Produktionsmedarbetare - Årsta - Krav på truckkort
Simplex Bemanning AB
Övriga ingenjörer och tekniker

Är du en noggrann och engagerad produktionsmedarbetare med giltigt truckkort? Trivs du med varierande arbetsuppgifter i en logistisk och produktionsinriktad miljö, och vill bidra till effektivitet och kvalitet hos en av de ledande aktörerna i sin bransch? Då kan detta vara jobbet för dig! Om rollen som produktionsmedarbetare i Årsta med krav på truckkort I denna tjänst blir du en viktig del av produktionsteamet på vår kunds anläggning i Årsta. Arbetet innebär främst produktionsnära arbetsuppgifter, lagerhantering och daglig truckkörning. Som produktionsmedarbetare ansvarar du för att säkerställa att materialflödet fungerar smidigt och att produktionen håller högsta kvalitet. Huvudsakliga arbetsuppgifter – Produktion och truckkörning Arbeta i produktionen med hantering, förberedelse och bearbetning av varor Köra truck och förflytta gods mellan olika delar av fabriken/lagret Packning, plock och orderhantering enligt rutiner Upprätthålla ordning och säkerhet på arbetsplatsen Stödja teamet och bidra till en positiv arbetsmiljö Kravprofil – Produktionsmedarbetare med truckkort i Årsta Truckkort (A samt B) Noggrann och punktlig God samarbetsförmåga och initiativrikedom Kan uttrycka dig på svenska i tal och skrift Klarar av fysiskt arbete i högt tempo Meriterande erfarenheter och egenskaper Erfarenhet av liknande arbete inom produktion, lager eller logistik Erfarenhet av orderhantering och logistiska flöden B-körkort Flexibel och lösningsorienterad inställning Arbetstider och anställningsvillkor – Produktion & truck i Årsta Heltid – måndag till fredag 7-16 Lön enligt kollektivavtal Tjänsten tillsätts omgående Vem trivs hos oss? Du som uppskattar ett högt arbetstempo, är självgående och vill utvecklas i din roll kommer trivas hos oss. Vi söker dig som är lösningsorienterad, kommunikativ och som ser möjligheter i utmaningar, oavsett tidigare erfarenhet. Om Simplex – Din framtida arbetsgivare Vi på Simplex är framtidens bemanningsföretag med fokus på utveckling, både för våra kunder och medarbetare. Hos oss jobbar engagerade individer som driver logistiken och produktionen framåt i hela Sverige – från truckförare och chaufförer till ledare på logistikcenter. Vi tror på rätt person på rätt plats och vill skapa möjligheter för dig att växa och trivas. Välkommen till ett företag där din kompetens uppskattas och nya dörrar öppnas! Varmt välkommen med din ansökan till tjänsten som produktionsmedarbetare i Årsta – krav på truckkort!

