Lärare i fritidshem till Smedbyskolan
Norrköpings kommun
Fritidspedagoger

Är du en engagerad fritidslärare som vill bidra till en trygg, inspirerande och rolig miljö för våra elever? Bli en del av vårt kreativa team!  Vilka är vi? Smedbyskolan är en engagerad och mångkulturell skola belägen i hjärtat av Smedby, strax utanför centrala Norrköping. Skolan har ett tydligt uppdrag: att ge varje elev en trygg och stimulerande miljö där alla får möjligheten att utvecklas både akademiskt och socialt. Här arbetar vi aktivt för att skapa en inkluderande och positiv skolmiljö som genomsyras av respekt och glädje. Hos oss arbetar ca 50 dedikerade medarbetare som tillsammans strävar mot att stärka elevernas självförtroende och förmåga att möta framtidens utmaningar. Smedbyskolan tillhör Utbildningskontoret, vars uppdrag är att skapa bästa möjliga förutsättningar för lärande och utveckling för alla barn och ungdomar i kommunen. Väljer du att arbeta här får du en chans att vara en del av ett engagerat team som brinner för att göra skillnad – både för eleverna och för varandra.  Dina arbetsuppgifter Som lärare i fritidshem hos oss har du en central roll i att skapa en trygg, stimulerande och meningsfull fritid för våra elever. Du ansvarar för att planera, genomföra och följa upp pedagogiska aktiviteter inom lågstadiet som utgår från elevernas behov, intressen och skolans värdegrund. Genom ett kreativt arbetssätt leder du aktiviteter inom exempelvis rörelse, skapande, natur, teknik eller drama, och stöttar elevernas sociala utveckling och samspel. I tjänsten ingår även att samarbeta med klasslärare och annan skolpersonal för att bidra till en helhet i elevernas skoldag, där undervisning och fritidsverksamhet hänger ihop. Du är en viktig del av arbetslaget och bidrar aktivt till det gemensamma utvecklingsarbetet, där reflektion och analys används för att höja kvaliteten i verksamheten. God kontakt med vårdnadshavare är också en naturlig del av arbetet, och du strävar efter att bygga förtroendefulla relationer mellan hem och skola. Vem är du? Vi söker dig som är legitimerad lärare i fritidshem med erfarenhet av att planera och genomföra aktiviteter i fritidshem. Du har en god kännedom om fritidshemmets läroplan samt skolans uppdrag och värdegrund.  Vi söker dig som är trygg, lyhörd och skicklig på att skapa förtroendefulla relationer till både elever, vårdnadsgavare och kollegor. Du har en god pedagogisk insikt där du skapar en trygg och stimulerande miljö där alla elever känner sig inkluderade.  Du är självgående och kreativ när det kommer till att skapa en givande och meningsfull fritid för eleverna och hittar lösningar när oväntade situationer uppstår. Då vi jobbar med barn ser vi att du är stresstålig och har förmågan att behålla lugnet i en fartfylld och varierande miljö.  Tjänsten kräver att du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.  Välkommen med din ansökan! Information om tjänsten Antal lediga tjänster: 1 tillsvidaretjänst och 1 vikariat  Anställningsform: 1 tillsvidaretjänst på heltid och 1 vikariat på heltid  Längd på anställning: Vikariatet är mellan 7 augusti till 31 december 2025 Tillträdesdatum: 7 augusti  Arbetstid: Dag Möjlighet till distansarbete: Nej Sista ansökningsdatum: 8 juli  Kontakt: Tillförordnande rektor José Francos-Dafgård, [email protected] Övrig information: Vi har valt att ta bort det personliga brevet, och ersätta det med urvalsfrågor relevanta för tjänsten. Det gör det lättare att göra en objektiv bedömning av din kompetens. Du skickar in ditt CV som vanligt. KÄNSLAN AV ATT BIDRA. MÖJLIGHETEN ATT PÅVERKA Att arbeta i Norrköpings kommun betyder att du är med och skapar välfärden. Våra 11 000 medarbetare bidrar och gör skillnad. Varje dag. Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsplats för nyfikna och öppna människor som vill ha mer än ett jobb. Tillsammans skapar vi Norrköpings framtid. Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning. När du söker jobb hos oss i Norrköpings kommun använder du dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på ansök längst ner i annonsen. Du som har skyddade personuppgifter ska inte skicka in din ansökan via vår hemsida. Ta en direktkontakt med rekryterande chef alternativt rekryteringsspecialist för att diskutera hur du bäst ansöker utifrån ditt skyddsbehov. Kontaktuppgifter finner du i annonsen. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Erfaren dagvattenutredare
