Är du min nästa assistent och vår nästa kollega? Vill du tillhöra en assistentgrupp som tillsammans arbetar för att sätta guldkant på vår kunds tillvaro? Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Solna! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Vår kund är en härlig, omtänksam, snäll 70-års kvinna och på grund av sin funktionsnedsättning behöver hon din stöd och service för att klara vardagen. Arbetet är varierande och innehåller allt från personlig omvårdnad, förflyttningar och skötsel av hem såsom städ, matlagning, inköp, tvätt eller följa med kunden till olika ärenden. Erfarenhet inom vården är meriterande, men inget krav. Den personliga lämpligheten är avgörande. Goda kunskaper i svenska språket är ett måste, då bra kommunikation är en förutsättning för att samarbetet ska fungera. Vem är du? Du är en ärlig och pålitlig person som genuint tycker om att arbeta och du äger förmågan att kunna skapa en harmonisk atmosfär omkring dig. Du bör ha stor empati, ha tålamod samt kunna sätta dig in i en annan människas situation och vara mycket lyhörd. Som person har du en god social förmåga, ser till hela kundens behov, är noggrann och ansvarstagande samt har ett gott bemötande. Du ska vara rökfri och relativt stark med en bra kondition. I tjänsten förekommer även lyft och fysiska arbetsmoment. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Arbetstiden är förlagd till dygnets alla timmar och veckans alla dagar, med viss dubbelassistans och söker någon som kan arbeta ca 2 nattpass (väntetid/jour) samt hoppa in vid behov. Tjänsten är på ca: 20 %. Vad får du? Friskvård, utbildning och väl introduktion Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!
Are you passionate about driving change? Do you thrive in a dynamic environment where you can shape the future of logistics and how parcels are delivered – both physically and from an information perspective? Look no further! PostNord, the leading supplier of communication and logistics solutions in the Nordic region, is searching a talented Data Architect to join our ongoing transformation journey. Join us Postnord is undergoing a large transformation within the Production domain to modernize and harmonize our IT across the Nordics. We are leaving a monolith-centric past and entering into a streaming and microservice based future in the cloud. As a Data Architect in the Production Core unit, you will be in the heart of production, creating data structures and information flows that impact how systems interact and collaborate. You will be working from operational all the way to strategic level. In collaboration with others, you will be taking decisions with immediate implications on agile development team’s backlogs. Job duties Central to PostNord’s new architecture, is a streaming based platform where all messages are controlled by a schema registry. The schemas essentially decide what information is being exchanged between sub-domains. The underlying data model is under development and will continue to evolve. To be effective, the model must cater for business needs while at the same time being lean and straight forward. The Data Architect will work closely with other architects on different levels, development teams, and also with the business – to evolve the data model and design services tightly coupled with it. You will ensure that agreed on company-wide architecture principles and guidelines are followed, while also innovating and challenging status quo. In this role, you will be in a good position to play an important role in our ongoing tech-transformation and future success! Need-to-have - Experience in working with information and data architecture including documenting current data flows and creating a wanted state to work towards - Experience in transaction intensive IT Products - Experience in driving organizational tech-transformations - Experience in building event driven architectures on a large enterprise scale - Strong integrity and analysis skills - Urge to understand and model business needs - Drive for obtaining modern and effective information handling - Understanding of the importance of weighing both functional and non-functional requirements Nice-to-have: - Experience in the logistics or supply chain industry. - Experience in building Micro-Service based architecture - Experience in Apache Kafka technology and real-time streaming - Fluency in Swedish Knowledge requirement - Civil Engineering, bachelor’s degree in computer science (as a minimum), or equivalent - Fluency in English, both written and spoken. We offer you We offer a variety of work in an international environment with constantly new challenges and quick decisions. Here you have opportunities to develop creative solutions and work in a prestige-free group where we jointly help to reach our goals. PostNord is one of Sweden's largest workplaces and we offer safe employment conditions and benefits. In addition to the benefits mentioned above, we offer: - Hybrid workplace with a Nordic and dynamic environment. Watch the video about our office. - Great development opportunities - Great insurance and occupational pension terms - Wellness allowance & opportunity to train at Arken's gym and indoor swimming pool - Employee benefits through PostNord Plus - PostNord´s own personnel foundation We make everyday life easier PostNord is the leading supplier of communication and logistics solutions to, from, and within the Nordic region. We ensure the provision of a postal service to households and businesses in Sweden and Denmark. We aim to make everyday life easier and more sustainable for everyone who lives and works in the Nordic region. We are in a constant transformation and work consistently to develop both our offer and our employees, all to achieve our vision of being The favorite carrier of the Nordics. We are PostNord - a fantastic company to work and grow with. Read more at postnord.com Apply We look forward to receive your application! If you have any questions or concerns, please contact manager Carolina Lunde on [email protected] Don't wait to submit your application as we go through the applications on an ongoing basis. For union representatives, visit: www.postnord.com/fackliga We are looking forward to hear from you! PostNord offers communications and logistics solutions to, from and within the Nordic region. With our expertise and a unique distribution network, we are developing the basis for tomorrow’s communication, e-commerce, distribution and logistics.
