På Migrationsverket arbetar vi med en av vår tids stora samhällsfrågor – migrationen. Totalt är vi cirka 6 000 personer här, och vi har ett ovanligt viktigt jobb! Som systemutvecklare på Migrationsverket blir du en del av en av Östergötlands största javautvecklingsorganisationer. Migrationsverkets utvecklingsorganisation består av 20 självgående team och är i framkant gällande användning av nya tekniker. Just nu utvecklar Migrationsverket mycket nytt och de flesta av de interna handläggningssystemen är egenutvecklade javaapplikationer. Som systemutvecklare hos oss blir du en viktig spelare i denna resa. I våra team värdesätts gemenskapen högt och här bidrar alla till ett bra arbetsklimat där vi lär av varandra, värdesätter varandras olikheter och har en tillåtande kultur. För att säkerställa att de lösningar vi tar fram gör vardagen enklare och bidrar till effektivitet arbetar utvecklingsteamen nära tillsammans med våra användare. Teamen ansvarar för systemstöd och komponenter som stöttar myndighetens interna och externa användare och arbetar också kontinuerligt med förbättringar och förvaltning av dessa. Teamen arbetar på plats i våra lokaler i Norrköping eller Stockholm samt i viss mån på distans från hemmet om man önskar det. Vi tror på att en väl avvägd fördelning av var man arbetar främjar arbetsmiljön och att det är arbetsuppgiften som avgör var det är lämpligt att utföra den. En generell regel som vi arbetar utifrån är att minst tre av veckans arbetsdagar utförs tillsammans i våra lokaler. Du kommer tillsammans med dina nya kollegor att: - utveckla och leverera nya funktioner och tjänster. - förvalta och förbättra befintliga funktioner och tjänster. - arbeta med kontinuerliga leveranser. - arbeta med verktyg, tekniker och ramverk som gör utvecklingen enklare, effektivare och roligare. - testa dina och andras lösningar som en naturlig del av utvecklingsprocessen. ha kontakt och samarbeta med teamets målgrupper, andra utvecklingsteam samt drift- och supportorganisation. Vi strävar mot moderna arbetssätt med fokus på automatisering och går nu mot en ny, modern, cloud native plattform baserad på Docker/Kubernetes där du kommer bidra på resan mot den nya tekniken. Vår plattform består främst av React i frontend och Java i backend, där vi använder Spring Boot eller Quarkus som Java-ramverk. Vi använder Kafka som strömningsplattform i en eventbaserad arkitektur. Vem är du? Vi söker dig med stor erfarenhet av Systemutveckling. Du är kvalitetsmedveten och tar ansvar både för dina ansvarsområden och för helheten tillsammans med teamet, alltid med fokus på slutanvändarnas behov. Du är en lagspelare som delar med dig av din kunskap och har en stark vilja att lära dig nya saker. Som person är du engagerad, nyfiken och gillar att samarbeta med andra. Du har förmågan att vara självgående och strukturera ditt vardagliga jobb. Krav - Relevant eftergymnasial utbildning på högskola eller universitet alternativt motsvarande kunskaper som vi bedömer som relevant. - Minst tre års erfarenhet av arbete som systemutvecklare - Du har god kommunikativ förmåga och kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska Meriterande är erfarenhet av - CI/CD och agila metoder - SQL - moderna javabaserade ramverk - utveckling i mikrotjänstmiljöer - containerplattformar (Kubernetes/Docker) Vill du veta mer Vill du veta mer om den aktuella rollen och enheten finns kontaktuppgifter till ansvariga enhetschefer längre ned. Då tjänsten är placerad i säkerhetsklass krävs även svenskt medborgarskap. Inför anställning kommer en säkerhetsprövning med registerkontroll genomföras. Placeringsort: Norrköping Anställningsform: Tillsvidare med provanställning Ansökan Välkommen med din ansökan senast den 3 augusti 2025. _________________________________________________________________________________________________________ Om rekryteringsprocessen För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar därför alla sökande och strävar efter en jämn könsfördelning och mångfald. Som statlig myndighet rekryterar vi efter förtjänst och skicklighet. På https://www.arbetsgivarverket.se/jobba-statligt/fragor-och-svar/Hur-ser-rekryteringsprocessen-ut-for-statliga-jobb/ kan du läsa mer om vad det innebär. Vi använder urvalsfrågor under ansökningen. Besvara dem så utförligt du kan eftersom dina svar har betydelse för om du är kvalificerad att gå vidare i rekryteringen eller inte. I vissa rekryteringar använder vi också tester för att bedöma hur väl din skicklighet stämmer överens med tjänsten du söker. Vid en eventuell intervju kan du även få svara på frågor kopplat till säkerhet. Vill du komma i kontakt med fackliga företrädare finns kontaktuppgifter till Saco-S, Seko och ST längst ned på sidan ”Lediga jobb och intresseanmälan” på migrationsverket.se: https://www.migrationsverket.se/Om-Migrationsverket/Jobba-hos-oss/Lediga-jobb-och-intresseanmalan.html För att arbeta på Migrationsverket behöver du ha rätt att vistas och arbeta i Sverige på någon av dessa grunder: svenskt medborgarskap (krav för vissa tjänster), nordiskt medborgarskap, EU-medborgarskap eller permanent uppehållstillstånd. Om du har skyddade personuppgifter, eller annan information som du själv bedömer som skyddsvärd, ska du kontakta [email protected] innan du gör din ansökan så berättar vi mer om våra säkerhetsrutiner. https://www.migrationsverket.se/Om-Migrationsverket/Vart-uppdrag/Personuppgifter.html Migrationsverkets rekryteringar sker helt i vår egen eller upphandlade leverantörers regi. Vi ber därför om att inte få telefonsamtal och mejl från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.
Vill du ha ett varierande och stimulerande arbete där du kombinerar teknisk kompetens med kunddialog – både på hemmaplan och internationellt? Då kan du vara vår nästa Technical customer support till vår EHSQ-avdelning. Din roll Hos oss får du en nyckelroll i att säkerställa kundnöjdhet och produktkvalitet. Du stöttar våra kunder, säljare och produktionsenheter med rådgivning, produktinformation och problemlösning. Arbetsuppgifterna innefattar huvudsakligen: • Utreda, administrera och följa upp reklamationsärenden • Ge teknisk support vid kundbesök, i dialog med försäljning och produktion • Ge teknisk rådgivning och information om våra produkter till kunder och säljare • Samla in och förmedla kundkrav, reklamationsläge och specialönskemål till relevanta avdelningar • Deltagande i kvalitets- och produktutvecklingsprojekt kan förekomma Tjänsten innebär en del resor– något vi tror att du ser som en möjlighet att utvecklas och bygga relationer. Vem är du? Du är en kommunikativ och lösningsorienterad person med en naturlig känsla för service. Du trivs i en roll där du får vara spindeln i nätet, samarbeta över avdelningsgränser och hantera flera ärenden samtidigt. Vi tror att du har: • YH-, högskoleutbildning eller motsvarande erfarenhet inom exempelvis kartong-, tryck-eller konverteringsbranschen • God teknisk förståelse inom relevant bransch • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt • Erfarenhet av kunddialog, reklamationshantering eller teknisk kundsupport är meriterande Hos oss får du • Arbeta med högkvalitativa produkter i ett globalt företag • Stora möjligheter till personlig och professionell utveckling • Bli en del av ett internationellt nätverk inom technical customer support • Erfarna kollegor och stöttning i arbetet Om Fiskeby Under 2023 förvärvades vi av RDM Group och tillsammans med åtta andra bruk är vi den största producenten av återvunnen kartong i Europa. Vi har tillverkat papper och kartong sedan 1637 och Fiskeby är det enda bruket i Skandinavien som kan ta emot dryckesförpackningar som råmaterial. Våra produkter tillverkas av 100 % returfiber, helt i linje med dagens krav på ett hållbart samhälle. Vi tillverkar 160 000 ton kartong varje år och är cirka 275 medarbetare. Här på anläggningen finns de flesta avdelningar samlade vilket skapar förutsättningar för ett nära samarbete. Läs mer på: www.fiskeby.com. Ansökan Din ansökan vill vi ha senast 11:e augusti, urval och intervjuer görs löpande. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Catharina Andersson EHSQ-Manager, 011- 15 57 47 och Lina Arvefors, HR-generalist 011- 15 57 36. Facklig företrädare för Unionen är Bo Karlsson, 011-15 57 83. Vi undanbeder oss annonserings- och rekryteringstjänster.
