Senior Revisorsassistent med ambition om att bli auktoriserad!
Delta Consulting AB
Revisorer m.fl.

Nu söker vi en Senior Revisorsassistent med gedigen erfarenhet och en ambition om att bli auktoriserad! Missa inte chansen att fortsätta din utveckling inom revision i en engagerad och välkomnande arbetsmiljö där samarbete, utveckling och trivsel står i fokus! Var? Stockholm City När? Enligt överenskommelse, med hänsyn till uppsägningstid Anställningsform? Direktanställning hos vår kund Om tjänsten Som Senior Revisorsassistent kommer du att ta ett större ansvar för kunduppdrag, planering och administration av revisioner och rådgivande projekt samt säkerställa att deadlines och kvalitetskrav uppfylls. Arbetet sker både självständigt och i nära samarbete med auktoriserade revisorer och andra medarbetare. I rollen deltar du i alla faser av revisionsprocessen och har en mer drivande roll i uppdragen, från planering och riskbedömning till genomförande och rapportering. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Delta i revisioner och genomföra granskningar av finansiella underlag. Analysera och säkerställa att redovisningen följer gällande regelverk och standarder. Utföra riskbedömningar och revisionstester samt bidra till effektivisering av revisionsprocessen. Dokumentera och sammanställa material som ligger till grund för revisionsrapporter. Kommunicera med kunder och hantera frågor kring revision och redovisning. Rådge och stödja kunder i affärsbeslut och processer. Du kommer att ha möjlighet att ta ett stort eget ansvar för flera kunduppdrag och får chans att utvecklas i din roll successivt. Vi ser gärna att du har en vilja att ta steget mot att bli auktoriserad revisor, men det är inget krav för tjänsten. Vem söker vi? Vi söker en ödmjuk, jordnära och prestigelös person som trivs i en arbetsmiljö präglad av samarbete. För att vara aktuell för tjänsten söker vi dig som även uppfyller följande: Har en akademisk examen (meriterande med specialisering eller certifieringar inom revision). Har gedigen erfarenhet av revisionsarbete och är van att administrera uppdrag och hålla deadlines. Är strukturerad, administrativt lagd och har en hög grad av noggrannhet och ordningssinne. Har goda kunskaper i svenska och gärna engelska. Har ett starkt driv, är initiativrik och vill utvecklas både professionellt och personligt. Meriterande: Erfarenhet av arbete med ägarledda företag och förståelse för de specifika frågeställningarna. Tidigare erfarenhet av redovisningsarbete. Ett genuint intresse för system då vår kund överväger att byta system framöver. Du har en ambition att ta steget mot att bli auktoriserad revisor framöver. Mer om vår kund och vad de erbjuder Hos vår kund får du vara en del av en arbetsplats med en stark gemenskap och en företagskultur som präglas av öppenhet, ärlighet och nyfikenhet. Här värdesätts medarbetarnas välmående och balans mellan arbete och privatliv. Du erbjuds möjlighet att påverka din karriärutveckling, både genom att utvecklas teoretiskt och praktiskt genom utbildning och en tydlig utvecklingsplan. Trevligt kontor på fin adress i centrala Stockholm. Flexibel arbetsplats med möjlighet till hybrid och flextid. God arbetsmiljö med fokus på hälsa och trivsel. Konkurrenskraftiga löne- och pensionsvillkor samt andra fina förmåner. Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss - [email protected]. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

144 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Revisor till välrenommerad fullservicebyrå i Stockholm City!
Delta Consulting AB
Revisorer m.fl.

