En erfaren och framgångsrik affärsman söker nu en pålitlig och professionell deltidsassistent! Rollen passar dig som är strukturerad, självgående och har gedigen erfarenhet av administration – samt tycker om att kombinera arbetsmässiga uppgifter med stöd i vardagen. Tjänsten omfattar två arbetsdagar i veckan (6–8 timmar per dag) – med potential att utökas framöver. Arbetet sker delvis på distans, med vissa uppgifter som kräver fysisk närvaro. Dag 1 – Affärsrelaterat stöd Kalenderkoordinering och mötesbokning Reseplanering och ärendehantering Schemaläggning och övrig administrativ strukturering Dag 2 – Personligt stöd Hushållsadministration och leveranser Samordning av service och praktiska ärenden Förberedelse av dokument och familjescheman Inköp och andra privata uppgifter Vi söker dig som: Har dokumenterad och omfattande erfarenhet av administration Har mycket god vana av datorprogram, bokningssystem och digital kommunikation Är diskret, pålitlig och har hög organisatorisk förmåga Talar svenska som modersmål Omfattning & villkor Start med provperiod för att definiera behov och arbetsvolym Flexibel arbetsmodell med stor del på distans Arbetet sker i nära dialog med uppdragsgivaren och kräver initiativförmåg Ansök idag – tjänsten startar så fort vi hittat rätt person!
Butiksbiträde sökes till godisbutiken Caramella i Stockholm. Vi söker dig som är - Serviceinriktad - Utåtriktad - Ordningssam - Flytande svenska och engelska - Stresstålig Dina arbetsuppgifter - Kassatjänst - Beställning av varor - Varupåfyllning - Varumottagning - Kundservice - Städning Tycker du att detta låter intressant? Skicka ditt CV, personliga brev och bild till [email protected]
Är du en självgående redovisningsekonom med skarp analytisk förmåga och ett öga för detaljer? Trivs du i en roll där du får både ansvar och kundkontakt – och där du får vara en del av ett sammansvetsat team med högt engagemang? Då vill vi gärna träffa dig! Vi söker en redovisningsekonom till vår kund med kontor i kontor i Hammarby Sjöstad. Rollen erbjuder stor variation och ansvar, och passar dig som vill arbeta både operativt och rådgivande gentemot kunder. Vår kund erbjuder hybridarbete – två dagar i veckan arbetar du hemifrån. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Du kommer att ansvara för hela redovisningsprocessen, inklusive: -Löpande bokföring och månadsavstämningar -Självständigt upprätta årsbokslut -Hantering av moms och skattedeklarationer -Lönehantering -Proaktiv kundkontakt och rådgivning -Identifiera förbättringsområden och upptäcka avvikelser Vem är du? Vi söker dig som: -Har flerårig erfarenhet av hela redovisningsprocessen -Är självständig i bokslut och har arbetat med detta tidigare -Har erfarenhet av lönehantering -Trivs i kundnära roller och är positiv och kommunikativ -Har analytisk förmåga och lätt för att se mönster som inte syns vid första anblick -Behärskar Fortnox (krav) -Talar och skriver obehindrat på svenska Välkommen med din ansökan! Att hitta rätt person till rätt plats – det är vår kärnkompetens. Vi rekryterar kompetent personal till praktiskt taget alla branscher, små som stora företag, inom såväl privat som offentlig sektor. Har du rekryterats av Uniflex vet du att processen är kvalitetssäkrad. Våra rekryterare kan din bransch, därför tar vi totalansvar för alla moment, från kravprofil till uppföljning. Men viktigast av allt är förstås resultatet - att du är rätt person på rätt plats. Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Uniflex är ett registrerat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.