Försvarsmaktens Veterancentrum utgör kompetenscentrum för veteran- och anhörigfrågor inom Försvarsmakten. Uppdraget är att utveckla, implementera och följa upp Försvarsmaktens veteranstrategi. Med utlandsveteraner avses personer som deltagit i Försvarsmaktens internationella militära insatser i exempelvis Mali, Afghanistan, Mellanöstern eller forna Jugoslavien. Vid Försvarsmaktens Veterancentrum bedrivs en nyskapande verksamhet för utlandsveteraner och deras anhöriga. Som medarbetare hos oss får du möjlighet att vara med och forma den verksamheten – metoder och koncept som syftar till att stödja förbandens hantering av utlandsveteraner och deras anhöriga före, under och efter insats. Det är ett arbete med många kontaktytor och du kommer att ingå i en sammansvetsad grupp där vi bidrar till varandras utveckling. Enheten är en del av Militärhögskolan Karlberg och arbetsorten är Solna. FM Veterancentrum söker nu en HR-specialist med fokus på anhörigarbete Att resa till jobbet kan för våra medarbetare innebära en resa på 400 mil och hemkomst ett halvår senare. Som arbetsgivare har Försvarsmakten ett naturligt intresse av att de anhörigas vardag fortsätter att fungera. Vår erfarenhet är att en medarbetare i internationell tjänstgöring trivs och presterar bättre när livet och relationen med de där hemma fungerar som det var tänkt. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Utveckla Försvarsmaktens anhörigkoncept - Vara länken mellan Veterancentrum och förbandens anhörigsamordnare - Ansvara för anhörigsamordnarnas kompetens - Samverka med våra ideella organisationer i anhörigfrågor Kvalifikationer: - Erfarenhet av att bedriva utvecklingsarbete på strategisk nivå - Högskoleexamen eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren ser som relevant för befattningen - Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. - Mycket goda kunskaper i Officepaketet Meriterande: - Erfarenhet av Försvarsmaktssystemen PRIO och VIDAR - Utlandserfarenhet från internationella militära insatser eller av att vara anhörig till en utlandsveteran - Tidigare erfarenhet av att arbeta vid statlig myndighet - God kännedom om Försvarsmaktens organisation - Tidigare erfarenhet av att arbeta med anhörigfrågor Personliga egenskaper: För att passa in i rollen bör du vara mycket strukturerad och självgående. Du har en god förmåga att leda arbete men även kunna ingå som medlem i grupp ledd av annan. Du har ett öppet sinne och förmåga att driva förändringsarbeten. Din personlighet präglas av hög integritet, en stark känsla för ansvar och god social förmåga. Du skapar lätt nätverk. Det är också viktigt att du brinner för ditt verksamhetsområde och stimuleras av utmaningar. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Resor inom- och utanför Sverige förekommer. Anställningsform Detta är en civil tillsvidareanställning på 100 % som inleds med sex månaders provanställning för den som inte redan är anställd i Försvarsmakten. Upplysningar om tjänsten kan lämnas av: Sektionschef Johan Kaliff 073 856 89 96 Fackliga företrädare Per Österlund OF Karlberg Carla Vidén SAKO-S Stefan Ragnebrink Försvarsförbundet Lise-Lotte Larsson SEKO Samtliga nås via Försvarsmaktens växel: 0505-45 10 00 Välkommen med din ansökan senast 11 augusti 2025. Din ansökan ska innehålla CV samt ett ansökningsbrev. I ansökningsbrevet vill vi att du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningsperioden. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Vid Militärhögskolan Karlberg genomförs den grundläggande treåriga officersutbildningen tillsammans med Försvarshögskolan. Vid skolan finns dessutom Managementenheten, Veterancentrum, Försvarsmaktens enhet för Idrott och Fysisk prestationsförmåga, Lokalplaneringsenhet Mitt och Skolenheten. Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått, och både på hemmaplan och runt om i världen. Försvarsmakten ger dig möjlighet att utvecklas som människa och växa i din professionella roll. Vi är en ansvarstagande arbetsgivare och har en öppen organisation där vi ställer upp för varandra. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och bra balans mellan arbete och privatliv. Försvarsmakten tillvaratar de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter i våra rekryteringar. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Coor söker dig som är noggrann och vill ge service. Vill du vara med och skapa en ren och trivsam miljö varje dag? Välkommen till oss - på Coor är du skillnaden! Vilka är vi? På Coor erbjuder vi en bra och serviceinriktad lokalvård på våra kunders arbetsplatser. Coor är en stabil arbetsgivare med en varm kultur där du kan växa i din roll och i ditt arbete. Vi erbjuder trygga anställningsvillkor och har självklart kollektivavtal som garanterar bra arbetsvillkor för dig. Här blir du en del av ett team där samarbete är i fokus. Vad kommer du att få arbeta med? Som lokalvårdare hos Coor planerar och utför du lokalvård tillsammans med kollegor och driftledare. Du säkerställer kvalitet och effektivitet i städningen hos våra kunder. Exempel på arbetsuppgifter är bland annat: - Hantering av städvagnar och material - Städning av hygienutrymmen, kontor och trappor - Lokalvård på avdelning - Lokalvård på operations utrymmen - Städ på allmänna ytor Vem är du? Du trivs med att arbeta både självständigt och i grupp. Du kan prioritera och lösa problem i ett högt tempo. Du är en flexibel, pålitlig och positiv person. Vi söker dig: - Du har erfarenhet av lokalvård - Gör dig förstådd i både tal och skrift i svenska - Yrkesutbildning inom SRY eller PRYL är meriterande - B-körkort är meriterande Vi erbjuder trygga och säkra arbetsvillkor - En varm arbetskultur - Lön enligt kollektivavtal - Introduktion till alla nyanställda för att ge dig en bra start i arbetet - Löpande kompetensutveckling med utbildningar som vår kurs "Clean the Coor way" - Förmåner som avtalspension, försäkringar, föräldralön och friskvårdsbidrag. - Möjlighet att utvecklas inom ett stort och växande företag Om tjänsten - Anställningsform: Timanställning - Arbetstid: 06:00-14.30 - Startdatum: Enligt överenskommelse - Provanställning: 6 mån För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester, och vid anställning utför vi även bakgrundskontroller på all vår personal. Övrig information Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Vi ser fram emot din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Vill du ha ett jobb i sommar – eller året runt – där du träffar människor och gör något meningsfullt? Vi på Projekt Rätt Väg söker fältvärdar som vill jobba utomhus i norra Storstockholm – ibland även inne i stan. Tillsammans möter vi människor, berättar om vårt projekt och säljer produkter som finansierar aktiviteter för barn och unga. Vi arbetar aktivt för att motverka och förebygga nyrekryteringen av barn och unga till kriminalitet och kriminella miljöer. Vårt nya initiativ heter SLUTA SKJUT – ett projekt med fokus på trygghet, samtal och lösningar. Vi söker dig som vill jobba heltid, deltid, sommarjobb eller extra – du väljer själv hur mycket du vill jobba. Vad går jobbet ut på? Du jobbar i team ute bland människor – till exempel i parker, på torg eller vid olika evenemang. Din uppgift är att: prata med folk berätta vad Projekt Rätt Väg gör sälja produkter som finansierar barnens fritidsaktiviteter Du får alltid stöd, en kort introduktion och jobbar aldrig ensam. Arbetstider och lön: Vardagar kl. 15.00–19.30 → 120 kr i timmen + bonus Helger kl. 10.00–18.00 → 135 kr i timmen + bonus Du kan jobba så mycket du vill – från några pass i veckan till heltid. Vill du ta mer ansvar? Efter två veckor