Wsp Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Om subsektor Vatten Där människor bor och vistas, oavsett om det gäller en stor stad eller ett landsbygdsområde, finns det behov av infrastruktur för dricksvatten, spillvatten och dagvatten. Våra konsulter har heltäckande kompetens från övergripande utredningar i tidiga skeden till detaljtekniska lösningar inom lednings- och processteknik. WSP's tjänster omfattar exemelvis drift- och underhållsfrågor, VA-ekonomi, dagvatten- och översvämningsutredningar, modellering av naturliga vattendrag, planfrågor samt juridik och VA-organisationsutredningar. Med våra 180 konsulter på 22 kontor i landet utgör vi en stark aktör och benämner oss därför stolt som specialister på att hantera vatten. Vår nationella subsektor jobbar aktivt med teknikutveckling, resursfördelning och kunskapsöverföring för att säkerställa att både medarbetarnas arbetsklimat och leverans mot kund håller toppkvalitet. Vattenfrågorna är med i alla stora samhällsprojekt idag och framåt kommer klimatanpassningsfrågorna bara bli ännu mer aktuella. Utmaningar som vi på WSP ser att vi kommer ha en viktig rådgivande funktion i att vara med och lösa tillsammans med våra kunder. Det viktigaste för oss är du, så om du är bosatt på en annan ort ser vi gärna att du söker ändå. WSP finns runt om i Sverige varför placeringsort är flexibel, både vad gäller kontorsplacering och hemarbete. Om tjänsten I rollen som uppdragsledande utredare söker vi dig som vill leda uppdrag inom dagvatten. Hos oss får du möjlighet att leda uppdrag av varierad storlek och komplexitet. Vi ser stor potential i rollen och det finns goda möjligheter att påverka verksamhetens utveckling, göra strategiska vägval för teknikområdet och samarbeta nära våra kunder. Du kommer att vara med i utförandet av dagvatten och skyfallsutredningar i olika skeden i rollen som uppdragsledare och sakkunnig. Att agera mentor och stötta juniora kollegor är en stor del i din vardag, där du förväntas vara stödjande och coachande för gruppen samt ha en förmåga att se och sälja in hela WSP:s erbjudande. För din egen utveckling och lärdom är du även en del av ett nationellt internt nätverk inom dagvatten där du får möjligheten att bli inspirerad och vidareutveckla dina kunskaper. Du kommer till ett öppet- och utvecklingsbenäget gäng med hög kompetensnivå och god gemenskap. Vi hjälper varandra att bli ännu kunnigare inom våra områden och våra kunder till de bästa tekniska lösningarna. Förutom ditt sammanhang med likasinnade inom VA kommer du att få arbeta tätt med kollegor inom andra teknikområden i våra multidisciplinära uppdrag. Här finns också möjligheten att arbeta varierat med uppdrag lokalt och nationellt. Placeringsort för tjänsten är primärt Norrköping, Linköping, Örebro, Karlstad, Västerås eller Uppsala. Din profil Du har en eftergymnasial examen med relevant inriktning, samt flerårig erfarenhet inom dagvatten. Antingen i rollen som konsult, eller så har du arbetat några år med dagvattenfrågan och vill nu kliva in i en konsultroll. Vi tror att du har erfarenhet av uppdragsledning av mindre uppdrag och det är meriterande att även ha lett större uppdrag. Det är meriterande att ha arbetat med modelleringsprogram, ScalgoLive, Stormtac, CAD eller GIS, samt om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med hållbarhetsfrågor eller klimatpåverkan inom VA. Det är viktigt för oss att du vill arbeta och utvecklas i konsultrollen, och därmed tycker vi att egenskaper såsom prestigelöshet och nyfikenhet är uppskattade. För att trivas hos oss tror vi att du är en social och självgående person som uppskattar en varierande vardag med nätverkande och samverkan med många personer. Eftersom arbetet innehåller en stor del kommunicerande moment är det även viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Sista ansökningsdag Vi önskar få in din ansökan senast 11 augusti. Under sommarperioden och stundande ledighet kan urvalsprocessen komma att dra ut på tiden, varför återkoppling kan dröja något. Välkommen in med din ansökan! Kontakt från rekryteringsföretag, CV- och annonssäljare undanbedes. OM WSP I SVERIGE WSP är en av världens ledande teknikkonsulter. Med en enastående bredd av ingenjörer, rådgivare och forskare förenas våra globala talanger för att utveckla lokala lösningar. WSP är verksamma i över 50 länder och har cirka 73 000 medarbetare, eller som vi säger Visionärer. På WSP i Sverige jobbar cirka 3 800 konsulter med att leverera innovativa projekt inom transport, infrastruktur, byggnation, miljö, projektledning, strategisk rådgivning och energi. Följ oss gärna på WSP Sverige (LinkedIn), WSP Sverige (Facebook), eller @wspsweden (Instagram) för en närmare inblick i vår verksamhet samt hur en dag i arbetet kan se ut för våra medarbetare.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Talent Acquisition
