Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Bli en del av Kristinedalskolan, sök till pedagog i fritidshem - vikariat

Stenungsund, det goda samhället med framtidstro och utveckling med människan och naturen i centrum. Stenungsunds kommun är en expanderande kustkommun med cirka 27 800 invånare, ett starkt näringsliv, boendemiljöer nära havet och goda kommunikationsmöjligheter. Kommunen har ett välutvecklat kultur- och föreningsliv samt bra förutsättningar för friluftsliv och rekreation. Helhet, öppenhet, delaktighet och insyn är kommunens ledord. Kommunen är organiserad i en förvaltning med fyra sektorer. Sektor Utbildning omfattar förskolor och grundskolor med tillhörande skolbarnomsorg, anpassad grundskola, gymnasium, vuxenutbildning samt Kultur- och fritid. Stenungsund värnar om barns och ungdomars rättigheter och arbetar för att de ska ha en god uppväxtmiljö. Vi erbjuder mycket goda möjligheter till utbildning och arbete eller annan sysselsättning. I Stenungsunds kommun utbildar vi världsmedborgare som står väl rustade för framtidens alla utmaningar. Kristinedalskolan - platsen för möten, lärande och utveckling! Här möts under läsåret dagligen cirka 500 barn, ungdomar och ungefär 100 vuxna för att lära av varandra, växa och utvecklas. På skolan finns stora möjligheter till kulturella utbyten både när det gäller skapande i alla former och möten med kamrater och kollegor med ursprung från andra länder än Sverige. På skolan talas 30 språk inklusive svenskan. Anpassad grundskola har dessutom hela sin verksamhet på Kristinedalskolan. Kristinedalskolan är en enplansskola centralt belägen i Stenungsunds tätort med närhet till natur och aktiviteter av olika slag. Utöver skolverksamhet som omfattas av barn och ungdomar från förskoleklass till årskurs 9 bedrivs även fritidshemsverksamhet och fritidsklubb. Kristinedalskolans målsättning är att elever och personal ska trivas på skolan. Alla ska känna sig välkomna och mötas med respekt. Skolan ska vara en trygg och positiv plats där det är roligt att lära sig nya saker. ARBETSUPPGIFTER Som pedagog i fritidshem är din huvudsakliga arbetsuppgift tillsammans med dina kollegor att planera och genomföra verksamheten på fritidshem. Som person är du relationsorienterad, kreativ, trygg och har en god samarbetsförmåga. Som pedagog hos oss arbetar du nära elever i behov av särskilt stöd. Du ansvarar för att skapa en stimulerande pedagogisk fritidshemsverksamhet utifrån läroplan och andra styrdokument. Du samverkar med grundskollärare under skoltid och arbetar för att skapa en brygga mellan skola och fritidshem. Tillsammans med dina kollegor vill vi gärna att du planerar och genomför rastaktiviteter. Kristinedalskolan ligger i ett naturnära område med skog som används för att ta med barnen ut i naturen. Tillsammans med kollegor medverkar du till ett kollegialt lärande och att skapa en god lärmiljö för eleverna. Tjänsten är på deltid, 70%. Arbetstider varierar men vanligtvis mellan kl 12 - 18 måndag till fredag. KVALIFIKATIONER Du som söker tjänsten är utbildad fritidsledare, barnskötare, utbildad elevassistent eller likvärdig pedagogisk utbildning. Stor vikt läggs vid personligt lämplighet och förmåga att bygga goda relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor. Det är viktigt att du är trygg i din yrkesroll och att du är tydlig gentemot elever, föräldrar och kollegor. Vi erbjuder: Ett självständigt och stimulerande arbete under ansvar. En hälsofrämjande arbetsmiljö och samarbete med kompetenta kollegor, samt en stor arbetsgivares bredd och utvecklingsmöjligheter. Utdrag ur belastningsregistret är obligatoriskt och tas med redan till första intervjun. ÖVRIGT Anställning sker under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Enligt skollagen krävs legitimation för tillsvidareanställning. Saknar du legitimation kan du endast anställas på tidsbegränsad anställning. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt personuppgiftslagen. Varmt välkommen med din ansökan!