8 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Sjuksköterska för nattjänst till Akutmottagning, Öron Näsa hals
REGION STOCKHOLM
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du vara en del av ett engagerat team som tar hand om regionens mest akuta Öron-, Näsa- och Hals-patienter? Hos oss får du ett omväxlande och utvecklande arbete där din kompetens verkligen gör skillnad. Du erbjuds möjlighet att bli en del av ett glatt gäng som vill vara med och ta hand om regionens akuta Öron näsa hals-patienter. Vi strävar efter ett gott arbetsklimat där alla medarbetare känner sig välkomna och uppskattade en innehållsrik tjänst på regionens enda akutmottagning för Öron-, näsa- och halspatienter. Här möter du en stor variation av diagnoser inom öron näsa hals (ÖNH) - allt från pärlor i näsan till livshotande symptom i andningsvägarna träning i att göra kliniska bedömningar inom öron, näsa, hals och göra värdefulla insatser inför patientens läkarundersökning. I kombination med assistering på behandlingsrum ser vi att våra medarbetare har en snabbt stigande utvecklingskurva. möjlighet att efter cirka ett år inom ÖNH, fördjupa dina kunskaper på akademisk nivå under betald arbetstid med uppdragsutbildningen: "Omvårdnad vid öron-näsa-halssjukdomar" 7,5 högskolepoäng. Självklart får du också ta del av våra generella förmåner som Karolinska Universitetssjukhuset erbjuder dig. Om tjänsten Som sjuksköterska på ÖNH-akuten arbetar du i nära samarbete med undersköterskan och läkaren under nattens timmar. Du möter patienter som kommer med remiss eller har blivit hänvisade till enheten. Du gör kliniska bedömningar och gör prioriteringar efter deras hälsotillstånd. Till din hjälp har du bland annat beslutsstödsystemen RETTS och Hänvisningsstödet. Som sjuksköterska har en nyckelroll i kommunikationen med enhetens övriga yrkesprofessioner, samt gentemot andra vårdenheter. Du samordnar och gör justeringar i patientflödet. Du utför även medicintekniska moment och assisterar i behandlingsrum tillsammans med läkare. Vi söker dig som   är en beslutsam i din roll och trivs med att arbeta i en akutsituation där snabba bedömningar och självständiga beslut är en del av vardagen har en god empatisk förmåga och bemöter patienter i ofta utsatta situationer med lugn, respekt och omtanke har en stark samarbetsförmåga och ser vikten av ett nära samarbete med läkare, undersköterskor och andra yrkesgrupper för att skapa en trygg och säker vård du är strukturerad som gör att du kan behålla överblick och arbeta metodiskt även när tempot är högt och flera saker händer samtidigt. Kvalifikationer Krav: Legitimerad sjuksköterska med minst 2 års erfarenhet inom yrket Meriterande: Specialistsjuksköterskeexamen inom akutsjukvård Om rekryteringsprocessen Urval och intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden. I samband med din ansökan behöver du bifoga CV. Istället för ett personligt brev ber vi dig besvara urvalsfrågor samt kort motivera varför du passar för rollen. Att besvara frågorna är en förutsättning för att din ansökan ska anses komplett. Varmt välkommen med din ansökan – Tillsammans är vi Karolinska! Inför tillsättning av befattning som innefattar vård av barn och ungdom, kontrolleras den som erbjuds tjänsten mot misstanke- och belastningsregistret. https://www.karolinska.se/jobba-hos-oss/rekrytering-pa-karolinska/ Som anställd på Karolinska Universitetssjukhuset kan du komma att krigsplaceras. https://www.karolinska.se/jobba-hos-oss/var-arbetsplats/totalforsvarsplikt-allman-tjansteplikt-och-krigsplaceringar-pa-karolinska-universitetssjukhuset/ Om du är eller tidigare har varit anställd i Region Stockholm kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. För tillsvidaretjänster kan provanställning komma att tillämpas. Om Karolinska Universitetssjukhuset Vi på Karolinska Universitetssjukhuset är stolta över att vi är ett av världens främsta universitetssjukhus. Förutom vårt särskilda ansvar för den högspecialiserade vården i Stockholmsregionen är huvuduppdraget att tillsammans med Karolinska Institutet utbilda framtidens vårdanställda och bedriva världsledande forskning samtidigt som vi fortsätter vårt arbete med att utveckla vården för patientens bästa. Vi arbetar inom en rad olika områden och professioner. Vår vision - Vi ska bota och lindra imorgon det ingen kan bota och lindra idag. Läs gärna mer om oss på https://www.karolinska.se/ och följ oss på sociala medier! Tema Akut och Reparativ Medicin Tema Akut och Reparativ Medicin består av sex medicinska enheter (Akut, Trauma/akutkirurgi och ortopedi, Plastikkirurgi och kraniofaciala sjukdomar, Öron näsa, hals Hörsel och balans samt Transplantation). https://www.karolinska.se/vard/tema/tema-akut-och-reparativ-medicin/ Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

