Skolkurator

Stenungsunds Montessoriskola är en fristående skola som drivs av en ekonomisk förening utan vinstintresse. Vi består av två stycken enheter, en förskola och en skola med årskurserna F-9 samt ett fritidshem. Vi har ca 210 stycken elever i F-9. Skolan är belägen i centrala delen av Stenungsund, några meter från buss- och tågstationen. Vi söker nu en skolkurator på 80% som tillsammans med kollegorna i EHT arbetar operativt och samverkar för att skapa främjande och förebyggande insatser, men där åtgärdande arbete självklart ingår. Vi söker dig som har socionomexamen eller annan adekvat utbildning och ser gärna att du har arbetat som skolkurator tidigare. Du är lyhörd för elevernas behov och har en god förmåga till samverkan med såväl elever, vårdnadshavare, pedagoger och kollegor. I din roll erbjuder du även samtal med vårdnadshavare och ger information om samhällets olika hjälp- och stödmöjligheter. Det ingår även att du samarbetar med externa aktörer såsom BUP, habilitering och socialtjänst. Du har god kännedom om skolans styrdokument och kvalitetsarbete för såväl den psykosociala insatsen som för elevhälsans arbete. Du har även erfarenhet av att arbeta i ett tvärprofessionellt team samt en förmåga att arbeta självständigt. Vi förutsätter att du är bra på att organisera och strukturera. Har du erfarenhet av arbete inom socialtjänsten mot barn och unga är det meriterande. Intervjuer kommer att ske löpande. Får DU jobbet hos oss kommer du att få arbeta på en trygg och trivsam skola med härliga kollegor!

24 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Pizzabagare sökes
Kristersson, Robin
Pizzabagare m.fl.

Vi söker en erfaren pizzabagare till en pizzeria i Stenungsund. God kunskap i svenska och turkiska/kurdiska är meriterande.

27 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Lokalvård

Om Asteri Facility Solutions AB Asteri Facility Solutions AB (Asteri) är en av de ledande serviceleverantörerna av Facitility Management-lösningar i Sverige och har sitt huvudkontor i Stockholm. Asteri har nyligen blivit uppköpta av SOL Facility Services och befinner sig på en spännande resa som bolaget precis har påbörjat och där målsättningen är att utveckla företaget framåt till sin fulla potential. Asteris kunder inkluderar några av de största företagen i Norden samt medelstora privata företag, hotellkedjor, butiker och myndigheter inom den offentliga sektorn. Asteri befinner sig på en tillväxtresa och söker fler servicemedarbetare inom lokalvård som vill vara med och utveckla företaget mot deras högt uppsatta tillväxtmål! Servicemedarbetare Lokalvård Till vår verksamhet i Stenungssund söker vi en ansvarstagande lokalvårdare vill vara med på vår resa att bli den bästa serviceleverantören. Kunden/kunderna som den här tjänsten omfattar kommer innebära städning på kontor. Dina arbetsuppgifter Som lokalvårdare på Asteri så kommer du arbeta med städning i våra kunders lokaler utifrån vårt tjänstekoncept med fokus på att leverera den bästa servicen. Arbetsuppgifterna kommer i huvudsak omfatta: dammsugning moppning sopning avtorkning avfläckning damning maskinkörning sophantering påfyllning av förbrukningsmaterial samt andra förekommande servicerelaterade arbetsuppgifter. Vem är du? Du som söker den tjänsten har förmåga att kunna se, möta och vara lyhörd inför våra kunders behov, vilket även innebär att du behöver ha en känsla för merförsäljning. Du är bekväm med att arbeta självständigt men du är också en lagspelare som värdesätter goda relationer och gott samarbete med både kunder, medarbetare och leverantörer. Vidare besitter du även förmågan att säkerställa god kvalitet till kunden och arbeta proaktivt, vilket bland annat innebär att du utifrån ditt ansvarsområde på din arbetsplats även förväntas komma med förslag till förbättringar. Du trivs i rollen som god ambassadör för Asteri och är villig att arbeta efter våra värderingar dedikerade, nytänkande och ambitiösa. För tjänsten är det starkt meriterande med erfarenhet från städyrket eller andra serviceyrken. Har du en certifiering i SRY, PRYL eller INSTA800 eller specialistutbildning i golvvård, fönsterputs mm så är även det meriterande.

