Kundtjänst för dig med teknikintresse!

Om tjänsten Är du familjens tekniker och brinner för service? Då är det dig vi söker! Vi söker nu nya medarbetare till enklare teknisk support för ett världsledande teknikföretag på uppdrag av Teleperformance med placering i Solna. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning direkt hos kundföretaget efter 6-8 månader. På denna supportavdelning kommer du svara på inkommande samtal från kunder, hjälpa och vägleda kunden med olika tekniska frågor. Inga förkunskaper krävs, vi söker dig som vill utvecklas och jobba med service! Omgående start - Sök redan idag! Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter består bland annat av att: • Svara på inkommande samtal från företagets kunder • Ge professionell service och rådgivning kring produkter och tjänster • Hjälpa och vägleda kunden med tekniska frågor, till en början inom mobiltelefoni men på sikt även datorer Din profil Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa! För att trivas i rollen tror vi att du känner igen dig i dessa egenskaper: • Vill utvecklas på din arbetsplats • Har en hög känsla för service • Är orädd och kan kommunicera med kunder på ett professionellt och pedagogiskt sätt • Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker • Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål För att du ska vara aktuell för tjänsten ser vi att du: • Har möjlighet att starta omgående • Har fullgjorda gymnasiestudier • Talar och skriver flytande svenska • Talar och skriver god engelska Låter det som dig? Tveka inte att ansöka redan idag! Om företaget Vi erbjuder • Omgående start • Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag • Lön enligt kollektivavtal • Fina lokaler centralt i Solna, nära till kommunikationer • Genomgående utbildning av företagets produkter och system • Öppettider mån-sön 08-20 Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

14 maj 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Kundtjänst heltid - Tradera!

Om tjänsten Traderas kundtjänst i Solna söker nya medarbetare! Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget. Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt företag med ett starkt varumärke. Rollen innebär att ta emot inkommande samtal och chattar från medlemmar och hjälpa medlemmarna med deras frågor kring annonser, betalning och inloggning tex. Traderas förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta ett till steg. Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans, tex after works och team aktiviteter. Dina arbetsuppgifter • Hjälpa medlemmar över telefon. • Hjälpa medlemmar via chatt. • Ge snabb och rätt service kring frågor om annonsering av varor på deras sajt. Din profil Din erfarenhet • Har en vilja av att hjälpa och en professionell attityd. • Tidigare arbete inom service är meriterande. • Fullgjort gymnasiestudier. • Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska. Vem är du? Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa! Vi tror att du: • Är strukturerad. • Är serviceinriktad. • Har någon form av idrottsbakgrund. • Är nogrann. Om företaget Vi erbjuder • Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag. • Lön enligt kollektivavtal. • Man jobbar på schema och man förväntas jobba var tredje helg. Öppetiderna är kl 9-20 mån-sön. • Fina kontorslokaler i centrala Stockholm, nära till kommunikationer. Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer - då är detta jobbet för dig. Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal Ansök idag! Urval sker löpande, Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

14 maj 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Finansiell Rådgivare till Fair Investments

Om tjänsten Vill du arbeta för ett nytänkande och revolutionerade företag i en expansiv fas? Vi på Recruitive söker nu en Finansiell Rådgivare till vår kund Fair Investments. Fair Investments är en kapitalförvaltare som särskiljer sig genom sitt sätt att ta betalt av kunderna. De är den enda kapitalförvaltaren i Sverige som endast tar betalt på prestation vilket innebär att de har linjerade incitament med våra kunder. Deras flaggskepp är Spetsförvaltningen som förvaltas av deras huvudförvaltare och grundare Johan Bynélius. Genom Spetsförvaltningen har dem de senaste 12 åren genererat en avkastning i världsklass. Dina arbetsuppgifter Vi söker nu dig som i rollen som investeringsrådgivare kan hjälpa oss att uppnå vår fortsatta expansion samt hjälpa våra kunder att uppnå sina drömmar genom att välja rätt kapitalförvaltning. I din roll kommer du att ha kontakt med kunder för att ge dem rådgivning i hur de kan förvalta sin förmögenhet på bästa sätt. Arbetsuppgifter: - Boka och genomföra kundbesök. - Genomföra hela säljprocessen enligt Fair Investments Way Of Sales. - Ta fram offert och delge avtal till prospekt/kund. - Kontinuerligt säkerhetställa kundnöjdhet och hantera omdömet. Din profil - Har ett starkt intresse för försäljning och vilja att fortsätta utvecklas inom det. - Är strukturerad och vill arbeta med en tydlig försäljningsprocess. - Har stor förståelse för den finansiella sektorn. - Resultatorienterad och självständig med hög integritet. - Duktig på att möta och bygga relation med många olika typer av människor. - Vilja att förbättra för kunden och förstår vikten av långsiktighet. - Påvisbara höga resultat inom försäljning. Meriterande: - Swedsec rådgivarlicens och/eller Insuresec. För rätt person så kan vi bistå med både licens och utbildning. Vi ser att du har tidigare erfarenhet inom finans och investeringsrådgivning alternativt att du har ett personligt stort intresse för finans. Om företaget Vi erbjuder: - Löpande utbildning inom försäljning och finans på högsta nivå. - Stora möjligheter att påverka din egen lön utan tak. - Att komma in i en expansiv fas med alla dess möjligheter. - Ett grymt skönt gäng med en stark kultur där vi tar hand om varandra. Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