Nu söker vi en Revisor med gedigen erfarenhet! Missa inte chansen att fortsätta din utveckling inom revision i en engagerad och välkomnande arbetsmiljö där samarbete, utveckling och trivsel står i fokus! Var? Stockholm City När? Enligt överenskommelse, med hänsyn till uppsägningstid Anställningsform? Direktanställning hos vår kund Om tjänsten Som revisor kommer du att ta ett större ansvar för kunduppdrag, planering och administration av revisioner samt säkerställa att deadlines och kvalitetskrav uppfylls. Arbetet sker både självständigt och i nära samarbete med auktoriserade revisorer och andra medarbetare. I rollen som revisor deltar du i alla faser av revisionsprocessen och har en mer drivande roll i uppdragen, från planering och riskbedömning till genomförande och rapportering. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Delta i revisioner och genomföra granskningar av finansiella underlag. Analysera och säkerställa att redovisningen följer gällande regelverk och standarder. Utföra riskbedömningar och revisionstester samt bidra till effektivisering av revisionsprocessen. Dokumentera och sammanställa material som ligger till grund för revisionsrapporter. Kommunicera med kunder och hantera frågor kring revision och redovisning. Du kommer att ha möjlighet att ta ett stort eget ansvar för flera kunduppdrag och får chans att utvecklas i din roll succesivt. Vi ser gärna att du har en vilja att ta steget mot att bli auktoriserad revisor, men det är inget krav för tjänsten. Vem söker vi? Vi söker en ödmjuk, jordnära och prestigelös person som trivs i en arbetsmiljö präglad av samarbete. För att vara aktuell för tjänsten söker vi dig som även uppfyller följande: Har en akademisk examen (meriterande med specialisering eller certifieringar inom revision). Har gedigen erfarenhet av revionsarbete och är van att administrera uppdrag och hålla deadlines. Är strukturerad, administrativt lagd och har en hög grad av noggrannhet och ordningssinne. Har goda kunskaper i svenska och gärna engelska. Har ett starkt driv, är initiativrik och vill utvecklas både professionellt och personligt. Meriterande: Erfarenhet av arbete med ägarledda företag och förståelse för de specifika frågeställningarna. Tidigare erfarenhet av redovisningsarbete. Ett genuint intresse för system då vår kund överväger att byta system framöver. Du har en ambition att ta steget mot att bli auktoriserad revisor framöver. Mer om vår kund och vad de erbjuder Hos vår kund får du vara en del av en arbetsplats med en stark gemenskap och en företagskultur som präglas av öppenhet, ärlighet och nyfikenhet. Här värdesätts medarbetarnas välmående och balans mellan arbete och privatliv. Du erbjuds möjlighet att påverka din karriärutveckling, både genom att utvecklas teoretiskt och praktiskt genom utbildning och en tydlig utvecklingsplan. Trevligt kontor på fin adress i centrala Stockholm. Flexibel arbetsplats med möjlighet till hybrid och flextid. God arbetsmiljö med fokus på hälsa och trivsel. Konkurrenskraftiga löne- och pensionsvillkor samt andra fina förmåner. Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss - [email protected]. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

