Kundtjänst för dig med teknikintresse!

Om tjänsten Är du familjens tekniker och brinner för service? Då är det dig vi söker! Vi söker nu nya medarbetare till enklare teknisk support för ett världsledande teknikföretag på uppdrag av Teleperformance med placering i Solna. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning direkt hos kundföretaget efter 6-8 månader. På denna supportavdelning kommer du svara på inkommande samtal från kunder, hjälpa och vägleda kunden med olika tekniska frågor. Inga förkunskaper krävs, vi söker dig som vill utvecklas och jobba med service! Omgående start - Sök redan idag! Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter består bland annat av att: • Svara på inkommande samtal från företagets kunder • Ge professionell service och rådgivning kring produkter och tjänster • Hjälpa och vägleda kunden med tekniska frågor, till en början inom mobiltelefoni men på sikt även datorer Din profil Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa! För att trivas i rollen tror vi att du känner igen dig i dessa egenskaper: • Vill utvecklas på din arbetsplats • Har en hög känsla för service • Är orädd och kan kommunicera med kunder på ett professionellt och pedagogiskt sätt • Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker • Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål För att du ska vara aktuell för tjänsten ser vi att du: • Har möjlighet att starta omgående • Har fullgjorda gymnasiestudier • Talar och skriver flytande svenska • Talar och skriver god engelska Låter det som dig? Tveka inte att ansöka redan idag! Om företaget Vi erbjuder • Omgående start • Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag • Lön enligt kollektivavtal • Fina lokaler centralt i Solna, nära till kommunikationer • Genomgående utbildning av företagets produkter och system • Öppettider mån-sön 08-20 Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

14 maj 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
IT-säljare

IT-säljare Sedan starten 2001 har Office Network hjälpt 1000-tals företag i framför allt Stockholm med omnejd att få ett mer väl fungerande kontor, oavsett om det gäller telefoni, dokumenthantering eller IT. Hos oss får du möjlighet att utvecklas tillsammans med ett sammansvetsat sälj och leveransteam, som är hjärtat i vårt företag. Vår interna affärsskola håller högsta nivå och vi utvecklar våra säljare till att bli bäst i klassen och på så sätt, åtråvärda medarbetare och människor. Vi är i en stark tillväxtfas och letar därför efter nya säljare som verkligen vill göra karriär och skapa sig en mycket lönsam och stimulerande framtid. Vi söker dig som har ambitioner och vill utveckla dig för att bli en del av ett vinnande lag med bra utvecklingsmöjligheter. Vi söker dig som är: Är tävlingsinriktad och uthållig Har god kännedom inom licenshantering Har god kännedom inom Microsofts lösningar och produkter Ambitiös och driven Självständig och strukturerad i din affärsprocess En person som har goda resultat inom tidigare försäljning (minst 1 år) En ansvarstagande person Vi erbjuder: Löpande utbildning En miljö att lyckas och göra karriär i En marknad med stor potential för tillväxt Spännande säljtävlingar och roliga aktiviteter En vinnande affärsprocess från första samtal till avtalsskrivning. Tjänsten kräver körkort.

14 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Telefonförsäljare

Telefonförsäljare Sedan starten 2001 har Office Network hjälpt 1000-tals företag i framför allt Stockholm med omnejd att få ett mer väl fungerande kontor, oavsett om det gäller telefoni, dokumenthantering eller it. Hos oss får du möjlighet att utvecklas tillsammans med ett sammansvetsat sälj och leveransteam, som är hjärtat i vårt företag. Vår interna affärsskola håller högsta nivå och vi utvecklar våra säljare till att bli bäst i klassen och på så sätt, åtråvärda medarbetare och människor. Vi är i en stark tillväxtfas och letar därför efter nya säljare som verkligen vill göra karriär och skapa sig en mycket lönsam och stimulerande framtid. Vi söker dig som har ambitioner och vill utveckla dig för att bli en del av ett vinnande lag med bra utvecklingsmöjligheter. Vi söker dig som är: Är tävlingsinriktad Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå En person som har goda resultat tidigare erfarenheter i livet En ansvarstagande person Du som vill bli riktigt bra, även om du inte har tidigare säljerfarenhet Vi erbjuder: Säljutbildning löpande En miljö att lyckas och göra karriär i En marknad med stor potential för tillväxt Spännande säljtävlingar En vinnande affärsprocess från första samtal till avtalsskrivning. Tjänsten kräver körkort.

