Contract Manager
Visma Software AB
Övriga ekonomer

We're Visma Software Nordic, a leading SaaS ERP House, deeply rooted in the Nordic market. Our ERP product suites specialize in simplifying complex business processes, empowering our customers to stay focused, scale and work smarter. Our Purpose is to Simplify the complex. We dive into our customers' most intricate operations and make them efficient and simple to perform. Our Vision is to Shaping the future through smart technology. We're committed to innovation and pushing the boundaries of what's possible. Our Mission is to Create a seamless experience with local edge. We combine a broad, unified product offering with deep, localized expertise within the Nordic market. Contract Manager - Visma Software Nordic Vill du vara med att ta nästa steg i din karriär inom ett dynamiskt och framåtskridande SaaS-företag? Till vårt affärsområde Control Business Line inom Visma Software Nordic söker vi nu en engagerad och kompetent Contract Manager som kan säkerställa att våra kontrakts- och dataskyddsprocesser hanteras med högsta kvalité. Om rollen Som Contract Manager säkerställer du att våra avtal håller högsta juridiska och affärsmässiga standard. I denna roll har du ett övergripande ansvar för hela avtalslivscykeln och i nära samarbete med sälj, customer success och legal förhandlar du avtal direkt med kunder och samarbetspartners. I denna nyckelroll kombinerar du affärsmässighet med juridiska kunskaper. Du leder även arbetet kring GDPR och dataskydd, i nära samarbete med produktutveckling, teknik och juridik.  I rollen ingår även att ha ett kundansvar för några av våra största kunder, där du leder strategiska möten och säkerställer att vi har väl fungerande samverkansforum. Du är med och utvecklar vårt arbete med vår övergripande samverkansmodell med målet att ha så nöjda kunder som möjligt.  Om du vill göra verklig skillnad, arbeta i en innovativ miljö där dina insatser skapar värde både för kunder och företag, är detta rollen för dig. Ta nästa steg i din karriär och var med och forma framtidens lösningar!   Dina Arbetsuppgifter:  • Säkerställa att vi har en väl fungerande avtalslivscykel för Control Business Line • Granska och underhålla kundkontrakt, för att säkerställa kvalitet i våra avtal  • Förhandla nya avtal direkt med kunder och samarbetspartners • Ansvar för avtalsfrågor i offentliga upphandlingar • Ta ledningen i vår Data Protection Management för att säkerställa efterlevnad av GDPR och andra relevanta dataskyddsbestämmelser • Utveckla och vårda relationer med våra viktigaste kunder • Kontinuerlig utveckling av vår samverkansmodell Vem söker vi?  Vi söker dig som vill arbeta med våra kontrakts- och dataskyddsprocesser och samtidigt vara en nyckelperson i samarbetet med våra största kunder. Vi ser att du har:  • En relevant examen inom ekonomi, juridik eller IT • Erfarenhet av Contract Management, gärna inom SaaS • Erfarenhet av kundnära roller och vana av att strategiskt arbeta med större kunder • Erfarenhet av att arbeta med dataskydsfrågor, gärna arbetat med PUB-avtal • En strategisk tänkare med stark analytisk och problemlösningsförmåga • Flytande i svenska och engelska med utmärkta kommunikationsfärdigheter • Självgående, initiativrik och teamorienterad   Varför du ska söka rollen:   Vi befinner oss just nu i en mycket spännande fas i Visma Software Nordics resa. Från och med 2025 har vi etablerat en nordisk organisation. Det innebär att vi har samlat alla team i norden under ett och samma tak. Målet? Att bli ett ännu starkare och mer produktfokuserat team.    Ansökan & Rekryteringsprocess Du söker tjänsten genom att bifoga CV, personligt brev undanbedes. Sista ansökningsdag är 15 augusti, men urval sker löpande och annonsen kan komma att tas ner före sista ansökningsdag. Vid frågor är du välkommen att kontakta Liv Winterberg, Head of Customer Success: [email protected] 070-264 26 27. Placering: Stockholm och Malmö Omfattning: Heltid