Nordfarm har sedan 1982 sålt maskiner till lantbrukare, entreprenörer, skogsmaskinförare, markvårdare med flera. Ett Nordfarm-år är händelserikt med agenturer från hela världen så som Avant, Sany, Mammut, Lucas G och Palmse trailer m.fl. Idag är vi en av Sveriges största oberoende maskin- och redskapshandlare och säljer våra maskiner via ett etablerat återförsäljarnät som täcker hela Sverige. Vi riktar oss mot yrkesutövare som använder maskinerna som sitt dagliga levebröd varför en god service och eftermarknad är avgörande. Är du passionerad kring lantbruk, maskiner och försäljning – och vill ha en roll med stort eget ansvar och möjlighet att påverka? Då är det här jobbet för dig! Uppdraget Vi söker en senior säljare som på ett självgående sätt kan axla rollen som Produkt- och kundansvarig för Foder. I denna roll blir du en nyckelperson i vårt säljteam – med ansvar för försäljning, produktutveckling och marknadsföring av lantbruksmaskiner och redskap i framkant. Du arbetar nära både våra återförsäljare och leverantörer och har ett tydligt kommersiellt ansvar. Rollen innebär att du: Driver försäljning och marknadsandelar för dina produkter Bygger långsiktiga affärsrelationer och identifierar nya affärsmöjligheter Skapar försäljningsprognoser och utvecklingsplaner tillsammans med leverantörer Säkerställer att kompetensen kring produkterna är hög – både internt och i återförsäljarledet Bidrar aktivt på mässor och branschträffar, både i Sverige och utomlands. Du arbetar med tekniskt avancerade lantbruksmaskiner, vilket kräver ett intresse för teknik och en vilja att ständigt utvecklas. Resor är en naturlig del av tjänsten – du besöker återförsäljare och leverantörer, ca 75 resdagar och övernattningar per år, både i Sverige och ute i Europa. Vem du är Du är en engagerad, kunnig och relationsdriven säljare med god kännedom om lantbruksbranschen – antingen via utbildning och/eller praktisk erfarenhet. Du har ett brinnande intresse för djurhållning, lantbruksmaskiner och teknik. Förutsättningar vi tror att du behöver ha för att bli framgångsrik i rollen: Har erfarenhet av och gillar kor! Är en affärsmässig person som gillar att ta ansvar och driva egna projekt Har erfarenhet av B2B-försäljning och känner dig trygg i affärsdialoger Har förmågan att få människor med dig – du skapar förtroende genom din kunskap och ditt sätt att kommunicera Har erfarenhet av att resa mycket i tjänst Har goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Har koll på Officepaketet Har B-körkort – en självklarhet eftersom du ofta är ute på platsbesök Vad vi erbjuder Vi erbjuder en tillsvidareanställning på 100% med provanställning. I rollen ingår förmånsbil och ett generöst friskvårdsbidrag – vi vet att medarbetare som mår bra presterar bäst. Nordfarm är en arbetsgivare som uppmuntrar till nya idéer och utveckling och vi erbjuder kontinuerlig kompetensutveckling. Du rapporterar direkt till försäljningschef Claes Ekbom och blir en viktig del i ett sammansvetsat och framåtlutat team där initiativtagande och affärssinne värderas högt. Har du frågor är du välkommen att kontakta Claes på 073-040 41 27 eller [email protected]. Redo att ta nästa kliv i din lantbrukskarriär? Ta chansen att bli en del av vårt starka och engagerade team! Vi kommer att påbörja urval och genomföra intervjuer i augusti. Varmt välkommen med din ansökan!