14 maj 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Scandic söker kundtjänstmedarbetare!

Om tjänsten Lockas du av att ge service i världsklass och ser dig själv som en glad och positiv person som alltid vill ge det där lilla extra? Då är detta en bra möjlighet för dig! Vi söker nu för Scandics räkning en kundservicemedarbetare med intresse för att alltid leverera det lilla extra för kunderna. Scandics centralbokning på uppdrag av Teleperformance med placering i Solna. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning direkt hos Teleperformance efter 6-8 månader. I ditt arbete som kundservicemedarbetare kommer du kommunicera med kunder via främst telefon och mail. Efter en tid vidare utbildas man inom Scandics lojalitetsprogrammet Friends samt sociala medier. Du kommer ansvara för att boka logibokningar, svara på frågor och lösa våra kunders utmaningar. Det här är en väldigt rolig tjänst med varierande arbetsuppgifter. Vår kund har öppet alla dagar i veckan så du kommer att arbeta efter ett rullande schema som varierar från månad till månad. Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter som kundtjänstmedarbetare innefattar: • Ta emot inkommande samtal och mail från Scandics kunder • Göra bokningar på alla våra 280 Scandic hotell • Besvara frågor om bland annat våra hotell, erbjudanden och öppettider Din profil Vem är du? För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du: • Är driven och lösningsorienterad • Är utåtriktad och har god social förmåga • Är duktig på att kommunicera pedagogiskt och kan anpassa dig efter kunden • Är ansvarstagande och gillar att jobba mot uppsatta mål • Vidare är du van att arbeta med dator. • Att du både pratar och skriver flytande svenska och engelska är ett krav. • Tidigare erfarenhet av liknande arbete, Scandic och kunskaper i Opera eller Scorpio är meriterande (men inte ett måste) Om företaget Vad vi erbjuder dig: • Interna utvecklingsmöjligheter • Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar • En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor! • Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till bonus Vi söker dig som vill bli/är grym på kundservice och vill leverera service i absolut världsklass. Du är lyhörd och har ett positivt bemötande gentemot dina kollegor och kunder och har lätt att samarbeta. Är du rätt person för oss? Sök redan idag, rekryteringen sker löpande. Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