144 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Säljare - Ballingslöv, Kungens Kurva
Retail Knowledge Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du arbeta med design och inredning och hjälpa kunder att förverkliga sina drömmar? Trivs du med att skapa långsiktiga relationer och drivs du av att överträffa mål och skapa resultat? Då kan du vara den vi söker till Ballingslöv i Kungens Kurva! Hos Ballingslöv får du möjlighet att vara en del av ett starkt premiumvarumärke inom kök, badrum och förvaring. Vår vision är enkel: att skapa lösningar som gör våra kunders vardag bättre och roligare. För att nå dit söker vi en engagerad säljare som kan bidra till vår fortsatta framgång. Om rollen Som säljare på Ballingslöv är du en nyckelperson i vår butik och en viktig del i att förverkliga kundernas visioner för deras hem. Du kommer att bygga relationer som varar, skapa skräddarsydda lösningar och bidra till att kunderna får en upplevelse utöver det vanliga. Här är några av de arbetsuppgifter du kommer att ha: Bidra med ett glatt humör som gör att både kunder och kollegor känner sig sedda, uppskattade och välkomna. Sälja och rita kök, badrum och förvaringsinredning enligt Ballingslövs säljprocess och metodik. Aktivt arbeta för att alltid överträffa kundens förväntningar genom att hålla en nära och personlig dialog med kunder under hela köpresan. Genomföra hembesök och aftersales-besök, där du fortsätter att vara en trygg rådgivare för våra kunder. Projektleda och säkerställa att våra kunder får exakt det de behöver i varje projekt – från trygghetspaket till hantverkartjänster. Säkerställa en hög konceptefterlevnad genom att håll en god ordning i utställningen och butiken. Vad förväntar vi oss av dig? Vi söker dig som är lösningsorienterad och brinner för försäljning, samtidigt som du har en genuin passion för att hjälpa människor. Du trivs med att ta ansvar och är en självgående person som ständigt strävar efter att utvecklas. Vi värdesätter: Din förmåga att lyssna, förstå kundens behov och omvandla dem till konkreta lösningar som gör skillnad. Ditt engagemang och driv för att nå dina uppsatta mål – både individuella och för teamet. Din uthållighet och strävan efter att överträffa både dina och andras förväntningar. Ditt intresse för att löpande analysera och kontinuerligt förbättra och finjustera din egen säljprocess för att nå bättre resultat. Vi ser även att du är: Orädd för att lära dig nytt och har en nyfikenhet för att söka svar och vilja utvecklas. En relationsbyggare som trivs med att skapa förtroende och kundrelationer som sträcker sig över tid. Är strukturerad, noggrann och alltid strävar efter att ge ett professionellt bemötande i varje steg. Trivs med att jobba självständigt utifrån angivna metodik, regler, policys och rutiner. Vad erbjuder vi dig? Hos Ballingslöv får du mer än bara en arbetsplats – du får vara en del av ett team som ständigt strävar efter att bli bättre och som värdesätter utveckling och lärande. Vi satsar på våra medarbetare och erbjuder omfattande utbildning och verktyg för att du ska kunna växa och utvecklas i din roll. Vi har inga krav på formell utbildning, men vi lägger desto större vikt på din personliga kompetens, drivkraft och vilja att bidra till vår framgång. Erfarenheter och förutsättningar: Försäljningserfarenhet är meriterande, gärna inom sällanköpshandeln. Du talar och skriver svenska flytande. Info om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid, med arbetstid fördelad på vardagar samt varannan helg. Lön: Fast månadslön under introduktionsperioden, därefter provisionsbaserad ersättning. Placering: Kungens Kurva. Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse. I den här rekryteringsprocessen samarbetar Ballingslöv med Retail Knowledge och ansvarig rekryterare är Tina Pascotto. Eventuella frågor görs till: [email protected] Urval, tester och intervjuer sker löpande. Om Ballingslöv Ballingslöv AB ingår i koncernen Ballingslöv International AB, som innefattar flera koncept inom kök, bad och förvaringslösningar och är representerat i stora delar av Europa. Ballingslöv International ägs till 100 % av Stena Adactum AB. Historien om Ballingslöv AB är på många sätt historien om svenska kök och hem. I mer än 90 år har vi byggt svenska kök som anpassas efter tidens behov och önskemål. Vi har sett trender komma och gå, men har konsekvent hållit fast vid vår filosofi om att kvalitet och erfarenhet är vägen framåt. Vi är alltid nyfikna på nya lösningar och bygger fortfarande kök, badrum och förvaring med samma Ballingslövsanda som tidigare. Idag talar vi gärna om Var Dags Glädje – för det är just vad ett bra kök ska vara: en källa till vardagsglädje. Läs mer om Ballingslöv här. Välkommen med din ansökan.

144 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Kebne söker Frontend utvecklare!
EdZa AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Har du minst två års erfarenhet av frontend-utveckling och en passion för att skapa intuitiva och snygga gränssnitt? Vill du arbeta i en miljö där innovation, samarbete och teknisk utveckling står i fokus? Då kan det här vara tjänsten för dig! Om Kebne Kebne är ett familjärt konsultbolag med en stark passion för IT. Företaget drivs av entreprenörskap och innovation, och som konsult hos Kebne får du möjlighet att inte bara bidra till spännande kunduppdrag utan också vara delaktig i produktbolaget Kebne Labs genom delägarskap. Kebne sätter medarbetaren i fokus och erbjuder en kultur där samarbete, personlig utveckling och kreativ frihet är centralt. Med flexibla arbetstider, sex veckors semester och generösa förmåner får du en arbetsplats som verkligen satsar på din långsiktiga karriär. Vem är du? För att lyckas i rollen tror vår kund att du: Har minst 2 års erfarenhet av frontend-utveckling. Har god erfarenhet av React, Vue eller Angular. Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. Har en relevant högskole- eller universitetsutbildning Som person är du kommunikativ, ansvarstagande och problemlösande. Trivs med att arbeta i team och bidra med idéer som skapar värde för kunder och kollegor. Varför Kebne? Kebne erbjuder bland annat: En familjär konsultmiljö med stark sammanhållning. Delägarskap i produktbolaget Kebne Labs. Generösa förmåner: friskvårdsbidrag, 6 veckors semester, privat sjukvårdsförsäkring och tjänstepension. Frihet under ansvar med flexibel arbetstid och valfrihet kring teknisk utrustning. Fast lön med provisionsbaserat tillägg och utvecklande uppdrag för både teknisk och professionell tillväxt. Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