14 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Utvecklare ServiceNow

Är du en erfaren ServiceNow utvecklare med egenskaper för att agera som lösningsarkitekt och som har erfarenhet inom systemförvaltning av ServiceNow? Är du strukturerad och har förmåga att se helheten i arbetet? Vill du bidra med din kompetens i en verksamhet som förändras och utvecklas? Då kan du vara den vi söker. Arbetsuppgifter Som utvecklare ServiceNow kommer du vara med och utveckla, designa och implementera lösningar som möter verksamhetens behov och som skapar värde för våra användare. Som utvecklare tänker vi att du samtidigt inte är obekväm med att axla rollen som arkitekt. Du kommer vara med och utveckla, designa och ansvara för den tekniska arkitekturen i samverkan med lösningsarkitekter inom närliggande områden. Du kommer med andra ord både jobba med traditionell utveckling samt agera som arkitekt inom ServiceNow-plattformen. Vi tänker inledningsvis en mix mellan löningsarkitekt och mjukvaruarkitekt enligt IASA standard. Du kommer både arbeta nära det teknikstöd som används av verksamheten och arbeta och agera mellan verksamheten och det teknikstöd som stöttar verksamheten. Tjänsten är placerad i Stockholm. Tjänsteresor inom Sverige kan förekomma. Möjlighet till distansarbete finns för arbetsuppgifter som tillåter detta. Vi söker dig som Du har en genomförd högskole-/universitetsutbildning inom relevant område för tjänsten, eller har motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt. För tjänsten behöver du ha erfarenhet av att arbeta som ServiceNow utvecklare med djupa kunskaper inom ServiceNow-plattformen och dess olika moduler med färdigheter inom JavaScript, HTML, CSS och andra relevanta webbteknologier. Du har också erfarenhet av att ansvara för den övergripande tekniska arkitekturen samt att översätta verksamhetens krav till hållbara, säkra och värdeskapande lösningar. Det är viktigt att du har erfarenhet av att ta fram och hantera dokumentation av IT-system samt utveckling och förvaltning av detsamma. Har du erfarenhet av informationssäkerhetsarbete och dokumentation kring detta är det någonting som vi ser som positivt. Därtill ser vi även gärna att du har erfarenhet från upphandlingar enligt LOU samt erfarenhet av PM3 och ITIL 4. Certifieringar inom ServiceNow är en fördel men inte ett krav. För att lyckas i tjänsten behöver du ha goda kunskaper av olika projekt- och testverktyg som Jira, DevOps eller motsvarande. Det är också värdefullt med kunskaper inom penetrationstest, lasttest och prestandatest. Utöver detta ser vi gärna att du har kunskaper när det kommer till att identifiera svagheter i IT-system och utvärdera säkerhetsnivåer samt analysarbete och arbete kring applikationssäkerhet. Som person är du trygg och stabil med en god självinsikt. Du har god förmåga att se helheten och har egenskaper som effektiv och uthållig i alla situationer. Du är strukturerad och leder, motiverar och förser andra med de befogenheter som krävs för att effektivt nå gemensamma mål. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Om oss Infrastrukturstaben ansvarar för utveckling, förvaltning och drift av informationssystem. Staben arbetar för att styra myndigheten inom IT-området genom att planera, genomföra och följa upp IT-verksamheten inom FMV (Försvarets materielverk). Avdelningen IT Utveckling och Förvaltning ansvarar för utveckling och förvaltning av applikationer, både för FMVs eget behov och för Försvarsmakten. Vi välkomnar dig till en avdelning med högt i tak där våra medarbetare är viktiga för oss. FMV är en myndighet som sorterar under Försvarsdepartementet med Försvarsmakten som tillsynsmyndighet. Vi använder oss av Försvarsmaktens säkerhetsregelverk KSF som grundläggande i FMV:s ackrediteringsmetod för säkerhetsgodkännande av våra informationssystem. FMV – Försvarets materielverk På FMV är du med och bidrar till att göra Sverige och världen säkrare. Vi upphandlar, utvecklar och levererar materiel och tjänster till det svenska försvaret. I vår vision ”Rätt materiel för ett starkare försvar” ryms vårt arbete och våra leveranser till Försvarsmakten av allt från helikoptrar, ubåtar, stridsflygplan och snörade kängor till kompasser, radarstationer, pansarterrängbilar och kuddar. Bredden i vårt uppdrag ger dig möjligheten att jobba med spännande innehåll, människor och projekt. På FMV jobbar vi aktivt utifrån utvecklande medarbetarskap, som är en modell för att utveckla samarbete, främja ansvarstagande och skapa engagemang för att ta tillvara på den initiativförmåga som vi alla besitter. Vi sätter värde på ömsesidigt förtroende och på ett hållbart arbetsliv. Därför erbjuder vi alla våra anställda ett brett utbud av utbildningar, kompetensutveckling och träning. Vill du vara med och utveckla framtidens försvar? Sök tjänsten via FMV:s webbplats. Vi vill ha dina ansökningshandlingar på svenska. Våra fackliga företrädare är Stefan Hållander (SACO), Lena Sköld Gunnarsson (OFR/S), Lars Mörrby (OFR/O) och Peter Andersson (SEKO). Alla nås på telefon 08-782 4000 (FMV Växel). Vid frågor ber vi dig kontakta chef IT Utveckling och samordning, Magnus Stendrake på telefon 073 230 69 14. Sista ansökningsdag är 2024-06-11. Välkommen med din ansökan. FMV finns för landet, i många delar av landet. Som medarbetare hos oss får du både en trygg och utmanande anställning och ett stort eget ansvar. För att jobba hos oss behöver du vara svensk medborgare och genomgå en säkerhetsprövning, i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Vi tillämpar provanställning och som anställd kommer du att krigsplaceras utifrån totalförsvarets behov. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via FMV:s webbplats eller via vår registratur. Vi har redan gjort vårt medieval, därför undanber vi oss samtal från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster.