14 maj 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Business Consultant

Do you want to be a key player in SimCorp Dimension® projects and part of a team of professionals with a proven track record in delivering successful projects? The position SimCorp is one of the world's leading investment management software providers globally to international financial institutions. SimCorp continuously enhances its portfolio of offerings to remain at the forefront of industry technology and trends. We are looking for a Senior Business Consultant to join our EMEA Consulting Services team, which strives for consulting excellency, efficiency in configuration and standardization as well as knowledge sharing and collaboration across divisions and market units. As a Senior Business Consultant in the Investments team you are, or will become, a trusted business and technology advisor for our clientswithin at least two of the following areas of SimCorp Dimension®: Portfolio management Trading and order management Compliance, regulatory and internal restrictions Performance measurement and attribution Risk management (market and liquidity) Regulatory topics, such as Solvency II (including ORSA) Instrument valuation and analytics (theoretical pricing) You will be exposed to the complete spectrum of financial instruments and their valuation, from plain vanilla equity and fixed income instruments to complex OTC derivatives. Furthermore, you will work with all processes related to your area of specialization. As part of your induction you will be ‘hands-on’ in our software system and attend the three-weeks’ SimCorp Dimension® Academy. Responsibilities As a Senior Business Consultant you will take over a range of tasks in a project team, such as: Be responsible for major parts of SimCorp Dimension® implementation projects: You anticipate client needs based on your understanding of the relevant business processes in portfolio/asset management at asset managers or asset owners and act as a trusted advisor to the client Design and configure solutions across multiple modules and/or project streams and design solutions that enable our clients to reach their desired outcomes Advise on and improve standard implementation processes as well as product and service offerings Identify opportunities for growth and explore new ideas, feeding this back to the organisation and supporting its development Participate in sales processes when required to position SimCorp concepts and offerings Instruct and mentor less experienced colleagues on the job and share knowledge with colleagues on an international level Your qualifications You like to deep dive into business processes in investment management and enjoy modelling them in our software. In addition, you have the following qualifications or willingness to learn: Degree in economics, finance, mathematics, computer science or similar qualification Proven track record as an Analyst or (Implementation) Consultant for asset managers, asset owners, banks or consulting firms Excellent know-how in at least two of the following areas: o Portfolio management o Trading and order management o Compliance, regulatory and internal restrictions o Performance measurement and attribution o Risk management (market and liquidity) o Regulatory topics, such as Solvency II (incl. ORSA) o Instrument valuation and analytics (theoretical pricing) FRM, CFA, CIPM or other relevant certifications/designations are desirable Ideally, you have SimCorp Dimension® experience or you are familiar with implementing and configuring financial software Independent and analytical way of working Team spirit and a desire to share your knowledge Strong communication and consulting skills High degree of commercial awareness, customer orientation and quality consciousness Nordic language skills are a plus Readiness to travel Career opportunities By working for SimCorp you will become an expert high in demand on an international scale. You will have excellent opportunities to explore further career perspectives, e.g. in project management, more sales-oriented roles or management on an international level. About us SimCorp is a leading provider of investment management solutions to the world’s largest asset managers, fund managers, asset servicers, pension and insurance funds, wealth managers, banks and sovereign wealth funds. Here you will get to work with skilled and supportive colleagues. We are more than 1.900 employees from 50+ nationalities dedicated to supporting our 200+ clients across the globe. We celebrate multiple approaches and points of view, together we are building a culture where difference is valued. You will be part of a success story and a company that continues to grow, offering a lot of challenging and interesting opportunities. Visit our career pages to learn why other people choose to work for SimCorp: www.simcorp.com/career Interested? For additional information about the position, please contact Azeta GUITI, Senior Talent Acquisition Partner. Applications are continuously assessed, so please send your application as soon as possible.

14 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Telia söker kundtjänstmedarbetare!

Om tjänsten Vi söker nu nya stjärnor till Telias kundservice. I rollen kommer du att få lära dig att ta emot inkommande samtal, chatt och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Du kommer bland annat hantera frågor kring Telias olika tjänster och se till att lösa alla situationer på bästa sätt. Utöver service kommer du även att arbeta med merförsäljning. Du kommer dessutom att få möjlighet att utvecklas i din karriär inom service då vi kan erbjuda stora utvecklingsmöjligheter som till exempel att bli coach, teamledare eller utbildare längre fram. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos Teleperformance. Vår förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där vi gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg. Dina arbetsuppgifter • Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon • Enklare supportärenden • Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov • Identifiera behov hos kunden och erbjuda merförsäljning • Följa upp och administrera kundserviceärenden Din profil Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa! Vi tror att du: • Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker • Är en lagspelare som arbetar bra i såväl grupp som ensam • Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål • Brinner för att jobba med service Din erfarenhet: • Fullgjorda gymnasiestudier • Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska • God kompetens i skrift • Tidigare erfarenhet av service • Tidigare erfarenhet av merförsäljning är meriterande Om företaget Om företaget Du kommer att arbeta i Teleperformance nya och fina lokaler i Solna. Vi erbjuder • Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag. • Lön enligt kollektivavtal • Man jobbar på schema och förväntas jobba ca. var tredje helg • Fina kontorslokaler i Solna, nära till kommunikationer • Arbetstid alla dagar i veckan mellan 08.00- 19.00 Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Ansök idag, urval sker löpande! Sökord: Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

14 maj 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Biståndshandläggare LSS, Enheten för vuxna.

Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. Bromma stadsdelsförvaltning erbjuder dig en arbetsplats där dina insatser verkligen kan göra skillnad och bidrar till samhällsnyttan i en växande stadsdel. Här är aktivt medarbetarskap och tydligt ledarskap grunden för en utvecklande verksamhet. Välkommen till oss Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. Bromma stadsdelsförvaltning erbjuder dig en arbetsplats där dina insatser verkligen kan göra skillnad och bidrar till samhällsnyttan i en växande stadsdel. Här är aktivt medarbetarskap och tydligt ledarskap grunden för en utvecklande verksamhet. Bromma Stadsdelsförvaltning är en av stadens elva stadsdelar. Bromma ligger nära Stockholms innerstad och vid Mälaren med dess vackra natur. Stadsdelen har ca 80 000 invånare. Förvaltningen sitter i aktivitetsbaserat kontor, nära Bromma flygplats, vid Bromma Blocks, med närhet till goda kommunikationer och affärer. Avdelning Socialtjänst och fritid svarar för stadsdelens Individ- och familjeomsorg, fält, fritid och prevention samt myndighet och utförare. Vi arbetar för en sammanhållen socialtjänst. Enheten för vuxna vid Bromma stadsdelsförvaltning är en beställarenhet med ca 30 medarbetare uppdelade på två grupper med vardera biträdande enhetschef som leder och fördelar arbetet. En grupp arbetar med barn och vuxna med funktionsnedsättning och den andra gruppen arbetar med vuxna personer med beroendeproblematik- och socialpsykiatrins målgrupp. Enheten leds av en enhetschef och vi har två administrativa assistenter och en metodutvecklare som stöd för oss alla i det dagliga arbetet. Gruppen funktionsnedsättning består av en biträdande enhetschef, 13 biståndshandläggare varav 1 jobbar med kontaktsekreteraruppdrag samt 1 administrativ handläggare. Biståndshandläggarna är uppdelade i ett team med 4 handläggare som jobbar med inriktning mot barn och unga och ett team med 8 handläggare som jobbar med inriktning mot vuxna. Vi söker nu efter en ny medarbetare till barngruppen. Arbetsgruppen präglas av nyfikenhet och professionalitet där vi ser bemötande, samverkan och möjligheter som en naturlig del av vårt arbete. Enheten för Vuxna har under 2023 skapat fokusgrupper för samsjuklighet, VINR, MI och barnrätt som vi fortsätter att arbeta med under 2024. Nyligen har även hela Bromma stadsdelsförvaltning påbörjat ett två-årigt utvecklingsarbete kring aktivt medarbetarskap – det vore kul om du ville vara med på den fortsatta resan framåt! Vi erbjuder • Extern handledning med arbetsgruppen • Möjlighet till vidareutveckling genom utbildning • Flextid och sommartid • Subventionerad friskvård • Möjlighet att semesterväxla • En härlig arbetsgrupp med god sammanhållning Din roll Som biståndshandläggare i vuxengruppen är dina arbetsuppgifter att utreda ansökningar om stöd till personer med funktionsnedsättning, fatta beslut och följa upp beviljade insatser enligt lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS) och socialtjänstlagen (SoL). Vårt uppdrag är att tillgodose behovet av insatser till våra brukare för att bidra till ett självständigt liv utifrån individens förutsättningar. Samverkan internt med andra enheter, grupper samt externt med exempelvis vården är ett stående inslag i ditt arbete. Ett gott bemötande gentemot både brukare och deras anhöriga samt andra samarbetspartners ser vi som en självklarhet. På enheten har vi höga ambitioner, vi vill hela tiden utvecklas och bli ännu bättre på det vi gör! Därför söker vi dig som trivs med en föränderlig vardag och kan arbeta under föränderliga direktiv. Din kompetens och erfarenhet Du har slutförd socionomexamen. Erfarenhet av myndighetsutövning och tidigare arbetat som biståndshandläggare inom funktionsnedsättning är meriterande. Du arbetar både självständigt och strukturerat genom att planera, organisera och prioritera ditt arbete väl. Du är relationsskapande och har mycket god förmåga att etablera kontakt med människor i en utsatt situation. Du är lugn, stabil och har förmågan att behålla ett realistiskt perspektiv på situationer som uppstår i det dagliga arbetet som myndighetsutövare. Du har en problemlösande analysförmåga, du arbetar bra med komplexa frågor. Du har en mycket god samarbetsförmåga och relaterar till andra på ett lyhört sätt samt trivs med att samverka med andra professioner, ständigt med individen i fokus. Du värdesätter olikheter och förstår att olika bakgrund, kultur och grupptillhörighet kan påverka en själv och andra på olika sätt. Eftersom arbetet ofta innebär att möta människor i kris och/eller med en komplex livssituation är det väldigt viktigt att du själv kan se möjligheter, förmedla hopp och bemöta människor på ett respektfullt sätt.  Du har en god förmåga att uttrycka dig i svenska i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden. Vi ser fram emot att läsa din ansökan. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Webbplats: start.stockholm