27 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
TimVikare / Manlig Personlig assistent till Tjörn
Optimal Assistans i Göteborg AB
Personliga assistenter

Optimal Assistans i Göteborg AB startades år 2005. Vår vision är att skapa självständighet för brukare som vill leva sina egna liv och en central grundsten i vårt arbete är att utforma en assistans som är optimal för varje individ. Nu söker vi dig som vill jobba extra som personlig assistent i Tjörn. Måndag till fredag kl 9-17. Körkort ett måste Kund ser gärna manlig sökande . Vi söker dig som kan hoppa in extra vid behov, vid ordinarie assistent sjukfrånvaro och semestrar.arbeta som timvikarie. Det är meriterande om du har erfarenhet och har goda kunskaper i det svenska språket. Som personlig assistent hos oss får du tillgång till: Kompetensutveckling Nära kontakt med din närmaste chef En trygg arbetsmiljö Friskvårdsbidrag Vi har kollektivavtal med Fremia-Kommunal. Varmt välkommen att skicka din ansökan till oss!

29 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Vi söker Instrumenttekniker till Stenungsund
Bilfinger Engineering & Maintenance Nordics AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

. Bilfinger är kända för att erbjuda högkvalitativa professionella tjänster inom olika branscher. Nu behöver vi stärka vårt team hos vår kund Borealis med en ny engagerad instrumenttekniker. Är det dig vi letar efter? Ansök redan idag! Om tjänsten Som instrumenttekniker hos Bilfinger kommer du att ha en central roll i vårt tekniska team. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar installation, kalibrering och underhåll av olika instrument och styrsystem. Du kommer också att vara involverad i felsökning och reparation av instrumentell utrustning samt delta i planering och genomförande av underhållsprojekt. Vi värdesätter säkerhet och kvalitet högt, så det är viktigt att du följer gällande standarder noggrant och dokumenterar ditt arbete. Beredskap ingår också som en del av tjänsten. För oss är gemenskapen i fokus där trivsel är en av våra viktigaste komponenter. Vårt mål är att det ska vara roligt att komma till arbetsplatsen. Det är högt i tak och man kan prata om allting med glimten i ögat. Vi erbjuder * Möjlighet att fördjupa dig inom olika specialområden inom instrumentteknik. * Stora utvecklingsmöjligheter inom yrket som helhet. * Möjlighet att agera koordinator på små, likväl stora stopparbeten. * Övertid kan läggas i kompsaldo därför brukar vi vara väldigt flexibla med ledigheter. * Bra sjukvårdsförsäkring och friskvårdsbidrag. * Förmånligt kollektivavtal. Om dig Vi letar efter någon som är nyfiken och passionerad för teknik och som är villig att lära sig nya saker och utvecklas i sin yrkesroll. Teamarbete är viktigt för oss, och vi uppmuntrar att du delar med dig av din kunskap och erfarenhet till dina kollegor. Vi letar efter någon som är generös med att stötta och hjälpa andra i arbetsgruppen. Du har även * Gymnasieutbildning inom teknik med inriktning mot instrument eller automation. * B-körkort * Kunskaper i felsökning * Gärna erfarenhet från petrokemiska eller raffinaderiindustrier, men det är endast meriterande Vid frågor kring tjänsten, kontakta: Sebastian Söderlund, avdelningschef, +46 762-83 21 03 Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan! Bilfinger Sweden AB tillämpar alkohol- och drogtest vid nyanställningar. Vilka är Bilfinger Sweden AB? Bilfinger är en internationell leverantör av industri- och ingenjörstjänster som är verksam inom flertalet marknader och discipliner. Koncernen har 31 000 anställda globalt, med huvudkontor i Tyskland. I vår nordiska verksamhet, som finns i Sverige, Norge, och Finland, har vi 3500 anställda med uppdrag hos spännande kunder både onshore och offshore. Vi täcker hela värdekedjan från rådgivning, projektering, produktion, montering, underhåll och revisioner, till miljötekniska och digitala lösningar. På Bilfinger skapar vi värde genom att jobba med ständiga förbättringar tillsammans med våra kunder. Vårt fokus på hälsa, säkerhet och miljö ingår naturligt i vårt arbetssätt och bidrar till vår konkurrenskraft. Våra värderingar är We Create, We Care, We Can och vi söker kandidater som identifierar sig med dessa och vill vara med och bidra till Bilfingers fortsatta utveckling i Norden. Genom att ansluta dig till #TeamBilfinger får du chansen att jobba sida vid sida med kompetenta och engagerade kollegor och spännande kunder samtidigt som du utvecklar dig själv och din kompetens.