Om jobbet Du kommer vara involverad i spännande implementationer av både interna och externa projekt, mot forskning, produktion och utbildning på Visualiseringscenter C, Linköpings universitet och även andra projekt inom ramen med fokus på Visualiseringscenter C men också InfraVis (infravis.se). Du kommer arbeta som utvecklare med fokus på nya framsteg inom maskininlärning, djupinlärning och visualisering, där nyttjande kring avancerad visualisering av realtidsdata i 3D står i fokus. Du kommer även arbeta nationellt med Infravis som ett kompetensstöd för att stärka svensk forskning med din och dina kollegors visualiseringsexpertis. Du kommer involveras i flera forskningsprojekt och externa projekt då verksamheten befinner sig i en expansiv fas. Du kommer ingå i gruppen Tillämpad visualisering på LiU/Medie och Informationsteknologi och i en bred samling visualiseringsexperter med varierande och kompletterande kompetenser. Om dig Vi ser gärna följande kvalifikationer, kunskaper och kvalitéer: • Ingenjörsexamen (Kandidat alt Master inom ett datortekniskt område eller motsvarande teknisk utbildning/erfarenhet). • Erfarenhet inom spel/multimedia, design och utveckling, programmering, gränssnitt/informationsdesign, realtidsgrafik och/eller VR/MR samt maskininlärning/AI. • Mycket goda kunskaper inom programmering med C++/C#/Python eller liknande. • Erfarenhet inom spelmotorer som Unreal Engine och Unity. • Erfarenheter av olika 3D modelleringsverktyg som ex. Blender, Houdini, CATIA, Solidworks, CAD, BIM och liknande. • Mycket bra engelska i både tal och skrift. Det är meriterande mer erfarenhet av webbaserad programmering, HTML5/Javascript/React etc. Som person är du kreativ, engagerad och har en stark laganda. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper och lämplighet. Din arbetsplats Du kommer att arbeta tillsammans med utvecklare och forskare på enheten Tillämpad visualisering som tillhör avdelningen Medie och informationsteknik. Vi är en del av Institutionen för teknik och naturvetenskap och våra lokaler ligger vackert belägna vid Motala ström i de centrala delarna av Norrköping. Vi är tätt sammankopplade med Visualiseringscenter C, ett konsortium med ca 150 personer och består av Linköpings universitet, Norrköpings kommun, RISE, Visual Sweden och NOSP. Verksamheten är indelad i 4 strategiska områden utställningsverksamhet och forskarkommunikation, forskning och utbildning, teknisk utveckling samt innovationskluster och som stöds av en central supportorganisation. Om anställningen Detta avser en tidsbegränsad anställning under 12 månader, heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Lön och förmåner Linköpings universitet tillämpar individuell lönesättning. Läs mer om förmåner för anställda här. Fackliga kontaktpersoner Information om fackliga kontaktpersoner, se Hjälp för sökande. Ansökan Välkommen att skicka in din ansökan med CV och ansökningsbrev senast den 31 juli 2025. Du söker denna anställning genom att klicka på knappen "Ansök" här nedan. Ansökan som inkommer efter sista ansökningsdag kommer inte att beaktas. Vi välkomnar sökande med olika bakgrund, erfarenheter och perspektiv, det berikar och utvecklar vår verksamhet. För oss är det självklart att värna om allas lika värde, rättigheter och möjligheter. Läs om vårt arbete med Lika villkor. Välkommen med din ansökan! Linköpings universitet har upphandlade avtal och undanber oss direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser.
Vi söker en doktorand till ELLIIT, välkommen med din ansökan. Dina arbetsuppgifter Du kommer att vara med och bedriva banbrytande forskning om okonventionella antennsystem för MIMO bildradar i autonoma fordon. Detta arbete kommer att bidra till främjandet av vår forskning inom design och karakterisering av intelligenta system och miljöer för trådlös kommunikation, lokalisering och avkänning, med fokus på att utveckla nästa generations flerantennsystem med avseende på optimering av systemprestandan. Som doktorand ägnar du dig åt din forskarutbildning och de forskningsprojekt där du deltar i. I ditt arbete kan även ingå att undervisa eller att delta i andra institutionsuppdrag, upp till 20% av heltid. Dina kvalifikationer Du har en masterexamen i elektroteknik, trådlös kommunikationsteknik, teknisk fysik, tillämpad fysik eller ett närbesläktat område. God kunskap om elektromagnetiska simuleringsverktyg som CST Microwave Studio, HFSS eller EM Pro för antennmodellering och design krävs, liksom erfarenhet av programmeringsspråk som MATLAB, Python eller liknande. Grundläggande kännedom om experimentell validering av antenndesigner, inklusive mättekniker i ekofri eller modväxlande kammare, förväntas. Kunskap om radarsystem, särskilt MIMO-radar, och vågutbredningskanalmodellering är mycket önskvärt. Vi lägger särskild vikt vid din förmåga att tillämpa ett tvärvetenskapligt tillvägagångssätt för problemlösning eller din vilja att skaffa dig de nödvändiga färdigheterna för att göra det. Förmågan att arbeta både självständigt och i samarbete med ett mångsidigt forskningsteam är avgörande. Vi värdesätter personliga egenskaper som stark problemlösningsförmåga, ett proaktivt och entusiastiskt förhållningssätt till forskning och god anpassningsförmåga. Goda kunskaper i engelska, både skriftligt och muntligt, är ett krav. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper och lämplighet. Din arbetsplats Detta ELLIIT-finansierade projekt kommer att genomföras vid avdelningen för fysik, elektronik och matematik (FEM) inom Institutionen för teknik och naturvetenskap (ITN) vid Linköpings universitet, Norrköpings campus. Det är ett samarbete med Lunds universitet. Biträdande professor Andrés Alayón Glazunov kommer att vara huvudhandledare för forskningen, med professor Fredrik Tufvesson som biträdande handledare. Om anställningen I samband med tillträde till anställningen kommer du att antas till forskarutbildningen. Läs mer om respektive fakultets forskarutbildning här. Anställningen är tidsbegränsad till fyra år heltid. Du anställs till en början på ett år, och därefter förnyas anställningen med högst två år i taget, utifrån uppnådd studieplan. Förlängning av anställning upp till fem år sker utifrån grad av undervisnings- och institutionsuppdrag. Vid särskilda skäl kan ytterligare förlängning ske. Tillträde under hösten 2025 eller enligt överenskommelse. Lön och förmåner Doktorandlönen regleras utifrån en lokalt avtalad lönestege. Ingångslönen för våra doktorander är 33 900 kr/månad. Läs mer om förmåner för anställda här. Fackliga kontaktpersoner Information om fackliga kontaktpersoner, se Hjälp för sökande. Ansökan Du söker denna anställning genom att klicka på knappen ”Ansök” nedan. Din ansökan ska vara Linköpings universitet tillhanda senast den 11 augusti 2025. Ansökan som inkommer efter sista ansökningsdag beaktas inte. Vi välkomnar sökande med olika bakgrund, erfarenheter och perspektiv, det berikar och utvecklar vår verksamhet. För oss är det självklart att värna om allas lika värde, rättigheter och möjligheter. Läs om vårt arbete med Lika villkor. Välkommen med din ansökan! Linköpings universitet har upphandlade avtal och undanber oss direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser.
Arbetsbeskrivning Är du en kommunikativ ledare med ett öga för förbättringar och drivs av att skapa resultat genom andra? Vi söker nu en Team Manager som vill ta ett helhetsansvar för en växande avdelning och coacha sitt team till nya höjder. Som Team Manager har du det operativa ansvaret för ett team på cirka 14 medarbetare. Du arbetar nära din närmaste chef och har fullt ansvar för teamets prestation, arbetsmiljö och utveckling. Det handlar inte bara om att vara ledare utan att vara en närvarande, coachande och positiv ledare som inspirerar andra till att nå sina mål och bidra till att företagets mål nås och överträffas. Det här är en rekrytering där du blir anställd direkt av företaget, du kommer få mer information om företaget under rekryteringsprocessen. Vid frågor är du välkommen att kontakta [email protected] eller [email protected] Redo att ta nästa steg i din ledarskapsresa? Ansök idag – vi intervjuar löpande! Ansvarsområden Du kommer att: Driva teamets arbete mot uppsatta KPI:er och resultatmål Arbeta med kontinuerlig förbättring och lösa utmaningar proaktivt Säkerställa samarbete mellan olika avdelningar Ha ett resultat och budgetansvar Coacha medarbetarna genom daglig närvaro, feedback och utvecklingssamtal Se till att dina medarbetare har rätt förutsättningar att kunna leverera resultat utifrån de mål som är satta Kvalifikationer Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av teamledning, gärna inom försäljning, telemarketing eller kundservice Är en positiv, motiverande och coachande ledare som skapar engagemang i teamet Har god förståelse för affärsmannaskap och är van att arbeta KPI-drivet och styra verksamheten utifrån dessa Är strukturerad och lösningsorienterad när utmaningar uppstår Arbetar strukturerat med uppföljningar för att driva resultat Har goda kunskaper i Excel/Office samt god analytisk och teknisk förmåga Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Arbetsbeskrivning Innesäljare – Ta nästa steg i din säljkarriär! Vill du ta klivet vidare inom försäljning och arbeta med ett större