Teknisk projektledare till statlig myndighet
Centric Professionals AB
Övriga IT-specialister

Till en statlig myndighet i Norrköping söker vi en erfaren teknisk projektledare för att stötta huvudprojektledaren i ett större införandeprojekt inom teknisk övervakning. Projektet syftar till att upphandla och implementera en ny lösning som omfattar elektronisk övervakning i hem och samhälle, och som kombinerar mjukvara, hårdvara och distribuerad utrustning. Lösningen kommunicerar via telenät och GPS-teknik och ska anpassas efter beställarens specifika behov. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter Som teknisk projektledare ansvarar du för att kvalitetssäkra leveransen från leverantören, säkerställa att lösningen möter krav- och avtalsvillkor samt leda delar av projektgenomförandet. Rollen kräver både tekniskt djup och förmåga att koordinera aktiviteter mellan olika interna och externa parter. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Säkerställa att leverantören uppfyller samtliga krav och avtalsvillkor - Driva och ansvara för tekniska leverantörsdialoger - Leda och stödja projektmedarbetare i det praktiska genomförandet - Koordinera aktiviteter och samverka med andra delprojekt och IT-avdelningen - Förbereda inför överlämning av lösningen till förvaltning tillsammans med leverantören Din profil och kvalifikationer Kravprofil: - Gedigen erfarenhet av teknisk projektledning inom komplexa IT- och teknikprojekt - Mycket hög teknisk förståelse - Erfarenhet av att införa lösningar som omfattar både mjukvara och hårdvara - Dokumenterad erfarenhet av arbete i större IT-organisationer - Van att leda införandeprojekt i samarbete med externa leverantörer, gärna med internationell anknytning - God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska - Genomgången projektledarutbildning Vi söker dig som: - Har genomfört liknande större och komplexa projekt med mycket hög kvalitet - Är van att ta ett huvudansvar i projekt och driva arbetet självständigt - Har hög generalistkompetens alternativt mycket djup specialistkompetens inom teknisk projektledning Kompetensnivå Senior nivå, med ansvar för ledning av större grupper och stor självständighet i arbetet. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Christian Gidlöv +46 734159383 [email protected]

60 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juli 2025
Bartender hos O’Learys Norrköping

Bartender hos O’Learys Norrköping Om tjänsten: Som bartender hos oss på O’Learys Norrköping är du huvudsakligt ansvarig för servering till gästerna i våra barer. Du ansvarar för att skapa och servera dryck till våra gäster utifrån önskemål och ge gästerna en härlig upplevelse genom trevligt bemötande och hundraprocentig service. Som bartender är du även behjälplig till flera delar som berör restaurangen såsom servis, aktiviteter, disk etc vid behov. Tillsammans med baransvarig ansvarar ni för att skapa en trivsam och rolig miljö i barerna samt driva och utveckla barerna framåt för att våra barer ska fungera så optimalt som möjligt! Om dig: Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Vi söker dig som är flexibel, har ett öppet sinne, är lyhörd och uppmärksam mot vad som händer runtomkring dig, är bra på att skapa goda relationer och gillar att jobba som en del av ett team. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O’Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Motta och kvalitetssäkra de varor som levereras till baren Ansvara för att göra drycker som beställs till baren och följa recept Servera bargäster med passande drycker och leverera trevligt bemötande till gästerna Aktivt arbeta med merförsäljning till gästerna Använda mätglas till den sprit som hälls upp Följa rutiner, checklistor och manualer för baren Hålla rent och snyggt i barområdet, inklusive ytor och utrustning Ansvara för att inte servera minderåriga eller gäster som är för berusade enligt alkohollagen Rapportera överservering till ansvarig eller vakt Ansvara för att hålla sig uppdaterade kring nya recept och trender inom bar samt att implementera och efterleva dessa tillsammans med baransvarig Assistera i andra delar av verksamheten, såsom disk, servis och vid spelreception/bowlingdator Önskad erfarenhet och egenskaper: Erfarenhet från ett serviceyrke, meriterande från restaurang/bar samt kassavana Relationsskapande och gillar att arbeta som en del av ett team Flytande tal och skrift i svenska samt har goda kunskaper i engelska Flexibel, serviceminded och lyhörd Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna på mail: [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Extra vid behov Arbetstider: Fredagar och lördagar samt vid specifika event Plats: Norrköping Om O’Learys O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister.