Randstad AB
Personal- och HR-specialister

Arbetsbeskrivning Vill du vara med och forma framtidens energilösningar – med människan i fokus? Siemens Energy i Finspång befinner sig i en expansiv fas och satsar stort på framtiden. I takt med detta behöver även deras Talent Acquisition-team förstärkas. Vi söker nu en Talent Acquisition Specialist för ett spännande konsultuppdrag hos Siemens Energy. I denna roll får du arbeta nära verksamheten, bygga starka relationer med chefer och bidra strategiskt till företagets långsiktiga kompetensförsörjning. Du blir en del av en innovativ och global organisation som erbjuder en inkluderande kultur, stort eget ansvar och goda möjligheter att påverka morgondagens arbetsplats. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos vår kund. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan – tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post – ansök enkelt via vår hemsida. Välkommen med din ansökan redan idag. Ansvarsområden Agera som nyckelkontakt och betrodd rådgivare till rekryterande chefer, och led rekryteringsprocessen i samarbete med vår Candidate Experience Partner och TA-koordinator. Etablera ett nära samarbete med chefer för att identifiera rekryteringsbehov utifrån nyckeluppgifter och önskade resultat, i linje med Siemens Energys långsiktiga kompetensplanering. Bidra med datadrivna insikter om arbetsmarknaden och konkurrenter genom regelbunden kontakt med interna kunder, inklusive proaktiv analys av historisk rekryteringsdata för att stödja framtida rekryteringsstrategier.  Hålla dig uppdaterad om aktuella trender på arbetsmarknaden, konkurrenters rörelser och generella rekryteringstrender. Kvalifikationer För rollen som Talent Acquisition Specialist söker vi dig som har några års erfarenhet av rekrytering och känner dig trygg med att driva hela rekryteringsprocessen på egen hand – från behovsanalys till tillsättning. Vi ser att du har: En god analytisk förmåga och vana vid att arbeta med data som stöd i beslutsfattande. Ett prestigelöst och samarbetsinriktat arbetssätt samt ett genuint intresse för människor och relationer. Ett proaktivt och lösningsorienterat synsätt – du trivs i en rådgivande roll och är nyfiken på att utvecklas vidare kunna uttrycka dig obehindrat på både svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Mottagningssjuksköterska
Corell Urologi och Kirurgi AB
Operationssjuksköterskor

Läkarhuset Strömmen söker: Vår mycket uppskattade anestesi/mottagningssjuksköterska, skall gå vidare till nya utmaningar. Vi söker därför en mottagningssjuksköterska med ev. vidareutbildning op/an sökes. Läkarhuset Strömmen ligger centralt i Norrköpings äldsta delar, inhyst i en vacker äldre byggnad. Vi bedriver öppenvårdsverksamhet inom Urologi, ortopedi samt kirurgi. Verksamheten omfattar utredningar, undersökningar, samt polikliniska operationer. En-två dagar i månaden har vi operationer i generell anestesi. Vi arbetar kontorstid För närvarande arbetar 3 läkare, två urologer/kirurger och en ortoped på mottagningen, samtliga har samverkansavtal med regionen men tar även emot en stor mängd privata patienter via vårdförsäkringar. Utöver läkare så finns en sjuksköterska på 100% (som är rekryteras), två undersköterskor på deltid och två sekreterare 100%/80%. Arbetet är allsidigt, omväxlande och med framförallt urologisk verksamhet och innebär bl a; assistans/instrumentering vid undersökningar och operationer, administration samt egen patientmottagning. Vi ser gärna att det finns specialistkompetens inom operation eller anestesi, men annan liknande erfarenhet framförallt inom mottagningsverksamhet samt personliga egenskaper värdesätts högt. Viktiga egenskaper är flexibilitet, självständighet och ett glatt humör. Vi erbjuder förmånliga villkor såsom, 6 veckor semester parkeringsplats i parkeringshus, privat sjukvårdsförsäkring och generöst friskvårdsbidrag. Individuell lönesättning efter förhandling Välkommen med din ansökan och gärna ett personligt brev med CV senast 31/7-25. Gärna några trevliga referenser Vi tillämpar fortlöpande intervjuer. Kontaktpersoner Pär Corell Urolog och kirurg. 070 717 58 08, [email protected] Anna Ströberg Sjuksköterska: 070 368 58 48, [email protected] Postadress Läkarhuset Strömmen Tunnbindaregatan 8a 602 21 Norrköping