29 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Kyltekniker
Bravida Sverige AB
Kyl- och värmepumpstekniker m.fl.

Vill du arbeta för ett branschledande företag där din yrkesmässiga utveckling står i centrum? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! På Bravida letar vi nu efter engagerade Servicetekniker inom Kyla till Stenungssund. Bli en del av vårt framgångsrika team och väx tillsammans med oss. Skicka in din ansökan idag och ta nästa steg i din karriär! Ditt nya jobb Som Kyltekniker på Bravida arbetar du självständigt i många olika typer av serviceuppdrag. Ingen dag är den andra lik! I jobbet kommer du att planera, samordna och utföra service åt våra olika kunder. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: • Service, underhåll samt entreprenader inom kyla • Daglig kontakt med våra kunder • Utredningar/felsökningar och åtgärdsförslag • Återkommande avtalsbesök Du kommer även att vara ansvarig för att utföra varje serviceuppdrag enligt våra höga krav på kvalitet och säkerhet. Ditt nya team Teamet har en gemensam förståelse för målen och präglas av ömsesidig respekt och förtroende. Det finns en öppen och trygg kommunikation där alla kan dela sina idéer. Samarbetet bygger på viljan att hjälpa varandra och utnyttja teamets styrkor. Engagemanget är starkt och varje insats uppskattas! Vi söker dig som • Har kylcertifikat (Kategori 1) • Har erfarenhet av jobbet som kyltekniker och är självgående. • B-körkort Om du har tidigare erfarenhet inom yrket ses det som meriterande. Oavsett hur länge du har jobbat lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du öppen och engagerad, vill utvecklas och ser möjligheter i det dagliga arbetet. Din sociala kompetens, förmåga att upprätthålla goda relationer med såväl kollegor som kunder och ditt gedigna intresse för service och teknisk problemlösning tror vi är de viktigaste framgångsfaktorerna för den här tjänsten. Bravida som arbetsgivare På Bravida är vi stolta över att leverera känslan när allt bara fungerar. Våra medarbetare har byggt förtroende hos våra kunder sedan 1922 genom sitt kunnande och engagemang. Du som medarbetare är hjärtat i vår organisation, och tillsammans ser vi till att leverera tekniska lösningar med högsta kvalitet. Vi strävar efter att skapa en arbetsplats där alla känner sig trygga och uppskattade och jobbar ständigt för att göra arbetsmiljön så trygg och bra som möjligt. Din säkerhet kommer först, alltid. Hos oss får du möjlighet att utvecklas i ditt yrke. Vi hjälper dig att växa i din roll och bli ännu bättre på det du gör. Här arbetar vi tillsammans och stöttar varandra, för vi vet att stora resultat skapar vi bäst tillsammans. Som en del av vårt gäng får du också tillgång till schyssta förmåner som hälsoundersökning och friskvårdsbidrag. Läs mer om hur det är att arbeta på Bravida här. Hur söker jag jobbet? Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 30 juni 2025. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan. Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess Bra fastigheter gör skillnad, därför finns Bravida. Som Nordens ledande leverantör av tekniska helhetslösningar inom service och installation hjälper vi våra kunder att skapa väl fungerande och hållbara fastigheter. Bravidas långsiktiga mål är att vara klimatneutral i hela värdekedjan år 2045. Vi har 14 000 medarbetare och finns på cirka 190 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Bravidas aktie är noterad på Nasdaq Stockholm. www.Bravida.se