18 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Manlig Personlig assistent till Tjörn

Optimal Assistans i Göteborg AB startades år 2005. Vår vision är att skapa självständighet för brukare som vill leva sina egna liv och en central grundsten i vårt arbete är att utforma en assistans som är optimal för varje individ. Nu söker vi dig som vill jobba som personlig assistent i Tjörn. Måndag till fredag kl 9-17. Körkort ett måste Kund ser gärna manlig sökande . Vi söker dig som vill arbeta som timvikarie eller är intresserad av fast tjänst. Det är meriterande om du har erfarenhet och har goda kunskaper i det svenska språket. Som personlig assistent hos oss får du tillgång till: Kompetensutveckling Nära kontakt med din närmaste chef En trygg arbetsmiljö Friskvårdsbidrag Vi har kollektivavtal med Fremia-Kommunal. Varmt välkommen att skicka din ansökan till oss!

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Senior Manager, Engineering

Building on our past. Ready for the future Worley is a global professional services company of energy, chemicals and resources experts headquartered in Australia. Right now, we’re bridging two worlds as we accelerate to more sustainable energy sources, while helping our customers provide the energy, chemicals and resources that society needs now. We partner with our customers to deliver projects and create value over the life of their portfolio of assets. We solve complex problems by finding integrated data-centric solutions from the first stages of consulting and engineering to installation and commissioning, to the last stages of decommissioning and remediation. Join us and help drive innovation and sustainability in our projects. Manager of Engineering – WORLEY SWEDEN We have an opening for a business minded, development focused and experienced Manager for our Engineering function in our Sweden office. The future for Worley Sweden is exciting, we are growing with new sustainability projects being secured, new customers coming onboard and now looking for a new Manager of Engineering. The role: You will lead a team of four first line managers and a handful of engineering specialists. Together you manage ~100 engineers in our Engineering organization in Kungälv and Stenungsund. You will be part of the management team in Sweden, report to the General manager, and of course become well connected to the large project engineering community within Worley. Key Accountabilities: Leadership Be inclusive and inspire people and team to develop Build confidence and capacity to deliver what matters Maintain and increase the trusted space to challenge and learn Build a vision for the future together with the team and ensure the way to reach it Business Operations Collaboration and networking within global Worley engineering community Drive the digitalization roadmap for Engineering Translate global initiatives into local plans Strategic hiring and manning decisions Business Development Support in creating customer proposals. Build relationships with customers and future employees Secure organizational capability and addressing our customers future requirements Previous experiences and education: Experience to lead leaders Have led a multi discipline engineering organization - Piping, Process, Civil, Structure, Electrical/Instruments Project execution experience within EPCm/EPC project environment Engineering Degree from University English (Fluent) – merit to also speak Swedish We will read applications and start the recruitment process before last day of application that will be May 19th. Moving forward together We want our people to be energized and empowered to drive sustainable impact. So, our focus is on a values-inspired culture that unlocks brilliance through belonging, connection and innovation. We’re building a diverse, inclusive and respectful workplace. Creating a space where everyone feels they belong, can be themselves, and are heard. And we're not just talking about it; we're doing it. We're reskilling our people, leveraging transferable skills, and supporting the transition of our workforce to become experts in today's low carbon energy infrastructure and technology. Whatever your ambition, there’s a path for you here. And there’s no barrier to your potential career success. Join us to broaden your horizons, explore diverse opportunities, and be part of delivering sustainable change.