2 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Projektledare till Assemblin Säkerhet
Bravura Sverige AB
Installations- och serviceelektriker

Har du några års erfarenhet från säkerhetsbranschen? Har du dessutom haft en ledande roll i branschen och är redo för nästa steg? I rollen som projektledare driver du projekt från kalkyl till slutbesiktning där du utvecklar både projekt och medarbetare. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Assemblin Säkerhet. Om företaget Assemblin Säkerhet är en av Sveriges största aktörer inom säkerhet. De arbetar med allt från projektering och konstruktion till installation, service och underhåll av säkerhetstekniska system. Deras uppdrag spänner över nyproduktion, ombyggnation, industri, offentlig sektor och myndigheter med säkerhetsskyddsavtal. Hos Assemblin Säkerhet finns möjligheter för dig som är tekniker, konstruktör eller projektledare att arbeta i tekniknära roller med tydligt ansvar – i projekt som ställer krav på både precision och helhetsperspektiv. Verksamheten bedrivs lokalt med starka team, men med styrkan från en rikstäckande organisation. Assemblin Säkerhet söker nu flertalet projektledare med bakgrund inom säkerhetsbranschen till flera av sina kontor! Arbetsuppgifter Som projektledare driver du projekt inom brand och säkerhet från start till mål med fullt ekonomiskt ansvar. Du leder team genom installationer inom fastigheter, anläggningar och industri, från planering till slutbesiktning. Din vardag innebär att bygga relationer med kunder och leverantörer, coacha medarbetare och lösa utmaningar tillsammans med teamet. Du ansvarar för projektets ekonomi, bemanning och inköp samtidigt som du säkerställer säker arbetsmiljö. Du deltar i kalkylering och offertgivning, följer projektframsteg tätt och agerar snabbt vid förändringar. Som ledare engagerar du teamet i problemlösning, bryter ner projekt i tydliga delmål och uppmuntrar förslag från medarbetarna. I rollen rapporterar du till filial-, plats- eller avdelningschef beroende på hur teamet är organiserat. Rollen passar dig som vill ha stort eget ansvar, bygga kundrelationer och leda team mot konkreta resultat. Du får påverka både projektgenomförande och medarbetarutveckling med stöd från en erfaren organisation. Arbete i säkerhetsskyddsupphandlade avtal och projekt kan förekomma. Driver projekt inom brand och säkerhet från start till mål med ekonomiskt ansvar Leder team genom installationer inom fastigheter, anläggningar och industri från planering till slutbesiktning Bygga relationer med kunder och leverantörer, coacha medarbetare och lösa utmaningar med teamet Ansvarar för projektets ekonomi, bemanning och inköp samt säkerställer säker arbetsmiljö Deltar i kalkylering och offertgivning, följer projektet och agerar vid förändringar Engagerar teamet i problemlösning och tar fram delmål Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet från säkerhetsbranschen Erfarenhet av en ledande roll, såsom arbetsledare, ledande montör eller motsvarande B-körkort Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att trivas i rollen ser vi att du är en person med ett starkt entreprenörskap och drivs av att nå dina och företagets uppsatta mål. Vi ser även att du är avslappnad i sociala situationer och gillar att ha många kontaktytor. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team och därför är det viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Vidare tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar systematiskt. Du tycker om att göra saker ordentligt och har en grundlig arbetsprocess så att inget lämnas ogjort. Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Plats: Kontoret i Linköping, Mariestad, Norrköping, Nyköping och Södertälje Lön: Enligt överenskommelse  Som en del av rekryteringsprocessen görs en UC-kontroll och utdrag ur belastningsregistret kommer efterfrågas. För slutkandidater görs även en säkerhetsprövning. Under anställningen görs slagningar regelbundet i motsvarande system av både Assemblin Säkerhet och deras kunder. Tjänsten annonseras under sommaren där Bravura genomför telefonavstämningar och intervjuer löpande. Vecka 32-33 följs urvalet upp med Assemblin Säkerhet som börja träffa kandidater från vecka 34. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

3 dagar sedan
Sista ansökan:
10 december 2025