Igår
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Area Sales Manager

Vill du representera några av Nordens mest välrenommerade designvarumärken? Då ska du läsa vidare. Lammhults Design Group befinner sig i ett spännande förändringsskede där man satsar på en proaktiv och lösningsorienterad försäljning nära marknadens beslutsfattare. Made for Sales har fått i uppdrag att rekrytera en Area Sales Manager till Stockholm, och vi ser fram emot att stärka säljteamet hos Lammhults Design Group. I rollen som Area Sales Manager ingår du i ett engagerat team på fyra personer och ansvarar för försäljningen i region Stockholm, där många av koncernens viktigaste samarbetspartners och kunder finns. Rollen är relationsdriven, uppsökande och varierad, där du etablerar och utvecklar dialogen med: Inredningsarkitekter och föreskrivare inom arkitektledet Återförsäljare och projektledare hos fastighetskonsulter Slutkunder, exempelvis facility managers och inköpare Du initierar kontakt tidigt i beslutsprocessen, bygger relationer, driver projektförsäljning och samarbetar tätt med kollegor internt för att skapa skräddarsydda lösningar där du har fyra starka varumärken i ryggen; Lammhults, Abstracta, Fora Form och Ragnars. Det innebär att du arbetar med hela koncernens erbjudande - med möjlighet att skapa större kundvärde genom att kombinera design, funktion och koncept. Vi söker dig som   Har affärsmässig höjd och ett intresse för design, inredning eller arkitektur Har minst 2–3 års erfarenhet av egen framgångsrik lösningsförsäljning B2B där du varit framgångsrik i att nå mål och byggt en lojal kundkrets Är trygg i att jobba med flera intressenter i komplexa säljprocesser Trivs i en uppsökande roll och rådgivande roll med hög aktivitetsnivå Är kommunikativ i tal och skrift Har erfarenhet från projektbaserad försäljning Är van att jobba i CRM-system. Har förmågan att självständigt hitta och bearbeta nya kunder i regionen Du har troligen jobbat som Säljare, Key Account Manager, säljande projektledare eller rådgivande säljare, gärna med kontor, arbetsmiljö eller designnära lösningar. Har du ett nätverk inom arkitektur eller fastighetsutveckling i Stockholm är det meriterande – men viktigast är ditt driv, din förmåga att skapa affär och driva säljprocesser från början till avslut. Du har gymnasiekompetens och med fördel någon form av eftergymnasial utbildning. Du har B-körkort, är digitalt mogen och kommunicerar obehindrat på svenska och engelska. Du erbjuds en nyckelroll i ett designföretag med starka varumärken och en tydlig ambition framåt. Här får du stort eget ansvar och möjlighet att påverka både arbetssätt och kunddialog. Du arbetar nära marknaden och får utrymme att agera självständigt i affärer som ofta spänner över flera intressenter och långsiktiga projekt. Redo för nästa steg? Skicka in din ansökan så snart som möjligt – vi genomför urval och intervjuer löpande. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Made for Sales rekryteringskonsult Lisen Olander, via kontaktuppgifter nedan. Välkommen med din ansökan! Om Lammhults Design Group Lammhults Design Group är en svensk möbelkoncern som utvecklar produkter och inredningslösningar för offentliga miljöer och kontor. Verksamheten är organiserad i två affärsområden – Office Interiors och Library Interiors. Koncernen skapar lönsam tillväxt genom långsiktigt ägande av möbel- och inredningsföretag. Grunden för verksamheten ligger i kundinsikt, innovation, design och hållbarhet. I portföljen finns några av Skandinaviens starkaste varumärken och produkterna utvecklas tillsammans med branschens främsta formgivare. Lammhults Design Group är noterat på Nasdaq Stockholm Small Cap. Scandinavian design. Multiplied. På Lammhults Design Group förenar vi inte bara starka varumärken – vi multiplicerar deras styrkor. Vi är ett hem för några av Skandinaviens främsta designvarumärken, där olika uttryck och distinkta identiteter samlas under en gemensam filosofi. Här möts tidlös estetik och funktion, innovation drivs av hållbarhet, och vår design sätter alltid människan i centrum. Varje varumärke har sin unika röst – men tillsammans skapar vi ett värde som är större än summan av delarna. Genom nära partnerskap, digitala verktyg och gedigen erfarenhet förverkligar vi visioner och formar miljöer – med helhetslösningar, smidiga processer och personlig vägledning. Med över 400 års samlad kunskap och expertis är vår ambition inte bara att driva designen framåt – vi multiplicerar möjligheterna.

