir anställd av Bravura och jobbar som konsult hos Telia. Det finns goda chanser till förlängning efter uppdragets slut. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som säljande kundtjänstmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med företagets privatkunder. Du tar emot inkommande samtal och hjälper kunder över telefon inom områdena kundreskontra, fakturafrågor och betalningsalternativ. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Som en del av din service ansvarar du vidare för att göra behovsanalyser och arbetar aktivt med merförsäljning utifrån kundens behov i varje samtal. • Ta emot inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Utföra behovsanalys och merförsäljning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Vi tror att du har med dig • Avslutad och godkänd gymnasieutbildning • Arbetslivserfarenhet inom service, försäljning eller fakturahantering är meriterande • Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska För att trivas i rollen som säljande kundtjänstmedarbetare på Telia har du en god känsla för service samt motiveras av att arbeta mot uppsatta mål och leverera lösningar efter kundens behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo. Övrig information Start: 21 Juli Plats: Norrköping Lön: Enligt överenskommelse Kontroll i belastningsregister och UC genomförs i denna process Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support: [email protected] 010-171 47 10 (ange vilken tjänst det gäller) Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Söker du ett flexibelt och varierande extrajobb? Är du noggrann och gillar att arbeta fysiskt? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! Vi på Manpower söker just nu engagerade lagerarbetare till Apotek Hjärtat i Norrköping. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och Apotek Hjärtat. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos vår kund. Om jobbet som lagerarbetare Som lagerarbetare hos Apotek Hjärtat kommer du att ansvara för orderplock och packning av läkemedel och hälsoprodukter. Med hjälp av en handdator som din guide plockar du produkterna och ser till att de placeras korrekt för paketering och leverans. Din insats som lagerarbetare är avgörande för att Apotek Hjärtats kunder ska få sina beställningar i tid och i perfekt skick. Genom att noggrant följa orderinstruktioner och arbeta effektivt bidrar du till att upprätthålla högsta kvalitet i kundservicen. Arbetsplatsen är öppen på vardagar mellan kl 06:00-23:00 och arbetstiderna är förlagda däremellan. Vi ser gärna att du kan jobba varierade tider. Övrig information Placeringsort: Norrköping Typ av anställning: Extra vid behov Arbetstider: Lagret är öppet mellan 06-23 och vi ser gärna att du kan arbeta både dag och kväll Är du rätt för rollen som lagerarbetare? För att lyckas i rollen är det viktigt att du arbetar noggrant och effektivt, samt har förmågan att strukturera dina arbetsuppgifter. Det är också avgörande att du är resultatinriktad och snabbt identifierar vad som behöver göras. Dessutom har du en stark vilja att utvecklas och nå resultat. Vi söker dig som * har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% som även fortsätter i höst - exempelvis: deltidsjobb, studier, elitidrott, egen företagare * kan arbeta minst 2 pass i veckan * behärskar svenska väl i både tal och skrift Erbjudande Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Agnes Halvardson, [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail. Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Phonecall är ett växande företag med nyrenoverade lokaler i centrala Norrköping och vi söker nu efter mötesbokare som vill vara med och utveckla företaget tillsammans med oss. Vi erbjuder: - Förmåner så som friskvård, gymkort m.m. - Hög provision - Löpande utbildning - Säljutbildning - Coachning Arbetsbeskrivning: Som mötesbokare på Phonecall kommer du att ansvara för att kontakta potentiella kunder via telefon och boka in kundmöten. Erfarenhet som mötesbokare är meriterande men inget krav då vi erbjuder löpande utbildning och coachning på plats. Profil: Vi söker dig som är samarbetsvillig, social och vill leverera goda resultat både individuellt och i grupp. Du är bekväm att prata i telefon och har lätt för att bygga relationer. Du ska vara målinriktad och resultatinriktad trotts motgångar. Som person är du kommunikativt skicklig i både tal och skrift och van att ta egna initiativ och jobba effektivt. Om anställningen: Lön: Fast grundlön samt provision, 20 000 - 40 000 :- Placering: Norrköping Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Heltid Arbetstider: Dagtid, mån-fre Vill du vara med på vår resa? Sök jobbet som mötesbokare hos Phonecall nu!
