Specialist i Allmänmedicin

Capio Vårdcentral Lina Hage ligger beläget i en naturskön omgivning i trivsamma lokaler i Lina Hage centrum i Södertälje. Vi är ett härligt och sammansvetsat team som tillsammans gör skillnad för våra ca 6300 listade patienter. Hos oss är vardagen variationsrik och vi arbetar tillsammans som ett team kring våra patienter. Hos oss finns allt under samma tak: vårdcentral, rehab, diabetesmottagning, psykologmottagning och lab. Det finns goda busskommunikationer och vi erbjuder också parkeringsmöjligheter i nära anslutning till vårdcentralen. Capio har en välfungerande struktur och organisation med etablerade rutiner samt omfattande kompetens och erfarenhet, vilket skapar trygghet och möjligheter till lärande i vardagen för våra medarbetare. Din roll Arbetet som specialist i allmänmedicin på vår vårdcentral innebär utredning och behandling av patienter på mottagningen, och ingår även mobil närsjukvård med hembesök. Vi arbetar strukturerat med fokus på kvalitet för att erbjuda våra patienter bästa möjliga vård. Vi arbetar systematiskt utifrån tydliga riktlinjer och mäter och följer kontinuerligt upp vårt arbete. Tjänsten inkluderar även handledning av våra AT- och ST-läkare samt läkarstudenter. Vi erbjuder dig Vi är övertygade om att trivsel på arbetsplatsen är avgörande för att leverera bästa möjliga vård. Vi erbjuder därför ett arbete där du i hög grad kan vara med och påverka - både arbetets utformning och utvecklingen av verksamheten. Vi erbjuder dig en positiv och utvecklande arbetsplats med tydligt patientfokus. Som anställd ingår: - Kollektivavtal - Möjligheter till utveckling - Friskvårdsbidrag - Frukost varje fredag - En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra - Inflytande och delaktighet i verksamheten - Konkurrenskraftig lön utifrån din specifika kompetens Om dig Vi söker dig som är allmänspecialist och att du tillsammans med oss vill utveckla vår arbetsplats. Erfarenhet av arbete inom primärvården och intresse för handledning av AT- och ST-läkare är meriterande. Du är trygg i din yrkesroll, gillar utmaningar och ser möjligheter snarare än hinder. Vi värdesätter laganda och förmågan och viljan att ta egna initiativ. Det viktigaste för oss är att du har rätt inställning. Krav B-körkort. Är du specialist i allmänmedicin, bra på att samarbeta och alltid mån om att ge ett gott bemötande? Är du dessutom intresserad av att fortsätta driva utvecklingen av svensk primärvård tillsammans med oss? Då vill vi gärna höra från dig. Varmt välkommen att bli en del av vårt team.

5 december 2023
Sista ansökan:
23 maj 2024
Cyber Security Consultant – Service Offering Lead CMA