Igår
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Data Engineer I Data & Intelligence Delivery | Audit | Stockholm
Ernst & Young AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Är du nyfiken på hur data kan förändra sättet vi arbetar med revision? Vill du vara med och utveckla lösningar som gör skillnad i praktiken? Då kan detta vara rollen för dig. Vi söker nu en Data Engineer till vårt Analysteam NADD i Stockholm för ett större dataanalysprojekt med start i oktober 2025. Möjligheten Som Data Engineer i vårt nordiska Analysteam kommer du att arbeta med utveckling av applikationer och lösningar för datatransformering och visualisering. Projektet sträcker sig över 15 månader och du kommer att ingå i ett mindre team där du både får stöd och förväntas ta en drivande roll. Du kommer att arbeta med verktyg som Power BI, Python och SQL för att skapa effektiva och användarvänliga lösningar. Ansvarsområden Utveckla processer för datatransformering och visualisering Skapa och underhålla applikationer i Power BI Samarbeta med kollegor i ett nordiskt team för att leverera högkvalitativa analyslösningar Bidra med teknisk expertis i ett större analysprojekt inom revision Färdigheter och egenskaper för framgång Mycket goda kunskaper i SQL, Power BI och Python Erfarenhet eller intresse för ML/AI och generativ AI är meriterande Kunskaper i Microsoft Azure, SAP, Oracle eller Alteryx är ett plus Du är lösningsorienterad, kommunikativ och gillar att arbeta i team Du har ett intresse för att utveckla framtidens digitala revision Vad vi erbjuder dig På EY kommer vi att hjälpa dig utveckla och anpassa dina färdigheter framåt utifrån en upplevelse i världsklass. Vi stärker dig i en flexibel miljö och låter dig och din kompetens blomma i en kultur som värdesätter mångfald och inkludering på en global nivå. Läs gärna mer om vad EY kan erbjuda dig på Karriärsidan, i sociala medier och på Karriärbloggen. Är du redo att “Shape your future with confidence”? Ansök idag. På EY värdesätter vi mångfald och uppmuntrar ansökningar från individer från olika bakgrunder. Om du har frågor, behöver stöd, eller anpassning av rekryteringsprocessen på grund av en funktionsnedsättning, tveka inte på att kontakta oss på [email protected]. Vi finns här för att stötta dig. Tillträde sker enligt överenskommelse. Observera att en bakgrundskontroll kommer att genomföras som en del av rekryteringsprocessen.

Igår
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Vi söker en service- och underhållstekniker
Arena Personal Sverige AB
Saneringsarbetare m.fl.

Vi söker en praktiskt lagd och ansvarsfull tekniker som vill arbeta med tillsyn, skötsel och enklare reparationer av busshållplatser. Arbetet omfattar bland annat städning, klottersanering, ljuskällsbyten, samt dokumentation i digitala system. Under vintertid deltar du i snö- och halkbekämpning. Krav: * B-körkort * God fysisk förmåga * Svenska i tal och skrift * Vana vid digitala verktyg Meriterande: * Erfarenhet av klottersanering, etsning, glasristning * Certifikat i arbete på väg (nivå 2) * Klottersaneringscertifikat