60 dagar sedan
Sista ansökan:
15 oktober 2025
Garderobiärer hos O’Learys Norrköping
O'learys Trademark AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Garderobiärer hos O’Learys Norrköping Om tjänsten: Vi söker nu en glad och utåtriktad person som är redo att ta sig an vår garderob och bidra till en trivsam och professionell atmosfär på O’Learys Norrköping. Som garderobiär har man som arbetsuppgift att säkerställa en smidig drift av garderoben och leverera enastående service till våra gäster. Om dig: Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O’Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Välkomna och bemöta gäster Ansvara för att hålla ordning och reda i garderoben och hantering av betalningar Återlämna gästernas kläder vid slutet av kvällen Önskad erfarenhet och egenskaper: Minst ett års arbetslivserfarenhet inom restaurang/bar Flytande tal och skrift i svenska samt har goda kunskaper i engelska Minst gymnasieutbildning Relationsskapande, stresstålig och gillar att arbeta som en del av ett team Förmåga att kunna hantera många arbetsuppgifter samtidigt Problemlösare med fokus att skapa en bra upplevelse för gästen Ha en passion för mat, dryck, sport och människor Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Johanna på mail [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Extra vid behov till 25% Arbetstider: Fredagar och Lördagar 18-03.30 samt extra vid specifika event Plats: Norrköping Om O’Learys O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister.

60 dagar sedan
Sista ansökan:
15 oktober 2025
Frontend Developer - Team Lead
Voyado AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Big things are happening at Voyado and we’re thrilled to share that our Engineering Manager Robin Bodin is now looking for the next Team lead You’ll be joining a tight-knit team whose mission is turning Voyado Engage rich customer data into clear, actionable insights. On top of that Voyado is adding a new embedded analytics tool to flip the script on our data visualization and dashboard capabilities. The team build? A small, autonomous crew of two Backend Engineers and one BI Data Analyst... and you! And as the team lead you get a unique opportunity to impact the ways of working and the team delivery. Some of the things you'll be up to: Keep a four-person squad humming by facilitating stand-ups, sprint planning, reviews and retros. Coach engineers on UI craft, test coverage and accessibility, raising the bar for quality and consistency. Partner with the Engineering Manager and Product Manager to groom and prioritize the backlog and the feature/tech roadmap. Build and refine UI layers across Engage – from interactive dashboards and charts to embedded insight panels inside campaign flows. Pair with UX on wireframes, micro-interactions and a11y; turn Figma files into production-ready components. Review code, write tests, trim bundle size, chase performance metrics and monitor real-user data. We work hand-in-hand with Product and UX in a lean, iterative setup. Expect fast feedback loops, empowered ownership and open doors – literally and culturally. This is a unique chance to shape both Voyado’s analytics capabilities and the everyday user journeys that thousands of marketers rely on. So, who are you? To thrive in this role, you relish complex UI challenges and never wait around to be told what to do. You balance craft and pragmatism, see opportunities where others see roadblocks, and bring thoughtful input to both design and process discussions. You don’t just write code – you design scalable, maintainable solutions and help the people around you do the same. You also have some of the following skills and experiences: Mentoring engineers or leading agile ceremonies in a product team. Building production SPAs with TypeScript and a modern framework (Aurelia, React, Angular, or Vue). Working with dashboard/data-visualization libraries (e.g., AmCharts, Highcharts, D3). Consuming REST/GraphQL APIs and navigating .NET/ASP.NET Core controllers. Familiarity with Azure services, GitHub Actions, and optimizing at scale is a plus. What's in it for you? Voyado wouldn’t be the powerful platform it is without the people behind it. We really care for our Voyadoers and some examples of what we can offer you are: An engaged team with a knowledge-sharing and friendly culture Summits where we hang out, workshop, discuss, and have a good time together Opportunities for personal and professional growth and learning in a dynamic and supportive environment. Work-life balance – we don't have a long work-hours culture, we value engagement over hours worked. An office-first but flexible hybrid working policy. Some of our benefits: 30 days of vacation, so you can spend time on the things you love Beneficial bike lease, including e-bikes Breakfast buffet on Fridays Inhouse gym only for Voyadoers A generous gadget-and-phone package (your choice!) 5000 SEK per year in wellness allowance A wellness hour you can use every week About Voyado Voyado is the ultimate solution for personalization and relevance across all channels—online and offline. Used by retailers and e-commerce companies worldwide, Voyado makes it possible for every brand to engage customers, elevate shopping experiences, and evolve their own businesses. We are now a company of 300+ colleagues on an exciting journey and have recently established a presence in new markets to strengthen our position in Europe. If you are ready for your next adventure and want to join our team on our expansion throughout Europe and have an interest in customer care, e-commerce, retail, and tech - let's get in touch! Be yourself At Voyado, we believe in gender equality. We are proud sponsors of Womengineer as well as Tjejer Kodar! Read more about Tjejer Kodar & Voyado here Equality is not only about gender but also about making everyone feel welcome and heard in a multicultural and diverse environment. We at Voyado strive to make everyone feel like they can bring their true self to work every day. Gender-equal and diverse teams have more perspectives on life and bring different ideas to the table which in the end leads not only to making a better working environment but also a better product. Ready to find out more? Lovely! Before one applies it can always feel like you need a better resume, more polish, or just another year of experience, but we say if you think this sounds like a place where you can shine don't hesitate to send in your resume! We'd love to get to know you and understand what makes you tick, so write a few lines about what you enjoy about your current role and what would be an exciting challenge for you in the future. We are eager to get to know you and what you love to do, so be yourself and let your passion shine through in yourapplication! Note: As of right now we are unable to proceed with applicants outside of the EU, and a requirement of eligibility to work at Voyado is the right to work in the EU without limitations. Needless to say, this is something we are actively working on to be able to onboard colleagues from all over the world.