Are you passionate about creating business and helping customers to understand and overcome their challenges? Then, this is your chance to make a real impact and to work with some of the largest Swedish corporations and some of the country's most exciting smaller players. This is a great opportunity to make your mark when it comes to decide how we sell our services. About us Working in the KPMG Cyber Security team, you will be part of a global organization working within various industries and areas, together with competent and inspiring colleagues. Our Cyber Security team enables our clients in their digital transformation journeys by identifying and remediating their cyber related risks. We work shoulder-to-shoulder with executive management, and we always seek digital, innovative, and sustainable solutions to our clients’ challenges. Our Cyber Maturity Assessment (CMA) is designed to provide a holistic view of our client’s current information security maturity over several different domains. The service involves a comprehensive assessment of the organization’s preparedness to detect, prevent, and respond to cyber threats. We help our clients to identify and remediate gaps in their strategies, governance, risk management, compliance, infrastructure, and operation. We are an international, collaborative, and high-performing team who takes pride in creating an inclusive and professional environment, offering a steep learning curve for both professional and personal growth. We apply a hybrid approach to our workplace where it is possible to work both from our offices and remote. We will support you in your journey and ensure that you find a fast-paced environment filled with brilliant colleagues. KPMG is consistently awarded top ranks within the cyber security field via external firms, this global track record is something we are very proud of and keen to maintain. Your role As a Service Offering Lead for our CMA, you will; - be responsible for the development of services and go to market material - develop strong business relationships and demonstrate technical and operational leadership to deliver client-centric solutions with high quality. - effectively manage the commercial and contractual aspects of an engagement to achieve expected levels of client satisfaction, quality and profitability. - identifiy new opportunities and develop these within our existing customers. - Contribute to and/or be responsible for the preparation of quotations, continue to develop its knowledge and awareness of market trends, competitor activities, and products and services. - coach, give constructive feedback and training to the junior team members in order to support their development journey. We are looking for a passionate, forward-thinking, business minded, consultancy-oriented security professional with 6+ years of experience within Cyber Security. KPMG’s Cyber Maturity Assessment covers nine domains and to be successful in this role you; - have knowledge of several different areas such as, Leadership and Governance, Risk Management, Human Factors, Third Party Management, Continuity Management, Regulatory Compliance, Technical Security, Security Architecture, Operational Security. - have consulting experience. - have analytical abilities. - are a high performer with strong drive and high ambition. - have high personal integrity and ability to exercise sound judgement and common sense. - are fluent in Swedish & English. Want to make a difference with us? Apply by submitting your CV as soon as possible. Don’t wait with your application as we review applications and are hiring on a rolling basis. If you have any questions about the position, please don’t hesitate to contact Head of Cyber Security Visar Lapashtica, [email protected] For any questions related to the recruitment process please contact Talent Manager Susanne Hedberg, [email protected] We look forward to your application and for new colleagues to join our team! KPMG is a company for people who want to make a difference. We are one of the world’s leading professional services companies and a partner our clients depend on in the fast-paced world they are a part of. We provide insight and guidance on their journeys. This may mean organizational change for their company as a whole, or just parts of it. It may relate to their working methods, how to deal with potential risks, cyber threats or how to maximize user experience in a digitized world. We are also experts in analysis, M&A, auditing and tax to name just a few of our professional skills. At KPMG, we work actively to maintain diversity and gender equality throughout the organization. Diversity brings perspectives that enrich our culture and add value for our clients and society alike. We believe in an inclusive culture that respects people for who they are and allows them to be themselves. Because this is at the heart of what we believe, we welcome applicants with different backgrounds and experiences. In Sweden you will have 1,650 colleagues and 350 more in Lithuania and Latvia, which means there are 2,000 of us in the company. You will be part of KPMG’s worldwide network of more than 200,000 people.