8 dagar sedan
Sista ansökan:
21 juli 2025
Data Coordinator med intresse för GDPR till storbank
Capega AB
Övriga jurister

Har du ett skarpt öga för detaljer, ett strukturerat arbetssätt och intresse för integritetsfrågor? Just nu söker vi en junior datakoordinator till ett spännande uppdrag inom banksektorn. Du kommer arbeta med hantering av registerutdrag enligt GDPR – ett uppdrag med fokus på juridik, data och kundkommunikation. Arbetsbeskrivning I rollen som Data Coordinator kommer du att arbeta med GDPR-relaterade ärenden där kunder begärt utdrag på de personuppgifter banken behandlar. Du kommer samla in och kartlägga information från olika system, göra juridiska och datadrivna bedömningar samt färdigställa tydliga svarsbrev till kunden. Rollen passar dig som är analytisk, noggrann och intresserad av informationshantering. Arbetet innebär: Insamling och kartläggning av kunduppgifter från interna system Bedömning av vilka uppgifter som kan delas enligt gällande lagstiftning Maskering av information som inte ska lämnas ut Framtagning av svarsbrev till kund Bidra till utveckling av rutiner, mallar och arbetssätt Kompetenskrav & erfarenhet Vi söker dig som har en relevant eftergymnasial utbildning samt 1–3 års erfarenhet från liknande arbete. Du är van att arbeta i olika system, är självgående i dina uppgifter och har god förståelse för affärsverksamhet. Har du dessutom intresse för dataskyddsfrågor och GDPR är detta en perfekt möjlighet att fördjupa dina kunskaper inom området. Längd på uppdrag Uppdraget är initialt på 3 månader med start den 22 juli och löper till 31 oktober 2025, med möjlighet till förlängning. Uppdraget är på heltid med placering på kundens kontor i Stockholm.  Plats: Stockholm Typ av uppdrag: Konsultuppdrag via Capega Uppdragslängd: 22 juli – 31 oktober 2025 Omfattning: 100 % Kontakt och Ansökan Skicka in din ansökan eller connecta med oss redan idag – så håller vi dig uppdaterad om uppdrag som matchar din profil. Har du frågor? Tveka inte att kontakta Elin Eklöf, rekryteringskonsult på Capega. Om Capega Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se och ta en första kontakt. Konsult hos Capega Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension. För mer information om nya tjänster, följ oss på LinkedIn eller håll utkik på www.capega.se

8 dagar sedan
Sista ansökan:
17 december 2025
Restaurangbiträde
DGs Grill HB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi söker pizza restaurangbiträde. Vi ser gärna att du förutom att baka pizzor även jobba med andra förekommande arbetsuppgifter i restaurangen. Vi söker en pizza/restraurangbiträde som kan arbeta i högt tempo och har förmågan att hantera stressiga situationer och är ansvarstagande. Hos oss eftersträvar vi att arbeta i team och har ett glatt humör mot varandra och våra gäster! Vi söker dig som: • Har utan erfarenhet av att baka pizza • Är snabb, ansvarstagande och stresstålig • Har god samarbetsförmåga • Följer hygienrutiner och arbetar strukturerat

8 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Just nu söker våra uppdragsgivare i Skärholmen personliga assistenter!

Vi söker engagerade och aktiva personer som vill arbeta som personliga assistenter. Du som söker bör ha erfarenhet av att arbeta med personer med autism/NPF samt ha kunskap om PEG och sondmatning. Det är viktigt att du är rökfri, har ett lugnt och respektfullt bemötande, och trivs i ett högt tempo. Som assistent kommer du att vara en viktig del av vardagen för våra uppdragsgivare, där fysisk aktivitet och struktur är en del av arbetet. Tjänsterna omfattar varierande arbetspass, och tillträde sker enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan! Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

8 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Front Office Manager Group Treasury
Husqvarna AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