63 dagar sedan
Sista ansökan:
12 oktober 2025
Kundservicemedarbetare till Telenor!

Upplev känslan av en game-changing karriär!   Letar du efter en ny utmaning? Concentrix är ett globalt företag specialiserade inom teknologi och service som supporterar framtidens varumärken i över 70 länder. Vi arbetar med välkända företag - sådana du använder dig av varje dag - genom att förbättra deras verksamhet med ny, innovativ teknologi och lösningar.  Om du vill växa i din yrkesroll och bli inspirerad, så uppmanar vi dig att söka detta jobb som medarbetare på Kundsupporten för Telenor på vårt kontor i Norrköping. Du kommer att vara del av ett community av medarbetare som supporterar välkända varumärken inom bland annat tech, resebranschen, mode och hälsa. Karriär och personlig utveckling  Vi kommer att se till att du får rätt utbildning, modern utrustning samt kontinuerlig support i syfte att du ska lyckas i din nya roll. På Concentrix finns det också möjligheter att göra karriär - ungefär 80% av våra ledare och chefer har blivit befordrade internt! Därtill erbjuder vi tillgång till karriärsutvecklingsprogram helt kostnadsfritt för att hjälpa dig att uppnå dina karriärsmål.  Detta ingår i tjänsten  Som kundservicemedarbetare på Telenor kommer du att:  Supportera kunder över telefon inom allmän kundservice samt genomföra enklare felsökningar inom bland annat TV och bredband.    Genom välgrundad behovsanalys jobba med merförsäljning i varje samtal utefter den individuella kundens behov och intressen. Betald utbildning för att du ska få rätt förutsättningar för tjänsten! Dina kvalifikationer   Concentrix och du är en bra match om du:  Har godkända betyg i Svenska A/1 and Engelska A/5  Har en god attityd till att lära och utvecklas som person  Har en känsla för vad som är god kundservice och en vilja att utöva just sådan Har ett intresse för merförsäljning och att hitta de bästa lösningarna för kunden Vad vi erbjuder dig  Vi erbjuder tillsvidareanställning, med 6 månaders provanställning  Möjligheten att få erfarenhet och kunskap inom kundtjänst  Teamaktiviteter både på- och utanför arbetet för att göra jobbet roligare  Vi har kollektivavtal med Unionen, vilket för oss är en självklarhet så att du kan känna dig trygg i din anställning  Möjligheten att tjäna obegränsade försäljningsbonusar och även bonus för uppnådd kundnöjdhet Friskvårdsbidrag om 3500 kronor per år  Rabatter i närområdet på bland annat gym och restauranger Kontinuerlig coaching för att stötta dig i din roll  Goda karriärsutvecklingsmöjligheter samt möjlighet att ta del av vårt interna karriärsprogram Get Ready!  Ett fräscht och härligt kontor som är lätt att ta sig till.     Ytterligare information  Start: 2025.05.19 Anställningsform: 100% tillsvidareasntällning (börjar med 6 månaders provanställning) Arbetstider: Varierande under öppettiderna, måndag - fredag 08:00-18:00. Experience the best version of you!  Vi vill höra från dig om detta känns som rätt steg för dig i din karriär. Ansök redan idag och bli en del av oss på Concentrix.      Concentrix is an equal opportunity employer   We're proudly united as one team, one company, globally. We're committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.  Location: SWE Norrköping - Sankt Persgatan 19