5 december 2023
Sista ansökan:
1 juni 2024
Lead Product Analyst

Why Lifesum is your next career move Hi, this is us! Lifesum is a leading consumer health tech company that aims to simplify healthy living, helping over 60M users around the world improve their lives through healthier and sustainable habits. We are building a platform where we motivate and inspire our users to eat better with the help of delightful software. The global wellness market is currently valued at $1.5 trillion, and a third of consumers are expected to increase their usage of nutrition apps, diet programs, and subscription food services this year. Why? Because as humans, more and more of us realize that we need to take responsibility for our health and wellness - and that digital is the solution for the individual and society as a whole. We are a hybrid global team headquartered in Stockholm, a team of passionate entrepreneurial individuals, working together to build something that truly matters. By working at Lifesum you get the chance to do something good and have a positive impact on millions, helping our users on their individual routes to look and feel better every day. We want you to share our excitement about the future We are now looking for a Lead Product Analyst who shares our enthusiasm to take our data-driven approach to new heights. Our platform thrives on the pulse of data, and we are on a mission to harness this power to enhance our users' experiences. As a subscription-based business with millions of users all around the world, there is endless opportunity to innovate and improve. We are tackling exciting, complex challenges with solutions that will significantly impact people's wellbeing. In every step of our product development process, we believe in the power of data, ensuring that each decision is informed and impactful. Are you a seasoned product analyst, driven by a passion to unlock insights that translate into remarkable experiences for users? Are you ready to take the lead on our approach in data utilization, introducing practices and capabilities to catalyze Lifesum's growth? What you will be working on at Lifesum In this role, you will be more than a product analyst; you will be a visionary leader. You will play an essential role in making sure Lifesum incorporates data in every decision. Working alongside our Product team and data scientists, you will be leading the work to realize the business value of analytics, and data, in our product offerings and in our subscription business. You will: - Lead initiatives to enhance how Lifesum leverages data in optimizing our subscription business. - Act as a champion of data within the Product team and across the company, effectively communicating insights in a clear and engaging manner. - Collaborate with Product Managers to determine priorities in addressing user issues and seizing business opportunities. - Facilitate the feedback process within the product feature release cycle. - Employ creative product analytics to map out the user journey, aiding Lifesum in identifying key projects. - Oversee the A/B testing process, from its inception to the final results. - Efficiently access and provide product-related data to other stakeholders within the company. - Manage and present Product Metrics and KPIs through dashboards, reports and presentations. Your experience will be a valuable asset To be successful in this position we believe that you have: - Substantial experience as a product analyst within subscription businesses and with native apps. - Comprehensive knowledge of client-side tracking, encompassing event specification, data management, and data quality assurance. - Proficiency in product analytics using tools included in our tech stack, such as SQL, BigQuery, Looker, Firebase, or equivalent tools. - Skilled in translating user experiences into quantifiable metrics. - Experience in conducting A/B testing and optimising conversion rates. - Excellent analytical and problem-solving skills, combined with a pedagogical mindset and superb communication skills! You are autonomous and take full ownership of your work. We are just getting started Our mobile apps have more than 60 million registered users worldwide, but our journey in building the worlds leading nutritional platform has just started. We have the foundation to do better and more. Together we are One Team of talented individuals with solution-oriented 'can do' mindset and work to constantly improve the experience of Lifesum. We also not only embrace diversity, but we rely on it to succeed. That’s why we work hard to ensure our team, vendors, and partners are representative of the millions of users we serve. Embark on this adventure with us and be a part of a team where your work is shaping the very essence of health and wellness through food. We offer - 30 paid vacation days per year - Parental pay - Pension - Private health and medical insurance - Individual training and development budget - Wellness allowance - Flexible work - Great team activities If this sounds exciting, we'd love to hear from you and get to know you. Send us your resume right away; tell us why you are interested and why Lifesum feels like the right place for you. Everyone is welcome; we look forward to your application!

5 december 2023
Sista ansökan:
23 maj 2024
Senior Mechanical Engineer in Medtech and Life Science

Why should you want this job? Easy, you want to be creative and innovative in solving technical problems! And that is precisely what we offer you. You are the expert; you are the one telling us the best solution. In your role as a mechanical designer, you will be involved in major projects with our customers in medical technology and life science. You will work with design and product development, coordinate interfaces such as customers, purchasing, production, testing, and validation as well as production design. But you will not be alone in doing this. The keyword is collaboration. Cross-functional teams created to solve problems together. Products and business areas will differ, but one thing will remain, you will be a part of building new, exciting things. Build a career you can be proud of Your development is our development. What we offer you is not a laid-out road for you to walk down. We do things a bit differently. You are in complete control of your development, no matter which path you want to take. If it's to reach a new role in the future or a specific technology, we will be there to help you move forward. You will meet people that care. Not just about the project and technology, but about each other. We do it as a team; that's the way forward. Skills needed - 5+ years work-life experience in product development. - Used to working in various CAD programs such as CATIA, Creo, and Solidworks, and PDM-systems such as Windchill or PDMLink. - Being able to explain and talk about highly complex problems and explain them to experts and non-experts alike. - Fluent in Swedish and English. One Knightec Knightec is a new breed in the art of engineering, with over 900 colleagues in locations around Sweden. We are consultants with our soul in digitalization who strive forward together.

5 december 2023
Sista ansökan:
23 maj 2024
Senior Mechanical Engineer

Why should you want this job? Easy, you want to be creative and innovative in solving technical problems! And that is precisely what we offer you. You are the expert; you are the one telling us the best solution. But you will not be alone in doing this. The keyword is collaboration. Cross-functional teams are created to solve problems together. Products and business areas will differ, but one thing will remain, you will be a part of building new, exciting things. Build a career you can be proud of Your development is our development. What we offer you is not a laid-out road for you to walk down. We do things a bit differently. You are in complete control of your development, no matter which path you want to take. If it's to reach a new role in the future or a specific technology, we will be there to help you move forward. You will meet people that care. Not just about the project and technology, but about each other. We do it as a team; that's the way forward. Skills needed - 5+ years work-life experience in product development. - Used to working in various CAD programs such as CATIA, Creo, and Solidworks, and PDM-systems such as Windchill or PDMLink. - Being able to explain and talk about highly complex problems and explain them to experts and non-experts alike. - Fluent in Swedish and English. One Knightec Knightec is a new breed in the art of engineering, with over 900 colleagues in locations around Sweden. We are consultants with our soul in digitalization who strive forward together.