14 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Fönsterputsare / Window cleaners till ett av Sveriges största städbolag

Om tjänsten Älskar du att göra människors dag lite ljusare? Har du en passion för service och strävar efter att leverera utmärkt kundupplevelse? Då kan detta vara drömjobbet för dig! Vi söker efter en engagerad och serviceinriktad fönsterputsare för att ansluta sig till vårt team. På vårt företag sätter vi kundnöjdhet i första rummet och strävar alltid efter att leverera resultat av högsta kvalitet. Som en del av vårt team kommer du att få chansen att göra verklig skillnad genom att förvandla våra kunders hem och arbetsplatser till skinande rena utrymmen. Dina arbetsuppgifter - Utföra fönsterputsning på ett noggrant och effektivt sätt för att säkerställa hög kvalitet på arbetet. - Interagera professionellt med kunder och ge enastående kundservice vid varje tillfälle. - Följa säkerhetsföreskrifter och använda lämplig utrustning för att utföra arbetsuppgifterna på ett säkert sätt. - Samarbeta med teamet för att uppnå gemensamma mål och leverera en överlägsen kundupplevelse. Din profil - Erfarenhet av fönsterputsning är en fördel men inte ett krav. Vi välkomnar alla som är villiga att lära och växa i rollen. - Utmärkta kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta väl i team. - Serviceinriktad attityd och önskan att göra kunderna nöjda. - Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ när det behövs. - Körkort är fördelaktigt men inte ett absolut krav. Om företaget Vad vi erbjuder: - En positiv arbetsmiljö: Vi värdesätter en positiv atmosfär där varje medlem i teamet känner sig uppskattad och motiverad att göra sitt bästa. - Utbildning och utveckling: Vi investerar i våra anställdas kunskap och erbjuder kontinuerlig träning för att säkerställa att du är utrustad med de färdigheter som behövs för att lyckas. - Konkurrenskraftig ersättning: Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön och förmåner för att erkänna ditt hårda arbete och engagemang. - Flexibilitet: Vi förstår vikten av balans mellan arbete och liv och strävar efter att erbjuda flexibla arbetstider för att passa dina behov. Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

14 maj 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Sommarjobb i köket på våra kollogårdar

