Developer for MS D365 F&O

Want continuous development and challenging work tasks? Want to be part of a company with a warm and friendly environment? If you have experience developing in Microsoft Dynamics365 Finance & Operations, this is a match made! As a developer on ExFlow, you will have responsibility for your tasks and the opportunity to continue developing your professional skills in a dynamic environment. About the job As an ExFlow Developer, you will create and maintain customer modifications and ExFlow standard features. This generally means being responsible for creating, maintaining, and improving code based on designs or instructions. As a developer at SignUp Software, you’re not restricted to just developing in X++, development can happen in the power platform, SQL, .Net Framework, or other languages as well, depending on needs and individual skills. Responsibilities - Create and maintain technical designs based on functional designs - Give input on functional designs - Develop and maintain solutions and functionality - Participate in the “Architect board” if requested - Perform analyses Required Skills - Experience in developing in D365 F&O (X++) - Experience in MS Visual Studio - Experience in MS Azure DevOps or similar system - Minimum of two years of experience in D365 F&O/AX development - Fluent in English, speaking, and writing - Good knowledge of Swedish, speaking, and writing Other qualifications that would be nice - Experience in developing within AX 2012 - Experience in application MS D365 Finance/Supply Chain Management - Experience in LCS and troubleshooting - Experience in Power Platform - Experience in C# or .Net Framework - Experience in Azure - Experience in SQL - Experience in integrations - Experience in working with Near/Offshore resources - Post-secondary education in IT / Systems Science (Computer Science or equivalent) To thrive in this role, you have good analytical skills, love problem-solving, be a team player, and structure your tasks and priorities independently. You have an interest in helping others, like to learn new things, and to share your knowledge with others. What we can offer you - To be part of a successful Swedish company - To be a part of a kind team always close to a laugh - Helpful colleagues with great competence and experience - A generous wellness contribution - Health insurance and occupational pension - Flexible working hours and the possibility of remote working - Continuous competence development Additional information - Full-time, 40 hours per week - Start date upon agreement - The office location is in a new, high-tech office just by Mall of Scandinavia, Solna Interviews take place on an ongoing basis during the process. About SignUp SignUp Software was founded in 1999 and introduced ExFlow in 2003. Over the years, SignUp Software has earned a strong reputation in the Microsoft Dynamics community for its solutions in financial process automation. The solutions in the ExFlow product portfolio are built in Microsoft Dynamics 365 and utilize Azure Services, specifically designed for the “Office of the CFO”. SignUp Software currently operates from Sweden (where it is headquartered), Denmark, Netherlands, Spain, UK, USA, Canada, Singapore, and Australia, and has over 130 employees and partnerships with more than 100 resellers worldwide. Globally, over 1,500 customers rely on ExFlow to enhance their financial processes in more than 60 countries.

2 januari 2024
Sista ansökan:
20 juni 2024
Junior ekonom

Arbetsbeskrivning Är du i början på din karriär och nyligen tagit examen från högskola eller universitet? Är du nyfiken på en roll som konsult inom ekonomi? Som junior konsult på Randstad börjar du i en roll som ekonomiassistent och avancerar på sikt inom redovisning och controlling.  Detta är en proaktiv annons för kommande konsultuppdrag då vi löpande får in förfrågningar inom området. Därför kommer vi att bearbeta ansökningar i mån av tid. Då du som konsult på Randstad Finance kommer att arbeta på olika bolag med olika förutsättningar, behöver du vara flexibel och besitta en god samarbets- och kommunikationsförmåga. Du ser med spänning på en variation av uppdrag både gällande ansvarsområden och geografiskt läge.  I vår rekryteringsprocess kommer du genomföra ett färdighetstest inom ekonomi som är kopplat till den erfarenhet och kunskap du besitter. Detta som komplement till vår intervju för att sedan kunna matcha dig med rätt uppdrag och företag. Det finns möjlighet för våra juniora konsulter att ansöka till vårt Traineeprogram med start hösten 2024 eller våren 2025. Traineeprogrammet är ett tvåårigt program med huvudfokus på personlig utveckling. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden Dina arbetsuppgifter kan komma att skilja sig mellan olika uppdrag, men de vanligaste är: Kund- och leverantörsreskontra Fakturahantering, betalningar, reseräkningar etc Löpande bokföring Skattedeklarationer/momsredovisning Påminnelser, inkasso och kredithantering Kvalifikationer Högskole eller universitetsutbildning inom ekonomi Arbetslivserfarenhet inom ekonomi vid sidan av studierna Erfarenhet av att arbeta i Excel, det är meriterande om du har läst en fördjupande kurs Du har ett öga för digitala verktyg och en systemförståelse Du har varit aktiv i någon typ av förening eller arbete på sidan av studierna Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift Det är meriterande om du har erfarenhet som ekonomiassistent med tillhörande arbetsuppgifter såsom kund- och leverantörsreskontra Du är initiativtagande och inte rädd för att ta dig an nya utmaningar Du är intresserad av att utvecklas både på ett personligt och professionellt plan Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