5 december 2023
Sista ansökan:
23 maj 2024
Automotive Tech Lead - Embedded Systems

Gillar du att bygga det nya och innovativa, arbeta med förändring, vill förbättra och ha ett starkt team i ryggen när du gör det? Om ja, då kommer konsultrollen att passa dig! Vad du kommer arbeta med Vi samarbetar med kunder inom olika industrier med en stor variation av projekt, allt från design av kretskort, utveckling av hårdvara, bygga en egen gateway, till visualisering av resultatet. Beroende på projekt och problemställning använder vi olika tekniker som QT, C++, C och Azure eller AWS för visualisering. Exempelvis har våra kunder tidigare byggt och utvecklat egna sensorer, arbetat med cybersäkerhet på uppkopplade styrenheter, utvecklat programvara för slitagemätning, skapat VR-applikationer i Unity, byggt styrenheter för HMI samt genom machine vision-teknik analyserat olika produkter. Som Tech lead kommer du få en viktig del i våra projekt och vi förväntar oss att du med din erfarenhet och tekniska kunnande vill bidra till vår fortsatta utveckling, genom exempelvis ansvar för leverans mot kund eller genom att vara mentor för de juniora medarbetare i arbetet. Dina erfarenheter Du har god erfarenhet från utveckling inom embedded, gärna med en civilingenjörsutbildning i ryggen. Du har erfarenhet och förståelse för de olika stadierna i produktutveckling och du vet vad som krävs för att leverera i ett sådant projekt. Våra kunder förväntar sig rådgivning och teknisk expertis vilket betyder att din förmåga att vara både problemlösningsorienterad och kommunikativ ständigt kommer sättas på prov. Vi är CONMORE Conmore är ett konsultföretag som prioriterar sina anställda högt. Vi tillhandahåller spännande och utmanande uppdrag och gör vårt yttersta i varje situation för att möta ditt önskemål med en matchande tjänst. För att stärka och höja dig som individ har alla medarbetare en egen utvecklingsplan för individuell tillväxt. För att alla ska utvecklas vidare och trivas i sin roll som konsulter ägnar gruppchefen tid till regelbundna ett-till-ett-samtal för att lyssna och följa upp arbetsplanen, behov av utbildning, ge feedback med mera för att säkerställa du är nöjd och på rätt plats. Vi är stolta över vårt företags unika familjekänsla och värdesätter kompetens och en trygg arbetsmiljö som vi tror bidrar till en trevlig och motiverande arbetsplats. Förutom professionella aktiviteter som utbildningar med mera erbjuder vi regelbundna sociala aktiviteter som för oss samman för att ha det bra och dela kunskap och erfarenheter i gruppen. Trots vår ständiga vilja att växa som företag betonar vi fortfarande att bevara vår varma familjekänsla. KICO - Kvinnliga ingenjörer på Conmore Vi på Conmore har även ett kvinnligt nätverk som heter KICO. Vi hoppas på att kunna skapa en trygghet hos våra medarbetare samt vara en förebild i ingenjörsbranschen genom vårt kvinnliga nätverk “Kvinnliga Ingenjörer på Conmore” (KICO). KICO är ett nätverk där vi inspirerar, delar erfarenheter och agerar förebilder för varandra och brukar ha ca 2-3 event per år där vi samlar alla kvinnor inom bolaget för att inspirera, nätverka och utbyta erfarenhet med varandra. Vi har representanter på alla våra kontor. Länk till KICO: https://conmore.se/karriar/kvinnliga-ingenjorer-kico/ Vill du också vara en del av vårt team? Då är du varmt välkommen med din ansökan. Vi rekryterar löpande, tveka inte med din ansökan och kontakta oss gärna om du har Business Manager, Ferhat Can Mail: [email protected] Telefon: +46739851272 Talent Acquisition Specialist: Sebastian Pousar. Mail: [email protected] Telefon +46 730569011 Please note that due to GDPR, we will not accept applications via mail. Please use our career site. We are looking forward to hearing from you!