29 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Mechanical Supervisor
Cowi AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Mechanical Supervisor – Stenungsund Are you a hands-on mechanical professional with a passion for industrial excellence and site coordination? Do you want to work at the heart of Sweden’s leading process industry hub? Join COWI and contribute to shaping the sustainable industries of tomorrow. Be Part of Industrial Transformation COWI is a global leader in engineering, architecture, energy, and environment. With deep roots in Scandinavia and a strong local presence in Stenungsund, we work closely with the region’s major chemical and process industry players. Our multidisciplinary teams support the development of modern, safe, and sustainable industrial facilities. As Mechanical Supervisor, you’ll be a key player on-site – ensuring quality, safety, and technical precision across mechanical installations in complex industrial projects. Your Key Responsibilities Supervise mechanical installations and coordinate with contractors at site Ensure compliance with design, quality standards, and industrial safety regulations Support commissioning and testing activities in close collaboration with engineers and clients Act as technical liaison between site activities and the engineering team Monitor progress, report deviations, and contribute to continuous improvement Maintain site documentation and ensure a high level of safety culture What You Bring Several years of experience in mechanical supervision or installation within process, petrochemical, or heavy industry Knowledge of Swedish industrial safety standards and mechanical systems Ability to lead subcontractors and maintain structured documentation Fluency in English (Swedish is an advantage) Relevant technical education or strong practical background Experience working in industrial environments such as Stenungsund, Lysekil, or similar is highly valued Why Join COWI? Work in one of Sweden’s most dynamic industrial regions Be part of a collaborative and technically driven environment Opportunities for career development in a global company with a strong local footprint Contribute to industrial sustainability and innovation Competitive compensation and great work-life balance Location: Stenungsund, Sweden Employment type: Full-time For more information, please contact: Stefan E Andersson Project Director, Buildings & Industry +46 703 98 10 85

29 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Sales Executive till Hogia i Stenungsund
Hogia Service AB
Företagssäljare