We’re one of the world’s oldest start-ups — and we’re just getting started. At Husqvarna Group, innovation is in our DNA. With over 330 years of heritage and a passion for pioneering technology, we design and deliver world class products and solutions for forest, park, garden and construction care. From robotic lawn mowers to cutting-edge chainsaws and sustainable battery systems, we’re shaping the future — and we want you to be part of it. Group Treasury is part of Group function Finance. We are nine co-workers divided into three subgroups. The primary goal for our function is to secure the Group’s financing, optimize the Groups liquidity, reduce the cost of capital and mitigate finical risk. We have a centralized approach where Treasury acts as the Group’s internal bank and we are responsible for all treasury related activities within the group. About the role We are looking for an interim senior Front Office Manager. This role requires deep knowledge about financial instruments, financial risk, trading strategies and market conditions. Together with a college you will be responsible for managing the group’s total liquidity position and funding needs as well as the group’s FX exposure and interest rate risk. We are active in the Swedish bond market with a MTN program of 12 bn SEK in facility amount. We also have a commercial paper program with 7bn SEK in facility amount. You will on a daily basis execute money market and FX transactions with internal and external counterparties. You will have daily contact both internally and externally counterparties. You will work on macro research and with our bank relations. You will work with the transaction exposure ensuring correct hedge positions according to FX risk and financial policy. You will be a valued resource in terms of advisory for FX, funding and capital structure. You will report to Sara Högberg, Group Treasurer. Wallstreet Suit is the Treasury Management System We work with FXall and Refinitiv. About you You have a university degree in Finance, Economics or similar. You have a deep knowledge of financial markets and financial instrument and how to manage FX risk, liquidity planning and financing. You are fluent in English and you have minimum 7 years of working experience from a similar role. You are structured and committed in your way of working. You are easy-going and reliable. Crucial is the ability to work under strict deadlines with a strong attention to details. You never leave things unfinished, if you don't know how to move forward you seek support and you take responsibility for your work. Location This position will be placed in Stockholm. But, with our hybrid working environment, you'll have the flexibility to work both onsite and remotely, promoting work-life balance for all team members. We meet in the office at least 2-3 days a week (50%) Your Application Apply as soon as possible, we are screening on an ongoing basis and will close this recruitment as soon as we have found the right person, but deadline is on the 11th of July. For questions, please contact hiring manager Sara Högberg [email protected] Winning Through Culture We believe that business is ultimately about people, as a team, we win and grow together. Our culture is built on bold ideas, strong commitment, and a shared purpose, creating an environment where innovation thrives, people grow, and every contribution matters.     Our culture is built on three core themes:   Bold: We push boundaries, embrace challenges, and explore new possibilities. Dedicated: We put in the hard work, bring passion and resilience to every challenge we take on.
  Care: We support each other, consider the impact of our actions, and strive to make a lasting difference.   Whether you're starting your career or looking for the next big step, we offer a place where passion and purpose come together. Join us in shaping the future! Learn more about our culture here.   As the summer holidays approach, we want to let you know that the recruitment process for this position will be paused over the summer. We'll be back in August and will then continue scheduling interviews and moving forward with the next steps – with the goal of completing the recruitment as soon as possible. Thank you again for applying for the position – we truly appreciate your patience and look forward to getting back in touch once we return. Wishing you a wonderful summer in the meantime, and don't hesitate to reach out if you have any questions! Best regards, Husqvarna Group Talent Acquisition

8 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Senior penetrationstestare
Combitech AB
IT-säkerhetsspecialister