Igår
Sista ansökan:
13 december 2025
Personlig assistent - jobb för dig som gillar utmaningar!
Stil Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker dig som är vaccinerad mot covid och talar bra svenska då kommunikationen är viktig. Jag är en man som är 50+ år och som bor i Bagarmossen. Jag använder mig av personlig assistans i nästan alla situationer och har assistans dygnet runt. Jag är dessutom 185cm lång, så du behöver vara stark för att kunna stötta mig och hjälpa mig att balansera när jag går. Är snäll och omtänksam.   Arbetet passar dig som är lyhörd och gillar utmaningen att hjälpa mig hitta på äventyr utomhus tillsammans. Jag tycker om promenader och att vistas i närområdet i det vackra Nackareservatet. Du måste vara beredd att anstränga dig. Arbetet är meningsfullt och roligt.   Vår kravprofil är: - att Du har erfarenhet av vård och omsorg. - att Du behärskar svenska språket i tal och skrift. - att Du har god fysik. - att Du är vaccinerad mot covid.   Arbetet ställer höga krav på ärlighet, pålitlighet och arbetsmoral och att du har god initiativförmåga. Att du tar ansvar och har egen drivkraft är viktiga egenskaper för att klara det här arbetet. På grund utav arbetets karaktär är det endast aktuellt med kvinnliga sökande.   Du med starkt engagemang för andra människor är välkommen med din ansökan. Arbetstiden gäller främst kvällar och nätter men även dagtid kan förekomma. Det är jour på natten. Anställningsvillkor enligt gällande kollektivavtal mellan Fremia & Kommunal. Timlön.   Rekrytering sker löpande och tillträde sker snarast eller enl. Ö.k. OBS! Referenser är ett krav.         STIL står för Stiftarna av Independent Living i Sverige. Vi är ett ickevinstdrivande assistanskooperativ och en ideell förening av personer med normbrytande funktionalitet. I STIL är det medlemmarna som själva arbetsleder sina personliga assistenter. Vi jobbar för självbestämmande, frihet och lika möjligheter oavsett funktionsförmåga. STIL bildades 1984 och vi var med och införde personlig assistans i Sverige. Läs mer på www.stil.se.

Igår
Sista ansökan:
31 juli 2025
EXTRA JOBB SOMMAR /HÖST
Kebab-ish Liljeholmen AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi behöver stärka upp sommaren samt höst med extra kökspersonal till våran restaurang. Arbetsplatsen ligger centralt på Liljeholmstoget i Stockholm. Jobbet innefattar dag, kväll och vissa helger, dock bra arbetstider, jobbet innebär en heldel hjälp i kök så som disk och städning efter arbetade pass men huvudsakligen tillagning och servering av mat samt förberedelse av tillbehör från vår menyn . Maten vi serverar är en typ av kebab med inslag från Sydamerika, Mellanöstern och Europa . Vi ser gärna att du som söker pratar och kan ta instruktioner på svenska samt gärna erfarenhet av restaurangkök

Igår
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Dataskyddsombud, tillika huvudansvarig för dataskyddsfunktionen
Försvarsmakten
Övriga jurister

Vill du påverka och bidra till Sveriges säkerhet och att vi kan fortsätta leva i ett demokratiskt land? Som anställd vid Försvarsmakten blir du en viktig del av Sveriges försvar. Tillsammans med kompetenta och engagerade kollegor får du ansvar, utveckling och utmaning. Försvarsmakten befinner sig i tillväxt och förstärker nu även sin dataskyddsorganisation med en ny dataskyddsfunktion. Inledningsvis kommer funktionen placeras på stabssektionen vid den juridiska avdelningen vid Högkvarteret, men funktionen och dataskyddsombuden kommer att ha en självständig roll och rapportera direkt till Försvarsmaktens högsta ledning. Om enheten Huvudsakliga arbetsuppgifter Dataskyddsombudens uppdrag är att övervaka att Försvarsmakten som personuppgiftsansvarig följer Försvarsdatalagen och andra relevanta dataskyddsbestämmelser. Arbetsuppgifterna omfattar bland annat att informera, utbilda, ge råd, utföra riskanalyser, samordna och driva dataskyddsprojekt. Det handlar vidare om att säkerställa att dataskyddsprocesserna uppdateras och efterlevs samt att granska myndighetens regelefterlevnad genom att genomföra kontroller och mer tematiska granskningar av myndighetens dataskyddsarbete. Dataskyddsombuden ska också vara myndighetens kontaktperson gentemot Integritetsskyddsmyndigheten och de registrerade. Vi söker nu ett dataskyddsombud som även kommer att vara huvudansvarig för dataskyddsfunktionen och därmed ansvara för att bygga upp en delvis ny och förstärkt dataskyddsfunktion vid myndigheten. Som funktionsansvarig kommer du att ha stora möjligheter att påverka ditt framtida arbete och formerna för funktionens utveckling. Tjänsten innebär att du kommer att ta del av och hantera sekretessbelagda och säkerhetsskydds- klassificerade uppgifter. Det är därför viktigt att du inte bara har goda ledaregenskaper, utan också ett gott risk- och säkerhetsmedvetande. KRAV Kvalifikationer • Juristexamen eller annan relevant akademisk utbildning • Minst fem års aktuell och relevant erfarenhet av kvalificerat arbete på myndighet och/eller större organisation eller företag inom dataskyddsområdet eller IT-området • Mycket goda kunskaper inom dataskyddslagstiftningen • God pedagogisk och kommunikativ förmåga, både i tal och skrift • Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Personliga egenskaper Du har hög integritet, ett gott omdöme, en väl utvecklad kommunikationsförmåga samt är utåtriktad och trygg i din yrkesroll. Arbetet ställer höga krav på självständighet, vilket förutsätter att du är driven, initiativrik och ansvarstagande. Du har en god förmåga att självständigt prioritera och organisera ditt arbete systematiskt och noggrant. Vidare tar du ansvar för att leverera mot mål och är lösningsorienterad. Tjänsten innebär många kontakter både inom och utom myndigheten. Du bör därför ha god samarbets- förmåga, vara pragmatisk och lösningsorienterad samt vara van vid att arbeta proaktivt. Som person bör du trivas i en krävande och dynamisk miljö där tempot, åtminstone tidvis, är högt. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. MERITERANDE • Notariemeritering • Relevant erfarenhet av att tillämpa offentlighets- och sekretesslagen och/eller säkerhetsskyddslagen • Relevant ledarskapserfarenhet • Relevant erfarenhet av arbete i offentlig sektor • Aktuell erfarenhet från att leda större projekt eller motsvarande • Relevant arbetslivserfarenhet från Försvarsmakten eller annan myndighet inom försvarssektorn För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättsvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se). Övrigt Anställningsform: Tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Sysselsättningsgrad: Heltid. Arbetsort: Försvarsmaktens Högkvarter i Stockholm, nationella och internationella tjänsteresor förekommer. Tillträdesdatum: Snarast enligt överenskommelse. Arbetspsykologiska tester är en del av rekryteringsprocessen. Upplysningar om befattningen och rekryteringsprocessen Hampe Klein Amanda Spaner Fackliga företrädare Stefan Ungerth (SACO) Monika Danielsson (SEKO) Kjell Tetzlaff (Försvarsförbundet OFR/S) Arne Nilsson (Officersförbundet, OFR/O) Samtliga nås via myndighetens växel på telefonnummer 08-788 75 00. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2025-09-12. Din ansökan ska innehålla CV och ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning samt svar på angivna urvalsfrågor. Relevanta betyg och intyg får gärna bifogas ansökan. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. ----------------------------------------------------- Information om det rekryterande förbandet: I Högkvarteret finns överbefälhavaren och generaldirektören. Högkvarteret har ungefär 1 000 medarbetare – både yrkesofficerare och civila experter. Högkvarteret utgörs från 2023-01-01 av försvarsstaben, operationsledningen, militära underrättelse- och säkerhetstjänsten, samt Högkvarterets stabsavdelning och fristående enheter för tillsyn. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

Igår
Sista ansökan:
12 september 2025
Betongarbetare

Hejsan, Behöver tre till fem duktiga betongarbetare, anläggning arbetare . Jobbet ska utföras i Stockholm. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Igår
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Superuser FFS till AB Transitio i Stockholm
Tng Group AB
Systemförvaltare m.fl.