Produktionsledare till TvNo i Norrköping
Skill Rekrytering & Bemanning AB
Produktionschefer inom tillverkning

Om företaget TvNo Textilservice AB har varit en stabil kraft inom textilservice sedan 1972. Med bas i Norrköping har vi vuxit till att bli ett av Sveriges ledande tvätterier, där vi stolt levererar högkvalitativ textilservice till vården i Östergötland och Jönköpings län. Vi är ett fullserviceföretag som hanterar allt från textilförsörjning till hygieninriktad processtyrning för att säkerställa att våra 1300 kunder – från stora sjukhus till små vårdmottagningar – alltid får det de behöver, i rätt tid och till rätt pris. Vi är ett miljöcertifierat företag med en stark passion för hållbarhet. Med en mångkulturell arbetsplats på cirka 150 anställda från 26 olika länder, sätter vi värde på mångfald och samarbete. Vår omsättning ligger på cirka 140 miljoner kronor per år, och vi befinner oss nu på en spännande resa mot fortsatt tillväxt och innovation. Dina arbetsuppgifter Som produktionsledare hos oss blir du en nyckelspelare i vår pågående förändringsresa. Du blir en av fyra produktionsledare och tillsammans leder och inspirerar varsitt team på cirka 35 tvättoperatörer. I rollen har du ett helhetsansvar för att planera, driva och utveckla produktionen så att våra höga krav på kvalitet, leveranssäkerhet och effektivitet uppnås. Vi söker dig som har med dig värdefull erfarenhet från tidigare arbetsplatser där du framgångsrikt har implementerat leantänk, utvecklat effektiva processer och skapat ett tydligt förbättringsfokus. Du vet vad som krävs för att bygga upp strukturer som håller över tid – och har gjort det förut. Din erfarenhet blir en viktig tillgång i vårt arbete med att vidareutveckla daglig styrning, skapa tydligare flöden och etablera en kultur där ständiga förbättringar är en naturlig del av vardagen. Du är en stark, närvarande och utvecklingsinriktad ledare som arbetar nära din grupp. Med ett coachande ledarskap skapar du engagemang, trygghet och delaktighet. Du ser potentialen i dina medarbetare och arbetar aktivt för att de ska kunna växa i sina roller och bidra till teamets gemensamma framgång. Tjänsten innefattar även ansvar för personaladministration såsom tidsrapportering, sjukfrånvaro, rehab, rekrytering och lönesättning. Du arbetar i nära samverkan med kollegor inom produktionsteknik, underhåll och övriga produktionsledare – där du bidrar med såväl operativ styrning som strategiskt utvecklingsarbete för att ta verksamheten till nästa nivå. #LI-DNI Din profil Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av att leda inom industrin och som drivs av att arbeta med människor och utveckling. Du har tidigare haft personalansvar och är trygg i din ledarroll – du vågar fatta beslut, är närvarande i vardagen och skapar förtroende genom tydlig kommunikation och ett lyhört förhållningssätt. Du brinner för att få människor att växa och har erfarenhet av att arbeta med personalfrågor som omtankesamtal, rehabiliteringsärenden, rekrytering och utvecklingssamtal. Du är van att coacha, inspirera och skapa engagemang i arbetsgruppen för att tillsammans nå gemensamma mål. Vi ser gärna att du har arbetat med LEAN och har ett starkt förbättringsfokus där du ser värdet i ständiga förbättringar, struktur och processtänk. Din förmåga att identifiera förbättringsmöjligheter och driva förändringsarbete är avgörande i vår pågående utvecklingsresa. Att arbeta datadrivet och målinriktat är en självklarhet för dig. Du har god datorvana, behärskar Officepaketet och uttrycker dig obehindrat på svenska i både tal och skrift. Som person är du prestigelös, lösningsorienterad och trivs i en miljö där du får ta ansvar, göra skillnad och påverka utvecklingen framåt. Inför anställning på TvNo görs bakgrundskontroll och drogtest. Ansökningsförfarande TvNo samarbetar med Skill i rekryteringsprocessen för den här tjänsten. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen kontakta ansvariga rekryterare Anna-Stina Pantzare, [email protected], 011-470 53 03 Vi jobbar med löpande tillsättning och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så vänta inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan! Information om ansökningsprocessenOm du går vidare kommer du därefter att få ett mejl med en länk till våra arbetspsykologiska tester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Tekniker till Assemblin Säkerhet
Bravura Sverige AB
Installations- och serviceelektriker