144 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Mötesbokare B2C | Vasastan
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker dig till vårt framgångsrika säljteam i hjärtat av Vasastan, Stockholm Som Mötesbokare kommer du att vara central i vår verksamhet och spela en nyckelroll i att skapa affärsmöjligheter. Din uppgift är att boka möten mellan våra försäljningsrepresentanter och potentiella kunder, där du representerar några av marknadens mest framstående aktörer. Bli en del av vårt väletablerade team och hjälp oss att bygga starka affärsrelationer! DIN ROLL INNEBÄR: Skapa affärsmöjligheter: Engagera dig i försäljning över telefon och bidra till vår framgång genom att boka möten. Sätt och nå mål: Utmana dig själv och driv din försäljning mot ambitiösa budgetmål. Teamwork i toppklass: Arbeta nära med ett passionerat och engagerat team där din insats gör skillnad varje dag. VI SÖKER DIG SOM Har en orubblig vilja och en stark drivkraft att ständigt utvecklas både personligt och professionellt. Har en stark känsla för ansvar och en brinnande ambition att nå dina mål. Använder flytande svenska i både tal och skrift och kan uttrycka dig klart och tydligt. Är hungrig på utveckling. Erfarenhet inom försäljning är meriterande, men din vilja att lära och växa är avgörande. VI ERBJUDER DIG: Fastlön + Provision. Heltidstjänst: Mån - Fre kl. 08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Möjlighet till karriärsutveckling inom företaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander Head of Recruitment 076-425 35 70 [email protected]