17 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
PTP-psykolog

Om oss Capio vårdcentral Stenungsund ligger i hjärtat av Stenungsund med badrocksavstånd till havet och bra pendlingsmöjligheter. Hos oss har drygt 12 000 patienter valt att lista sig - det ser vi som ett gott betyg. På Capio vårdcentral Stenungsund arbetar vi i team över professionsgränser för att säkerställa att patienten får rätt vård av rätt profession. Utöver läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, sekreterare mm har vi en stor rehabmottagning med fysioterapeuter och arbetsterapeuter samt ett stort psykosocialt team med bl.a. psykologer, kuratorer, rehabkoordinator och KBT-terapeuter. Totalt är vi drygt 60 medarbetare på Capio Stenungsund. Din roll Tjänsten innebär bland annat bedömning, psykologisk rådgivning, stödsamtal och behandling av lindrig till måttlig psykisk ohälsa. Arbetet är omväxlande och stimulerande, då du kommer att möta patienter i många olika åldrar som söker för olika typer av svårigheter och erbjuds en uppsjö av behandlingsinsatser. Vi arbetar enligt målbilden digifysisk vård: ”digitalt när det är möjligt, fysiskt när det behövs”. Det innebär bland annat arbete med fysiska besök, videosamtal och förberedande formulär via digitala plattformar. Hos oss erbjuds både individuella behandlingar, gruppbehandlingar och internetbaserad behandling, så kallad internet-KBT. Hos oss finner du ett stort och välfungerande psykosocialt team med hög kompetens och låg personalomsättning. Det psykosociala teamet består av sju medarbetare.Samtliga samtalsbehandlare arbetar huvudsakligen utifrån KBT. Alla insatser görs med patientens behov i fokus. Vi strävar efter att alltid ha en hög tillgänglighet för bedömning och behandling och samarbetar nära med andra professioner såsom läkare, sjuksköterskor och rehab. Som PTP-psykolog hos oss har du en handledare på plats och kommer även delta i vår grupphandledning med extern handledare. Du deltar äveniregionens PTP-program. Vi erbjuder dig Möjligheter till utveckling i en digifysisk primärvårdsmiljö i framkant Inflytande och delaktighet i verksamheten God arbetsmiljö som du aktivt kan påverka Flexibla arbetsförutsättningar med möjlighet till visst hemarbete En dynamisk arbetsplats med korta beslutsvägar En arbetsplats med tydliga mål, där kvalitet och service prioriteras Kollektivavtal i alla verksamheter Friskvårdsbidrag Om dig Du som söker har en avslutad psykologexamen med KBT-inriktning. Du är trygg i både person och profession samt har god förståelse för primärvårdens syfte och arbetssätt. Du är nyfiken och har en vilja att lära. Tidigare erfarenhet från arbete eller praktik i primärvård och psykiatri är meriterande men absolut inte nödvändigt. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet där bland annat personlig mognad, integritet och samarbetsförmåga är viktiga egenskaper. Publicerat: 2024-04-17 Sista ansökningsdag: 2024-05-17

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Söbacken LSS-boende söker Stödassistenter

Stenungsund, det goda samhället med framtidstro och utveckling med människan och naturen i centrum. Stenungsunds kommun är en expanderande kustkommun med cirka 27 800 invånare, ett starkt näringsliv, boendemiljöer nära havet och goda kommunikationsmöjligheter. Kommunen har ett välutvecklat kultur- och föreningsliv samt bra förutsättningar för friluftsliv och rekreation. Helhet, öppenhet, delaktighet och insyn är kommunens ledord. Kommunens vision är att vi ska bli 35 000 invånare år 2035. Stenungsunds kommun ingår i Göteborgsregionens kommunalförbund som är ett forum för samarbete och erfarenhetsutbyte samt i ett antal andra mellankommunala samarbeten. Kommunen är organiserad i en förvaltning med fyra sektorer. Sektor Socialtjänst innefattar 4 verksamheter; Särskilt boende/kommunal hälso- och sjukvård, Individ- och familjeomsorg, Ordinärt boende/personlig assistans samt Funktionshinder. Inom området funktionshinder verkställs insatser enligt LSS, lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade och socialtjänstlagen (SoL) riktat till människor med olika funktionshinder. Insatserna utformas så att de stärker den enskildes möjlighet att aktivt få delta i samhällslivet och leva och bo under trygga förhållanden, med respekt för självbestämmande och integritet. Gruppbostäder/boendestöd, daglig verksamhet, korttidsboende, och olika avlastningsformer är några av stödfunktionerna. Alla instanser i kedjan bidrar till ett kvalitativt och tryggt stöd för personer med funktionshinder. ARBETSUPPGIFTER Centralt placerat på redan befintligt boende söker nu fler kollegor samt så öppnas nu en enhet till som också söker medarbetare. Som stödassistent verkar du för att främja brukarnas delaktighet, självständighet, förmågor och färdigheter i alla avseenden. Huvuduppdraget är att göra vardagen meningsfull för våra brukare och se till att de får en tillvaro så de kan leva ett liv som alla andra. Personal på boendet ska stödja brukarna med den dagliga livsföringen genom individanpassat vardagsstöd. Detta innebär varierande arbetsuppgifter med störst fokus på motivationsarbete och mycket verbalt stöd med städning, matlagning och övriga hushållsbestyr. Personal ska även stödja brukarna i deras fritid och sociala liv. Du kommer att vara stödperson för en eller flera brukare vilket innebär att du har ansvar för upprättandet och reviderandet i genomförandeplanen genom att upprätta mål och delmål tillsammans med brukaren. Behovet anpassas kontinuerligt efter verksamhetens behov vilket innebär att du kommer att arbeta både dag, kväll och helg. Låter det som ett uppdrag för dig? Känns det både utmanande och utvecklande? Då vill vi gärna att du söker! Man jobbar två helger av fyra. Enhet 2: Här jobbar du med fokus mot självständighet, du kommer möta personer med diagnoser som Autism, Socialfobi, ADHD, intellektuell funktionsnedsättning, du kommer även möta utmanande beteenden och brukare som kräver mycket motivation. Enhet 3: Här möter du personer inom autismspektrat, arbetet på enhet 3 kan du komma att möta utåtagerande brukare och/eller blandproblematik som exempelvis autism i kombination med psykisk diagnos. Även på denna enhet jobbar man mycket med motivationsarbete. Man kommer att jobba huvudsakligen på Söbacken, men kommer att alternera mellan enhet 2 och 3 också. KVALIFIKATIONER Vi vänder oss till dig som har en positiv människosyn samt god värdegrund. Du ska ha förmåga att skapa goda relationer och att leva dig in i en annan persons situation, önskemål och behov för att kunna arbeta utifrån brukarperspektiv och sätta individens behov i centrum. Arbetet kräver ansvarstagande, noggrannhet, flexibilitet, trygghet, lyhördhet, tålamod, servicekänsla, god samarbetsförmåga och ett gott bemötande. Du ska ha gått omvårdnadsprogrammet med inriktning stödassistent eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Du bör dessutom ha kunskaper inom lågaffektivt bemötande, tydliggörande pedagogik, motiverande arbete/-förhållningssätt samt god förmåga att omsätta den teoretiska kunskapen till praktiska arbetet med den enskilda brukaren. Meriterande är om du har erfarenhet av att jobba med insulin och även med problemskapande beteende och utagerande. Du ska behärska svenska språket i tal och skrift. Du kan arbeta både i grupp och självständigt. Körkort B är meriterande. Stor vikt läggas vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Varmt välkommen med din ansökan!