4 december 2023
Sista ansökan:
22 maj 2024
Arbetsterapeut - Söder om Stockholm - Äldreboende

Arbetsterapeut önskas till uppdrag söder om Stockholm på 50%. Sedvanliga arbetsuppgifter för Arbetsterapeut på äldreboende. Önskas mer information är det bara ansöka. Kvalifikationskrav - Svenskt legitimerad arbetsterapeut. - Två års dokumenterad yrkeserfarenhet som arbetsterapeut. - Adekvat svenska i tal såväl som skrift. Meriterande - Tidigare anställning som hyr-arbetsterapeut. - Specialisering. - Du som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner.

4 december 2023
Sista ansökan:
22 maj 2024
Butiksmedarbetare foodora market - Stockholm

Trött på att folk skriker "Kan du bara sitta still en minut!?". Bra, för vi letar efter ett riktigt energiknippe som vill joina vårt fantastiska team på foodora market. Om du trivs i en miljö med högt tempo, och vill vara i närheten av din kärlek hela dagarna (mat) - då är kanske just du vår nya Picker. Hungrig på att veta mer? Fortsätt läsa i så fall! Denna tjänst passar dig som vill ha ett extrajobb! VAD DU KOMMER (MEN INTE BARA) GÖRA Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara att se till att hela flödet med plock och paketering av beställningar från kunder fungerar som det ska, även att de plockas korrekt inom uppsatt tid. Säkerställa och kontrollera att rätt varor inkommit till vår butik, samt att varorna håller förväntad kvalitet. Du kommer ansvara för att varorna markeras och märks på hyllorna på ett tydligt och överskådligt sätt. Psst... Du behöver hålla ordning och reda arbetsplatsen för att du och dina kollegor ska kunna göra ovan. Andra uppgifter kan förekomma, till exempel hjälpa dina kollegor på andra avdelningar. VEM DU ÄR Energisk - Du är en person som bara inte kan sitta still och gillar att ha många järn i elden. Flexibel - Du tycker att det är tråkigt att göra samma sak om och om igen och föredrar att ingen dag är den andra lik. Strukturerad - Om organiserad är ditt mellannamn så kanske just du är den vi letar efter. Prestigelös - Du är en sann lagspelare och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa till när det behövs. KALIFIKATIONER Det är meriterande om du har någon tidigare erfarenhet av ett liknande arbete inom varu- och lagerhantering. Du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift. Vår urvalsprocess är löpande och annonsen kan plockas ner innan rekryteringsprocessen är klar, om vi har gått vidare till screening- eller intervjufasen. Vår rekryteringsprocess kommer innehålla följande: Intervju - Låt oss lära känna varandra lite bättre! Referenskontroll - Nästan där! ️ Bakgrundskontroll - Sista steget innan vi blir kollegor. FÖRMÅNER Friskvårdsbidrag Personalrabatt på foodora market (woho!) Tjänstepension och försäkringar Benify deals VILKA VI ÄR Vi är foodorians, ett drivet och glatt gäng av matälskare som är hungriga på att skapa framtidens LMD* tjänst! Våra kärnvärden hjälper oss nå dit vi vill: We win together as one team, We are fueled by diversity, We move at supersonic speed, We own it och We dare to always go further. Vi är människor från olika bakgrunder med olika erfarenheter, åsikter och idéer. Detta är en självklarhet för oss, då vi helt och fullt tror att mångfald är grunden till vår kultur och framgång. Framgång är kul, men låt oss vara på det klara: det kan inte hända på bekostnad av hållbarhet. Sedan januari 2020 är vi koldioxidneutrala och vi hoppas kunna leda vägen för hållbarhet inom vår bransch. Allt från att ta fram fler elfordon till våra leveranser till att lyfta fler miljömässiga alternativ på vår vår plattform. Kolla gärna in vår Instagram lifeatfoodora_se (https://www.instagram.com/lifeatfoodora_se/)för att se vad som händer hos oss just nu. LMD = Last Mile Delivery. Den här, och många andra nördiga förkortningar, får du lära dig när du börjar hos oss. ;)