Till våra tre kollogårdar i Värmland söker vi nu dig med intresse för matlagning och service som vill utvecklas vidare inom detta. Vi utbildar dig så du behöver ingen formell utbildning, däremot värdesätter vi ditt intresse för matlagning, att du trivs att arbeta i högt tempo och att du vill hjälpa till att utveckla vår verksamhet. Vi tror att du är en naturlig ledare i kök och matsal, van att ta initiativ och att arbeta strukturerat samt trivs i en miljö där barn och ungdomar utgör majoriteten av våra gäster. Att jobba på kollo innebär att du under sommaren bor på din arbetsplats, på kollogården i Värmland. Du delar boende med dina kollegor under tiden du arbetar, ca 5-6 personer per rum. Jobbet kräver att du under sommaren kan tänka dig vara hemifrån i minst 6 veckor. Om företaget Utepedagogik Sverige AB bedriver kollo/lägerverksamhet på flera kollogårdar för barn och ungdomar i åldrarna 9-16 år med inriktning på äventyr och vår verksamhet är inriktat på utepedagogisk verksamhet. Hörnstenarna i Utepedagogik Sverige AB pedagogiska kolloverksamhet är: säkerhet, kvalitet, trygghet och gemenskap, samt att utbildade vuxna med en bred kompetens utgör en god förebild. Våra ledord är "på våra kollogårdar ska du kunna känna dig trygg att vara vem du vill". Arbetsuppgifter Som anställd i köket på kollo arbetar för att leverera måltider till kollodeltagare och kolloledare. Du kommer rotera mellan olika arbetsområden såsom varm- och kallkök och matsal och vi lär upp dig på plats, du behöver därför inte ha utbildning inom arbete i kök så länge du har ett driv att lära dig. Köket på kollo är hjärtat i vår verksamhet och som anställd i köket varierar dina arbetsuppgifter mellan matlagning, servering och disk. Du kommer tillsammans med ett team på 6–7 personer ansvara för att leverera frukost, lunch och middag i vår gemensamma matsal till kollodeltagare och kolloledare på våra tre kollogårdar. Därtill kommer du bland annat även ta emot leveranser, ansvara för att kollogårdarna får mellanmål och kvällsfika, samt förbereda mat inför bland annat hajk/utflykt. Arbetet sker under vägledning av en köksföreståndare. Du ska också efterleva kraven på kvalité och hygien samt kunna bemöta kollodeltagare på ett pedagogiskt och inspirerande sätt då vi att deltagarna ska upptäcka de olika sidorna av matlagning och eventuellt väcka förståelse och ett framtida intresse. Meriterande erfarenhet · Erfarenhet av att arbeta inom kök/kafé · Erfarenhet av att arbeta med barn · Erfarenhet av kollo- eller lägerverksamhet · Erfarenhet av serviceyrke · Meriterande om du har kunskap och tidigare erfarenhet av specialkost · Meriterande om du har kunskaper om att kunna laga mat i utemiljöer Personliga egenskaper · Ansvarstagande · Strukturerad · Initiativrik · Punktlig · Social · Bra på att ha många bollar i luften · Samarbetsförmåga Du bör även kunna ge och ta feedback samt ha ambitionen och viljan att utveckla verksamheten tillsammans med oss. Du bör vara flexibel och uthållig då arbetspassen kan vara både långa och krävande. Vi sätter stort värde på humor och social kompetens. Anställningsvillkor Tjänsten omfattar heltidsjobb. Du måste kunna närvara på våra utbildningsdagar på plats på kollogården i Värmland den 9 maj -12 maj, samt 8 -12 juni. Under sommaren behöver du kunna jobba, och således vara borta hemifrån i minst sex veckor under perioden 13:e juni - 18:e augusti. Sökord: sommarjobb säsongsjobb kollo kolloledare kök köket kock café cafébiträde kallskänka köksbiträde storkök säsong läger lägerledare sommar jobb

14 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Vi söker kundtjänstmedarbetare!

Om tjänsten Vi söker nu nya stjärnor till vår kunds fantastiska kundservice! Vi letar efter dig som arbetat med kundservice i 1-2 år och brinner för nöjda kunder! I rollen kommer du att få att ta emot inkommande samtal, chatt och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Fokus kommer ligga på att ge alla kunder det bästa bemötandet. Du kommer bland annat hantera frågor kring abonnemang och se till att lösa alla situationer på bästa sätt. Utöver service kommer du även att arbeta med merförsäljning. Du kommer dessutom att få möjlighet att utvecklas i din karriär inom service då vi kan erbjuda stora utvecklingsmöjligheter som till exempel att bli coach, teamledare eller utbildare längre fram. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos vår kund. Vår förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där vi gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg. Dina arbetsuppgifter • Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon • Enklare supportärenden • Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov • Identifiera behov hos kunden och erbjuda merförsäljning • Följa upp och administrera kundserviceärenden Din profil Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa! Vi tror att du: • Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker • Är en lagspelare som arbetar bra i såväl grupp som ensam • Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål • Brinner för att jobba med service Din erfarenhet: • Minst 1-2 års erfarenhet av kundservice • Fullgjorda gymnasiestudier • Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska • God kompetens i skrift • Tidigare erfarenhet av service • Tidigare erfarenhet av merförsäljning är meriterande Om företaget Om företaget Du kommer att arbeta i nya och fina lokaler i på söder. Vi erbjuder • Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag. • Kollektivavtal • Man jobbar på schema och förväntas jobba ca. var tredje helg • Arbetstid måndag-fredag mellan 08.00- 19.00 Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Ansök idag, urval sker löpande! Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

14 maj 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024