Affärsdriven Sales Executive till svenskt produktbolag med fokus på nykund. Har du erfarenhet av B2B-försäljning och trivs i en roll med mycket frihet och eget ansvar? Vill du arbeta med nykundsbearbetning i ett företag där du får sälja lösningar som gör verklig skillnad? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker nu en affärsdriven Sales Executive med fokus på relationsbyggande och affärsutveckling. Här får du möjlighet att växa - både i din roll och i din karriär.  Vad vi söker Som Sales Executive hos oss arbetar du med hela säljprocessen - från första kontakt till signerat avtal. Ditt fokus ligger på nykundsbearbetning inom utvalda segment, där kundernas behov ofta är komplexa och kräver lyhördhet, trovärdighet och ett lösningsorienterat arbetssätt.  Du kommer att:  - Identifiera och kontakta nya kunder - Genomföra digitala och fysiska möten - Skräddarsy och presentera lösningar som möter kundens behov - Samarbeta nära produktteam och support Vi söker dig som: - Har några års erfarenhet av B2B-försäljning med tydligt fokus på nykundsbearbetning. - Har dokumenterat goda säljresultat - Är självgående, strukturerad och stark kommunikativ förmåga - både muntligt och skriftligt. - Har vana av CRM-system och digitala säljverktyg. Det är meriterande om du har erfarenhet av offentlig sektor, eller förståelse för områden som HR, lön eller ekonomi. Eftersom rollen innebär många kontakter är det viktigt att du kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift. Som person är du motiverad av att driva dina egna affärer, leverera goda resultat, och helst överträffa dina mål. Du har mycket energi och en vilja att hjälpa våra kunder till bättre lösningar.  Vårt erbjudande Med moderna verktyg, vass kompetens och långsiktighet i allt vi gör, bygger vi smarta lösningar som gör skillnad för många användare. För oss är det viktigt med hållbarhet oavsett om det gäller våra produkter, lokaler eller dig som medarbetare. Vårt huvudkontor är vackert beläget vid havet i Stenungsund - en inspirerande miljö som kombinerar teknik, affärer och närhet till naturen. Vi arbetar på plats tre dagar i veckan och erbjuder möjlighet att arbeta hemifrån övriga dagar om du har behov av det. Hos oss finns goda utvecklingsmöjligheter och balans mellan jobb och fritid. Vi satsar på hälsa och erbjuder flertalet träningsaktiviteter, fina förmåner och en arbetsmiljö där du får vara dig själv. Ansök idag! Låter det intressant? Välkommen med din ansökan redan idag - vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna Talent Acquisition Specialist Lina Hedenberg på telefon 072-401 53 89.     Om Hogia-gruppen Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, godsterminaler, revisionsbyråer och fastighetsbolag. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den privatägda koncernen totalt 650 anställda på kontor i Sverige, Norge och Finland. Mer information om Hogia finns på https://www.hogia.se/.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Brevbärare Stenungssund, Sommarvikariat
PostNord Sverige AB
Brevbärare och postterminalarbetare

Vi hanterar mer än leveranser, vi hanterar mening. PostNord är Sveriges kanske mest kända varumärke - och vi finns överallt. Det finns en stark drivkraft och vilja att ta brevet eller paketet ända fram. Vi är länken mellan människor och företag, och har en ambition att genom vårt jobb göra vardagen enklare för alla i Sverige. Du & Vi & Jobbet Som brevbärare är du pulsen i allt vi gör. Vi förändras med världen, men vårt samhällsuppdrag är detsamma idag som igår. Som sista länk i leveranskedjan är du en del av ett lagarbete och sammanhang där glädje och stolthet är vår kultur. Den här tjänsten är en tidsbegränsad anställning med en sysselsättningsgrad på 100%. Anställningen startar vecka 25 och pågår fram till och med vecka 33. Dina arbetstider kommer att vara förlagda på dagtid, måndag till fredag. Du kommer att utgå från Hyvelvägen 5, Stenungsund, Sverige. Vad du kommer att göra - Sortera post - Dela ut brev, mindre paket, tidningar och reklam med cykel, elcykel, högerstyrd bil, elfordon, moped, eller gåvagn - Planera och genomföra din arbetsdag på bästa sätt utifrån dagens rutt Vem du är - Självgående: Du vet vad du ska göra, och du gör det. - Gillar att vara ute: Om väder och vind biter ifrån, så biter du ihop och tillbaka. - Ordningsam och punktlig: Ordning och reda är viktigt för att säkerställa en god leverans i rätt tid. - God kondition och rörlighet: Du är i rörelse under stora delar av dagen. - Flexibel: Även om du följer en rutt så händer det ibland oplanerade saker som du behöver agera på. - Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad du tar med dig - Vana att arbeta självständigt och i team - God servicekänsla - Svenska i tal och skrift - B-Körkort: Van att köra och trygg i trafiken - Gymnasieexamen Varför vi finns PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har ett viktigt samhällsuppdrag, att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Vi är i en ständig transformation och arbetar konsekvent med att utveckla både vårt erbjudande och våra medarbetare. Som den ledande leverantören av kommunikationslösningar till, från och inom Sverige förenklar vi vardagen för människor. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenheter och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald. Vi är PostNord – ett fantastiskt företag att jobba och växa med. Läs mer på postnord.se. Vad väntar du på? Du ansöker genom att klicka på ”Ansök nu” och bifoga ditt CV. Se till att ha betyg redo från gymnasiet alternativ från högre utbildning när du påbörjar ansökan, dessa ska laddas upp i din ansökan och är viktigt för att du ska kunna gå vidare i processen. Om du har frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, kontakta oss på [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Rekrytering för denna tjänst sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För Fackliga kontaktpersoner se Facklig kontakt | PostNord. Dygnet runt är vi på väg – från en människa till en annan, från ett företag till ett annat. Varje dag levererar vi över 4,5 miljoner brev och 600 000 paket. Varje försändelse är viktig – post, paket och logistik möjliggör relationer och affärer. Här får du vara med och påverka! PostNord är den ledande leverantören av paket- och logistiktjänster till, från och inom Norden. Vi är över 26 500 medarbetare och som en av Nordens största arbetsgivare tar vi ett stort socialt ansvar. Vi erbjuder en attraktiv och utvecklande arbetsplats där medarbetarna kan växa och trivas. Hos oss får du schyssta arbetsvillkor enligt kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner via vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Vi prioriterar både våra kunder och våra medarbetare där vi tror att utvecklings- och karriärmöjligheter är grunden för att vara en attraktiv arbetsplats för anställda och helhetsleverantör för våra kunder. Vi leder branschen in i den koldioxidsnåla ekonomin, med målet att bli fossilfria till 2030. Vi arbetar kontinuerligt med att minska vår miljöpåverkan genom att investera i fossilfria transporter och utveckla hållbara lösningar för våra kunder och medarbetare. Med vår expertis och vårt unika distributionsnät utvecklar vi förutsättningar för framtidens kommunikation och handel.