144 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Marknadskoordinator till Vianor
Bravura Sverige AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vill du arbeta med marknadsföring i en dynamisk nordisk miljö? Som marknadskoordinator hos Vianor driver du digitala kampanjer, hanterar sociala medier, uppdaterar webbsidan och koordinerar marknadsaktiviteter för både B2B och B2C. Du spelar en nyckelroll i att stärka Vianors varumärke och samarbetar med kollegor i hela Norden. Här får du ta egna initiativ, utvecklas och testa nya idéer i en organisation som värdesätter innovation och engagemang. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på 80–100 % som varar i minst 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Vianor. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget eller överrekrytering. Om företaget Vianor är med sina cirka 174 egna verkstäder och 160 Vianor-partnerverkstäder en av Nordens största däck- och bilservicekedja. De erbjuder både privatpersoner och företag en effektivare serviceupplevelse grundad på lång erfarenhet, djup kunskap och ett personligt engagemang i särklass. Deras team består av kunniga och passionerade experter som alltid strävar efter att överträffa kundernas förväntningar. De strävar inte bara efter att leverera högkvalitativa tjänster utan bygger även starka personliga relationer med sina kunder. Det handlar inte bara om att utföra arbetet; det handlar om att skapa förtroende och förståelse mellan kunden och företaget. Arbetsuppgifter Som marknadskoordinator hos Vianor arbetar du med att utveckla och genomföra marknadsföringsinsatser. Du uppdaterar hemsidan och sociala medier, koordinerar digitala kampanjer för både B2B och B2C samt bidrar med analys och optimering. Vidare hanterar du intern kommunikation och kundinformation via det interna TV-systemet samt ansvarar för utskick av nyhetsbrev. Du stöttar även verkstäderna med layout och copy samt beställning av broschyrer, flyers och flaggor. Utöver detta planerar och koordinerar du Vianors deltagande på mässor. Du rapporterar till marknadschefen i Sverige och arbetar nära marknads- och säljkollegor i Norge och Finland. Här blir du en del av en flexibel organisation som uppmuntrar nytänkande, där det finns stort utrymme att ta initiativ till förbättringar och utvecklas i din roll. Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Uppdatering av hemsidan och sociala medier samt analys och optimering • Koordinering av digitala kampanjer för B2B och B2C i samarbete med det nordiska marknadsteamet och säljteamet • Utskick av nyhetsbrev – artiklar och kampanjer på nordisk nivå som anpassas för svenska kunder • Hantering av intern kommunikation och kundinformation via det interna TV-systemet • Planering och koordinering av Vianors närvaro vid branschens viktigaste mässor • Copywriting - säkerställa att budskap och texter anpassas efter målgrupper och marknad • Grafisk design - produktion av lokalt marknadsföringsmaterial såsom broschyrer, flyers och digitalt innehåll Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Minst ett års erfarenhet inom marknadsföring • Erfarenhet av sociala mediekanaler samt uppdatering av webbsidor • Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skriftandra nordiska språk meriterande • Meriterande med erfarenhet av både B2B och B2C För att trivas i rollen som marknadskoordinator ser vi att du är nyfiken och du motiveras av att driva dina arbetsuppgifter framåt. Vidare är du kreativ och bidrar med nya idéer och perspektiv. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att de blir utförda i tid. Vidare är du grundlig och strukturerad, samt uppmärksam på detaljer som andra ofta missar. Slutligen är nytänkande och har ett intresse för att lära dig nya saker och att testa på nya tillvägagångssätt för att förbättra ditt arbetssätt. Övrig information Start: April eller enligt överenskommelse Plats: Rosersberg med möjlighet till distans 4 dagar Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

144 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Trafikvakt Stockholm City
Nator Personal AB
Anläggningsarbetare

Nator Personal Vill du vara med och bygga framtiden? Vi söker nu Trafikvakter som vill vara med och bidra till vårt framgångsrika team. Om du har erfarenhet av yrket är detta en utmärkt möjlighet för dig att ta nästa steg i din karriär! Idag är vi ett 30-tal medarbetare på Nator Personal som arbetar som anläggare, maskinförare och snickare. Att arbeta tillsammans med oss ska vara enkelt, att skapa bra relationer med våra medarbetare och kunder är och har varit nyckeln till vår framgång. Är du en person som brinner för service och är lösningsorienterad i ditt arbete är vi rätt arbetsgivare för dig! Trafikvakter sökes till spännande projekt i Stockholm City! Vi söker ansvarsfulla och kommunikativa trafikvakter till ett spännande projekt i centrala Stockholm. Arbetet är förlagt till kvällar och nätter, måndag till fredag. Arbetsuppgifter Som trafikvakt blir du en viktig del av ett team som ska säkerställa ett smidigt och säkert trafikflöde på arbetsplatsen. Din främsta uppgift är att förebygga olyckor och bidra till att arbetet kan genomföras så effektivt som möjligt. Du kommer vara i ständig kontakt med ditt team och även kommunicera med trafikanter. Vem är du? Vi tror du är kommunikativ och kan kommunicera på svenska eller engelska. Du är pålitlig, plikttrogen och trivs med att arbeta obekväma arbetstider. Det är meriterande om du har utbildning inom "Arbete på väg" (1.1-1.3) samt trafikvaktsutbildning. Vi erbjuder Ett dynamiskt och ansvarsfullt arbete. En viktig roll i ett spännande projekt i hjärtat av Stockholm. Ett strukturerat arbetsschema med arbete måndag till fredag kväll/natt. Arbetsplats Våra arbetsplatser är generellt placerade i Storstockholm. Vi erbjuder en dynamisk och omväxlande arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta på omväxlande projekt. Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders tillämpad provanställning. Lön enligt kollektivavtal. Ansökan: Denna rekrytering sker löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

144 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Erfaren förare med CE-körkort och krankort sökes till asfaltspridare – l...
Ad Acto Rekrytering AB
Lastbilsförare m.fl.