17 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Vi söker nya kollegor, B-körkort med placering i Kungälv/Stenungsund/Tjörn

Rönnäng industritjänst AB startades 1998. Vi är ett städföretag som erbjuder skräddarsydda städtjänster för företag inom kontorsstädning, industri- och processtädning, golvvård, byggstädning, fönsterputsning, fasadrengöring med mera. Idag hjälper vi även ett stort antal hushåll med städning hemma genom RUT-avdraget där våra primära tjänster är hemstädning, fönsterputsning och flyttstädning. I övrigt kan vi även hjälpa till med kringtjänster såsom mattuthyrning och hygienmaterial. Vi arbetar även med klottersanering och generell sanering. Vi är verksamma i Bohuslän och då primärt Stenungsund, Orust, Tjörn, Kungälv, Uddevalla och Ljungskile med omnejd. RIAB utgörs idag av cirka 100 serviceinriktade och duktiga medarbetare som dagligen utför stora som små uppdrag inom städning där ledord är flexibilitet, kompetens, och snabbhet. Som städföretag är personalen vår absolut viktigaste resurs där vi ser att vårt med Fastighetsanställdas förbund tecknade kollektivavtal som en central del och vidare kontinuerlig utbildning av arbetsstyrkan är en självklarhet. ARBETSBESKRIVNING I huvudsak är det lokalvård som innefattar, hemstädning, storstädning, kontorsstädning och flyttstädning. Vi utför även fönsterputs, fasadrengöring och i vissa fall sanering. Våra uppdrag utförs framförallt på vardagar och är schemalagda dagtid. normalt sett mellan 7-16 Anställningsgrad: Heltid/ -deltid 6 månaders provanställning tillämpas alltid. För omgående start söker vi nu personal med placering i Stenungsund med omnejd KVALIFIKATIONER Flytande svenska eller engelska i tal, detta är en central punkt då vår medarbetare förväntas kommunicera med våra kunder på en daglig basis samt att kunna ta instruktioner vid evt extrauppdrag. B-Körkort är ett krav för tjänsten. VEM ÄR DU? Du är noggrann, självständig och har god samarbetsförmåga. Du är serviceinriktad och har ett trevligt bemötande mot våra kunder och har inställningen att agera som en god representant för företaget och dess tjänster. -Känner du dig träffad av ovan beskrivning och har viljan att utvecklas i din yrkesroll uppmanas du att söka dig till vårt glada gäng! ÖVRIGT Erfarenhet är meriterande men inget krav, du kommer att få introduktion på plats. Maila in din ansökan till [email protected] och märk din ansökan med STO i ämnesfältet. 