14 maj 2024
Sista ansökan:
11 juni 2024
Account Manager

Account Manager Sedan starten 2001 har Office Network hjälpt 1000-tals företag i framför allt Stockholm med omnejd att få ett mer väl fungerande kontor, oavsett om det gäller telefoni, dokumenthantering eller it. Hos oss får du möjlighet att utvecklas tillsammans med ett sammansvetsat sälj och leveransteam, som är hjärtat i vårt företag. Vår interna affärsskola håller högsta nivå och vi utvecklar våra säljare till att bli bäst i klassen och på så sätt, åtråvärda medarbetare och människor. Vi är i en stark tillväxtfas och letar därför efter nya säljare som verkligen vill göra karriär och skapa sig en mycket lönsam och stimulerande framtid. Vi söker dig som har ambitioner och vill utveckla dig för att bli en del av ett vinnande lag med bra utvecklingsmöjligheter. Vi söker dig som är: Är tävlingsinriktad och uthållig Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå En person som har goda resultat tidigare erfarenheter i livet En ansvarstagande person 1 års dokumenterad framgångsrik försäljning Vi erbjuder: Löpande utbildning En miljö att lyckas och göra karriär i En marknad med stor potential för tillväxt Spännande säljtävlingar och roliga aktiviteter En vinnande affärsprocess från första samtal till avtalsskrivning. Tjänsten kräver körkort.

14 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Stockholms bästa Truckförare sökes till lager i Jordbro!

Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som truckförare hos en av våra kunder i Jordbro. Tjänsten startar omgående. Som lagermedarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagermedarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Arbetsuppgifter: Ansvara för inleveranser av gods och material Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Lastning upp och ner från Pall ställningar. Om dig: Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom logistik och lagerhantering, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Om du har erfarenhet av liknande arbete och har erfarenhet av orderhantering är det meriterande. Kravprofil: Erfarenhet av truck-körning Prestigelös Självgående Truck kort A1-B3 Meriterande: Körkort B 50% annan sysselsättning Lagret är beläget i Jordbro, Södra Stockholm Vi frågor maila gärna till [email protected]

14 maj 2024
Sista ansökan:
31 oktober 2024
Produktionsmedarbetare sökes heltid i södra Stockholm.

Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu personer åt vår kund i södra Stockholm. Du kommer att arbeta i en produktion/fabrik inom kost, vilket innebär att du både kommer att hjälpa till i produktionen men även i paketeringen. Anställningen ärpå heltid. Mån-Fre med arbetstider: 06-15 eller07-16. Intervjuer sker löpande. Anställning utan krav på erfarenhet, vi ser enbart att du har följande personliga egenskaper. Profil: • Du har en god förmåga att ta egna initiativ. • Du har inga problem med ett enformigt/monotont arbete. • Du är flexibel och kan jobba över om det skulle bli längre dagar. • Du är stresstålig och kan jobba i högt tempo. • Du är noggrann och tar jobbet på största allvar Meriterande: • Jobbat med något liknade tidigare. Krav: Svenska tal och skrift. Känner du dig träffad? Då är du varmt välkommen att skicka din ansökan. För mer info mejla ansvarig rekryterare: [email protected]

14 maj 2024
Sista ansökan:
31 oktober 2024
Sjuksköterskor sökes till sommaruppdrag inom äldreboende

Är du sjuksköterska och söker kommunala uppdrag i Stockholm under sommaren? Ta chansen att tillbringa din sommar på ett uppdrag inom äldreomsorgen i huvudstaden.   Vad vi erbjuder:  En dedikerad konsultchef som sätter din trivsel och välbefinnande i fokus. Flexibilitet att skapa ditt eget schema och balansera arbete med fritid för en optimal livskvalitet. Extra förmåner som bidrar till din professionella och personliga utveckling. Krav och kvalifikationer:  Färdigutbildad och legitimerad sjuksköterska med minst 2 års erfarenhet. Flytande svenska i tal och skrift för effektiv kommunikation. Tidigare erfarenhet av arbete inom kommunal verksamhet. Personliga egenskaper vi uppskattar:  Utstrålar positiv energi och trivs med att samarbeta med kollegor och team. Tar initiativ och är självständig i ditt arbete. Har en konstant positiv attityd och är en kreativ problemlösare. Arbetar strukturerat och prioriterar patientsäkerhet i varje aspekt av din roll. Erfarenhet av journalsystemet Epsilon. Om du är redo för en spännande och meningsfull karriär hos oss? Tveka inte att ansöka redan idag! Sista ansökningsdag: Vi behandlar ansökningar löpande, och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag Antal tjänster: 2 Arbetsort: Stockholm Varmt välkommen med din ansökan!

14 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Svensk Försvarskompetens - Defence Executive

Arbetsbeskrivning Är du en erfaren ledare inom försvarssektorn, med en gedigen bakgrund från antingen Försvarsmakten eller försvarsindustrin? Svensk Försvarskompetens söker nu framstående talanger till vårt nätverk "Defence Executive", en exklusiv grupp av yrkesverksamma som är intresserade av att utforska nya karriärmöjligheter inom denna unika bransch. Din Profil Vem söker vi? Erfaren ledare: Du har betydande erfarenhet av att leda och utveckla team inom försvarssektorn, med dokumenterad framgång inom strategisk planering, operationell effektivitet och organisatorisk utveckling. Visionär och strateg: Du har förmågan att formulera och genomföra långsiktiga strategier som stärker organisationens position och bidrar till hållbar tillväxt och innovation. Resultatorienterad: Du är känd för att leverera resultat och skapa värde genom effektiv resurshantering, proaktiv problemlösning och kontinuerlig förbättring. Kommunikativ och inflytelserik: Du är en skicklig kommunikatör och relationsbyggare som kan navigera komplexa intressentlandskap och förmedla vision och riktning på ett övertygande sätt. Diskret och professionell: Du värdesätter integritet och diskretion i din karriärutveckling och söker en partner som gör detsamma. Varför registrera ditt CV hos oss? Personlig matchning: Vi kontaktar dig direkt när vi har en roll som matchar din profil och karriärambitioner. Vår unika förståelse för försvarssektorns behov säkerställer att vi hittar den perfekta matchningen för din nästa utmaning. Sekretess: Vi behandlar all information med högsta sekretess och delar aldrig dina uppgifter med tredje part utan ditt uttryckliga godkännande. Din karriärutveckling sker under strikt konfidentialitet. Expertis: Dra nytta av vår specialisering och djupgående förståelse för försvarssektorn samt vårt breda kontaktnätverk inom branschen. Vår expertis och insikt gör oss till en ovärderlig partner i din karriärresa. Om företaget Svensk Försvarskompetens är ett ledande rekryteringsföretag specialiserat på att förmedla kompetenser till försvarssektorn. Med vår nischade inriktning har vi etablerat oss som experter på att identifiera och attrahera ledande talanger till både offentliga och privata försvarsorganisationer. Vår styrka ligger i vår förmåga att förstå branschspecifika utmaningar och behov, vilket möjliggör för oss att effektivt koppla samman kandidater med passande roller. "Defence Executive" är vår avdelning för executive search, där vi strävar efter att skapa långsiktiga matchningar mellan ledande talanger och lediga positioner inom försvarssektorn. Kontaktuppgifter Kontaktuppgifter Om du är intresserad av att bli en del av vårt Executive Nätverk och ta nästa steg i din karriär, vänligen registrera ditt CV eller kontakta oss direkt på [email protected]. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt nätverk och tillsammans utforska framtida möjligheter som kan forma din fortsatta karriär inom försvarssektorn.