Har du några års erfarenhet från säkerhetsbranschen? Bedömer du att du har en grund att stå på inom brand, inbrott, passage, och/eller CCTV och är redo för nästa steg? I rollen som tekniker ansvarar du för hela processen i olika säkerhetsprojekt! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Assemblin Säkerhet. Om företaget Assemblin Säkerhet är en av Sveriges största aktörer inom säkerhet. De arbetar med allt från projektering och konstruktion till installation, service och underhåll av säkerhetstekniska system. Deras uppdrag spänner över nyproduktion, ombyggnation, industri, offentlig sektor och myndigheter med säkerhetsskyddsavtal. Hos Assemblin Säkerhet finns möjligheter för dig som är tekniker, konstruktör eller projektledare att arbeta i tekniknära roller med tydligt ansvar – i projekt som ställer krav på både precision och helhetsperspektiv. Verksamheten bedrivs lokalt med starka team, men med styrkan från en rikstäckande organisation. Assemblin Säkerhet söker nu flertalet tekniker med bakgrund inom säkerhetsbranschen till flera av sina kontor! Arbetsuppgifter Som säkerhetstekniker ansvarar du för hela processen i säkerhetsprojekt – från installation, programmering och driftsättning till felsökning, dokumentation och serva säkerhetsanläggningar i service- och entreprenadprojekt. I rollen arbetar du självständigt och nära kunder, leverantörer och kollegor för att leverera lösningar som fungerar i praktiken. Ditt uppdrag handlar om att planera din insats efter uppdragets behov och säkerställa att arbetet följer företagets riktlinjer, policys och affärsplan. Som säkerhetstekniker har du mandat att fatta beslut i det dagliga arbetet och ska aldrig utföra uppgifter som inte kan göras på ett säkert sätt. Du är en viktig del i vårt systematiska arbetsmiljöarbete och rapporterar risker och incidenter. Du rapporterar till projektledare eller närmaste chef beroende på hur organisationen ser ut där du arbetar. Vi söker dig som har ett starkt säkerhetstänk, är noggrann i ditt arbete och gillar att lösa problem tillsammans med andra. För att trivas i rollen behöver du kunna planera ditt arbete proaktivt och agera affärsmässigt för att skapa värde både för kunden och för oss. Ansvarar för hela processen från installation, programmering och driftsättning till felsökning, dokumentation och serva säkerhetsanläggningar i service- och entreprenadprojekt Självständigt arbete i nära samarbete med kunder, leverantörer och kollegor Planera arbetet efter uppdragets behov och säkerställa att arbetet följer gällande riktlinjer, policy och affärsplan Mandat att fatta beslut i det dagliga arbetet för att säkerställa kvalitet i resultatet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Gymnasial eller eftergymnasial utbildning inom el, teknik, larm, säkerhet, data, tele eller IT Erfarenhet av installationsarbete för brand, inbrott, passage, och/eller CCTV Kunskaper i AutoCAD, MagiCAD och ElproCAD B-körkort Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att lyckas i rollen är du en person som har förmågan att planera och driva dina uppgifter framåt och att du värdesätter en hög grad av självständighet i ditt arbete. Du har en väl utvecklad förmåga att lösa problem och har en lösningsfokuserad inställning, där ditt intresse för att samarbeta med andra innebär att du vill bidra till att hjälpa dina kollegor. Vi tror också att du har förmågan att skapa struktur i ditt arbete och att vidhålla det du planerat, vilket skapar möjlighet för dig att förhålla dig till ändringar som sker under arbetsdagen och att revidera din struktur. Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Plats: Kontoret i Jönköping, Linköping, Ljungby, Norrköping, Nyköping, Skövde, Södertälje och Värnamo Lön: Enligt överenskommelse  Som en del av rekryteringsprocessen görs en UC-kontroll och utdrag ur belastningsregistret kommer efterfrågas. För slutkandidater görs även en säkerhetsprövning. Under anställningen görs slagningar regelbundet i motsvarande system av både Assemblin Säkerhet och deras kunder. Tjänsten annonseras under sommaren där Bravura genomför telefonavstämningar och intervjuer löpande. Vecka 32-33 följs urvalet upp med Assemblin Säkerhet som börja träffa kandidater från vecka 34. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.  Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

3 dagar sedan
Sista ansökan:
10 december 2025
Speciallärare matematik åk 7-9 till Hultdalsskolan
Norrköpings kommun
Speciallärare och specialpedagoger m.fl.