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Vill du leda ett team med supportmedarbetare?

Är du nyfiken på en roll där du leder och utvecklar vårt Customer Service team på Hogia Infrastructure Services i Stenungsund? Vi lägger stor vikt vid att leverera högsta kvalitet och expertkompetens för alla våra tjänster. Områden vi arbetar inom är Microsoftsystem, molnlösningar, datakommunikation, säkerhetslösningar, projektledning och teknisk rådgivning, allt med drift av Hogias applikationer som kärnverksamhet.   Om tjänsten Vårt supportteam består av fyra personer som varje dag hjälper våra kunder med användarstöd och rådgivning i tekniska frågor över telefon, mail och webb. Frågorna är varierande, allt från enklare användarfrågor till mer komplexa tekniska problem. Vi som arbetar här hjälps åt, att få stöd och hjälp av andra i teamet är avgörande för vår framgång. Vi söker nu en kollega som till hälften av sin tid kommer att arbeta operativt i supportteamet, samt ha personal- och budgetansvar för gruppen. På sikt finns möjlighet till ytterligare ansvarsområden inom bolaget.    Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat att: - Planera och fördela det dagliga arbetet i supporten - Via telefon och mail hjälpa våra kunder med programfrågor  - Erbjuda utökade funktioner och stöd i vardagen till befintliga kunder - Coacha och stötta medarbetarna i teamet - Samarbeta med andra supportansvariga inom Hogia för att utveckla och hitta nya sätt att driva supportfunktionen    Är du vår nya kollega?  Viktigast av allt är att du är teknikintresserad och serviceminded. Vi tror att du har en utbildning inom IT och har arbetat i en roll med mycket kundkontakter tidigare, gärna inom support. Vi tror att du som söker har en bakgrund inom kundservice, allra helst i ledande roll till exempel som teamleader. Du brinner för service och problemlösning och tar ett stort ansvar i din roll. Du är en fena på att hantera kunder och lösa deras problem, samtidigt som du ger en bra kundupplevelse. I tillägg till det är du en ledare som lockas av personalansvar och vill utveckla vår supportverksamhet till att bli ännu bättre. Du har övergripande IT-kunskaper i windowsmiljö samt erfarenhet av Microsofts produkter. Kunskaper inom SQL är meriterande. Tjänsten innefattar mycket kommunikation, både externt och internt. Därför är det viktigt att du kan kommunicera både skriftligt och muntligt på svenska och engelska.  Kanske arbetar du med it-support idag och vill ta nästa steg utan att släppa tekniken? Då är detta tjänsten för dig!    Att jobba hos oss  Med moderna verktyg, vass kompetens och långsiktighet i allt vi gör, bygger vi smarta lösningar som gör skillnad för många användare. För oss är det viktigt med hållbarhet oavsett om det gäller våra produkter, lokaler eller dig som medarbetare. Hos oss finns goda utvecklingsmöjligheter och balans mellan jobb och fritid. Vi satsar på hälsa och erbjuder flertalet träningsaktiviteter, fina förmåner och möjlighet att jobba hemifrån ett par dagar i veckan, om du har behov av det. Vi arbetar med löpande urval. Välkommen in med din ansökan redan idag!    Om Hogia-gruppen Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, godsterminaler, revisionsbyråer och fastighetsbolag. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på https://www.hogia.se/.