med bra närvaro kan du bli teamledare: Teamledarlön: → 130 kr i timmen + bonus (vardagar) → 150 kr i timmen + bonus (helger) Vem söker vi? Vi letar efter dig som: gillar att prata med människor kommer i tid och tar ansvar vill ha ett enkelt men engagerande jobb trivs med att jobba utomhus Du behöver ingen tidigare erfarenhet – vi lär dig allt du behöver. Om Projekt Rätt Väg: Vi ser till att barn och unga får möjlighet att delta i fritidsaktiviteter. Överskottet från försäljningen går till: medlemskap i föreningar utrustning och kläder transport till träningar, matcher och läger Vi arbetar också aktivt för att motverka och förebygga nyrekryteringen av barn och unga till kriminalitet och kriminella miljöer. Vårt nya initiativ heter SLUTA SKJUT – ett projekt med fokus på trygghet och lösningar. Det måste ta ett slut med alla skjutningar och sprängningar! Förövarna och offren är 10-25 år gamla! Så söker du: Kontakta mig på instagram @johan_projektrattvag eller skicka ett kort mejl till: [email protected] Berätta lite om dig själv och varför du är intresserad av jobbet , samt om det är deltid, heltid eller extra som du önskar arbeta . Vi anställer löpande – sök så snart som möjligt! Följ oss & läs mer: TikTok: @projektrattvag Hemsida: www.projektrattvag.se
Vi söker nu efter en erfaren Arbetsledare inom drift och underhåll av kommunal utemiljö till Sollentuna. Vår kund är ett modernt och nytänkande bolag som lägger sin fokus på att vara bäst i branschen. Du kommer vara med och driva produktionen framåt och ser till att projektet går enligt tidplan och kalkyl. Du kommer planera och arbeta tätt ihop med produktionschefen och ha en daglig dialog med beställare, personal och underentreprenörer. Krav Minst 3 års arbetsledarerfarenhet i liknande entreprenad, dvs Gatudrift och underhåll i kommunalt uppdrag. Alt 5 års erfarenhet av praktiskt arbete i liknande entreprenad. APV. God datorvana och vana av Office-paketet. B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du har Erfarenhet av utförande/arbetsledning av jourhavande beredskapstjänstgöring. Kunskap om entreprenadjuridik. Förmåga att arbeta med prognos och budget. Logistik och tidplan. BAS-U & BAS-P. Kunskaper i AB, ABFF samt AB04/ABT06. Personliga egenskaper: Som person är du serviceinriktad, ansvarstagande, flexibel och kan arbeta både självständigt och i team. Du har en positiv attityd och ett driv att ta projekten i mål. Du vet vad god service innebär och strävar alltid efter att vara steget före. Du förväntas ha förmågan att ta egna initiativ och att du kan planera, utföra, driva och prioritera arbetsuppgifter självständigt. Att vara ordningsam och strukturerad är en självklarhet för dig. Vår kund Vår kund är ett profilerat bolag inom vård och skötsel av utemiljön. De skapar och underhåller välskötta utemiljöer som bidrar till trivsel, trygghet och hälsa för de som bor och verkar i dem. De utför alla typer av tjänster inom vård och skötsel av utemiljön, från planering och utformning till skötsel och förvaltning. De utvecklar branschen genom att vara innovativa, kvalitetsmedvetna och hållbara i sitt arbete. Följer de senaste trenderna och forskningarna inom utemiljöområdet, de använder moderna verktyg och metoder för att optimera processer och resultat, och de tar ansvar för miljöpåverkan genom att välja miljövänliga material och metoder. Medarbetarna ses som den viktigaste resursen. De har höga krav och söker de bästa kandidaterna som har kompetens, erfarenhet och engagemang för att kunna leverera hög servicenivå till kunder och samarbetspartners. Ansök nu! Ansvarig rekryterare är Talent Manager Sanna Vestin. Kontakta Sanna vid frågor eller om du önskar presentera dig i samband med din ansökan på 073-506 68 39. Ansök till tjänsten via länken och inte via mail. Vi ser fram emot att höra från dig!