För vår kunds räkning söker vi en erfaren förare till asfaltspridare med CE-körkort och erfarenhet av att köra kran för 18 ton. Arbetet är beläget intill Stockholm och vi söker en självgående och skicklig person som är bekant med att köra asfaltspridare, har goda praktiska kunskaper inom anläggningsarbete och tar eget initiativ på arbetsplatsen. Vi söker: Erfaren anläggningsförare med CE-körkort Erfarenhet av att köra kran för 18 ton Bekant med asfaltspridare Skicklig inom anläggningsarbete Giltigt YKB och APV Bra kunskaper i svenska språket Förmåga att hitta i Stockholm Förmåga att ta eget initiativ och vara självgående Flexibel och beredd att hjälpa till utanför fordonet vid behov Arbetstider: Primärt dagtid (06-15) Om arbetet: Som förare till asfaltspridare kommer du att vara ansvarig för att köra och arbeta praktiskt med asfaltsläggning. Vi söker en person som är bekant med att hantera asfaltspridare, har en hands-on inställning och är skicklig på anläggningsarbete. Du ska vara självgående och kunna ta eget initiativ för att lösa arbetsuppgifter effektivt. Du förväntas också vara flexibel och kunna hjälpa till utanför fordonet när det behövs. Vår kund: Vår kund är en ledande och växande aktör inom transporttjänster och anläggningsarbete, med fokus på asfaltläggning och vägunderhåll i Sverige. Företaget erbjuder specialfordon som asfaltspridare, kranbilar, samt lastbilar för vägunderhåll och trafikssäkerhet. De arbetar under kollektivavtal med Transportarbetarförbundet. Om tjänsten: Detta är en trygg och långsiktig anställning där du kommer att arbeta med samma fordon kontinuerligt, vilket ger en stabil arbetsmiljö. Tjänsten innebär också möjlighet att bli direkt anställd hos kundföretaget efter en tids uthyrning. Vi ser långsiktigt på denna tjänst och söker någon som vill vara en del av kundföretaget på längre sikt. Vi erbjuder: Långsiktig och trygg anställning Arbeta med samma fordon kontinuerligt Kollektivavtal och trygg arbetsmiljö Möjlighet att bli anställd direkt hos kund efter en tids uthyrning Ansökan: Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med löpande urval. Välkommen att bli en del av vårt team! Om adacto people: adacto people är ett bemannings- och rekryteringsföretag som specialiserar sig på att erbjuda skräddarsydda lösningar för transport- och logistikbranschen. Vi fokuserar på att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag för att säkerställa effektivitet och pålitlighet i transportkedjan. Hos oss blir du en del av ett engagerat och professionellt team, där vi arbetar för att skapa långsiktiga och framgångsrika relationer mellan arbetstagare och arbetsgivare.

144 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Erfaren Anläggningsförare/Kranförare sökes till adacto people – Spännand...
Ad Acto Rekrytering AB
Lastbilsförare m.fl.