Din kommande roll Som ingenjör inom team Motorvagnar är din uppgift att på olika sätt medverka till att utveckla och förvalta våra fordonssystem på ett kostnadseffektivt sätt under dess livscykel, utifrån kundernas behov och SJs mål kring säkerhet, kvalitet, ekonomi och hållbarhet med flera. Din specifika roll i teamet innebär att vara en del av gruppens tekniska kompetens inom fordonens mekaniska system. I den rollen kommer du att arbeta med både egna utvecklings- och utredningsarbeten samt stötta övriga gruppens uppgifter. Du blir en del av en grupp där samarbete och sammanhållning är viktigt och där vi har roligt tillsammans. Dina arbetsuppgifter: Förvalta och utveckla fordonssystem, fordonsteknik och underhållssystemet, samt vidmakthålla och förbättra säkerheten Arbeta med kravställning på underhåll, ombyggnader och upprustningar av fordon, samt följa upp avtalMax 4-5 punkter: Bidra med fordonskompetens i projekt och arbetsgrupper Vara delaktig i och leda projekt och fordonsaktiviteter Leda tekniska utredningar och bereda underlag för beslut och upphandlingar Arbeta med driftsäkerhet, RCM-analyser och trafiksäkerhetsbedömningar Delta i arbetet att införa tillståndsbaserat underhåll med hjälp av digitalt stöd Som mekanikingenjör ingår du i Team Motorvagnar inom enheten Teknisk Produktledning på Division Fordon. Teknisk Produktledning har ett hundratal medarbetare med blandade kompetenser inom fordonsteknik och underhåll för att förvalta och utveckla alla typers av tekniska delsystem på ett järnvägsfordon. Förväntningar på den vi söker Du har ett tekniskt intresse, gillar problemlösning och vill lära dig om både beprövade och nya tekniska lösningar. Som person är du strukturerad, ansvarstagande och drivande samt kvalitetsorienterad. Du kan tydligt förmedla kravställning till leverantörer och konstruktörer som ska realisera dina idéer och utredningsresultat. Civilingenjör eller motsvarande med god erfarenhet inom järnvägsbranschen och då främst av mekaniska system på spårfordon. Erfarenhet av tågdator- och/eller signalsystem är meriterande. Vana att hantera interna och externa kontakter, och därmed duktig på att samarbeta och bygga relationer God kommunikationsförmåga i tal och skrift, samt van att ta fram underlag och presentera dina resultat. Goda kunskaper i svenska och engelska Ansökan och information Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 18 Juli. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår kontaktperson Jakob Wingren, [email protected].
Vi söker en legitimerad lärare till resursskolan, Lunaskolan i Bromma. Hos oss får du möjlighet att arbeta i små och resurstäta undervisningsgrupper med eleven i fokus. Våra verksamheter drivs med hög kvalitet och kännetecknas av ständig utveckling. Vi lägger stort fokus vid kontinuerlig kompetensutveckling för att främja lärande. I dina arbetsuppgifter ingår sedvanliga läraruppgifter samt mentorskap. Våra arbetsplatser erbjuder dig en trygg och välkomnande miljö, där medarbetarnas höga kompetens och stora engagemang främjar elevernas utveckling. Du kommer till en miljö som är tillåtande, utmanande och kreativ. Vi är på väg in i en ny digital era och erbjuder goda förutsättningar för behovsanpassat lärande. Din bakgrund För att du ska trivas hos oss tror vi att du är driven och nyfiken med en stor vilja att fortsätta utvecklas. Du ska se utmaningar som möjligheter och du sätter alltid eleverna främst. Du tror på alla elevers rätt att utvecklas så långt det är möjligt. Det är en självklarhet för dig att skapa goda relationer till elever, vårdnadshavare och kollegor. Förväntningar Du är självständig, flexibel och lösningsfokuserad. Du har en god förmåga att skapa, upprätthålla och utveckla relationer genom ett lågaffektivt arbetssätt. Du bör ha erfarenhet av att arbeta med elever i behov av särskilt stöd. Du är prestigelös och tror på samarbete i syfte att utveckla och utvecklas. För dig, precis som för oss, är det viktigt med goda och förtroendefulla relationer till både ledning, kollegor, vårdnadshavare och elever. Du delar våra värderingar Framåt, Tillsammans med Hjärta och Klokhet. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad lärare med erfarenhet av mentorskap. Du har god datorvana och kunskap om Microsoft Office 365. Du använder gärna digitala resurser och ser vad en mer digital arbetsmiljö tillför. Du är väl förtrogen med skolans styrdokument och brinner för skolutveckling. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Mer om tjänsten Du kommer arbeta tillsammans med en annan lärare med två små undervisningsgrupper. Eleverna går i årskurs 4 och 6. Du kommer vara mentor för en av klasserna. Varaktighet: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Omfattning: 100% Lön: Individuell lön Tillträde: 2025-08-11 eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdatum: 2025-08-02. Intervjuer kommer att ske fortlöpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Kontakt: Vid frågor om tjänsten, kontakta Martin Renström, rektor. Före anställning kommer utdrag ur belastningsregistret att begäras in. Vi väljer att hantera denna rekrytering internt och avböjer alla eventuella erbjudanden om hjälp med rekrytering från externa företag. Vi ser mångfald som berikande och välkomnar alla sökande oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion, funktionsnedsättning och ålder. Välkommen med din ansökan!
The Finance Family söker för kunds räkning en inkassohandläggare till ett finansbolag i Stockholm. Tjänsten är en direktrekrytering med start augusti/september 2025. Vår kund erbjuder en stimulerande arbetsplats som präglas av entreprenörskap, utveckling och ett högt tempo. För rätt person kommer det att finnas goda utvecklingsmöjligheter med ett successivt ökat ansvar, och du kommer att ha en påverkande roll i bolaget i takt med att de växer ytterligare. • En roll där du får växa – både i ansvar och kompetens. • Möjlighet att påverka och förbättra interna processer. • En engagerad arbetsplats med högt i tak och korta beslutsvägar. Om rollen och arbetsuppgifter: I rollen arbetar du med inkassoprocessen och ditt fokus ligger på att ta kontakt med gäldenärer, följa upp betalningar och driva ärenden framåt. Du kommer även vara med och utveckla bolagets skriftliga kommunikation och stötta andra delar av verksamheten vid behov. För rätt person finns goda möjligheter till utveckling och ett successivt ökat ansvar inom både inkasso och övriga operativa uppgifter. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: • Driva outbound-inkasso: ringa ut för att påminna, upprätta avbetalningsplaner och skapa lösningar. • Ta emot och hantera inkommande samtal från gäldenärer. • Boka åtgärder utifrån interna dokument och processer. • Hantera ärenden kopplade till utlandsgäldenärer. • Arbeta med och uppdatera skuldsaneringar. • Löpande förbättra bolagets kommunikationskanaler: sms, brev och meddelanden. • Stötta upp Operations vid hög arbetsbelastning – på sikt eventuellt även lära sig kredithandläggning. Kvalifikationer och erfarenhet: Vi söker dig som har 1-2 års erfarenhet av inkasso, och som inte är rädd för att lyfta telefonen och ringa ut till gäldenärer. Du är initiativtagande, lösningsorienterad och trivs i en roll med mycket eget ansvar. Du är orädd i kontakt med människor, har en god kommunikativ förmåga och ser värdet i att skapa struktur och resultat. Du är en lagspelare som gärna hoppar in där det behövs, och du motiveras av att utvecklas i takt med rollen. • Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. • Du är självgående och bra på att ta egna initiativ. • Du är ambitiös med en vilja att utvecklas och arbeta hårt. • Du har 1–2 års erfarenhet inom inkasso och tycker om att ta kontakt med människor. • Du är driven, ambitiös och orädd – men också ödmjuk och hjälpsam. • Du gillar att ha många bollar i luften och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Låter denna tjänst som något för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan! Intervjuer och urval kommer att ske i augusti, men skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Se till att namn och kontaktuppgifter finns med i ditt CV. Tänk på detta innan du skickar in din ansökan (i enlighet med GDPR-lagstiftningen) • Din ansökan ska ej innehålla personuppgifter kring civilstatus, familjesituation/barn, etniskt ursprung, ålder, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, eller hälsorelaterad information. Vi ser fram emot din ansökan! .
About the Role As a Customer Service Coordinator, you will join a global, dynamic and diverse team that is dedicated to supporting and advocating for our customers and teams by providing exceptional service, ensuring smooth order processing, and collaborating across departments to deliver a seamless customer experience. If you are a detail-oriented and proactive professional who enjoys interacting with customers and driving change in a fast-paced environment, this is a great opportunity for you! Please note: Our core working hours are 9am-6 pm from Monday to Friday. We have flexibility working hours to collaborate better and globally. This is an on-site role at our office in Stockholm city to fulfill the tasks in the best set-up, with flexibility to work remotely one day when needed. In this role, you will: Customer Experience: Proactively deliver and ensure best in class experience for all stakeholders (customers, recommenders, partners, members of the sales, logistics, finance and other teams) in all interactions (phone, email, chat, face to face). Stakeholder Coordination: Communicate with stakeholders through the full order cycle, from creating quotes, receiving the sales orders, creating software accounts and licenses. Organize delivery and collection of devices and communicate with couriers for a successful arrival at customer's preferred location. Trial Bank Coordination: Oversee trial orders, schedule trials with our customers and follow-up after trials. Collaborate with our global logistics team on trial device management. Financial Coordination: Handle invoicing, credit limit coordination, returns, refunds, and credit notes, collaborating with the finance team. What We're Looking For: We are looking for someone that has: Excellent communication and organizational skills to professionally engage with customers and manage multiple tasks. At least 1 year of experience in a customer-facing roles. Order management experience is a plus. A proactive, problem-solving mindset and the ability to adapt to changing priorities in a dynamic environment, nurture relationships and drive change. Foundational understanding of financial concepts (e.g., credit, debit, purchase orders) Familiarity with CRM and ERP systems (Salesforce, Visma, or Dynamics experience is a plus). Proficiency in Microsoft Office (Excel, Word, Outlook). Professional fluency in verbal and written English.
Är du en erfaren CFO/Ekonomichef med bakgrund inom försäkringsbranschen eller IT-branschen? Vill du vara en del av ett välkänt bolag med starkt varumärke och engagerade medarbetare? Då kan du vara den vi söker! Om möjligheten Detta är ett längre konsultuppdrag till vår kund och vi söker nu efter en driven och analytisk CFO som kommer att spela en central roll i bolaget ekonomiska strategi och utveckling framåt. Som CFO kommer du att ansvara för att leda och utveckla ekonomiteamet, säkerställa korrekt finansiell rapportering och bidra till bolagets långsiktiga tillväxt. Vi ser att du är en van ledare och beslutsfattare, du är trygg i dig själv och är motiverad att lotsa bolaget genom tider med ett, förvisso tydligt mål men med en stor osäkerhet kring resan till målet. I rollen ingår ett stort mandat och tidigare erfarenheter från förändringsresor är ett klart plus. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: Leda och utveckla ekonomiteamet Ansvara för bolagets finansiella rapportering, budgetering och prognoser Utveckla och implementera ekonomiska strategier och processer Säkerställa efterlevnad av relevanta regelverk och standarder Delta i affärsutvecklingsprojekt och stödja övriga verksamhetsområden med finansiell expertis Din profil Vi ser att du som söker detta konsultuppdrag har relevant högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande. Du har mångårig arbetserfarenhet som CFO, ekonomichef eller liknande roll och goda kunskaper i ekonomiska regelverk och standarder. Vidare har du en stark analytisk förmåga och strategiskt tänkande, en utmärkt kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta med olika intressenter. Vi ser även att du har erfarenhet av att leda och främst utveckla team. Erfarenhet från försäkringsbranschen och/eller IT-branschen är starkt meriterande. Konsultuppdraget hos vår kund erbjuder en spännande och utmanande roll på ett välkänt bolag. En stor möjlighet att påverka och bidra till bolagets framtida utveckling samt en dynamisk arbetsmiljö med engagerade och kompetenta kollegor. Frågor? För frågor om tjänsten kontakta Marcus Ström på [email protected] Vi intervjuar löpande så varmt välkommen med din ansökan snarast, rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. People of Finance & Interim är rekryterings- och konsultföretaget för marknadens mest eftertraktade kandidater och företag. Att söka denna möjlighet genom oss ger rätt person goda möjligheter till en spännande karriärutveckling – både nu och i framtiden. Vi sitter med fler spännande interimsuppdrag samt rekryteringar och genom att söka en roll genom oss kan också fler intressanta möjligheter dyka upp, utöver denna möjlighet. Glöm inte att följa vår LinkedIn för att ta del av spännande uppdrag och karriärmöjligheter – klicka här för att följa. Vi ser fram emot din ansökan! Sökord: cfo, ekonomichef, affärsutveckling, strategi, analys, ledare, försäkring, bank, IT, controller, redovisning
At ABB, we help industries outrun - leaner and cleaner. Here, progress is an expectation - for you, your team, and the world. As a global market leader, we’ll give you what you need to make it happen. It won’t always be easy, growing takes grit. But at ABB, you’ll never run alone. Run what runs the world. This Position reports to: Division Lead Counsel IAEN Your Role: Own the Challenge Are you ready to make a strategic impact in a global technology leader? In this role, you will play a key part in ensuring that ABB continues to operate with the highest standards of ethics, integrity, and legal compliance. As Legal Counsel, you will act as a trusted advisor to ABB’s management and business stakeholders, offering expert legal guidance that supports both operational decisions and long-term strategy. Your responsibilities will include managing legal risks, ensuring compliance with laws and regulations, and promoting a strong integrity culture across the organization. You’ll review and negotiate commercial contracts, draft legal agreements, and support contract management in close collaboration with both business teams and colleagues within the Legal & Integrity (L&I) function. You will work closely with the existing Legal Counsel for Process Automation while also being part of ABB’s global Legal & Integrity community—an international team of highly skilled professionals across multiple jurisdictions. At ABB, we deliver integrated automation, electrical and digital solutions for customers in the process, hybrid, and marine industries. Our deep industry expertise, combined with cutting-edge technology, helps drive productivity, energy efficiency, sustainability, and safety in industrial operations worldwide. Key Responsibilities Provides end-to-end legal services to the Process Automation Business Area units in Sweden. Reviews and negotiates contracts, drafts commercial agreements and other contractual terms in collaboration with relevant business stakeholders, covering projects within Sweden and abroad. Provides legal and integrity related advice and acts as a business partner and advisor to the business stakeholders and occupies a seat at the table on local strategic business matters. Supports on legal issues in execution, including claim prevention and management, and where needed manages litigations. Supports where required with respect to Mergers & Acquisitions (M&A)/divestiture and investment transactions, including due diligence and integration activities. Supports anticipating future business and legal opportunities and challenges and developing appropriate legal strategies to address them. Identifies risks, external threats, and opportunities to the company, proactively and proposes appropriate strategies. Qualifications Possession of a Swedish law degree. 5 – 10 years of legal experience, preferably from working as an in-house counsel in a multinational company with technology focus. Candidates with experience in technology or project contracts from a well-recognized law firm will also be considered. Experience from working in multiple jurisdictions and from providing cross-border legal support Experience relevant industries – energy, mining, battery manufacturing, pulp and paper, automation is meriting, but not a must Good interpersonal, communication and negotiation skills and being able to work effectively with business clients. Fluency in English and Swedish is a must. Why ABB? We empower you to take initiative, challenge ideas, and lead with confidence. You’ll grow through meaningful work, continuous learning, and support that’s tailored to your goals. Every idea you share and every action you take contributes to something bigger. Be part of something bigger. This is where progress is powered, teams initiate action, and we move the world forward together. Run What Runs the World. More about us ABB provides a comprehensive range of integrated automation, electrical and digital systems and services for customers in the process, hybrid and maritime industries. These offerings, coupled with deep domain knowledge in each end market, help to optimize productivity, energy efficiency, sustainability and safety of industrial processes and operations. Legal Counsel: Marcus Bergström +46724644673, will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Torbjörn Eriksson, +46 702 08 99 50; Ledarna: Leif Öhrberg, +46 724 64 40 16; Unionen: Tony Johansson, +46 730 66 99 06. All other questions can be directed to Talent Partner Irma Leijon, +46724612314. We look forward to reading your application in PDF format. Last day to apply is August 11, 2025. Please note that the interview process is ongoing, apply now to secure your spot in the recruitment process! Please note that to be eligible for employment at ABB Sweden, you will need to pass our pre-employment screening steps. This includes a reference check, a drug test, and could also include an extended background check. We kindly decline direct contact with staffing and recruitment agencies as well as sellers of additional job advertisements. We value people from different backgrounds. Could this be your story? Apply today or visit www.abb.com to read more about us and learn about the impact of our solutions across the globe.
Att utveckla ett hållbart samhälle kräver engagemang, helhetssyn och förmåga att knyta ihop enskilda expertkunskaper till en komplett lösning. Detta är en del av vardagen för oss på Norconsult. Vi är en av Nordens största rådgivare inom samhällsplanering och projektering. Med helhetsperspektiv och tydlig miljöprofil hjälper vi våra uppdragsgivare att lyckas på resan från vision till verklighet. Nyckelperson sökes till vår VVS-projektering i Stockholm. Vi har god orderstock och många spännande uppdrag på gång. Vill du utvecklas som uppdragsledare hos ett framåtlutat och omtänksamt bolag? Då kanske du är vår blivande kollega på vårt nyinflyttade kontor på Fleminggatan 7 i Stockholm. Teknikområdet Installationsteknik hos Norconsult består idag av drygt 130 mycket kompetenta medarbetare inom VVS, Elteknik, Styr & Övervakning och Energi. Våra medarbetare inom installationsteknik finns på tretton kontor runt om i Sverige och här råder ett nära samarbete. Vi är framåtlutade och ser positivt på framtiden! Vi har en god orderstock och många spännande uppdrag på gång i Stockholmsområdet. Vi söker därför uppdragsledare inom VVS-teknik i Stockholm som är en del av vår installationsavdelning i öst, vilken i dagsläget består av 8 medarbetare. Avdelningen är under uppbyggnad med goda förutsättningar genom flera stora ramavtal i närområdet samt en mycket god uppbackning från övriga landet, både avseende resurser och kompetens. Hos oss på Installationsteknik får du arbeta med allt från tidiga förstudier till detaljprojektering. Projekten består av kontorslokaler, skolor, vårdanläggningar, industribyggnader, affärslokaler, hotell, simhallar mm. Du har god förståelse för konsultens affär och vill vara med och vidareutveckla vårt team och teknikområde. Att utveckla ett hållbart samhälle kräver engagemang och förmåga att knyta ihop enskilda expertkunskaper till en komplett lösning. Detta är en del av vardagen för oss på Norconsult. Här bryr vi oss om varandra och prioriterar samarbetet mellan oss medarbetare. Din profil Du har ett stort intresse för installationsteknik och beskrivs bäst som en driven och engagerad person med förmåga att ta egna initiativ. För att lyckas i rollen behöver du: minst 10 års erfarenhet av projektering inom VVS-teknik relevant teknisk utbildning på ingenjörsnivå alternativt en YH-utbildning inom VVS-teknik vana vid att jobba i projekt i nära samarbete med kollegor och kunder. kunna driva uppdrag där projektering utförs i Magicad för Autocad och/eller Revit obehindrat behärska svenska i tal och skrift Vi är Norconsult Norconsult är ett av Nordens ledande konsultföretag inom samhällsbyggnad som kombinerar ingenjörskonst, arkitektur och digital expertis i projekt av alla storlekar, för privata och offentliga kunder. Genom innovation och samarbete, och med vårt syfte ”Varje dag förbättrar vi vardagen”, söker vi ständigt efter hållbara, effektiva och samhällsnyttiga lösningar. Vi är 6500 medarbetare i koncernen och 1400 medarbetare i Sverige utspridda på 40 kontor. Med över 140 kontor i Norge, Sverige, Danmark, Island, Polen och Finland kombinerar vi tvärfacklig expertis med lokal närvaro. För Norconsult är allas lika värde en grundförutsättning. Målsättningen är att våra medarbetare ska ha samma möjligheter att nå sin fulla potential oavsett vem de är eller hur de identifierar sig. En större bredd av perspektiv hjälper oss att förstå samhällets alla delar, utmanar oss i våra uppdrag och leder till en högre grad av innovation. Vi välkomnar därför medarbetare med olika bakgrund och erfarenheter. Du behöver behärska svenska obehindrat i tal och skrift för att kunna verka i rollen, men det är inget krav att det är ditt modersmål. Bekanta dig med din blivande chef: Sinan B. Eker | LinkedIn Välkommen med din ansökan! Till oss söker du med CV och en motivationstext. Observera att vi endast tar emot elektroniska ansökningar. NA
Välj ett jobb för att visa detaljer