22 december 2023
Sista ansökan:
31 maj 2024
Lönespecialist i Stockholm

Arbetsbeskrivning Nu söker vi seniora lönespecialister till konsultuppdrag i Stockholmsområdet. Som lönespecialist på Randstad Finance kommer du få möjligheten att arbeta med utvecklande uppdrag och varierande arbetsuppgifter hos företag inom olika branscher. Då du som konsult på Randstad Finance kommer att arbeta på olika bolag med olika förutsättningar, behöver du vara flexibel och besitta en god samarbets- och kommunikationsförmåga. Du ser med spänning på en variation av uppdrag både gällande ansvarsområden och geografiskt läge. I vår rekryteringsprocess kommer du genomföra ett färdighetstest inom ekonomi som är kopplat till den erfarenhet och kunskap du besitter. Detta som komplement till vår intervju för att sedan kunna matcha dig med rätt uppdrag och företag. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter mångfald. Ansvarsområden Som lönespecialist hos våra kunder kan arbetsuppgifterna variera beroende på bolag och bransch, men i regel förekommer alla eller många av ovannämnda ansvarsområden. Kvalifikationer Som lönespecialist ser vi att du har en eftergymnasial utbildning med inriktning lön. Vidare ser vi att du har erfarenhet av: Flerårig arbetslivserfarenhet inom löneprocessen från ax till limpa Flertalet kollektivavtal både för arbetare och tjänstemän Förändringsprocesser (ex. införande av lagförändringar eller systembyte) Olika stora lönesystem såsom Hogia, Visma, SAP, HRM, Aditro etc. Retroaktiv, rörlig lön, provision och arvoden AGI-hantering Pensions- och försäkringsadministration, rapportering till myndigheter Förståelse för olika lönearter och hur de påverkar bokföringen Framtagande av bokföringsunderlag kopplat till lön Årsskifteslönekörningar  Hantering av anställningar Support till chefer och anställda i lönefrågor Arbete med rapporter, sammanställningar och beräkningar i Excel Är flytande i både svenska och engelska såväl i tal som skrift Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

18 december 2023
Sista ansökan:
31 maj 2024
IT Technician

Are you passionate about improving systems, and processes and helping colleagues? Then the role as our IT Technician will fit like a glove for you. 🧤 We offer a flexible work environment with opportunities for both onsite and hybrid work. With us, you will not only find a pleasant workplace with wonderful colleagues but also a place where you can grow and contribute to our common success journey. We look forward to welcoming you to a long-term and rewarding career together with us! As a tech company that develops solutions for the Microsoft ERP portfolio, we are heavily focused on Microsoft solutions across the board and early adopted the cloud-first approach. About the job You will work in an agile cross-functional team with experienced developers. Together with your colleagues, you will be a key part of modernizing and optimizing our hosting platform & services around ExFlow. ExFlow is built-in in MS D365 ERP, handling over 20 million transactions yearly. We are proud of our product, strive for excellence, and most importantly, we deliver as a team. Your responsibilities will include, but not be limited to: - Manage onboarding, reboarding, and offboarding of users and work tools, using platforms like Entra ID, Endpoint Management, Office 365, and Dynamics 365 - Support internal ERP development, streamlining and improving internal processes. - Help colleagues troubleshoot issues in internal systems and tools. Requirements - Minimum 3 years of working experience with managing Microsoft products such as Microsoft 365 including Power platform, Entra ID, and Endpoint Management (Intune). - Strong technical skills in Power platform and Microsoft 365. - Experience in C# and JavaScript is highly valuable for this position. - Fluent in English. How your colleagues would describe your character - A team player with an unpretentious attitude - Service-oriented - Support a friendly culture - Can work independently to achieve the team's goals What we offer you - Helpful colleagues with great competence and experience - State-of-the-art work tools - Continuous competence development - Flexible working hours, possible to partly remote working - Social activities during and after working hours - A generous fitness allowance - Private Health Insurance - Health insurance & occupational pension Additional information - Full-time, 40 hours per week - Start date upon agreement - The office location is in Mall of Scandinavia in Solna Interviews take place on an ongoing basis during the process. We kindly ask recruiters not to contact us to provide their services for this recruitment. About SignUp SignUp Software was founded in 1999 and introduced ExFlow in 2003. Over the years, SignUp Software has earned a strong reputation in the Microsoft Dynamics community for its solutions in financial process automation. The solutions in the ExFlow product portfolio are built in Microsoft Dynamics 365 and utilize Azure Services, specifically designed for the “Office of the CFO”. SignUp Software currently operates from Sweden (where it is headquartered), Denmark, Netherlands, Spain, UK, USA, Canada, Singapore, and Australia, and has over 130 employees and partnerships with more than 100 resellers worldwide. Globally, over 1,500 customers rely on ExFlow to enhance their financial processes in more than 60 countries.

18 december 2023
Sista ansökan:
5 juni 2024
Restaurangbiträde / pizzabagare

Bolaget söker Restaurangbiträde / pizzabagare att kunna baka pizza, laga persiska mat, kebab och falafel. Personen ska ha kunskap om olika pizzor, kunskap om vegan pizza samt kunna förbereda olika pizza såsar. I arbetet ingår också mat servering och diskning. Bolaget söker personer i Sverige, i EU och utanför EU som har kunskaper enligt ovanstående beskrivning. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

6 december 2023
Sista ansökan:
31 maj 2024