4 december 2023
Sista ansökan:
22 maj 2024
Produktionsmedarbetare till kund i Järna

Just nu söker vi för kundsräkning sorterare till företag belägen i Järna. Tjänsten Som Materialsorterare kommer du ansvara för att ta emot inkommande pallar som innehåller en blandning av olika material, framför allt plast och kartong. Din huvuduppgift blir att snabbt och effektivt sortera dessa material och se till att varje materialtyp placeras på sin avsedda plats. Det är viktigt att du kan arbeta i högt tempo, har god fysisk kondition eftersom arbetsuppgifterna kan vara fysiskt krävande, och att du har en utmärkt uppmärksamhet på detaljer för att säkerställa kvaliteten i ditt arbete. Arbetsuppgifter - Sortering av inkommande material, med särskilt fokus på plast och kartong. - Hålla en ordningsam arbetsmiljö, vilket innefattar att se till att sorteringen sker på ett systematiskt sätt och att arbetsplatsen förblir säker och fri från hinder. Krav för tjänsten - Behärska svenska språket - Du har god fysisk kondition och förmåga att arbeta i ett högt tempo. Övrigt Tjänsten är en behovsanställning förlagd klockan 7.00-16.00 från måndag- fredag. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida där du även laddar upp din ansökan. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Om Miljonbemanning Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet. Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål. Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

4 december 2023
Sista ansökan:
22 maj 2024
Delivery Project Manager

We develop and manufacture turnkey energy storage solutions, based on lithium-ion battery technology. Our goal is to engineer technology that both stores and optimizes energy, as we shift towards more efficient energy usage and renewable energy sources on a global scale. You’ll have the opportunity to work with exceptional engineers, scientists, developers and more, to pave the way for the next big leap in the energy industry through our battery energy storage and optimization systems. This is a permenant full-time position with a placement in Stockholm and you will report to the Head of EO Deliveries. Start date after agreement but as soon as possible. Tasks and Responsibilities: - Leading projects deploying Polarium Energy Systems at customer premises. - Project management of multiple parallel customer projects from site engineering through to operations handover. - Ensure deployment projects are delivered according to all relevant safety and quality standards within the agreed schedule. - Planning and coordination of field services, logistics and acceptance activities. - Scope of works, RACI, schedule & MOPs development and maintenance. - Regular project delivery status reporting including plan vs. actual. - Capacity planning and risk management procedures in establishing actions to meet projects delivery schedules. - Ability to travel on a regular basis. The first couple of months, travelling will be ~50% of the time, learning the installation and commissioning of the system. Qualifications and Experience: - B.Sc or M.Sc in, Energy Systems, Electrical Engineering, Electric Power or equivalent. - 5+ years’ experience in Project management & coordinator with experience from Power generation from for ex Wind, Solar, BESS, Data center deployments or similar volume services project environments. - Demonstrated experience in schedule development and management - Demonstrated experience in developing budgets and maintaining forecasts - Excellent communication skills (Swedish and English), both oral and written We offer: - Bonus system - Maximized wellness contribution - Five extra flexibility days per year - Pension and health insurance Kindly submit your application through the provided apply button in the advertisement on our careers page, as we are unable to accept any applications via email in compliance with the GDPR regulations. At Polarium, creating change in the energy industry starts with our team. We believe a diverse workplace brings creativity, innovation and better represents our customers, and the many communities they serve, around the world. A positive work-life balance is what supercharges our teamwork and a sustainable personal journey throughout our careers. Since Polarium launched in 2015, we’ve been on a mission to redesign the energy industry. We’re unlocking the massive potential of energy storage systems through our wide range of intelligent and digital services. Our passion for solving challenges is what drives our next generation of premium energy storage products in use on all continents and in all climate zones. Today, we power businesses, optimize energy usage, and reduce carbon dioxide emissions to create a cleaner future in energy. - Generous bonus system - Maximized wellness contribution - Five extra flexibility days per year - Pension and health insurance We look forward to receiving your application.

4 december 2023
Sista ansökan:
22 maj 2024