Vill du sitta i förarsätet på resan från fossila drivmedel mot mer hållbara alternativ? Card Network Solutions (CNS) söker nu skickliga backend-utvecklare för att bygga nästa generation av affärssystem för energi- och drivmedelssektorn. Hos oss bygger du systemen som förenklar omställningen och gör det lättare för slutanvändare att tanka/ladda sina bilar. OM BOLAGET CNS grundades 1987 i Norrköping och är sedan 2014 en del av den globala koncernen DCC. CNS fokus är att utveckla effektiva, innovativa och säkra lösningar inom energi- och drivmedelssektorn, som används både nationellt och internationellt. På CNS får du förmånen att arbeta i det lilla bolaget med 15 anställda samtidigt som du tillhör en stor koncern. Det innebär att du erbjuds en positiv miljö med bra sammanhållning, möjlighet att påverka och med en närhet till tekniska beslut, samtidigt som du får långsiktigheten och stabiliteten av en stor koncern! Energi- och drivmedelssektorn i sig är en bransch i förändring, där resan går från fossila drivmedel mot mer hållbara alternativ. För att möta denna förändring måste CNS ligga i framkant och utveckla system och lösningar som förenklar omställningen. OM ROLLEN Som backend-utvecklare på CNS blir du en del av ett engagerat team som utvecklar affärssystem med allt som behövs för att driva bensin- och laddstationer. Systemen hanterar allt från kort och kunder, till statistik och fakturering. En stor del av vardagen består av att vidareutveckla systemen genom nya integrationer med exempelvis betallösningar, laddnätverk och appar. Det finns massor av spännande utvecklingsprojekt framöver, där våra kunder börjar fokusera mer på elektrifiering och moderna lösningar som gör det enklare att tanka/ladda bilar för slutanvändaren. Utvecklingen sker främst i C# med SQL databaser, där koden är driftsatt i olika Azure-tjänster som App Service, AKS och Azure Functions. VEM ÄR DU? I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är nyfiken, älskar problemlösning och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Då CNS växer finns det plats för teammedlemmar med olika kompetenser och fokusområden. Det viktigaste är att du gillar att ta dig an nya utmaningar och vill utvecklas tillsammans med oss! För att passa och trivas i rollen ser vi att du har: En högskole- eller civilingenjörsutbildning eller motsvarande inom relevant område. Minst 3 års arbetslivserfarenhet som utvecklare. God förmåga att samarbeta. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som skrift. Det är även meriterande om du har kunskap och erfarenhet inom: C# / .Net Core Azure Kubernetes GraphQL / REST SQL CNS ERBJUDER CNS vill ge alla anställda de bästa förutsättningarna för att hitta sin egen balans mellan arbetsliv och privatliv, som en del i det så erbjuder vi flera förmåner som: Hybridarbete, där man får arbeta två dagar hemifrån i veckan. Arbetstidsförkortning på 40 h om året som kan tas ut både i lediga dagar och flextid. En friskvårdstimme per vecka. Friskvårdsbidrag på 3 000 SEK per år. Utöver förmånerna ovanför så blir du en del av ett härligt gäng som regelbundet har aktiviteter för att fira framgångarna och blicka framåt. Hos oss kommer du arbeta med intressanta och storskaliga projekt som underlättar vardagen för många. ÖVRIGT Upplägg:Anställning direkt hos CNS. A-hub hjälper till med rekryteringsprocessen och vid eventuella frågor kontakta Sebastian Dejler på[email protected] Placering: Tjänsten är placerad på CNS moderna kontor i centrala Norrköping. Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Välj ett jobb för att visa detaljer