63 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juli 2025
Företagssäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping.Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

64 dagar sedan
Sista ansökan:
21 oktober 2025
Mötesbokare i Norrköping (20 000 - 40 000:-/mån)
Placitum AB
Telefonförsäljare m.fl.

Phonecall är ett växande företag med nyrenoverade lokaler i centrala Norrköping och vi söker nu efter mötesbokare som vill vara med och utveckla företaget tillsammans med oss. Vi erbjuder: - Förmåner så som friskvård, gymkort m.m. - Hög provision - Löpande utbildning - Säljutbildning - Coachning Arbetsbeskrivning: Som mötesbokare på Phonecall kommer du att ansvara för att kontakta potentiella kunder via telefon och boka in kundmöten. Erfarenhet som mötesbokare är meriterande men inget krav då vi erbjuder löpande utbildning och coachning på plats. Profil: Vi söker dig som är samarbetsvillig, social och vill leverera goda resultat både individuellt och i grupp. Du är bekväm att prata i telefon och har lätt för att bygga relationer. Du ska vara målinriktad och resultatinriktad trotts motgångar. Som person är du kommunikativt skicklig i både tal och skrift och van att ta egna initiativ och jobba effektivt. Om anställningen: Lön: Fast grundlön samt provision, 20 000 - 40 000 :- Placering: Norrköping Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Heltid Arbetstider: Dagtid, mån-fre Vill du vara med på vår resa? Sök jobbet som mötesbokare hos Phonecall nu!

64 dagar sedan
Sista ansökan:
11 oktober 2025
Hemstädare till stor- och flyttstädningar - Hemfrid Norrköping

We are looking for hourly employees to big house- / house moving cleaning to join our team in Norrköping. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. You should: Have previous experience from working within service. A strong merit within big house - /house moving cleaning and window cleaning. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 7 – 17. Weekend work may occur. Have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: An hourly employment. Collective agreement and favourable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a big house- / house moving cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Cleaning windows and glazed balconies may occur. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! -------------------------------------------------------- Vi letar efter timanställda stor- flyttstädare till vårt team i Norrköping. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet av ett serviceyrke. En starkt merit inom stor- flyttstädningar och fönsterputs. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17. Viss helgjobb kan förekomma. Ha ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En timanställning. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som stor-flyttstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och i grupp och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Putsa /tvätta fönster, och även inglasade balkonger kan förekomma. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

64 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025
Kockar & Köksbiträde
SH Ingelsta AB
Kockar och kallskänkor