Är du en penetrationstestare med flera års erfarenhet och redo för nya utmaningar tillsammans med likasinnade? Combitech söker nu erfarna penetrationstestare till vårt team med placering i Stockholm. Som penetrationstestare på Combitech kommer du ingå i en enhet bestående av specialister inom Säkerhetstester, Penetrationstester och Red Teaming. Din roll som penetrationstestare Som penetrationstestare hos Combitech kommer du jobba mycket med tester av Infrastruktur, Produkter och övriga tekniska system. Vår enhet jobbar brett och våra kunder finns inom försvar, försvarsindustri, myndigheter, industri, bank & finans, men även inom andra branscher. Arbetsuppgifterna innebär att du utför uppdrag åt våra kunder tillsammans med dina kollegor och ibland på egen hand. Oftast är vi två eller fler konsulter på våra uppdrag och även om du har ett uppdrag på egen hand finns kollegorna alltid nära till hands för att agera bollplank vid behov. Då varje uppdrag avslutas med en rapport och oftast tillhörande presentation, medför det att vi hoppas att du har vana av att uttrycka dig i skrift såväl på svenska som på engelska, men även att du är van att prata med både tekniskt kunniga individer såväl som de som inte är tekniskt insatta. Vi söker medarbetare till ett engagerat team där gemenskap och öppen kommunikation står i centrum. Vi har gemensamt veckovisa avstämningar där teamet delar med sig av erfarenheter, metoder och vad som är nytt inom området, samt får möjlighet att ställa frågor när vi stöter på problem. Resor i tjänsten förekommer frekvent då många av våra uppdrag innebär att vi måste vara på plats hos våra kunder på grund av säkerhetsskyddsskäl, men även för att utföra tester som innebär fysisk närhet till testobjektet. Placeringsort för tjänsten är Stockholm. Vem är du? Vi söker seniora penetrationstestare med minst fem års erfarenhet. Du är bevandrad och trygg när det gäller tillvägagångssätt, metodik och tekniker inom penetrationstester och har stött på många typer av IT-miljöer och branscher i ditt arbetsliv. Vi tror även att du är van att hjälpa till att planera, definiera uppdrag och bidra till testplaner inför olika projekt. En teknisk utbildning i grunden är önskvärt, men dina erfarenheter och personliga egenskaper väger tyngre än en specifik examen. Du har vana att skriva uttömmande tekniska och förklarande rapporter och har god erfarenhet av att presentera testresultat för både tekniker och ledning. Vi söker personer med kunskap i ramverk som OWASP, MITRE, OSSTMM, PTES, TIBER, NIST och IEC 62443. Certifieringar som OSCP, Red Team-certifieringar eller certifieringar från SANS eller ISC2 är meriterande, då dessa efterfrågas av våra kunder. Du har omfattande erfarenhet av IT och IT-miljöer och har arbetat med penetrationstester, där du har utvecklat djup kompetens inom säkerhetstester och granskningar. Det är en fördel om du har erfarenhet av Red Team-aktiviteter, scenariobaserade tester och hotaktörsemulering. Ditt kunnande inom nätverk och infrastruktur kan inkludera design, struktur, kommunikation och protokoll, samt en förståelse för brandväggar, IDS/IPS, lastbalanserare och lagringslösningar. Det är även värdefullt om du har kunskaper inom trådlös kommunikation, såsom WiFi, BT, NFC och radio, samt säkerhet inom IoT. Du kan ha arbetat med test av CAN inom automotive, OT-säkerhet, webbsystem och molnlösningar. Din bekantskap med hårdvara, inklusive PC, PCB och lödning, samt kompetens inom operativsystem som Linux, Windows, Mainframe och Unix, är mycket uppskattad. Erfarenhet av virtualisering och containers, tillsammans med programmering och reverse engineering, är också meriterande. Vi förstår att du kanske inte har erfarenhet inom alla dessa områden, men vi värdesätter din expertis inom flera av dem. Som person är du öppen, social och prestigelös. Du är strukturerad i ditt arbete och har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska. Du har lätt att samarbeta med andra och kan bidra med en god stämning i enheten. Vi är ett härligt nordiskt team som alltid ställer upp för varandra och hjälper till där det behövs, vi tror att du delar vår glädje i att sprida kompetens till kollegor och hjälpa varandra framåt. Då våra tjänster ofta innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med eventuell registerkontroll. Låter det intressant? Hör av dig till oss eller skicka in din ansökan. Urval sker efter sista ansökningsdag på grund av semester. Kom & gör skillnad På Combitech ingår vårt kompetensutvecklingsprogram Combitech GROW som en naturlig del i din anställning! Vi ger dig möjlighet att växa i en företagskultur som uppmuntrar till både personlig och professionell utveckling, samtidigt som du arbetar i spännande och givande uppdrag. Hos oss får du vara med och utveckla teknikområden för att möta kraven på framtidens digitala samhälle. Vi har flera projekt inom digitalisering, autonomi, artificiell intelligens, cyber security och 5G-utveckling. Våra konsulter utvecklar också flygande hjärtstartare, system som ökar säkerheten på flygplatser och nya stridsflygplanet Gripen E som gör samhällen trygga! Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss? Kolla in våra karriärsidor! Kontakt/rekryterande chef: Jonas Wennerberg, [email protected]. Vi undanber oss rekryteringssamarbeten.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
18 augusti 2025
Erfaren barnvakt till ett av Sveriges största städbolag
Recruitive AB
Övrig hemservicepersonal m.fl.

Om tjänsten Har du erfarenhet av barnpassning och hemstäd och vill ingå i ett mer seniort team med större ansvar? Vi söker nu efter rutinerade personer för att utöka vårt team för att kunna ge service i världsklass. Tjänsten innebär ett roligt och varierat arbete inom barnpassning och hemstädning, främst mot stora hushåll där vi erbjuder en helhetslösning. I ditt ansvar ser du till att vara tillgänglig för hämtning och lämning av barn, hjälp med läxor, matlagning m.m undanplockning efter aktiviteter samt att återställa hemmet som det var när man kom dit ingår. Du arbetar självständigt i kundernas hem och har ansvar för flera uppgifter utöver den ordinarie städningen. Övriga arbetsuppgifter kommer innebära att barnpassning, matlagning, hjälpa till med ärenden, ta emot gäster och förbereda inför event. Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innehålla: - Passa barn - Organisering av kundens hem - Vara behjälplig vid ärenden - Eget ansvar för kundens hela hem Din profil - Har flera års erfarenhet inom barnpassning som förskolepedagog eller barnvakt - Talar och förstår grundläggande svenska eller engelska - Kan arbeta flexibla arbetstider, måndag - fredag mellan klockan 8-17 - Erfarenhet från heminredning och arbeta med dekoration är meriterande Om företaget Vad vi erbjuder: - En timanställning - Kollektivavtal och bra anställningsvillkor - Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring - Friskvårdsbidrag - Goda möjligheter att utvecklas och växa inom bolaget - Gratis mobilabonnemang - Härliga kollegor från hela världen! Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