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Fysioterapeut

Om oss Capio Rehab Stenungsund är en del av Capio Närsjukvård och ingår i Västra GötalandsregionensVårdval Rehab. Vi är ett härligt team bestående av sjufysioterapeuter och två arbetsterapeuter med bredkompetens och stort engagemang. Vår mottagning ligger i hjärtat av Stenungsund med utsikt över havet.Capio rehab är en del av Capio vårdcentral Stenungsund och genom teamarbete med läkare och övrigpersonal gynnas både patienter och medarbetare. Din roll Arbetet som fysioterapeut/sjukgymnast hos oss innebär självständiga bedömningar, undersökningar ochbehandlingar av patienter. Vi erbjuder även olika typer av gruppverksamhet för våra patienter, så om duhar intresse och kompetens för detta finns möjlighet till sådant arbete. Vi arbetar mer och mer meddigitala besök. Att arbeta inom primärvården innebär att du träffar patienter med mycket varierandediagnoser och problematik, så du bör känna dig trygg i både akuta bedömningar samt ett arbete medkroniska diagnoser. På Capio Stenungsund har vi en stor tilltro till varje professions unika kompetensoch en ambition att ligga i framkant avseende arbetssätt. Denna tilltro innebär för fysioterapeuten bl.a.att första bedömningen vid akut skada eller smärta från rörelseapparaten görs av fysioterapeuten. Detinnebär också att fysioterapeuterna självständigt utför kortisoninjektioner samt skriverröntgenremisser och ortopedremisser. Vi har ett nära samarbete med kollegorna på vårdcentralen ocharbetet präglas av teamsamverkan samt inter- och intrakollegialt lärande. Vi har avsatt tid varje vecka förgemensam handledning i rehabgruppen för att skapa en god lärandemiljö och därigenom kunna hjälpavåra patienter på bästa sätt. Vi erbjuder dig Utöver trevliga kollegor och fina lokaler erbjuder vi badrocksavstånd till salta bad och luncher på bryggan när vädret tillåter. Vi erbjuder dessutom: Kollektivavtal Närvarande chef Kompetensutveckling, både internt och externt Friskvårdsbidrag 3000 kr Frukost varje fredag Som anställd har du fri tillgång till vårt gym En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra och där du har stora möjligheter att själv planera din arbetstid. Om dig Du som söker är legitimerad fysioterapeut/sjukgymnast och är trygg i både person och profession samthar ett patientfokuserat arbetssätt. Vi ser gärna att du har erfarenhet från mottagningsarbete. Har duarbetat på vårdcentral tidigare är det meriterande. Vi tar gärna emot studenter för praktik såhandledarskap eller flerårig fysioterapierfarenhet är också meriterande. Förutom fysiska besök så arbetarvi även med digitala besök och bedömningar.Som person är du trygg, positiv och empatisk och har förmågan att kunna organisera ditt arbete på etteffektivt och självständigt sätt. Du har ett pedagogiskt förhållningssätt och ett helhetstänk med patientensbehov i fokus. Övrig information Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning samt har ett löpande urval. Sista ansökningsdag:2024-05-16

17 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Onsitetekniker för jobb i sommar och extra under våren

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker en onsite-tekniker på heltid 8 veckor i sommar till spännande kund i Stenungsund! Gillar du att ge utmärkt service, har ett stort IT intresse samt något års erfarenhet inom IT/teknik branschen är du rätt person att skicka in din ansökan! Som Onsitetekniker kommer du att jobba ihop med ett mindre team på 2 personer. Tjänsten är på heltid under 8 veckor i sommar, men man ska även ha möjlighet att hoppa in som vikare under våren (ibland med kort varsel). Vi söker dig som kanske är student eller har möjlighet att jobba deltid under våren samt heltid under sommaren. Stora chanser till deltid efter sommaren finns också. Några arbetsuppgifter som onsite-tekniker inkluderar: - Installation och felsökning av mjukvara - Felsökning och support i Windows-miljö & Office 365 - Hantera inkommande ärenden från användare - Ta emot, hantera, tanka och skicka ut IT-utrustning - Hantera Juniper nätverksmiljö Säkerhetsutbildningar via webben måste genomföras innan start, vilka kunden står för. För att lyckas i rollen är det viktigt att du innehar en naturlig förmåga att ge utmärkt service till de olika användarna. Det är många olika kontaktytor som behöver teknisk support och du kommer att vara deras hållplats för högt och lågt. Bakom dig har du IT- system och ett team som står behjälpligt i hur olika ärenden hanteras. Det är meriterande om du har arbetat med följande: - Installation och felsökning av mjuk/hårvara - Felsöka, konfigurera och reparera nätverk och nätverkskomponenter - B-körkort krävs Vidare ser vi gärna att du är: - Driven och vill utvecklas inom IT-service - En lagspelare som kan samarbeta bra med andra - Serviceminded och vet vikten av att skapa färtroendefulla relationer med kollegor och kunder - Nyfiken och initiativtagande - Kommunikativ och alltid nyfiken på att lära dig mer. Vi kommer lägga stor vikt vid personlighet, det är dock meriterande med utbildning inom IT/Teknik/Nätverk samt tidigare erfarenhet.

16 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024