Spicy hot är en asiatisk snabbmatskedja som statade i Västerås år 2001, i dagsläget så finns det 12 st restauranger, i Norrköping, Västerås, Karlstad, Eskilstuna, Västerås, Uppsala, Västervik & Löddeköping. På Spicy Hot arbetar vi med färska råvaror som tillreds på beställning, en maträtt tar ca 2 minuter att laga och den serveras av oss direkt när den är klar. Själva beställningen och betalningen görs direkt i kassan och gästen väntar sedan på att få maten serverad. Vi har ca 30 st olika maträtter på menyn och inriktningen är Thailändska och Kinesiska smaker. Vi har ingen alkohol och all dryck ingår i priset, förutom på avhämtning. Vill du arbeta med ett asiatiskt snabbmatskoncept som är förpackat i en snygg förpackning? Då ska du söka till Spicy Hot Norrköping! *Kock* Vi söker glädjespridande, serviceinriktade, noggranna medarbetare som tycker om att arbeta i team samt klarar av ett högt arbetstempo. Vi kommer att anställa medarbetare som innehar dess karaktärer. Du kommer att arbeta med tillagning av våra maträtter utifrån vår receptbok. Du kommer att hjälpa köksbiträden att producera alla förberedande råvaror och du kommer att arbeta med köksrutiner som hygienkontroll, råvaruhantering och annan tillredning i ett litet team av medarbetare. DU ska ha arbetat som kock och med asiatisk matlagning i minst 1 år.Prata du Mandarin, Kantonesiska, Vietnamesiska eller Thailändska så är det en extra merit. *Köksbiträde* Erfarenheten är ett plus men inget krav, vi värderar personliga egenskaper, kompetens och viljan att utvecklas. Som restaurangbiträde arbetar du tillsammans med dina kollegor med att utföra det dagliga rutinerna som består av olika stationsarbete. Anställningsstart: 2025-07-01 Lön och omfattning: Heltid/deltid med timlön, riktlinje på kollektivavtalets lönesättning inom restaurangbranschen. Provanställning 6 månader. Kontakt: Skicka din ansökan till [email protected] märk ansökan ( kock / köksbiträde)

64 dagar sedan
Sista ansökan:
20 oktober 2025
Supporttekniker
Randstad AB
Supporttekniker, IT

Arbetsbeskrivning Randstad digital letar nu efter en supporttekniker till en av våra kunder. Här kommer du att arbeta i en first line support med att hjälpa användare med deras ärenden via telefon, ärendehanteringssystem och på plats. Du kommer att arbeta med en bredd av it-relaterade ärenden kopplade till mjuk- och hårdvara och beställningar. I rollen ingår också uppföljning, dokumentation och hantering av utrustning. Här kommer du att arbeta 100% on site. Uppdraget förväntas starta under hösten 2025, efter godkänd säkerhetsprövning. Du ansöker på www.randstad.se, innan 2025-05-02. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Carolina, [email protected].  För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Randstad Digital är specialiserade inom kompetensområdet IT och är en del av Randstad, en global ledare för talanger med visionen att vara världens mest rättvisa och specialiserade talangföretag. Med huvudkontor i Nederländerna verkar Randstad på 39 marknader och har cirka 40 000 medarbetare. Genom detta globala nätverk i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är specialist inom IT-området. Som en partner för talanger och genom vår utpräglade specialisering hjälper vi dig att att säkra rätt jobb, utveckla relevant kompetens och hitta tillhörighet i arbetslivet. Ansvarsområden I rollen som supporttekniker kommer du att stötta användarna i it-relaterade ärenden och bl.a.: • Se till att it-utrustning fungerar • Administrera it-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer) • Instruera användare i hur de ska arbeta med olika program • Ta emot och lämna ut IT-utrustning, kontakta användare och gå igenom ärendeköer • Hantera returer samt karantän av återlämnade datorer Kvalifikationer Vi letar efter dig som har en it-relaterad utbildning och minst tolv månaders relevant arbetslivserfarenhet. Du behöver även ha erfarenhet av att arbeta strukturerat i en service desk med ärendehanteringssystem och dokumentationsrutiner. Du behöver kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och till denna roll är det viktigt med en god social kompetens och stort servicefokus. Du behöver även vara kommunikativ och pedagogisk för att kunna möta användare på olika nivåer. Det är också viktigt att vara strukturerad och ha ordning och reda kring sig. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

65 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025