14 maj 2024
Sista ansökan:
7 juli 2024
IT Solution Architect (data and reports) to Mercuri Urval

We are looking for an IT Solution Architect who is driven by change and enjoys having a challenging and varied role where you can make a true impact on the way ahead. You will be a key player in shaping tomorrow’s data and reports landscape and be part of a dynamic, international company where everyone’s contribution is valued. MU (Mercuri Urval) is a leading global firm delivering science-based leadership recruitment and development services to clients in over 60 countries. They are now welcoming a new colleague to their IT team, holding a key position for their future. About the role As IT Solution Architect, your focus is to transfer conceptual development, or errors related to data management and reports, provided by business stakeholders, to functional and efficient solutions. You will work both on a strategic level as well as on an operative level – from being involved in strategies and architecture within the data and reports area, to driving development initiatives, continuous improvements and reassuring technical documentation. You play an important part in the data-related aspects of designing, testing, operating and improving IT services. You will be the main point of contact and advice for MU’s customized systems with regards to data flows and reporting. You have several contact areas and stakeholders, at all levels across the whole organization around the world. You will be part of an experienced and committed IT team, consisting of ten colleagues plus external partners/vendors. It is a smaller team and collaboration is key. You will continuously be encouraged to take your own initiatives to improve yourself as well as MU. MU has a very flexible hybrid work-model. Location for the position is Stockholm (HQ). Is this you? Being a small team means that your days spans from strategy planning and analysis to user support, testing and releasing developments – always in close cooperation with the team around you. MU strongly believe in teamwork, and supporting each other where needed, even if outside your immediate areas of responsibility. Therefore, it is of great importance that you like to collaborate and are flexible and open-minded. You bring a positive, solution-oriented mindset and understand that success is just as much in maintaining the basics as it is enhancing ways of working. You have experience from working broadly and towards a variety of stakeholders. You enjoy the mix of daily operations and project-based development and are used to navigate between the two. You have: Some years of demonstrated IT experience, preferably from financial or data reporting background (e.g. SQL, Power BI, MIS) Proven ability to manage IT projects / development Experience from writing technical documentation Understanding of reporting, data modelling and data visualization tools utilizing multiple sources of data throughout a diverse environment of information systems Fluent English skills, written and spoken. Swedish is a big plus. Interested to apply or to learn more? In this recruitment, Mercuri Urval is collaborating with IDG Recruitment. If you have any questions, please contact Alexandra Tihinen, Recruitment Consultant at +46 70-447 92 24, [email protected]. To apply, kindly do it with your CV or LinkedIn profile and we will get back to you as soon as possible. Selection and interviews are ongoing. About Mercuri Urval Mercuri Urval (MU) is a Swedish Leadership Acquisition and Advisory firm operating globally. Our experts provide science-based, precisely tailored, quality assured and ethical Executive Search, Leadership Assessment and Coaching services in partnership with private and public sector clients worldwide. We exist to make sure organisations outperform through diverse and sustainably successful leadership. The headquarters is in Stockholm City but our expert teams operate worldwide; wherever our clients need us, we are there. Founded in 1967, our mission has ever since been to help leaders to succeed further and to deliver outstanding results to their organizations. With more than 50 years of experience behind us, and with our extensive global reach and sector expertise, we partner with our clients to increase the effectiveness of leadership. Mercuri Urval work with more than 3.000 clients - across all sectors - in over 60 countries every year. As we have grown, our services have expanded to include a range of services, built to meet our clients’ needs to strengthen their people’s performance. Today it is clear, that securing effective leadership is one of the biggest challenges organisations face. Guided by science, we offer reliable leadership advice.

14 maj 2024
Sista ansökan:
31 oktober 2024