Undersköterska till operation
Capio Sverige AB
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

Om oss Välkommen till Nordens största ryggklinik! Vi strävar efter att vara en komplett ryggklinik där vi med hela klinikens samlade kompetens arbetar för att sätta patienten i fokus och leverera bästa vårdkvalitet. Vi opererar stora volymer och genomför ländryggs-, halsryggs- och enklare neurokirurgi. Vi strävar alltid efter att förbättra vården för våra patienter och vi ligger i frontlinjen när det kommer till att införa nya behandlingsmetoder. På kliniken bedrivs även forskning. Vår operationsavdelning är en central del i vår verksamhet. Vi har 4 operationssalar och tillhörande sterilcentral och pack. Här genomförs allt ifrån mindre ingrepp som diskbråck till större korrektionskirurgi. På operationsavdelningen arbetar totalt ca 20 operations-, anestesi- och undersköterskor samt en steriltekniker. Din roll Tjänsten är ett vikariat och innebär sedvanliga arbetsuppgifter för undersköterska på operation. Som undersköterska på operationssal arbetar du i en mindre arbetsgrupp tillsammans med operationssjuksköterskor, anestesisjuksköterskor och läkare. Du är en viktig del i teamet och hjälper till med att förbereda och avveckla operationssalarna. Du kommer även att vara delaktig i arbetet på sal under operationerna. I arbetet ingår det också att ta hand om den viss teknisk utrustningen som finns på operationsavdelningen liksom försörjning av utrustning. Då vi är en mindre operationsavdelning så är vi beroende av att man är flexibel och kan hjälpa till inom våra olika enheter vid behov. Vi går ständigt i tankar kring förbättringsarbete för att utveckla vår verksamhet, så att jobba hos oss innebär en flexibilitet och att snabbt kunna anpassa sig efter nya rutiner. Vi erbjuder dig Teamwork där positiv anda står högt och alla gör sitt yttersta för att bidra till en kvalitetsorienterad och effektiv vård En arbetsplats där utveckling och säkerställande av patientnära vård prioriteras högt Patientfokuserad och väl fungerande vårdkedja där varje enhet bidrar En dynamisk arbetsplats med korta beslutsvägar En arbetsplats med tydliga mål, där kvalitet och service prioriteras Kollektivavtal Friskvårdsersättning Frukost varje morgon Arbetstider är förlagda dagtid måndag till fredag, var tredje fredag ledig. Vi är ett kompetent team med bred kunskap och spetskompetens som nu behöver förstärkning. Hoppas du vill vara med i vårt team.Om dig Vi söker dig, en positiv och intresserad person, som är utbildad undersköterska och har fått ditt bevis på skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen. Meriterande om du har längre erfarenhet av arbete på operationsavdelning, det värdesätter vi högt. Vi värdesätter personliga egenskaper som engagemang, god samarbetsförmåga och kvalitetsmedvetande. Publicerat: 2025-01-21 Sista ansökningsdag: 2025-03-07

159 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Innesäljare
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du ta nästa steg i karriären med goda möjligheter till att klättra inom bolaget?Då är det här rätt möjlighet för dig. Vi på Tryggsam söker drivna säljare till vårt engagerade team i Stockholm. Arbetsbeskrivning Hos oss på Tryggsam får du arbeta med vår egenutvecklade produktportfölj, där vi kombinerar försäkringar med säkerhetstjänster för att skapa mervärde för våra kunder. Telefonen blir ditt främsta verktyg, och du kommer dagligen att kontakta både nya och befintliga kunder för att erbjuda våra lösningar. Du utgår från vårt moderna kontor, bara fyra minuter från Slussen, och arbetar tillsammans med ett stöttande säljteam för att nå både individuella och gemensamma mål. Personlig utveckling, coaching och teamaktiviteter är centrala delar av vår företagskultur. Vi söker dig som: Talar och skriver flytande svenska. Är resultatinriktad, lyhörd och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Är driven och trivs med att arbeta mot uppsatta mål. Erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav. Vi erbjuder: En heltidstjänst med trygg garantilön och höga provisioner utan lönetak. En personligt anpassad utvecklingsplanför att stärka din utveckling. En företagskultur där vi firar framgångar med gemensamma aktiviteter, tävlingaroch utmärkelser. Möjligheten att arbeta med en produkt som gör verklig skillnad för våra kunder. Generöst friskvårdsbidrag. Klämdagar innebär halvdagar. Om Tryggsam Tryggsam är sedan 2013ett snabbt växande företag som kompletterar försäkringar med innovativa säkerhetstjänster. Vi brinner för att skapa trygghet i vardagen och erbjuder lösningar som skyddar våra kunder. På Tryggsam kombinerar vi höga ambitioner med en familjär atmosfär, och vi tror på att ständigt utvecklas – både som individer och som företag. Ansök redan idag! Din personlighet och ditt engagemang gör skillnad. Vi ser fram emot att ha dig med i vårt team och tillsammans skapa trygghet för fler kunder.

159 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Information Security Officer
Qbtech AB
IT-säkerhetsspecialister

Would you like to take part in transforming healthcare? Qbtech is the global market leader in professional ADHD tests, providing tests that are both CE-marked and FDA-cleared for use as an aid in the assessment and treatment evaluation of ADHD for people aged 6–60. Our vision is to transform healthcare by providing a complete system of leading objective tests, products, and services that empower clinical and financial decision-makers to improve outcomes and support patients to better understand their symptoms and treatment. Qbtech is present in 14 countries with offices in Stockholm, London, and Houston. Over the next years, Qbtech will make significant investments into new products, technologies, and people to further strengthen their services and product offerings with the aim of building an ecosystem with solutions for providers, clinicians, and patients. About the role As Information Security Officer (ISO), you will oversee Qbtech's information security strategy and ensure that our systems, data, and processes adhere to the highest security and compliance standards. Your role will be essential in safeguarding sensitive healthcare information and maintaining customer trust. You will also be responsible for Qbtech’s information security policies and overall strategy. In this role, you’ll work across different teams to implement best practices in security, manage risk assessments, and ensure compliance with regulatory requirements such as GDPR, ISO 27001, and HIPAA. As we operate in a highly regulated environment, data security and integrity must be the core of everything we do. Essential duties and responsibilities: Perform risk assessments and audits to identify vulnerabilities and ensure compliance with GDPR, ISO 27001, and other relevant standards. Provide training and guidance to employees to promote a culture of security awareness. Oversee incident response planning and lead efforts to investigate and remediate security breaches if they occur. Develop and maintain the ISMS (Information Security Management System)to comply with ISO 27001 standards and regulatory requirements. Collaborate with internal and external stakeholders to ensure security requirements are integrated into product development and operations. Who are you? We are looking for someone who is proactive and driven, and who can stay updated on security trends and seek ways to improve processes. You need to be analytical and detail-oriented, skilled at identifying risks and solving problems in a structured way. You thrive in collaboration, communicating easily with both technical and non-technical teams. Key qualifications include: Experience in information security roles Knowledge of standards and regulations Extensive experience inISMS, including experience with security tools, encryption, network security, and risk management. Experience leading audits and working with third-party auditors or regulatory bodies. Its a big plus if you have experience within regulated industries such as healthcare, finance, or pharmaceuticals. What can Qbtech offer you? At Qbtech you will have the opportunity to work with something meaningful that helps people understand ADHD while transforming healthcare. You will work in an international environment together with some of the leading experts in the world. You will lead the development of best in class as well as first in class products and services – globally. There are plenty of opportunities to learn and grow and to expand into other technologies within the company. Qbtech also offers education and certifications in fields that are relevant to the technology used within the company.

159 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Servicetekniker Stockholm
SAPS Service Management AB
Installations- och serviceelektriker

OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Du kommer utföra installationer och felsökning / service av digitalskyltar i stor Stockholms området ,Om duhar erfarenhet av liknande arbete som installatör inom relevant branschär ett Plus, du trivs att arbeta självständigt ute på fältet och i grupp. Du gillar att ge den bästa servicen och bemötandet. Du håller god ordning på både på ekonomi och material. Du har förmåga att hålla ett bra och jämt arbetstempo. Du har god fysik och har systemvana (hantera smart telefon). Du har en utvecklad förmåga att samarbeta och kommunicera med din omgivning. För tjänsten krävs att du behärskar svenska flytande i både tal och skrift. Krav: B Körkort Vad vi söker i dig Du ska vara ordningsam ochbekväm med att arbeta i oka typer avmiljöer som i gallerior ochbutikersamt tåg ochha en bra förmåga att kunna lösa problem som kan uppstå. Vi ser gärna att du har erfarenhet av tex. el /data installations uppdrag sedan tidigare. Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor gällandetjänstenbesvaras av; [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss påhttp://www.saps.se/

159 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Servicetekniker - installation - felsökning
SAPS Service Management AB
Installations- och serviceelektriker

OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Vi söker en Servicetekniker med huvudsakligt ansvar för installation och felsökning av digitala vägghängda skärmar i offentliga miljöer. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö med varierande uppdrag hos våra kunder. Dina uppgifter kommer att innefatta allt från installation av hårdvara och konfiguration av nätverk, till felsökning av tekniska problem och underhåll av system. Installation av digitala skärmsystem och tillhörande nätverksinfrastruktur. Konfiguration och optimering av nätverkslösningar. Felsökning av både hård- och mjukvara. Ge teknisk support och vägledning till kunder. Dokumentation och uppföljning av utförda arbeten. Vad vi söker i dig Erfarenhet av installation och underhåll av nätverkslösningar. God kunskap inom TCP/IP, routrar, switchar och andra nätverkskomponenter. Kunskap om installation av digitala skärmar och multimedia är meriterande. God problemlösningsförmåga och förmåga att arbeta självständigt. B-körkort Krav Är du en tekniskt skicklig problemlösare med erfarenhet av nätverk och digitala system? Vill du vara en del av ett framgångsrikt team som arbetar med framtidens teknik inom digitala skärmar? Då kan du vara den vi söker! Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss påhttp://www.saps.se/

159 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Business Support deltid
Clevry Sweden AB
Systemadministratörer

Om företaget Mer information om företaget ges vid intervju med Clevry. Din roll Nu har du möjligheten att kliva in i en roll som Business Support och utveckla dina kunskaper i implementering av nya system, administration och koordinering! I denna roll blir du en del av produktteamen som arbetar med att uppdatera IT-lösningar och implementera nya IT-system. Dina arbetsuppgifter kommer att innebära att stödja det administrativa arbetet med att följa upp implementeringsframsteg samt användarvänlighet. Du kommer även att delta i utbildningar för intern personal genom att koordinera, följa upp deltagande samt ta fram utbildningsmaterial och guider. I vissa fall kan du även få hålla i utbildningarna. Huvudsakliga arbetsuppgifter Bidra med support till olika affärsområden Samordna affärsstödsuppgifter Stödja och hantera nätverk Upprätthålla och utveckla guider och utbildningsmaterial Följa upp implementeringsframsteg och användarnöjdhet Genomföra slutanvändartestning (UAT) av nya funktioner Din profil Vi ser att du studerar på universitet eller högskola inom ekonomi, teknik eller IT. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter och har erfarenhet av processutveckling eller affärsstöd från flera projekt eller en linjeorganisation. Du behöver tala svenska och engelska flytande i tal och skrift. I denna roll kommer du att ha möjlighet att arbeta självständigt och få ta ansvar. Därmed ärsjälvledarskap, förmåga att ta in ny informationoch att vara anpassningsbar i en dynamisk miljö avgörande. Du bör även vara nyfiken och utåtriktad eftersom du kommer att ha möjlighet att interagera med en mängd olika människor. Du kommer att vara anställd som konsult via oss på Clevry och jobba på företagets kontor i Solna. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar vår kund med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Läs mer om våra rekryteringstjänster!

159 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Teknisk administratör med kundfokus till Ellevio!
Clevry Sweden AB
Backofficepersonal m.fl.

Ellevio är ett av Sveriges största elnätsföretag med cirka 700 medarbetare i Stockholm och Karlstad. Våra värderingar pålitlighet, engagemang och utveckling styr allt vi gör. Genom långsiktiga satsningar och nya innovativa lösningar möjliggör vi energiomställningen och att Sveriges klimatmål kan uppnås. Med en pålitlig och stabil eldistribution skapar vi förutsättningar för att lamporna i hemmen lyser, att kylskåp och rulltrappor fungerar och att företag kan producera sina varor – 365 dagar om året, dygnet runt. Vi förbättrar därigenom livskvaliteten i nära 960 000 hem och företag och för samhället i stort. Elanläggning är en enhet inom Customer Relations som ansvarar för kundnära fältärenden vid ny anläggning, anläggningsförändring och avslut av anläggning, samt servisändringar inom tomtgräns. Din roll För Ellevios räkning söker vi nu en engagerad Teknisk Administratör till ett drivet team! I rollen som Teknisk Administratör får du arbeta i en varierande roll som både är serviceinriktad och administrativ. Du kommer att hantera ärenden kopplat till när kunder, elinstallatörer och tekniker efterfrågar ändringar på anläggning så som att byta mätare, installera solceller eller behöver byggström. Ärendena hanteras i interna system och därmed är systemförståelse av stor vikt och även en analytisk förmåga att utreda avvikelser. Du kommer även hantera kundfrågor kopplat till energilösningar och ge bästa möjliga service till Ellevios kunder och övriga kontaktytor.Främsta arbetsuppgifter - Hantera kundärenden via mejl och i ärendehanteringssystem - Hantera och undersöka avvikelser i system - Besvara olika typ av frågor till flertal kontaktytor Önskat startdatum:omgåendePlacering: Valhallavägen, Stockholm (möjligheter att delvis arbeta hemifrån cirka 2 dagar i veckan) Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du är anställd av Clevry och arbetar som konsult hos Ellevio. Tjänsten beräknas starta omgående och ärinledningsvis ett konsultuppdrag på 5 månadermed möjlighet till förlängning. Din profil Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och gärna även haft kundkontakt i tidigare roller. Du är van att arbeta med flertal kontaktytor internt såväl externt och är en god lagspelare. Du trivs i att samarbeta i ett sammansvetsat team men kan även driva ärenden självgående och systematiskt.Du är en god relationsskapare och är engagerad i ärendehantering där du ständigt vill förbättra arbetssättet vad gäller utredningar och processer. Du besitter god systemvana och kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift. Vidare är du noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Det är meriterande om du har ett intresse för energifrågor. För slutkandidat utförs bakgrundskontroll. Ellevio AB Det är viktigt för oss att medarbetare trivs, känner engagemang och drivs av viljan att kontinuerligt lära nytt och utvecklas. Endast då kan vi tillsammans nå vår vision om en ljus och hållbar framtid. Hos oss får du unika möjligheter att både påverka företaget i stort och din egen karriär. Ett fint bevis på det är att vi mottagit utmärkelsen Sveriges mest attraktiva arbetsgivare och även blivit utnämnda till årets Karriärföretag 2021, 2022 och 2023. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar Ellevio med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

159 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Extra jobb Ledsagare sökes till en 30-årig man för fritidsaktiviteter, S...
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

OmsorgsCompagniet i Norden har varit verksamt sedan 2003 och har etablerade kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Just nu söker vi en ledsagare till en 30-årig man i Spånga. Tjänsten är på 10 timmar per månad som delas upp till några tillfällen per månad.Som ledsagare kommer du att ge stöd vid olika aktiviteter och ärenden. Han tycker om att simma och gymma, ta promenader och fika samt besöka moskeér. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, simkunnig ochha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr...

159 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Extra jobb avlösare till en 15-årig pojke i Årsta 12h/månaden
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

OmsorgsCompagniet i Norden har varit verksamt sedan 2003 och har etablerade kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Just nu söker vi en avlösare till en 15-årig pojkei Årsta. Tjänsten är på 12 timmar/månad månad och delas upp till 2-4 tillfällen. Avlösarservice syftar till att ge en kortvarig avlastning till vårdnadshavare för att ta hand om barnet med särskilda behov tex följa med på aktiviteter. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, ha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

159 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Sales Development Representative
Benify AB
Företagssäljare

Benify is an international HR tech company that provides a market-leading global benefit and total rewards platform. With over 500 Benifyers in 6 countries, we're driving success with over 1500 customers and approximately two million users around the world We empower people to be the best they can be while fostering a sustainable and engaging work culture where employees feel engaged and included "Because People Matter" About the role As a Sales Development Representative (SDR) you will focus on the early stages of the sales cycle, engaging with prospective customers through outbound channels such as LinkedIn, Cold Calling and Email – with the ultimate aim of generating qualified pipeline for the sales organisation. You will be supported in the role by regular coaching from your line manager, senior sales managers and a collaborative culture with your SDR peers. If you are successful as an SDR, the doors to other exciting positions and growth within Benify will be wide open! You should definitely bring this with you: - Professional language skills in English and Swedish, both written and spoken. - Enthusiasm and determination to succeed in SaaS sales - Enthusiastic to learn and a real team player - Excellent communication skills - A positive mindset - Belief in our core values: To exceed expectations, show love and always think ahead - Strong interest in HR technology and/or willingness to learn more about the industry This would be great, but not essential: - Previous experience in sales/telesales for at least 1 year, especially in the SaaS/HR sector -Specific experience in an SDR role -Experience using Salesforce, hubspot, sales navigator, zoom info What do we offer you? Join a dynamic and innovative SaaS company dedicated to helping employers improve their relationships with employees worldwide. As a Benifyer, you'll enjoy a forward-thinking culture that encourages personal and professional growth. We offer an entrepreneurial environment that values creativity and new ideas, with a commitment to diversity and inclusion. With a nearly gender-balanced team, we prioritize creating a supportive workplace where everyone can thrive. Perks of being a Benifyer Guaranteed work-life balance with a hybrid work model 30 days annual leave Collective agreement Generous wellness allowance ITP1 Pension and Lifeplan - a pension tool that provides you with personalized advice to optimize your retirement planning Workation (possibility to work 2 weeks per quarter anywhere in the EU) We encourage you to take on new challenges (20% of our hires are colleagues taking on a new role) What else is important? Location: Stockholm, Sweden [Hybrid with 2-3 days in the office] Start date: As soon as we find the right match! Apply by submitting your CV and/or your LinkedIn profile in English. We screen applications continuously and may hire someone before the last application date. Interested, but not right now? Register your interest here and be notified when we are hiring: https://career.benify.com/connect Please let us know if you need any reasonable adjustments for interviews by replying to the email you will receive after you apply.

159 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025