Vill du jobba i ett engagerat team och göra skillnad för Hultdalsskolans elever? Vi söker en driven och nytänkande speciallärare med fokus på ett relationellt ledarskap.  Vilka är vi? Hultdalsskolan är en 7-9 skola som ligger i Åby ungefär en mil norr om Norrköping. Här går cirka 370 elever fördelade på 14 klasser. Hos oss står lärande och trygghet i fokus! Våra gemensamma regler och mål är tydliga och bidrar till en god arbetsmiljö för både elever och personal. Från och med höstterminen 2024 är vi en mobilfri skola, vilket ytterligare bidragit till ökad trygghet och studiefokus. Vi är drygt 40 medarbetare som tillsammans försöker skapa de bästa förutsättningarna för våra elever. Lärarna är uppdelade på tre arbetslag, ett för varje årskurs. Förutom lärarlagen finns ett lag bestående av speciallärare som tillsammans med elevhälsoteam och närvaroteam finns till för att stötta både elever och pedagoger i det dagliga arbetet. Hos oss möter du kollegor som är vana att diskutera pedagogiska frågor och utmaningar, alltid med elevernas bästa i fokus! Dina arbetsuppgifter Som speciallärare/specialpedagog på Hultdalsskolan arbetar du aktivt för att skapa tillgängliga och inkluderande lärmiljöer. Med din expertis bidrar du till skolans utveckling genom förebyggande insatser och systematiskt stöd till elever och personal. Dina huvudsakliga uppgifter innefattar kartläggning av elevers behov, upprättande av utredning kring särskilt stöd samt ansvar för att ta fram, följa upp och utvärdera åtgärdsprogram. Du bedriver specialundervisning i matematik både individuellt och i mindre grupper, samtidigt som du erbjuder stöd och handledning till arbetslag och lärare genom coachande samtal. Du jobbar aktivt med att utveckla skolans organisation med primärt fokus på matematikundervisning.  I rollen ingår även arbete i skolans elevhälsoteam, där arbetet präglas av ett salutogent perspektiv. Tillsammans arbetar elevhälsoteamet med främjande och förebyggande insatser, tar upp aktuella elevärenden samt samarbetar nära med skolans övriga personal och skolledning. Att bygga goda relationer och samverka med vårdnadshavare samt externa aktörer är en viktig del av uppdraget för att säkerställa att varje elev får det stöd som behövs för att nå sin fulla potential.  Vem är du? Du har en speciallärarexamen med inrikting matematik, alternativt en specialpedagogutbildning samt lärarlegitimation i matematik för årskurs 7-9.  Elevhälsoarbete är för dig en prioriterad och självklar del av rollen, du har stark tilltro till varje elevs vilja och förmåga att lyckas och ger det positiva stöd som krävs för att eleverna ska uppnå sin fulla potential.  Du har erfarenhet av att arbeta med direkt elevstöd individuellt, i grupp eller i ordinarie undervisningssituationer framförallt med elever som har behov av särskilt stöd i matematik. Du har även erfarenhet av att handleda, stötta och samarbeta med lärare i utmanande pedagogiska situationer och i undervisningsutveckling speciellt gällande matematik.  Har erfarenhet av att arbeta systematiskt med elevhälsa och kunskapsresultat, samt av att genomföra utredningar och dokumentera elevers behov av särskilt stöd, inklusive skapande och uppföljning av åtgärdsprogram. Du har god förståelse för människors olika förutsättningar är flexibel och anpassar ditt arbetssätt och ditt bemötande efter varje elevs unika behov.  Du arbetar proaktivt och nytänkande för att skapa en trygg och inkluderande skolmiljö.  Du trivs med att handleda och coacha kollegor för att stärka deras professionella utveckling. Du förmedlar muntlig information på ett tydligt och säkert sätt. Anpassar språket till åhörarna och kontrollerar att alla har förstått. Du har lätt för att skapa och utveckla effektiva och positiva relationer till andra. Du är van vid att dokumentera i journalsystem, exempelvis Prorenata. Du är väl förtrogen med skolans styrdokument och du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Du har även bred kunskap om neuropsykiatriska funktionsvariationer och tydliggörande pedagogik. Vi ser fram emot din ansökan! Information om tjänsten Antal lediga tjänster: 1 Anställningsform: Tillsvidareanställning Längd på anställning: Tillträdesdatum: 8 september eller enligt överenskommelse. Arbetstid: Dag Möjlighet till distansarbete: Nej Sista ansökningsdatum: 23 juli Kontakt: Rektor Malin Axelsson, 011-15 13 94, [email protected] eller biträdande rektor Lina Aréus 011-15 13 99, [email protected] Övrig information: Vi har valt att ta bort det personliga brevet, och ersätta det med urvalsfrågor relevanta för tjänsten. Det gör det lättare att göra en objektiv bedömning av din kompetens. Du skickar in ditt CV som vanligt. KÄNSLAN AV ATT BIDRA. MÖJLIGHETEN ATT PÅVERKA Att arbeta i Norrköpings kommun betyder att du är med och skapar välfärden. Våra 11 000 medarbetare bidrar och gör skillnad. Varje dag. Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsplats för nyfikna och öppna människor som vill ha mer än ett jobb. Tillsammans skapar vi Norrköpings framtid. Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning. När du söker jobb hos oss i Norrköpings kommun använder du dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på ansök längst ner i annonsen. Du som har skyddade personuppgifter ska inte skicka in din ansökan via vår hemsida. Ta en direktkontakt med rekryterande chef alternativt rekryteringsspecialist för att diskutera hur du bäst ansöker utifrån ditt skyddsbehov. Kontaktuppgifter finner du i annonsen. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Deltidsdatortekniker till Alina i Norrköping Är du en av de bästa?