För vår kunds räkning söker vi erfarna anläggningsförare och kranförare för arbete i Stockholm. Du ska ha C eller CE behörighet, giltigt YKB samt APV. Erfarenhet av att köra anläggningsmaskiner är ett krav, och du ska ha bra svenska språkkunskaper samt kunna hitta i Stockholm. Vi söker: Erfarna anläggningsförare och kranförare C eller CE körkort Giltigt YKB och APV Erfarenhet av anläggningsarbete Bra kunskaper i svenska språket Förmåga att hitta i Stockholm Flexibel och självgående, kan hjälpa till utanför fordonet vid behov Arbetstider: Primärt dagtid (06-15), alternativt kvällstid (20-05). Flexibilitet är ett krav, då arbetet kan variera. Om arbetet: Arbetet innebär framförallt körning av TMA-bilar, där du även förväntas vara flexibel och kliva ut ur fordonet för att hjälpa till vid behov. Du ska vara självgående och ha en flexibel inställning till ditt arbete. Vår kund: Vår kund är en ledande aktör inom transporttjänster och är specialiserad på drift och underhåll av vägar i Sverige. Företaget erbjuder lastbilar för trafiksäkerhet (TMA-bilar), kranbilar, samt lastbilar för schakt, asfaltstransporter, snöplogning, saltning och sandning till både privata och statliga kunder. De arbetar under kollektivavtal med Transportarbetarförbundet. Om tjänsten: Detta är en hyrrekrytering, där du kommer att arbeta som konsult för adacto people uthyrd till kundföretaget, med målet att bli direkt anställd hos kunden vid en senare tidpunkt. Vi erbjuder: Löpande anställning Kollektivavtal och trygg arbetsmiljö Möjlighet att bli anställd direkt hos kund efter en tids uthyrning Ansökan: Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med löpande urval. Välkommen att bli en del av vårt team på adacto people! Om adacto people: adacto people är ett bemannings- och rekryteringsföretag som specialiserar sig på att erbjuda skräddarsydda lösningar för transport- och logistikbranschen. Vi fokuserar på att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag för att säkerställa effektivitet och pålitlighet i transportkedjan. Hos oss blir du en del av ett engagerat och professionellt team, där vi arbetar för att skapa långsiktiga och framgångsrika relationer mellan arbetstagare och arbetsgivare, och tillsammans driva utvecklingen framåt.

144 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Senior Teknisk Projektledare
Frontwalker Group AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi växer och vill gärna ha in flera härliga kollegor som vill utvecklas och få möjligheten att jobba med oss! Frontwalker är en växande IT-koncern med bred geografisk spridning i Sverige. Frontwalker Stockholm tillsammans med Frontwalker Group är idag 50+ anställda och vi finns på fem orter i landet. Hos oss hittar du vassa medarbetare inom systemutveckling, IT Management, kravanalys, test och mycket mer. Du blir en del av ett gäng där vi tillsammans arbetar för att driva och utveckla digitala affärer, mjukvara och människor. I rollen som Projektledare hos oss erbjuds du ett omväxlande, utmanande och kundnära arbete. Du kommer få en varierande arbetsdag hos någon av våra kunder och rollen kommer vara föränderlig beroende på uppdrag. Vem är du?För att lyckas i den här rollen har du några års erfarenhet som projektledare inom IT med en tidigare bakgrund som systemutvecklare. Du har tidigare erfarenhet av konsultrollen, gärna medelstort bolag. Du har god förståelse för agil utvecklingsmetodik, exempelvis SAFe eller Scrum. Då många av våra kunder befinner sig inom den offentliga sektorn är det meriterande om du har erfarenhet av PM3, XLPM, eller annan projektstyrningsmodell. Du har god vana av att arbeta i Jira eller liknande. Erfarenhet som produktägare eller analys av krav är mycket meriterande. Du har en relevant examen från en högskole- eller universitetsutbildning. Du har en förmåga att samarbeta och kommunicera på både svenska och engelska. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som har en god problemlösningsförmåga och är flexibel. Du är kommunikativ och har lätt för att skapa förtroende. Som person delar du gärna med dig av dina kunskaper till andra och du är öppen för nya insikter och lärdomar. Vi erbjuder dig En inkluderande arbetsplats Work-life balance kultur Interna utvecklingsmöjligheter samt kompetensutveckling Marknadsmässig lön Bra förmåner i form av friskvård, försäkringar osv Flexibla arbetstider Sist men inte minst – att ha kul på jobbet Hos oss ingår du i en grupp med duktiga kollegor och du får möjlighet att arbeta i spännande projekt inom såväl olika myndigheter som inom det privata näringslivet. Vi har flera gemensamma aktiviteter och värdesätter att umgås med varandra, både för att utbyta kompetens men likaså att dela med oss av vår senaste kulturupplevelse. Vårt interna kontor ligger centralt beläget i Stockholm med bara någon minuts promenad från T-Centralen. Vill du vara en Frontwalker?Vad väntar du på? Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Vid frågor om rekryteringen är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarige Carolina Gustavson på 073 505 42 34 eller mejla till [email protected]. Notera att vi inte tar emot några ansökningar via mail. Varmt välkommen att höra av dig!

144 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025