31 dagar sedan
Sista ansökan:
21 november 2025
Extrajobb i butik med fokus på delikatess i Stenungsund/Kungälv
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om tjänsten Hos oss får du möjligheten att axla rollen som ambulerande medarbetare i Stenungsund/Kungälv med omnejd. Som delikatessmedarbetare är du en viktig del av våra kunders butiker, där din insats är avgörande för att skapa och underhålla en attraktiv delikatessdisk. Du ansvarar för att delikatessdisken alltid är välfylld och inbjudande, med ett noga utvalt sortiment av delikatesser. Ditt arbete i delikatessavdelningen innebär att hantera och presentera produkter som chark, ost och/eller fisk. Arbetsuppgifterna innefattar skärning, förpackning och att ge rådgivning till kunder, samtidigt som du säkerställer att delikatessdisken är ren och attraktiv för att locka fler kunder. Som ambulerande delikatessmedarbetare kommer du att arbeta på olika platser, bland annat i Stenungssund, Kungälv mm. Personliga egenskaper: Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av att arbeta med delikatesser, chark, ost och/eller fisk. Detta är dock inget krav då det finns möjlighet till utbildning.  Du som person är serviceminded, professionell, positiv gentemot kunderna samt arbetar snabbt och effektivt Körkort och bil är meriterande för denna tjänst. Anställningsform och arbetstider För att kunna anställas och vara anställd behöver du ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Detta kan vara exempelvis studier, annat arbete eller eget företag. Vi söker dig som vill och kan jobba ca 2 gånger i veckan utspritt på vardagar och helger, både dag- och kvällstid. Behovet av delikatessmedarbetare är som störst på onsdagar, torsdagar och fredagar. Därför ser vi gärna att du vill och kan jobba under dessa dagar. Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Ditt schema kommer att bestå av såväl inplanerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.   Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Bli en del av vårt team och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!  Varmt välkommen med din ansökan!

34 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juli 2025