Stärk Sveriges regionala tågtrafik – utbilda och vägled användare av fordonsförvaltningssystemet, FFS, hos Transitio i Stockholm! Vill du kombinera din tekniska förståelse med din pedagogiska förmåga i en samhällsviktig verksamhet? Som Superuser hos Transitio bidrar du till att utveckla och förvalta ett nytt nationellt system för fordonsförvaltning inom järnväg. Här får du en nyckelroll i att utbilda användare och ge funktionellt stöd över hela Sverige – i en värderingsstyrd organisation som värnar om samarbete och ansvar. Vi erbjuder dig • Ett betydelsefullt uppdrag där du bidrar till samhällsnytta och hållbarhet. • En central roll i ett nytt modernt systemstöd inom fordonsförvaltning med nationell betydelse. • En engagerad och hjälpsam arbetskultur där gemenskap och ömsesidig respekt är i fokus. • Flexibla arbetsförhållanden med möjlighet till distansarbete och stöd för hemmakontor. Det här gör du hos oss I rollen som Superuser får du en varierad vardag där du både utvecklar utbildningsinsatser och ger användarstöd i systemet FFS. I dina arbetsuppgifter kommer bland annat detta ingå: • Att ge funktionellt stöd och hantera användarfrågor i systemet • Utveckla innehåll i användarportalen och utbildningsmaterial • Genomföra utbildningar • Delta i kravhantering och tester av systemfunktioner • Dokumentera och uppdatera system- och användardokumentation Ditt team och arbetsplats Du tillhör gruppen Teknik & Projekt som består av elva kompetenta och engagerade kollegor. Du arbetar nära systemägare och projektledare, samt har många externa kontakter med användare – framför allt inom Transitio men även med användare över hela Sverige. Här kommer du till ett företag och en arbetsplats som präglas av hjälpsamhet, gemenskap och prestigelöshet. Placeringen är i centrala Stockholm med möjlighet till distansarbete två dagar i veckan. Transitio är certifierat av Great Place to Work och tillhör därmed en av flera unika organisationer som sätter sina medarbetare i första rummet. Certifieringen är ett bevis på företagets starka kultur av trovärdighet, respekt, rättvisa, stolthet och kamratskap – värden som gör Transitio till en arbetsplats där människor trivs och utvecklas. Mer om dig Vi söker dig som har flera års erfarenhet av att sätta dig in i, bemästra och utbilda inom IT-system. Om du inte har arbetat med ett fordonsförvaltningssystem tidigare så har du ändå lätt att ta dig an och bemästra annat IT-förvaltningssystem. Du har erfarenhet av att planera, leda, driva och följa upp sakfrågor. Du har relevant högskoleutbildning inom IT/systemvetenskap eller motsvarande erfarenhet. Kunskap och erfarenhet av IT-processer såsom release-, change-, problem-, incident- och informationshantering eller järnvägsteknik är meriterande. Som person är du är självgående, kommunikativ och trivs i en roll med många kontaktytor. Du har god förmåga att planera och strukturera ditt arbete, och kan anpassa utbildning efter målgrupp. För att lyckas i den här rollen ser vi att du har god samarbetsförmåga och trivs med att stötta kollegor. Övrigt Observera att urvalsprocessen kan ta längre tid än vanligt på grund av sommarledigheter. Så här får vi kontakt I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

Igår
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Diskare MR Cake
Mr Cake Stockholm AB
Kafé- och konditoribiträden

Hej, om du vill jobba med ett härligt och glatt gäng då ska du kolla hit! MR Cake är ett kreativt, roligt och fartfyllt företag som alltid vill ligga i framkant genom att vi ständigt vågar att utveckla och utmana oss själva. Nu söker vi efter diskare till alla våra enheter. Vi ser gärna att du som söker: Har en positiv & glad inställning Tycker om att arbeta i team Är organiserad och strukturerad Är självgående Vissa dagar är det mer att göra än andra därför är det viktigt att du är en person som är framåt och som gillar när det blir högt tempo. Fördelar med att jobba hos oss Kollektivavtal Friskvårdsbidrag Flexibla arbetstider (ej sena kvällar) Tjänsten är heltid med start enligt överenskommelse. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Du ansöker snabbt och smidigt på några minuter genom att svara på några korta frågor varav några frågor besvaras i videoförmat. Du kan ansöka direkt i mobilen, inget CV eller personligt brev behövs!

Igår
Sista ansökan:
31 juli 2025