Alina Service AB
Drifttekniker, IT

Alina i Norrköping är inne i en spännande tillväxtfas. Vi tar mark, vinner förtroende och får fler kunder varje vecka – och nu behöver vi förstärka vårt team med en vass deltidskollega. Det här är inte en "vem som helst"-tjänst. Vi söker dig som brinner för teknik, gillar att gräva ner dig i problem, hitta lösningar och samtidigt kan bemöta människor med värme och expertis. Våra kunder förväntar sig mycket – och vi levererar därefter. Vill du vara en del av det? Läs vidare. Om rollen Som datortekniker hos oss arbetar du både i butik och verkstad. Du kommer ha en varierad vardag där du växlar mellan reparationer, felsökning, kundrådgivning och ibland försäljning. Det är en perfekt tjänst för dig som har teknisk erfarenhet och vill fortsätta växa i ett bolag som rör sig snabbt framåt. Vi söker dig som: Älskar teknik och har ett naturligt driv att förstå, lösa och lära dig nytt Har god social förmåga och kan förklara teknik på ett enkelt sätt för kunder Trivs med att arbeta i högt tempo och ta ansvar Är självgående och lösningsorienterad Gillar när det ställs höga krav – och vill själv bli bäst Meriterande om du har erfarenhet av: Reparation av mobiltelefoner (skärmbyte, batteribyte, m.m.) Reparation av PC och Mac (både hård- och mjukvara) Försäljning och kundrådgivning i butiksmiljö Vi erbjuder: En deltidstjänst med flexibla arbetstider En plats i ett starkt team med hög kompetens och gemenskap Möjlighet att växa med oss i en bolagsresa med fart Personlig utveckling, ansvar och variation Personalrabatter och friskvårdsbidrag Ansökan Låter det här som du? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande och tillsätter så snart vi hittat rätt person. Välkommen till Alina – där teknik möter människa. Med vänliga hälsningar, Laurence Ibrahim People & Growth Manager, Alina Service AB

3 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Utetekniker till Alina i Norrköping för dig som kan teknik och människor
Alina Service AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Gillar du att köra bil, lösa problem och möta människor där de är? Har du en naturlig förmåga att få både mormor och vd:n att känna sig trygga med tekniken? Då har vi tjänsten för dig. Vi söker en utetekniker som blir ansiktet utåt för Alina i Norrköping – en teknisk allt-i-allo med kundfokus, initiativkraft och vilja att göra skillnad. Om rollen Som utetekniker arbetar du med fältsupport, installation och rådgivning – direkt ute hos kund, både privatpersoner och företag. Ena dagen hjälper du en pensionär att återställa sitt Apple-ID, nästa dag installerar du en företagsväxel eller sätter upp Microsoft 365 och ett mesh-nätverk för ett kontor. Du är inte bara tekniker – du är också rådgivare. Vi erbjuder kunder helhetslösningar inklusive mobilabonnemang, mobilt bredband, fast bredband, tv-kanaler och företagsväxel via våra leverantörer. Du hjälper kunden att förstå, välja och få allt på plats. Det här är en roll för dig som gillar frihet under ansvar, teknik på riktigt och möten med människor. Arbetsuppgifter Besöka kunder för installation, felsökning och support (PC, Mac, nätverk, mobil, m.m.) Konfigurera Microsoft 365, säkerhetskopiering, nätverk, mesh och övervakningssystem Hjälpa kunder med val och aktivering av abonnemang och växellösningar Vara pedagogisk rådgivare och tekniskt stöd i butik eller på plats hos kund Följa upp befintliga kunder och ta emot nya – både planerade och spontana Representera Alina professionellt och bygga långsiktiga relationer Vi söker dig som Har mycket goda kunskaper i datorer, nätverk, mobilteknik och felsökning Är pedagogisk och trygg i mötet med både privat- och företagskunder Tar initiativ, planerar självständigt och är inte rädd att hitta nya kunder Kan anpassa sig mellan att vara personlig problemlösare och professionell rådgivare Har B-körkort och gillar att arbeta ute på fältet Meriterande Erfarenhet av teknisk fältsupport eller installation Kunskaper i Microsoft 365, nätverksinstallation, övervakning och telefoni Förståelse för abonnemangslösningar, växlar och bredband Tidigare erfarenhet av rådgivning eller teknisk försäljning Vi erbjuder En varierad roll med hög självständighet och frihet Fast lön enligt överenskommelse + prestationsbaserad bonus Tjänstebil och arbetsverktyg Ett starkt lokalt varumärke och engagerat team Personalrabatt, friskvårdsbidrag och goda utvecklingsmöjligheter Arbetstider & omfattning Heltid (40h/vecka) Dagtid, viss flexibilitet beroende på kunduppdrag Utgångspunkt: Alina Norrköping Ansökan Vi intervjuar löpande – tjänsten kan tillsättas snabbt. Skicka in din ansökan idag och bli vår nästa tekniska stjärna på fältet! Med vänliga hälsningar, Laurence Ibrahim People & Growth Manager, Alina Service AB

3 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025