8 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Digital Workplace Specialist P&M, Länsförsäkringar
Tng Group AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Forma framtidens digitala arbetsplats som Digital Workplace Specialist, Productivity & Mobility, hos Länsförsäkringar i Stockholm Vill du påverka framtidens digitala arbetsplats för 12 000 medarbetare? I rollen som Digital Workplace Specialist inom Productivity & Mobility driver du teknikutveckling och förbättrar användarupplevelsen inom Macarbetsplatsen och Enterprise Mobility Management. Hos Länsförsäkringar får du arbeta i ett starkt team med stort fokus på modernisering och innovation. Vi erbjuder dig • Arbeta i ett engagerat team med hög teknisk kompetens och gemensamt ansvar • Vara med och modernisera plattformar och tjänster, med stort fokus på mobilitet och flexibilitet • Ta en central roll i en viktig och spännande resa i att öka digital stabilitet och upplevelse med kunden i fokus • En arbetsgivare med starkt samhällsengagemang och långsiktighet Det här gör du hos oss • Leder operativt utveckling och förvaltning av Macarbetsplatsen och Enterprise Mobility Management • Optimerar och automatiserar tjänster med fokus på livscykelhantering • Säkerställer en hög digital medarbetarupplevelse (DEX) • Arbetar nära produktägare, arkitekter och IT-partners för teknisk planering och kravställning • Följer och implementerar relevanta säkerhetsstrategier och riktlinjer Ditt team och arbetsplats Du tillhör teamet Digital Workplace och jobbar med fokus mobilitet, produktivitet och flexibilitet. Teamet består av specialister med ansvar för olika delar av den digitala arbetsplatsen. Du samarbetar brett i organisationen och arbetar nära både externa IT-partners och interna intressenter. Vi håller hus på Tegeluddsvägen på Gärdet där vi arbetar både på kontoret och remote. Mer om dig För att lyckas i rollen ser vi att du har: • Flerårig erfarenhet av Digital Workplace i större organisationer • Mycket goda kunskaper inom MacOS, iOS, M365 (Intune primärt), Citrix och Enterprise Mobility Management • Erfarenhet av automation, operativ styrning och teknisk kravställning • Förståelse för IT-infrastruktur och IT-säkerhet • Erfarenhet av agila arbetssätt Som person är du strukturerad, kommunikativ och självgående. Rollen kräver att du kan koordinera mellan flera parter och har ett helhetsperspektiv i tekniska beslut. Du behöver behärska svenska och engelska i både tal och skrift. Så här får vi kontakt I den här rekryteringen har Länsförsäkringar AB valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

8 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Configuration Manager - 479451
Alstom Transport AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, more than 80,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars. Could you be the Configuration Manager in Stockholm we’re looking for? Your future role: We are looking for a structured, detail-oriented, and collaborative Configuration Manager to join our Engineering team in Stockholm. This is a key role within our development and delivery organization, supporting system engineering projects with robust configuration and change control practices. As a Configuration Manager, you will take ownership of identifying, controlling, and maintaining the configuration of our complex engineering systems, ensuring traceability and alignment across product lifecycles. You will act as the main point of contact for configuration management, working closely with engineering, product development, validation, and industrialization teams to drive consistency and efficiency. This role is central to ensuring our product definitions are well-documented, traceable, and compliant with internal and external quality standards. Key responsibilities include: Defining and maintaining configuration management plans and processes Identifying and managing configuration items (CI) and establishing configuration baselines Ensuring traceability from input requirements through design, development, and delivery Coordinating and controlling changes through proper change management procedures Supporting configuration reviews and audits Managing documentation and data within PLM and related tools Collaborating with cross-functional teams including system designers, hardware/software developers, project managers, and quality engineers All about you: We value passion and a proactive mindset. While not expecting you to have every single skill, we believe these will help you succeed in the role: University degree in Engineering, Computer Science, or a relevant technical field 2–5 years of experience in configuration management or engineering support in complex, technical projects Knowledge of configuration and change management principles and tools (e.g., Teamcenter, DOORS) Familiarity with system lifecycle management and systems engineering practices Attention to detail, strong organizational and analytical skills Excellent communication skills in English (Swedish is a plus) A team player who is comfortable coordinating across departments and managing technical documentation Things you’ll enjoy: Join us on a life-long transformative journey – the rail industry is here to stay, so you can grow and develop new skills and experiences throughout your career. You’ll also: Enjoy stability, challenges, and a long-term career free from boring daily routines Work with leading-edge system design and lifecycle processes Collaborate with transverse teams and supportive colleagues Contribute to innovative and sustainable mobility projects Steer your career in whatever direction you choose across functions and countries Benefit from our investment in your development, through award-winning learning Be recognised through a dynamic reward package that values your performance and potential You don’t need to be a train enthusiast to thrive with us. We guarantee that when you step onto one of our trains with your friends or family, you’ll be proud. If you’re up for the challenge, we’d love to hear from you! Important to note: As a global business, we’re an equal-opportunity employer that celebrates diversity across the 63 countries we operate in. We’re committed to creating an inclusive workplace for everyone.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025