Älskar du kaffe lika mycket som vi? Vi söker Baristor som vill sprida kaffeglädje varje dag! Som Barista på Espresso House, Sveriges ledande cafékedja, får du vara med i en tempofylld miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Givetvis blir du del av ett fantastiskt team där vi har kul bakom baren. Din allra främsta uppgift är att erbjuda våra gäster en kaffeupplevelse som överträffar deras förväntan! Vad erbjuder vi dig? Flexibelt schema och arbetstider förekommer under dag, kväll och helg. Utvecklingsmöjligheter inom Espresso House Academy. Personalrabatt i alla våra shopar, i alla länder! Tillsvidaretjänst som inleds med 6 månaders provanställning. Ekonomisk trygghet i form av extra ersättning från oss under din föräldraledighet. Hur vet du att du är den vi söker? • Jo, du är nyfiken på människor, gillar det här med sälj och service och är den som sätter laget före jaget.. • Vi tror att du är tävlingsinriktad, initiativrik och drivs av utveckling. • Du har snabbt till handling att berätta vad just du tycker, tänker och känner. Det säger oss att du är mån om både din, och andras, förbättring och kvalitet. • Du älskar att ha kul på jobbet! Join the brew crew! Jobbet som Barista kräver inga förkunskaper, vi utbildar våra nya medarbetare till Baristor! För att börja jobba som Barista behöver du vara myndig. Är du minderårig kan du i stället söka tjänsten som Host, håll koll på hemsidan när nya tjänster läggs upp. Det är meriterande om du tidigare jobbat som cafébiträde, butiksbiträde eller inom service tidigare. I rollen kommer du göra goda drycker, bereda och servera fika. Du ser till att shopen är härligt välkomnande, ren och prydlig så som du själv skulle vilja ha det. Och du, tillsammans med dina kollegor, ser till att ni har det bra bakom baren! Låter det här kul? Sök direkt, vi kollar ansökningar löpande! Om du går vidare kommer ett litet test också, inget krångligt, bara en del av vägen framåt. Let us brew our future together!
We are rebels IONLACE is a place for rebels. We are on a mission to rewrite the timelines of breakthroughs in medicine. You will be joining a team with experience from leading biotechnology companies and institutions across the world. You will be working at the cutting edge of machine learning and synthetic biology. We operate as a fast-paced startup with our office and lab at the Karolinska Institute in Stockholm. Join us and build the future. About the Job We are seeking a motivated scientist with hands-on experience with display technologies. In this role, you will develop and optimize display libraries for various protein engineering efforts, perform high-throughput screening, and contribute to the discovery and characterization of novel antibodies, peptides, and proteins. Your strong analytical skills and meticulous attention to detail enable you to design and execute experiments that advance scientific discovery. You thrive in a collaborative, high-pace startup environment where we push the boundaries of what is possible. Responsibilities Design, construct, and optimize phage and/or yeast display libraries (synthetic/naive/immune). Perform high-throughput screening to identify high-affinity binders. Analyze screening data to identify promising candidates and validate their binding specificity and functionality. Collaborate with our multidisciplinary team of ML engineers, data scientists, lab automation engineers, and scientists. Present complex scientific data and concepts to both technical and non-technical audiences. Contribute to the setup, maintenance, and optimization of laboratory workflows and automation. Qualifications Great if you have hands-on experience with phage and/or yeast display technologies. Experience with library design and construction. Experience with high-throughput screening and data analysis. Excellent analytical and problem-solving skills, with meticulous attention to detail. Strong written and verbal communication skills, capable of presenting complex scientific concepts to both technical and non-technical audiences. Experience with robotics and workflow automation is a plus. Benefits Generous equity as part of your total compensation. 