kundansvar? Vi söker nu fem erfarna innesäljare som vill vara en nyckelspelare i vårt säljteam. Det här är rollen för dig som redan har en stabil grund inom försäljning och är redo att ta mer ansvar – för både kunder, affärer och resultat. Det här är en rekrytering där du blir anställd direkt av företaget, du kommer få mer information om företaget under rekryteringsprocessen. Vid frågor är du välkommen att kontakta [email protected] eller [email protected] Redo att ta nästa steg? Ansök nu – vi rekryterar löpande! Ansvarsområden Vi erbjuder dig Fast grundlön på 25 000 kr/mån plus provisionsmodell En tydlig karriärväg inom försäljning och möjlighet till större ansvar En kultur med starka värderingar och fokus på personlig utveckling Löpande säljcoachning och kompetensutveckling Kvalifikationer Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning, gärna B2C eller teknisk försäljning Förstår säljpsykologi och kan läsa av när det är dags att gå mot avslut Är självgående, målinriktad och van att arbeta mot budget Trivs med strukturerade processer och att hantera flera system Har god förmåga att kommunicera på svenska i både tal och skrift Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Arbetsbeskrivning Mötesbokare – Starta din säljkarriär på ett spännande bolag Är du i början av din säljkarriär, älskar att prata med människor och vill vara med och bygga en avdelning från grunden? Vi söker nu nio engagerade mötesbokare som vill växa tillsammans med vår kund i ett bolag med höga ambitioner och stark framtidstro. Det här är en fantastisk möjlighet för dig som har driv, är målinriktad och gillar att jobba i ett socialt och fartfyllt sammanhang. Som mötesbokare är du den första kontakten med kunderna. Ditt ansvar är att boka kvalificerade möten för våra säljare – både från varma och kalla leads. Rollen kräver att du arbetar snabbt, effektivt och med hög kvalitet för att skapa förtroende i varje samtal. Det här är en rekrytering där du blir anställd direkt av företaget, du kommer få mer information om företaget under rekryteringsprocessen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig på [email protected] eller [email protected] Redo att ta nästa steg? Ansök idag – vi rekryterar löpande! Ansvarsområden Vi erbjuder dig En kultur med starka värderingar och fokus på personlig utveckling Chansen att vara med från början och bygga upp ett framgångsrikt team Utvecklingsmöjligheter inom sälj och andra delar av verksamheten En energifylld arbetsmiljö där prestation uppmärksammas och firas Arbetstider: Vardagar 08:00–17:00 (helgarbete kan förekomma) Lön: Fast grundlön på 20 000 kr/mån, plus provisionsmodell Kvalifikationer Vi söker dig som: Har en stark vilja att prestera och utvecklas och trivs i ett högt tempo Är social och har lätt att skapa kontakt med människor Har erfarenhet av arbete via telefon, exempelvis telefonförsäljning, kundservice eller liknande Ser helheten och förstår din roll i säljprocessen Talar och skriver flytande svenska Behöver ingen teknisk bakgrund – vi ger dig rätt verktyg och introduktion Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping.Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Nu söker vi en duktig tekniker som vill jobba hos oss och bli en del av framtiden inom Rejmes Lastvagnar. Tillsammans kommer du vara en viktig lagspelare att tillsammans arbeta mot målet att bli en 100-procentig leverantör av kundanpassade transportlösningar och kompletta serviceerbjudanden med konceptet ”One Stop Service”. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Som lastbilstekniker får du möjlighet att arbeta med den senaste tekniken i Volvos moderna drivlina, men även möjlighet att få känna på gammalt hederligt mekanikerjobb med svett och slägga. Du kommer arbeta med att utföra service och reparationer på lastbilar, bussar, släp samt påbyggnationer. Med hjälp av våra reparationsmetoder och olika program arbetar du även med att felsöka och reparera elsystem. Vi erbjuder även goda utvecklingsmöjligheter bl.a. genom Volvos egen utbildningsskola. För att matcha profilen har du/är du: Relevant utbildning alternativt tidigare erfarenhet som anses likvärdig Goda kommunikativa egenskaper Gott kundbemötande Systemvana B Körkort Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift För att trivas i rollen tror vi att du: Ett brinnande teknik- och fordonsmekaniskt intresse Kundfokuserad Lösningsorienterad Ordningsam Självgående Besitter känsla för kvalitet och noggrannhet Starkt meritirerande om du har: C- och D körkort Kompetens inom el, hydraulik, däck eller svets/smide Tack för din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer