Jobba dagtid som Kassabiträde till ICA-butiker i Södra Stockholm!
Bemannica AB
Butikssäljare, dagligvaror

Nu söker vi dig som vill jobba dagtid som Kassabiträde till ICA-butiker i Södra Stockholm!Vi erbjuder ett flexibelt jobb på ICA-butiker.Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Just nu söker vi främst dig som har möjlighet att arbeta dagtid!Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag som i snart tio år hjälpt ICA-butiker med deras personalbehov. Du kommer att jobba på olika ICA-butiker i Stockholm med omnejd.Vi försöker dock alltid att minimera mängden olika butiker du är på, för både din och butikernas skull.Arbetsuppgifterna utgår från din kompetens. Du blir bara inbokad på de avdelningar och uppgifter som du har tidigare erfarenhet från. Vi söker dig som tidigare varit anställd ilivsmedelsbutik och som harerfarenhet av kassaarbete.Har du dessutom erfarenhet från arbete med post, spel eller delikatess anses det mycket meriterande. Som person är du väldigt serviceinriktad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och trivs bra med fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande.Omgående start. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsidabemannica.se. Om ossBemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica påbemannica.seoch följ oss påFacebookeller Linkedinför de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

159 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Jobba dagtid som Kassabiträde till ICA-butiker i Norra Stockholm!
Bemannica AB
Butikssäljare, dagligvaror

Nu söker vi dig som vill jobba dagtid som Kassabiträde till ICA-butiker i Norra Stockholm!Vi erbjuder ett flexibelt jobb på ICA-butiker.Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Just nu söker vi främst dig som har möjlighet att arbeta dagtid!Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag som i snart tio år hjälpt ICA-butiker med deras personalbehov. Du kommer att jobba på olika ICA-butiker i Stockholm med omnejd.Vi försöker dock alltid att minimera mängden olika butiker du är på, för både din och butikernas skull.Arbetsuppgifterna utgår från din kompetens. Du blir bara inbokad på de avdelningar och uppgifter som du har tidigare erfarenhet från. Vi söker dig som tidigare varit anställd ilivsmedelsbutik och som harerfarenhet av kassaarbete.Har du dessutom erfarenhet från arbete med post, spel eller delikatess anses det mycket meriterande. Som person är du väldigt serviceinriktad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och trivs bra med fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande.Omgående start. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsidabemannica.se. Om ossBemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica påbemannica.seoch följ oss påFacebookeller Linkedinför de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

159 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Senior Software Engineer
Flower Infrastructure Technologies AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

What We DoSwiftly gaining ground as Sweden’s industry leader in battery storage and expanding rapidly in selected European markets, Flower is on a mission to enable the energy system of tomorrow. With an industry-leading AI-powered platform at its core, our service includes stabilizing the energy system by enhancing predictability and flexibility for both energy producers and consumers. By combining pioneering technology with a portfolio of flexible energy assets, we break new ground towards a fossil-free energy system, allowing clean energy to power society. Who We Are Tech company at heart – purpose in our DNA. Flower consists of a diverse group of innovative individuals with a strong desire to improve the state of the world. At Flower, we believe trust, collaboration and diversity are essential to not only create an inclusive work environment, but also drive career growth. By embracing varying perspectives, we allow creativity and progress to flourish. To accelerate towards our goal of becoming the pioneering force powering the energy system of tomorrow, we are now looking for a passionate Senior Software Engineer. About The Role:The Flower Portal is the cornerstone product of how our Partners track their investments in flexible energy assets and understand their impact on the energy system. As an early member of the team, your contributions will directly shape the product’s success and influence how Flower is perceived. Together, we’ll build a strong and collaborative team culture as we drive the green energy transition forward. What You’ll Do: Dive into the world of green energy transition and gain a deep understanding of Flower’s offerings Collaborate closely with our Product Owner, and fellow Software Engineers in a small team to build great solutions Develop our product in typescript using tools like React and NestJS Build stable, scalable solutions and ensure quality by working with test frameworks Play a key role in shaping architecture, design decisions, and aligning development with user needs and business goals Bring clarity to complex data, helping Partners understand and engage with Flower’s vision and value proposition Drive new features connected to internationalization, diversification of our portfolio of assets and new realtime data streams Drive the development of new features, including internationalization, portfolio diversification, and integration of new data streams Who You Are: You are a humble and dedicated professional, ready to roll up your sleeves and dive into the work required to achieve our ambitious goals. Therefore, we believe that you possess the following traits: You’re a natural problem solver who loves tackling new challenges and apply 80/20 thinking to focus on the most impactful solutions Communication and teamwork are your strengths — you enjoy collaborating and bringing ideas to life You thrive in fast-paced environments, enjoy exploring unbeaten paths and embrace the ‘fail fast, learn fast’ approach You have 6+ years of experience in software engineering with a strong track record in a similar role You have a knack for building applications from scratch or scaling them up early on Backend development is your sweet spot, and you’re comfortable with frameworks like NestJS, Spring, or Django You you’re happy to see features through to the client and thrive working as a full-stack You have got deep experience working with cloud platforms and know how to leverage them effectively LocationOur beautiful office is located in the heart of Södermalm just a short walk from Slussen subway station. We encourage in-office collaboration but support a hybrid work model. ApplyOur corporate language is English, as we have over 20 nationalities in the office. We therefore appreciate it if you could submit your CV in English.Throughout the recruitment process you will meet with the People &Talent Partner, Head of Flower Portal, Engineers, VP of Asset Management, and our CEO. We look forward to hearing from you! --- We kindly but firmly decline any engagement in recruitment assistance for our hiring processes. This includes partnership offers or the sale of recruitment tools.

159 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Deltidsjobb - Stockholm
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du ute efter ett flexibelt deltidsjobb i en utvecklande arbetsmiljö? På Konnect erbjuder vi möjligheter för drivna individer att växa och utvecklas. Just nu söker vi engagerade säljare som vill stärka vårt team i Stockholm och arbeta deltid, måndag–torsdag kl. 17:00–21:00! Om tjänsten: Det här är en perfekt möjlighet för dig som vill kombinera arbete med studier, annan sysselsättning eller helt enkelt söker ett deltidsjobb med fasta kvällstider. Som säljare hos oss kommer du att: - Utveckla dina förmågor inom försäljning och kundrelationer. - Representera marknadsledande varumärken. - Bidra till framgångsrika projekt i en stimulerande arbetsmiljö. Vi erbjuder dig: - Ett introduktionsprogram och löpande utbildning som stödjer din framgång. - Möjlighet att jobba i en innovativ och stöttande arbetsmiljö. - Konkurrenskraftiga villkor med en grundlön och provision utan tak. - En dynamisk arbetsplats där din utveckling står i fokus. - En kultur som uppmuntrar tillväxt och belönar prestation. - Möjligheter att klättra inom företaget och ta din karriär till nästa nivå. - En stark gemenskap med kollegor som stöttar, inspirerar och firar framgång tillsammans. Det spelar ingen roll om du är ny i arbetslivet eller redan har erfarenhet – vi tror att din motivation och inställning är det viktigaste för att lyckas hos oss! Vi söker dig som: - Är kommunikativ, resultatinriktad och motiveras av att nå höga mål. - Har ett positivt driv och älskar att bygga relationer. - Är redo att ta ansvar för din utveckling och se möjligheterna i varje utmaning. - Vill arbeta deltid och trivs med fasta kvällstider. Ansökan: Letar du efter ett deltidsjobb där du kan utvecklas och arbeta i en motiverande miljö? Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team på Konnect! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

159 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Supporttekniker
Jobbusters AB
Supporttekniker, IT

ArbetsuppgifterVi söker en Supporttekniker till vårmyndighetskund i Stockholm.I rollen som Supporttekniker kommer du att kategorisera och prioritera ärenden samt ansvara för att registrera ärenden inkomma via telefon eller webbanmälan. Du kommer även vara den som utför en första felsökning samt eventuell lösning tillsammans med användare per telefon eller mejl. I ditt dagliga arbete ingår att lösa inkommande ärenden i första kontakten där så är möjligt, och annars lägga dem vidare till andra eller tredje linjen. Arbetsuppgifter för servicedeskpersonal kan bl.a. avse: Se till att it-utrustning fungerar. Tillhandahålla servicestöd mot användare avseende hård- och mjukvara. Administrera it-miljöer (t.ex. användarkonton och behörigheter). Instruera användare i hur de ska arbeta med olika program. Ge telefonrådgivning. Ansvara för att registrera ärenden som inkommer via telefon. Kategorisera och prioritera ärenden. Utföra första felsökning. Utföra workaround tillsammans med användaren per telefon. Lösa inkommande ärenden i den mån det är möjligt, i första hand redan vid första kontakten. Kvalifikationer Du hargymnasial utbildning med IT-inriktning. Du harminst 1 års arbetslivserfarenhet inom IT-support och helpdesk. Du harminst 1 års dokumenterad erfarenhet av arbete med Microsoft Windows Operativsystem. Du har god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska. Personliga egenskaper För att trivas i detta uppdrag så ser vi att du som sökerär en positiv och social person somvet vad service innebär. Du är ordningsam gällande tider och närvaro på arbetet. Vidare är dubekväm med att ge och ta emot feedback, så väl positiv som utvecklande konstruktiv feedback. Företagspresentation Vår kund är en statlig förvaltningsmyndighet med kontor runt om i Sverige, men för konsultuppdrag är placeringsorter Göteborg och Stockholm. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start2025-04-21 och uppdraget förväntas löpa t.o.m.2026-03-31(med möjlighet till förlängning). Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbetasom konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

159 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Senior systemutvecklare till System 3R
Bravura Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos System 3R. Om företagetSystem 3R International AB, grundat 1967 och är sedan 2001 en del av den schweiziska industrikoncernen Georg Fischer. System 3R utvecklar och tillverkar produktivitetshöjande utrustning för verkstadsindustrin. De är exempelvis världsledande inom formverktygstillverkning och precisionstillverkning av enstycksdetaljer. Konceptet omfattar allt från palett-/referenssystem & robotar till mjukvarusystem för produktionsplanering och automatisering. Produktutveckling och produktion utförs främst i Sverige. Marknadsföring och försäljning sker via koncernens säljbolag i Europa, USA och Asien, där exportandelen uppgår till 95 %. System 3R International AB omsätter ca 500 Mkr och har ca 170 anställda. System 3Rs verksamhet finns i Vällingby, där både huvudkontor och produktion är belägen. ArbetsuppgifterHär pågår ett intressant tekniskt arbete där du, som erfaren mjukvaruutvecklare, blir en nyckelfigur. Du blir en del av ett agilt mjukvaruutvecklingsteam på tio personer och får möjlighet att vara med i ett omfattande och spännande projekt där ni skapar nästa generations mjukvara i en ny och modern utvecklingsmiljö.I C# och Visual Studio skapar du mjukvara som styr automationsutrustning och maskiner. Du ansvarar för att hålla den modern och fri från tekniska problem. Ditt dagliga arbete innebär att utveckla och underhålla bakgrundsapplikationer samt att hantera integrationen med omvärlden och användargränssnittet genom plattformsoberoende. .NET Maui, GIT / Azure, DevOps används flitigt för att organisera och underlätta underhåll av koden.Utöver detta kommer du att vara involverad i att säkerställa kommunikationen mellan produkterna, externa tjänster och databaser. Dina färdigheter i C# och Git kompletteras av en pragmatisk inställning till kodbasens hållbarhet och en förståelse för effektiv testning. Det innebär stora fördelar om du har förståelse för inbyggda system eller nyfikenhet inför att lära dig mer om hårdvarufunktioner.Vi söker dig med gedigen erfarenhet av mjukvaruutveckling som vill fortsätta inom området eller fokusera mer på lösningsarkitektur. Du blir delaktig i att utforma ny arkitektur och mjukvarulösningar, och kommer att arbeta nära produktchefen för att diskutera nya funktioner och kundönskemål. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper• Minst fem års arbetslivserfarenhet av mjukvaruutveckling i backend och god förståelse för frontend-tekniker• Gedigen erfarenhet av C# / .NET'• Har erfarenhet att designa och bygga API:er• Obehindrad engelska i tal och skriftFöljande är meriterande:• Kunskap i SQL-Server / MongoDB / Blazor / .NET Maui / Azure DevOps / GIT• Meriterande med erfarenhet av utveckling inom embedded• Erfarenhet av robot- och fabriksautomation / AMR & AGV / RFID-tekniker• Goda kunskaper i svenskaFör att trivas i denna roll bör du vara en nyfiken och initiativrik person som gärna utforskar nya tekniker och tillvägagångssätt. Du har en naturlig fallenhet för att hitta lösningar i stället för att fastna i utmaningar och är öppen för att söka stöd när det behövs för att ta dig framåt i dina arbetsuppgifter. Du trivs med att arbeta tillsammans med andra och ser fördelarna med att vara en del av ett mindre team där du uppmuntras att dela idéer. Vi tror att du uppskattar friheten i din arbetsroll, där du har möjlighet att ta kommando och bana väg för den framtida generationen av mjukvaran. Övrig informationStart: Enligt överenskommelsePlats: Sorterargatan 1, Vällingby, Stockholm. Vi ser gärna att du är på kontoret några dagar i veckan men du har flexibla arbetstider och därmed möjlighet att planera dina dagar utifrån vad som passar dig bäst.Vi gör ett löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att höra av dig till rekryteringsansvarig, Navid parsapå 070 - 434 17 71 [email protected].

159 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
KMA-specialist till Debe Flow Group
Debe Flow Group AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Om oss Debe Flow Group består av en grupp företag och som är ledande inom sina respektive områden. Bolagen är idag verksamma inom vatten, geoenergi, entreprenad och inom annan hållbar uppvärmning. Sedan år 1956 har vi etablerat oss som ett marknadsledande bolag på den Nordiska marknaden och i andra delar av Europa och världen. Trots att vi har vuxit under de senaste åren är kundnärheten, flexibiliteten och lyhördheten otroligt viktigt för oss. Vårt huvudkontor är i Stockholm och vi har även verksamhet i Växjö, Borås och Marbäck. Totalt är vi omkring 200 anställda i koncernen varav omkring 140 personer arbetar i Sverige. Inom Debe Flow Group arbetar vi efter fyra värdeord: Dedikation, Expertise, Bravery och Efficiency. Nu söker vi en duktig KMA-specialist som vill vara med och utveckla vårt arbete inom kvalitet, miljö och arbetsmiljö vidare. Debe Flow Group ägs av Pomona-gruppen AB, ett familjeägt utvecklings- och investmentbolag som funnits sedan 1986. Du kan läsa mer om Pomona-gruppen här. Om rollen I tjänsten som KMA-specialist är det din uppgift att bistå chefer, medarbetare, kunder, skyddsombud, fackliga organisationer och centrala funktioner med din expertis inom kvalitet, miljö, och arbetsmiljöfrågor. Dugaranterar säkerheten på arbetsplatsen, ser till att miljöpåverkan minimeras och säkerställer att slutresultatet håller högsta kvalitet.Det är ditt ansvar att interna krav, mål samt kundkrav uppfylls. Du kommer att införa och utveckla ledningssystem enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001 och styra och utveckla våra processer. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: Driva och utveckla nulägesanalyser, riskanalyser, utbildningar och workshops Implementera korrigerande och förebyggande åtgärder samt driva förbättringar för att nå långsiktiga mål Utföra leverantörsrevisioner Skriva tekniska rapporter och rutiner för tillverkningsprocesser Göra lagidentifiering för miljö och arbetsmiljö samt utföra lagrevisioner för miljö- samt arbetsmiljölagstiftning Säkerställa och utveckla processer för det systematiska arbetsmiljöarbetet Du kommer att utgå från vårt huvudkontor i Västberga. Resor är vanligt förekommande i tjänsten.Vi är i början på vår resa inom området och i denna tjänst har du en nyckelroll vad gäller att fortsätta bygga på de grunder som satts. Kvalifikationer För att lyckas i rollen ser vi att du har: Eftergymnasial examen inom exempelvis miljövetenskap Erfarenhet av arbete med ledningssystem inomkvalitets, miljö, och arbetsmiljö God kännedom kring Lean samt kunskaper i något kvalitetsverktyg Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort Vi ser att du som söker tjänsten har en mycket god analytisk förmåga och du är duktig på att kommunicera och involvera människor i ditt arbete. Du driver ditt eget arbete framåt självständigt och har därför en mycket god förmåga att ta egna initiativ. Vidare är du noggrann och strukturerad, utan att fastna i detaljer. Vårt erbjudande Vi erbjuder en dynamisk och utvecklande arbetsmiljö där du får möjlighet att göra verklig skillnad. Du kommer att ingå i ett kompetent och engagerat team som brinner för att erbjuda klimatsmarta och resurseffektiva lösningar till våra kunder. Hos oss värdesätts en arbetsplats där samarbete, innovation och resultat står i centrum. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Västberga, Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar ett löpande urval i rekryteringsprocessen och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen, tveka inte att höra av dig till [email protected].

159 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Håltagare sökes i stockholm
Submit AB
Betongarbetare

Vi på Submit söker nu efter en Håltagare till vår samarbetspartner i Stockholm.Om tjänsten: Som håltagare kommer du att ha varierande arbetsuppgifter. Du arbetar både självständigt och i samarbete med större arbetslag, vilket innebär att din breda kompetens är värdefull. Arbetsuppgifter: Borrning och håltagning i hårda material, såsom betong, sten och armerad betong. Betongslipning och bilningsarbeten. Ansvara för kvaliteten på ditt arbete och se till att deadlines hålls. Profil: Har flera års erfarenhet av håltagning. Är självgående och har en positiv inställning. Tar ansvar för ditt arbete och fungerar bra i team. Krav: Minst 3 års erfarenhet. Självgående Meriterande: Körkort Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut.Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

159 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
IT-supporttekniker till en samhällsviktig organisation i Stockholm!
Sway Sourcing Sweden AB
Supporttekniker, IT

Teknisk support i en roll med fokus på säkerhet och samhällsnytta! Är du en problemlösare som brinner för att leverera förstklassig service? Har du erfarenhet av IT-support och trivs med att hjälpa användare i deras dagliga arbete? Då kan detta vara nästa steg i din karriär! Om rollen Som IT-supporttekniker hos oss kommer du att vara en viktig del av vår Servicedesk. Du kommer att: Registrera och hantera inkommande ärenden via telefon och webbanmälan. Utföra felsökningar och ge snabb problemlösning i första kontakt med användare. Samarbeta med andra tekniska team för att säkerställa en smidig hantering av mer komplexa ärenden. Ge användarstöd kring hårdvara, mjukvara och IT-miljöer. Administrera användarkonton, behörigheter och utskriftsköer. Vad vi söker hos dig För att lyckas i denna roll tror vi att du är: Serviceinriktad – Du älskar att hjälpa användare och ge dem en positiv upplevelse. Noggrann och punktlig – Du säkerställer att ärenden hanteras snabbt och effektivt. En lagspelare – Du är kommunikativ, positiv och trivs med att samarbeta. Strukturerad – Du har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus. Kravprofil Vi söker dig som har: En gymnasial eller eftergymnasial utbildning inom IT. Minst ett års erfarenhet av IT-support eller helpdesk, inklusive felsökning av PC, nätverk och kringutrustning. Erfarenhet av arbete med MS Office och Windows operativsystem. Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. Erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystem och remotehanteringsverktyg. Arbetstider och förmåner Plats: Stockholm Omfattning: Heltid 100%, kontorstider Start: 21 april 2025 Slutdatum: 31 mars 2026 Sista ansökningsdag: 30 januari 2025. Ta chansen att bli en del av ett dynamiskt team och utveckla dina tekniska färdigheter i en stimulerande miljö! Vi ser fram emot din ansökan! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

159 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Sommarens roligaste jobb? - Vi söker Hallvärd till Forsbergs i Stockholm
Forsbergs Fritidscenter i Hyssna AB
Butikssäljare, fackhandel

Visste du att varannan svensk kan tänka sig att semestra med husbil eller husvagn? Vår marknad har inte bara växt de senaste åren, vår kundgrupp har också breddats - och idag ser vi likväl pensionärer, småbarnsfamiljer eller inbitna golfare som våra kunder och under alla årstider. Vår bransch är i förändring och vi på Forsbergs Fritidscenter vill leda den utvecklingen. Är du redo att vara med? Vi söker en positiv och drivenHallvärd till vårt center i Stockholm! Tycker du om att arbeta med människor, är lösningsorienterad, drivs av ordning och reda samt att arbeta mot tydligt uppsatta mål? Då passar du in hos oss. Som Hallvärd på Forsbergs… …är du en viktig del i Forsbergs möte med kund. Du arbetar med försäljning, lagerhantering, inköp och sortimentsexponering gällande artiklar som berör tillbehörsavdelningen. Du ser till att kunderna blir behjälpta på bästa sätt och att våra kundytor ser trevliga, säljande och inbjudande ut. Då du arbetar både med interna kollegor samt externa kunder, förväntas dukunna kommunicera på ett bra sätt och vara handlingskraftig för att skapa effektiva processer och en förstklassig kundupplevelse. Du förväntas därtill ta eget ansvar i att säkerställa att duunder arbetats gång ser till att hela tidenlära dig så att du harrätt kunskap och de verktyg du behöverför att representera Forsbergs på bästa sätt och bidra till att uppnå företagets mål. Det finns väldigt många tillbehör och reservdelar till en husvagn/husbil och du blir aldrig fullärd! Du ingår i Eftermarknadsavdelningenoch rapporterar till Servicechef.På plats i Stockholm har du både Servicechef, Fordsonstekniker och Säljaresom närmsta kollegoroch ni samarbetar över avdelningarna Eftermarknad och Försäljningför att få till en så sömlös och smidig kundresa som möjligt.Utöver kollegorna på centret i Stockholm får du ett stort gäng duktiga kollegor på våra andra 6 center samt huvudkontoret. Vi söker dig som... ... är nyfiken, handlingskraftig och serviceminded. Du är inte rädd för att ha flera bollar i luften samtidigt och du serdet som en självklarhet att hjälpa våra kunder och dina kollegor på bästa möjliga sätt med ett leende på läpparna och en positiv attityd, oavsett om det handlar om en reklamation, ta betalt i kassan, ett råd kring en liten reservdel eller ett större inköp av ett nytt tält. Du är noggrann och organiserad, tycker om att lära dig nya saker och söker ständiga förbättringar och effektiviseringar i vardagen. Ett affärsmässigt tänk och förmågan att se vad som behöver görasochhjälpa till där det behövs kommer naturligt för dig. Praktisk information om tjänsten: Tjänsten som Hallvärdär en säsongsanställning för att täcka upp bemanningen under vår högsäsong. Arbetstiden är heltid, dagtid samt helg och anställningen sträcker sig mellan 1 maj - 30 september.Då tjänsten ska täcka upp bemanningsbehovet när vi har som mest att göra och under semesterperiod förväntas du kunna arbeta hela juni, juli och augusti, då vi inte kommer kunna bevilja någon längre ledighet under dessa månader. Låter det som ett jobb för dig? Vi arbetar med löpande urval, sök därför redan idag! För frågor om tjänsten, kontakta Marcus Hedvall, på [email protected] Varför Forsbergs Fritidscenter? På Forsbergs lever vi våra gemensamma värderingar; Nytänkande, Omtänksamma, Drivande och Enkla. Vi hjälper varandra och våra kunder, och vi ser att det är tillsammans som vi kan bli snabbare, starkare och bättre. Vi strävar efter att vara lite bättre idag än vad vi var igår och vet att en god idé är en god idé oavsett vem som levererar den. Vi har ett bra kollektivavtal, ett schysst förmånspaket och titt som tätt bjuds det på olika personalevenemang. Forsbergs Fritidscenter är Sveriges största importör och återförsäljare av husbilar och husvagnar. Vi har en bred produktportfölj med starka varumärken som Hobby, Frankia, Niesmann Bischoff, Polar, Pilote, Sunlight och Concorde. Vi har funnits i 30 år och finns idag på sju orter i landet. Totalt är vi strax under 100anställda och stolt del av KVD-koncernen. Läs gärna mer om oss på www.forsbergsfritidscenter.se Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester. Som ett kvalitativt led i vårt sedvanliga rekryteringsarbete genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll samt ett drogtest innan eventuellt avtal om anställning träffas, detta för att öka kännedomen om våra framtida medarbetare, trygga arbetsmiljön för våra medarbetare och möta regelkrav.

159 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025