30 days vacation and 13 days of public holidays. Premium pension contribution. Large modern lab and office on the beautiful Karolinska Institute campus. Process We review all hiring on an ongoing basis, please submit your application as soon as possible. Our team will review your application within 2 weeks. If your application clears the initial review, you will be invited to a 15-minute phone interview, where a team member will ask you some basic questions. If you pass this phone interview, you will proceed to the main selection process, which includes three technical interviews: Two 1-on-1 interviews focusing on technical capabilities and team fit. A team interview, where you will meet more team members and deliver a 20-minute presentation on the most challenging technical problems you have solved to an audience of various technical expertise. We aim to complete this entire interview process within two weeks. We do not use recruiters for assessments. All interviews will be conducted via Google Meet. IONLACE is an equal opportunity employer and we actively seek to create a diverse and inclusive workplace. We welcome applications from all qualified individuals regardless of their background. We are rebels
Arbetsbeskrivning Letar du efter ett fast deltidsjobb på 8 timmar i veckan? Nu söker vår kund i Solna en teknisk person för översyn av fastigheten samt vaktmästeri. Uppdraget är på 20 % dvs 8 timmar i veckan, med flexibla arbetstider/dagar. Perfekt för dig som pluggar, kanske gått i pension eller som söker några fasta arbetstimmar i veckan! Förväntad start så fort som möjligt och tillsvidare. Möjlighet att ta semester finns . Ansvarsområden Rondering och översyn av fastigheten tex. se att det inte finns några fel eller brister som exempelvis en vattenläcka Anmäla fel till fastighetsförvaltaren Utföra mindre elkontroller och kontrollera gruppcentraler Övriga vaktmästarrelaterade uppgifter Kvalifikationer Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift Gärna en fastighetsrelaterad utbildning eller likande Erfarenhet från ett liknande arbete och har en tekniskt förståelse Meriterande med elkunskap Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Räddningspatrullen hos aleja söker nu nya rekryter. Vår patrulls funktion är att hoppa in när vi behöver akut hjälp ute hos kund – det vid t ex sjukdomar hos vår egen eller kundens personal, oförutsedda arbetstoppar eller andra akuta uppdrag. Viktigt är dock att du kan avsätta minst två hela vardagar i veckan, alltså ej helger eller håltimmar – allt för att vi ska ha möjlighet att erbjuda dig arbetstillfällen. Vi ser gärna att du som studerar och söker denna tjänst är inskriven på längre studier och att du minst har ett år kvar av dina studier. Om oss aleja ab är ett bemanningsföretag verksamt främst i Stockholm. Vi erbjuder dygnet runt-jour till våra kunder, vilket innebär att vi har uppdrag under alla timmar på dygnet. Vi bemannar inom en mängd olika branscher – bland annat inom transport och lager, bygg och rivning, sanering och renhållning samt andra tunga arbeten utan krav på större förkunskaper eller utbildning. Vad vi kan erbjuda dig Att arbeta hos oss innebär att du erbjuds möjligheter att dels kunna arbeta fast hos en och samma kund över en längre period, alternativt att på en kort tid få en bredare arbetslivserfarenhet genom många olika korta, intensiva uppdrag. Vad vi söker hos dig Vi söker dig som är morgonpigg, flexibel och inte rädd för att prova nya saker eller möta nya människor. Hos oss finns det även möjlighet att prova på olika typer av arbeten, bl a inom lager, sanering, montering, grovarbete och rivning. För att du skall kunna bli anställd som extra personal hos oss måste du vara studerande, och kunna visa upp ett giltigt studieintyg, alt försörja dig på annan huvudsaklig sysselsättning, tex ett annat deltidsarbete. Dina arbetsuppgifter Just nu har vi en kund som behöver hjälp med renoveringar av förskolor. I arbetet ingår bland annat rivning av väggar och golv samt grovstädning.
Välj ett jobb för att visa detaljer